Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Κρουστά / Απ: Handpan Drum
« Τελευταίο μήνυμα από saved στις Σήμερα στις 17:26 »
Νομιζω εχει στο σαλονικα τσιτι ενα παλικαρι που φτιαχνει τετοια,επαγκελματιας,οχι ερασιτεχνης.Νομιζω "χροια" λεει την φιρμα του
2
σίγουρα ο ήχος αυτός είναι θόρυβος για τον ακροατή αλλά κατα κάποιο τρόπο επειδή ειναι αναπόφευκτος τον έχουμε συνηθίσει.
3
Κρουστά / Απ: Handpan Drum
« Τελευταίο μήνυμα από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις Σήμερα στις 16:12 »
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=hang+handpan&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xhang+panart.TRS0&_nkw=hang+panart&_sacat=0

Μια διαστημική τιμή που προκαλεί γέλιο!

In their defence πάντως, από το επίσημο site:
"Please note that in 2014 PANArt Hang Manufacturing Ltd. stopped building the sound sculpture Hang®.[..]On eBay and other sales platforms on the Internet second-hand Hanghang are offered at excessively high prices."
4

Αν καταλαβαίνω σωστά τι εννοείς (διότι είμαι και σχετικά νέος στο χώρο)
λέγεται muting και τώρα το δοκιμάζω και εγώ σιγά σιγά

Προσπάθησε να σηκώνεις ελαφριά τα δάχτυλα του αριστερού χεριού πριν τα αλλάξεις θέση
αλλά να ακουμπάνε πάνω στις χορδές οπότε έτσι θα δεις ότι σταματάει ο ήχος.
Στην Ε μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον αντίχειρα


Ελπίζω να σε βοήθησα  :)
5
Δικοί μας στίχοι και ποιήματα / Κορμί διαβατήριο
« Τελευταίο μήνυμα από ivikos στις Σήμερα στις 12:28 »

Είδα την πίκρα μες στα μάτια των ομήρων σου
 την ώρα που άρχιζαν της νύχτας οι βροχές
 Είδα την φρίκη των αλλόκοτων ονείρων σου,
κι είπα θα είναι οι μεγάλες σου ενοχές

 Είπα να γίνω ο βασιλιάς και ο ιππότης σου
 και να καώ μες στων φιλιών σου τη φωτιά
 Είπα το σφρίγος σου να πάρω από τη νειότη σου
 μα με προσπέρασες και 'χάθης στο νοτιά

 Τώρα που ήπια του καημού το δηλητήριο
 είδα με πίκρα ,πριν σε παίξουν στη ζαριά
 πως το κορμί σου είχες κάνει διαβατήριο.
Κάθε ταξίδι σου για μένα μαχαιριά
6
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: ποιούς Seymour Duncan?
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις Σήμερα στις 06:58 »
Κιθαριστες ρε φιλε..βαζουν tone,δηλαδη κοβουν τα πριμα, και δεν θελουν να χασουν πριμα.. :P :P

οδηγοί ρε φίλε, βάζουν πετάλ γκαζιού για να ελέγχουν την ταχύτητα αλλά δεν θέλουν να χάσουν απο επιδόσεις.
7
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: ποιούς Seymour Duncan?
« Τελευταίο μήνυμα από saved στις Χθες στις 22:47 »
Κιθαριστες ρε φιλε..βαζουν tone,δηλαδη κοβουν τα πριμα, και δεν θελουν να χασουν πριμα.. :P :P

8
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: ποιούς Seymour Duncan?
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις Χθες στις 21:33 »
Αυτο που αποκομησα,ειναι πως ο πικνωτης καθοριζει την συχνοτητα αποκοπης (απο που θα κιβει) και το ποτενσιομετρο καθοριζει το μεγεθος της αποκοπης (αν θα καβει αποτομα η πιο χαλαρα,κεινος το roll of)
Αλλα να πω τον καημο.μου,εχουν γινει τετοιος αχταρμας στο κεφαλι μου που εχω χασει την μπαλα στην κυριολεξια.
Καλυτερα να εχεις ενα eq σε rack να κανεις εκει οτι θες,και πανω στην κιθαρα/μπασο μονο ενα vol και αντε γεια

φαντασου το αλλιως, ένα αναλογικό ποτ 250 τερμα ανοικτό (δηλ μαξ αντίσταση) ισοδυναμεί με ένα 500ρι στο μισό της διαδρομής, και με ένα 1Μ στο 1/4 της διαδρομής.
Μια υβριδική (και βέλτιστη για μενα λύση) ιδίως αν έχουμε "μουντους" μαγνήτες, π.χ. δυνατούς κεραμικούς στο νέκ, είναι 250 no-load δηλ, άπειρη αντίσταση στο 10, ~ 240K κοντα στο 9, και 0 στο 0... ετσι εχουμε και απαλη λειτουργια και δεν χανουμε πρίμα.
9
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: ποιούς Seymour Duncan?
« Τελευταίο μήνυμα από saved στις Χθες στις 21:17 »
Η αληθεια ειναι πως εχω φαει βδομαδες να σχεδιαζω tone control οταν εφτιαχνα το πρεσιζιο,χρεισημοποιωντας φορμουλες ετοιμες στο ιντερνετ.
Αυτο που αποκομησα,ειναι πως ο πικνωτης καθοριζει την συχνοτητα αποκοπης (απο που θα κιβει) και το ποτενσιομετρο καθοριζει το μεγεθος της αποκοπης (αν θα καβει αποτομα η πιο χαλαρα,κεινος το roll of)
Αλλα να πω τον καημο.μου,εχουν γινει τετοιος αχταρμας στο κεφαλι μου που εχω χασει την μπαλα στην κυριολεξια.
Καλυτερα να εχεις ενα eq σε rack να κανεις εκει οτι θες,και πανω στην κιθαρα/μπασο μονο ενα vol και αντε γεια
10
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: ποιούς Seymour Duncan?
« Τελευταίο μήνυμα από vegos στις Χθες στις 20:51 »
Εντωμεταξύ, γιατί θα τα μπλέξουμε μάλλον και θα λέμε όλοι το ίδιο πράγμα διαφορετικά:

Στην κιθάρα έχεις το volume και το tone.
Το tone είναι στην ουσία φίλτρο το οποίο κόβει τα πρίμα.

Παρόλα αυτά, όπως είπε κι ο panix από πάνω, τα ποτενσιόμετρα κόβουν έτσι κι αλλιώς πρίμα.
Όσο πιο μεγάλο σε αντίσταση (Ω) τόσο πιο πολλά πρίμα περνάνε. Όσο μικραίνει η αντίσταση, τόσο περισσότερα πρίμα εξαφανίζονται προς τη γή. Πάντα πάντως θα χάνονται κάποια όσο υπάρχει αντίσταση*.

Οπότε είναι και συνδυασμός των δύο (ή και παραπάνω) και εξαρτάται από πολλές ακόμα παραμέτρους.

* Υπάρχει ένα mod που το χρησιμοποιώ πλέον παντού, και λέγεται "tremble-bleed". Στην ουσία είναι μια φιξ αντίσταση/πυκνωτής που αφήνει να περνάνε πάντα κάποια πρίμα, όσο χαμηλώνεις το volume (εκεί όπου αρχίζει και γίνεται πιο μουντός ο ήχος).
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10