Σελίδες:
  • #126 από ogyon21 στις 23 Jul 2007
  • Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στο Νάκας Proffessional και να δεις αν τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου sennheiser σε καλύπτουν σύμφωνα με τη φωνή σου και να το δοκιμάσεις κιόλας. Έστω και στα μηχανήματα που έχει εκεί.
    Να ξέρεις πάντως ότι γενικά το shure είναι στανταρ επιλογή στα χρήματά του (και όχι μόνο) και σχετικά ουδέτερο (εως και αδιάφορο μη σου πω) μικρόφωνο. Γενικώς δεν προκαλεί προβλήματα στους ηχολήπτες εν αντιθέσει με το sennheiser που προβληματίζει μερικούς μερικούς....(πάντα σε συνάρτηση με το χώρο και το διαθέσιμο εξοπλισμό...)
    Ρίξε μια ματιά και στα AKG πάντως, μπορεί να βρεις κάτι ενδιαφέρον. όπως πχ το D3700 το οποίο και ζαχαρώνω καιρό τώρα...(έχω το SM58 τώρα)

    Συμφωνω κι επαυξανω.. (Στη γνωμη για το Shure.) Στο Γρουπ εχουμε ενα Shure 58A κι ενα Sennheiser 935.. Ειτε στο Live ειτε σε ηχογραφηση ειτε στην προβα Το Sennheiser ειναι με κλειστα τα ματια ανωτερο μικρωφωνο. Ξερω οτι το Shure εχει δημιουργησει ενα μυθο, αλλα στην πραξη βλεπω πολλα μικροφωνα περιπου στα ιδια λεφτα να το χτυπανε ανελεητα.. Απο κει και υστερα βεβαια ειναι και στο γουστο του καθενος!!
  • #127 από Dark_kronos στις 13 Jan 2008
  • Παιδια, θελω να παρω ενα μικροφωνο, αλλα δεν εχω ιδεα απο αυτα...! Το θελω για φωνη, για χρηση σε προβες αλλα πολυ πιθανων να χρειαστει και σε live.Δεν θελω ομως τπτ ακριβο... τπτ γυρο στα 50ευρο ειναι καλο; (εκτος και αν μπορω να βρω κατι ακομα φθηνοτερο που να αξιζει) Καταρχην τι διαφορα εχουν τα δυναμικα απο τα πυκνωτικα;  Σε τι να κοιταξω;  Κατι behringer πολυ φτηνα αξιζουν; Τα φτηνα της shure; Ποσο μεγαλο ενυσχιτη χρειαζονται για να ακουστουν σε μια προβα;
  • #128 από freemind στις 13 Jan 2008
  • Με 50Ε, μονο της behringer δυναμικο μπορεις να παρεις, το οποιο ειναι μετριο.
    Δυστυχως, απο 100Ε και πανω θα εισαι σιγουρος πως διεθεσες τα απαραιτητα χρηματα για ενα μικροφωνο που θα αποδωσει πληρως τη φωνη σου και θα ειναι "σκυλι" για τα live. Και αυτο περιοριζεται στο shure 58αρι, που δεν διεκδικει αδικως την πρωτη θεση.

    Ομως, σχολια το τελευταιο καιρο ακουω για το t bone του thomann που μιμειται το shure.
    http://www.thomann.de/gr/the_tbone_mb85_beta.htm
    Kαι ειναι πολυ καλα θα ελεγα ( τα σχολια εννοω ).

    Οταν λες ενισχυτη, τι εννοεις; Καταρχας, το να συνδεσεις το μικροφωνο της φωνης σε εναν ενισχυτη κιθαρας ή αλλου οργανου, δεν ειναι λυση, γιατι θα παραμορφωθει η χροια του ηχου και μπορει να καταστρεψεις και τον ενισχυτη.
    Συνηθως, στις προβες, η φωνη βγαινει απο τα ηχεια/monitors που υπαρχουν στο χωρο..Οχι απο ενισχυτες!
  • #129 από Dark_kronos στις 13 Jan 2008
  • Κατι shure γυρο στα 50 δεν αξιζουν δλδ ε; Νταξει, δεν θελω και κατι επαγκελματικο, αλλα αφου θα το παρω που θα το παρω, να μην ειναι κατι καλο που θα κρατισει; Αλλα απο την αλλη εχω και πολλα αλλα πραγματα να παρω και τα λευτα δεν περισευουν...

    Με το προηγουμενο συγκροτιμα μου το μικροφωνο το βαζαμε σε ενυσχητη (τον δικο μου συγκεκριμενα, laney του 90, μονο που ητανε πολυ μεγαλος για τον χορο και σε συγκριση με τους ενυσχιτες που ειχαν οι κιθαρες και μικροφωνιζε), οπως και σε προβα  μπαντας φιλων που πηγα ειχανε το μικροφωνο σε ενυσχιτη κιθαρας, και οταν καναμε προβες για την γιορτη του σχολειο βαζαμε το μικροφωνο σε ενυσχιτη κιθαρας... Συγουρα η ποιοτιτα δεν ειναι καλητερη, αλλα στην προβα δεν θελουμε την καλητερη ποιοτιτα, αλλα απλα να ακουγετε. Αλλα αν παιζει να καταστραφει ο ενυσχιτης αλλαζουν τα πραγματα...

    Αν δεν εχουμε ηχεια και μονιτορ που παει το μικροφωνο; Τι ειδους ηχειο/monitor θα χρειαστει να παρω αν ειναι και ποσο κοστιζουν αυτα;
  • #130 από freemind στις 13 Jan 2008
  • Σιγουρα, οταν κατεβαινεις στα 50Ε και ιδιαιτερα σε εταιριες σαν την shure, δεν παιρνεις κατι που θα κρατησει.

    Αν ομως εχεις τοσο χαμηλα standards για τον ηχο σου ( πχ η συνδεση σε ενισχυτη κιθαρας ειναι κατι απαραδεκτο για μενα, ομως εσυ το κρινεις καλο και δεν θελεις κατι παραπανω απο αυτο ), δεν νομιζω πως ενα μικροφωνο σαν το t-bone θα σε "χαλασει".

    Οσο για ενισχυτες φωνης, νομιζω πως καλο ειναι να μην αναφερθουμε στο θεμα, γιατι εαν δινεις με δυσκολια 30Ε, φανταζομαι πως δεν υπαρχει λογος να αναφερουμε τιμες για μετριους ενισχυτες φωνης...
  • #131 από Dark_kronos στις 13 Jan 2008
  • Κοιτα φιλε, μακαρι να ειχα τα λευτα του Ωναση να παρω οχι ενα καλο μικροφωνο, αλλα καλητερο εξοπλησμο απο οτι εχουν στα μεγαλητερα φεστιβαλ... Οταν ομως εχεις ενα χιλιαρικο και θες να παρεις κιθαρα στα 900, πεταλιερα στα 400 και χρειαζεσε και ενα μικροφωνο, αναγκαστικα δεν πας στα καλητερα... Θα παρω την κιθαρα και θα χρειαστει να περιμενω να μαζεψω λευτα...
    Εκτος αφτου, εστω οτι εχω ενα μικροφωνο πραγματικα καλο που πιανει την φωνη μου πεντακαθαρα κλπ, και εχω και τον καταληλο εξοπλησμο για να τον συνδεο και να εχω την μεγιστη αποδοση. Στης προβες οκ, τα χρησιμοποιω και θα καταφερω και να παω και την φωνη μου λιγο πιο περα απο οπου ειναι. Μολις ομως ερθει η ωρα του λιβε; Σε μαγαζι, θα παει κατευθειαν στην μικροφωνικη (οποτε οτι εχω ξοδεψει για ηχεια, μονιτορς κλπ   μου ειναι αχρηστο κατα το λιβε). Σε φεστιβαλ; Ουτε καν το μικροφωνο μου δεν θα παρω... Αρα αχρηστος ολος ο εξοπλησμος μου...
    Γιατι λοιπον να παω να σκασω 400 ευρο (τοσα περιπου εσκασε ο ξαδερφος μου για ολων τον εξοπλησμο του, νομιζω περιεχει και καπια εφε φωνης) για να εχω ηχο στης προβες, που δεν θα τον εχω στα λιβε; Και γιατι να επενδυσω 400 ευρο σε τετιων εξοπλησμο μεσα σε μια εφηβικη μπαντα και να μην παρω κατι πιο χρησιμο και να αφησω τετιες επενδυσης για οταν κανω κατι σοβαρο;
  • #132 από freemind στις 13 Jan 2008
  • Οπως νομιζεις Dark Kronos. Επισημανα απλως τις διαφωνιες μου.

    Να ξερεις ομως, πως αν πηγαινεις "αντε 30Ε και 30Ε και 30Ε", στο τελος θα κανεις μια μηδαμινη αποσβεση κερδους με μετριο εξοπλισμο, που συνολικα θα σου εχει κοστισει περισσοτερα απ'οσα σου προσφερε.

    Το αλφα και το ωμεγα ενος μουσικου ειναι η αποψη του για τον ηχο του και τους τροπους με τους οποιους θα τον βελτιωσει.
    Οπως λοιπον για κιθαρα θα δωσεις 900Ε, γιατι ετσι αισθανεσαι πως θα βελτιωσει το παιξιμο σου, τον ηχο σου, την αποψη για τη μουσικη, ετσι θα πρεπει να υπολογισεις και για τη φωνη.
    Η φωνη ειναι απο τα σημαντικοτερα οργανα. Μια μετρια κιθαρα, στα χερια ενος καλου παικτη, μπορει να αποδωσει 120% του ηχου της.
    Μια καλη φωνη σε μετριο εξοπλισμο, θα χασει το 120% του ηχου της...

    Και μου κανεις εντυπωση που διαχωριζεις την εννοια της επενδυσης αναμεσα σε κιθαρα και σε φωνη, αφου ουσιαστικα κιθαρα θα παιζεις στο ιδιο εφηβικο συγκροτημα, στο οποιο θα τραγουδας. Αρα, ποιος ο λογος αυτου του διαχωρισμου;

    Τελος, ειναι σημαντικο να μαθεις πως ο ενημερωμενος και ψαγμενος τραγουδιστης απαιτει απο τον ηχοληπτη να βαζει το δικο του μικροφωνο. Και ο ακομα πιο "ψαγμενος" εχει και ετοιμες ρυθμισεις για το ΕQ και τα effect, που δινει στον ηχοληπτη.
  • #133 από Dark_kronos στις 13 Jan 2008
  • Δεν θελω να το παω 30-30-30 για να βγαλω κατι καλο... θελω κατι  οσο το δυνατων καλητερο με οσο το δυνατων λιγοτερα λευτα που θα το κρατισω οσο κρατισει αυτο το συγκροτιμα, και να μου μεινει για καθαρα πρακτικους λογους. Δεν περιμενω να αναβαθμισω ετσι τον εξοπλισμο μου. Αν καπια στιγμη δωσω περισσοτερο βαρος στην φωνη θα κανω μια σωστη επενδυση.

    Η διαφωρα ειναι οτι για κιθαρα θα δωσω 900 οχι σαν επενδυση για το συγκροτιμα, αλλα σαν επενδυση για μενα. Ειναι κατι που το θελω, κατι για το οπιο μαζευω λευτα εδω και πολυ καιρο, κατι που το γουσταρω, κατι με το οπιο εχω ασχολιθει, κατι στο οπιο δινω εμφαση και κατι το οπιο θελω να  ειναι ποιοτικο και να μου μεινει. Με την φωνη θα ηθελα να μπορουν να ισχιουν ολα αυτα, αλλα ουτε εχω ασχολιθει, ουτε ξερω τι παιζει, ουτε θα την χειριστω τοσο καλα, ουτε θα εχω το μικροφωνο και θα γουσταρω.  Ωραιο οργανο η φωνη, αλλα δεν το ξερω...  Ευελπιστω καποτε να το μαθω, και να μπορω να το βαζω στα ισα με την κιθαρα, αλλα δεν μπορω να αρχισω με τον καλητερο εξοπλισμο... οπως δεν αρχισα με κιθαρα των 900, αλλα των 200...

    ο ενημερωμενος και ο ψαγμενος ναι, ο ξαδερφος μου πχ οπου και αν παει να παιξει θα παιξει με τον δικο του εξοπλισμο, γιατι ξερει την φωνη του, ξερει τον εξοπλισμο του, παιζει σε μια πιο "σοβαρη" μπαντα κλπ. Και θα ειμαι τυχερος σε οπια λιβε παιξουμε μαζι γιατι θα εποφελιθω απο τον εξοπλισμο του, που ομως και παλι δεν θα ειναι στημενο με βαση του τι χρειαζομαι εγω και με βαση την δικη μου φωνη...

    Περα ομως απο ολα αυτα, ας πουμε οτι ειχα λευτα να βαλω (γιατι δεν ειμαι απολυτος, ισως αν βρω τα λευτα να σκασω περισσοτερα εφωσον το αξιζει) τι θα μου προτινες να παρω;
  • #134 από freemind στις 13 Jan 2008
  • Η πιο καλη λυση ειναι το shure, οπως και να το κανουμε. Δοκιμασμενη, αξιολογη και εγκεκριμενη απο πολλους καλλιτεχνες ( γνωστους και μη ).
    Προσωπικα, το θεωρω ως το νουμερο ενα μικροφωνο που θα επρεπε να ειχα σαν ηχοληπτης στον εξοπλισμο μου. Και αν και εχουν περασει διαφορα μικροφωνα απο τα χερια μου ( AKG, Senheizer, Beyer δυναμικα ), παλι εκει θα καταληξω. Στο shure Sm58 beta.

  • #135 από Dark_kronos στις 13 Jan 2008
  • Και εκτος απο το μικροφωνο τι εξοπλησμο θα χρειαστω; Εχει ενησχιτες μικροφωνων, θα παει σε καπια προενυσχηση και θα καταλιξη στην μικροφωνικη (και αν ειναι ετσι στης προβες σε τι θα το συνδεω για να ακουγετε; ), πως θα το κανω γενικα;
  • #136 από freemind στις 13 Jan 2008
  • Αυτο ειναι μια καλη ερωτηση.
    Το πιο βασικο ειναι μια καλη προενισχυση του ηχου ( ναι ναι, το shure δεν θελει phantom power, ομως μια προενισχυση διαφερει απο το preamp της κονσολας ) του μικροφωνου, ενα EQ, ενα reverb και ενα compressor. 
    Αυτο αφορα κυριως το τομεα του rack που θα δημιουργησεις.

    Τωρα, για να βγεις εξω, θα χρειαστεις μια μικροφωνικη εγκατασταση. Τουλαχιστον 2 ηχεια monitor για σενα και για τους γυρω σου ( εαν παιζουν και σε χαμηλες εντασεις γενικα, τοσο το καλυτερο ). Ισως μια μικρη κονσολιτσα, και 2 αυτοενισχυομενα, θα ηταν μια καλη λυση..

    Αλλα παμε πολυ ψηλα σε τιμες και δεν αξιζει να το συζηταμε καν, γιατι οταν θα διαθεσεις τα χρηματα, η τεχνολογια της μουσικης θα ειναι 100 βηματα μπροστα και νεα μηχανηματα θα προστεθουν στη λιστα
  • #137 από Dark_kronos στις 14 Jan 2008
  • Ολα αυτα για να φτασει η φωνη απο το λαριγκι μου σε ενα ηχειο;...  Φαλιμεντο θα πεσει...

    Δλδ αν παρω ενα μικροφωνο (ας πουμε το shure) και προσωρινα το εχω σε εναν ενυσχητη, και αργοτερα παρω κατι τετιο http://www.pavlakis.com.gr/cart.php?target=product&product_id=13082&category_id=242 και το συνδεσω με δυο ηχεια (εχω κατι ηχεια δεν ξερω αν κανουν, αν δεν κανουν αναγκαστικα θα παρω αλλα) κανουμε δουλεια η δεν αξιζει τον κοπο; Περα απο το μικροφωνο, ποσα θα χρειαστει να δωσω για να εχω οσα χρειαζομαι;
  • #138 από Baphomet (Πέτρος) στις 14 Jan 2008
  • Όποιος προσανατολίζεται σε αγορά ενσύρματου μικροφώνου φωνής στα λεφτά του beta 58a να κάνει τον κόπο (και την χάρη στο εαυτό του) να κοιτάξει και το Akg D5

    http://www.akg.com/fbid/
  • #139 από Korgy στις 16 Jan 2008
  • η κοπελια μου πήρε το Rode M3. πυκνωτικό μικρού διαφράγματος (δουλευει με 48ν ή με 9ω μπαταρία ) και κανει αισθητή την παρουσία του οταν στήνεται δίπλα σε συνηθη υποπτα μικρόφωνα .αξιοσέβαστη κατασκευή ,βαλίτσα και 9 χρόνια εγγύηση! ξεφευγεις λίγο στη τιμή (αλλά το έχεις για πασπαρτού καταστάσεις )


    και μην ξεχναμε!δε πα ναχεις παπάδες μικρόφωνα αμα δεν έχεις και προενισχυτή εστω υποτυπόδους ποιότητας  τότε ειναι σα να έχεις φεραρι με λάστιχα για λαντα!
  • #140 από vangelis στις 16 Jan 2008
  • σωστή κουβέντα....πρέπει όλη η αλυσίδα να είναι καλή για να βγουν καλά αποτελέσματα...
  • #141 από Dark_kronos στις 16 Jan 2008
  • Αν χρεισημοποιησω ραδιοενυσχητη προσωρινα υπαρχει περιπτωση να τον καψει η τπτ τετιο;
  • #142 από Jezus στις 17 Jan 2008
  • Τον ενισχυτή όχι, τα ηχεί πάλι όχι, εκτος εν η φωνή σου έχει μεγάλη έκταση κάτω από τα 50Hz  ;)
  • #143 από Dark_kronos στις 17 Jan 2008
  • Τον ενισχυτή όχι, τα ηχεί πάλι όχι, εκτος εν η φωνή σου έχει μεγάλη έκταση κάτω από τα 50Hz  ;)

    Δεν την εχω μετρισει κιολας να ξερω που ειναι σε Hz...  Εχω βαρια φωνη παντος, και απο Hz δεν εχω ιδεα...
  • #144 από kiwi στις 21 Apr 2008
  • παιδια μια γρηγορη απαντηση σελ ιγο κανω παραγγελεια το AKG PERCEPTION 220  , θελω να ρωτησω αν εχει την βαση αραχνη  η πρεπει να την παρω ξεχωριστα  απο thomman ευχαριστωωωω
  • #145 από ΗΛΙΑΣ 55555 στις 20 May 2011
  • Γεια σας. Μηπως γνωριζει καποιος τα μικρόφωνα blue να μου πει εαν ειναι καλα. Τα θέλω για ηχογραφηση στο στουντιακι του σπιτιου μου
  • #146 από Jezus στις 20 May 2011
  • Για ποιο μοντελο μιλας, γιατι εχουν απο 150 ευρω μεχρι καποιες χιλιαδες.
    Εχουν καλο ονομα παντως, και πιστευω ειναι καλα για τα χρηματα τους, τα φθηνα για σπιτικη ηχογραφηση ειναι αξιοπρεπη.
Σελίδες: