Σελίδες:
  • #26 από sourwtiri στις 12 Sep 2002
  •  :-[ egw einai alitheia oti exw 6 7 selides na kinoumai taftoxrona...tha dokimasw afto pou proteineis..an to kataferw... :-\
  • #27 από Blue Aura στις 12 Sep 2002
  • sxetika me to FTP na sas anafero oti isos ftaine kai oi grammes sas. to ftp einai enomeno se ADSL  640 down kai 128 up.

    Exei atoma tou forum pou apo agglia ellada kai kypro anevazoun i kai katevazoun me 15k/s i kai perissotero.

    O server ypostirizei resume, etsi an to exete enable kai sto cliend sas ta tragoudia tha sinexizoun apo ekei pou diakopikan.

    Gia ta ellinika psaxno to thema.
    An xerei kaneis sas kapoion FTP server pou ypostirizei ellinika as mou pei , na to ftiaxoume kai auto to thema.

    Gia to thema diagrafis to exo ftiazei kai  mporeite sta kainourgia folder pou dimiourgeite na svinete oti thelete.

    ama exete alles idees pos mporoume na xrisimopoiisoume to server, einai euprosdektes.

    Sas euxaristo
    Michalis


  • #28 από paulchro στις 15 Sep 2002
  • file min apogohteyese sigoura ola ta sigrotimata etsi ksekinisan..na fanatasteis oti akoma kai stoys maiden de vgazan cd an den ekovan ta malia toys(aftoi vevaia vgalan poly argotera) siga siga(an exete ayto to skopo) tha ginetai perissotero gnwstoi.. oso gia diafimisi mporeite na ftiaksete mia home page i kanonikh selida me 15$ ton mina kai na diafimisete to sygrotima..to site tha diadothei an p.x. pas se diafora chat me poly kosmo kai les p.x. mpeite an thelete sto www.@#!@^$.gr k.t.l..
  • #29 από Lord-George στις 09 Oct 2002
  • Με 2 ευρώ το μήνα έχεις δικό σου site www.yourname.gr/com/org/net με 5 ΜΒ, email accounts υποστίρηξη, στην www.netstar.gr.
  • #30 από Βραζίλης στις 10 Oct 2002
  • Αν ψαχνετε για την πιο φτηνη λυση, υπαρχει και με $1/μηνα... με 10ΜΒ χωρο και 1GB transfer, στο http://atrapos.net  :)
Σελίδες: