Σελίδες:
  • #1 από kitsos83 στις 28 Oct 2008
  • εχω μια απορια καιρο κ ειπα να τη μοιραστω μαζι σας.εχω μια ibanez rg 550 .πισω γεφυρα φοραω κλασσικα seymoun duncan ton jeff beck(jb) κ μπροστα τον little 59' διπλοι κ οι δυο.μαλιστα προτιμησα λαιμο τον 59' απτην εξισου κλασσικη λυση του 'jazz' γιατι διαβασα κ στη σελιδα της duncan οτι εχει λιγο περισσοτερο γκαζακι-output.οταν εναλλασω γεφυρα με λαιμο μαγνητη η ενταση ειναι αρκετα πιο χαμηλη στον jazz.αυτο ειναι φυσιολογικο γιατι ο jp εχει φυσικα περισσοτερο output απτον jazz εκ φυσεως...... η' δεν ειναι φυσιολογικο η διαφορα output να συμβαδιζει με διαφορα εντασης?
  • #2 από groovymood στις 28 Oct 2008
  • Απ'τη στιγμή που το ύψος τους είναι ρυθμιζόμενο μπορείς με ένα κατσαβιδάκι να υψώσεις τον neck ή να κατεβάσεις τον bridge μέχρι να ακούσεις ένα αποτέλεσμα που να σε ικανοποιεί...
  • #3 από kitsos83 στις 29 Oct 2008
  • οποτε εινια καθαρα θεμα υψους μαγνητη?θα το κανω κ θα σας πω....!!!!!
  • #4 από Σκίρων στις 29 Oct 2008
  • ο jb -bridge ειναι διπλός (2 μαγνητες) και ο little 59 ειναι διπλός σε μεγεθος μονού?
    αν ειναι ετσι ειναι φυσιολογική η διαφορα εντασης.
    οταν ειχα εγω αυτό το συνδιασμό, χρησιμοποιούσα τον jb λιιιιγο πιο χαμηλά με το volume και το τερμάτιζα οταν ηθελα ενα boost ..
    αν ειναι και οι δυο διπλοί σε μεγεθος μονού, τοτε ειναι θεμα υψους.
  • #5 από hot_sauce (φλουτσ) στις 29 Oct 2008
  • γιατί αυτό Σκίρων?
    έχει διαφορά στη λήψη του σήματος ο διπλός σε μέγεθος μονού?
  • #6 από kitsos83 στις 29 Oct 2008
  • ειναι κανονικα διπλοι κ οι δυο μεγεθος διπλου.θα το κανω σημερα κ θα ποσταρω!
  • #7 από Σκίρων στις 30 Oct 2008
  • ειναι κανονικα διπλοι κ οι δυο μεγεθος διπλου.θα το κανω σημερα κ θα ποσταρω!
    κοιτα ..
    ο jb ειναι πιο σκληρος μαγνητης με high output.
    o little 59 ειναι πολυ πιο γλυκος μαγνητης με πολυ λιγοτερο οutput..
    Φυσιολογικα, θα εχεις μια διαφορα εντασης ..
    ενα booster, νομιζω πως θα λυσει το προβλημα  ;)
  • #8 από Σκίρων στις 30 Oct 2008
  • γιατί αυτό Σκίρων?
    έχει διαφορά στη λήψη του σήματος ο διπλός σε μέγεθος μονού?
    εχει! αλλα παιζει ρολο το output.
    hi - moderate & low ειναι οι βασικοι διαχωρισμοι οσο αφορα το output.
  • #9 από kitsos83 στις 02 Nov 2008
  • παιδεια....1000000000000 ευχαριστω για τη βοηθεια!ηταν ενα προβλημα που με βασανιζε πολυ καιρο χωρις να το ψαξω παραπερα παρα μονο με χρηση εξτρα gain ανεβαζοντας τα γκαζια ξεγελιωντας λιγο τη διαφορα εντασης :).....σημερα εκανα τις ρυθμισεις κ εγινε τελειο..ειδικα στα καθαρα ειχα μεγαλη διαφορα κ τωρα κομπλε!!!!!!!!!!!!!!!!τωρα μ φαινεται θα παιζω μονο neck!χαχαχαχαχ!!!
  • #10 από MechMech στις 02 Nov 2008
  • Δεν ξερω αν ειναι αληθεια, το ειχα ακουσει καποια στιγμη απ τον Δημου:

    Οταν οι μαγνητες διαρρεονται απο ρευμα, προφανως δημιουργειται μαγνητικο πεδιο το οποιο ελκει τις χορδες. Ως εδω καλα, γνωστα αυτα.

    Ο Δημου υποστηριζει οτι αν ανεβοκατεβασεις αρκετα τους μαγνητες,η μεταβολη στην ενταση και την τοπολογια του πεδιου εχει ως αποτελεσμα η κιθαρα να θελει σεταπ απ την αρχη.

    Εγω για να μαι ειλικρινης δεν τον πηρα πολυ σοβαρα, διοτι ετσι κι αλλιως οι πιο πολλοι μαστορες σεταρουν την κιθαρα unplugged. Αλλα ο ανθρωπος ειναι μαστορας, οποτε νομιζω αξιζει να το αναφερω.

  • #11 από kitsos83 στις 02 Nov 2008
  • εγω πριν το καω πηρα μεχρι κ τηλ εκει που ειχα βαλει τους μαγνητες,σεναν απτους πιο γνωστες μαστορες....'ζοζεφ' κ φυσικα δε μ ανεφερε τπτ τετοιο.μ ειπε μην ανησυχεις μονο με το υψος απλα θα παιξεις.αυτο παντως ειτε ειναι αληθεια ειτε ευκαιρια για να τους τα σκας,εγω για μια δουλεια 2 λεπτων που δε καταλαβα καποια παρενεργεια αρνητικα στον ηχο της κιθαρας δε σκαω λεφτα για τετοιες θεωριες!
  • #12 από MechMech στις 02 Nov 2008
  • Το προβλημα δεν ειναι στον ηχο.

    Αν καταλαβα καλα, εννοουσε οτι θα επηρρεαστει το action, και μαλιστα διαφορετικα σε καθε χορδη, αναλογα την παζα της καθεμιας....

    Ουτε εγω το ελαβα υποψιν, απλα το αναφερω για να το συζητησουμε.
  • #13 από hot_sauce (φλουτσ) στις 02 Nov 2008
  • Το προβλημα δεν ειναι στον ηχο.

    Αν καταλαβα καλα, εννοουσε οτι θα επηρρεαστει το action, και μαλιστα διαφορετικα σε καθε χορδη, αναλογα την παζα της καθεμιας....

    Ουτε εγω το ελαβα υποψιν, απλα το αναφερω για να το συζητησουμε.

    τι είναι η πάζα? :P
    εκτός αν έχεις κάνει ορθογραφικό... ;D
  • #14 από MechMech στις 02 Nov 2008
  • Μαζα ρε.... :P

    Ασταδιαλα :P
  • #15 από hot_sauce (φλουτσ) στις 02 Nov 2008
  • Αλλού το "μ"...αλλού το "π"....πως στο καλό τα κατάφερες?? ??  ;D
  • #16 από jim.ni στις 03 Nov 2008
  • Παράθεση
    Δεν ξερω αν ειναι αληθεια, το ειχα ακουσει καποια στιγμη απ τον Δημου:

    Οταν οι μαγνητες διαρρεονται απο ρευμα, προφανως δημιουργειται μαγνητικο πεδιο το οποιο ελκει τις χορδες. Ως εδω καλα, γνωστα αυτα.

    Ο Δημου υποστηριζει οτι αν ανεβοκατεβασεις αρκετα τους μαγνητες,η μεταβολη στην ενταση και την τοπολογια του πεδιου εχει ως αποτελεσμα η κιθαρα να θελει σεταπ απ την αρχη.

    Εγω για να μαι ειλικρινης δεν τον πηρα πολυ σοβαρα, διοτι ετσι κι αλλιως οι πιο πολλοι μαστορες σεταρουν την κιθαρα unplugged. Αλλα ο ανθρωπος ειναι μαστορας, οποτε νομιζω αξιζει να το αναφερω.

    μακριά από τέτοιους δήθεν μάστορες.....ότι νάνε  :-X
  • #17 από groovymood στις 03 Nov 2008
  • μακριά από τέτοιους δήθεν μάστορες.....ότι νάνε  :-X

    Χωρίς να γνωρίζω τον συγκεκριμένο τεχνικό προσωπικά, το να βγαίνεις ανώνυμα και να δυσφημείς έναν επαγγελματία είναι απαράδεκτο!!

  • #18 από jim.ni στις 04 Nov 2008
  • Χωρίς να γνωρίζω τον συγκεκριμένο "τεχνικό" προσωπικά, το να λέει τέτοιες π**άρες για να εξαπατήσει τους πελάτες του
    δεν είναι απαράδεκτο ??

    (και δεν αναφέρθηκα σε κανένα όνομα άμεσα, είπα μακριά από τέτοιους δήθεν μάστορες....που λένε τέτοια παραμύθια δηλ.
    οποίοι και να είναι αυτοί!)
  • #19 από MechMech στις 05 Nov 2008
  • Παιδια χαλαρωστε.

    Δεν το ανεφερα με προθεση δυσφημισης.
    Εχω ηδη πει και ξαναπει, οτι το εγραψα για να το συζητησουμε, διοτι οι συζητησεις αυτες, σχετικα με την κατασκευη και τα υλικα κλπ της κιθαρας, εμενα προσωπικα με ενδιαφερουν παρα πολυ.

    Ας προχωρησουμε λοιπον με επιφυλαξη. Ο ανθρωπος ειναι επαγγελματιας, και μπορει αυτο που λεει να ισχυει εστω θεωρητικα, ασχετως αν παιζει τοσο μεγαλο ρολο ωστε η κιθαρα να ξαναθελει σεταπ.

    ΑΝ, δε, καταληξουμε στο συμπερασμα οτι οντως τα παραλεει, δεν θεωρω οτι ειναι δυσφημιση να το διακηρυξουμε οτι κανει λαθος.
    Γι αυτο υπαρχει το φορουμ, για να αλληλοπροστατευομαστε και να μαθαινουμε ο ενας απ τα λαθη του αλλου.
  • #20 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 05 Nov 2008
  • Ας κοιτάξουμε λίγο λογικά τα πράγματα.

    Ας υποθέσουμε οτι έχουμε μια ρυθμισμένη κιθάρα όπου μια χορδή απέχει 15,7 mm απο το πηνίο, και μια άλλη απέχει 14,8mm. Ας υψώσουμε το μαγνήτη μισό εκατοστό, καθώς, θέλουμε μια Α βαρβατίλα. Οι νέες αποστάσεις είναι 10,7mm και 9.8mm.
    Oπως ξέρουμε απο την αγαπητή σε όλους φυσική 2ας Λυκείου, όσον αφορά τον ηλεκτρομαγνητισμό, υπάρχει μια αναλογία ανάμεσα στην ένταση του πεδίου και το ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ της απόστασης.

    Ας δούμε την % μεταβολή στα τετράγωνα των αποστάσεων των χορδών.

    Χορδή 1: 100*(15,72-10,72)/15,72=53%
    Χορδή 2: 100*(14,82-9,82)/14,82=56%

    Η διαφορά αυτή οφείλεται στο γεγονός οτι εξαρχής οι χορδές είχαν διαφορετικό ύψος. Αν λάβουμε υπόψιν οτι η 2η χορδή, λόγο μικρότερης απόστασης συγκριτικά με τη 1η, αλλα ίδιας τάσης θα έλκοταν εντονότερα απο το των εντάσεων θα έχουν μεγαλύτερη διαφορά.

    Σεταπ, δε σημαίνει αποκλειστικά τη ρύθμιση της βέργας ή του floyd. Σημαίνει ρύθμιση όλων των παραμέτροποιήσιμων μεταβλητων  οι οποίες κάνουν ένα όργανο "να παίζει σωστά". Εφόσον το ύψος των χορδών διαφέρει, μια μεταβολή στο ύψος του μαγνήτη δημιουργεί ζήτμα, που σε άλλους έχει νόημα, σε άλλους όχι.
  • #21 από Σκίρων στις 05 Nov 2008
  • Ας κοιτάξουμε λίγο λογικά τα πράγματα.

    Ας υποθέσουμε οτι έχουμε μια ρυθμισμένη κιθάρα όπου μια χορδή απέχει 15,7 mm απο το πηνίο, και μια άλλη απέχει 14,8mm. Ας υψώσουμε το μαγνήτη μισό εκατοστό, καθώς, θέλουμε μια Α βαρβατίλα. Οι νέες αποστάσεις είναι 10,7mm και 9.8mm.
    Oπως ξέρουμε απο την αγαπητή σε όλους φυσική 2ας Λυκείου, όσον αφορά τον ηλεκτρομαγνητισμό, υπάρχει μια αναλογία ανάμεσα στην ένταση του πεδίου και το ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ της απόστασης.

    Ας δούμε την % μεταβολή στα τετράγωνα των αποστάσεων των χορδών.

    Χορδή 1: 100*(15,72-10,72)/15,72=53%
    Χορδή 2: 100*(14,82-9,82)/14,82=56%

    Η διαφορά αυτή οφείλεται στο γεγονός οτι εξαρχής οι χορδές είχαν διαφορετικό ύψος. Αν λάβουμε υπόψιν οτι η 2η χορδή, λόγο μικρότερης απόστασης συγκριτικά με τη 1η, αλλα ίδιας τάσης θα έλκοταν εντονότερα απο το των εντάσεων θα έχουν μεγαλύτερη διαφορά.

    Σεταπ, δε σημαίνει αποκλειστικά τη ρύθμιση της βέργας ή του floyd. Σημαίνει ρύθμιση όλων των παραμέτροποιήσιμων μεταβλητων  οι οποίες κάνουν ένα όργανο "να παίζει σωστά". Εφόσον το ύψος των χορδών διαφέρει, μια μεταβολή στο ύψος του μαγνήτη δημιουργεί ζήτμα, που σε άλλους έχει νόημα, σε άλλους όχι.
    Πες τα Χρυσοστομε !!!!!!
Σελίδες: