Σελίδες:
  • #26 από zepfan στις 24 Jun 2011
  • Κάτι που θα πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι πολλά Βρετανικά μαγαζιά έχουν το λεγόμενο price match policy, δηλαδή θα ρίξουν αυτόματα την τιμή αν μπορείς να βρεις ακριβώς το ίδιο προϊόν φτηνότερα κάπου αλλού. Ακόμα όμως και αν δεν κάνουν επισήμως κάτι τέτοιο ή αν δεν ισχύει η καλύτερη τιμή που βρήκε κανείς αλλού, το κατάστημα στις περισσότερες περιπτώσεις θα προσπαθήσει να σε δελεάσει με μια καλύτερη τιμή. Ένα παράδειγμα που μπορώ να αναφέρω είναι το γνωστό DV247. Πέρσι έψαχνα για μια Vintage VRS110 που το DV247 είχε 189 λίρες (τώρα την έχει 199) και την είχα βρει σε ένα άλλο κατάστημα αρκετά φτηνότερα (169 λίρες αν θυμάμαι καλά). Όταν ζήτησα το price match, μού είχαν πει ότι δεν μπορούσαν να το κάνουν γιατί το άλλο κατάστημα δεν είχε πλέον σε στοκ τη συγκεκριμένη κιθάρα, αλλά θα μού την άφηναν 180 λίρες μαζί με τα μεταφορικά, τα οποία τότε ήταν 6 λίρες για αγορές κάτω από 199 λίρες. Δηλαδή μια έκπτωση 15 λιρών ή περίπου 7-8%. Από τότε πάντα στέλω email σε όποιο κατάστημα έχει ένα όργανο για το οποίο ενδιαφέρομαι και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μού έγινε καλύτερη προσφορά, με τη μορφή κάποιας μείωσης στην τιμή ή δωρεάν αποστολής.

     :up Ετσι μπραβο,και ιδιως αυτες τις δυσκολες εποχες ,οι πιθανοτητες για καλύτερη τιμη-προσφορά ειναι πολυ περισσοτερες ...
  • #27 από FunkyJunk στις 11 Jul 2011
  • Αγαπητοί συνομιλητές,κατόπιν παρότρυνσης φίλου που με ενημέρωσε για την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σας,παίρνω το θάρρος,και σας ζητώ να μπω σ’αυτό το διάλογο,θέλοντας να φωτίσω ενδιαφέρουσες παραμέτρους, με την ιδιότητα  του εμπόρου λιανικής πώλησης μουσικών οργάνων.Καθώς όμως νιώθω,(παρότι ίσως δεν  θα ’πρεπε) φιλοξενούμενος σε αυτή τη συζήτηση, δεν θα ήθελα να συνεχίσω πέραν αυτής μου της μου της παρέμβασης εφ' όσον συμφωνείτε.Επιτρέψτε μου συνεχίζοντας,να κάνω την παρακάτω τοποθέτηση που θα εξυπηρετήσει την ανάπτυξη της συζήτησης ακόμα και αν λείψω από αυτή που δεν είναι άλλη από τα βασικά λογιστικά του εμπορίου. Για να μην μπω σε μεγάλους προλόγους, και προσπαθώντας πολύ πρακτικά, να σας βάλω στην οπτική αυτή, θα κάνω μια απλή ανάλυση που μπορεί σε κάποιους να είναι και γνωστή.Το κλισέ έκπτωσης(κέρδος) που έχουμε οι λιανέμποροι του χώρου, από τους  αντιπροσώπους-εισαγωγείς, είναι της τάξης του 30 %. Χάριν της οικονομίας του  λόγου, θα θεωρήσω το παραπάνω ποσοστό σαν βασικό παρ' ότι κυμαίνεται.Με αυτό το  ποσοστό λοιπόν, και με μια προτεινόμενη τιμή από τους αντιπροσώπους-εργοστάσια ξεκινάμε να τιμολογήσουμε τα προϊόντα μας.Στην καλύτερη περίπτωση, αν μπορούσαμε υποθετικά,κάνοντας μια έκπτωση της τάξης του 10% να φτάσουμε τις τιμές του THOMANΝ (που είναι ένα πολύ αισιόδοξο σενάριο καθ'ότι κατά τη γνώμη μου είναι αυτός που καθορίζει τις τιμές της αγοράς κατά κύριο λόγο και διόλου  τυχαία)τότε μας έχει μείνει ένα κέρδος 20%. Κάπου  εκεί όμως υπάρχει και ο ΦΠΑ 23%, που από μας τους εμπόρους, μας ζητάει το  κράτος να καταβάλουμε πρώτον, κατά το τιμολόγιο αγοράς του όποιου προϊόντος (βάζοντας το στο ράφι μας) και σε δεύτερη φάση, κατά το κέρδος μας, τη στιγμή δηλαδή που το προιόν αυτό πουλιέται.Εφ' όσον όλα τα χαρτιά είναι ανοιχτά στο τραπέζι,πάμε να δώσουμε ένα παράδειγμα με νούμερα.Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε ένα προϊόν με :Χονδρική  τιμή=56,91 ευρώ Ο ΦΠΑ 23% θα είναι =13,09 ευρώ.Οπότε σύνολο  χονδρικής τιμής=70,00(ο ΦΠΑ προπληρώνεται κατά την αγορά επιβαρύνοντας τον λιανέμπορο μέχρι την ώρα της πώλησης).Τώρα έχοντας το εμπορικό κόστος πάμε να βρούμε την λιανική τιμή :Εμπορικό  κόστος 70,00 ευρώ .Εμπορικό κέρδος (30%)= 30,00 ευρώ Λιανική τιμή( 70+30 )=100,00 ευρώ.Αφού  λοιπόν φτάσαμε στη λιανική τιμή πάμε να πουλήσουμε:Λιανική τιμή =100,00 ευρώ Έκπτωση 10% =90,00 ευρώ( για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό ,αν αντιμετωπίζεται τώρα με ένα απλό 10% είναι άλλη υπόθεση ) Κέρδος(  90,00 – 70,00 ) = 20,00 ευρώ.Το κράτος από αυτά τα 20,00 ευρώ του κέρδους μας ζητάει τον ΦΠΑ, που είναι 23% .Κρατήσεις ΦΠΑ23% = 3,74 ευρώ Κέρδος μετά ΦΠΑ = 16,26 ευρώ Επομένως ένας έμπορος που πουλάει κάτι που κοστίζει 100 ευρώ στο πελάτη του κάνοντας μια στοιχειώδη  έκτπωση της τάξης του 10 % ,και ενώ σέβεται τον εαυτό του , την επιχείρηση  του, το κράτος, και κόψει την προβλεπόμενη απόδειξη, όπως οφείλει, έχει ένα  μεικτό κέρδος 15,40 ευρώ.[size=0pt]Μεικτό  κέρδος σημαίνει πως πρέπει, να πληρώσει από αυτό το ενοίκιο, το Ι.Κ.Α , το ρεύμα, τους υπαλλήλους κ.λ.π. και ότι μείνει από αυτή τη πράξη, πρέπει να φορολογηθεί με τον συντελεστή φορολόγησης  κερδών από το κράτος που για τα καταστήματα που στοχέυει αυτή η συζήτηση για το  έτος 2011 θα είναι για καλή μας τύχη 4 μονάδες κάτω από πέρυσι δηλαδή 20% .Ότι μας  έμεινε είναι αυτό με το οποίο θα ζήσουμε τις οικογένειες μας και θα  δημιουργήσουμε ανάπτυξη, για την οποία τόσο πολύ πονάει ο χώρος, αφού τα  καταστήματα μας, χωρίς να κάνω κανένα λάθος, είναι ίσως από τα φτωχότερα της Ευρώπης.  Θα ήθελα να κλείσω πιστεύοντας πως θα έχω από εσάς την χαρά να φιλοξενηθώ μέχρι  το πέρας της συζήτησης αυτής και εγώ με τις πιο αληθινές μου τοποθετήσεις ακόμα και όταν αυτές δεν εξυπηρετούν την θέση  μου, να φωτίσω τη συζήτηση σας αλλά και να φροντίσω στην πιο ορθή καταναλωτική  παιδεία. Είμαι διατεθιμένος να σας προκαλέσω ακόμα και με προτότυπα τιμολόγια  για την αποφυγή των όποιων σκιάσεων των τοποθετήσεων μου .[/size]
  • #28 από Johnie Darko στις 11 Jul 2011
  • Καλως ηρθες φιλε μου, εγω προσωπικα χαιρομαι που ενας ανθρωπος του επαγγελματος βγηκε να μιλησει.
    Για την ακριβεια, θα ηταν ακομα καλυτερα αν υπηρχε καποιος επαγγελματιας σε καθε ενοτητα να μας διαφωτιζει σχετικα με μυθους και αληθειες για τα πραγματα που μας ενδιαφερουν.
    Απο κει και περα, αν και η συζητηση αυτη εχει ξεκινησει εδω και πολυ καιρο, θα ελεγα οτι το βασικο θεμα των περισσοτερων υποψηφιων πελατων στην Ελλαδα, δεν ειναι τοσο το θεμα τιμης (τουλαχιστον οχι τα τελευταια χρονια που εχουν ισσοροπησει οι τιμες σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη), οσο το θεμα εξυπηρετησης, συμπεριφορας και "παροχων" των καταστηματων προς τον υποψηφιο πελατη.
    Εγω καταλαβαινω απολυτα οσα λες για το κερδος των καταστηματων και ειναι σαφες πως υπο τις συνθηκες που λειτουργει το ολο συστημα, αφηνει σημαντικοτατα κερδη στα μονοπωλια και τις πολυεθνικες (γενικα στα τεραστια "μαγαζια"/αντιπροσωπους) ενω ουσιαστικα καταστρεφει τις οποιες προσπαθειες των μικρομεσαιων επιχειρησεων που ειναι εκ των πραγματων αδυνατο να ανταγωνιστουν τετοιους αντιπαλους.
    Θα πω επισης, πως υπαρχουν ακομα ορισμενοι (οπως σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ) που δεν λενε να ξεφυγουν απο την νοοτροπια του "σε πιανω μλκα" με την τιμολογηση που κανουν, αν και πιστευω οτι πλεον αυτοι ειναι οι λιγοι και οχι οι πολλοι, ενω καποιοι απο αυτους ειναι "υποχρεωμενοι" να εχουν υψηλοτερες τιμες λιανικης γιατι ειναι αντιπροσωποι και προμηθευουν αλλα μαγαζια με πιο χαμηλες τιμες.
    Ομως για μενα τουλαχιστον και πιστευω για την πλειοψηφια των υποψηφιων πελατων, το κυριοτερο προβλημα ειναι το θεμα αντιμετωπισης του πελατη, οι παροχες που του δινονται, το after sales support και γενικα η επικοινωνια.
    Τι εννοω;

  • #29 από Johnie Darko στις 11 Jul 2011
  • Ορισμενα παραδειγματα εχουν αναφερει πολλα παιδια, μερικα απο τα οποια   ακουγονται απιστευτα. Εχω κι εγω ιστοριες απιστευτου καλλους και μαλιστα   απο μεγαλα καταστηματα. Ενδεικτικα θα αναφερω υπαλληλο προ πολλων   χρονων σε μεγαλο καταστημα, που οταν του ζητησα (τοτε) να δω ενα rack   της zoom, μου το εδειξε με το δαχτυλο και μου ειπε "να το" και μετα   συνεχισε να κανει αυτο που εκανε πριν να τον "ενοχλησω". Τι εκανε πριν;   Ειχε ενα κατσαβιδι μεγαλο με το οποιο την ειχε δει ζογκλερ και καρφωνε   το κατσαβιδι στην ψευδοροφη του καταστηματος, ενω σε καποια φαση αρχισε   και την σκοποβολη πανω σε κιθαρες που ηταν στον τοιχο (και δεν τις   γουσταρε οπως χαρκατηριστικα μου εξηγησε τοτε).
    Απο την μια μερια το ολο περιστατικο ειναι αστειο, απο την αλλη απιστευτο!
    Και   καλα αυτα, ειναι πες μια εξαιρεση... Αυτα που ειναι πολυ σημαντικοτερα   ειναι τα πιο απλα και καθημερινα, οπως το να μην σε αφηνουν να   δοκιμασεις μια σχετικα ακριβη κιθαρα (εκτος αν εισαι κανας γνωστος) αν   δεν "δωσεις πρωτα Λογο" οτι σκοπευεις να την αγορασεις (που βεβαια   ακυρωνει την εννοια της δοκιμης).
  • #30 από Johnie Darko στις 11 Jul 2011
  • Αλλα παραδειγματα ειναι η ελειψη στοκ και η αναμονη μεχρι να ερθει ενα Χ οργανο (που και παλι θα το παρεις σαν γουρουνι στο σακι, αφου δε θα   μπορεις να διαλεξεις αναμεσα σε πχ 4-5 κομματια, που στα μουσικα οργανα μπορει να εχει μεγαλη διαφορα).  Βεβαια αυτο συνδεεται αμεσα με   την οικονομικη δυνατοτητα του καταστηματος που δεν μπορει να εχει τα παντα σε στοκ, αλλα μιλαμε για περιπτωσεις που αυτο συμβαινει ακομα   και σε εισαγωγεις.
    Αλλο παραδειγμα που μου εχει τυχει και μαλιστα σε πολυ μεγαλο μαγαζι:
    Δοκιμαζα ενισχυτες για να καταληξω σε καποιο μοντελο για αγορα. Ο υπαλληλος του καταστηματος ηταν φανταστικος, εξυπηρετικοτατος, ευγενης, με γνωσεις και με βοηθουσε πραγματικα! Οι τιμες ηταν σχετικα κοντα στα   επιπεδα εξωτερικου, οποτε και εκει ολα ηταν οκ.
    Ελα ομως που πανω που δοκιμαζα εναν ενισχυτη  λαμπατο (εναν απο τους 3-4 που ειχα βαλει στο ματι) και τον ειχαμε ανοιξει λιγο (επαναλαμβανω ΛΙΓΟ για λαμπατο),  ανεβηκε πανω τρεχοντας καποιος τυπακος (ιδιοκτητης, διευθυντης δεν ξερω κι εγω τι διαολο, παντως σιγουρα ασχετος εντελως με το αντικειμενο) και μας ειπε να το χαμηλωσουμε. Η ωρα δεν ηταν κοινης ησυχιας (αν και ετσι κι αλλιως μιλαμε για μεγαλο καταστημα), αλλοι πελατες δεν υπηρχαν (αδειο   μαγαζι) και πραγματικα η ενταση δεν ηταν ιδιατερα υψηλη (να τριζουν   τζαμια κτλ).
    Φυσικα ο υπαλληλος εκανε μια γκριματσα αποδοκιμασιας και υπακουσε και χαμηλωσε τον ενισχυτη.
    Αν ο κυριος που ανεβηκε πανω και εβαλε χερι στον υπαλληλο, ηταν σωστος επαγγελματιας βεβαια, θα επρεπε να ηξερε οτι καποια απο τα μηχανηματα που εμπορευεται πρεπει να παιξουν δυνατα για να μπορεσει καποιος να τα αξιολογησει. Αλλα οπως φαινεται ο τυπος ή ειχε μαυρα μεσανυχτα απο ενισχυτες και γενικα για αυτα που πουλουσε, ή απλα ηταν κακος επαγγελματιας και τον ενδιεφερε πιο πολυ η ησυχια του εκεινη την προκειμενη στιγμη παρα η εξυπηρετηση ενος πελατη.
    Το τελικο βεβαια αποτελεσμα ηταν να φυγω απο το μαγαζι και να αγορασω τελικα κατι απο το web.
    Γιατι;  Γιατι απλουστατα οταν ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ δεν μου δινεται η ευκαιρια να δοκιμασω κατι οπως πρεπει (και ειδικα οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες -  πχ να μην γινεται χαμος απο κοσμο στο μαγαζι), τοτε ποιος ο λογος να τρεχω σε καποιο Ελληνικο μαγαζι; Να δοκιμασω δεν μπορω, η τιμη θα ειναι πανω-κατω ιδια με εξω, συνηθως θα εχω και καλυτερους ορους αγορας απο εξω (πχ 30 μερες επιστροφη του προϊοντος αν δεν μεινεις ικανοποιημενος  κτλ) και θα γλυτωσω και την ταλαιπωρια του τρεχα, ψαξε, περιμενε για στοκ κτλ.
    Ετσι, αν συγκρινουμε υπο ΤΕΤΟΙΕΣ συνθηκες την αγορα απο Ελλαδα ή απο εξω, καταλαβαινεις γιατι πολλοι προτιμουν να αγοραζουν απο     εξω.
    Μπορουν ακομα και να παρουν κατι, να το δουν απο κοντα, να το δοκιμασουν (προσεκτικα) και μεσα σε 30 μερες να το επιστρεψουν και ή να     παρουν τα χρηματα τους πισω ή να παρουν κατι αλλο, αρα ακομα και το θεμα δοκιμης του οργανου, χανει την αιγλη του σε τετοιες περιπτωσεις.
    Εν παση περιπτωση, για να μην πλατιαζω (το συνηθιζω), νομιζω οτι ο μονος τροπος για να μπορεσει ενα Ελληνικο καταστημα να γινει   ανταγωνιστικο των εξω, θα πρεπει ουσιαστικα οχι να αντιμετωπιζει απλα τον πολεμο τιμων, αλλα κυριως να προσφερει στον πελατη αυτα που δεν  μπορουν να του προσφερουν τα internet-ικα καταστηματα. Και αυτα ειναι η ποιοτικη αμεση προσωπικη επαφη με τον πελατη (να γνωριζει ο υπαλληλος   μεχρι τον διευθυντη τον χωρο, να εχουν σωστη συμπεριφορα ειτε προκειται για αγνωστο πελατη, ειτε για "διασημο"), οι παροχες του  καταστηματος στον πελατη (πχ να μπορει ο αλλος να δοκιμασει απο μια γκαμα προϊοντων σε   εναν σχετικα σωστο διαμορφωμενο χωρο, να εχει  δυνατοτητα επιστροφης   χωρις μα, μου, σου κτλ εφοσων το προϊον που επιστρεφεται δεν εχει καποιο θεμα, το καλο after sales support κτλ).
    Καταλαβαινω πως το θεμα του στοκ ειναι κατι δυσκολο για την πλειονοτητα των καταστηματων, αλλα ολα τα αλλα λυνονται και εκει ειναι   που πρεπει να ριξουν το βαρος τους νομιζω τα μικρομεσαια καταστηματα.  Στην ειδικευση, στην προσωπικη (σωστη) επαφη με τον πελατη και την σωστη συμπεριφορα.
    Θα δεχτω βεβαια πως οπως και ολοι μας, ετσι   και οι καταστηματαρχες και πωλητες/υπαλληλοι, ειναι ανθρωποι και εχουν   και τα δικα τους προβληματα,   κουραση, νευρα κτλ, αλλα στο κατω κατω αυτη ειναι η δουλεια τους και   μονο κερδισμενοι θα βγουν απο μια σωστη   επαφη με τους πελατες.
    Αυτα απο μενα, και παλι καλως ηρθες και επλιζω να παρεις μερος και σε αλλες συζητησεις.
  • #31 από Απόλλων στις 11 Jul 2011
  • Εφ' όσον όλα τα χαρτιά είναι ανοιχτά στο τραπέζι,πάμε να δώσουμε ένα παράδειγμα με νούμερα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε ένα προϊόν με: Χονδρική  τιμή=56,91 ευρώ Ο ΦΠΑ 23% θα είναι =13,09 ευρώ. Οπότε σύνολο  χονδρικής τιμής=70,00(ο ΦΠΑ προπληρώνεται κατά την αγορά επιβαρύνοντας τον λιανέμπορο μέχρι την ώρα της πώλησης). Τώρα έχοντας το εμπορικό κόστος πάμε να βρούμε την λιανική τιμή: Εμπορικό κόστος 70,00 ευρώ. Εμπορικό κέρδος (30%)= 30,00 ευρώ Λιανική τιμή( 70+30 )=100,00 ευρώ.

    Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στους υπολογισμούς σου; Σε προϊόν με τιμή χονδρικής 70 Ευρώ το κέρδος 30% είναι 21 Ευρώ και όχι 30...
  • #32 από zepfan στις 12 Jul 2011
  • Εφ' όσον όλα τα χαρτιά είναι ανοιχτά στο τραπέζι,πάμε να δώσουμε ένα παράδειγμα με νούμερα. Ας πούμε λοιπόν ότι έχουμε ένα προϊόν με: Χονδρική  τιμή=56,91 ευρώ Ο ΦΠΑ 23% θα είναι =13,09 ευρώ. Οπότε σύνολο  χονδρικής τιμής=70,00(ο ΦΠΑ προπληρώνεται κατά την αγορά επιβαρύνοντας τον λιανέμπορο μέχρι την ώρα της πώλησης). Τώρα έχοντας το εμπορικό κόστος πάμε να βρούμε την λιανική τιμή: Εμπορικό κόστος 70,00 ευρώ. Εμπορικό κέρδος (30%)= 30,00 ευρώ Λιανική τιμή( 70+30 )=100,00 ευρώ.


    Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στους υπολογισμούς σου; Σε προϊόν με τιμή χονδρικής 70 Ευρώ το κέρδος 30% είναι 21 Ευρώ και όχι 30...


    Πολύ σωστα όταν υπολογίζεις το markup κέρδος.Ενα μεγάλο μερος εμπορων το υπολογίζει έτσι Απόλλων.Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος ,το margin κέρδος το οποίο φαινεται πως χρησιμοποιει εδώ ο φίλος.
    Στο συγκεκριμένο παραδειγμα ,το markup είναι 42,86% και το margin 30%.

    http://www.ehow.com/how_5117157_calculate-markup-margin.html
  • #33 από Spyros Delta στις 12 Jul 2011
  • @ alxd
       Τι θα απαντουσες σε καποιον αθωο πελατη/μουσικο/επαγγελματια/ερασιτεχνη   που ψωνιζε απο ελληνικα καταστηματα για παρα πολλα χρονια (αφου δεν   μπορουσε να κανει αλλιως), σε τιμες εξωπραγματικες σε σχεση με τις ξενες   αγορες, αν σου ελεγε οτι εχει αποφασισει πλεον (τωρα που μπορει) να αγοραζει απο εξω τον   εξοπλισμο του, ακομα κι αν τα ελληνικα καταστηματα "λογικευτηκαν" (αφου   δεν μπορουν να κανουν κι αυτα αλλιως πλεον)?
    Με εξαιρεση νεα ελληνικα καταστηματα που δεν εχουν "ιστορικο" εκμεταλευσης πελατων.
     
    Τι εννοεις,πώς κανεις παζαρια?
    Παντως ολα αυτα που γραφεις παιζουν αρκει να εισαι σοβαρος και μεσα σε λογικα πλαισια.
    Δηλ.αμα σου πει οτι κανει 1000€ και εσυ πεις εγω δινω 300€ εκει ξευτιλιζεσαι γιατι αυτο ειναι παζαρι για γυφτους...
    Να σε ρωτησω και γω κατι.Χανεις τιποτα αν ρωτησεις''Υπαρχει ακομα καλυτερη τιμη?'' οταν σου πει ''αυτο κανει τοσο''?
    Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
    Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
    Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.
  • #34 από zepfan στις 12 Jul 2011
  • Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
    Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
    Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.
    Tοτε μην κάνεις παζάρια και πλήρωνε παραπάνω χρήματα ακόμα και στα ιντενετομάγαζα.
    Αναξιοπρεπής γίνεσαι στην τσέπη σου όταν πληρώνεις παραπανω,ενω μπορείς να το πάρεις παρακάτω.
    Εκτος βεβαια,αν σου περισσεύουν...

    Και το παζάρι φίλε μου που τοσο κατηγορείς,ειναι μια διαπραγματευση η οποία ισχυει σε ολους τους τομείς της ζωής μας.Βεβαια το''διαπραγματευση'' το δεχόμαστε γιατί ειναι κυριλέ όρος,ενω το ''παζάρι'' ειναι ''μπας κλας'' και το σνομπάρουμε.
    Βεβαια το να μπορείς να διαπραγματευτείς και να πετυχεις αυτο που θες,είναι κάτι το πολύ δυσκολο και λιγοι το καταφερνουν.Το να προσπαθεις για το καλυτερο πιστευω εισαι ενταξει με τον εαυτο σου,ακομα και μονο με την προσπαθεια...Το να μην προσπαθεις όμως,μου φερνει στο νου την αλεπού και τα σταφύλια...
  • #35 από Spyros Delta στις 12 Jul 2011
  • Tοτε μην κάνεις παζάρια και πλήρωνε παραπάνω χρήματα ακόμα και στα ιντενετομάγαζα.
    Αναξιοπρεπής γίνεσαι στην τσέπη σου όταν πληρώνεις παραπανω,ενω μπορείς να το πάρεις παρακάτω.
    Εκτος βεβαια,αν σου περισσεύουν...

    Και το παζάρι φίλε μου που τοσο κατηγορείς,ειναι μια διαπραγματευση η οποία ισχυει σε ολους τους τομείς της ζωής μας.Βεβαια το''διαπραγματευση'' το δεχόμαστε γιατί ειναι κυριλέ όρος,ενω το ''παζάρι'' ειναι ''μπας κλας'' και το σνομπάρουμε.
    Βεβαια το να μπορείς να διαπραγματευτείς και να πετυχεις αυτο που θες,είναι κάτι το πολύ δυσκολο και λιγοι το καταφερνουν.Το να προσπαθεις για το καλυτερο πιστευω εισαι ενταξει με τον εαυτο σου,ακομα και μονο με την προσπαθεια...Το να μην προσπαθεις όμως,μου φερνει στο νου την αλεπού και τα σταφύλια...

    Φιλε μου σου υπενθυμιζω τα γραπτα σου:
    ....αρκει να εισαι σοβαρος και μεσα σε λογικα πλαισια.
    Δηλ.αμα σου πει οτι κανει 1000€ και εσυ πεις εγω δινω 300€ εκει ξευτιλιζεσαι γιατι αυτο ειναι παζαρι για γυφτους...
    Και σου υπενθυμιζω το ερωτημα μου :
    Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
    Μπορεις να δωσεις καποια συγκεκριμενα ποσα για να ξερουμε ποτε γινεται καποιος "γυφτος" στο παζαρεμα και ποτε οχι?

    Τα υπολοιπα ηταν η αποψη μου και δεν ειναι σνομπισμος στο παζαρεμα αλλα σνομπισμος για αυτον που υποτιμα την νοημοσυνη μου.
    Παράθεση
    Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
      Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.
  • #36 από hot_sauce (φλουτσ) στις 12 Jul 2011
  • @Spyros Delta
    θεωρείς οποιαδήποτε προσπάθεια μείωσης της τιμής προς όφελός σου αναξιοπρεπή επειδή σέβεσαι το μαγαζί και το κέρδος του άλλου ή για άλλο λόγο?
  • #37 από zepfan στις 12 Jul 2011
  • Tοτε μην κάνεις παζάρια και πλήρωνε παραπάνω χρήματα ακόμα και στα ιντενετομάγαζα.
    Αναξιοπρεπής γίνεσαι στην τσέπη σου όταν πληρώνεις παραπανω,ενω μπορείς να το πάρεις παρακάτω.
    Εκτος βεβαια,αν σου περισσεύουν...

    Και το παζάρι φίλε μου που τοσο κατηγορείς,ειναι μια διαπραγματευση η οποία ισχυει σε ολους τους τομείς της ζωής μας.Βεβαια το''διαπραγματευση'' το δεχόμαστε γιατί ειναι κυριλέ όρος,ενω το ''παζάρι'' ειναι ''μπας κλας'' και το σνομπάρουμε.
    Βεβαια το να μπορείς να διαπραγματευτείς και να πετυχεις αυτο που θες,είναι κάτι το πολύ δυσκολο και λιγοι το καταφερνουν.Το να προσπαθεις για το καλυτερο πιστευω εισαι ενταξει με τον εαυτο σου,ακομα και μονο με την προσπαθεια...Το να μην προσπαθεις όμως,μου φερνει στο νου την αλεπού και τα σταφύλια...

    Φιλε μου σου υπενθυμιζω τα γραπτα σου:
    ....αρκει να εισαι σοβαρος και μεσα σε λογικα πλαισια.
    Δηλ.αμα σου πει οτι κανει 1000€ και εσυ πεις εγω δινω 300€ εκει ξευτιλιζεσαι γιατι αυτο ειναι παζαρι για γυφτους...
    Και σου υπενθυμιζω το ερωτημα μου :
    Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
    Μπορεις να δωσεις καποια συγκεκριμενα ποσα για να ξερουμε ποτε γινεται καποιος "γυφτος" στο παζαρεμα και ποτε οχι?

    Τα υπολοιπα ηταν η αποψη μου και δεν ειναι σνομπισμος στο παζαρεμα αλλα σνομπισμος για αυτον που υποτιμα την νοημοσυνη μου.
    Παράθεση
    Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
      Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.
    Το να εισαι σοβαρος όταν διαπραγματευεσαι,πιστευω δεν θελει και πολυ μυαλό να το καταλάβεις.
    Τωρα αν κάνεις ότι δεν καταλαβαινεις, αυτο ειναι δικό σου θέμα.
    Και για να απαντησω στο ερωτημα σου,Οχι φιλε δεν υπάρχει πλαφον όταν διαπραγματευεσαι,αλλά πρεπει να εχεις την στοιχειώδη αντιληψη να καταλαβαινεις που βρισκονται τα όρια,γιατι αλλιως κινδυνευεις κανενας να μην σε πάρει στα σοβαρα.
    Αυτα τα λίγα
  • #38 από Spyros Delta στις 12 Jul 2011
  • Και για να απαντησω στο ερωτημα σου,Οχι φιλε δεν υπάρχει πλαφον όταν διαπραγματευεσαι..
    Τοτε με αυτα τα δεδομενα δεν υπαρχει και γυφτος στο παζαρεμα.
    Οσο πιο πολλα κοψει τοσο πιο πολυ "σεβεται την τσεπη" του, οπως ανεφερες.
    Σχολιασα το ποστ σου λοιπον γιατι ενω δεχεσαι το παζαρεμα, το κανειςμεχρι το οριο που θεωρεις εσυ το "σωστο" παζαρεμα και οι αλλοι για σενα ειναι "γυφτοι" που θα παζαρεψουν παραπανω.
    Με την ιδια λογικη θα μπορουσαν να βαλω και εγω τα δικα μου (μικροτερα) ορια "αξιοπρεπειας" στο παζαρεμα, και να θεωρησω καποιο γυφτο που παζαρεψε περισσοτερο απο οσο νομιζω εγω σωστο.
    Κατι τετοιο δεν θα αρεσε και οπως βλεπεις η συζητηση με αυτα τα δεδομενα θα ειναι αδυνατο να κρατηθει σε καποιο επιπεδο.

    @Spyros Delta
    θεωρείς   οποιαδήποτε προσπάθεια μείωσης της τιμής προς όφελός σου αναξιοπρεπή   επειδή σέβεσαι το μαγαζί και το κέρδος του άλλου ή για άλλο λόγο?
    Οχι,   θεωρω υποτιμηση της νοημοσυνης του πελατη, να αναρταται μεγαλυτερη τιμη   απο αυτη που θα μπορουσε να πουλησει το καταστημα ενα προιον, με τη   βλεψη μηπως καποιος τσιμπησει και του τα παρει χοντρα ή για να φανει οτι κανει και εκπτωσεις και να ειμαστε και ευχαριστημενοι που αγορασαμε σε πιο χαμηλη τιμη (τιμη που στην πραγματικοτητα ειναι ιση ή ισως και μεγαλυτερη -αναλογα το ποσο παζαρεμα καναμε- απο αυτη που επρεπε να ηταν).

    Η δικη μου πρακτικη ειναι απλα να ψαχνω για καλυτερη τιμη χωρις παζαρια.
      Υπαρχουν και καταστηματα που βαζουν την τελικη τιμη απευθειας (τιμη μετα το παζαρεμα που θα εκαναν).

    Νομιζω πως ολοκληρωσα πια την εξηγηση των αποψεων μου πανω στην ελληνικη αγορα μουσικων οργανων.
    Καλη συνεχεια.
  • #39 από no slave στις 12 Jul 2011
  • φιλε (και μαλλον συνονοματε) spyros Delta,
    γενικοτερα συμφωνω μαζι σου,κατι που εχω δειξει και εδω Απ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

    απο την αλλη ομως εχοντας υπ'οψιν αυτους τους "τιμημενους" ορους του εμποριου,μηπως πρεπει να χορεψουμε κι εμεις τον ιδιο χορο?Μηπως αυτο θελει να πει τελικα ο φιλος zepfan?

    και ενταξη,ας πουμε οτι στα μουσικα οργανα υπαρχει και η on line αγορα.Τι γινεται ομως με τις υπολοιπες εκατονταδες  συναλλαγες που πραγματοποιουμε μεσα στο ετος?

    τελικα χωρις να το θελουμε,θα πρεπει να μπουμε στην ηλιθια διαδικασια κουτοπονηριας ,η οποια γεννιεται μεσα απο καθε συναλλαγη εμπορου-καταναλωτη.
  • #40 από FunkyJunk στις 12 Jul 2011
  • Αγαπητοί φίλοι,
    χαίρομαι,πολύ που με το post μου, επανατροφοδότισα τη κουβέντα αυτή. Η ανταπόκριση σας είναι χειμαρρώδης, και πραγματικά με ενδιαφέρει να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά μέχρι της παραμικρής λεπτομέρειας, αφού είναι και η ευκαιρία μου να δώσω τις απαντήσεις που θα σας κάνουν να δείτε όλη την εικόνα. Αλλά δώστε μου το χρόνο που χρειάζομαι, καθ'ότι εργαζόμενος σε πλήρη απασχόληση 6 μέρες την εβδομάδα, και με κάκιστη  δακτυλογραφική  ικανότητα δεν μπορώ να ανταποκριθώ με την ταχύτητα που θα ήθελα. Ακριβώς μετά από αυτό το post, θα ξεκινήσω με τον  φίλο Johnie Darko , ως τότε σας χαιρετώ, και ευχαριστώ..
  • #41 από zepfan στις 12 Jul 2011
  • Και για να απαντησω στο ερωτημα σου,Οχι φιλε δεν υπάρχει πλαφον όταν διαπραγματευεσαι..
    Τοτε με αυτα τα δεδομενα δεν υπαρχει και γυφτος στο παζαρεμα.
    Οσο πιο πολλα κοψει τοσο πιο πολυ "σεβεται την τσεπη" του, οπως ανεφερες.
    Σχολιασα το ποστ σου λοιπον γιατι ενω δεχεσαι το παζαρεμα, το κανειςμεχρι το οριο που θεωρεις εσυ το "σωστο" παζαρεμα και οι αλλοι για σενα ειναι "γυφτοι" που θα παζαρεψουν παραπανω.
    Με την ιδια λογικη θα μπορουσαν να βαλω και εγω τα δικα μου (μικροτερα) ορια "αξιοπρεπειας" στο παζαρεμα, και να θεωρησω καποιο γυφτο που παζαρεψε περισσοτερο απο οσο νομιζω εγω σωστο.
    Κατι τετοιο δεν θα αρεσε και οπως βλεπεις η συζητηση με αυτα τα δεδομενα θα ειναι αδυνατο να κρατηθει σε καποιο επιπεδο.

    @Spyros Delta
    θεωρείς   οποιαδήποτε προσπάθεια μείωσης της τιμής προς όφελός σου αναξιοπρεπή   επειδή σέβεσαι το μαγαζί και το κέρδος του άλλου ή για άλλο λόγο?
    Οχι,   θεωρω υποτιμηση της νοημοσυνης του πελατη, να αναρταται μεγαλυτερη τιμη   απο αυτη που θα μπορουσε να πουλησει το καταστημα ενα προιον, με τη   βλεψη μηπως καποιος τσιμπησει και του τα παρει χοντρα ή για να φανει οτι κανει και εκπτωσεις και να ειμαστε και ευχαριστημενοι που αγορασαμε σε πιο χαμηλη τιμη (τιμη που στην πραγματικοτητα ειναι ιση ή ισως και μεγαλυτερη -αναλογα το ποσο παζαρεμα καναμε- απο αυτη που επρεπε να ηταν).

    Η δικη μου πρακτικη ειναι απλα να ψαχνω για καλυτερη τιμη χωρις παζαρια.
      Υπαρχουν και καταστηματα που βαζουν την τελικη τιμη απευθειας (τιμη μετα το παζαρεμα που θα εκαναν).

    Νομιζω πως ολοκληρωσα πια την εξηγηση των αποψεων μου πανω στην ελληνικη αγορα μουσικων οργανων.
    Καλη συνεχεια.
    Αν ξερεις,που προφανως ξερεις, οι γυφτοι εχουν υπερ-υπερτιμολογημενα τα προιοντα τους,και η τιμη που συνηθως πουλάνε τελικά ειναι το 1/3 ή 1/4 της αρχικής.Αυτο εννοουμε οταν λεμε γυφτικο παζαρι.Αυτο ομως δεν συμβαινει (οπως παλι ξερεις )στα καταστηματα.Σε προκαλω να πας σε ενα καταστημα και να αντιπροτεινεις σε μια κιθαρα των 1000€ ,την τιμη των 300€.Προφανως θα γελάνε μαζι σου.
    Τα ορια προφανως τα καταλαβαινεις και μονος σου.
    Τωρα αν θεωρεις χαμηλό το επιπεδο επειδη καποιοι ανθρωποι της πιατσας παραθετουμε την σκληρη πραγματικότητα,δικαίωμα σου...
    Και εγω θα ηθελα εναν αγγελικά πλασμενο κοσμο,αλλά αυτος ειναι μονο στα τραγουδια...
    Οπως λεει και ο noslave θες δε θες, θα χορεψεις στην πραγματικοτητα.
  • #42 από Johnie Darko στις 12 Jul 2011
  • Βtw, θα αναφερω και κατι που εχει σχεση με οσα ειχα γραψει πιο πανω σε σχεση με την συμπεριφορα και γνωσεις υπαλληλων/καταστηματαρχων.
    Σε καποια φαση, ονειρο μου ηταν να μπορουσα να δουλεψω σαν πωλητης σε καποιο μουσικο καταστημα. Τελικα μετα απο βιογραφικα κτλ, πηγα σε ενα μεγαλο καταστημα για συνεντευξη. Τελικα δεν με πηραν, μιας και κατα τα λεγομενα τους ημουν over-qualified για την δουλεια (πτυχιο ηχοληπτη, πτυχιο τεχνικου υπολογιστων, ξενες γλωσσες και αλλα). Με ρωτησε μαλιστα γιατι ηθελα να δουλεψω σε μια τετοια θεση.
    Του εξηγησα λοιπον του κυριου στη συνεντευξη, οτι απλα για μενα ο χωρος ειναι σχεδον ολη μου η ζωη. Ξυπναω και κοιμαμαι σχεδον παντα με σκεψεις για gear, μουσικη κτλ. Διαβαζω περιοδικα, ενημερωνομαι απο το internet, ειμαι ενεργο μελος σε καποια σχετικα fora, ειμαι κιθαριστας (και ηχοληπτης), τα παω πολυ καλα με P.R. κτλ, ειναι ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΚΟ να με ενδιαφερει μια τετοια θεση και ειναι ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΚΟ να ΓΟΥΣΤΑΡΩ να δουλευω σε μια τετοια θεση, πραγμα που βεβαιως θα κανει καλο και σε μενα και στους πελατες και στο καταστημα.
    Παρολα αυτα, με αποριψανε ως over-qualified, ενω δεν ειχε καν τεθει θεμα χρηματικο κτλ.
    Και αν κρινω απο τους υπαλληλους που εχουν αυτα τα καταστηματα (αλυσιδα), τοτε πραγματικα απορω πως κανουνε προσληψεις...
    Αντι να παρουνε εναν ανθρωπο που να νοιαζεται και να γουσταρει την δουλεια, απλα πανε για το πιο φθηνο εργατικο χερι που δεν θα μιλαει, δεν θα εχει αποψη, ωστε να μην χρειαστει ποτε να τον πληρωσουνε. ΑΥΤΟ ειναι ενα προβλημα γενικα των Ελληνων επιχειρηματιων και οχι μονο του χωρου που συζηταμε τωρα. Και βεβαια συνδεεται αμεσα με τα οσα λεγαμε πιο πριν, συμπεριφορες, γνωσεις κτλ.
    Απλα κατι που ειχα ξεχασει να αναφερω...
  • #43 από Korgy στις 12 Jul 2011
  • εγκρίνω και επαυξάνω.
     
    με την ίδια λογική δεν με πήραν. Δεν θέλουν σκεπτόμενους πωλητές.μονο ρομποτάκια
  • #44 από FunkyJunk στις 14 Jul 2011
  • Ορισμενα παραδειγματα εχουν αναφερει πολλα παιδια, μερικα απο τα οποια   ακουγονται απιστευτα. Εχω κι εγω ιστοριες απιστευτου καλλους και μαλιστα   απο μεγαλα καταστηματα. Ενδεικτικα θα αναφερω υπαλληλο προ πολλων   χρονων σε μεγαλο καταστημα, που οταν του ζητησα (τοτε) να δω ενα rack   της zoom, μου το εδειξε με το δαχτυλο και μου ειπε "να το" και μετα   συνεχισε να κανει αυτο που εκανε πριν να τον "ενοχλησω". Τι εκανε πριν;   Ειχε ενα κατσαβιδι μεγαλο με το οποιο την ειχε δει ζογκλερ και καρφωνε   το κατσαβιδι στην ψευδοροφη του καταστηματος, ενω σε καποια φαση αρχισε   και την σκοποβολη πανω σε κιθαρες που ηταν στον τοιχο (και δεν τις   γουσταρε οπως χαρκατηριστικα μου εξηγησε τοτε).
    Απο την μια μερια το ολο περιστατικο ειναι αστειο, απο την αλλη απιστευτο!
    Και   καλα αυτα, ειναι πες μια εξαιρεση... Αυτα που ειναι πολυ σημαντικοτερα   ειναι τα πιο απλα και καθημερινα, οπως το να μην σε αφηνουν να   δοκιμασεις μια σχετικα ακριβη κιθαρα (εκτος αν εισαι κανας γνωστος) αν   δεν "δωσεις πρωτα Λογο" οτι σκοπευεις να την αγορασεις (που βεβαια   ακυρωνει την εννοια της δοκιμης).
    Αγαπητέ     [/size][size=0pt]Johnie  Darko,[/size][size=0pt][/color] [/size][size=0pt][/color]πρέπει,να σε πληροφορήσω ότι πριν αποκτήσω αυτό  το μαγαζί, υπήρξα και εγώ πελάτης, και γνωρίζω πάρα πολύ καλά, τις παθογένειες  του χώρου αλλά και πόσο ευαίσθητη μπορεί να γίνει η σχέση καταστηματάρχη-πελάτη  κρίνοντας από την σημερινή μου ιδιότητα.Σήμερα δηλώνω έμπορος κατ'επάγγελμα ,  άλλα και άνθρωπος που αγαπάει τη δουλειά του και τη μουσική την ίδια.Κάνω και  εγώ λάθη στη δουλεία μου,άλλα είναι τέτοια που νομίζω ότι δεν θα κρίνουν το  αποτέλεσμα. κατ' επέκταση, μαγαζιά που δεν σκέφτονται με συνέπεια προς πελάτη για  μένα πρέπει να σβηστούν από το χάρτη των μουσικών καταστημάτων, γιατί τελικά δημιουργούν  και κακό προηγούμενο και τροφή για να ανοίγονται τέτοιου τύπου συζητήσεις.  Είστε εσείς λοιπόν οι κριτές που οφείλετε να τους ''τιμωρήσετε'' , άλλωστε αυτή  η αγορά υπάρχει εξαιτίας σας.  [/size]Στην  Ελλάδα πιστεύω ότι χρειαζόμαστε πλέον, τα ανταγωνιστικότερα μαγαζιά σε όλη την  Ευρώπη, όσον αφορά το after sale service, διότι όλα τα υπόλοιπα,  stock-μέγεθος-παρουσίαση, δύσκολα θα μπορέσουμε να τα ανταγωνιστούμε . Με αυτόν  τον τρόπο θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε δεσμούς με τους πελάτες μας που την δύσκολη  στιγμή θα γίνουν λόγος για να μας προτιμήσει .     [size=0pt][/color] [/size]
  • #45 από alxd στις 21 Jul 2011
  • @ alxd
       Τι θα απαντουσες σε καποιον αθωο πελατη/μουσικο/επαγγελματια/ερασιτεχνη   που ψωνιζε απο ελληνικα καταστηματα για παρα πολλα χρονια (αφου δεν   μπορουσε να κανει αλλιως), σε τιμες εξωπραγματικες σε σχεση με τις ξενες   αγορες, αν σου ελεγε οτι εχει αποφασισει πλεον (τωρα που μπορει) να αγοραζει απο εξω τον   εξοπλισμο του, ακομα κι αν τα ελληνικα καταστηματα "λογικευτηκαν" (αφου   δεν μπορουν να κανουν κι αυτα αλλιως πλεον)?
    Με εξαιρεση νεα ελληνικα καταστηματα που δεν εχουν "ιστορικο" εκμεταλευσης πελατων.
     
    Τι εννοεις,πώς κανεις παζαρια?
    Παντως ολα αυτα που γραφεις παιζουν αρκει να εισαι σοβαρος και μεσα σε λογικα πλαισια.
    Δηλ.αμα σου πει οτι κανει 1000€ και εσυ πεις εγω δινω 300€ εκει ξευτιλιζεσαι γιατι αυτο ειναι παζαρι για γυφτους...
    Να σε ρωτησω και γω κατι.Χανεις τιποτα αν ρωτησεις''Υπαρχει ακομα καλυτερη τιμη?'' οταν σου πει ''αυτο κανει τοσο''?
    Υπαρχει πλαφον ποσοστο εκπτωσης για να μη θεωρηθει αναξιοπρεπες ενα παζαρεμα?
    Για μενα, το παζαρεμα ειναι μια αναξιοπρεπης διαδικασια ακομα και για ενα ευρω.
    Και εκτος απο αναξιοπρεπεια ειναι και κοροιδια.


    Φιλε Σπύρο.

    Θα απαντούσα οτι έτσι κι αλλιώς σε όλο το ευρύτερο φάσμα του εμπορίου με τις σημερινές συνθήκες το παρών καταναλωτικό σύστημα θα πετάξει έξω τους <<κακούς>> εμπόρους.
    ¨Ομως σαν καταναλωτής, που με ενδιαφέρει πρώτηστα η τιμή, εάν βρώ αφού υπάρχει ο μπούσουλας του Θωμά και άλλων ομοειδών ηλεκτροκαταστημάτων, το προιόν που θέλω να αγοράσω στην ίδια τιμή σε Ελληνικό κατάστημα ,έστω και του <<κακου>>, αφού εξασφαλίσω το after sales service που για εμένα είναι πολύ βασικό,θα το πάρω απο εδώ.
    και για να σε βάλω σε λίγο περισότερη σκέψη θα αναφέρω το εξής παράδειγμα που γνωρίζω.
    Στην Ελλάδα όλοι ξέρουμε οτι υπάρχουν ουκ ολίγα καταστήματα που πουλανε κοσμήματα και ρολόγια.
    Ξάφνου βγήκαν site στο ιντερνετ τα οποία πουλάγαν τα ρολόγια σε αντίθεση απο την υπόλοιπη αγορά
    σε πολύ δελεαστικότερες τιμές.
    Μπορείς να φανταστείς πώς αντέδρασε η αγορά όταν είδε οτι έχανε έδαφος?? Θα σουπώ εγώ.
    Πάθενε κάτι το ρολόι που αγόρασες μετά το πέρας της εγγυησης, και ή δεν έβρισκές ανθρωπο να στο φτιάξει αν δεν το είχες πάρει απο αυτόν,ή το πλήρωνες χρυσάφι. (Ακόμα γίνεται)
    Τώρα μπορείς να το μεταφράσεις σε mesa boogie π.χ, soldano π.χ gibson π.χ κ.λ.π.
    Γι αυτό νομίζω οτι καλύτερα είναι να κοιτάς στα μάτια αυτών που συναλλάσεσαι, γιατι στην δύσκολη θα σε βοηθήσει. Εννοήτε οτι είσαι πελάτης του.
    Γνώμη μου βέβαια.
  • #46 από Spyros Delta στις 21 Jul 2011
  • Πάθενε κάτι το ρολόι που αγόρασες μετά το πέρας της εγγυησης, και ή δεν έβρισκές ανθρωπο να στο φτιάξει αν δεν το είχες πάρει απο αυτόν,ή το πλήρωνες χρυσάφι. (Ακόμα γίνεται)
    Τώρα μπορείς να το μεταφράσεις σε mesa boogie π.χ, soldano π.χ gibson π.χ κ.λ.π.
    Γι αυτό νομίζω οτι καλύτερα είναι να κοιτάς στα μάτια αυτών που συναλλάσεσαι, γιατι στην δύσκολη θα σε βοηθήσει. Εννοήτε οτι είσαι πελάτης του.
    Γνώμη μου βέβαια.
    Ετσι κι αλλιως ουτε που θα παταγα στο "κακο" καταστημα.
    Καλυτερα να το πεταγα αν δεν εφτιαχνε, παρα να του κανω τη χαρη να πεσω στην αναγκη του.
    Δοξα τω θεω ομως υπαρχουν καλοι μαστορες, που απο παλια "εχτιζαν" το μελλον τους με το να ειναι και σωστοι σαν επαγγελματιες.
    Τα μονοπωλεια τελος.
Σελίδες: