Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - TheRach3

Σελίδες: [1]
1
Πάρα πολύ ωραίο θέμα, σωστές επιλογές τραγουδιών αν και με το Ελληνικό "έντεχνο" δεν τα πάω καθόλου καλά
Ένα βασικό ερώτημα που προκύπτει είναι αν πρέπει πάντα να συνδέουμε τον στίχο με τα βιώματα του δημιουργού του.
Αξίζει να αναφερθεί το show must go on

Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking but my smile still stays on

που εύκολα καταλαβαίνεις ότι ένας frontman είτε είναι γελωτοποιός είτε καλλιτέχνης όσο και να σπαράζει η ψυχή του από πόνο, πρέπει να κρατήσει το χαμόγελό του μέχρι το τέλος της παράστασης για να ικανοποιήσει το ακροατήριό του.
Κι όμως ο Mercury στις τελευταίες του δηλώσεις είχε πει ότι οι στίχοι του είναι απλά ότι του κατέβαινε στο κεφάλι και καμία σχέση με προσωπικά βιώματα. Ο ορισμός της απομυθοποίησης πολλές φορές... Ξαναρωτάω: Είναι σωστό να ερμηνεύουμε στίχους με γνώμονα τη βιογραφία του στιχουργού;

Στο θέμα στίχου βάζω πάρα πολύ ψηλά τους Pink Floyd. Ο Waters είχε αναφέρει ότι το 50% των στίχων σε κάθε άλμπουμ τους είναι σχεδόν αυτοβιογραφία που συμβολίζεται με διάφορα αντικείμενα ή πρόσωπα. Η αποκοπή από τον σκληρό κόσμο και τις άσχημες εμπειρίες συμβολίζεται με έναν τοίχο. Για ένα αξιολάτρευτο πρόσωπο που χάνει το συμβολίζει με ένα "τρελό διαμάντι" και απεγνωσμένα ζητάει να συνεχίσει να λάμπει στις σκέψεις του. Εξηγεί την ανάγκη του για κάποιο άλλο πρόσωπο στον κόσμο που είναι μία γυάλα στην οποία χρόνο με τον χρόνο ανακαλύπτει τους ίδιους φόβους ξανά και ξανά (γνώμες μου πάντα, αντίθετες απόψεις απόλυτα δεκτές εννοείται). Δεν θα τους παραθέσω εδώ τους στίχους γιατί φαντάζομαι τους γνωρίζετε ήδη :D   

2
Καλησπέρα και από μένα, Γιωργος, κλασσικός πιανίστας, πληκτράς σε ποπ-ροκ μπάντα της Θεσσαλονίκης. Έβλεπα το φιλαράκι μου γνωστό ως "paolo_guitar" εδώ να διαβάζει ενδιαφέροντα πράγματα και είπα να χωθω και εγώ στην κουβέντα. Ήμουν παρών πριν από 2 χρόνια σε ένα meeting στον Πειραιά (στα 5/4 νομίζω που είχαν παίξει κάτι φιλαράκια μου μαζί με άλλες μπάντες). Καλώς σας βρήκα λοιπόν.

3
Πλήκτρα / Απ: rock organ
« στις: 23/03/09, 18:02 »
προσωπικά πιστεύω ότι στα hammond η καλύτερη είναι η Korg με roland δεν νομίζω να βγάλεις άκρη αν και δεν είμαι πολύ έμπειρος από μορφοποίηση ήχου σε synth.
Εγώ ζητάω βοήθεια από έμπειρους πληκτράδες να δημιουργήσω τον ήχο hammond του "The only one I know" των Charlatans. Έχω Roland Fantom X7. Η ακόμα να δημιουργήσω ένα hammond για πλάτες και ένα hammond για σόλο. Είμαι νέος σε αυτά και θέλω να μάθω. Ευχαριστώ.

5
Ένα πράγμα χάρη στο οποίο υπάρχει μία μικρή ισορροπία στον κόσμο είναι ότι οι σκέψεις μας είναι private. Στην αρχή θα διαβάζονται για καλό σκοπό. Αλλά όταν ο πειρασμός σε ωθεί και για άλλες χρήσεις τότε είναι που θα έρθει το χάος. Θα μπορούν να σε κατηγορήσουν και να σε σκοτώσουν για κάτι το οποίο δεν έκανες αλλά σκέφτηκες να κάνεις. Μου ήρθε στο μυαλό η ταινία "Minority Report"...
Επίσης σαν όντα έχει αποδειχθεί ότι κάνουμε περίπου 17.000 σκέψεις την ημέρα. Τί να πρωτοδούν δηλαδή...

6
ΣΤο κλασσικό πιάνο η Prima Vista είναι υποχρεωτικό μάθημα για την λήψη του πτυχίου αλλά εξετάζεται ΜΟΝΟ για το δίπλωμα. Εννοείται ότι το επίπεδο του κομματιού είναι το πολύ μέσης τάξης. Η επιτροπή δεν θέλει να ακούσει μόνο σωστές νότες αλλά και σωστά ηχοχρώματα, μουσικές φράσεις και πάνω απ'όλα ΔΕΝ ΖΗΤΑΝΕ την κανονική ταχύτητα του κομματιού. Έχεις 10 λεπτά να διαβάσεις την παρτιτούρα πριν την παίξεις. Και είναι αρκετά.

7
ίσα ίσα φίλε μου δεν κακολογώ τους κιθαρίστες που έχουν τρελά σόλο στις ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ τους. Ο σατριάνι και ο βάι έχουν παίξει και με μπάντες και έχουν αναδείξει την αξία τους σαν μουσικοί. Εγώ χαλιέμαι που κολλάνε πολλοί στην ταχύτητα σημείων αυτών των συνθέσεων και όχι στον ήχο και το πως groovάρει  :D
Πχ, το να βλέπω ένα αυτιστικό 16χρονο κινεζάκι στο youtube να παίζει τα κέρατά του χωρίς ρυθμικότητα πάνω σε ένα γνωστό κομμάτι (συνήθως κλασσικό γιατί είναι στη μόδα :P) σίγουρα δεν το θεωρώ μουσικό πρότυπο. Τώρα θα μου πείτε "το κάνει επειδή μπορεί". Αλλά εγώ κρατάω αυτούσιο αυτό:
Παράθεση
δεν παίζουν μόνο γρήγορα. Αλλά και σταθερά, με μελωδικότητα
Αυτό μπορεί να το κάνει κάποιος που έχει βάλει αποκλειστικό σκοπό μελέτης να κυνηγάει το μετρονόμο;

8
Sry αν δεν καταλαβαίνω κάτι γιατί δεν είμαι και κιθαρίστας...
Όταν γράφετε κάποια κιθαριστική σύνθεση κοιτάζετε να εντυπωσιάσετε τον ακροατή με την τεχνική σας (πω τον που...η πως το παίζει αυτό) ή να του κρατήσετε το ακουστικό ενδιαφέρον με μία ενδιαφέρουσα μουσική ιδέα; Γιατί εγώ που είμαι πιανίστας ας πούμε δεν θα βρω γοητεία στα υπερβατικά κιθαριστικά κέρατα του Πετρούτσι. Έχετε απόλυτο δίκιο στο "δεν σου αρέσει μην τα ακούς" αλλά εγώ απλά κολλάω στο γεγονός ότι πάρα πολλοί συνάδελφοί σας κρίνουν τον κιθαρίστα μόνο από τα bpm στα 15ηχα και προσπαθούν να τον μιμηθούν και αποκαλούν αυτό το πράμα μελέτη.

9
Μία καλή εξήγηση είναι ότι η μουσική κάνει και θα κάνει για πάντα κύκλους από γενιά σε γενιά. Τη δεκαετία του '70 όταν κάποια άτομα ήταν έφηβοι μεγαλώσαν με ακούσματα disco με αποτέλεσμα όταν έρθει η δεκαετία του '90 κάποιοι από αυτούς που έγιναν επιχειρηματίες και μουσικοί, έπαιζαν σαν dj ηλεκτρονική μουσική που κακά τα ψέμματα θεωρείται εξέλιξη (και πολλά κομματια είναι remix από πασίγνωστα disco). Αντίστοιχα όταν κάποιοι μεγαλώσαν με μουσικά ακούσματα των '80s (U2 και James στο ξεκίνημά τους, INXS, The Clash κτλ) σήμερα ακούμε τις διασκευές αυτών των τραγουδιών από άπειρες μπάντες με ένα μείγμα από ποπ-ροκ ακούσματα '90s. Με άλλα λόγια το τί ακούγεται σήμερα με "σκυλάδικη λογική" εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τη γενιά που ζήσαν άτομα που ελέγχουν τις παραμέτρους.
Στην Ελλάδα τα συγκροτήματα των '90s είχαν την αυτοπεποίθηση και δημιουργήσαν και δημιουργήσαν μουσικά πρότυπα σε μία περίοδο όπου κυριαρχούσε η ελεκτρο-ποπ σκηνή (που είναι επηρρεασμένη από disco ακούσματα όπως προανέφερα). Τώρα στα 00's ακούγονται και παίζονται τα τραγούδια τους. Ένας μουσικός κύκλος. Η σημερινή μόδα.
Sry που παραθέτω τις σκέψεις μου χωρίς οργάνωση και δεν είμαι κατανοητός (κόβω το τσιγάρο και δεν είμαι καλάααα...  :D )

10
Φίλε κιθαρίστα που μελετάς 5-6 ώρες την ημέρα για να βγάλεις 6ηχα στα 260 bpm γούστο σου καπέλο σου και μπράβο σου αν μπορείς να το κάνεις. Ο βιρτουόζος όμως γοητεύει μόνο μουσικούς του είδους του. Ο κιθαρίστας που παίζει τα κέρατά του με τις υπέρτατες τεχνικές χωρίς να γκρουβάρει δεν μου λέει τίποτα. Και είστε πάρα πολλοί ρε γμτ...

11
Πλήκτρα / Απ: αγορά synth
« στις: 03/03/09, 12:17 »
Θα σου προτείνω να δώσεις κάποια λεφτά παραπάνω (να πας στα 1800 κάνε υπομονή και μάζεψέ τα!) και αγόρασε Roland Fantom που είναι εγγύηση για οποιοδήποτε είδος και να παίξεις

12
MUSE. Θέλω να βγάλω κιλά καλοκαιρινού ιδρώτα με Stocholm Syndrome, Supermassive black hole, plug-in baby και άλλες τραγουδάρες τους.

13
Έψαχνα ένα καλό thread για το πρώτο μου μήνυμα σε αυτό το forum και το δικό σου μου τράβηξε την προσοχή!
Οι σκέψεις σου είναι απόλυτα λογικές. Είναι η νέα μόδα να μπαίνει το ροκ στη λογική του σκυλάδικου. Καταργείται ο όρος "συγκρότημα" όπου τα μέλη κλεινόταν σε ένα στούντιο και αυτοσχεδιάζαν μέχρι θανάτου για να βγάλουν κομματάρες και να τις παίξουν ζωντανά σε κάποιο μεγάλο χώρο (σπαθιά, τρύπες, πυξ-λαξ).
Πλέον έχουμε τον όρο "μπάντα προγράμματος". Σε μία "μουσική σκηνή" (ο κυριλέ όρος για το σκυλάδικο) αποδίδεται 3ωρο-4ωρο πρόγραμμα με αγαπημένες διασκευές και 3-4 δημιουργίες της ίδιας της μπάντας. Είναι ο δρόμος που λίγο - πολύ τον ανοίξαν οι Ονιράμα.
Γιατί όμως η μπουζουκτσίδικη λογική πέρασε και στα λημέρια της ροκ? Γιατί πλέον το ροκ δεν ακούγεται σε μεγάλους χώρους και ο όρος "συναυλία" αντικαθίσταται από τον όρο "live gig" ?
Το λαικό τραγούδι εν έτει 2009 βλέπουμε ότι πνέει τα λοίσθια. Ο κόσμος δεν έχει λεφτά για να πάει να δώσει σε λαικούς τραγουδιστές. Αλλά επειδή η μανία του Έλληνα είναι να βγει έξω προσπαθεί να ανακαλύψει νέα πράγματα ανάμεσα σε αυτά και νέα μουσική που θα πληρώσει λιγότερα λεφτά και θα περάσει το ίδιο καλά το βράδυ του. Πχ στον Βοσκόπουλο (random όνομα διαλέγω) έδινε 250 ευρώ τη φιάλη αλλά σε μία άγνωστη μπάντα θα την δώσει 80-100. Και σε αυτά τα μαγαζιά δεν είναι ανάγκη να φορέσει κοστούμι.
Η ανεξάρτητη βρετανική σκηνή διεισδύει για τα καλά στα αυτιά των άμουσων αυτής της χώρας. Κάποτε ακούγαμε U2, coldplay, james και μας λέγαν γραφικούς. Πριν από 3 χρόνια χτυπιόμασταν με τους αμερικάνους killers και μας κοροιδεύαν αλλά πλέον βλέπουμε και το τελευταίο σκυλί να κουνιέται με το somebody told me. Αυτά σε συνδυασμό με ελληνικά ροκ τραγούδια που αφήσαν εποχή τραβάνε τον κόσμο μακρυά από το μπουζούκι και το κλαρίνο και τους οδηγούν στην ηλεκτρική κιθάρα.
Πολύ απλά λοιπόν, είναι η νέα μόδα: "Ντύνομαι σκυλάδικα και ακούω ροκ". Ή το αντίστροφο. "Ντύνομαι ροκ και παίζω σκυλάδικα". Εκμεταλλευόμενοι αυτό το ρεύμα μπάντες και μαγαζάτορες βγάζουν λεφτά. Καιρός δεν ήταν για έναν κιθαρίστα να βγάλει λεφτά παίζοντας τραγούδια που γουστάρει; Ο κόσμος είναι πονεμένη ιστορία. Είναι διατεθειμένος να ακούσει live μόνο τραγούδια με τα οποία του έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ. Σιχαίνομαι τον εαυτό μου όταν υποτιμάω το ελληνικό κοινό, αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια. Ποτέ δεν πρόκειται κάποιος να βγει έξω και να ακούσει μία άγνωστη μπάντα να παίζει μόνο δικές της δημιουργίες. Μπάντα προγράμματος λοιπόν η μέση λύση. Διασκευές και 5-6 προσωπικές δημιουργίες. Το μουσικό στυλ της μπάντας αναδύεται με τον τρόπο που παίζει τις διασκευές. Και εκεί φαίνεται ένα δείγμα της δουλειάς τους αν βλέπουν τη διαδικασία σοβαρά. Γιατί τις προσωπικές δημιουργίες δεν θα τις προσέξει κανείς...

και όχι δεν παίζω pads με τις ώρες στα live μας, κάνω και solo   ;D

Σελίδες: [1]