Αποστολέας Θέμα: Αγορά turntable ( πικαπ )...  (Αναγνώστηκε 10921 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sakman

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 763
  • Φύλο: Άντρας
  • SEX, NO DRUGS AND ROCK N ROLL!!!
    • Προφίλ
Αγορά turntable ( πικαπ )...
« στις: 26/10/08, 22:19 »
Ενώ μέχρι πριν από λίγο καιρό ήμουνα εντελώς αντίθετος με την χρήση πικαπ ( άραγε αυτή είναι η ελληνική λέξη ή απλα έτσι έχει συνηθιστεί να τα λέμε? ) πριν λίγες μέρες πήγα σε ένα φιλικό σπίτι στο οποίο ο ιδιοκτήτης είχε πικαπ για να παίζει τους δίσκους του και μπορώ να πω ότι είναι φοβερή η αίσθηση και η ατμόσφαιρα που μπορείς να φτιάξεις...
Από τότε κόλλησα και σκέφτομαι να αγοράω ένα... έψαξα στα γνωστά γερμανικα ιντερνετικά καταστήματα και βρήκα μερικά...
Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές και εγώ είμαι εντελώς άσχετος...
Οπότε θα ήθελα να μου δώσετε πληροφορίες για το ποια στοιχεία πρέπει να κοιτάω...
Ακούω συγκεκριμένες προτάσεις για συγκεκριμένα καταστήματα ινερνετικά αλλά και κανονικά πρωτα σε πειραια και μετα σε αθήνα...
Α, μπορώ να διαθέσω 150-200 €...
BE SOMEBODY NOT EVERYBODY...

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10361
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: Αγορά turntable ( πικαπ )...
« Απάντηση #1 στις: 27/10/08, 09:28 »
Έχω το κλασικό και φημισμενο Technics SL1210Mk2 http://www.djkit.co.uk/product.php?id=270&cat=80 σε μετρια κατασταση (λογω χρησης σε μαγαζι) αλλά με καινουργια σχεδον αχρησιμοποιητη κεφαλη/βελονα (κοστους 50€). Αν σε ενδιαφερει, στειλε ΠΜ.

Αποσυνδεδεμένος indie-anos laternative

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν μου έρχεται τίποτε να γράψω τώρα
    • Προφίλ
Απ: Αγορά turntable ( πικαπ )...
« Απάντηση #2 στις: 27/10/08, 10:15 »