Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aγαπητέ Στέφανε, σε παρακαλώ, μη σκαλίζεις το font.
Παράθεση από: Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 10/05/13, 20:53Aγαπητέ Στέφανε, σε παρακαλώ, μη σκαλίζεις το font. [size=78%]Πράγματι κάθε φορά που θέλω να στείλω κάτι που το έχω γράψει στο word παιδεύομαι πολύ ώρα μέχρι να βγει σωστό font κλπ [/size]Στο συγκεκριμένο δοκίμασα πολλές φορές και μου έβγαινε και η λέξη font και άλλα γράμματα μικρά και άλλα μεγάλα με διαφορετικά fonts.Αναγκάστηκα μετά από πολλές φορές το έγραψα στο note pad και βγήκε το συγκεκριμένο.1. Ισα - ισα είναι πολύ συγκεκριμένη με τρεις διαφορετικές περιπτώσεις4. Υποκειμενικά και τεχνικά ( χωρίς να με ενδιαφέρει καθόλου η τεχνική παιξίματος ) πιστεύω ότι είναι σωστές
Δεν ακυρώνω τίποτα. Έχω όμως κι εγώ την υποκειμενική γνώμη πότε ένας ήχος είναι τέλειος , καλός ή κακός. Εξ άλλου είπα '' Το μότο μου σαν τεχνικός και δευτερευόντος σαν ερασιτέχνης κιθαρίστας.....'' . Σαν τεχνικός όταν ελέγχω έναν ενισχυτή με τα παρελκόμενα του {όπου ''κιθάρα'' στην εξίσωση = και οποιαδήποτε συσκευή εισόδου (μικρόφωνα,πικαπ...} έχω βγάλει απ' την εμπειρία μου αυτό το συμπέρασμα με τις 3 ''εξισώσεις'' και ζήτησα και τη γνώμη σας - γι αυτό έθεσα το θέμα στην κατηγορία ''Ηχογραφήσεις-Στούντιο'' και όχι στην ''Όργανα και εξοπλισμός).Εξ' άλλου εδώ ερώτηση έκανα και δεν έβγαλα πόρισμα , που στο άρθρο θα ανέλυα το πως βγάζω το συμπέρασμα. Ανάλυσε το , αν θέλεις, το γιατί δεν συμφωνείς έστω σε μια απ' τις εξισώσειςΕυχαριστώ για το σχόλιο
Καλός ενισχυτής είναι αυτός που προξενεί όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση , πχ το τελικό σήμα που οδηγεί τα μεγάφωνα να μιμείται το αρχικό σήμα εισόδου του ενισχυτή όσο το δυνατόν πιο πιστά .
....Μπορείς να καταλάβεις την ΑΒΥΣΣΑΛΕΑ διαφορά σε επίπεδο νοηματικού προσδιορισμού μεταξύ του "θερμός" και "καλός"? Καλά, το "ευτυχισμένος", έσπασε όλα τα κοντερ, αλλά στα 2 παραπάνω, μπορείς? Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή +αφυγραντήρας= Φυσαρμόνικα που μοιάζει με άγγελο.Κρυο μέταλλο + θερμή αναπνοη 12 μονάδες κλίμακας Beaufort=Φυσαρμόνικα που παίζειΚρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000Αντί να γράψεις "αν δε ζεστανετε τη φυσαρμόνικα, θα κάτσει υγρασία", προσπαθείς εμπειρικά να βγάλεις εξισώσεις. Και εδώ, με το "θερμος" και "ψυχρός" (Που δε ξέρεις κάν το βρασμό του σάλιου, ή την ατμοσφαιρική πίεση, ή τη τάση ατμών του) κάτι βγάζει νόημα. Στο "Καλός" και "κακός", νόημα δε βγάζεις που να χτυπάς το πόδι σου κάτω.
Αγαπητέ Στέφανεότι και να πείς θα πάει χαμένο, αν είναι διασκορπισμένο σε 1356 άρθρα στη μπλογκόσφαιρα. Αν για κάθε σου ερώτημα, πρέπει να διαβάσω τα 11600 αποτελέσματα που δίνει το Google για το ψευδώνυμό σου, ναι , θα πάει χαμένο. Θα αυτοαναφλεχθεί, θα κάνει τσουλήθρα μέχρι τη κόλαση, και μετά θα είναι χαμένο. Λυπάμαι που δε σου πληρώ το όνειρο του φανατικού αναγνώστη, αλλά έχω και δουλειές. Αν δεν μπορείς να συμπεριλάβεις την ουσία αυτού που θες σε ένα ποστ, δε θα γίνεις κατανοητός. Θες να κάνεις ποστ με 3465 συνδέσμους? Κάντα. Μη περιμένεις όμως φως.Ξέρω πολύ καλά τί είναι οι ενισχυτές μουσικών οργάνων. Σου θυμίζω: Ρώτησες τί ισχύει, σε μια μπάντα για καλό εξοπλισμό, και μίλησες για "καλούς" ενισχυτές. Σκοπεύεις να πείς τί είναι ο καλός κιθαριστικός πχ ενισχυτής? Ή θα μου κάνεις παραπομπή σε άλλο ένα άρθρο σου, που σε ενημερώνω απο τώρα οτι δεν σκοπεύω να διαβάσω, γιατι η Μοριακή Προσομοίωση είναι σημαντικότερη?
Δεν υπάρχει ψευδώνυμο. Πραγματικό όνομα ,επώνυμο , e-mail και τηλέφωνο για οποιονδήποτε πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω και βοήθησα πολλούς. Με την ανωνυμία κάποιος χρησιμοποιεί άνετα απαξιωτικές εκφράσεις . Ας ελπίσουμε ότι οι επισκέπτες πήραν έστω και κάτι θετικό.
Πραγματικα λυπαμαι και σταματω εδωΕυχομαι οι επισκεπτες να πηραν κατι θετικοΚαληνυχτα σας
•Ο ενισχυτής εισάγει εσκεμμένα μη-γραμμική παραμόρφωση, (αυτό που ονομάζεται "overdrive" και "distortion"). Αυτό γίνεται για να "εμπλουτιστεί" το αρχικό σήμα που δίνουν οι μαγνήτες της ηλεκτρικής κιθάρας.
•Επειδή το σώμα της ηλεκτρικής κιθάρας δεν συμπεριφέρεται σαν ηχείο (όπως συμβαίνει στην κλασσική και στην ακουστική κιθάρα), ο ήχος που παράγουν οι χορδές, είναι και αδύναμος και προπαντός ακουστικά, "φτωχός". Το "overdrive" και "distortion", είναι αυτό που ‘’πλουτίζει’’ τον ήχο.
Τα ανωτερω τα εκανα copy/paste απλα για να απαντησω σε προηγουμενο αρνητικο σου σχολιο για τον ενισχυτη κιθαρας που με θεωρησες εντελως ασχετο.
Επειδη λοιπον απο την ενασχοληση μου με το διαδικτυο (περιπου 2,5 ετη) εμαθα οτι πολλοι ψαχνουν να βρουν το παραμικρο για να κρινουν αρνητικα γι αυτο αποφασισα να γραφω μικρα αλλα πληρη αρθρα και οχι περιληπτικα οπως το παρων αποσπασμα και να εχω ετοιμα links για καθε ερωτημα.
Στο παρων αποσπασμα βεβαια λεω οτι η μη-γραμμική παραμόρφωση ειναι "overdrive" και "distortion". Δεν λεω οτι ειναι το ιδιο. Ο συνδεσμος ειναι το ''και '' οχι το ΄΄η'΄΄ που δειχνω και ο καθε καλοπιστος βλεπει οτι ειναι 2 διαφορετικα πραγματα.
•Ο ενισχυτής εισάγει εσκεμμένα μη-γραμμική παραμόρφωση, (αυτό που ονομάζεται "overdrive" και "distortion").