Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - J.P. DiMaggio

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7
1
To μεγαλύτερο χρέος της Αμερικής είναι προς τους Κινέζους.

σωστο, και βασικα το θεμα ειναι λιγο πιο συνθετο και αλληλοεπηρεαζονται και οι 2.
Με απλα λογια, οι αμερικανοι εισαγουν καθε χρονο τεραστιες ποσοτητες εμπορευματων ολων των ειδων απο την κινα, κατι που δινει απασχοληση σε πολλους (μα παρα πολλους) κινεζους εργατες.
Αν υποθεσουμε οτι ξαφνικα οι αμερικανοι σταματουν να εισαγουν αυτες τις ποσοτητες απο τους κινεζους για τον α ή β λογο, αυτοματως οι κινεζοι αποκτουν ενα τεραστιο πλεονασμα στην παραγωγη τους, κατι που σημαινει για αυτους είτε εκρηξη πληθωρισμου είτε μαζικες απολυσεις κινεζων εργατων.

2
"με ποιά είδη μουσικής φαίνεσαι πιο πολύ ξαγμένος και ρίχνεις περισσότερα γκομενάκια".

Παντως οχι με metal!  8)

Μη σου πω και οτι οσο πιο πολυ ψαγμενος φαινεσαι, το αντιστροφο αποτελεσμα φερνεις  ;D

3
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 17/03/11, 15:38 »
Απο μονο του τιποτα δεν ειναι σκέτα "καλό" ή "κακο", ουτε τα λεφτά, ούτε το κρατος, ουτε ο Πλουτος των εθνων, ουτε τα pamphlets του Κροποτκιν.
Βασικα απο μονα τους δεν ειναι παρά ανθρωπινες συμβασεις και θεωριες, αυτο που νομιζω εγω ειναι οτι γενικοτερα η ανθρωποτητα προχωραει με ενα σύστημα trial and error, κατι σαν την εξελιξη του Δαρβινου ενα πραγμα.
Οποτε διαχρονικά μεσα απο μοναρχιες,ολιγαρχιες,δημοκρατιες, κομμουνισμο, καπιταλισμο κλπ, σιγά σιγά μεταλασσομαστε σαν κοινωνια, και τολμω να πω πως μεσα απο ολες αυτες τις ιστοριες (κρισεις, αντιδρασεις, συζητησεις κλπ κλπ) αργα αλλά σταθερα κινούμαστε προς το καλύτερο, αλλά οχι παντα αναιμακτα.

[λιγο offtopic, να με συγχωρατε  0:) ]

4
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 16/03/11, 20:46 »
Yπαρχουν πολυ περισσοτερα πραγματα περα απο καρτουν που μπορεις να ψαξεις και να βρεις σε σχεση με ολα αυτα.
Η αληθεια ομως για το πως δημιουργειται το χρημα, ποιος το ελεγχει, πως το διακινει κτλ, ειναι χοντρικα ετσι οπως τα δειχνει το καρτουν.
Οπως και τα ιστορικα γεγονοτα ειναι ετσι...

αυτο που λεω εγω ειναι πως αμα θελω να μαθω πιο εγκυρα πως δημιουργειται το χρημα ή οτιδηποτε άλλο, θα ψαξω να βρω ποιο "εμπεριστατωμενα" στοιχεια ωστε να βγαλω τα συμπερασματα μου ακολουθοντας μια θετικη μεθοδο, δηλαδη εξαγοντας συμπερασματα απο στοιχεια που ειναι ηδη αποδεδειγμενα εγκυρα.

το να μου δειξεις απλα μια εκπομπη που να μου περιγραφει με απλα λογακια ότι "ξερεις, τα πραγματα λειτουργουν ετσι κι ετσι", δε μου λεει και πολλα.
Μπορει να μου καθονται καλά στο αυτί αυτά που λεει ή να μου φαινεται στο μυαλο μου ότι this guy makes sense..., αλλα αυτο απο μονο του δεν αποδεικνυει ότι ειναι και σωστα ολα οσα μου λεει.

5
Λοιπά / Απ: Ήρθε το ΔΝΤ...
« στις: 16/03/11, 20:28 »
εγω θα προτεινα γενικα να ειστε λιγο σκεπτικιστες ακομα και απεναντι σε αυτα τα "καρτουν", εκπομπες, ντοκυμαντερ, συνεντευξεις κλπ. Το οτι περιγραφουν μια αλλη εκδοχη που αναμφισβητητα εχει καποια βαση, δε σημαινει αυτοματα οτι εχουν και δικιο σε ολα απο αυτα που λενε.

6
Ίσως   είναι λίγο off topic, αλλά θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, μιας και   μου φάνηκε απίστευτη ιστορία: Μόλις σήμερα έμαθα ότι η τεράστια εταιρία   στον χώρο των μουσικών οργάνων Epiphone ιδρύθηκε από Έλληνες σχεδόν έναν αιώνα πριν, τον Αναστάσιο Σταθόπουλο και τον γιο του Επαμεινώντα (Epi). Εδώ και η σχετική (συγκλονιστική για μένα) ιστορία της εταιρίας.
http://www.epiphone.com/history.asp
Σορρυ για τον ενθουσιασμό μου, αλλά πραγματικά νιώθω υπερήφανος για αυτή την ιστορία!!!

Και μετά το 41, που πέθανε ο Επαμεινώνδας, η εταιρεία περιηλθε στα νεότερα αδέλφια, Ορφέα και Φρίξο.
Πολύ ενδιαφέρον, ούτε εγώ οτο ήξερα, πράγματι μία ιστορία επιτυχίας Ελλήνων με όραμα, επιμονή και όρεξη για δουλειά.
Παράδειγμα για όλους μας.


O Αναστασιος συγκεκριμενα ήταν διασημος κατασκευαστης μπουζουκιων στη Νεα Υορκη, την προ-επιφον εποχη.
Μερικα οργανα του σωζονται ακομα, δειτε εδω ενα του 1911.

7
Ενισχυτές / Απ: back side "instrument insert" jack
« στις: 07/12/10, 19:18 »
Εάν τελικά επιλέξεις να κάνεις κάτι τέτοιο, το καλύτερο είναι στο σημείο αυτό, να μπεί ένα buffer με υψηλή αντίσταση εισόδου, ώστε το σήμα που συνεχίζει μέσα στον ενισχυτή να μην επηρρεάζεται από την αντίσταση εισόδου της εξωτερικής συσκευής (impedance mismatch).


Οποτε αν καταλαβα καλα θα χρειαστει κατι τἐτοιο, οπου με ενα Υ θα συνδεεται το insert jack του ενισχυτη με το in&out του buffer, ενω το δευτερο out θα στελνει ταυτόχρονα καπου αλλου, right?

8
Ενισχυτές / Απ: back side "instrument insert" jack
« στις: 07/12/10, 13:28 »
thanks freeming

λοιπον, κανοντας λιγο homework πανω στο θεμα και ψαχνοντας διαφορες πηγες στο νετ, βρηκα σε καποιο φορουμ την εξης προταση απο καποιον, για να μετατρεψεις ενα τετοιο insert jack σε line out.

Φτιαχνεις ενα καλωδιο με TRS βυσμα απο τη μια και TS απο την αλλη, στο TRS ενωνεις το tip με το ring ωστε να κλεινει το κυκλωμα αμεσως σε εκεινο το σημειο και ετσι το σημα να συνεχιζει κανονικα προς το ηχειο του ενισχυτη χωρις να "βγαινει" απο αυτον. Και μετα ενωνεις το send του TRS (αναλογα ποιο θα ειναι,  tip ή ring) καθως και το sleeve με το TS ακρο του καλωδιου οπου θα στελνει το σημα οπουδηποτε.

Σωστο μου ακουγεται αυτο με βαση τα λιγα που ξερω, αξιζει να το δοκιμασω και να το φτιαξω ή χάνω κάτι απο το concept και δε προκειται να δουλεψει;


πσ: καποιος αλλος στο ιδιο thread ειχε προτεινει να βαλεις το βυσμα ως τη μεση του insert jack, ωστε να παιρνει απλως το σημα χωρις να ανοιγει ταυτοχρονα το κυκλωμα της δρομολογησης μεσα, θα το δοκιμασω κι αυτο μιας και ειναι πιο ευκολο.

9
Ενισχυτές / Απ: back side "instrument insert" jack
« στις: 05/12/10, 15:03 »
Αχα! Thanks freemind, βασικα αυτο που με μπερδευε ειναι οτι τα reverb συνηθως ειναι στερεο, εχουν δυο inputs και δυο outputs, και για καποιο λογο μου ειχε κολλησει οτι τα δυο tips απο το Υ θα πηγαιναν ειτε στα ins ειτε στα outs  :P

Αυτο τωρα σε ποιο σημειο του σηματος θα παρεμβαλει τα effects? Λογικα θα πρεπει να διαφερει απο το send/return, ετσι;

Επισης, να υποθεσω οτι αφου ειναι line level, μπορει με ενα DI να μπει και καποιο δευτερο οργανο;

10
Ενισχυτές / back side "instrument insert" jack
« στις: 05/12/10, 14:45 »
γεια κα ι χαρα

εχω εναν fender acoustasonic, ο οποιος απο την πισω μερια εκτος απο το send/return εχει και εna "instrument insert" εισοδο την οποια δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε ως τωρα. (βλεπε το jack "E" στην εικονα που κανω attach).

συμφωνα με το manual τωρα, αυτο ειναι "unbalanced input/output line level TRS jack" οπου με ενα Y καλωδιο (στερεο σε dual μονο) μπορεις να συνδεσεις καποιο delay,reverb κλπ

οπως τα λεει το manual καταλαβαινω οτι το jack αυτο δουλευει και σαν input και σαν output, ειναι οντως ετσι ή  παιζει κατι αλλο;
και αν ειναι ετσι, βασικα αυτο πως ακριβως θα γινει; εννοω τι θα συνδεσεις στα inputs και στα outputs του reverb unit?


edit: βασικα γραφει κατα λεξη: Τhis 1/4-inch, unbalanced, input/output, line-level phone jack is designed for use with a signal processing device, such as a digital delay or Reverb unit. A special "Y" line cord (stereo to dual mono) is required to use this TRS jack (Tip=Send, Ring=Return, Sleeve=Ground).

11
Εφέ / Απ: Βάθος για μικρόφωνο?
« στις: 30/11/10, 22:59 »
Ή αν βαλεις ενα βαθακι ειδικο για vocals με xlr inputs και outputs οπως αυτα της tc-helicon.

τι γινεται ομως αν βαλεις ενα απλο reverb μετα την κονσολα και πριν τα speakers; το ιδιο προβλημα;

αν και το send/return στη κονσολα που εγραψε ο freemind μου ακουγεται το πιο λογικο.

12
Ή γιατι οχι να μπορουν και τριτοι να "δανειζουν" τυχον εξοπλισμο που εχουν στο μαγαζι για καποιο διαστημα και μετα να μοιραζονται σε ενα ποσοστο τα εσοδα. Outsourcing με αλλα λογια.
Ετσι κ το μαγαζι γλυτωνει τα λεφτα του κοστους αγορας του συγκεκριμενου εξοπλισμου, και εσυ βρισκεις ενα τροπο να σου φερει λιγα εσοδα εκεινη η κιθαρα/ενισχυτης/πεταλι που δε πολυχρησιμοποιεις και μενει στη θηκη του.

Οι τιμες επισης δε πρεπει να ειναι flat κατα τη γνωμη μου αλλα να πηγαινουν αναλογα με την τρεχουσα αξια του καθε προιοντος, γιατι προφανως δε χτυπαει καλα στον πελατη να πρεπει να πληρωσει το ιδιο για να δοκιμασει εναν JCM800 και εναν MG15.

13
λοιπον, τελικα μαλλον θα τον "χαραμισω" γιατι θα τον κρατησω απλως για μονιτορ on stage, και λιγο χαλαρη σπιτικη χρηση. Ο λογος ειναι οτι στα λεφτα του δε θα βρω κατι καλυτερο ηχητικα μαλλον απο αυτα που εχω ηδη τωρα (effects/preamp +κονσολα + power speakers) και ενα monitor το ψιλοχρειαζομουνα.

Σαν ενα μικρο review τωρα μηπως τυχον και ενδιαφερει κανεναν, ο ενισχυτακος αυτος κανει modelling απο 7-8 γνωστους fender ενισχυτες, απο '57 deluxe, '65 twin reverb μεχρι super-sonic.
Εχει και εφφεδακια οποτε μπορεις να κανεις διαφορα custom presets και χρησιμοποιοντας το free software της fender (το fuse) μπορεις να πειραξεις διαφορες ρυθμισεις σε ενισχυτες, καμπινες, stomp boxes κλπ και να σωσεις διαφορους ηχους τους οποιους περνας με usb στον ενισχυτη. Υπαρχει και ενα community οπου μπορεις να ανταλλαξεις ετοιμα preset files με αλλους χρηστες ή να κανεις download μερικα ετοιμα at no charge.
Χοντρικα, για τη χαμηλη τιμη του (γυρω στα $250) και τηρουμενων των αναλογιων, μου φανηκε συμπαθητικος.

Ακουστε τον εδω:
(αν και δε καταλαβαινω τη γλωσσα που μιλαει ο τυπος  :P )

14
Γεια χαρα σε ολους

Η κατασταση εχει ως εξης, μου ειχανε φερει για δωρο πριν μερικες μερες εναν Fender Mustang 2. Φτηνος modelling ενισχυτης ειναι, με ενα 12" ηχιο. Ακομα τον εχω σφραγισμενο στο κουτι του. Δε ξερω τιποτα παραπανω για αυτον, απο θεμα ηχου κλπ.

Το θεμα τωρα εινε, μπορω ή να τον ανοιξω και να τον χρησιμοποιησω ή να τον γυρισω πισω στο guitar center και να τον αλλαξω με κατι αλλο.

Αμα τον κρατησω βασικα η μονη εφαρμογη που μπορω να σκεφτω οτι θα τον χρησιμοποιησω ειναι σε μικρο κοινο, 30-40 ατομα, σε μικρο χωρο, με ηλ/ακουστικη κιθαρα κλπ οπου τωρα βγαινω απο την κονσολιτσα μου κατευθειαν σε active speakers.
Περα απο αυτο, αντε να κανω και καμια μικρο προβιτσα στο σπιτι, αλλα και παλι οχι με ηλεκτρικες.

Πιστευετε οτι αξιζει λοιπον να το χρησιμοποιησω ετσι, θα βγαλει decent ηχο για ακουστικη κατασταση ή καλυτερα να το γυρισω τωρα που ειναι κλειστο ακομα και να το αλλαξω με τιποτα αλλο;  ???

 

15
Eagle of Kamelot, στις 21 έχουμε Giants vs Eagles στη philadelphia,  8:30pm eastern time, θα ξυπνήσεις na το δεις?  ;)

16
Ωραιος!

Εισαι και σε fantasy league?  ;)

To football by the way παιζει να ειναι και το σπορ με τις πιο πολυπλοκες τακτικες. go giants!
 

17
Μικροτερο κοστος για το κρατος

Δεν εινε καθολου μικρο το κοστος, για να γινουν πραξη ολα αυτα που λετε παραπανω χρειαζοντε μεγαλα κεφαλαια συν μεγαλη τεχνογνωσια κ τεχνολογια, συν προσεκτικος σχεδιασμος κλπ, αμφιβαλλω με λιγα λογια οτι μπορει η ελλαδα ετσι ευκολα να φτιαξει τετοια συστηματα, εδω δε τα εχουν αλλες χωρες που εινε και αλλη ταξη μεγεθους οικονομικα.

18
Στη τελική ελεύθερος είναι να κάνει ο καθένας οτι καταλαβαίνει.Όπως δίνουν δικαιώματα σε διάφορους συμπολίτες μας όπως μάρτυτες του Γιαχβέ και μουσουλμάνους έτσι πρέπει να δώσουν και σε μας τους ορθόδοξους Χριστιανούς που δε θέλουν να έχουν αυτή την σιωνιστική αηδία πάνω τους.

Η φραση που ελειπε απο την συζητηση. ::)


Το video επίσης συνοδεύεται από κατάλληλη περιγραφή...

"ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ - ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΗ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ"  ;)


19
Τα ξυλα χωριζονται σε διαλογες χοντρικα αναλογα με την παλαιοτητα τους.
Αυτο ομως μετραει περισοτερο για τα ακουστικα οργανα οπου τα ξυλα κανουν πιο εμφανη τη παρουσια τους στον τελικο ηχο του οργανου.
Αμα ρωτησετε καποιον οργανοποιο που φτιαχνει ακουστικα οργανα (τσελα, κιθαρες, μπουζουκια, κοντραμπασα, βιολια.... οτιδηποτε) θα σας το βεβαιωσει πως ψαχνουν ολοι σαν τρελοι για κανενα καλο κομματι (παλιο) ξυλο, με ομοιομορφα νερα, χωρις ροζους κλπ κλπ.
Και απο την μαζικη παραγωγη ξυλειας οι τιμες πανε συνηθως αναλογα με το ποσα χρονια πριν κοπηκε το ταδε κομματι.

Για ηλεκτρικα οργανα ομως , που τα ξυλα θα βαφτουν πολλες στρωσεις, θα περαστουν πολλα βερνικια κ πλαστικα, μετα θα μπουν μαγνητες, ενισχυτες, πεταλια κλπ κλπ ,χωρις να βαζω και το χερι μου στη φωτια, νομιζω οτι ειναι πιο ΄χαλαρη΄ η διαδικασια επιλογης ξυλου, για τους λογους που λενε και τα παιδια ποιο πανω.

20
Αθλητισμός / Απ: Μουντομπάσκετ 2010
« στις: 15/09/10, 18:17 »
Κουβεντα περι "καθαροαιμων" εθνικων ειναι αστεια, για οποια χωρα και να μιλαμε.
Το μονο αποδεικτικο στοιχειο για το 'εθνος' που ανηκεις ειναι το διαβατηριο σου, και το θεμα θεωρειται ληξαν.  ;)



21
Αθλητισμός / Απ: Μουντομπάσκετ 2010
« στις: 13/09/10, 06:44 »
Ευκολα οι αμερικανοι ακομα και χωρις χαουαρντ, κομπε, λεμπρον κτλ, φανηκε το αποτελεσμα απο την αρχι του ματς.

Στην αμερικη παντως δεν εχει και πολυ προβολη το μουντοπασκετ, ουτε καν ασχολουντε οι εφημεριδες κλπ, δειγμα οτι δε τους ενδιαφερει ιδιετερα πως θα πανε σαν εθνικη, γιαυτο και οι καλυτεροι παιχτες δε κατεβαινουν συνηθως.
Μονο στους ολυμπιακους καθε 4 χρονια το καλυπτει ο αμερικανικος τυπος το διεθνες μπασκετ.

22
ναι, το polishing μπαινει μετα το rubbing, και στα αμαξια ετσι γινεται.
Απλως δεν ειχα καταλαβει καλα τι χρειαζεται το rubbing compound στο βαψιμο κιθαρας, υποθετω οτι θες να λειανεις το σωμα πριν περασεις το polish, it makes sense.

Το rubbing compound παντως για να δουλεψει πιο καλα θελει ενα μηχανηματακι me buffing wheel, δινει πιο καλο αποτελεσμα ετσι απο οτι αν το τριψεις με το χερι. Δε πρεπει να ναι πολυ ακριβα, ειδικα τα μικρα, και θα κανεις και πιο professional δουλεια ετσι.

23
To compound της 3Μ το εχω εγω αλλα το χα παρει αμερικη. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι: εισαι σιγουρος οτι κανει για την κιθαρα αυτο;
Εγω το χα παρει για να εξαφανισω κατι μικρο-γρατσουνιες απο το αμαξι, αυτο που κανει ειναι να "τρωει" λιγο το χρωμα απο πανω (να μικραινει το "παχος" της βαφης ας πουμε) στο σημειο που το βαζεις, ωστε αν δεν ειναι πολυ βαθια η γρατσουνια να εξαφανιζεται. Οι φαναρτζηδες τα χρησιμοποιουν αυτα τα rubbing compounds γενικα.

Υποπτευομαι οτι εσυ πρεπει να κοιταξεις για polishing compound (για βερνικωμα δηλαδη), και οχι rubbing compound.

24
χεχε τελειως για τα μπαζα η λιστα.. ο cobain στο 12 και ο gilmour στο 82.. yeah right  :P

25
ψηνομε αρκετα να κλεισω εισητηριο, μιας και θα μαι στη χωρα εκεινη την εποχη  >:D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7