Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 59
1
Ελα ρε φιλε.παιρνει κηνιση απο υον ημαντα χρωνισμου;
Δεν εχει.Σκεφτεσε μην πατηναρει ο ημαντας;

ναι ο ιδιος ιμάντας είναι. Σκέφτομαι και τον tensioner... βασικά πρέπει κάποιο συνεργείο να το δει σοβαρά....

2
εν τω μεταξύ η τρόμπα δεν έχει δοντάκια είναι έτσι :

3
Uriah,

στον γυρισμό απο δουλιά, έκανα πάλι το ίδιο πείραμα, ρελαντί και κόφτες... ε... αυτη τη φορα είχα θερμοκρασίες χαμηλές... στον κόφτη και έμενε σταθερα στους 92-93....

φίλε μου πες μου καμια οδηγία... είναι η αντλία νερού? είναι ο ιμάντας της αντλίας? παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία ??? τι γίνεται?

4
Χωρις ταχυτητα,πατας γκαζι,λογικο ειναι να ανεβασει μεχρι να φτασει εκει που δινει εντολη να δουλεψουν τα βεντιλατορια.

όρε Μήτσο, διάβασε το νήμα.... καθαρά τα λέω.
ρελαντι -> υψηλή θερμοκρασία
4-5000 στροφές -> πολύ χαμηλή θερμοκρασία
5-7000 στροφές -> πολύ υψηλή θερμοκρασία


5
Οι σύγχρονες τρομπες ειναι "προγραμματισμένες" να χαλάνε περίπου στις 60-80.000χλμ εκει δλδ οπου αλλάζει η καδένα/ιμαντας. Μπορει να φαγωθούν τα γρανάζια και να πατιναρει ή να πηδάει ακομα δοντια. Συνήθως ενας οπτικος έλεγχος λεει πολλα. Αλλα πιστεύω εκει ειναι το προβλημα βαση εμπειρίας. Πήγαινε σε ενα συνεργείο να δεις τι θα σου πουν κι εκει.

τι να τους πω... που ενω είχε συμβεί η πατάτα ΠΡΙΝ το μεγάλο σέρβις των 100,000 και μετά στο μεγάλο σέρβις ανέφερα το πρόβλημα, και ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΥΤΕ τάπα...

πόσο πιο άσχετοι????

6
Μου μυρίζει τρομπα. Αξιζει τον κοπο να κανεις εστω εναν οπτικο έλεγχο στα γρανάζια αν ειναι με καδένα.

είσαι GOD! θα θελήσω πληροφορίες, δεν ξέρω την τύφλα μου.... αφου να φανταστείς διαβάζω το βιβλίο του service manual, βλέπω μηχανικά μέρη και δεν μπορώ να τα εντοπίσω στο αμάξι...

παίζει την βλακεία να την έχουν κάνει σε κανα συνεργείο?? ή εγω βάζοντας ηλίθια παραφλού (κατα καιρούς)???

πως μπορεί να έχει χαλάσει η τρόμπα νερού?

7
Uriah, Saved,

σε σχέση με τις στροφές και την αντλία είχα μια εμπειρία χθές και σήμερα... πείραμα τύπου :
χθες πηγαίνοντας αεροδρόμιο γκάζωσα και είδα οτι απο κάποιες στροφές και πάνω (5000->6000+), αλλά με φορτίο, ανεβαίνει η θερμοκρασία, οκ, αυτό που έχω περιγράψει και εδώ σε προηγούμενα πόστ. Βασικά ήθελα να κάνω πείραμα με τα ανεμηστηράκια με AC να δω αν θα έχει διαφορά . Χμμ.. λέω οκ θα είναι λόγω αυξημένου φορτίου στην μηχανή -> έργο -> κατανάλωση -> θερμότητα. Κατανοητό, αν και θα έπρεπε να κρατάει σταθερή θερμοκρασία και αυτό είναι που ψάχνω να πετύχω, γενικά.
Πάμε παρακάτω... σήμερα στο ρελαντί/με νεκρό και κατηφόρα ανέβασε όπως προβλέπεται 97-98 βαθμούς και με κάποιες γκαζιές και στροφές (ή απλά βάζοντας ταχύτητα) άνετα κατέβηκε στους 90. Ολα οκ, και αναμενόμενα. Και λέω, ε... σε στάση ή και σε κίνηση, σε ρελαντί, δεν τερματίζω τις στροφές να δω τι θα συμβει? μιλάμε για ταχύτητες 5-10χαω.... Ε.... απο τις 5000 στροφές και πάνω ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕ!!! αντίθετα ΑΝΕΒΑΖΕ!!!!
Και λέω, χαμηλό φορτίο μηχανής, μηδενικές αντιστάσεις αφού πάω χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο, ψηλές στροφές, δεν θα έπρεπε όπως όταν ανεβάζω στροφές στις κατηφόρες, π.χ. απο ρελαντί/νεκρό βάζω ταχύτητα και πάει στις 3-4000 στροφές και ακαριαία πέφτει η θερμοκρασία, να γίνει το ίδιο?? ΑΜ ΔΕ!!!
Μετά άρχισε το αμαξάκι να ανεβαζει 102, 103, μέχρι που μπήκαν τα ανεμιστηράκια και ησύχασε....
είναι νορμάλ συμπεριφορά αυτή??

δηλ χωρίς φορτίο κινητήρα, σε νεκρό, και με ψηλές στροφές δεν θα έπρεπε η θερμοκρασία να είναι πολύ χαμηλή?

Μήπως η αντλία δεν μπορεί να δουλέψει σε αυτές τις στροφές και σπινιάρει??????????????

ΧΕΛΠ!!!!!

8
Ααααα γιατι 0.1μF εβαλα εγω στο μπασο και κοβει πρημα αβερτα,οχι να εχει κιθαρα..
Αλλα δεν.ηξερα οτι οι ακτιβ θελουν πιο μεγαλους πικνωτες

στην ARZ800 που βαριέμαι να κοιτάξω με EMG 81/60 δεν ξέρω τι πυκνωτή έχει, αλλά έχει το καλύτερο tone control που είχα ποτέ.

9
100nF πολλα δεν ειναι?

Αυτούς έχουν οι EMG. κωδικός 104 σημαίνει 0.1 μF = 100nF . Στους passive έχουμε συνήθως 47nF και λιγότερο.

νομίζω οτι στο 104, 10 είναι ο συντελεστής και το 4 είναι η δύναμη του 10.

104 -> 10 και 4 -> 10*10^4 pF = 10^5 pF = 10^2 nF

10
τι pots φοράν? αν είναι 25k τότε μπορείς να τους έχεις μαζί με EMG/Seymour Duncan κτλ. Για το mod των 18V δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις.

Οσον αφορά την εμπειρία σου με τον Thomann, δεν έχουν αλλάξει κιθάρες με ΠΟΛΥ μεγαλύτερα προβλήματα.... καλως ήρθες στον μαγικό κόσμο του Thomann.

11
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 18/01/18, 14:55 »
Ξερω γω..ειδες ασπρο μπασακι με μαπλ ταστιερα και σου γυαλισε.. ;)

που να ταν και scalloped  ;D

12
panixgr έχεις στο νου σου κάποιες συνθήκες που θα περιόριζαν “αλλόκοτους”/μη χρηστικούς ρυθμούς? (π.χ. κάποιου είδος τονισμός στο 1 και 3 θα έδινε, κατά πλειοψηφία, ρυθμούς που θα παρέπεμπαν σε ποπ/ροκ?)

Και πάλι σας ευχαριστούμε όλους για το ενδιαφέρον σας!

όχι δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί. Αν είστε της πληροφορικής θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ, δηλ με στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, ωστε να περιορίζεται η γκάμα, χωρίς όμως να μένει στα συνιθισμένα. <-- αυτό θα είχε πιστεύω τεράστια εμπορική απήχηση.
Σε κάθε περίπτωση θα σας παρακολουθούμε!

13
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 17/01/18, 22:13 »
ίσως και ναναι ΤΟ ΜΟΝΟ μπασσο με μαπλ ταστιέρα που έχω δει ....

14
καλό θα ήταν να μπει και ένα search field, π.χ. εγω θα έψαχνα για Djent.

Επίσης κορυφαίο θα ήταν να μπορεί να παράγει random τυχαίους ρυθμούς, δηλ χωρίς να έχουν ξαναπαιχτεί απαραίτητα.

15
Δεν με πηθει να του πεις

δηλ αν την έθαβε κάτω απο την σκληρότερη πολυουρεθάνη 2K, εσύ πιστεύεις θα είχε ίδιο ήχο? δεν το νομίζω μαν.

οκ, το relic το βρίσκω ψεύτικο και αντιφατικό σαν ιδέα, αλλά οι relic στρατ που πωλούνται 3 και 4 χιλιάρικα ΔΕΝ μπορεί να απευθύνονται μόνο σε χαζούς συλλέκτες.

πιστεύω λοιπόν οτι με σωστό ελαφρύ χρώμα/βερνίκι μπορεί το όργανο να "αναπνεύσει" και να προστατευτεί, και να μην φαίνεται χρέπι.

16
Οχι ρελικ.ειναι παρακμη

οταν ο βέρβε ήθελε να μου την κάνει ρελικ, του λέω, τι ρελικ και βλακείες, ποιός αγοράζει τρακαρισμένο αυτοκινητο για χρυσό?
και μου λέει, κάτσε και άκου την μια και μετα άκου και την άλλη...

δηλ, οι άτιμες, (nitro ξεβαμένο, κτλ) έχουν ήχο, sustain, δεν έχω λόγω να μην πιστέψω τους επαγγελματίες που έχουν φάει μια ζωή στον ήχο.

17
κλασικό voltage divider δεν είναι αυτό?

18
Ειναι απο αυτα τα θέματα που τα αγνοείς μεχρι να γίνει κατι σοβαρό ή ψαχνεις ψυλους στα αχυρα. Αν δεν σε ανησυχεί μην κανεις τιποτα.  Αν πάλι σε τρώει τη γνωμη μου στην εδωσα.

ωραίος φίλε, ευχαριστώ. Τρόμπα, κολάρα, θερμοστάτης, (ε και τάπα, δεν πειράζει να την αλλάξω ξανα) λοιπόν. Αλλά δεν ξέρω πότε. Το επομενο μεγάλο (στα 200,000 χλμ) σέρβις αργεί.

19
Οχι ρελικ.ειναι παρακμη

καλα αμα παλιωσει θα στην δωσω να την βάψεις  ;D

21
Η μακα,τι ειναι;
Επησεις ολα τα ψυγεια μπαινουν το ενα μπροστα απο το αλλο.
Δηλαδη αν εχει ψυγειο λαδιου η για το αρκουδισιο,τοτε αυτα ειναι μπροστα απο της μηχανης το ψυγειο.
Οποτε παιζει να εχει σαβουρα αναμεσα σε αυτα και ενω ειναι ενταξη και καθαρα,ο αερας δεν περναει στο ψυγειο της μηχανης.
Εγω ετσι εκαψα φλατζα σε jcb.
Μπροστα εχει το ψυγειο για τα λαδια στις μπουκαλες και απο πισο της μηχανης και ειχε σαβουρα αναμεσα και ενω φισουσα με κομπρεσερ και απο τις 2 μεριες,η σαβουρα εμενε,μαζευτικε,και εκαψα φλατζα.
Και καλυτερα,γιατι επρεπε να ανοιχτει μηχανη να μπει μια ταξη εκει.Τα μεταχειρα ωρες ωρες ειναι πανουκλες απο μεσα

μακα είναι η βρωμα...
πλακα πλακα όντως μπροστά είναι το αιρ κοντιοσιον condenser.

το κακό είναι οτι εκεί δεν έχω καμία πρόσβαση... και ο μηχανικός δεν το κοίταξε καθόλου.... ρε γμτι μου....

22
Συν θερμοστατη προληπτικά τον ποιο κρυο, κι ενα πλυσιμο το ψυγειο και πιστευω θα εισαι Κυριος.

ζούπηξα (ζούληξα αθηναιστί) και τα κολάρα, στους 95 βαθμούς. Κανένα απο τα 2 δεν μπορώ να το πιέσω μέχρι τέρμα. Βέβαια παίζει ρόλο και η πίεση που έχει μέσα στο κύκλωμα. 1.1bar είναι η τάπα.

Οσον αφορά τρόμπα :

Εγνατία με 2 άτομα, και ταχύτητες 140 χαω, με γκαζιές κατέβαζε άνετα 93-92 βαθμούς.
Ιονια Οδό τώρα... με φουλ φορτίο και ανηφόρα, με παιδιά, πράγματα φορτωμένο, ... με 140, με 4η και 5-6000 στροφές... η θερμοκρασία επέμενε .. 98 99 και σιγά σιγά ανέβαινε...

Αυτό για μενα δεν είναι δείγμα κακής τρόμπας έτσι δεν είναι? Επίσης ουδέποτε έχω ακούσει τίποτε το παρέξενο, σαν να χάνει στροφές ή να γλυστράει.

23
yngwie, blackmore τέτοιες καταστάσεις :)
Άντε και με ένα καλό Scalloped στο fingerboard τώρα... :D   Κουκλί το κιθαρόνι σου!

ξερω γω, είχα scalloped παλιά, στην 1η μου frankenstrat/partscaster, βασικά με jumbo frets έχεις περίπου ίδιο αποτέλεσμα... ασε που σκέφτομαι το ρητό... πράμα που πετυχαίνει δεν το σκαλίζεις άλλο!

ευχαριστώ φίλε, ελπίζω κάποια στιγμή να τζαμάρουμε μαζί καθότι που αρέσει πολύ η κιθαριστική σου προσέγγιση.

24
ωραίος!
και αν έχουν πατικωθεί τα σημεία του αλουμινίου στο ψυγείο κάπως, και δεν έχει αρκετη επιφάνεια για να ψύξει?
Δεν επηρεάζουν τοσο οσο νομιζεις, αλλα μπορεις με μια τσατσαρα να τα ισιωσεις αν σε ανησυχούν.

οκ, αρα τρόμπα και κολάρα.  :up

25
hendrix, yngwie, blackmore τέτοιες καταστάσεις :)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 59