Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - modfori

Σελίδες: [1] 2
1
είναι απο μία εκπομπή (εξού και οι ομιλίες που εμποδίζουν την ακρόαση)
αν γνωρίζει κάποιος τους καλλιτέχες και τον τίτλο ας πει
ηχάρα

https://app.box.com/s/2d83456rm4kg6ugdj1x9mnfj2rl2tna4

2
νέα σειρά βγάζει η roland
https://blog.andertons.co.uk/miscellaneous/roland-the-future-redefined?utm_campaign=170601-SPE-Roland&utm_source=emarsysemail&utm_medium=email&sc_src=email_1665923&sc_lid=108496559&sc_uid=UZOL0x7Di5&sc_llid=35402&sc_eh=5eb7e517f557e5f91

στο βιντεάκι ακούγεται πολύ ωραίος.



3
έκοψα ένα φυλο πλέξιγκλας , χάραξα πάνω ένα σχέδιο , την περιγραφή των ρυθμιστικών και όνομα , έκανα τις απαραίτητες τρύπες , πρόσθεσα ένα λεντάκι και το προσάρμοσα στο πετάλι














υπάρχουν αρκετές ατέλειες (η συντομογραφία "VOL" έιναι ανάποδα ,η αριστερή πλευρά είναι κάπως φθαρμένη και δεν το είχα προσέξει όταν αγόρασα το φύλο επειδή ήταν καλυμένο με προστατειτική μεμβράνη , οι τρύπες για τα ποτενσιόμετρα δεν είναι απόλυτα συμμετρικές ,  η τρύπα για το led είναι διαμπερής ενώ θα έπρεπε να έφτανε στα μισά του πάχους του πλέξιγκλας) αλλά πιστεύω πως είναι μια καλή ιδέα για εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

το πετάλι είναι κλώνος του Musket fuzz

να ευχαριστήσω τους @vegos και @saved για τις ιδέες τους πάνω στο φωτισμό του πλέξιγκλας

4
θέλω να φτιάξω ένα a/b switch για να συγκρίνω ηχεία και καμπίνες
η αλλαγή θέλω να γίνεται καθώς παίζω και όχι να βάζω τον ενισχυτή (λαμπάτο) σε standby , να σβήνω , να βγάζωβάζω καλώδια , ξανανάβω, stand by και μετά να παίζω πάλι .
δεδομένου οτι κατά τη διάρκεια της αλλαγής δεν πρέπει να μένει χωρίς φορτίο ο ενισχυτής , μπορώ να φτιάξω ένα απλό a/b switch με τη διαφορά να βάλω μία αρκετά μεγάλη (ώστε να μην επηρεάζει τη λειτουργία του ηχείου) αντίσταση παράλληλα με το ηχείο στην είδοδο σήματος του διακόπτη ώστε κατά τη διάρκεια του πατήματος να υπάρχει πάντα φορτίο; μήπως όμως το μεγάλο αυτό φορτίο έστω και στιγμιαία είναι πολύ μεγάλο για τον ενισχυτή;

αν έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο θα'θελα γνώμες
ευχαριστώ

5
την καλησπέρα μου,
τις τελευταίες μέρες έχει υποτροπιάσει ο ιός του modding και είπα να κάνω μία μετατροπή στη Vester μου που την ανέβαλα εδώ και καιρό
με τη συγκεκριμένη κιθάρα δέθηκα με το που την πήρα (λόγω μπράτσου και μαγνητών) αλλά υπήρχε ένα μειονέκτημα που από την αρχή με ενοχλούσε . όπως φανερώνει και ο τίτλος μιλάω για τη ρύθμιση του τρας-ροντ απο το τακούνι του μπράτσου.
και επειδή βαρέθηκα κάθε φορά που ήθελα να ρυθμίσω το relief να χαλαρώνω χορδές , να ξεβιδώνω τις βίδες του μπρατσου , να κάνω τη ρύθμιση , να ξαναβιδώνω βιδες, να σφίγγω χορδές , να κουρδίζω και τέλος να ελέγχω αν το ρύθμισα στο επιθυμητό . μετά απο αυτό αν χρειαζόταν περαιτέρω ρύθμιση θα έπρεπε να ξανακάνω όλη τη διαδικασία μέχρι να ρυθμιστεί όπως το θέλω.

πήρα κιθάρα παραμάσχαλα , ρούτερ , κατσαβίδι , μολύβι και γυαλιά προστασίας και κατέβηκα στον ακάλυπτο - συνεργείο μου  ;D

ξεβίδωσα το μπράτσο ανασηκώνοντας την άκρη του τακουνιού ώστε να βλέπω που περίπου είναι το παξιμάδι



σημείωσα με το μολύβι που θα κόψω





ρύθμισα βάθος κοπής στο ρούτερ και έκοψα






τέλος έκοψα και ένα αλενάκι με το πριόνι ώστε να χωράει να μπει απο την τρύπα



καλές πενιές και ευκολότερο σετ απ ;)

6
άκουγα την παρακάτω κομματάρα και αναρωτιόμουν τι εξοπλισμό χρησιμοποιούσε ο Rush για πετύχει τέτοιο ήχο
από μια ελάχιστη έρευνα βρήκα πως κατα βάση έπαιζε με Bassman 4x10 και semi-hollow Gibson αλλά δεν ξέρω αν στο συγκεκριμένο χρησιμοποιούσε τον εξοπλισμό αυτό .
 γνώμες απο πιο έμπειρα αυτιά;


7
το stringsandbeyond έχει για περιορισμένο (άγνωστο) χρονικό διάστημα δωρεάν μεταφορικά για αγορά χορδών και πενών.
οι τιμές του είναι πολύ καλές
είχα ξαναπαραγγείλει άλλη μία φορά πριν μερικούς μήνες και οι εντυπώσεις ήταν άριστες

* Select "USPS First Class Mail International..." shipping option at checkout
 ** International Free Shipping is Valid on Strings and Picks Only**
 + Free Shipping may not be combined with other coupons
 + Select products and multi-packs are excluded and will generate a shipping charge at checkout
 
[/b]

8
καλησπέρα και καλή χρονιά,
πριν λίγες μέρες χαζεύοντας βίντεο για P90s έπεσα πάνω σε αυτό το συγκριτικό.


καπου στο 30:40 δοκιμάζουν τους sanford 9022 . έπαθα πλάκα με τον ήχο.
Boutique εταιρία με έδρα τον Καναδά . οι τιμές είναι αρκετά πιο κάτω (99 καναδέζικα δολάρια) από αντίστοιχους αμερικάνικους
τους βγάζουν σε soapbar αλλά και σε dogear

μήπως έχει κανείς προσωπική εμπειρία απο τους συγκεκριμένους μαγνήτες ;

παρεμπιπτόντως το παίξιμο του ηλικιωμένου κυρίου και ο ήχος του vox ac10 που χρησιμοποιούν είναι απο άλλο πλανήτη :o

9
και εκεί που μπλούζαρα με τη Yamaha μου πάνω σε ένα εξαιρετικό μπακιτράκι  λέω ας το ηχογραφήσω

! No longer available


εξοπλισμός:
yamaha semi hollow, okko diablo overdrive, blackheart little giant head , pretty dolly

10
ένα ενδιαφέρον και χιουμοριστικό βίντεο με αντιδράσεις παιδιών από 8 εώς 13 ετών στο άκουσμα τραγουδιών των Metallica.


11










έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο ...
 γιατί αν το πάρουμε στα σοβαρά θα πρέπει να αναρωτηθούμε για πόσο μ@$άκες μας περνάνε

12


δε φταίει το παίξιμό μου ... η κάμερα είναι που με κάνει να φαίνομαι κουλάδι ;D

εξοπλισμός :
SX sst 57(neck-middle από Classic Vibe , bridge sd ssl5)
keeler shove
pretty dolly
vht special 6 ultra

13
Υγεία / Καθαριστής Αέρα
« στις: 16/03/16, 16:00 »
καλησπέρα,
η άνοιξη έχει μπει για τα καλά, η σκόνη απο την Αφρική έχει εγκατασταθεί στην Αθηνα εδώ και ένα μήνα και τα συνάχια απο αλλεργία δίνουν και παίρνουν.
είμαι στην αναζήτηση λοιπόν καθαριστή αέρα (και όχι ιονιστή )
οι βασικές ανάγκες περιορίζονται σε καθαρισμό αέρα για ένα δωμάτιο (αν μπορεί να καλύψει και παραπάνω δε με χαλάει) , φιλτράρισμα απο σκόνη ,γύρη και γενικά αλλεργιογόνα . να καθαρίζει μυρωδιές , καπνό απο τσιγάρο κτλ δε με ενδιαφέρει διότι δεν έχω κατοικίδια και δεν καπνίζω ποτέ μέσα στο σπίτι.
αν γνωρίζει κάποιος σχετικά θα ήθελα τις προτάσεις του παρακαλώ.

14



ο ήχος δεν είναι ό,τι καλύτερο γιατί είναι απο κινητό.
thanx for watching

15

16
Καλησπέρα στην παρέα και κυρίως τους ανήσυχους DIYers,

Έχοντας 2 στρατ (sx sst57 και fender squier series mij) μαύρες και σχεδόν ίδιες μου ήρθε η ιδέα να αλλάξω το χρώμα στη μία από αυτές . ο κλήρος έπεσε στην sx (στημένο) η οποία είναι η πιο φθηνή

αν και δεν είμαι επαγγελματίας θα παρουσιάσω τη διαδικασία ως οδηγό (αφού πέτυχε  :P ) . όποιος θέλει βέβαια μπορεί να κάνει τις παρατηρήσεις του , διορθώσεις και όποια απορία έχει να την εκφράσει

Κόστος για χρώμα , διαλυτικό νίτρου ,αστάρι (ή σουρφασέρ) και γυαλόχαρτα/ντουκόχαρτα: 25 ευρώ
και φτάνουν για 2 κιθάρες άνετα.

Πάμε λοιπόν
ξεκινάμε αφαιρώντας όλα τα εξαρτήματα (μπράτσο , pickguard ,backplate , ελατήρια, γέφυρα, καλώδια, βύσμα ήχου, τυχόν αυτοκόλλητα κτλ)




για την αφαίρεση του χρώματος υπάρχουν διάφοροι τρόποι

α) paint stripper . είναι κολλώδες παχύρευστο σκεύασμα που περιέχει καυστικές ουσίες και διασπά τα χρώματα , βερνίκια , αστάρια κτλ. ίσως η πιο εύκολη μέθοδος . Δε γνωρίζω όμως αν και κατά πόσο επιδρά στο ξύλο και γι'αυτό απέφυγα τη χρήση του

β) πιστόλι θερμού αέρα . χρησιμοποιείται σε συνδιασμό με ένα στοκαδόρο ή ξύστρα για την αφαίρεση χρωμάτων. εφαρμογές βρίσκει και σε λύγισμα συνθετικών πολυμερών (πχ πλέξιγκλας, PVC) αφαίρεση αυτοκόλλητων , συρρίκνωση θερμοσυστελλόμενων κτλ. Προσοχή , δεν είναι πιστολάκι μαλλιών

γ)γυαλόχαρτο . η πιο επώδυνη μέθοδος αφού τα χρώματα που χρησιμοποιούνται πλεόν στις κιθάρες είναι εξαιρετικά ανθεκτικά

Η μέθοδος που χρησιμοποίησα ήταν η δεύτερη.
Η διαδικασίά είναι απλή. Κρατάμε στο ένα χέρι το πιστόλι θερμού αέρα και στο άλλο την ξύστρα ή το στοκαδόρο. Θερμαίνουμε τη μπογιά μέχρι να αρχίσει να σκάει και μετά την απομακρύνουμε με την ξύστρα . Δε θερμαίνουμε όλη την επιφάνεια αλλά σημείο σημείο και αμέσως την αφαιρούμε με την ξύστρα (απαλά για να μην προκαλέσουμε γρατζουνιές) . Σε επίπεδες επιφάνειες είναι αρκετά εύκολο , δυσκολεύει όμως στις καμπύλες. 



φοράμε πάντα μάσκα



Για να αφαιρέσω τη μπογιά απο τα πλαϊνά του σώματος χρησιμοποίησα τους σφικτήρες για στήριξη του σώματος



στη συγκεκριμένη κιθάρα υπήρχαν 4 στρώματα . ξεκινώντας απο το εξωτερικό μέρος είχε μαύρη μπογιά , κόκκινη μπογιά , αστάρι και κάποιο φίλερ . με τη μέθοδο που χρησιμοποίησα κατάφερα να αφαιρέσω εντελώς τα 3 απο τα 4 αλλά έμεινε κάμποσο φίλερ το οποίο γίνεται ένα με το ξύλο οπότε χρειάστηκε και κάμποσο τρίψιμο γυαλόχαρτο 120 grit






για τις επίπεδες επιφάνειες χρησιμοποίησα ένα λαστιχένιο τάκο



ενώ για τις καμπύλες επιφάνειες, ως τάκο , ένα γυαλόχαρτο σε σφουγγάρι




έχοντας αφαιρέσει όλο το φίλερ (ή γενικά οτιδήποτε υπόστρωμα) ....




.... τσεκάρουμε (με καλό φωτισμό) αν υπάρχουν τυχόν χτυπήματα ή βαθειές γρατζουνιές.σε περίπτωση που υπάρχουν χτυπήματα/βαθουλώματα/βαθειές γρατζουνιές θα στοκάρουμε και θα τρίψουμε μέχρι  να εξαφανιστούν. αν όχι ,τότε προχωράμε με τρίψιμο για την προετοιμασία της επιφάνειας που θα βαφτεί. Η σωστή προτετοιμασία θα μας γλυτώσει απο επιπλεόν κόπο και έξοδα αργότερα.

Για το τρίψιμο ανεβαίνουμε σε κόκκωση γυαλόχαρτου (grit) διαδοχικά 200, 400 μέχρι 800 grit . Σκοπός της χρήσης κάθε γυαλόχαρτου είναι να σβήσει τα σημάδια του προηγούμενου . Για παράδειγμα το 200άρι θα σβήσει τις γρατζουνιές που έχει αφήσει το 120άρι με το οποίο αφαιρέσαμε τα υπολείματα υποστροματος και εν συνεχεία το 400άρι αυτά του 200αριού .
Προσοχή : ΔΕΝ πάμε κατευθείαν απο το 120 στο 800 διότι το τελευταίο δε μπορεί να "σβήσει" τις γρατζουνιές του πρώτου.
Καταλήγουμε με το 800άρι το οποίο θα αφήσει μία λεία στο μάτι και στην αφή επιφάνεια αλλά θα προσφέρει και την απαραίτητη πρόσφυση ώστε να κολλήσει καλά το αστάρι στο ξύλο.

Μόλις τελειώσουμε το τρίψιμο καθαρίζουμε ενδελεχώς όλες τις επιφάνειες με καθαρό οινόπνευμα ή κάποιο διαλυτικο για την αφαίρεση υπολυμάτων σκόνης και λιπαρότητας

Εν συνεχεία καλύπτουμε με χαρτοταινία την εσοχή για το μπράτσο και κρεμάμε το σώμα για να το βάψουμε







Βάψιμο

Για τη βαφή υπάρχουν διάφοροι τρόποι .χρήση πιστολιού/κομπρεσέρ , σπρέι , πινέλου κτλ

Τα σπρέι ενώ είναι αρκετά φθηνά και εύκολα στη χρήση δε δίνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα διότι η πίεση και η ροή του χρώματος αλλάζουν καθώς αδειάζει το δοχείο οπότε θα πρέπει να αλλάζουμε την απόσταση και την ταχύτητα ψεκασμού ανάλογα.  Θα πρέπει κάποιος να'ναι πολύ έμπειρος ώστε να καταφέρει ένα τέλειο αποτέλεσμα.
Δε γνωρίζω αν οι λάκες νίτρου μπαίνουν σε σπρέι

Το πινέλο αφήνει γραμμές στο τελείωμα

Το καλύτερο αποτέλεσμα δίνει η χρήση πιστολιού και κομπρεσέρ αλλά είναι και η πιο δαπανηρή μέθοδος.

Μιας και διαθέτω κομπρεσέρ και ένα τίμιο πιστόλι επέλεξα αυτό ως μέθοδο.





μερικά κοινά μυστικά:
- Διαλέγουμε χώρο που να αερίζεται επαρκώς ,αν είναι εξωτερικός τότε να'ναι σκεπασμένος κατα προτίμηση ,να έχει καλό φωτισμό και να'ναι καθαρός απο σκόνη.
- Διαλέγουμε μέρα που να μην έχει πολλή υγρασία ούτε πολλή ζέστη.
- Ψεκάζουμε πάντα με την ίδια κατεύθυνση (οριζόντια) υπερκαλύπτοντας την ήδη βαμμένη περιοχή κατά το ήμισυ πηγαίνοντας απο κάτω προς τα πάνω (για να μην τρέξει το χρώμα)
 Κρατάμε σταθερή την ταχύτητα (που κινείται το χέρι μας) και την απόσταση ψεκασμού (20 - 25 cm)
- Φοράμε απαραιτήτως μάσκα , γυαλιά, γάντια , καπέλο και ρούχα που να καλύπτουν όλα τα σημεία του σώματος. Δεν "παίζουμε" με αυτά , είναι καρκινογόνα!

ξεινάμε με ένα ψιλό χέρι αστάρι





μόλις στεγνώσει κάνουμε έναν έλεγχο για να εντοπίσουμε τυχόν προβλήματα όπως:
- overspray  .προκαλείται απο μπογιά που έχει στεγνώσει στον αέρα πριν πέσει πάνω στην επιφάνεια. προκαλείται όταν η απόσταση ψεκασμού είναι μεγαλύτερη της ενδεδειγμένης ή αν βάφουμε μια ζεστή μέρα και το διαλυτικό που χρησιμοποιούμε είναι ταχυστέγνωτο .
δε σκάμε , υπάρχει λύση . περιμένουμε την επόμενη μέρα και τρίβουμε ελαφρα με 800 άρι γυαλόχαρτο.
- tear (δάκρυ) . σταγόνα χρώματος που έχει τρέξει . προκαλείται όταν η ταχύτητα βαφής είναι πολύ αργή (με αποτέλεσμα να πέφτει πολύ χρώμα στο ίδιο σημείο) ή αν το χρώμα μας είναι πιο ρευστό απ'όσο πρέπει
πάλι δε σκάμε , υπάρχει λύση . περιμένουμε την επόμενη μέρα και τρίβουμε την "κλαίουσα" περιοχή με 800άρι γυαλόχαρτο (ή αν χρειαστεί με 400 ή 600)
- μύγες , μυγάκια κτλ . προκαλείται απο τις αυτοκτονικές τάσεις των ιπτάμενων αντιπαθητικών εντόμων λόγω κρίσης.
επίσης δε σκάμε . πάλι περιμένουμε μέχρι να στεγνώσει και τρίβουμε
- σκουπιδάκια . προκαλείται απο ιπτάμενη σκόνη λόγω αέρα ή απο τη μλ#κισμένη γειτόνισα που βαριέται να ανοίξει τον κουβά σκουπιδιών της και αδειάζει το φαράσι της απο το μπαλκόνι. 
εδώ σκάμε  >:( , γινόμαστε γαλλομαθείς και αρχίζουμε τα γαλλικά >:D
- όψη φλούδας πορτοκαλιού . προκαλείται απο την κατανάλωση αναψυκτικών και... ουπς, μπερδεύτηκα :P
προκαλείται απο τη μεγάλη πίεση (μεγαλύτερη της ενδεδειγμένης) στο πιστόλι ή την πολύ κοντινή απόσταση ψεκασμού.
η λύση πλέον γνωστή. τρίβουμε και ξαναβάφουμε :'(

αν δεν αντιμετωπίσαμε τίποτα απο τα παραπάνω (φτου φτου φτου) αφήνουμε να περάσει ενα 24ωρο και ρίχνουμε ένα 2ο χέρι πιο παχύ αυτή τη φορά







ελέγχουμε πάλι για προβλήματα και πράττουμε αναλόγως.

αφήνουμε άλλο ένα 24ωρο και ρίχνουμε το 1ο χέρι χρώματος , λεπτό όπως και με το αστάρι .









κάνουμε τον τυπικό μας έλεγχο και προχωράμε στο 2ο χέρι (πιο παχύ αυτή τη φορά) αφού περιμένουμε να περάσει άλλη μία μέρα








αν θέλουμε το τελικό αποτέλεσμα να 'ναι πολύ γυαλιστερό και να φαίνεται επαγγελματικά βαμμένο και δε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε βερνίκι τότε θα χρειαστεί (εκτός αν το έχουμε βάψει τέλεια) να κάνουμε το τελικό τρίψιμο με πολύ ψιλά ντουκόχαρτα και γυάλισμα. Για να γίνει αυτή η διαδικασία θα πρέπει να περάσει καιρός (εγώ άφησα 15 μέρες) ώστε να έχει στεγνώσει εντελώς το χρώμα. Αν δεν έχουμε αφήσει τα ενδιάμεσα διαστήματα της μίας μέρας απο χέρι σε χέρι ίσως να χρειαστεί παραπάνω απο 1 μήνας ώστε να τρίψουμε/γυαλίσουμε ή να κερώσουμε

Για το τελικό τρίψιμο θα χρειαστούμε ντουκόχαρτα 800 , 1000 , 1500 , 2000.
(Η διαδικασία αυτή γίνεται αποτελεσματικότερα και ευκολότερα με τη χρήση βρεγμένου ντουκόχαρτου το οποίο ξεπλένουμε συνεχώς σε καθαρό νερο . Επειδή όμως πρόκειται για ξύλο δε διακινδύνευσα να βάλω νερό.)
τρίβουμε απαλά χρησιμοποιώντας το λαστιχένιο τάκο για τις επίπεδες επιφάνεις και το σφουγγαράκι ως τάκο για τις καμπύλες.
Δε βιαζόμαστε , τσεκάρουμε ανα τακτα διαστήματα υπό γωνία στο φως την πρόοδό μας και προσέχουμε ιδιαίτερα τις γωνίες και όπου αλλάζει κλήση η επιφάνεια να μην "φάμε" το χρώμα .
Καθώς τρίβουμε θα δούμε οτι στο σημείο που τρίβουμε η επιφάνεια θα αρχίσει να θαμπώνει αφήνοντας όμως κάποια σημεία γυαλιστερά παρόλο που έχουμε τρίψει εκεί. Τα σημεία αυτά είναι "χαμηλά" σημεία (low spots) , δηλαδή η επιφάνεια στα σημεια αυτά είναι χαμηλότερη απο τα υπόλοιπα , και θα πρέπει να συνεχίσουμε να τρίβουμε μέχρι να εξαφανιστούν τελείως. Μόλις γίνει αυτό πηγαίνουμε στο γυαλόχαρτο με την αμέσως μικρότερη/πυκνότερη (μεγαλύτερο grit) κόκκωση .
Αφού τελειώσουμε και με το 2000άρι ντουκόχαρτο πάμε στο επόμενο βήμα που είναι γυάλισμα.

Για το γυάλισμα θα χρειαστούμε "χοντρή" αλοιφή (η αλοιφή που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα για τις γρατζουνιές) και αλοιφή γυαλίσματος αυτοκινήτου.
χρησιμοποιούμε δερμάτινο πανί (χωρίς ραφές) ή αν δεν έχουμε τότε μια παλιά φανέλα







συναρμολογημένη μαζί με όλα τα εξαρτήματα







σημείωση:
το γυαλισμένο σώμα ύστερα απο λίγο καιρό θα χάσει τη γυαλάδα του. αυτό συμβαίνει διότι οι χημικές αντιδράσεις και η εξάτμιση που λαμβάνουν μέρος στο χρώμα συνεχίζονται για πολύ καιρό μετά τη βαφή με αποτέλεσμα τη σταδιακή συρρίκνωση του χρώματος
το ξαναγυαλίζουμε 1-2 μήνες μετά και είναι πάλι αστραφτερό

καλά βαψίματα!

17
καλημέρα,
ένας αυτοσχεδιασμός πάνω στο υπέρτατο κομμάτι του αείμνηστου Alvin Lee

https://app.box.com/s/l8uc20bavi4ys3v19eyb

σχόλια επιθυμητά
ευχαριστώ για την ακρόαση


18
Ο κόσμος των μπλουζ, αλλά και η σύγχρονη μουσική σκηνή γενικότερα, έχασε μια εμβληματική φωνή: ο Μπι Μπι Κινγκ δεν θα εμφανιστεί ποτέ ξανά επί σκηνής. Ο Aμερικανός κιθαρίστας της μπλουζ και τραγουδοποιός πέθανε σε ηλικία 89 ετών στο Λας Βέγκας. Toν θάνατό του ανακοίνωσε ο δικηγόρος του, ο οποίος τόνισε ότι ο Μπι Μπι Κινγκ άφησε την τελευταία του πνοή ενώ κοιμόταν. Από τον Απρίλιο νοσηλευόταν σε νοσοκομείο του Λας Βέγκας λόγω επιπλοκών που παρουσίασε η υγεία του εξαιτίας του διαβήτη που τον ταλαιπωρούσε.
 
 Η είδηση του θανάτου του βύθισε στο πένθος εκατομμύρια θαυμαστές του, οι οποίοι έχουν «ταξιδέψει» επανειλημμένως με τη μουσική και τη μαγευτική φωνή του. Με αμέτρητες επιτυχίες στο ενεργητικό του, είχε τη δική του ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια μουσική, καταφέρνοντας να δημιουργήσει ολόκληρη «σχολή» με τον τρόπο που έπαιζε την κιθάρα του. Ήταν από τους πιο γνωστούς μουσικούς της λαϊκής μουσικής των Αφροαμερικανών.
 
 Τα τραγούδια του αλλά και ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο χειριζόταν την κιθάρα του αποτελούν την καλύτερη παρακαταθήκη που αφήνει πίσω του. Όπως είχε επανειλημμένως τονίσει, ήθελε να τον αποκαλούν «κιθαρίστα κι όχι τραγουδιστή».

πηγή : zougla gr

19
καλησπέρα και Χριστός ανέστη,

εδω και μια εβδομάδα ο vht μου έπαψε να έχει τη διαύγεια που είχε.
εκεί που έπαιζα πριν με το tone (του ενισχυτή) ρυθμισμένο στη μέση και λίγο παραπάνω τώρα αναγκάζομαι να το έχω πάνω απο τα 3/4 της διαδρομής του ποτενσιομέτρου. ανακτά κάποια απο τα χαμένα πρίμα αλλά λείπει αρκετή απο τη διαύγεια. επίσης στις θέσεις 2 και 5 του επιλογέα της στρατ αναγκάζομαι να τερματίζω τα tone ρυθμιστικά (της κιθάρας).

γενικά ο ultra 6 δεν είναι και ο πιο πριμαριστός ενισχυτής αλλά στην περίπτωση αυτή έχει γίνει πολύ dark και muddy.

άλλαξα τη stock V1 με tungsol reissue V1. κάπως διορθώνεται η κατάσταση αλλά εξακολουθεί να μην έχει τη διαύγεια που είχε.

λέτε να φταίει η τελική λυχνία (6v6gt) ?

έστειλα στο thomann και μου είπαν να τον κάνω rma  . σκέφτομαι όμως αν τον στείλω και βρουν ότι φταίει απλώς η τελική θα χρεωθώ όλο το πηγαινε-έλα και μία τελική, σωστά?
παρεμπιπτόντως ο ενισχυτής αγοράστηκε το Φλεβάρη του τρέχοντος έτους

20
την καλησπέρα μου,
έχοντας κλείσει 1,5 χρόνο με τον αγαπητό jet city (τον οποίο δεν αποχωρίζομαι) σκέφτομαι να εμπλουτίσω τον εξοπλισμό μου και με πιο αμερικάνικο ήχο.

τι ζητάω :
american vintage προσανατολισμό (για blues και rock)  - νομίζω σε αυτά τα watt οι 6v6 είναι μονόδρομος
χαμηλό κόστος - μέχρι 200 ευρώ δυστυχώς εκτός και αν πουλήσω μία κιθάρα σύντομα και το φτάσω στα 300
λίγα βαττ - ώστε να μπορώ να τον απολαμβάνω στο σπίτι
speaker connection -  να μπορώ να τον συνδέω με την καμπίνα μου (jca24s) - οπότε δε με πειράζει αν είναι κεφάλι,αν και θα 'θελα να τον παίρνω παραμάσχαλα και να jammaρω με φίλους όπου δεν υπάρχει καμπίνα.
2 κανάλια ή τουλάχιστον volume και gain ξεχωριστά ώστε να μπορώ να τον γκαζώνω χωρίς να μείνω κουφό(τερο)ς.
διαθεσιμότητα σε αθηναϊκό κατάστημα θα ήταν στα υπέρ (ή να μπορώ να τον βρω σε αγγελία) ώστε να μπορέσω να τον δοκιμάσω
λούπα για να συνδέω πεταλιέρα και κανα delay χωρίς όμως να είναι απαγορευτική η απουσία της . αν με ικανοποιεί πλήρως ο ήχος του ενισχυτή δε με πολυνοιάζουν τα εφφέ

απ'όσα έχω ακούσει σε βίντεα και δείγματα μ'αρέσουν πολύ οι  Laney Cub 10 και VHT special 6 ultra head με τον πρώτο να έχει πολύ γλυκό και πλούσιο (ισως οι 2 6v6 έναντι μιας?) ήχο , να είναι διαθέσιμος στην Ελλάδα ενώ ο 2ος να έχει περισσότερα ρυθμιστικά (depth  control , high/low power switch) , effects loop , attenuator (πολύ σημαντικό) και boost αλλα να μην πωλείται στην Ελλάδα πουθενά
χμμ. :eee

τη γνώμη σας και τις προτάσεις σας παρακαλώ

ps: ιδανικά θα ήταν να ερχόντουσαν κάτοχοι αυτών (μετα των ενισχυτών τους βεβαίως βεβαιως) στη χειμερινή gasοσυνάντηση

21
καλησπέρα,

βρήκα μια δυάδα 5751 λάμπες στο ebay στα $28 μαζί με μεταφορικά και λέω να τις χτυπήσω για να δαμάσω λίγο το κτήνος (jca22h) χρησιμοποιώντας τις σε V1 και PI.
στην περιγραφή αναφέρεται πως κατασκευάζονται απο ShuGuang , εταιρεία που κατασκευάζει και τις PSVANE (οι οποίες όμως κινούνται σε άλλα επίπεδα τιμών)


απο την άλλη με $36.5 μπορώ να πάρω απο το tubedepot 2x JJ (η μία balanced) για τις οποίες όμως δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα.

κινέζος πωλητής (100% θετικές κριτικές) με άγνωστες λάμπες vs έμπιστο μαγαζί με επώνυμες λάμπες

οποιαδήποτε γνώμη και πρόταση ευπρόσδεκτη

22
καλησπέρα,
έχοντας λίγο το μικρόβιο του μαστροχαλαστή , ένεκα και η κρίση, λέω να αγοράσω ένα σεττάκι απο εργαλεία για να κάνω το service στις ταστιέρες μου χωρίς να χρειαστεί να ξηλωθω πολλά

απο αυτά που βρήκα στο ebay ξεχώρισα 2

www.ebay.com/itm/321033705676
http://www.ebay.com/itm/Guitar-FRET-LEVELING-DRESSING-CROWNING-KIT-Fret-Refinishing-Luthier-Tools-/111459155253?

τα έχει χρησιμοποιήσει κανείς να μου πεί τη γνώμη του?

23
με φρεσκοσετταρισμένη τη στρατ , 3 καινούριες λάμπες στον ενισχυτή , καινούριο μικροφωνάκι και όντας σε αποχή απο κιθάρα για 2 μήνες λογω τενοντίτιδας δε μπορούσα παρά να τζαμάρω λίγο να ξεδώσω.
θύμα μου αυτή τη φορά μια κομματάρα απο Baton Rouge . δυστυχώς δεν το βρήκα σε backing οπότε σκότωσα το original

υλικά :
sx sst 57 ,
jet city jca22h
G3
akg D40

κιθάρα καρφί στον ενισχυτή, λιγάκι delay στη g3 στο loop , μικρόφωνο κολλημένο στη σιτα της καμπίνας και μπόλικα λάθη.. είναι η συνταγή :P

https://app.box.com/s/3eq1aca3xbxv5zc9up2p



24
καλημέρα,
πριν λίγο καιρό ξεκίνησα να καθαρίσω τον ενισχυτή μου (jet city 22h) μιας και μετά τη μετατροπή που του έκανα η σκόνη πλέον δεν κρύβεται.
αφού έβγαλα όλες τις λάμπες τον καθάρισα και τις ξανατοποθέτησα με περίπου τυχαία σειρά (στις θέσεις v1 και v3 έχω βάλει 12ΑΤ7 οπότε ξεχωρίζουν απο τις υπόλοιπες οι οποίες ειναι 12ΑΧ7).
μόλις τον άναψα η λάμπα στη v4 έλαμψε έντονα για κλάσματα του δευτερολέπτου και μετά επανήλθε στην κανονική φωτεινότητα. αυτό συνέβαινε κάθε φορά που άναβα τον ενισχυτή απο κατάσταση κρύου. αν ο ενισχυτής είχε ήδη ζεσταθεί και τον ανοιγόκλεινα τότε δε συνέβαινε.
ύστερα απο κάμποσες δοκιμές βρήκα τις 2 λάμπες απο τις 7 που έχω (5x 12ΑΧ7 εκ των οποίων οι 3 είναι στον ενισχυτή  , 2x 12AT7) που παρουσιάζουν τη λάμψη. Η δεύτερη που βρέθηκε να λάμπει ήτανε στο ράφι για κάμποσο καιρό αφου είχε αντικατσταθεί με με μια 12ΑΤ7 και μέχρι που είχε αφαιρεθεί απο τον ενισχυτή δεν παρουσίαζε λάμψεις.
ψάχνοντας στο νετ για το θέμα αυτό βρήκα οτι είναι φαινόμενο που παρουσιάζεται συχνά στις mullard και λιγότερο συχνά σε κινέζικες (όπως είναι και οι δικές μου) . αυτό που με προβληματίζει είναι οτι στο δικό μου ενισχυτή ξεκίνησαν οι λάμψεις ξαφνικά ενω οι άλλες περιπτώσεις αναφέρουν flashing tubes απο την αρχή.
παρ'ολα αυτά ο ενισχυτής δουλεύει εντάξει και ακούγεται σωστά.

έχει κανείς καμιά ιδέα ή παρόμοια εμπειρία? ???


25

  Μέρος 1ο : Χάραξη Πεταλιών

 
Μόλις πριν λίγες μέρες τελείωσα το πρώτο μου πετάλι απο κιτ κάνοντας έτσι τα πρώτα μου δειλά βήματα στον κόσμο DIY πεταλιών.
Αφού τελείωσε η κατασκευή-συναρμολόγηση (επιτυχώς) έμενε να γίνει και ο καλλοπισμός του. Πιστεύω πως για μας που ασχολούμαστε με τη μουσική η αισθητική πλευρά του πράγματος – είτε αυτό είναι πετάλι , είτε μουσικό όργανο , είτε ενισχυτής κτλ – παίζει σημαντικό ρόλο . Δεν έχω αυταπάτες , δε θα καλυτερέψει την τεχνική ή τον ήχο μας αλλά όπως και να το κάνουμε μας φτιάχνει τη διάθεση ρε παιδί μου .
Η παρουσίαση (και όχι οδηγός) που ακολουθεί περιλαμβάνει συμβουλές για τον τρόπο χάραξης (ή αλλιώς λάξευσης ή etching) των πεταλιών και φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής. Βασικός στόχος είναι να δει ο κάθε ενδιαφερόμενος οτι η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή και να παροτρυνθεί να δοκιμάσει ο ίδιος να διακοσμήσει τα πετάλια του ή οτιδήποτε άλλο αντικείμενο επιθυμεί βάζοντας την προσωπική του πινελιά . Για το λόγο αυτό θα υπάρξει και 2ο μέρος στο οποίο θα περιγράψουμε τη χάραξη σε πλέξιγκλας.

 

 
Τι θα χρειαστούμε :

 
α) Συσκευή λάξευσης / Περιστροφικό εργαλείο (ή αλλιώς πολυεργαλείο) .
Υπάρχουν στο εμπόριο πολλά περιστροφικά εργαλεία  που ξεκινάνε απο την τιμή των 10 ευρώ. http://www.skroutz.gr/c/1424/multitools.html όπως επίσης και εργαλεία λάξευσης http://www.skroutz.gr/s/3527330/Kinzo-72162-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-13W.html . Τα εργαλεία λάξευσης περιορίζονται μόνο στη λάξευση.
Για αυτούς που έχουν “ανήσυχα” χέρια και όλο κάτι μαστορεύουν θα πρότεινα να αγοράσουν ένα περιστροφικό εργαλείο .
Στην παρουσίαση αυτή θα χρησιμοποιήσω περιστροφικό εργαλείο.
 
β) Φρεζάκι (για το περιστροφικό) /Κοπτικό χάραξης (για τη συσκευή λάξευσης)
Συνήθως συμπεριλαμβάνονται στα αξεσουάρ του πολυεργαλείου και της συσκευής λάξευσης. Υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη /σχήματα/υλικά ανάλογα τη διεργασία για την οποία προορίζονται.
 
γ) Εκτυπωμένο σχέδιο/λέξεις/γράμματα που θα χαράξουμε.
Αν δεν είναι στο κατάλληλο μέγεθος τότε το μεγεθύνουμε/σμικρύνουμε για να το φέρουμε στο επιθυμητό.
 
δ) Φύλλο καρμπόν
Για τη μεταφορά του σχεδίου στο πετάλι.

 ε) Μπογιά σε υγρή μορφή και πινέλο. Η ποσότητα που θα χρειαστούμε είναι ελάχιστη. Το χρώμα θα πρέπει να'ναι ανθεκτικό για το λόγο αυτο θα αποφύγουμε τη χρύση υδροχρώματος.

Αν το πετάλι είναι στην αρχική του μορφή καλό θα'ναι να χρησιμοποιήσουμε σκούρο χρώμα .
Αν είναι ήδη βαμμένο τότε κάποιο άλλο χρώμα που θα κάνει αντίθεση με το αρχικό.

δ) Καθαρό οινόπνευμα
Θα το χρησιμοποιήσουμε για καθαρισμό του πεταλιού πριν ρίξουμε το χρώμα

ε) Γυαλόχαρτο 200άρι μαζί με τάκο
Για να τρίψουμε το πετάλι αφού στεγνώσει το χρώμα.
 
στ) Μαλακή σπάτουλα
για να απλώσουμε το χρώμα και να απομακρύνουμε το περιττό.
 
ζ) τελευταίο και σημαντικότερο : υπομονή και όρεξη ;)



 Ξεκινάμε ? Όχι ακόμα , να πούμε πρώτα κάποια βασικά.

 
Θα χρησιμοποιήσω ένα περιστροφικό εργαλείο (πολυεργαλείο) το οποίο δεν περιορίζεται στη χάραξη μόνο αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε ένα σωρό άλλες εργασίες.


 

-Τα πολυεργαλεία αυτά είναι πολύστροφα (το συγκεκριμένο περιστρέφεται με 5,000 εώς 35,000 στροφές/λεπτό) και έχουν επιλογέα ταχύτητας για να αλλάζει κατά το δοκούν. Για μεταλλικές επιφάνειες μπορούμε να διαλέξουμε οποιαδήποτε ταχύτητα χωρίς κάποιο περιορισμό . Όταν το φρεζάκι έρχεται σε επαφή με την επιφάνεια τότε “κλωτσάει” ελαφρώς με αποτέλεσμα το ανυποψίαστο χέρι ενός αρχάριου να χάσει τον έλεγχο. Για το λόγο αυτό αρχικά επιλέγουμε μία μικρή προς μέση ταχύτητα. Οταν με το καλό του πάρουμε τον αέρα τότε ανεβάζουμε στροφές.

Ως αξεσουάρ των πολυεργαλείων υπάρχει ο εύκαμπτος άξονας. Πολύ χρήσιμο αξεσουάρ το οποίο διεκολύνει πολύ τις εργασίες μας διότι είναι πολύ πιο ελαφρύς , μικρότερης διαμέτρου , ελευθερώνει την κίνηση του χεριού μας και έχει πολύ λιγότερους κραδασμούς


 
-Για τη χάραξη κρατάμε το εργαλείο  όπως ακριβώς το μολύβι όταν γράφουμε,δηλαδή με αντίχειρα ,δείκτη και μέσο με μια μικρή κλίση ,όχι κάθετα στην επιφάνεια χάραξης ....


 
-Για ευκολία το ύψος της επιφάνεις που χαράζουμε θα πρέπει να είναι ίδιο με το ύψος του σημείου στήριξης του καρπού.
στην παρακάτω εικόνα παρατηρήστε ότι έχω τοποθετήσει ενα ρολό χαρτοταινία κάτω απο το χέρι μου.
 


 
Αφού λοιπόν είπαμε τα βασικά μπορούμε να ξεκινήσουμε.

Σελίδες: [1] 2