Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9
1
Έχεις πολύ καλή φωνή.
Γιατί δεν δοκιμάζεις να ασχοληθείς λίγο με την παραδοσιακή μουσική?
Δεν υπάρχουν πολλές καλές φωνές σε αυτό τον χώρο.

2
Ναι.Σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον και δημιουργεί εναλλασσόμενες "εικόνες".
Η φωνή σου είναι καλή και ήθελε λίγο πιο μπροστά.

3
Άψογη δημιουργία που σε πηγαίνει.
Έχει χώρο για πολλά πράγματα μέσα.

Πάρα πολύ καλό...

4
Αυτό που παραθέτεις το πιστεύω για όλους όσους παίζουν, όχι μόνο τους ταλαντούχους.
Δεν διαφωνώ, απλώς να διευκρινίσω πως όσα χρόνια και να ζήσεις παίζοντας , πάντα θα υπάρχει κάτι καινούριο να μάθεις.
Και σχετικά με το Transcription που λες, συμφωνώ και επαυξάνω.100 ώρες πιστεύω ότι είναι ένας σεβαστός χρόνος για οποιονδήποτε.Και όχι σε ένα μόνο είδος μουσικής .Τώρα για όσους ανεβοκατεβαίνουν αδιαλείπτως στην ηλεκτρική κλίμακες και arpeggio, χιλιοπαιγμένα πράγματα δηλαδή εδώ και πάνω από 40 χρόνια, αλλά δεν είναι ικανοί να παίξουν έναν καθαρό αυτοσχεδιασμό της προκοπής αλλά ούτε και γνωρίζουν-χρησιμοποιούν πάνω από 6-7 συγχορδίες, μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί με αυτό που λες.Να βγάζουν δηλαδή και τίποτα εκτός από το να ασχολούνται με ασκήσεις.
ΟΙ δικές μου ασκήσεις πάντως περιλαμβάνουν πολύ κασμά, φτυάρι και κλάδεμα, οπότε όταν την πιάνω νιώθω σαν να έχω παίξει 6-7 ώρες.Μου μένει έτσι και αρκετός χρόνος για να βγάζω καινούρια πράγματα.

Νομίζω πως δεν έχω κάτι παραπάνω να πω σε αυτό το θέμα.

5
Δεν πιστεύω ότι στόχος του κάθε παίκτη είναι να γίνει βιτρίνα κάποιου άλλου.
Αλλά να ενσωματώνει στην δική του προσωπικότητα είτε αυτό λέγεται τεχνική είτε θεωρία.
Ότι έκανε και ο hendrix που αναφέρεις.

6
Συμφωνώ με την άποψή σου και όσα σκέφτεσαι.
Φυσικά η αυτοδιδαχή σημαίνει ψάξιμο και εξέλιξη αλλιώς χωρίς αυτά θα έπρεπε να λέγεται χόμπι που άλλοτε το εξασκείς άλλοτε όχι.
Το ζωντανό παίξιμο με ορχήστρες προϋποθέτει τις γνώσεις που αναφέρεις(αρμονία, ίσως κάποιο μάθημα για ένα χρονικό διάστημα έως ότου κατατοπιστείς και βάλεις ένα πρόγραμμα μπροστά σου σε βάθος χρόνου), αλλά αυτές δεν είναι αρκετές να σε κάνουν να φτάνεις συχνά κοντά στο perfomance level.
Πολλά μπορούμε να πούμε.

Απλώς πιστεύω ότι το ask the guitar coach έχει κουράσει λίγο.
Οι επιλογές ερωτήσεων είναι πάντα θεωρητικό-φιλοσοφικού περιεχομένου χωρίς να καταλαβαίνει ο "θεατής" τι ακριβώς θα διδαχθεί αν πληρώσει για μαθήματα.
Γενικώς πάντως, οι διαπιστώσεις και κάπως σε μικρότερο βαθμό οι παρατηρήσεις που γίνονται μέσα στα βίντεο, τις περισσότερες φορές είναι εύστοχες.
Καλό είναι να χαζέψεις κάνα 2-3λεπτο αλλά από εκεί και πέρα αν δεν πιάσεις όργανο όλα παραμένουν θεωρία.
Ο κόσμος θα προτιμούσε ουσιαστικά παιξίματα, licks, αρμονικές αναλύσεις για να μαθαίνει και κάτι παίζοντας η απλώς βλέποντας.
Καποιο Transcription ίσως?Έτσι ώστε να αντιλαμβάνεται άμεσα ο υποψήφιος μαθητής τις ικανότητες αρχικά αλλά και την μεταδοτικότητα του πιθανού δάσκαλου του..Κάποιο εξειδικευμένο βίντεο.
Εφόσον ζητάς πελάτες σε φόρουμ για κιθάρα βγες και παίξε να δειγματίσεις και έπειτα διδάσκεις.Και μακάρι να έχεις και πολλούς μαθητές.
Όσα γράφω δεν έχουν καθόλου σκοπό για αντιπαραθέσεις ούτε και θέλω δήθεν να λέω στον καθένα πως να κάνει την δουλειά του,απλώς είναι προσωπική μου άποψη και δεν ζητάω από κανένα να την υιοθετήσει.

7
εννοούσα την πρώτη κιθάρα που απόκτησες, όπως λες στο αρχικό ποστ.όχι την πρώτη που θα πειράξεις.

8
Από την εμπειρία μου, όταν λέει κάποιος ότι παίζει τα ίδια και τα ίδια...Δεν εννοεί ότι παίζει αυτά που παίζει χειρότερα από ότι θα μπορούσε να τα παίξει ΑΝ τα μελετούσε!
Το επίπεδο γενικότερης κιθαριστικής κατανόησης του σε συνδυασμό με την μελέτη που έχει κάνει (τον τρόπο δηλαδή που ξέρει να μελετάει σαν αυτοδίδακτος), τον έχει φτάσει μέχρι αυτό το συγκεκριμένο επίπεδο (με το οποίο δεν είναι ευχαριστημένος) και τον έχει κρατήσει στάσιμο εδώ και πολλά χρόνια ίσως και 10ετιες στο να παίζει τα ίδια και τα ίδια και να μην μπορεί να γίνει καλύτερος, με αυτά τα συγκεκριμένα δεδομένα.   Για αυτό και έχουμε το θέμα κάποιος να παίζει τα ίδια και τα ίδια για ΠΟΛΛΑ χρόνια, χωρίς ουσιαστική βελτίωση
Με απλά λόγια - σχεδόν ποτέ κανένας δεν λέει “τι καλά που θα έπαιζα αν μελετούσα”! Αυτό που ακούω συνέχεια είναι “Παίζω εδώ και πολύ καιρό κ όσο και να παίζω/μελετάω κλπ, ακούγεται ουσιαστικά του ίδιου επιπέδου τελικό αποτέλεσμα”
Η  διαφορά του παίζω κάποια πράγματα “ καλά” ή “αρκετά καλά” και τα παίζω σε (perfomance level) άψογα  - είναι ακριβώς ο λόγος για το οποίο είναι απαραίτητο να συνεργαστεί  κάποιος με έναν εκπαιδευμένο επαγγελματία καθηγητή - ώστε να μπορέσει να μάθει τους optimum τρόπους σε κάθε μικροπραγματάκι της κιθαριστικής τεχνικής, για  να μπορέσει να φτάσει από το συμπαθητικό/ καλό επίπεδο στο επόμενο level.  Επαναλαμβάνω, όπως έχω πει κ σε πολλά βίντεο , για την ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι απλά δύσκολο , δεν είναι ΚΑΝ ΕΦΙΚΤΟ να μπορέσουν να φτάσουν υψηλό επίπεδο παιξίματος χωρίς πολύ ενδελεχή και λεπτομερειακή καθοδήγηση από έναν έμπειρο καθηγητή ηλεκτρικής κιθάρας.

Όλα όσα γράφεις έχουν δευτερεύουσα σημασία.Το perfomance level αποκτιέται παίζοντας ζωντανά σε κόσμο και μόνο.Και όχι απλώς να παίξεις 15 λεπτά για να δείξεις αν παίζεις, αλλά παίζοντας χρόνια και με διαφορετικούς φυσικά μουσικούς.Εκεί αυξάνεις την αντίληψη σου και την ικανότητα σου.Ο δάσκαλος είναι άλλο θέμα και το κατά πόσο κάποιος τον χρειάζεται.

Επίσεις λες ότι

η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι απλά δύσκολο , δεν είναι ΚΑΝ ΕΦΙΚΤΟ να μπορέσουν να φτάσουν υψηλό επίπεδο παιξίματος χωρίς πολύ ενδελεχή και λεπτομερειακή καθοδήγηση από έναν έμπειρο καθηγητή ηλεκτρικής κιθάρας.

Πάλι αυτό είναι τραβηγμένο.Είναι στην επιθυμία του καθενός το κατά πόσο θα εξελιχθεί ασχέτως διδαχής.Πάρε για παράδειγμα "καθηγητές" που παίζουν τα ίδια και τα ίδια 15-20 χρόνια και έχουν βολευτεί γιατί δεν αρέσκονται σε κάτι άλλο από τόση κιθαριστική τέχνη.Πόση εξέλιξη να έχει κάποιος έτσι..

9
Ξεκίνα.ένα κλικ είναι.

Εκτός την χαρά που θα νιώσεις για την πρώτη κιθάρα, θα πάρεις και εμπειρία.
Ανέβασε καμιά φώτο από την διαδικασία να βλέπουμε..

10
Ο Δημητρης Saved θα βαλει τον Τραμπακουλα να σας αρχισει στις ξυλιες με γκλιτσα απο εβενο..
Δεν γινετε κυριοι,καθε φορα που καποιος σας χαζευει οργανα σε αυτο το ιντερνετο του διαβολου και του σατανα,να βαζει ετσι link,να βλεπουμε εμεις οι καημενοι,οι φουκαριαριδες,εμεις,οι αδικιμενοι αυτης της ζωης και να GASαρουμε και εμεις μετα..αντε να πουμε..

Βραζιλη,ban ολους αυτους.τωρα


Άσε ..από κιθαροπορνό έχουμε αρρωστήσει..

11
Ευχαριστώ για την κατατόπιση.

Τα διάβασα τα pdf, απλώς ήθελα και μια γνώμη από κάποιον που γνωρίζει , όπως πχ αυτό που μου είπες για την μέθοδο αποστολής.

Θέλω να κάνω και ένα τηλέφωνο στον προμηθευτή τους στην Αλβανία (μέσω γνωστού μου Αλβανού), μήπως υπάρχει εκεί η συγκεκριμένη και αν είναι δυνατόν να την στείλει σαν απλό δέμα από εκεί...(με ότι συνεπάγεται αυτό ως προς τους φόρους κλπ)...μήπως έρθει πιο οικονομικά.

Η συγκεκριμένη από βίντεο στο utube ακούγεται αρκετά καλή ως προς τον ήχο της και από σχόλια που έχω διαβάσει είναι πολύ καλό Value for money.
Έχοντας ήδη δυο Gipsy Κιθάρες Gitane (D-500, και DG250M) είμαι σίγουρος πως θα είναι πολύ καλύτερη από την DG250M σε όλα τα επίπεδα.Το βλέπω δύσκολο για την D-500 ειδικά για τα early serial numbers.

Όπως ήδη θα ξέρεις οι τιμές σε αυτά τα όργανα όταν πρόκειται για χειροποίητα είναι αρκετά τσουχτερή(2.500-....στον θεό).
Για κάπως πιο οικονομικό budget(1500-1800 ευρώ) υπάρχει εδώ στην Ελλάδα ο Ανδρέας Kαραγιάννης(leveller guitars) και ο Άδωνις γουλιέλμος..αλλά δεν με παίρνει οικονομικά για την ώρα.

12
θα ήθελα την γνωμη και συμβουλή από κάποιον που έχει εμπειρία αγορών από κίνα.

Θέλω να αγοράσω μια κιθάρα κατευθείαν από το εργοστάσιο παραγωγής, συγκεκριμένα αυτή εδώ.
http://www.aiersiguitar.com/d-hole-maccaferri-semler-style-gypsy-guitar/
Στην επικοινωνία που είχα με τον Κινέζο μου απάντησε ότι το συνολικό κόστος (όργανο-αποστολή-θήκη) είναι στα 350 δολάρια.

Θα πρέπει να ρωτήσω κάτι σχετικά με την μέθοδο αποστολής?
θα πληρώσω δασμούς τελωνίου + φπα?


Δεν έχω ξαναπάρει από κίνα κάτι και δεν ξέρω που πάνε τα 4...

13
εγω οταν περνουσα μια τετοια φαση με τη κιθαρα πηρα ενα μπουζουκακι και εκτος του οτι βελτιωνεσαι, ανοιγεις νεους δρομους αλλα
αν ασhολειται καποιος και συνθετικα ειναι μεγαλο θεμα.
ενα παραπλησιο δευτερο οργανο πιστευω ειναι μια καλη συμβουλη οhι μονο για να αναθερμανθει το παθος για μουσικη αλλα ακομα και για το
παλιο οργανο.


και το λαούτο είναι μια καλή επιλογή, ιδιαίτερα για τους λάτρεις του progressive metal.

14
 :D
! No longer available


 :roll

15
Μου άρεσε πολύ ο αυτοσχεδιασμός σου.Ωραίες φράσεις και πολύ ωραίο χρώμα.
Του έχετε αλλάξει το στύλ απο shuffle σε Blues rock αλλά του πάει.
Το κάνατε επειδή το θέλατε ή έτσι σας βγήκε?

16
θα διαφωνήσω με τον Βραζίλη.
Σε αρκετά σημεία έχεις θέμα με τον χρόνο σου, κυρίως στα solos σου όπως επίσης και με το Intonation στις ψηλές και στα vibrato-bends.
Τα ρυθμικά επίσης σε κάποια σημεία δεν δένουν με τις φράσεις του drummer ο οποίος προφανώς αξιοποιεί απόλυτα τις παύσεις ως κανονικές νότες.
Τέλος σαν σύνθεση , όχι κάτι το ιδιαίτερο.Φράσεις βγαλμένες από metal της δεκαετίας του 80 σε αντίθεση με τον drummer που το χρώμα του είναι πολύ φρέσκο.Θα περίμενε κανείς να συμβαίνει το αντίθετο.Ευτυχώς το κανονάκι ανεβάζει κατά πολύ το κομμάτι.

Καλή συνέχεια.

17
Ή έχω πολύ καιρό να το ακούσω, ή κάθε μέτρο είναι μειωμένο κατά ένα beat. To ακούτε και άλλοι???


Σαφώς..σε όλο το Α μέρος..
Αυτά έχουν οι "διασκευές".
Λείπουν και οι δυναμικές.


18
Πολύ σωστά τα λες.
Πολύ φασαρία κάνουμε όμως για το τίποτα.

Το τι θα μπει στην αρχή όπως σου είπα και πριν, τουλάχιστον για μένα, έχει μικρή σημασία εφόσον θα μπορούσε η φράση στο προηγούμενο μέτρο να είναι οτιδήποτε.Σημασία έχει το turnaround καθεαυτό να είναι συμμαζεμένο εκεί που πρέπει.
Ο λόγος που έγραψα ήταν εκείνο το χοντράδι στο 12ο μέτρο του φίλου, που απ' ότι δείχνει μάλλον θα έπρεπε να τα γράψουμε όλα αυτά στα αγγλικά για να τα καταλάβει και ο ίδιος ίσως.

19
σε ευχαριστώ για τα βιντεάκια
απλά έχω μία απορία-αντίρρηση σε αυτό που λες ότι θα έπαιζες 1/8 και 2 triplets το οποίο συνολικά έχει 10 νότες, ενώ το συγκεκριμένο μέτρο έχει 11 νότες,
αυτό με παραξενεύει.

1/8+2 triplets= 10?

2 triplets??

Πιο πριν έγραψα: "Αν ήθελα να το γκρουβάρω όμως πιο "σωστά" πάνω στον ρυθμό του Blues απ' ότι το παίζει εδώ ο φίλος θα το έπαιζα 1/8 +3/3ηχα, με το κάθε τρίηχο στην θέση του μέτρου και όχι σε άρση όπως θα σου σκάσει το 2ο 16ο, όπως το σκέφτεσαι."

Και πιο κάτω: "Προφανώς η απάντηση είναι τρίφωνες με καθεμία να ξεκινάει στην 2η , 3η  και 4η θέση του μέτρου."
Ίσως δεν το είδες καλά.

Παρακαλώ φίλε μου, να' σαι καλά.

20
Απαντήσαμε ταυτόχρονα.
Νομίζω δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τι να βάλεις στο πρώτο beat.
To turnaround είναι όλο το υπόλοιπο.

Και τίποτα να μην βάλεις πάλι καλό θα είναι.Μην κοιτάς το δέντρο αλλά το δάσος

Δες τα βιντεάκια που έβαλα παραπάνω.

21
Και έτσι όπως το λες βγαίνει.
Αν ήθελα να το γκρουβάρω όμως πιο "σωστά" πάνω στον ρυθμό του Blues απ' ότι το παίζει εδώ ο φίλος θα το έπαιζα 1/8 +3/3ηχα, με το κάθε τρίηχο στην θέση του μέτρου και όχι σε άρση όπως θα σου σκάσει το 2ο 16ο, όπως το σκέφτεσαι.

Σκέψου αν θα έκανες το turnaround, (όχι το πρώτο 1/8), με αρπισμό συγχορδιών.Θα έβαζες τετράφωνες συγχορδίες ή τρίφωνες?
Προφανώς η απάντηση είναι τρίφωνες με καθεμία να ξεκινάει στην 2η , 3η  και 4η θέση του μέτρου.

Μπορείς εδώ να πάρεις μια ιδέα για το πως στο περιγράφω.


Και εδώ σε όλες τις θέσεις.


Ελπίζω να βοήθησα.

22
Το κοίταξα και είναι σωστό.Δες στο 12ο μέτρο..έχει 4 ανοικτές μι στο τελείωμα του..Ο φίλος εδώ παίζει 5.
Δεν χρειάζεται να το δεις για να το καταλάβεις, αλλά να το μετράς όταν το ακούς.
Φυσικά σε αυτούς που έχουν εξοικείωση στο 12μετρο αναφέρομαι, και όχι για κάποιο παιδί που τώρα μαθαίνει.

23
Στο 0:34 στο turnaround που κάνεις για να ξαναμπείς, παίζεις παραπάνω με αποτέλεσμα όλο το δεύτερο μέρος να είναι εκτός 12μετρου...

"Solo" ως μουσικός όρος σημαίνει ότι κάποιος παίζει μουσική μόνος του.

24
Πάντα μου αρέσουν οι "αυτοσχεδιασμοί" σου, και κάθε φορά ξέρω ότι θα ακούσω κάτι με ουσία ,μελωδία και εκφραστικότητα.

'Όμως επέτρεψε μου και μια διαφορετική κριτική.
Ενώ έχεις πιασάρικο παίξιμο και αρκετά εκφραστικό, έχεις πέσει στην λούμπα της επαναληπτικότητας.
Η φρασεολογία σου είναι πολύ περιορισμένη, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεσαι μελέτη φίλε μου.
Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει εσύ ο ίδιος να το αποφασίσεις.

Πραγματικά η εκφραστικότητα σου ακόμα και αν παίζεις μια κλίμακα είναι που σε κάνει ξεχωριστό παίκτη.
Και αυτό δύσκολα το φτιάχνεις, συνήθως το έχεις σαν μέρος του χαρακτήρα σου και είναι πολύ σημαντικό.
Εμπλούτισε λοιπόν το ταλέντο σου και προχώρα πιο πέρα.

25
Πολύ μεγάλη συζήτηση όντως.

Κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής.

Η φρασεολογία είναι κάτι που συνεχώς χρειάζεται εμπλουτισμό, και όχι μόνο μελετώντας άλλους κιθαρίστες αλλά και από φράσεις άλλων οργάνων, π.χ σαξόφωνο, πιάνο η οποιοδήποτε άλλο όργανο αναλόγως και το είδος της μουσικής που μας αρέσει.Αν ακούς όλη μέρα Blues όσες κλίμακες και να γνωρίζεις η φρασεολογία σου εκεί γύρω θα κινηθεί.

Αρχικά η ανάλυση των φράσεων για να ενταχθούν αρμονικά αλλά και στην συνέχεια η σύνδεσή τους με τις συγχορδίες βοηθάει πάρα πολύ στο να αντιληφθεί κανείς πιο γρήγορα, έμπρακτα την θεωρία πάνω στο όργανο.

Η μεταφορά της φρασεολογίας σε άλλα κλειδιά από αυτά που είναι παιγμένα από τον εκάστοτε παίκτη.

Το να ακούς αρκετά έως και αποκλειστικά αυτοσχεδιαστική μουσική όπως Jazz και τα παρακλαδια της, παραδοσιακη μουσικη της ανατολικης μεσογείου που ειναι πάμπλουτη απο αυτοσχεδιασμό και επιπλέον εξωτικες κλίμακες, και οχι μονο κόλλημα σε δυο τρεις μπάντες ή κιθαρίστες.Οσες και να ειναι οι γνωσεις σου, αν ακους ολη μερα Petrucci, ετσι θα ακουγεσαι θες δεν θες.

Το να μάθεις να συνδέεις τις κλίμακες με τις συγχορδίες των βαθμίδων τους.

Να εμπλουτίσεις την γνώση σου σε συγχορδίες πέραν των κλασσικών συγχορδιών της ροκ-μεταλ, όπως μικρές-μεγαλες έβδομες, ένατες, ελαττωμένες κλπ, και την κίνηση τους μέσα στις βαθμίδες, μελετώντας ταυτόχρονα και τα arpeggios τους.

Οι προσεγγίσεις όλης αυτής της θεωρίας απ'εξω.(Νότες που δεν ανήκουν στην εκάστοτε κλίμακα η arpeggio).

Το να δεις και καταλάβεις ο,τι είναι διαθεσιμο στο Utube από μαθήματα πάνω στον αυτοσχεδιασμό της κιθάρας(π.χ joe pass, pat martino και πολλοί άλλοι μεγάλοι αυτοσχεδιαστές) καταλαβαίνοντας πως ο κάθε αυτοσχεδιαστής βλέπει την ταστιερα και κινείτε.

Ο απαραίτητος χρόνος που πρέπει να δώσεις στις φράσεις που έχεις μελετήσει αναλύοντας τις και όχι τυφλοσουρτι "βγάζω πάω στο επόμενο", που θα έχει σαν αποτέλεσμα όλος ο κόπος σου να πηγαίνει στράφι και στην χειρότερη μετά από κάνα εξάμηνο να έχεις ξεχάσει και τι έβγαλες αλλά και να παίζεις χωρίς να ξέρεις "τι είναι" αυτό που παίζεις.Λακωνικότερα, να τα "χωνέψεις."

Και πάνω απ'ολα τα παραπάνω φυσικά....Ώρες παίζοντας αυτοσχεδιαστικά....Ωρες ακουγοντας ξανα και ξανα αυτοσχεδισμούς μεγάλων παικτών, ανεξαρτήτως οργάνου..

Ολα αυτα κατα την γνωμη μου θα σε κάνουν εναν έμπειρο και ικανό αυτοσχεδιαστή..

Πέρα απο ολα αυτα, το παιξιμο με αλλους αυτοσχεδιαστες ειναι που θα σε απογειωσει...Αν και αυτο είναι ενα αλλο μεγάλο θέμα.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9