Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Guitar Fan

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26
1
παίδες να μην βγαίνουμε Off topic,


αν θέλετε κάντε delete τα μηνύματα σας που αναφέρονται σε αποδείξεις και φορολογικά θέματα και ανοίξτε άλλο τόπικ.


ας μείνουμε στο θέμα του δάσκαλου

2
τα βασικά μπορείς να τα μάθεις και από μία μέθοδο
και μάλιστα θα περάσουν χρόνια μεχρι να φτάσεις σε καλό επίπεδο
είναι μια συνεχή διαδικασία,
προχωράς σε παρακάτω κεφάλαια/κομμάτια και μετά γυρνας πίσω και παίζεις τα παλαιότερα κομμάτια και βλεπεις ότι τα παίζεις καλύτερα, εστω και λίγο.


νομίζω θα το αισθανθείς μονος σου το πότε πρέπει να πας σε δάσκαλο
βέβαια αυτό διαφέρει από άτομο σε άτομο 

3
Πολύ ωραία γραμμένο και χρήσιμο post!

Πιστεύεις ότι είναι δύσκολο να βρεις τέτοιου τύπου καθηγητές σε ωδείο, δηλαδή με το μάθημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου και όχι με βάση κάποια "ύλη"?

Καλή επιτυχία με το μπάσο!






είναι δύσκολο ή όχι;;
αν κάποιος θέλει να δώσει έμφαση σε κάποια είδη μουσικής, πχ Reggae, Rhythm Blues θα βρεί κάποιον καθηγητή να του τα δείξει;;


απ'ότι έχω δει οι περισσότεροι κάνουν μια γενική ύλη και μετά σου λένε ότι τα περαιτέρω θα τα μάθεις μόνος σου.
Σίγουρα καθηγητές υπάρχουν πολλοί και με διαφορετικά προσόντα.
και η ερώτηση είναι πόσα χρήματα θα ζητήσει ένας καθηγητής που θα του ζητήσεις να σε μάθει πιο εξειδικευμένα πράγματα.

4
Δεν πιστεύω ότι στόχος του κάθε παίκτη είναι να γίνει βιτρίνα κάποιου άλλου.
Αλλά να ενσωματώνει στην δική του προσωπικότητα είτε αυτό λέγεται τεχνική είτε θεωρία.
Ότι έκανε και ο hendrix που αναφέρεις.


αυτό που λες είναι ή για τους πολύ ταλαντούχους, άτομα που χρειάζονται μόνο μερικά χρόνια για να μάθουν κιθάρα και μετά λόγω έμπνευσης δημιουργούν τα δικά τους τραγούδια, πχ ο Erick Clapton χρειάστηκε μόνο 4 χρόνια για να αρχίσει να γράφει
ή για αυτούς που παίζουν κιθάρα χρόνια και δοκιμάζουν τις εμπνεύσεις τους αυτοσχεδιάζοντας,


αλλά υπάρχει και μια τρίτη κατηγορία που θέλουν να μάθουν να παίζουν γνωστά τραγούδια τα οποία από τεχνικής άποψης μπορεί να είναι πολύ πιο δύσκολα.
Φυσικά υπάρχουν και γνωστά τραγούδια που είναι απλά από πλευράς σύνθεσης, πχ τα ονομαζόμενα 4 Chord songs, αλλά πρέπει να τα παίξεις τέλεια








5
είναι πολύ θετικό που γίνεται συζήτηση για Performance Level.


και νομίζω το να παίζεις απλά πράγματα αλλά τέλεια, PL, είναι πολύ πιο σπουδαίο από το να έχεις προχωρήσει, να έχεις "ανέβει" σε positions, στην V, στην VII, στην ΙΧ αλλά να τα παίζεις άτσαλα.


τι να την κάνεις την Θεωρία και τα περαιτέρω αν δεν μπορείς να παίζεις τα απλά πράγματα γρήγορα και τέλεια,
αλλά ακόμα και αυτό θέλει χρόνο να το πετύχεις αλλά μπορείς να το πετύχεις χωρίς να κάνεις μαθήματα.


πχ τα Βιβλία του Stetina μπορεί κάποιος να τα μάθει να τα παίζει τέλεια, Performance Level, αλλά θέλει χρόνο και θα πρέπει να παίζει συνέχεια τα ίδια κομμάτια και να μην τα βαριέται, στην ουσία δεν "παίζει κιθάρα" αλλά "μαθαίνει να παίζει κιθάρα" και διαφορά μεταξύ αυτών των δύο εννοιών είναι τεράστια.

δηλ. είναι σαν να μην μπορείς να βάλεις Καλάθι στο Μπάσκετ από τα 3 μέτρα και να προσπαθείς να βάλεις τρίποντο, δεν γίνεται.


οπότε νομίζω ότι πρέπει να πας αργά, να μην βιάζεσαι να τα "ξεπετάξεις" για να παίξεις metallica ή Hendrix γιατί απλά είναι ανέφικτο και ο δάσκαλος οταν πας απο τα απλά θα σε αρχίσει και αμα δει ότι δεν τα ξέρεις θα επιμείνει στα απλά μέχρι να τα κατακτήσεις, αν φυσικά είναι τίμιος και σωστός.


φυσικά θα μπορείς να προχωρήσεις και να δοκιμάσεις τα επόμενα μαθήματα αλλά πάντα πρέπει να γυρνάς πίσω και να τσεκάρεις πόσο τέλεια μπορείς να παίζεις τα απλά.






   

6

Καλησπέρα σε όλους :) ,
θα προσπαθήσω να απαντήσω στις διάφορες ερωτήσεις που έχουν τεθεί μια - μια. Αν ξεχάσω κάποια, please remind me :)







Γιάννη αν θέλεις απαντάς/σχολιάζεις και το δικό μου post γιατί αναφέρομαι σε θέματα ουσίας.

Για να σε διευκολύνω το ξαναποστάρω εδώ:




Ιωάννη,
όταν λέει κάποιος δεν βελτιώνομαι μπορεί να σημαίνει πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα,επίσης όταν λέει "παίζω τα ίδια και τα ίδια" επίσης σημαίνει πάρα πολλά,κατ' αρχήν όταν λέει "παίζω τα ίδια και τα ίδια" η λογική ερώτηση είναι πόσο καλά τα παίζει αυτά;;
συνήθως τα παίζουμε περίπου 85-90 % αλλά αυτό δεν φτάνει
άλλο πράγμα είναι τα παίζω πολύ καλά και άλλο τα παίζω performance level
και από το "πολύ καλά" μέχρι το performance level η διαφορά είναι τεράστια,

οπότε δεν έχει εξαντλήσει κάποιος αυτοδίδακτος τις δυνατότητες του.Για να παίζει κάποιος τα ίδια και τα ίδια σημαίνει ότι δεν τα έχει κατακτήσει,πιθανόν και από πλευρά τεχνοτροπίας αλλά και από πλευρά Μουσικότητας.

7
παίδες,


μην το ρίχνετε στην πλάκα με διάφορα off topic και αλλά αποπροσανατολιστικά σχόλια.


Ας γίνει μια σοβαρή συζήτηση.


Συμφωνώ με την απλή λογική ότι όταν κάποιος ανοίγει ένα θέμα θα πρέπει να συμμετάσχει στην συζήτηση.


Ο Γιάννης ανεβάζει θέματα τα οποία σχεδόν πάντα έχουν διαφημιστικό χαρακτήρα ή γενικά ασχολούνται με θέματα δευτερευούσης σημασίας, πχ. Να πάρω ακριβή ή φθηνή ή μεταχειρισμένη κιθάρα, τι στούντιο να φτιάξω, αν χρειάζομαι personal web site.
δηλ. επί της ουσίας ποτέ δεν έχει ανεβάσει βίντεο,


Βέβαια είναι δικαίωμα του αλλά στο ιντερνετ υπάρχουν δεκάδες βιντεάκια που απαντάνε στην ουσία και μάλιστα υπό μορφή κανονικού μαθήματος.


Απλά νομίζω ότι με τον τρόπο που χειρίζεται την παρουσία του στον χώρο της μουσικής περισσότερο χάνει μαθητές παρά κερδίζει.
Οπωσδήποτε αυτό θα το κρίνει και ο ίδιος.






και η ερώτηση παραμένει,


Γιατί κάποιος δεν βελτιώνεται ή αν βελτιώνεται γίνεται σε αργό ρυθμό και τι θα πρέπει να κάνει για να βελτιωθεί;;;
επ' αυτού τι έχετε να πείτε;;;








ΥΓ: @saved  μην μας πεις να το ρίξουμε στο μπάσο,  ;D ;D ;D


 

8


πάντως το πρόβλημα με τον Ιωάννη είναι οτι ρίχνει το πόστ και μετά πάει διακοπές...
την σήμερον ημέρα πρέπει να κοπιάζεις για τον πελάτη ....




το πρόβλημα είναι ότι όλα τα βίντεο του Γιάννη καταλήγουν στο να σε προτρέπουν να κάνεις μαθήματα με δάσκαλο,
και στην ουσία δεν απαντάνε σχεδόν ποτέ στην ουσία,


το θέμα είναι ότι το ιντερνέτ είναι γεμάτο από βίντεο από άλλους δασκάλους που απαντάνε στην ουσία

9
και εγώ ξεχνάω τα κομμάτια που έχω να παίξω αρκετό καιρό
χρειάζομαι να τα παίξω μερικές φορές μέχρι να τα ξαναθυμηθώ αλλά από θέμα δεξιοτεχνίας τα παίζω μετά καλύτερα,


 

10
Εγω παιζω τα ιδια και τα ιδια και τα παιζω χαλια και βαριεμαι να παιζω τα ιδια και τα ιδια και νοιωθω πως δεν τραβαει η ομαδα και εχω τα μπασα να σκονιζωντε.




δηλαδή εσύ μας κάνεις πλάκα;;


γιατί παίζεις τα ίδια και τα ίδια,
δεν μπορείς να βρεις 5-10 καινούργια κομμάτια του ίδιου επιπέδου να παίξεις;;






11
Ιωάννη,


όταν λέει κάποιος δεν βελτιώνομαι μπορεί να σημαίνει πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα,
επίσης όταν λέει "παίζω τα ίδια και τα ίδια" επίσης σημαίνει πάρα πολλά,


κατ' αρχήν όταν λέει "παίζω τα ίδια και τα ίδια" η λογική ερώτηση είναι πόσο καλά τα παίζει αυτά;;
συνήθως τα παίζουμε περίπου 85-90 % αλλά αυτό δεν φτάνει
άλλο πράγμα είναι τα παίζω πολύ καλά και άλλο τα παίζω performance level


και από το "πολύ καλά" μέχρι το performance level η διαφορά είναι τεράστια,

οπότε δεν έχει εξαντλήσει κάποιος αυτοδίδακτος τις δυνατότητες του.


Για να παίζει κάποιος τα ίδια και τα ίδια σημαίνει ότι δεν τα έχει κατακτήσει,
πιθανόν και από πλευρά τεχνοτροπίας αλλά και από πλευρά Μουσικότητας.

13
η λύση είναι μια
Ηλεκτιρκή Οδοντόβουρτσα,
μιλάμε την έλαμψε.


saved, LOL

14
θα δοκιμάσω με ηλεκτρική οδοντόβουρτσα και θα σας πώ
λέτε να κάνω ζημιά;;;

15
βρήκα κάτι σαν βουρτσάκια που καθαρίζουν τις πίπες και νομίζω θα γίνει η δουλειά,
φυσικά θα βάλλω το γνωστό lemon-oil πρώτα για να μαλακώσει η βρωμιά.


θέλω να τα καθαρίζω τα τάστα χωρίς να βγάλω τις χορδές, γιατί δεν αλλάζω πολύ συχνά χορδές

16
μήπως ξέρει κάποιος αν υπάρχει κάποιο βουρτσάκι που να χωράει μεταξύ χορδών και ταστιέρας για να γίνει καθαρισμός των τάστων;;


τώρα τα καθαρίζω με ένα πανάκι αλλά μένουν κάποια υπολείμματα στην ρίζα του μεταλλικού  τάστου.

17
ΟΚ, κατάλαβα μια 24άρα plain είναι πιό εύκολη από μία 24άρα wound

18
ναί, υπάρχουν charts με το tension της κάθε χορδής
η d'addario έχει για όλα τα σετς


και οι plain 24άρες έχουν υψηλότερο tension από τις wound
στις 24άρες plain είναι 15 Kg
και στις 24άρες wound 13-14 Kg

19
μεταφορικά πόσα πλήρωσες;

20
Πρόσφατα πήρα από το strings and beyond (που έμαθα από εδώ χεχε) κάτι plain g ακουστικής που είδα αλλά δεν τις έχω βάλει ακόμα να έχω άποψη.


για δώσε λινκ

21
η plain είναι πιο σκληρή, θέλει πιο πολύ δύναμη στα δάκτυλα, έτσι δεν είναι;;


το ανάποδο, προφανώς


αφού οι plain θέλουν περισσότερο tension πως είναι δυνατόν να είναι πιο εύκολες;;




επίσης αν θέλω να βάλλω plain στην ακουστική τι σετ χορδες μου συστήνετε;; μιλάμε για 12 16 24 32 42 53/54




22
η plain είναι πιο σκληρή, θέλει πιο πολύ δύναμη στα δάκτυλα, έτσι δεν είναι;;

23
Εφέ / Απ: DSP..ε?
« στις: 17/07/17, 21:51 »
το να συνδέσεις το dsp μέσω USB στο laptop και να αλλάζεις τις μεταβλητές είναι θέμα κατα πόσο το dsp έχει σχεδιαστεί να παρέχει αυτήν  την λειτουργία,


πχ οι vox και κάποιοι καινούργιοι marshall modelling ενισχυτές το παρέχουν,
και κάποια πολυεφέ το παρέχουν,
αλλά οι λειτουργίες που θα κάνεις δεν μπορούν να αλλάξουν, πχ αν μια μεταβλητή πάει από το 0-10 δεν μπορείς να την αλλάξεις και να πάει από το 0-15.


αν μπορείς να πειράξεις αντιστάσεις και πυκνωτές δεν ξέρω να σου πω

24
Εφέ / Απ: DSP..ε?
« στις: 17/07/17, 14:48 »
Μπορουμε να επεβουνε σε αυτα και να κανουμε τα κοψε/ρεψε μας,η θελει να εχουμε γνωσεις τρεχα γυρευε;


πού να παρέμβεις;;
στο software;; Αδύνατον
το software συνήθως έχει όλες τις ρυθμίσεις που έχει ένα εφέ αναλογικό,
βασικά το πρόβλημα δεν είναι να παρέμβεις στις ρυθμίσεις αλλά επειδή είναι Dgital δεν έχει την ίδια απόδοση όπως το αναλογικό,
το digital προσομοιώνει το αναλογικό αλλά ποτε δεν το φτάνει στην ποιότητα.
είναι όπως το CD με το βινύλιο

25
Εφέ / Απ: DSP..ε?
« στις: 17/07/17, 13:47 »
όλα γίνονται με software και έναν Επξεργαστή (cpu)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 26