Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Απόλλων

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 207
1
Από αυτά που αναφέρεις, μού δημιουργείται η εντύπωση ότι κάτι συμβαίνει με τo μεταλλικό έλασμα στο οποίο πρέπει να εφάπτεται το ακραίο τμήμα (tip) του βύσματος όταν αυτό συνδέεται στο output της κιθάρας. Προφανώς όταν συνδέεις το καλώδιο στο output, το tip κάνει επαφή αρχικά, αλλά αυτή η επαφή για κάποιο λόγο δεν διατηρείται όταν το βύσμα εισέρχεται πλήρως στο output. Το κουρδιστήρι συνεχίζει να λειτουργεί γιατί η λειτουργία του είναι ανεξάρτητη από το αν υπάρχει καλώδιο συνδεδεμένο στο output ή όχι.

Λογικά η επιδιόρθωση θα είναι ένα σχετικά απλό ζήτημα, και ένας τεχνικός θα μπορούσε να βρει το πρόβλημα και να το διορθώσει. Αφού όμως η κιθάρα είναι ολοκαίνουργια, το καλύτερο θα ήταν να την επιστρέψει η φίλη σου στο κατάστημα και να ζητήσει να την επιδιορθώσουν εκεί ή να την αλλάξουν με μιά άλλη... την οποία φυσικά θα δοκιμάσει συνδέοντάς την σε έναν ενισχυτή στο κάταστημα για να βεβαιωθεί ότι λειτουργεί πριν την πάρει στο σπίτι της.

2
Επειδή είχα κι εγώ μια παρόμοια αναζήτηση πριν μερικούς μήνες για διαφορετικούς λόγους, θα σού πω μια άποψη.

Κατά τη γνώμη μου ο Fender Mustang υπερτερεί του Boss Katana, χωρίς να σημαίνει ότι και ο Κatana δεν είναι αξιολογότατος ενισχυτής σε αυτή την κατηγορία. Tον LT25 δεν τον έχω δοκιμάσει, έχω παίξει όμως το παλιότερο μοντέλο LT40, που ήταν αρκετά καλός σαν desktop ενισχυτής, αλλά με μικρά ηχεία που τον περιόριζαν ηχητικά. Για αυτά που έψαχνα εγώ (ευελιξία σε προσομοιώσεις και εφφέ, καλούς καθαρούς ήχους, ευκολία στη χρήση), o Μustang θα ήταν η επιλογή μου. Όπως είπε όμως και ο Kosthrash, οι ενισχυτές την σειράς GT δεν κυκλοφορούν πλέον, οπότε μάλλον ψάχνεις για μεταχειρισμένο ή για κανένα κομμάτι που έχει ξεμείνει σε κάποιο μαγαζί. Αυτό ίσως να κάνει την τελική σου απόφαση πιο δύσκολη. Υπάρχει στον Thomann ο GTX50 και ο GTX100, αλλά η τιμή τους είναι αρκετά υψηλή για modelling ενισχυτές.

Πριν ξεγράψεις τελείως τον Katana, θα σού έλεγα να δεις κάποια video στο youtube που αναφέρονται στις ρυθμίσεις του Katana προκειμένου να πετύχεις τους καλύτερους δυνατούς ήχους. Ειδικά αυτό το video του Dave Simpson είναι πολύ αναλυτικό και επεξηγηματικό. Και αν δεν έχεις όρεξη να δεις ολόκληρο ένα video που διαρκεί σχεδόν μία ώρα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα settings που αναφέρει στο description του video σαν αφετηρία προκειμένου να δημιουργήσεις κάποια δικά σου preset που ίσως σε ικανοποιήσουν περισσότερο.

Αν τώρα έχεις φτάσει στο οριστικό συμπέρασμα ότι o Katana δεν σε καλύπτει, θα σού έλεγα πριν αγοράσεις άλλον modelling ενισχυτή, και ειδικά έναν σχετικά ακριβό όπως οι Mustang GTX, να σκεφτείς και την πιθανότητα ενός μικρού λαμπάτου ενισχυτή σε συνδυασμό με 2-3 πετάλια. Εκεί πάμε σε άλλη κατηγορία, αλλά πιθανόν μια τέτοια αγορά να σε ανταμείψει περισσότερο από πλευράς ποιότητας ήχου χωρίς να ξοδέψεις απαραίτητα περισσότερο από όσο θα σού κοστίσει o Mustang GTX50.

3
Όπως είπε και ένας φίλος, νταχτιρντί μέταλ... :D

:roll

Ακόμα καλύτερο. Περιμένω ανυπόμονα και το άλμπουμ... :metal

4
Προφανώς εδώ έχουμε τη γέννηση ενός νέου μουσικού είδους... το τσιφτετέλι metal!!! :o :o :o

Συγχαρητήρια, respect και εκμέκ και από εμένα.

ΥΓ: Ο Χαρρυ Κλυνν ήταν απλά άφταστος ως κωμικός.

5
Θα συμφωνούσα με τον BitCollector ως προς τη φτηνότερη κάρτα ήχου, αφού δεν χρειάζεσαι την ακριβότερη αυτή τη στιγμή, Με τα υπόλοιπα χρήματα μπορείς να επιλέξεις να πάρεις μια κιθάρα στο επίπεδο τιμής της ESP και έναν ενισχυτή, οπότε τα έχεις όλα, ή απλά να πάρεις την Schecter ή μια άλλη καλύτερη κιθάρα, π.χ. την ESP LTD MH-200QM.

6
Αν και η CV θεωρείται καλή «βάση» για αναβάθμιση αυτό κατά βάθος κρύβει μια δυσκολία.

Για μένα η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι σίγουρα NAI. Γι αυτό και έκανα τις αναβαθμίσεις που έκανα. Το ζήτημα είναι ότι αν πρόκειται να ξοδέψεις άλλα 200 ή 300 Ευρώ, ίσως θα πρέπει να σκεφτείς και το ενδεχόμενο να αγοράσεις μια πιο ακριβή κιθάρα.

Παράθεση
Θέλει λοιπόν προσοχή και πολύ καλή επιλογή, αν και πολύ φοβάμαι ότι τελικά σ' αυτά τα πράματα αναπόφευκτα πρέπει να πας και σε ψιλοκουτουρού επιλογές και να μάθεις παθαίνοντας (πληρώνοντας κοντολογίς).

Σωστά. Γι αυτό και θα ήμουν επιφυλακτικός στο θέμα της αναβάθμισης μαγνητών, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα δεις διαφορά που να δικαιολογεί το έξοδο, ενώ αν δώσεις αυτά τα χρήματα για άλλου είδους αναβαθμίσεις μπορεί να έχεις ένα σαφώς καλύτερο όργανο.

Παράθεση
Για το θέμα της γέφυρας... τι να πω. Η νέα γέφυρα στην Cort είχε περίπου 15-20% περισσότερο βάρος. Θεωρητικά αυτό επηρεάζει τον ήχο. Η αίσθηση που έχω είναι ότι η κιθάρα «κελαηδάει». Ακούγεται πιο ζωντανή χωρίς ενισχυτή. Συνδεμένη στον ενισχυτή, ΟΚ άλλαξα ποτενσιόμετρα και καλώδια, θεωρητικά κι αυτά μπορεί να αλλάξουν λίγο τον ήχο οπότε δεν αποδίδω την αλλαγή (μόνο) στη γέφυρα.

Κάνε ένα μικρό πείραμα. Την επόμενη φορά που θα αλλάξεις χορδές, ξαναβάλε την παλιά γέφυρα στην Cort και δες πώς ακούγεται. Αυτό θα τεκμηριώσει άμεσα και χωρίς αμφιβολία αν η βελτίωση οφείλεται κυρίως στην καινούργια γέφυρα ή στα ποτενσιόμετρα και τα καλώδια. Μια αναβάθμιση των ηλεκτρικών μπορεί να επηρρεάσει τον ήχο πολύ περισσότερο απ' όσο νομίζεις.

7
Τι πρόβλημα θέλω να λύσω... Κανένα! Η κιθάρα παίζει μια χαρά. Ο εχθρός του καλού όμως είναι το καλύτερο!

Aυτό ακριβώς είναι το ζήτημα. Οποιαδήποτε κιθάρα μπορεί να βελτιωθεί με κάποιες μετατροπές, ειδικά μια κιθάρα αυτής της κατηγορίας. Το ερώτημα είναι ποιές μετατροπές αξίζουν τον κόπο σε μια σχετικά φτηνή κιθάρα, βελτιώνοντας κάποια παράμετρο (ήχο, ευελιξία, playability, σταθερότητα κουρδίσματος) που είναι σημαντική για σένα χωρίς να ξοδέψεις περισσότερα απ' όσο σού στοίχισε η κιθάρα. Kαι αυτό που είναι καλύτερο για μένα, μπορεί να μην είναι απαραίτητα καλύτερο για σένα. Γι αυτό θεωρώ ότι πρέπει να ξέρεις τι ψάχνεις, ώστε να κάνεις τις κατάλληλες αναβαθμίσεις.
 
Παράθεση
Θεωρητικά οι μαγνήτες της είναι οι Tonerider ή κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. Είναι στιγμές ωστόσο που νομίζω ότι θα ήθελα κάτι παραπάνω από αυτούς... περισσότερη ζωντάνια, χαρακτήρα. Βλέπω διάφορα βίντεο με εξεζητημένα σετ (Lolar, Bare Knuckle κτλ) αλλά δεν είμαι βέβαιος αν η όποια αναβάθμιση θα κάνει την κιθάρα να ακούγεται έτσι κι αν αξίζει να δώσω το υψηλό σχετικά τίμημα. Πιο λογική οικονομικά λύση είναι οι Fender Nocaster, επίσης υποψήφιοι αντικαταστάτες. Μιλάμε για vintage σετ πάντοτε...

Έτσι είναι. Οι μαγνήτες ήταν ακριβώς ίδιοι με τους Τonerider. Ακόμα και οι κωδικοί που αναγράφονταν στο πίσω μέρος, παρέπεμπαν εμφανώς στους κωδικούς των αντίστοιχων μοντέλων Tonerider.

Παράθεση
Το mod με τους μαγνήτες σε σειρά το σκεφτόμουν με push/pull, νομίζω πως γίνεται.

Φυσικά και γίνεται. Ό,τι σε βολεύει περισσότερο.

Παράθεση
Το nut θα το αλλάξω κάποια στιγμή, μιας και από δικό μου λάθος «πειράχτηκε» λίγο το αυλάκι την λεπτής e, όμως δεν είναι κάτι που επείγει, η κιθάρα δεν ξεκουρδίζεται έτσι κι αλλιώς.

Σε αυτή την περίπτωση, εγώ θα σού έλεγα να το αλλάξεις. Δεν είναι δύσκολη παρέμβαση, δεν θα σού κοστίσει πολύ και αξίζει τον κόπο.

Παράθεση
Τη γέφυρα σκέφτομαι να την αλλάξω διότι η ανάλογη αλλαγή που έκανα στην Cort LP style που έχω είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα παρ' όλο που η αναγκάστηκα να κρατήσω τα παλιά studs bushings (οι τρύπες στο ξύλο είναι ελαφρά μεγαλύτερες από τα νέα κι έπρεπε να γεμίσω το κενό κάπως, πράγμα που βαρέθηκα να κάνω). Έβαλα μια Gotoh. Οπότε σκέφτομαι να βάλω μια Gotoh (με In tune saddles που όπως και της Wilkinson λύνουν το πρόβλημα του intonation). Θα προτιμούσα την Fender Vintage, αλλά από τη μια δεν βρίσκω specs για να είμαι σίγουρος ότι ταιριάζει ακριβώς κι από την άλλη με χαλάει ο έλλειψη εγκοπών στα μπρούτζινα «βαρελάκια».

Προσωπικά δεν θα θεωρούσα σημαντική τη διαφορά που θα κάνει μια καινούργια γέφυρα στον ήχο της κιθάρα σου, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δοκιμάσει για να έχω ιδία γνώμη. Πάντως σε μια Squier Classic Vibe Strat που είχα στο παρελθόν, είχα αλλάξει τη γέφυρα και το tremolo block με ατσάλινο πιο χοντρό και δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στον ήχο.

Παράθεση
Οπότε έχουμε ένα budget ~50 για γέφυρα και ~150 αν πάω σε κάτι όπως οι Nocaster ή ~250 αν πάω σε κάτι πιο ακραίο όπως Lolar, Brare Knuckle ή αντίστοιχα. Σύνολο από 50% έως 80% της αξίας της κιθάρας. Δεν είμαι σίγουρος αν το αποτέλεσμα θα με δικαιώσει όμως...

Προκειμένου για Lollar ή Bareknuckle, νομίζω ότι τα 250 Ευρώ θα τα δώσεις σίγουρα, αν όχι παραπάνω. Πάντως οι Tonerider, αν και φτηνοί, είναι αvτικειμενικά πολύ καλοί μαγνήτες και συγκρίσιμοι και ακριβότερους. Οπότε ίσως να μη δεις την εντυπωσιακή διαφορά που ίσως περιμένεις από μια αλλαγή μαγνητών.

8
Κατ' αρχήν, πιστεύω ότι γενικά πριν κάνεις μια αναβάθμιση θα πρέπει να σκεφτείς ποιό είναι το πρόβλημα με την κιθάρα σου και τι θέλεις να πετύχεις.

Έχω μια Classic Vibe Custom '60s Telecaster και νομίζω ότι είναι ένα πολύ καλό όργανο για τα λεφτά του. Η δική μου είναι μοντέλο του 2010, κατασκευασμένη στην Κίνα. Τα τελευταία 3 χρόνια οι Classic Vibe φτιάχνονται στην Ινδονησία. Απ' ό,τι διαβάζω στα κιθαριστικά fora συνεχίζουν να είναι καλές κιθάρες, αλλά ίσως όχι τόσο καλές όσο οι Κινέζικες.

Επί του θέματος, οι αναβαθμίσεις που έκανα εγώ ήταν οι εξής:

1. Kοκκάλινο nut. Πολύ εύκολη και ανέξοδη τροποποίηση που βελτιώνει τον ήχο και τη σταθερότητα του κουρδίσματος.

2. Αντικατάσταση των saddles με Wilkinson που επιτρέπουν καλύτερο intonation, λύνοντας έτσι το εγγενές πρόβλημα που έχουν σε αυτόν τον τομέα οι telecaster με 3 saddles.

3. Αναβάθμιση του επιλογέα με 4-θέσιο. Εκτός από τις τρεις κλασσικoύς ήχους μιας telecaster, έχεις και τους δύο μαγνήτες σε σειρά, επιλογή που σού δίνει έναν ήχο πιο κοντά σε humbucker. Πολύ χρήσιμη (για μένα) τροποποίηση που δεν αλλάζει την εμφάνιση της κιθάρας και είναι εύκολο να γίνει ή να αντιστραφεί αν το θελήσεις.

Κατά τη γνώμη μου οι μαγνήτες είναι αρκετά καλοί (τουλάχιστον στα Κινέζικα μοντέλα, δεν ξέρω για τους τωρινούς) και δεν χρειάζονται οπωσδήποτε αναβάθμιση. Δεν είχα πρόβλημα και με τα κλειδιά, που φαίνεται να κρατάνε το κούρδισμα αρκετά καλά. Κάποια στιγμή ίσως να αναβαθμίσω τα υπόλοιπα ηλεκτρικά (ποτενσιόμετρα, πυκνωτές, καλωδίωση), αλλά μέχρι στιγμής δεν μού έχουν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.

9
παλιο μοντ απο guitarnuts.com , όντας εν σειρά, η τελικη χωρητικότητα είναι μικροτερη και απο τις 2, δηλ και απο την χωρητικότητα του tone , οπότε το φιλτρο αφηνει περισσότερες συχνότητες, εν σχέση με τον στοκ πυκνωτη. Με αυτον τον τροπο με την μαγνητη γεφυρας σε εν σειρα, και το τονε στο 0, δεν ακούγεται τόσο μουντο, ενω εν παραλλήλω, και το τον στο 0, παιρνω ένα ήχο καθαρό σαν την ειαγωγη απο "crazy diamond"

Δεν μπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας απλά ένα μικρότερο πυκνωτή στο tone ποτενσιόμετρο; Εγώ αυτό κάνω συνήθως. Είναι ένα mod που προτείνει ο Dirk Wacker στο singlecoil.com καθώς και σε άρθρα που έχει γράψει για το Premier Guitar. Αντί για τους συνηθισμένους 0.047 ή 0,022μF, αναφέρει ότι χρησιμοποιεί πυκνωτές μεταξύ 0.0033μF και 0.0068μF για να κάνει τον ήχο λιγότερο μουντό όταν το ποτενσιόμετρο του tone είναι στις χαμηλότερες ρυθμίσεις του.

10
Στην στρατ μου εχω τα εξης μοντς:

4) bridge tone μέσω ενός πυκνωτή εν σειρά

Από περιέργεια, τι πλεονέκτημα δίνει η συγκεκριμένη τροποποίηση; Ξέρω ότι μπορείς να συνδέσεις τον bridge μαγνήτη στο tone pot, αλλά ποιός ο λόγος να το κάνεις μέσω πυκνωτή....;

11
Κι όμως έχει speaker output στην πίσω πλευρά (όχι το speaker emulated / headphones output):

https://m.youtube.com/watch?v=HDkmpN7k2YI

 :o

Έχεις δίκιο, δεν το ήξερα. Δεν θυμάμαι καν αν είχα προσέξει τη συγκεκριμένη υποδοχή όταν δοκίμασα τον ενισχυτή, αλλά σίγουρα δεν θα είχα φανταστεί ότι πρόκειται για σύνδεση καμπίνας. Περίεργη επιλογή... θα ήταν καλύτερα να είχαν βάλει μια κλασσική υποδοχή στην οποία θα μπορούσε να συνδεθεί οποιαδήποτε καμπίνα με ένα συνηθισμένο καλώδιο... ::)

12
τελικά τον επιστρέφω, δεν ειναι χρησιμος για μένα

Έχω την αίσθηση ότι ίσως ο Positive Grid Spark 40 να είναι πιο κατάλληλος για αυτό που ψάχνεις, τουλάχιστον από πλευράς ποιότητας κιθαριστικού ήχου. Τα presets που μπορείς να κατεβάσεις μέσω του app είναι πολύ καλά. Στην πλειοψηφία τους μού φάνηκαν αρκετά πειστικά σε σχέση με τους καλλιτέχνες που ήθελαν να μιμηθούν και περιέργως οι έτοιμοι ήχοι γενικά ήταν καλύτεροι από αυτούς που κατάφερα να φτιάξω εγώ (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο). Και το app γενικά είναι εύχρηστο, χωρίς τα προβλήματα που βρήκα στα apps άλλων ενισχυτών. Από την άλλη πλευρά, για χρήση σαν bluetooth speaker δεν μού άρεσε ιδιαίτερα, ήταν πολύ μπασάτο.


Επίσης, όσον αφορά αυτό που ανέφερε ο Απόλλων, ο Blackstar fly 3 που έχω, δίνει έξοδο για έξτρα καμπίνα...

O Blackstar Fly 3 δεν έχει speaker output, έχει "speaker-emulated output". Είναι ακριβώς αυτό που έλεγα παραπάνω, δηλαδή έξοδος με cab sim (cabinet simulation), το οποίο η Blackstar ονομάζει "speaker emulation". Ουσιαστικά δεν σού προσφέρει τίποτε παραπάνω σε σύγκριση με την έξοδο για ακουστικά οποιουδήποτε άλλου ενισχυτή και σίγουρα δεν προσφέρεται για σύνδεση με εξωτερική καμπίνα.

13
Είναι αυτό που λέγαμε. Τα μικρά ηχεία δεν είναι ό,τι καλύτερο και δεν θα αποδώσουν σωστά τον ήχο (ειδικά όσο ανεβαίνει το gain), όσο καλή δουλειά κι αν έχουν κάνει στις προσομοιώσεις. Από την άλλη πλευρά, πολλοί από αυτούς τους μικρούς ενισχυτές ακούγονται μια χαρά με ακουστικά, γιατί όλοι σχεδόν έχουν κάποιο cab sim που βελτιώνει σημαντικά τον ήχο σε σχέση με παρόμοια μηχανήματα που κυκλοφορούσαν πριν 10 ή 20 χρόνια.

Το ερώτημα είναι, θα χρησιμοποιηθεί ο ενισχυτής κυρίως (ή και αποκλειστικά) με ακουστικά; Σε αυτή την περίπτωση, γιατί να μην πάρει κανείς μια μικρή πεταλιέρα; Έτσι θα έχει όχι μόνο πολύ περισσότερες επιλογές από προσομοιώσεις ενισχυτών, εφφέ, μνήμες, αλλά και διάφορα άλλα καλούδια όπως drums, looper κλπ. Επιπλέον θα μπορεί να φορτώσει και IRs της αρεσκείας του και να φτιάξει έτσι φανταστικούς ήχους. Και φυσικά μπορεί να τη χρησιμοποιήσεις μόνη της για εξάσκηση στο σπίτι με ακουστικά ή να την συνδέσει σε έναν ενισχυτή ή σε monitor, να την πάρει σε μια πρόβα ή ένα jam session.

Eγώ πάλι αναρωτιέμαι γιατί κανένας ενισχυτής αυτής της κατηγορίας/μεγέθους δεν έχει ένα speaker output ώστε να μπορεί να συνδεθεί με καμπίνα...

14
ευχαριστω! όταν τον παραλάβω θα γράψω εντυπώσεις! απο τον crate40XL που εχω απο το 1990, καλύτερος θα είναι λογικά! επίσης είναι σημαντικό το οτι μπορεί να λειτουργήσει και σαν ηχείο για πάρτυ!

Νομίζω ότι όλοι οι παραπάνω ενισχυτές θα είναι καλύτεροι από τον Crate. Kαι αν δεν κάνω λάθος, όλοι έχουν bluetooth, ακόμα και ο Mooer, οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν ηχείο για να ακούσεις μουσική. Το θέμα είναι η ποιότητα του ήχου. Για παράδειγμα ο Spark 40 μού ακουγόταν υπερβολικά μπασάτος, ενώ ο Yamaha THR δεν είχε την ένταση που περίμενα, ούτε στην κιθάρα ούτε στo audio. Για ένα μικρό δωμάτιο θα ήταν επαρκής, αλλά όχι για κάτι περισσότερο. O Vox Adio και ο Boss ήταν ανώτεροι σε αυτό το σημείο, και σαν ένταση και σαν ποιότητα, αν και ομολογουμένως τον Boss δεν τον χρησιμοποίησα ιδιαίτερα σαν audio speaker.

15
Το κύριο πρόβλημα που εντοπίζω σε όλους ανεξαιρέτως τους ενισχυτές αυτού του μεγέθους είναι τα πολύ μικρά ηχεία. Έχω δοκιμάσει τον Boss Katana Air, τον Positive Grid Spark 40, τον Yamaha THR30IIW και τον Vox Adio GT. Όλοι είχαν θετικά και αρνητικά σημεία και είναι τουλάχιστον επαρκείς αν αυτό που χρειάζεται κανείς είναι ένα μηχάνημα μικρό και διακριτικό για χρήση στο σπίτι, πιθανόν και σαν desktop ενισχυτής, ή ένας φορητός ενισχυτής που μπορεί να λειτουργήσει με μπαταρίες για να μεταφέρεται και να χρησιμοποιείται εύκολα όπου χρειαστεί. Εγώ τελικά έμεινα με τον Vox Adio GT, ο οποίος βρίσκω ότι είναι εύχρηστος, έχει καλή ποιότητα ήχου και ικανοποιητική ένταση. Αλλά σε τελική ανάλυση, ο ήχος που βγαίνει από ηχεία 3 ή 4 ιντσών μού αφήνει πάντα την εντύπωση ότι κάτι λείπει σε σχέση με έναν παρόμοιο ενισχυτή με ηχείο 8 ή 10 ιντσών.

Από την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο ενισχυτή (όπως και με τον Yamaha THR), δεν βρήκα κάτι που να δικαιολογεί την τιμή του σε σχέση με άλλους ενισχυτές αυτού του είδους. Η ποιότητα των ήχων που κατάφερα να βγάλω δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο και το app δεν ήταν καθόλου εύχρηστο (τουλάχιστον όταν το δοκίμασα, πιθανόν να το έχουν βελτιώσει από τότε). Για τις δικές μου ανάγκες πάντα, θα ήταν προτιμότερο να αγοράσω τον Βoss Katana 50 και απλά να παίζω σε χαμηλότερη ένταση. To wireless δεν είναι για μένα τόσο σημαντικό, αλλά ακόμα και αν ήταν για κάποιον, θα μπορούσε να αγοράσει ξεχωριστά ένα σετ wireless transmitters, χωρίς να ξοδέψει πολύ περισσότερα απ' όσο κοστίζει εξ αρχής ο Katana Air.

Παρεμπιπτόντως, ως ενδιαφέρουσα εναλλακτική επιλογή που δεν έχω δοκιμάσει θα πρότεινα τον Mooer Hornet. Είναι πολύ φτηνότερος απ’ όλους τους παραπάνω, και διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις ως προς το μέγεθος, το χρώμα, τις προσομοιώσεις κλπ. Το πρόβλημα με τον Hornet είναι ότι δεν λειτουργεί με μπαταρίες, αν αυτό είναι το ζητούμενο.

16
Χωρίς να απορρίπτω οπωσδήποτε τις δύο κιθάρες στις οποίες έχεις καταλήξει, θα έλεγα ότι σε αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις καλύτερα όργανα. Παραθέτω δειγματοληπτικά μερικές άλλες επιλογές:

Guild D-260CE
https://www.thomann.de/gr/guild_d_260ce_deluxe_nat.htm

Yamaha LJ6-ARE
https://www.thomann.de/gr/yamaha_lj_6_a_r.e_nt.htm

Recording King RD318
https://www.thomann.de/gr/recording_king_rd_318_adirondack.htm

Recording King RDS-11
https://www.thomann.de/gr/recording_king_rds_11_fe3_tbr.htm


H τελευταία είναι αρκετά πιο φτηνή, αλλά είναι αντικειμενικά μια πολύ καλή κιθάρα κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου (σώμα και καπάκι) από συμπαγή ξύλα... και επιπλέον είναι και ηλεκτροακουστική!

Πάντως, όπως ανέφεραν και οι προλαλήσαντες, είναι σημαντικό να πας σε μερικά καταστήματα και να δοκιμάσεις όσο περισσότερες κιθάρες μπορείς. Αν είναι δυνατό να έχεις μαζί σου και κάποιον που έχει περισσότερη εμπειρία, ακόμα καλύτερα. Το σημαντικό είναι για να βρεις ποιές κιθάρες σού ταιριάζουν περισσότερο από πλευράς αίσθησης και ήχου, και αυτό μπορεί να εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους όπως το σχήμα του σώματος, το μέγεθος του μπράτσου, τα ξύλα, κλπ.

17
Το παράξενο θα ήταν να πουλούσαν σαν ξερό ψωμί οι... καινοτομίες (κενοτομίες καλύτερα  ;D  ) των «μεγάλων», όπως πχ οι πατάτα με το αυτόματο κούρδισμα της Gibson. Οι κιθαρίστες ούτε σ' αυτό μάσησαν και γύρισαν την πλάτη παρά το Gibson στο λογότυπο.

Η "καινοτομία" της Gibson με το αυτόματο κούρδισμα δεν έπιασε πολύ απλά γιατί δεν είναι κάτι χρήσιμο και πρακτικό. Ο κάθε κιθαρίστας, ειδικά κάποιος που θα έδινε μερικά χιλιάρικα για μια κιθάρα, έχει ένα κουρδιστήρι (clip on, πετάλι, εφαρμογή στο κινητό ή ο,τιδήποτε άλλο), οπότε το αυτόματο κούρδισμα δεν είναι το χαρακτηριστικό που θα αποτελέσει σοβαρό κίνητρο για αγορά.

Παράθεση
Φυσικά είναι, όμως οι εταιρείες αυτές ήταν πρωτοπόρες και διένυσαν έναν δρόμο δεκαετιών μέχρι να φτάσουν στο σημείο να πουλάνε τόσο ακριβά το όνομά τους. Κι αφού μπορούν να το κάνουν φυσικά και το κάνουν. Μιλάμε για business και μάλιστα από αμερικανικές εταιρείες! Έχω την αίσθηση ότι σε μικρότερο βαθμό το ίδιο συμβαίνει και με μικρότερες καταξιωμένες εταιρείες, που εκμεταλλεύονται το όνομα που έχουν χτίσει στην πορεία που χάραξαν.

Οπότε δεχόμαστε ότι πληρώνουμε για το όνομα που φέρει η συγκεκριμένη κιθάρα και όχι για το επίπεδο ποιότητας...

18
Όχι, το action το μετράμε στο 12ο τάστο...

19
Συνήθως το action σε μια κλασσική κιθάρα είναι αρκετά υψηλότερο απ' ό,τι σε μια ηλεκτρική. Στην ηλεκτρική action γύρω στα 1.5 χιλιοστά στην 1η χορδή (Μι καντίνι) και 2 στην 6η χορδή (Μπάσα Μι) θεωρούνται μια καλή αρχή, ενώ στην κλασσική μπορεί το action να φτάσει τα 3 χιλιοστά στην 1η και 4 στην 6η. Όπως πάντα, όλα εξαρτώνται από τις προσωπικές σου προτιμήσεις και το στυλ του παιξίματός σου.

20
Μήπως όμως δε φταίνε τόσο οι κιθαρίστες?  Απ ότι έχω προσέξει οι τιμές σ αυτού του είδους κιθάρες είναι κάπως τσιμπιμενες...εκτος αυτού δεν είναι επωνυμες( gibson, fender, esp, gretch κλπ) ή έχουν ιδιαίτερα σχήματα που πιθανόν να μην αρέσουν....αν υπολογίσουμε και ένα συνδυασμό απ αυτούς τους λογους..πχ τιμή-μάρκα...ειναι ίσως αποτρεπτικό παράγοντας...πχ θα προτιμήσω να δώσω 1000(υποθετικό νουμερο) ευρώ για μια esp ή μια gibson παρά για μια "no name "  κιθάρα.

Μήπως δεν είναι «τσιμπημένη» μια Fender Professional Telecaster στα 1900 Ευρώ; Μήπως είναι προσιτή η τιμή μιας Gibson Les Paul Standard, με τα προβλήματα στο quality control που έχουν επισημάνει ένα σωρό αγοραστές τα τελευταία χρόνια στα διεθνή fora;

Τουλάχιστον οι κιθάρες αυτές έχουν κάτι διαφορετικό και καινοτόμο, αντί για μια ακόμα σχεδόν πανομοιότυπη έκδοση των ίδιων μοντέλων που έχουμε εδώ και 70 χρόνια. Κάτι που ίσως προσφέρει δυνατότητες πραγματικά χρήσιμες για έναν κιθαρίστα και οι οποίες προφανώς χρειάστηκαν αρκετή έρευνα και ανάπτυξη μέχρι να βγει το αντίστοιχο όργανο στην αγορά. Οπότε κατά τη γνώμη μου δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό η τιμή τους, σε αντίθεση με τις γνωστές μάρκες που απλά εξαργυρώνουν την όποια ιστορία τους χωρίς ουσιαστικά να προσφέρουν τίποτα καινούργιο.

21
Έχουν εμφανιστεί στο παρελθόν αρκετές πατέντες που επιτρέπουν την γρήγορη αλλαγή μαγνητών σε μια κιθάρα. Εκτός από τους διάφορους μηχανισμούς για solderless μαγνήτες (δείτε π.χ. το σύστημα Kwipglug της GFS που επιτρέπει την αλλαγή μαγνήτη με ένα μόνο βύσμα ή το P-Link της Pratley Guitars), υπάρχουν κιθάρες με περιστρεφόμενα τμήματα που επιτρέπουν πολύ πιο εύκολα την χρήση εναλλακτικών μαγνητών χωρίς την ανάγκη για αποσπώμενα μέρη. Απο μνήμης μπορώ να αναφέρω τις JRK Custom Guitars και τις Gyrock. Ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό της Reddic Voyager, που επέτρεπε τη γρήγορη αντικατάσταση ενός μεμονωμένου μαγνήτη, είχε ήδη εμφανιστεί από τη δεκαετία του '90 με το MDS (Modular Design System) της Player Instrument Corporation. Και σίγουρα υπάρχουν και άλλα παρόμοια συστήματα που ξεχνάω.

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως ανέφερε και ο BitCollector, oι περισσότεροι κιθαρίστες προτιμούν τα "κλασσικά", "παραδοσιακά", "δοκιμασμένα" μοντέλα κιθάρων και έχουν μια έμφυτη (όσο και παράλογη) αντιπάθεια σε ο,τιδήποτε ριζοσπαστικό εμφανίζεται στο χώρο. Γι αυτό και οι περισσότερες τέτοιες πατέντες δεν καταφέρνουν να πετύχουν ευρεία αποδοχή.

22
Για μένα οι τρεις καλύτερες επιλογές για κιθάρα τύπου Les Paul γύρω στα 500 Ευρώ αυτή τη στιγμή είναι:

PRS SE 245
https://www.thomann.de/gr/prs_se_245_standard_ts.htm

Sire Larry Carlton L7
https://www.thomann.de/gr/larry_carlton_l7_ts.htm

Vintage V100PGM
https://www.amazon.de/Standard-Series-V100PGM-Lemon-Drop/dp/B00GSOKWH8/

23
Τα IRs θέλουν ψάξιμο γιατί έχει πάρα πολλά και σίγουρα κάποια δεν θα είναι καλά. Σιγά σιγά θα τα τσεκαρω και θα ενημερώσω

Μπορείς να βρεις IRs εκτός από αυτά που έρχονται με το πολυεφφέ και να τα φορτώσεις. Mε ένα ψάξιμο στο Internet σίγουρα θα πετύχεις αρκετά. Αν όχι, στείλε μου προσωπικό μήνυμα...

24
Τα Mooer είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Καλόπαιχτο και ελπίζω να σε ικανοποιήσει και στο μέλλον. Κάνε οπωσδήποτε firmware update (έχω ακούσει ότι κάνει μεγάλη διαφορά) και ψάξε τα impulse responses.

25
Επίσης απέκλεισα το mooer ge150 γιατί διάβασα ότι δεν σε αφήνει να βάλεις παραπάνω από ένα εφέ από κάθε είδος όπως πχ. overdrive μαζί με distortion κάτι το οποίο σε περιορίζει πάρα πολύ. Κρατάω μία επιφύλαξη για το ge200 το οποίο ίσως να σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Αυτή τη δυνατότητα νομίζω ότι τήν έχουν τα Zoom (G3 και G5). Στο Boss GT-100 νομίζω ότι μπορείς να το πετύχεις βάζοντας ένα overdrive ή distortion από την συγκεριμένη κατηγορία και ένα δεύτερο ή και τρίτο από επιλέγοντας κάποιο overdrive ή distortion από τις κατηγορίες FX1 και FX2. Στα Mooer κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, αν και έχουν ξεχωριστή κατηγορία FX (όπως το Boss), γιατί δεν μπορείς να επιλέξεις overdrive από αυτήν. Παράλειψη κατά τη γνώμη μου. Πάντως αν αυτό είναι σημαντικό για σένα, βεβαιώσου ότι το πολυεφφέ που σε ενδιαφέρει όντως μπορεί να το κάνει πριν προχωρήσεις στην αγορά.

Παράθεση
Επίσης βρήκα κοντά στα 300 ευρώ το boss gt100 το οποίο λόγω παλαιότητας και τιμής δεν το είχα τσεκαρει αλλά μιας και το αναφέρατε το έψαξα και δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου αλλά μου φάνηκε 3 κλάσεις πάνω σε ήχο και δυνατότητες από τα πολύ νεότερα μοντέλα της zoom και της mooer. Νομίζω ότι αξίζει να ανεβάσω κατά 100 ευρώ το μπάτζετ μου για κάτι το οποίο προσεγγίζει εξαιρετικά ήχους ενισχυτών και πεταλιών που κοστίζουν πολλαπλάσια.

Έχε υπόψη σου ότι το Boss, ακριβώς λόγω παλαιότητας, δεν έχει κάποια χαρακτηριστικά που θα σού δώσουν πιο καινούργια πολυεφφέ, όπως π.χ. τη δυνατότητα να φορτώσεις impulse responses, τα οποία πραγματικά μπορούν να απογειώσουν τον ήχο σου.

Επίσης, αν τελικά σκοπεύεις να ανεβάσεις τον προϋπολογισμό σου στα 300 Ευρώ, τότε υπάρχουν και άλλες ενδιαφέρουσες επιλογές, όπως το Zoom G5N καινούργιο (κατά τη γνώμη μου καλύτερο, πιο ευέλικτο και πιο εξελιγμένο από το Boss GΤ-100) και το Hotone Ampero One. Και αυτό πολύ καλό, με touch screen και μόνο 269 Ευρώ στον Thomann. Το Boss σού δίνει σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας από τα άλλα δύο, αλλά θα πρέπει να σκεφτείς αν σού είναι χρήσιμη πρακτικά αυτή τη συνδεσιμότητα (π.χ. FX loop, midi, υποδοχή για δεύτερο expression pedal κλπ) ή θα πληρώσεις για πράγματα τα οποία δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις.

Τέλος θα σού έλεγα να μην πάρεις την απόφασή σου βασιζόμενος αποκλειστικά σε demo από το youtube. Το καλύτερο θα ήταν να πας σε μερικά καταστήματα και να δοκιμάσεις ο ίδιος κάποια πολυεφφέ που σε ενδιαφέρουν.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 207