Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - adr1anos

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 179
1
Βάλε σε σειρά μία αντίσταση ακριβείας με χαμηλή τιμή, πχ 1Ohm ή 10Ohm και με ενεργό το κύκλωμα μέτρα την πτώση τάσης στα άκρα της για να βρείς το ρεύμα.

2
Παιδια ξερετε τι συμβαινει με τις φωτογραφιες; Σκεφτομουν να ξεκινησω μια κατασκευη αλλα παρατηρησα οτι στα guides οι φωτογραφιες που εχει ανεβασει ο @adr1anos δεν φαινονται πλεον
Γειά σου, το photobucket έχει απαγορεύσει τελευταία την αναδημοσίευση φωτοφραφιών σε φόρα για κερσοσκοπικούς λόγους, η συνδρομή είναι παντελώς απαγορευτική. Λυπάμαι..

3
Ναι, φθείρονται, με τον καιρό αδυνατίζουν οι φυσικοί μαγνήτες τους, επίσης αυτό γίνεται πολύ πιο γρήγορα όταν εκτίθενται σε ισχυρά εξωτερικά μαγνητικά πεδία.
Αυτός είναι ο λόγος που δεν αφήνουμε ποτέ κιθάρα πολύ κοντά σε μεγάφωνα, και που η κλασσική αρχετυπική φωτογραφία με την καλή κιθάρα ακουμπισμένη μπροστά σε έναν καλό combo είναι παντελώς άστοχη.

5
Τωρα μπερδεφτικα.Οταν το tone ειναι κλειστο,εχει αντησταση 0 η 250κ;
Όπως πολύ όμορφα τα εξήγησε ο Αντώνης, η συμμετοχή του πυκνωτή του Tone στο κύκλωμα είναι αντιστρόφως ανάλογη της τιμής του ποτενσιόμετρου σε σειρά με αυτόν.
 
Δηλαδή με μηδέν αντίσταση έχει το μεγαλύτερο φιλτράρισμα, ενώ με την μέγιστη αντίσταση έχει το μικρότερο έως μηδενικό φιλτράρισμα των συχνοτήτων που έχει σχεδιαστεί να κόβει.

7
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 31/05/17, 15:42 »
Στο πολύ καλό και άκρως ενδιαφέρον τρέχον νήμα του Δημήτρη, θέλω να αφιερώσω το ακόλουθο βίντεο σε όλους τους μπασίστες και μουσικούς εν γένει. Έχει:

1. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστορία ενός ανθρώπου που παράτησε την "επιτυχία" και ακολούθησε το πάθος του, με το θάρρος να ξεπεράσει αντίξοες συνθήκες με πολύ δουλειά, επιμονή, αγάπη και ενθουσιασμό.

2. Πολλά μαθήματα Ζωής για όλους, μουσικούς και μή.

3. Πολλές αλλήθειες για το επιχειρείν στο σύνολο του.

4. Και τέλος, για όσους είναι οπαδοί της θεωρίας "τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο" τους αφιερώνω το σημείο στο 41':15".

ENJOY!///


8
Σαφώς κάνουν δουλειά, ακόμα και αν απλά μεταφέρουν τον καπνό, χρειάζεσαι γενικά κάτι που θα ρουφάει και ΔΕΝ θα φυσάει, και όχι κοντά στην πλακέτα διότι η πτώση της θερμοκρασίας θα επηρρεάσει την ποιότητα των κολλήσεων σου. Προσπάθησε επίσης γενικά όταν κολλάς, να μην είσαι πάνω από την πλακέτα αλλά λίγο πλάϊ, όσο είναι δυνατόν.

9
Παντού, το καρπέτο μπαίνει από κάτω σε όλα τα PB και το αρσενικό από πάνω, στο κάτω μέρος των πεταλιών. Ο λόγος είναι ότι το αρσενικό, εάν πατηθεί από πόδι με βάρος καταστρέφεται, ενώ το καρπέτο δεν παθαίνει τίποτα.

Έτσι, όταν μεταφέρουμε πετάλια απο PB σε PB, είτε το έχουμε φτιάξει μόνοι μας, είτε το αγοράζουμε έτοιμο με το καρπέτο, υπάρχει πάντα συμβατότητα.

10
Εφέ / Απ: Decay
« στις: 10/03/17, 11:33 »
Μήπως κάνεις την δουλειά σου με ένα απλό Kill Switch σε ποδοδιακόπτη?..

11
Εφέ / Απ: Decay
« στις: 09/03/17, 11:26 »
Το decay είναι η σταδιακή απομείωση κάποιου effect.
Εσύ ποιό effect έχεις στο μυαλό σου?

12
Νίκο καλή επιτυχία εύχομαι.

13
Κάνει αλλά είναι λίγο και στενό και θα χρειαστής αρκετό.
Καλύτερα πάρε από τα Praktiner αυτό, είναι πολύ ποιοτικό, πολύ καλύτερο από ότι κινέζικο έχω παραλάβει με πεταλιέρες, και θα έχεις για το μέλλον:


14
αυτό που δεν είχα καταλάβει ήταν αν εννοούσες "παράλληλα,να έχεις μία 16άρα συνδεδεμμένη στην μέση" ή "να έχεις μία 16άρα συνδεδεμένη παράλληλα" . προφανώς το 2ο  ;)
Ναι, μάλλον μπέρδεψε το "στην μέση".. εννοούσα στο μεσαίο ζευγάρι ακροδέκτες ενός DPDT διακόπτη που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την αλλαγή.

Η λύση που προτείνεις για την παράλληλη αντίσταση είναι αυτή που έλεγα και εγώ απο την αρχή με τη διαφορά οτι χρησιμοποιείς αντίσταση ίση με αυτή των ηχείων. εμένα η σκέψη μου ήταν βάζοντας μεγάλη αντίσταση (σε σχέση με αυτή των ηχείων ,πχ 100-150kOhm) παράλληλα θα περνάει το σήμα όλο απο το ηχείο χωρίς απώλειες αλλά με το μειονέκτημα οτι κατά την αλλαγή θα'ταν πολύ μεγάλο το στιγμιαίο φορτίο.
Ναι, στην δικιά σου ιδέα αναφέρθηκα.
Δυστυχώς δεν γίνεται με τόσο μεγάλη αντίσταση, αυτό για τον μετασχηματιστή εξόδου ισοδυναμεί με απουσία φορτίου, σαν να έχει βγεί το βύσμα.
Δεν μπορείς να πας παραπάνω από διπλάσια ή παρακάτω από μισή αντίσταση, για να έχει κάποιο νόημα η προστασία που θέλουμε να υιοθετήσουμε.

με την παράλληλη 8άρα (ή 16άρα ανάλογα) δεν επηρεάζεται η λειτουργία του ηχείου εφόσον το σήμα (ρεύμα) θα μοιράζεται σε ηχείο και αντίσταση;
Έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές αυτή την λύση σαν πρόχειρο attenuator και δεν έχω παρατηρήσει αξιόλογη αλλαγή χροιάς.

15
και να έχεις παράλληλα μία 16άρα συνδεδεμμένη στην μέση,
πως το εννοείς αυτό; αν θες εξήγησέ μου
Ο μόνος τρόπος να μην μένει ποτέ χωρίς φορτίο ο ενισχυτής με τον διακόπτη που συζητάμε, είναι η προσθήκη μίας μόνιμης αντίστασης ισχύος, παράλληλα με τον διακόπτη και τις καμπίνες.

Αν είναι οι καμπίνες 16άρες, θα είναι και η αντίσταση 16άρα και το σύνολο θα πρέπει να συνδέεται στην 8άρα έξοδο του ενισχυτή, άν από την άλλη οι καμπίνες 8άρες, θα είναι και η αντίσταση 8άρα και το σύνολο θα πρέπει να συνδέεται στην 4άρα έξοδο του ενισχυτή (άν έχει, πολλοί ενισχυτές δεν έχουν έξοδο 4Ohm).

Κατά την αλλαγή λοιπόν, στιγμιαία η αντίσταση θα διπλασιάζεται καθώς η επαφή περνάει από την μία καμπίνα στην άλλη, κατάσταση που είναι πολύ πιο ασφαλής για τον ενισχυτή παρά η παντελής απουσία φορτίου.

Μπορώ αν ενδιαφέρεστε να κάνω ένα απλό σχεδιάγραμμα για όσους ίσως θέλουν να το φτιάξουν.

16
Και το Morley δεν είναι παρά ένας διακόπτης, έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το κύκλωμα που αναφέραμε, στιγμιαία αποσύνδεση, καλώς επιβεβαιώνεις Σταύρο αυτό που είπα, ότι δεν παθαίνει τίποτα αν δεν παίζεις την στιγμή της αλλαγής.

Η σκέψη για μία αντίσταση ισχύος παράλληλα με κάθε ένα μεγάφωνο είναι καλή, απλά πρέπει να έχεις 16άρες καμπίνες να συγκρίνεις, και να έχεις παράλληλα μία 16άρα συνδεδεμμένη στην μέση, και να συνδεθεί όλο το σύστημα σε 8 ohm έξοδο, και πάλι στιγμιαία θα ανεβαίνει η αντίσταση στα 16 που είναι σαφώς καλύτερο από το μηδέν.

Σημειωτέον δε, ότι η 16άρα καμπίνα με την 8άρα ΙΔΙΑ καμπίνα ακούγεται λίγο διαφορετικά λόγω των σπειρωμάτων του μετασχηματιστή εξόδου, οι διαφορές είναι λίγες αλλά υπάρχουν, το ξέρω πρώτο χέρι.

17
Οι καφετέριες νομίζω έχουν ζώνες με διαφορετικούς τελικούς ή πολλά κανάλια, ή αυτοενισχυόμενα μεγάφωνα.

18
Τελεια ξεκινησα να παραγγελνω και λεω να ξεκινησω με το riot ths suhr..
Αν είναι το πρώτο σου πετάλι δεν ενδείκνειται κάτι τόσο πολύπλοκο, ξεκίνα από πολύ πιο απλές κατασκευές. Στο λινκ που σου έβαλα για τους προμηθευτές, διάβασε το (6) προσεκτικά.

19
Πολύ καλός και δοκιμασμένος προμηθευτής για τα πάντα (δεν έχει όμως σετ):
http://stores.ebay.com/tayda2009/

20
Όχι, δεν έχω βρεί τέτοιο σετ διότι ειδικά οι πυκνωτές είναι πολλά είδη και περιορίζουν πολύ.

Σε πρώτη φάση ψάξε:
Assorted resistor metal film

..και προαιρετικά:
1/4w 1%

..και διάλεξε 100 values τουλάχιστον (δες να σου κάνουν οι τιμές για αυτό που θέλεις) και 1000-2000 pieces, πχ:
http://www.ebay.com/itm/2000pcs-100-Values-1-ohm-1M-ohm-1-4W-Metal-Film-Resistors-Assortment-Kit-X4M5/351995084821?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D2220072%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D41451%26meid%3D9713ef184b404295a1f275adc992b8ff%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D290866334799

Ο προμηθευτής να έχει 98% rep τουλάχιστον και πάνω από 99% καλύτερα.

Προτίμησε Hong Kong, έρχονται πιο γρήγορα.

21
Γειά σου Νίκο και καλώς ήρθες,

Θα κοιτάξω παλιές αγορές μου και θα σου ποστάρω σετ που έχω πάρει εγώ από Ebay, δεν έχουν κανένα πρόβλημα, είναι μια χαρά, όχι μόνο αντιστάσεις αλλά και πυκνωτές, κλπ. Είναι ότι φθηνότερο μπορείς να κάνεις για να κτίσεις ένα μικρό stock υλικών για projects που θέλεις να κάνεις.

20R είναι 20Ohm και γενικά ότι R σκέτο δείς, είναι απλά Ohm.

Για links δες εδώ: Απ: Review DIY Pedal KITs 2009-10
..και θα σου ποστάρουν και άλλοι φίλοι πολλά, είμαι σίγουρος.

22
Το θέμα αυτό είναι πολύ πολύπλοκο ακριβώς διότι δεν πρέπει να μένει καθόλου χωρίς φορτίο ο ενισχυτής. Το κύκλωμα που προτείνεις είναι εφικτό, θα μπορούσα να στο σχεδιάσω αλλά την στιγμή που θα γίνεται η αλλαγή, για κάποια ms το φορτίο θα μηδενίζεται. Έχει γίνει πολύ έρευνα σε αυτό το θέμα και όντως υπάρχουν προϊόντα που κάνουν αυτή την δουλειά αλλά είναι πολύ ακριβά.

Νομίζω πάντως ότι αν όντως φτιάξεις ένα απλούστερο κύκλωμα με έναν ποιοτικό διακόπτη και βεβαιωθείς ότι δεν παίζεις καθόλου την στιγμή της αλλαγής, δηλαδή έχει μηδενικό σήμα εξόδου ο ενισχυτής κατά την στιγμή της αλλαγής, δεν θα πάθει τίποτα το μηχάνημα σου. Σαφώς οι δύο καμπίνες θα πρέπει να έχουν την ίδια ωμική αντίσταση, ή τουλάχιστον να την έχεις κάνει ίδια χρησιμοποιώντας αντιστάσεις ισχύος παράλληλα ή σε σειρά, κατά το δοκούν.

Ούτε με volume pedal γίνεται Δημήτρη, δεν υπάρχουν ποτ που να αντέχουν την ένταση των σημάτων προς τα μεγάφωνα, όμως η ιδέα σου είναι εφικτή, με την χρήση δύο L-PAD παράλληλα, τα οποία όμως θα έπρεπε να είναι συνδεδεμμένα μηχανικά ώστε να γυρίζουν αντίστροφα. Πολύ δουλειά απλά για κάποιες δοκιμές.

23
Βάλε τις εδώ και θα σου τις ονομάσει:
http://chordbook.com/guitar-chords/
Παίρνεις τις τελίτσες που έχει αριστερά και τις τοποθετείς όπου θέλεις στην ταστιέρα μαζί με τα Χ στον καβαλάρη. Λειτουργεί σχετικά καλά, αν και -σωστά- δίνει πολλές πιθανές λύσεις και διαλέγεις εσύ την πιο αρμόζουσα ανάλογα με τα συμφραζόμενα.

24
Συμβαίνει σε όλους.. καλά παιξίματα.

25
Γειά σου και καλώς ήρθες.
Νομίζω ότι πρέπει να έχεις συνδέσει την κιθάρα στην είσοδο του Footswitch αντί για το Input..

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 179