Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - adr1anos

Σελίδες: [1] 2 3
2
 Αγαπητοί φίλοι, όσοι είσασταν στον περυσινό χαμό δεν χρειάζεστε συστάσεις, για όλους που δεν το έχετε βιώσει ακόμα, οι Summer Camp The Band και οι Once Upon A Week - OUAW σας καλούμε στο καλοκαιρινό LIVE BEACH PARTY μας σε μία απίθανη τοποθεσία ακριβώς πλάι στο κύμα, στο Kouros Club, τo Σάββατο 2 Ιουλίου και ώρα 8:00μμ, σε ένα πολύ κεφάτο πάρτι που θα κάνουμε για τους φίλους μας με ζωντανή μουσική, από το ηλιοβασίλεμα μέχρι.. τα ξημερώματα.
 Η Είσοδος θα είναι Ελεύθερη.
 Το μέρος είναι ιδανικό για όσους λαχταρούν μία ολοήμερη εξόρμηση, με μπάνιο, φαγητό, καφέ και μουσική. Εμείς θα είμαστε εκεί από το μεσημέρι, ελάτε ότι ώρα θέλετε, χαλαρώστε, απολαύστε και διασκεδάστε μαζί μας με ποτό και rock μουσική.
Το event στο Facebook: https://www.facebook.com/events/1036283736463398
Φιλιά σε όλους!
 


3
Καλημέρα σε όλους, κάθε βοήθεια σας στο παρακάτω θα είναι πολύτιμη.

Είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το 1990, με μπλοκάκι, και τα τελευταία 3 χρόνια εμπίπτω στην κατηγορία των Μισθωτών (άρθρο 12 ΚΦΕ) διότι πληρώνομαι μόνο από μία πηγή.

Φέτος στο Ε1 εμφανίστηκε ΕΝΑ εργόσημο στον κωδ 301 που έκανα (βλακωδώς για την νομιμότητα) σε ένα Live πέρυσι και ως αποτέλεσμα το Ταξις δεν με αφήνει να υποβάλλω,.  Το μήνυμα λέει:

" Έχει συμπληρωθεί ο κωδικός 019 με ένδειξη επιτηδευματία που φορολογείται με με τις διατάξεις της παρ. 2 αρθ. 12 ΚΦΕ και δεν μπορεί ταυτόχρονα να συμπληρώσει εισόδημα από μισθωτή εργασία.."

Η διαφορά για εμένα για τα 43€ είναι η αναίρεση της απαλαγής των 2100€ φόρου!!!..

Θα εκτιμήσω πολύ όποιον μπορέι να με βοηθήσει σε αυτό το θέμα, σας ευχαριστώ.

4
Αυτά όλα περί άψογης εξυπηρέτησης είναι εφικτά (και μιλάω έχοντας ζήσει και εργαστεί 9 χρόνια στην Αγγλία) διότι σε τέτοιους λαούς, από την μεριά του πωλητή υπάρχει επαγγελματισμός, σοβαρότητα και έμφαση στην εξυπηρέτηση (όχι μιζέρια, κουτοπονηριά και δεβαριεσισμός..), ενώ από την μεριά του αγοραστή υπάρχει σεβασμός στην ξένη περιουσία, πειθαρχία σε κανόνες και κοινωνικές αξίες και καλή πρόθεση (και όχι αρπαγίαση, στα π**άρια μου-δεν είναι δικό μου και κατάχρηση του δωρεάν)..
Γιαυτό δεν θα δούμε για πολλά ακόμα χρόνια τέτοια πράγματα στην Ελλάδα, ειδικά αν τα νέα παιδιά δεν στρώσουν πρώτα τον ανάλογο δρόμο, προβάλοντας τις ανάλογες αξίες..
Συγχωρήστε μου το rumbling-on αλλά με θλίβουν οι περιγραφές, όσο και με χαροποιούν.

5
Αγαπητοί φίλοι,

Οι Once Upon A Week σας καλούμε αυτό το Σάββατο 4 Απριλίου στο Ανοιξιάτικο Πάρτυ μας στο Copamar, στην παραλία της Αγίας Μαρίνας (Λαγονήσι) για να διασκεδάσουμε με ζωντανή μουσική πλάι στο κύμα, σε μία πολύ όμορφη τοποθεσία, με φίλους, κέφι και πολύ Rock!..

Ο Καιρός το Σάββατο προβλέπεται πολύ καλός, η Ώρα άλλαξε, η μέρα μεγάλωσε, εμείς θα είμαστε εκεί από το απόγευμα (για το απαραίτητο στήσιμο αλλά και την διασκέδαση του όλου event!..) οπότε όσοι έρθετε νωρίτερα για καφέ, θα βρείτε καλές θέσεις, θα χαρείτε τον καφέ σας και θα απολαύσετε το ηλιοβασίλεμα σε μία πραγματικά μαγευτική τοποθεσία..

ΧΧall
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

https://www.facebook.com/CopamarBeachBar 34ο χλμ Αθηνών Σουνίου , Αγ Μαρίνα , ΑΤΤΙΚΗΣ 194004 Τηλ.: 2291092266

Event: https://www.facebook.com/events/672383629556906/
Γκρουπ: https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Week-OUAW/1548023675424463


 

7
Διασκέδαση / τι είναι το "φλουτσ"?
« στις: 08/01/15, 14:56 »
@hot_sauce (φλουτσ)
@atav (φλουτσ)
@kkmspm (φλουτσ)
@Καθόδιος (φλουτσ)

Έλα κωλόπαιδα, πείτε επιτέλους και σε μας τι είναι το "φλουτσ", μην μας τιμωρείτε άλλο, μιλώ εκ μέρους όλων των απόντων από την κιθαροσυνάντηση ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν να είμαστε παρόντες στο μέλλον, έ @zeoy ?..

Κάτι με τους λουκουμάδες παίχτηκε υποψιάζομαι!..

8
Αγαπητοί φίλοι,
Οι Once Upon A Week σας καλούμε στην Μεγάλη Χριστουγεννιάτικη Συναυλία για τους φίλους μας, για να διασκεδάσουμε με ζωντανή μουσική και να χαιρετίσουμε τις Γιορτές όλοι μαζί με κέφι και χαρά.
Με support από τους Dixie Drugstore, στο HolyWood Stage, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289 Άγιος Δημήτριος.
Τηλ.: 210 9700418, Κιν.: 6945314316. Είσοδος 7€ με το πρώτο ποτό.
http://www.holywoodstage.gr/


Event: https://www.facebook.com/events/550227008446562/   
Γκρουπ:  https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Week-OUAW/1548023675424463





9
Παιδιά χαιρετώ όλους σας,

Το γκρούπ μου, οι Once Upon A Week (κλείνει 10 χρόνια αυτο τον μήνα) γυρίσαμε από τις απουσίες του καλοκαιριού με μεγάλη εξωστρέφεια και διάθεση για εμφανίσεις, και ψάχνουμε συνεργασίες.

ΔΕΝ μας ενδιαφέρει να βιοποριστούμε κάνοντας πολλά live, μας ενδιαφέρει απλά να συνεργαστούμε με συμβατά ή (ακόμα καλύτερα) με αλληλοσυμπληρούμενα σε είδη άλλα σχήματα, με στόχο την συννένωση δυνάμεων και ακροατηρίων, την αλληλο-υποστήριξη, και κυρίως την καλή απλή μουσικά ενεργή διασκέδαση και δημιουργία.

Θα δώσω προτεραιότητα σε ώριμα ερασιτεχνικά σχήματα, με σταθερότητα και αξιοπιστία, με εμπειρία εμφανίσεων, με συμπαθείς ανθρώπους χωρίς άγχη ή ατζέντες, που παίζουν συμπληρωματική προς εμάς μουσική, όπως ανθρώπους που από εδώ μέσα έχω γνωρίσει και εκτιμήσει, αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται και πληροί τις απλές αυτές προυποθέσεις.

Παίζουμε covers, πλέον κυρίως Pop/Rock και Hard Rock, ενδεικτικά από Muse, Placebo, Kassabian, Anouk, έως Foo Fighters, Guano Apes, Shinedown.

Αναλυτικότερο υλικό, βιογραφία, μέλη, ρεπερτόριο υπάρχουν στο κανάλι μας στο ΥΤ μαζί και με videos από κάποιες εμφανίσεις μας:
http://www.youtube.com/user/OnceUponAWeek
..και στο Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Week-OUAW/1548023675424463

Επικοινωνήστε μαζί μου με πμ κατά το δοκούν με τις προτάσεις και τις ιδέες σας.

Ευχαριστώ και καλή συνέχεια σε όλους,
Αδριανός
 

10
Ας μην γελιόμαστε, το χρηματικό εύρος των 300-450€ είναι μία πολύ δύσκολη περιοχή για τους τρανζιστοράτους ενισχυτές. Με τα λεφτά αυτά στο χέρι, ο δυνητικός αγοραστής θα προτιμήσει έναν λαμπάτο και σαφώς υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι σε αυτά τα λεφτά.  Άρα ο κατασκευαστής των μηχανημάτων αυτών, πρέπει να έχει κάτι πολύ ξεχωριστό για να τολμήσει να βγάλει ένα τόσο ακριβό μοντέλο. Όμως έτσι έγινε με την Blackstar και αυτός που "αγόρασε" κατέληξα να είμαι εγώ.

Όλα ξεκίνησαν με μία ανάγκη: να έχω μία πλατφόρμα για συναυλίες σε μικρούς χώρους, που να την λειτουργώ χωρίς pedalboard (και πολύ κουβάλημα), με ένα απλό midi pedal (δηλαδή όλα σε ένα) και να μπορώ να προσαρμόζω την ένταση στον ανάλογο χώρο χωρίς να αλλάζει σημαντικά η γενική μου χροιά (δηλαδή απαραίτητα modelling). Μετά από μήνες έρευνα, διάβασμα και ακροάσεις, κατέληξα στον BLACKSTAR ID60 TVP-H. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου και αξίζει μία μνεία στο παρόν άρθρο.

Ο συγκεκριμένος ενισχυτής, όπως και όλη η σειρά έχει πάνω του ότι μπορείτε και ότι δεν μπορείτε να φανταστείτε. Δεν θα επαναλάβω όλα όσα γράφονται στο manual ούτε στα πολλά και διάφορα reviews τα καλύτερα από τα οποία έχω παραθέσει κατωτέρω για την πληρέστερη πληροφόρηση σας. Αντίθετα, θα εστιαστώ στα σημεία που έκαναν εντύπωση και διαφορά σε μένα στην πράξη, στο σπίτι, την πρόβα και το live.





ΤΑ ΚΑΛΑ:

Κατ'αρχάς, ο ενισχυτής αυτός δεν είναι modelling με την συμβατική έννοια, δεν προσομοιώνει άλλους ενισχυτές, έχει δικό του ήχο, και μάλιστα γνώριμο στους κατόχους άλλων Blackstar. Αντίθετα προσομοιώνει 6 διαφορετικά κανάλια με καλή κλιμάκωση του gain, από τελείως καθαρό warm για μονοπήνιους μαγνήτες και bright για humbuckers, σε crunch και super crunch που καθαρίζουν πολύ καλά με το volume της κιθάρας, σε OD1 και OD2 για τα power riffing, chords και σόλα. Τα crunch και super crunch παρότι καθαρίζουν, με το gain μπορεί να γίνουν επίσης αρκετά βαριά. Γενικά κατέληξα να χρησιμοποιώ αυτά για τα περισσότερα ακόρντα μου, καθώς μου άρεσε που ήταν πιο uncompressed. Και τα 6 κανάλια έχουν καλή κατανομή και βγάζουν νόημα στην πράξη.

Στην συνέχεια, καθένα από τα 6 αυτά κανάλια, μπορεί να συνδυαστεί με μία από 6 διαφορετικές προσομοιώσεις από σετ από τελικές λάμπες. Οι λάμπες που προσφέρονται καλύπτουν όλους σχεδόν τους λαμπάτους σε τάξεις Α και Α/Β και περιλαμβάνουν σε τάξη Α EL84 και 6V6 και σε τάξη Α/Β EL34, KT66, 6L6 και KT88 . Με πολύ ευχαρίστηση διαπίστωσα ότι η προσομοίωση της χροιάς που παρέχεται για κάθε ένα από τα σετ είναι αφ'ενός αρκετά διαφορετική από τα άλλα, χωρίς όλα να είναι κάπου στο ίδιο "περίπου" και παρόμοια, αφ'ετέρου αυτό που άκουγα είχε ξεκάθαρη συνάφεια με τα ακούσματα μου από τις πραγματικές λάμπες του κάθε τύπου. Είναι ο πρώτος και τρεχόντως ο μοναδικός ενισχυτής που προσφέρει αυτή την πατέντα με επιλογή χροιάς τελικών και το θεωρώ στην πράξη το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του.

Οπότε έχουμε 6 κανάλια με 6 τελικές που μας κάνουν 36 διαφορετικούς συνδυασμούς, αν προσθέσουμε και το ISF για επιλογή Βρετανικού/Αμερικάνικου ήχου, καταλαβαίνετε ότι έχουμε σχεδόν άπειρες επιλογές. Στην πράξη, προσωπικά το ISF σε όλες τις περιπτώσεις μου άρεσε κοντά ή γύρω από την μέση και όχι σε ακραίες ρυθμίσεις. 

Παράλληλα, ο ενισχυτής προσφέρει μία σειρά από effects τα οποία κυμαίνονται από αξιοπρεπή, έως καταπληκτικά. Προσφέρονται 4 διαφορετικά Delays, 4 διαφορετικά Reverb, Phaser, Flanger, Chorus και Tremolo. Δεν είναι προφανές από την κατανομή των ρυθμιστικών στην πρόσοψη του ενισχυτή, όμως τα effects αυτά είναι πολύ παραμετροποιήσιμα και προσφέρουν πολλές επιλογές για ρυθμίσεις. Με λίγο διάβασμα του manual μπόρεσα να πετύχω όλους τους ήχους που ήθελα να χρησιμοποιήσω. Ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στην ρύθμιση των effects προσφέρεται μέσω του προγράμματος σύνδεσης του ενισχυτή με το PC.

Η Blackstar μαζί με την σειρά αυτή, προσφέρει δωρεάν το λογισμικό Insider και ο ενισχυτής έχει MiniUSB για σύνδεση με το PC. Κατέβασα και εγκατέστησα το λογισμικό, και εντυπωσιάστηκα από την λειτουργικότητα που προσφέρει, πραγματικά απογειώνει την χρηστικότητα του μηχανήματος. Έκανα άμεσα μία αναβάθμιση στο Firmware του ενισχυτή, είδα ότι τα effects ρυθμίζονται με ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολία, ενώ όλος ο ενισχυτής λειτουργεί ως κάρτα ήχου για ηχογράφηση στο PC, ευκολία που έχει εξαιρετική σημασία για όσους τον κάνουν το κέντρο του σπιτικού στούντιο τους. Παράλληλα, μέσω του λογισμικού σετάρονται πολλές κεντρικές λειτουργίες του ενισχυτή, όπως πχ η λειτουργικότητα του AUX In, ενώ η διαχείριση των μνημών του ενισχυτή και το σώσιμο τους στο PC γίνεται παιγνίδι.

Ο ενισχυτής προσφέρει 12 μνήμες από τα ρυθμιστικά στην πρόσοψη, κατανεμημένα σε 3 Banks των τεσσάρων μνημών. Από το λογισμικό Insider όμως και το PC διατίθεται 128 μνήμες πλήρως ανακλήσιμες από οποιοδήποτε πετάλι Midi, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεμείνει κάποιος. Κάθε μνήμη αποθηκεύει και ανακαλεί τα ΠΑΝΤΑ, Volume, Gain, BMT, Effects και το ISF, όλες τις θέσεις των ρυθμιστικών. Είναι ένα σύστημα που είναι δυνατόν να το στήσεις ακριβώς όπως θέλεις. Εγώ δοκίμασα για τις μνήμες ένα Midi Mouse, ένα Midi Moose και κατέληξα στο Rocktron Midi Mate μου, με το οποίο μπορείς να κάνεις κυριολεκτικά παπάδες με τον συγκεκριμένο ενισχυτή.

Μόνο 3 ρυθμιστικά ΔΕΝ αποθηκεύονται στις μνήμες, και αυτά είναι το Master Section, δηλαδή το Master Volume, το Presence και το Resonance. Και αυτή η επιλογή είναι ΣΟΦΗ διότι μπορεί κανείς να προσαρμόσει την συνολική του ένταση καθώς και την χροιά του σε σχέση με την καμπίνα που παίζει και τον γενικό χώρο όπου βρίσκεται, χωρίς να χρειάζεται να κάνει ρυθμίσεις των επιμέρους Volume κάθε μίας μνήμης ξεχωριστά. Αυτή ακριβώς η εξαιρετική σχεδιαστική επιλογή έκανε δυνατό να πετύχω ακριβώς αυτό που ήθελα από τον ενισχυτή: αλλαγή και προσαρμογή του συνολικού συστήματος στον χώρο και την περίσταση, χωρίς ανάγκη επαναπρογραμματισμού μνημών και αλλαγή της χροιάς των ήχων μου.




ΤΑ ΚΑΚΑ:

Συνήθως σε κάθε rig μου, χρειάζομαι 5 βασικούς ήχους με κλιμακωτή παραμόρφωση (5 χωρίς να υπολογίσουμε χρήση επιπλέον effects, συγκεκριμένα Crunch, Hard, Harder, Heavy και Solo), τους οποίους αναπαράγω σε κάθε σύστημα που παίρνω μαζί μου σε πρόβες και συναυλίες. Έχουν περάσει πολλά διαφορετικά μηχανήματα από τα χέρια μου, από πολύ ακριβά έως πολύ φθηνά και πάντα επεδίωκα να παράγω αυτούς τους 5 βασικούς ήχους με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί να τους αποδώσει κάθε σύστημα, είτε είναι λαμπάτος, είτε τρανζιστοράτος, είτε πεταλιέρα, είτε λογισμικό. Έχουν λοιπόν ωριμάσει μέσα από την πορεία μου, ξέρω τι θέλω και ακριβώς πως το θέλω να είναι.

Μετά λοιπόν από ενδελεχή μελέτη και μία πολυήμερη εξερεύνηση των δυνατοτήτων του συγκεκριμένου ενισχυτή, κατέληξα με τους 5 βασικούς μου ήχους, με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσα να τους αποδώσω με ότι προσφέρει. Άμεσα μου δημιουργήθηκε η περιέργεια να συγκρίνω τους ήχους αυτούς με τους αντίστοιχους ήχους τους οποίους χρησιμοποιώ με το rig μου που είναι βασισμένο στον Tubemeister 36, με το οποίο έχουμε πάει σε πολλά live και άπειρες πρόβες. Έστησα λοιπόν πλάι το rig αυτό και συνέδεσα τον κάθε ενισχυτή σε ένα από τα δύο ίδια μεγάφωνα (V30) από την custom stereo 2x12 καμπίνα που έχω, για είμαι απολύτως βέβαιος ότι δεν επηρεάζεται το αποτέλεσμα από καμπίνες με διαφορετικές χροιές.

Ξεκίνησα από τον Blackstar περνώντας όλους τους ήχους έναν-έναν και έμεινα πλήρως ικανοποιημένος. Μετά με ένα A/B switcher άλλαξα ενισχυτές.. και θυμήθηκα γιατί υπάρχουν οι λαμπάτοι και γιατί δίνουμε ένα σκασμό λεφτά για να τους έχουμε. Σύγκρινα έναν-έναν ήχο κάνοντας A/B σε πραγματικό χρόνο. Πουθενά δεν υπερίσχυσε ο Blackstar. Ο Tubemeister παρήγαγε έναν ήχο πιο "ευρύ", τα μπάσα ήταν πιο γεμάτα, τα πρίμα πιο κρυστάλλινα, ο ήχος "άνοιγε", σαν να "ανέπνεε" πιο βαθειά. Ναι, όντως ήταν απρόσμενα κοντά ο Blackstar, όμως λυπάμαι close, but no cigar.

Ξέρω ότι δεν είναι δίκαια μία σύγκριση μεταξύ ενός τρανζιστοράτου και ενός λαμπάτου σχεδόν τριπλάσιας τιμής. Είναι δόκιμη μόνο εκ του δικού μου, προσωπικού αποτελέσματος, που θέλω να δω τι θα θυσιάσω από τους 5 βασικούς ήχους μου, αν επιλέξω την βολικότητα και την απλότητα του "all in one" που προσφέρει ο Blackstar. Το συμπέρασμα μου είναι ότι ναι, για κάποιο μικρό χώρο, για κάτι στα γρήγορα, για χωρίς πολύ κουβάλημα, θα σταθεί μια χαρά παλληκάρι στο ύψος των περιστάσεων. Αλλά για την συναυλία όπου θα θέλω να με φτιάξει ο ήχος μου, να απολαύσω και να ευχαριστηθώ αυτό που ακούω, θα προτιμήσω έναν από τους λαμπάτους μου, με ότι αυτό συνεπάγεται για την πολυπλοκότητα του rig και το κουβάλημα που θα προϋποθέτει.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή πιο ποιοτική και ολοκληρωμένη τρανζιστοράτη "όλα σε ένα" πλατφόρμα στην αγορά, σε αυτά τα λεφτά, από αυτή την σειρά της Blackstar. Με αυτόν και ένα καλό Midi πετάλι, χωρίς τίποτα άλλο, βγαίνεις και κάνεις συναυλία με τα πάντα σου και αξιοπρεπέστατα από χροιά, εφέ και τα πάντα.

Αυτό που ήθελα εξ'αρχής, δηλαδή ένα απλό, εύκολο σύστημα, κυρίως όπου θα μπορώ να προσαρμόζω το συνολικό volume όλου του rig μου ανάλογα με το μέγεθος του χώρου όπου παίζω χωρίς να αλλάζει η γενική χροιά των ρυθμίσεων μου, επετεύχθη και με το παραπάνω, και το επιβεβαίωσα και στην συναυλία όπου τον χρησιμοποίησα με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα.

Ταυτόχρονα όμως, όσο και πρωτοποριακό να είναι το σύστημα επιλογής τελικών, όσο προηγμένη και τελευταίας γενιάς να είναι η προσομοίωση, καθαρά από πλευράς χροιάς και μόνο (και όχι λειτουργικότητας) για μένα ο ενισχυτής αυτός δεν μπορεί να σταθεί στο πλάι ενός καλού λαμπάτου. 

Αντίθετα, αν βάλουμε στην εικόνα και την απίθανη, ατελείωτη λειτουργικότητα που προσφέρει, τα εφέ του, τις μνήμες του, τον έξυπνο σχεδιασμό του και όλους τους παπάδες που κάνει, προσωπικά θεωρώ ότι για τον συνειδητοποιημένο για την χροιά του modelling αγοραστή  θα είναι μία πολύ ευχάριστη έκπληξη και αποτελεί μία εξαιρετικά δόκιμη αγορά.




LINKS:

Site: http://www.blackstaramps.com/products/id60/
Manual: http://www.blackstaramps.com/pdf/handbooks/id-handbook-60-100-260.pdf
Thomann: http://www.thomann.de/gr/blackstar_id60_tvp_h.htm


REVIEWS:

Blacksat ID60


Blackstar ID Series Amplifier Demo


ULTIMATE BLACKSTAR ID:SERIES Demo / Review ID:15 ~ Same Tones from ID:30 ID:60 ID:260


Blackstar INSIDER Features Webinar


What is TVP? Blackstar's patent-applied-for technology in the ID Series


Blackstar ID Series explained, with Bruce Keir (Embedding disabled, limit reached)

Blackstar ID Series Amplifier Demo (Embedding disabled, limit reached)

11
Ποστάρω εδώ μία πληροφορία που ίσως είναι άγνωστη στους περισσότερους.

O Thomann έχει inline πάρα πολλά Reviews για κάθε προϊόν, που περιέχουν πολλές καλές πληροφορίες και επειδή είναι από επιβεβαιωμένους αγοραστές (η συγγραφή ενός review γίνεται διαθέσιμη μόνο μετά την αγορά ενός προϊόντος από την σελίδα customer orders) είναι ιδιαίτερα έγκυρη.

Η πληθώρα των reviews είναι από Γερμανούς και δευτερευόντως Γάλλους και Άγγλους, οπότε είναι απαλλαγμένες από Αμερικανιές, και ίσως και τυχόν σχετικούς σνομπισμούς και προκαταλήψεις.

ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ για να δείτε τα Reviews:
Στο κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει, ανεβείτε στην πάνω μεριά του browser και στο URL αντικαταστήστε το /gr/ με /uk/ (ναι για κάποιο περίεργο λόγο δεν είναι άμεσα διαθέσιμα σε εμάς!..)
Μόλις επαναφορτώσει η σελίδα, θα δείτε πάνω από το προϊόν ένα Rating, πατήστε το και θα πάτε στα Reviews του σχετικού προϊόντος.

Μην εκπλαγείτε αν δεν φαίνονται όλα.. ο Thomann κάνει κατηγοριοποίηση ανάλογα με την γλώσσα. Πατήστε το "Reviews in other language" και διαλέξτε γλώσσα.

Μην ανησυχείτε αν δεν μιλάτε Γερμανικά ή Γαλλικά, απλά κάντε select όλα τα κείμενα και περάστε τα στην αυτόματη μετάφραση του Google.

Αξίζει όλη η φασαρία?.. ΣΑΦΩΣ και αξίζει, έχω προσωπικά γλυτώσει από αστοχίες και ενίοτε έχω αλλάξει αγοραστική στρατηγική από πράγματα που έχω διαβάσει από τα  Reviews στο Thomann.

Δοκιμάστε το, δείτε και κρίνετε και μόνοι σας.   

12
Ενισχυτές / Celestion V-Type 12" - Τι λέτε?..
« στις: 08/12/13, 01:05 »
Το νέο μεγάφωνο της Celestion το V-Type 12" έχει την δύσκολη αποστολή να εκθρονίσει το V30.
Καθώς το V30 είναι το αγαπημένο μου μεγάφωνο, έχω μεγάλη περιέργεια να το ακούσω από κοντά:
1. Ίδια χροιά
2. Δυνατότερο
3. Λιγότερο ice pick effect
4. Ζυγίζει λιγότερο
5. Φθηνότερο

Τι λέτε?..

Να τι λέει το Tube-Town's Review:

The Celestion V-Type sounds like a Vintage 30 with a touch of Greenback. Does anybody really need this? We think so, because the V-type has some clear advantages over the Vintage 30.
The biggest complaint about the Vintage 30 it the strong mid peak, which is nearly linear at 100dB between 450 - 1300 Hz. The V-Type also has a mid peak, but it starts later, around 600 Hz, and drops off sharply after 1kHz, which gives it a significantly smoother, less cluttered sound.
The V-Type also weighs quite a bit less than the Vintage 30. Your back will be grateful, and combo owners will be particularly happy.
The weight reduction follows from the use of a smaller magnet. The smaller magnet has the additional advantage that it can now be used in combos in which the magnet of a Vintage 30 would come in contact with the tubes or transformers. The V-Type also handles 10 watts more, which allows greater headroom, and is particularly useful with 50-watt amps.
Finally, the V-Type is considerably less expensive than the Vintage 30, for which your wallet will thank you.
All in all, we have to ask if the Vintage 30 is even necessary any more, as the V-Type is, to our taste, a better speaker and highly recommended as a direct replacement.


V Type:

V30:


Όπως βλέπετε, υπάρχουν σημαντικές ομοιότητες αλλά και επιπλέον σημαντικές διαφορές.

Παραθέτω ακόμα κάπoια δικά μου σχόλια από σημεία που δεν επισημάνθηκαν στο σύντομο αυτό review του ΤΤ:

Με μοναδική απώλεια -2 db Sensitivity σε σχέση με το v30:
Vtype +98 db Sensitivity, έναντι V30 +100db Sensitivity
..που ουσιαστικά θα επιτρέψει σε όσους έχουν πολλά watt να ανοίξουν άλλο λίγο το master volume για να πάρουν λίγο ακόμα power amp distortion, το VType:

1. Έχει πιο γεμάτα μπάσα:
Vtype +90 db SPL @ 60Hz, έναντι V30 +90db SPL @ 90Hz !!..,
..που θα ευνοήσουν drop tunings, σφιχτά palm mutes, και θα δικαιώσουν ενισχυτές με oversized OTs.

2. Έχει πιο extended πρίμα με μία πιο linear περιοχή:
Vtype +80 db SPL @ 7kHz - 11kHz,
..που θα ευνοήσει το upper presence και θα δίνει την αίσθηση καλύτερου clarity και definition.

Προσωπικά δεν κρατιέμαι να το κάνω Α/Β testing με ένα V30..

13
Παιδιά από τις απαντήσεις σας εδώ: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=86780
..είδα ότι υπάρχει πεδίο ενδιαφέρουσας συζήτησης για τα τεχνητά ή και τα forced likes όπως καθώς και για την συλλογή friends και subscriptions.

Έγραψα ότι:
Αυτή η Like-o-λαγνεία που συνδέεται απόλυτα με το marketing έχει εκφυλίσει παντελώς την έννοια του like, και όταν likes εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο δεν απέχει πολύ από τις κοινοβουλευτικές ψήφους όταν επίσης εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο. Με κάθε like που δίνουμε αλλά δεν πιστεύουμε, εκποιούμε ένα μέρος από την προσωπική μας αξιοπρέπεια και ακεραιότητα.

Επίσης μου προκαλεί μεγάλη θλίψη το πόσο μοναξιά και αποξένωση αισθανόμαστε μέσα στην μοντέρνα κοινωνία της δικτύωσης και των πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας, όπου άτομα με χιλιάδες likes και εκατοντάδες ιδεατούς φίλους, είναι στην πράξη πνιγμένα στην απομόνωση τους και στην συνεχή πίεση της προβολής ενός προσωπείου δηθεν δημοφιλείας, με σκοπό πάλι την Like-o-αλιεία χωρίς τέλος.


Το θέμα είναι καθαρά κοινωνικό και με ενδιαφέρουν οι απόψεις σας, πιστεύω ότι μέσα από τον διάλογο θα διευρύνω και εγώ τις δικές μου.

Όσοι συμμετείχατε βάλτε πάλι τα σχόλια σας, δεν έχω την δυνατότητα να τα μετακινήσω.

Τι γνώμες έχετε λοιπόν?..
(Οι νεότεροι του forum μην ντρέπεστε, πείτε γνώμες, κυρίως η νέα γενιά πρέπει να ακούγεται και να εκφράζεται..)

14
Πως να ρωτήσω "Τι Ενισχυτή να πάρω?" ώστε να βοηθηθώ με τον καλύτερο τρόπο?

Όταν ψάχνουμε για ενισχυτή, πολλές φορές μπορεί να οδηγηθούμε σε λανθασμένες επιλογές. Δεν είναι από άγνοια την οποία δικαιούμαστε απόλυτα καθώς το νόημα είναι ακριβώς να βοηθηθούμε από τους εμπειρότερους και γι’ αυτό ζητάμε βοήθεια.
Είναι από:
1.   Ελλιπή προετοιμασία, σκέψη και προγραμματισμό σχετικά με το τι θέλουμε να πετύχουμε
2.   Ελλιπή επικοινωνία προς τους άλλους των οποίων την βοήθεια αναζητούμε σχετικά πάλι με το τι θέλουμε να πετύχουμε

Εδώ παραθέτω έναν Οδηγό/Τυφλοσούρτη για να βοηθήσω όλους όσους ρωτούν «τι ενισχυτή να πάρουν» να οργανώσουν την σκέψη τους, να ρωτήσουν τις σωστές ερωτήσεις πρώτα στον εαυτό τους, και να επικοινωνήσουν βέλτιστα το αποτέλεσμα στους περισσότερο έμπειρους, ώστε να βοηθηθούν με τον καλύτερο τρόπο.

Στάδιο 1
«Βοηθήστε με» = πρώτος ενισχυτής ..μπορεί να μην έχω καν κιθάρα
(το καλύτερο στάδιο της όλης πορείας, καθώς όλη η μαγεία των ανακαλύψεων είναι μπροστά σου):

1.   Πόσα λεφτά έχω πρόθεση να διαθέσω?
2.   Τι είδους μουσική θέλω να παίζω? ..με παραδείγματα αν είναι δυνατόν
3.   Θέλω Ενισχυτή για Ηλεκτρική ή Ακουστική κιθάρα?
4.   Θέλω Combo (ενισχυτή με μεγάφωνο μαζί) ή Κεφαλή και Καμπίνα (ξεχωριστό μεγάφωνο)?
5.   Θέλω να παίζω σε χαμηλές εντάσεις (στο σπίτι) ή θέλω να καλύπτομαι και για πρόβες μελλοντικά?
6.   Θέλω να έχει ήδη και κάποια εφέ πάνω του ή θέλω μία καλή καθαρή ηχητική βάση για να χτίσω μελλοντικά τον ήχο μου με εφέ από πετάλια ή πεταλιέρα?

Στάδιο 2
«Αρχίζω να πιάνω το νόημα» = δεύτερος ενισχυτής ..ή πρώτος της προκοπής τουλάχιστον, έχω κιθάρα και κάποιον πρώτο εξοπλισμό.
(πολύ ευχάριστο στάδιο διότι η χροιά ενός καλού ενισχυτή είναι μία πολύ ευχάριστη έκπληξη που σε περιμένει ):

Επιπλέον των ανωτέρω:
7.   Τι κιθάρα/ρες έχω και τι μουσική παίζω με αυτές πλέον?
8.   Τι πετάλια/πεταλιέρες έχω και ποια από αυτά θέλω να κρατήσω και να ενσωματώσω στο νέο σύστημα?
9.   Πόσα watt θέλω και γιατί?
10.   Είμαι του Αμερικάνικου ή του Βρετανικού ήχου?
11.   Παίζω κυρίως (rhythm) με καθαρά, με crunch ή με distortion?
12.   Αν θέλω κεφαλή, τι καμπίνα/νες έχω/θέλω να πάρω?


Στάδιο 3
«Ο ενισχυτής είναι το εργαλείο μου» = τρίτος/τέταρτος ενισχυτής ..δεύτερος/τρίτος  καλός λαμπάτος, έχω αρκετό εξοπλισμό και έχω κάνει πολλές πρόβες και ίσως και αρκετές εμφανίσεις, ξέρω τι θέλω (λέω τώρα εγώ..)
(λιγότερο ευχάριστο στάδιο διότι η χροιά του καλού ενισχυτή είναι μία πολύ δαπανηρή υπόθεση αλλά η χροιά που σε περιμένει θα σε ανταμείψει σίγουρα.. ελπίζεις!!.. ):

Επιπλέον των ανωτέρω:
13.   Πόσα κανάλια χρειάζομαι?
14.   Τι ρυθμιστικά θέλω να έχουν?
15.   Πως ελέγχω το rig μου με MIDI / Footswitch / άλλο?
16.   Τι εξοπλισμό ενσωματώνω και σε ποιες θέσεις στην αλυσίδα ενίσχυσης?
17.   Παίζω (κυρίως) με drop tuning ή όχι?
18.   Με τι άλλα όργανα παίζω στο σχήμα?.. Τι ενισχυτές έχουν οι άλλοι?
19.   Σε τι μεγέθους χώρους κάνουμε εμφανίσεις?
20.   Με πονάει η μέση μου, ή μπορώ να κουβαλάω άνετα?.. (σημαντικό!.. :roll )


Στάδιο 4
«Ο ενισχυτής είναι το ψώνιο μου» = ΧΧ ενισχυτής ..ΧΧ λαμπάτος, έχω δώσει όλο μου το χαρτζιλίκι επί χρόνια και τροφοδοτώ το ψώνιο μου στο απόλυτο και απολαυστικό ταξίδι του δικού μου τέλειου ήχου, οπότε ΔΕΝ ξέρω τι θέλω και ΔΕΝ ξέρω τι μου γίνεται!.. έχω τερματίσει!..

Επιπλέον των ανωτέρω:
21.   Ποια προενισχύτρια (όχι NOS) είναι η αγαπημένη μου?
22.   Ποιες λάμπες μου αρέσουν περισσότερο οι EL34 / 6L6 / EL84 / άλλες?
23.   Ποια σχεδίαση μου αρέσει περισσότερο η Τάξη Α / ΑΒ / D / άλλη?
24.   Θέλω Solid State ανόρθωση ή λαμπάτη 5Y3GT / GZ34 / άλλη?
25.   Ευρωπαϊκής σχολής μπουτίκ ενισχυτής,  Αμερικάνικης σχολής μπουτίκ ή άλλος?
26.   Ποια είναι τα αγαπημένα μου μεγάφωνα V30 / C90 / G12T / άλλα?
27.   Πως θα ξεχρεώσω το δάνειο που θα πάρω για να αγοράσω τον ενισχυτή που ζαχαρώνω (εδώ δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε φίλε μου!.. :roll )
28.   Γιατί δεν με καταλαβαίνει η γυναίκα/οικογένεια μου (ούτε εδώ, λυπάμαι, αλλά εμείς σε καταλαβαίνουμε απόλυτα, γράψε μας τον πόνο σου, ελεύθερα!.. :wall :up )


Διαλέξτε λοιπόν το Στάδιο όπου ανήκετε και όταν είναι να πάρετε μία απόφαση, ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ σκεφτείτε, προβληματιστείτε, αποφασίστε και  ΓΡΑΨΤΕ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ  για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε καλύτερα..

Με όλη την αγάπη μου,
Αδριανός



 

15
Ενισχυτές / Engl Ironball head, 20 Watt
« στις: 28/02/13, 12:25 »
Στην NAMM 13 παρουσιάστηκε ένας νέος ενισχυτής της ENGL, o Engl Ironball head, 20 Watt all Tube Handbag Amp.

http://www.premierguitar.com/Magazine/Issue/2013/Feb/GALLERY_NAMM_2013_Day_4.aspx?Page=16&


Specifications
 •Power: 20 watts
 •Channels: 2
 •Gain Levels: 2 per channel
 •Shared EQ: Bass / mids / treble / presence
 •Inserts: Series
 •Pre Amp Valves: 4 x 12AX7
 •Power Amp Valves: 2 x EL84
 •Effects: Hall / Reverb
 •Impedance: 4/8/16 ohms
 •Special Features: Powersoak (20/10/5/1/0 Watt), Headphone Out

Αναφέρεται ως "high end amp in a small package" και φαίνεται να προσπαθεί να χτυπήσει άλλους της ίδιας κατηγορίας όπως οι Tubemeister.

Introducing the ENGL Ironball 20W All-Tube Amplifier Head, made in Germany,
2013 brings us this extraordinary new amp from the mad scientists at ENGL. The Ironball is a comptact, more affordable ENGL head but with all the high-end quality, power, versatility and signature high-gain mastery ENGL is famous for. This is not a "Mini-Powerball". This is an professional level insturment with a voicing of its own. With a thicker, warmer sound than the Powerball but with that classic ENGL tight response, the Ironball delivers tremendous clean, crunch, high-gain rhythm and lead tones. The Ironball truly puts all other mini-heads to shame.

This is "lunchbox" amp in appearance alone, the Ironball is perfectly suited for serious studio and live applications and no corners have been cut. It has a big punchy sound with responsive dynamics and immense power. With its built-in power attenuator it makes a great practice or bedroom amp as well. It is loaded with useful sfeatures such as Reverb, Serial FX Loop, Gain Bosots, Multiple Volume Controls including a Master Volume Boost, Recording Out, andm ore."

Να τι γράφεται για αυτόν σε φορα:

"I think people have seriously mistaken what the Ironball is. This is a German made serious high-end tube amp, its not a cheap made in China amp like the Orange Micro Terror. It's meant for professional recording, gigging, rehearsals. It's not a mass-produced bedroom amp. It is however a much less expensive alternate to a full-size ENGL head. I guarantee this thing would smoke any of its mini-head contemporaries. If on a tighter budget the Orange, HK, Egnator, etc are nice alternatives but they're not capable of the tone or performance that this can bring."

"I too was not into the GigMaster much. This one is supposed to be way way better. I was told by someone "in the know" that this is one of the best sounding ENGL amps they've ever produced, irregardless of wattage."

"Yeah, it sounds better than the Powerball. In my personal opinion the Powerball II is the least impressive amp ENGL makes. Been pretty vocal about that opinion for years now. I never understood why the PB is the default ENGL people always try.  It's cool and all, but as an ENGL fan who uses them live and a dealer who gets to play them side by side constantly, it doesnt compare to the rest of the lineup. Not for my tastes anyway.
 
ENGLs I really like more than the Powerball include the: Invader, Savage, Fireball 100, Blackmore, Retro 100, Steve Morse, and the Special Edition (but ironically despite the price I like the SE the least of this group). The Victor Smolski model which is based off the Powerball but improved upon I do like as well, but I find installing warmer pre-amp tubes (such as the JJ ECC83S Gold Pin in v1) really helps eliminate some of the graininess and gives it a punchier sound.
 
The Ironball has the tightness of the Powerball (or all ENGLs), but with a thicker, warmer sound like the Fireball or Invader has. I'd take an Ironball over a Powerball anyday. So I'd say, if you're a Powerball owner, you'd love the Ironball."

Ακούστε τον:

NAMM SHOW 2013: Engl Ironball


Engl -TV E606 Ironball Amp-head demo by Bernd Aufermann


ENGL Ironball - NAMM 2013: Product Showcase


NAMM 2013 ENGL Ironball



16
Πρέπει να είναι ο πρώτος Diezel D-Moll που ήρθε στην Ελλάδα.

Όχι τυχαία, διότι παρακολουθούσα από την άνοιξη με μεγάλη αγωνία και προσήλωση το νέο οικονομικό μοντέλο της Diezel και η άμεση επαφή που είχα από πολύ νωρίς με τον Thomann απέδωσε καρπούς.

Θέλετε να δείτε φωτο και να γράψω και Review με την πρώτη ευκαιρία?..
Πατήστε με ειλικρίνεια τον παρακάτω σύνδεσμο:

"Πατώντας εδώ, δίνω τον λόγο μου ότι θα σκέφτομαι μόνο καλές σκέψεις για τον ενισχυτή του Αδριανού, και σε καμία περίπτωση δεν θα ζηλέψω σε σημείο που να τον ματιάσω, να του καεί και να τον στείλει πίσω κλαίγοντας!!.."

Προσεχώς, πολύ περισσότερα!..



17
Αγαπημένα Πετάλια Μελών ανά Κατηγορία
 

Η Αφορμή:

Απλά:  συνέχεια ρωτάνε μέλη και ειδικά νέα μέλη, «τι πετάλι να πάρω», «προτείνετε μου ένα καλό (πχ) delay», «έχετε ακούσει κάποιο καλό ΧΥΖ πετάλι» κλπ, κλπ. Δεν θα ήταν καλή ιδέα να υπάρχει ένα σημείο, όπου να μπορεί ο καθένας με λίγη εμπειρία να αναφέρει το αγαπημένο του πετάλι ανά κατηγορία, ώστε να μπορούν άλλοι να παίρνουν ιδέες και να μαθαίνουν?
 

Η Ιδέα:

Θα φτιάξουμε έναν Πίνακα με τις TOP ΕΠΙΛΟΓΕΣ μας για κάθε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ πεταλιών. Τον πίνακα αυτό θα μπορούν να συμβουλεύονται νέα (και παλιά) μέλη όταν θέλουν να διαλέξουν πετάλια ή/και να πάρουν ιδέες. Όλες οι επιλογές θα συνοδεύονται από Links σε ένα από τα πιο έγκριτα Ευρωπαϊκά Online Stores (DV, Thomann, Musicstore, κλπ) ή και αλλού αν δεν υπάρχουν σε αυτά.

Οι επιλογές θα είναι ΕΠΩΝΥΜΕΣ. Μπορούμε να αλλάζουμε γνώμη, υπό την προϋπόθεση ότι με 5 λέξεις θα εξηγούμε γιατί.  Οι επιλογές θα είναι από την πρώτο χέρι ΕΜΠΕΙΡΙΑ μας στην πράξη και όχι φανταστικές, τύπου άκουσα, που είπαν κλπ.
 

Ποια Μέλη μπορούν να Συμμετέχουν/Αναρτηθούν στους Πίνακες:

Μπορεί να συμμετέχει ο καθένας, υπό λογικές προϋποθέσεις, ώστε να υπάρχει κάποια εγκυρότητα απόψεων και να μην πάει στράφι όλη η προσπάθεια.

Οι προϋποθέσεις είναι οι εξής:
  • Το/τα πετάλια που θα συστήνουμε θα πρέπει να είναι στην ΚΑΤΟΧΗ μας (τώρα, ή στο παρελθόν) και να έχουμε λογική πρακτική εμπειρία από την ΧΡΗΣΗ τους. Εάν έχουμε κάνει live, πρέπει να έχουν μπει στο PedalBoard μας τουλάχιστον μία φορά.
  • Το/τα πετάλια που θα συστήνουμε θα πρέπει να τα έχουμε συγκρίνει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΕΤΑΛΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (ή και περισσότερα), το οποίο με την σειρά του θα πρέπει να έχει περάσει από ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ δανεικό, ή αγορασμένο και δοκιμασμένο για εύλογο διάστημα ώστε να έχει νόημα η σύγκριση. Όχι YouTube, videos, ή άλλες απόψεις τρίτων.
  • Ότι δηλώνουμε επί των ανωτέρω θα είναι αληθές και επί λόγου τιμής. Δεν πρόκειται να ζητήσω απόδειξη αγοράς από κανένα.
Καθένας μπορεί να συμμετέχει, το κάθε μέλος μπορεί να μπει σε όσες κατηγορίες πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις, σε μία ή και περισσότερες κατηγορίες.

ΔΕΝ χρειάζεται να συμπληρώσουμε τώρα όλους τους πίνακες, αλλά σιγά-σιγά θα δημιουργηθεί ένα καλό Αρχείο Αναφοράς.


Οι Κατηγορίες

Σε πρώτη φάση, θα δημιουργήσω κατηγορίες βασιζόμενος στην Κατηγοριοποίηση του site με τα περισσότερα videos και effects στον πλανήτη, το ProGuitarShop.

Όμως σκέφτομαι ότι σε αυτά, θα πρέπει να προσθέσουμε κάποιου είδους προστιθέμενη αξία για να βγάζει νόημα για εμάς, όπως ΠΧ μπορεί να μην έχει νόημα Πίνακας με το καλύτερο Distortion πετάλι, αλλά Πίνακας με το καλύτερο Metal πετάλι.

Θέλω, να φτιάξουμε πρώτα και να ξεκινήσουμε τις Κατηγορίες που θα έχουν νόημα και ουσία, χωρίς να ξεφύγουμε πολύ σε όγκο και το εκφυλίσουμε σε Database. Μετά προσθέτουμε και άλλες.
 

Η Υλοποίηση

Με την νέα μου δυνατότητα της αλλαγής παλαιών ποστ, θα κάνω τις απαραίτητες προσθήκες αλλαγές σε κάθε πίνακα για κάθε μέλος. Οι Πίνακες θα παραμείνουν στην Κορυφή και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ ώστε ανανεώνονται/επεκτείνονται τακτικά.
Εάν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον, θα κάνω το θέμα Sticky.

Όποιος θέλει να συμμετέχει και να συμπεριληφθεί η επιλογή του στους Πίνακες, παρακαλώ ποστάρετε τα εξής στοιχεία κατ’ ελάχιστον (παρακαλώ βάλτε και links για να με βοηθήσετε):
  • Κατηγορία:
  • Αγαπημένο μου πετάλι:
  • Το σύγκρινα στην πράξη και το προτιμώ από το/τα:
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ το αγαπημένο σας πετάλι να είναι το ίδιο με κάποιο άλλο μέλος. Ίσα-ίσα, ενισχύει την συλλογική μας προτίμηση σε αυτό το πετάλι.
 
Οι επόμενες σελίδες είναι ακόμα πειραματικές, αλλά οι πρώτες κατηγορίες θα είναι λίγο πολύ κάπως έτσι. Ελπίζω να μπορώ να διαχειριστώ καλά τους πίνακες..

Ξεκινήστε να ποστάρετε όποτε θέλετε σχόλια και προτιμήσεις και από αύριο θα συνεχίσω, για να βάλω ότι μπορώ..

18
Παιδιά καλημέρα,
Ζητώ τα φώτα σας για να διαλέξω ένα synth για το συγκροτημα μας.
Παίζουμε μοντέρνο Βρετανικό rock και χρειαζόμαστε ένα synth για γενική χρήση, με λίγα strings, λίγα pads, λίγο πιάνο, λίγο hammond, τα γνωστά.

Θέλω να είναι ευέλικτο με πολλές έτοιμες μνήμες και ήχους, αξιοπρεπούς ποιότητας χωρίς να με ενδιαφέρει το editing, δεν θα έχουμε χρόνο να ψάχνουμε πολλά menus για νέους ήχους, ούτε θα κάνουμε production πάνω στο μηχάνημα (γιαυτό δεν έγραψα workstation)..  Η ουσία είναι να ανακαλούνται γρήγορα διάφοροι έτοιμοι ήχοι για κάθε τραγούδι.

Ψάχνω για κάτι που θα μπορώ να βρω κάτω από 500E μεταχειρισμένο.

Κάτι στο στυλ που ψάχνουμε πιστεύω ότι είναι το http://www.thomann.de/gr/yamaha_mm6.htm
..αλλά θέλω πολύ να ακούσω τις γνώμες σας και τις προτάσεις σας.. κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη!

19
Απόγευμα στο σπίτι μου.. καταχαρούμενος και ενθουσιασμένος ανοίγω τον νέο μου ψηφιακό παλμογράφο από το EBay!.  Έχω να δουλέψω συστηματικά παλμογράφο από τα φοιτητικά μου χρόνια στα τέλη της δεκαετίας των 80’s, όπου πέρναγα ατελείωτες μέρες στο εργαστήριο, μπροστά στα κτήνη της Tektronix και της Hewlett Packard, προσπαθώντας να  απολαθώσω τον υπολογιστή που είχα φτιάξει για το Διδακτορικό μου..
 
Εγώ (με χαρούμενη προσμονή..): -Μωρό μου κοίτα τι πήρα..
Εκείνη: -Τι είναι αυτό?!.?.
Εγώ: - Παλμογράφος!..
Εκείνη: (...)- Και τι κάνει?!.?.
Εγώ: -Σου επιτρέπει να δεις τα σήματα οπτικά!.
Εκείνη: -Μάλιστα!.. (..yawn..) ..ανοίγει την τηλεόραση..

...
Εγώ (με πολύ ενθουσιασμό..): -Μωρό μου κοίτα !!..
Εκείνη: -Αα.. τι είναι αυτό λοιπόν?!.?.
Εγώ: - Κοίτα πως φαίνεται το σήμα που βγαίνει από το Distortion.. βλέπεις που είναι παραμορφωμένο?..
Εκείνη: -..μμμ.μμ.. ναι.. και τι ακριβώς βλέπουμε?..
Εγώ: - Αυτό είναι το σήμα που μπαίνει στο πετάλι και αυτό που βγαίνει είναι παραμορφωμένο.. δες τα δύο μαζί.. βλέπεις πως αλλάζει όταν ρυθμίσεις να κουμπιά?..
Εκείνη: -..μμμ.. ωραίο!.. συνεχίζει να βλέπει τηλεόραση..

...
Εκείνη: -Εεπ.. τι είναι αυτό που χορεύει?!.?.
Εγώ : -Το σήμα από ένα Chorus!. Βλέπεις πως μεταβάλλεται?! ..
Εκείνη: - Ααα.. μπορείς να το αλλάξεις?!.?.
Εγώ : -Ναι, κάντο μόνη σου.. γύρισε αυτά τα κουμπιά και δες πως αλλάζει! ..
Εκείνη: -Πολύ ωραίο!.. ασχολείται λίγο.. –Μπράβο μωρό μου (με συγκατάβαση)!.. !.. συνεχίζει να βλέπει τηλεόραση..


Λοιπόν τις γυναίκες μας φαίνεται ότι μπορούμε ίσως να τις εμπλέξουμε, τουλάχιστον για λίγο.. όσο είναι πρόθυμες και δεκτικές.. τι όμως γίνεται με ΕΜΑΣ?..



Ακούμε καθημερινά Gain, Overdrive, Symmetric Distortion, Asymmetric Distortion, Hard Clipping, Soft Clipping, Phase Inversion..  το forum και το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από τους όρους αυτούς. Θέλουμε να ρίξουμε μία ματιά στο σήμα όπως παραμορφώνεται μέσα από Πετάλια και Ενισχυτές? Μπορούμε να ΔΟΥΜΕ κάτι από όλα αυτά τα ανωτέρω?..

ΚΑΙ τελικά ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ?..

 ..Ίσως τίποτα, ίσως κάτι, ίσως πολλά!. Να όμως κάποια από τα ερωτήματα που θα ήθελα προσωπικά να απαντήσω:

Τα Ερωτήματα:
 
  • Πως φαίνονται το Overdrive και το Distortion που παράγουν διάφορα Πετάλια?
  • Τι είναι Ασύμμετρη και Συμμετρική Παραμόρφωση και πως φαίνονται?
  • Τι είναι Σκληρό και Μαλακό Ψαλίδισμα και πως φαίνονται?
  • Τι είναι Αντιστροφή/Μετατόπιση φάσης?
  • Πως χτίζεται η Παραμόρφωση μέσα στην Προενίσχυση και το Τελικό Στάδιο ενός Λαμπάτου?
  • Μπορούμε να δούμε οπτικά τις διαφορές της Παραμόρφωσης από έναν Λαμπάτο και έναν Τρανζιστοράτο Ενισχυτή?
  • Μπορούμε να δούμε οπτικά τις διαφορές της Παραμόρφωσης από έναν Αναλογικό και ένα Ψηφιακό Πετάλι?
  • Πως φαίνεται το σήμα μέσα από άλλα πετάλια όπως Chorus, Phaser, κλπ?


H Ιδέα:
Κάθε φορά που θα έχω λίγο χρόνο θα περνάω ένα Πετάλι ή έναν Ενισχυτή στον παλμογράφο και θα τεστάρω το σήμα σε διάφορες δεδομένες συνθήκες, συχνότητας και έντασης. Θα φωτογραφίζω το αποτέλεσμα και θα ποστάρω ότι προέκυψε, με σκοπό να απαντήσουμε τις ανωτέρω ερωτήσεις και πολλές άλλες δικές μου και δικές σας που ίσως προκύψουν..

ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι θα προκύψει.. είναι ένα ταξίδι.. μας ενδιαφέρει να το κάνουμε μαζί?..

Ψηφίστε (μέχρι 2 ψήφους ο καθένας), σχολιάστε, πείτε γνώμες, ιδέες ή ότι άλλο θέλετε..
 

20
Ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ενδιαφέρον νέο μόλις έσκασε στο site της Conrford:

Ένα νέο top μοντέλο handwired που παρουσιάστηκε από την Jet City στην φετεινή NAMM έχει απίθανη ομοιότητα με τον κορυφαίο ενισχυτή της Cornford, τον ΜΚ50 ΙΙ!!..

Cornford πάνω, Jet City κάτω!:

Η ομοιότητα είναι εκπληκτική!..

Διαβάστε το σχετικό post: http://www.cornfordamps.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=2690

Πολύ καιρό παρακολουθώ το site της Cornford ως κάτοχος ενός RH30 και υπάρχει σαφής εγκατάλειψη των δρώμενων της εταιρείας από τους ιδιοκτήτες/κατασκευαστές/σχεδιαστές.

Είναι πολύ πιθανόν, όπως αναφέρεται και στο φορουμ ότι έγινε licensing από τους μεν στους δε.

Αυτό είναι εξαιρετικό νέο, διότι μία εταιρεία όπως η Jet City θα κάνει πιο προσιτό το κορυφαίο μοντέλο. Διαβάστε σχετικά και εδώ που το είχαμε συγκρίνει με την Elmwood:

 Cornford MK50ΙΙ vs Elmwood Modena 60 (ή battle of the EU boutique amp kings)

21
Πρόσφατα ακούω φίλους να θέλουν να αγοράζουν έναν Mesa Triple Rectifier..
-Γιατί δεν παίρνεις έναν απλό ή έναν Dual Rectifier από τους μεταχειρισμένους?.. ρωτάω..
-Δεν μου φτάνει, θέλω Triple!..

Τι σημαίνει όμως αυτό?.. Τι παραπάνω θέλει?
Εν τέλει, τι είναι Triple Rectifier?

Ψηφίστε, και αν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον, θα αναλύσω το είναι και τι σημαίνει για τον ήχο του ενισχυτή.

HINT: Δεν χρειάζεται να είστε σωστοί. Οι ψήφοι είναι τελείως ανώνυμοι.. ψηφίστε αυθόρμητα!
Αξίζει να δούμε τι μήνυμα έχει περάσει η Mesa στο μυαλό του δυνητικού καταναλωτή..

22
Μόλις αναρτήθηκε το πρώτο Amp Kit της γνωστής εταιρείας κιτ BYOC και ονομάζεται Champlifier.

http://www.buildyourownclone.com/ampkitindex.html

Από μία ματιά στις οδηγίες, φαίνεται ότι έχει γίνει απίστευτη δουλειά στο θέμα!.. Είναι οι καλύτερες και πληρέστερες οδηγίες που έχω προσωπικά δεί ever.. Νομίζω ότι εάν κάποιος ψάχνει για ένα πρώτο Amp Kit, δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη καθοδήγηση.

Λίγα στοιχεία για τον Champlifier:
Είναι FullTube και βασίζεται στον Fender Champ.
Έχει μία 12ΑΧ7 προενισχύτρια, μία 5Υ3 Rectifier και μία 6V6 τελική, που δίνει 6 Watts σε Τάξη Α.
Είναι τελείως καθαρόαιμος, με ένα απλό Volume. 





23
Έκανα μία γερή πρόβα την προηγούμενη εβδομάδα με τον Tubemeister και πλέον πιστεύω ότι μπορώ να σας δώσω μία πρώτη hands on εντύπωση από τον ενισχυτή.

Για να μην σας κρατάω σε αγωνία:  είμαι εντυπωσιασμένος!


Εντυπώσεις από το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Μια μικρή ξενάγηση στο εσωτερικό του ενισχυτή, δείχνει κάποια πρώτα πράγματα. Δεν είναι επισκέψιμος όσο άλλοι ενισχυτές, λόγω μεγέθους. Έχει πολλά κυκλώματα και αρκετές πλακέτες. Παράλληλα το λύσιμο του είναι μπελάς, καθώς σε λίγο χώρο έχουν πακετάρει πολύ υλικό.



Επίσης, υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά και κάποια ICs στερούνται διακριτικών, ώστε δεν είναι δυνατόν να βγάλουμε συμπεράσματα για το θέμα «all tube». Έχοντας δει μέσα στο μηχάνημα, σίγουρο θεωρώ το ότι συμμετέχουν στο clipping και solid state υλικά, καθώς υπάρχουν πολλές δίοδοι που φαίνονται και στις φωτογραφίες, οι οποίες είναι σε διάταξη clipping και δεν έχουν σχέση με άλλα παραδοσιακά κυκλώματα όπως τροφοδοσία ή ρελέδες. Το ηχητικό αποτέλεσμα όμως, δικαιώνει πλήρως τις σχεδιαστικές επιλογές που έχουν γίνει.



Ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού καταλαμβάνει και το κύκλωμα TSC, της αυτόματης ρύθμισης των Bias των δύο EL84 του τελικού σταδίου. Με το TSC, γίνεται παιγνίδι η αλλαγή λυχνιών και μπορεί κανείς να πειραματιστεί με άλλες λυχνίες ή και με NOS λυχνίες για την εμπειρία εάν το επιθυμεί, χωρίς να αγχώνεται για ρυθμίσεις Bias και τα τοιαύτα.



 
Εντυπώσεις από τα ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ

Εδώ έχουμε κάποια παράδοξα που δεν συναντάμε συχνά.

Πρώτον, έχουμε δύο κανάλια, το κάθε ένα με Master και Gain, δηλαδή ΚΑΙ το καθαρό κανάλι έχει Gain. Mε το καθαρό κανάλι λοιπόν, να μπορεί να βγάλει και ένα Crunch εάν επιλέξουμε.

Δεύτερον, τα Master, δεν είναι ακριβώς Master Volume με την συμβατική έννοια. Εδώ, το Gain είναι το overdrive της προενίσχυσης, όπως συνήθως, αλλά Master είναι και αυτό κάτι σαν Gain του τελικού σταδίου, και για να ρυθμίσουμε το τελικό overall Volume του ενισχυτή, πρέπει να ασχοληθούμε με το Power Soak, στα 1,5 ή 18 watt. Μπορεί να ακούγεται κουφό, αλλά στην πράξη είναι πολύ καλό. Μπορείς με τα Master και Gain να ρυθμίσεις ανεξάρτητα το overdrive της προενίσχυσης και του τελικού σταδίου!..

Τέλος το Lead Boost δουλεύει μόνο με το κανάλι Drive και δίνει έναν συνδυασμό έντασης και distortion μαζί. Στην πράξη είναι καλό, με καλά ποσοστά επιπλέον έντασης και distortion για να περάσεις σε solo, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να ρυθμίσεις κανένα από τα δύο αυτά ποσοστά.

Πίσω, εκτός επό το Power Soak υπάρχει και Red Box out με έξοδο για ηχογράφηση, με πολύ καλό cab sim. Έπαιξα βράδυ με τα ακουστικά, και είναι απόλαυση να ακούς τόσο καλό distortion χωρίς καθόλου ήχο από το μεγάφωνο.

24
Μέσα στα χρόνια που αρθρογραφώ στο kithara γύρω από το DIY, δεν θυμάμαι άλλο θέμα να έχει ζητηθεί τόσο επίμονα και από τόσο πολλούς, όσο το θέμα της διακόσμησης κουτιών για πετάλια, με την μέθοδο των Water Slide Decals.

Και δικαιολογημένα, διότι άλλο να βάφει κανείς με το χέρι (που είναι σαφώς μία εξαιρετική τέχνη από μόνη της) και άλλο να μπορεί να χρησιμοποιεί οποιοδήποτε έτοιμο σχέδιο ή φωτογραφία και να προσθέτει άψογα γράμματα και γραφικά στο PhotoShop ή οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα της αρεσκείας του και να μπορεί να παράγει κουτιά επαγγελματικής όψης με τέλειο φινίρισμα.


Μερικά κουτιά που έφτιαξα με την μέθοδο αυτή είναι τα παρακάτω:





















Είμαι σίγουρος ότι όταν τελειώσουμε, θα μπορείτε να με ξεπεράσετε κατά πολύ, εφαρμόζοντας την δική σας φαντασία και δημιουργικότητα.

Υπομονή λοιπόν, το υλικό είναι πάρα πολύ και έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε παρέα.

25
Koch Twintone II: Γνωριμία - Εσωτερικό Tour

Πριν από λίγο καιρό, αγόρασα δεύτερο χέρι από τον εξαιρετικό φίλο Γιώργο (marillion) έναν Koch Twintone II σε κεφαλή.
Έμεινα εντυπωσιασμένος από την απόδοση του, την χροιά και την ευελιξία του, τόσο που στήριξα όλο το ηχοσύστημα μου πάνω του στο πρόσφατο ετήσιο Live Party μας.

Θέλησα σαφώς να κάνω την γνωστή "γνωριμία" μου μαζί του και να δω λίγο περισσότερο το εσωτερικό του, αλλά και να τον μετρήσω και να του αλλάξω κάποιες προενισχύτριες λάμπες. Στα επόμενα post θα παραθέσω λίγες φωτογραφίες από αυτές τις διαδικασίες και θα προαθέσω κάποια σχόλια σε θέματα που μου τράβηξαν την προσοχή.

Εδώ είμαστε λοιπόν, μία σχετικά στενή και ευκολομεταφερόμενη κεφαλή, αλλά μην σας ξεγελάει το μικρό μέγεθος, είναι εξαιρετικά ευέλικτη από πλευράς ρυθμίσεων. Παρά το μικρό του μέγεθος, έχει αναλογικό Reverb με αληθινό spring tank και όχι ψηφιακό:



Προσεγμένη από παντού, κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η προσοχή της κατασκευής, με γρίλια να προστατεύει τις τελικές λάμπες, και λάστιχα όπου έχει βίδες για να αποφεύγονται οι κραδασμοί και οι τριγμοί:



Αφαιρούμε το πίσω καπάκι για να αποσυνδέσουμε το Reverb tank και να αφαιρέσουμε την κεφαλή:



Αφαιρούμε και την γρίλια που προστατεύει τις τελικές λυχνίες:



Εδώ έχουμε λοιπόν όλο το εσωτερικό του μηχανήματος σε πλήρη θέα. Πολύ τακτοποιημένα όλα, τα καλώδια με clips και όλη η κατασκευή εξαιρετικά προσεγμένη σε κάθε της λεπτομέρεια. Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη, και φαίνεται σε κάθε βήμα που πάνε τα αρκετά λεφτά που κοστίζει το μηχάνημα:



Η τροφοδοσία έχει ιδιαίτερα μεγάλους πυκνωτές, δείγμα της προσοχής του κατασκευαστή στην σωστή τροφοδοσία:



Πολύ καλής ποιότητας πυκνωτές ERD, ποιοτικά υλικά παντού και επίχρυσες επαφές σε όλα τα sockets μπροστά και πίσω στον ενισχυτή:



Ρελέδες για το (τεράστιο και πολύ ευέλικτο 5 διακοπτών) footswitch και σημασία στην ποιότητα των ολοκληρωμένων Buffers/OpAmps που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι είναι socketed, ώστε να αλλάζουν εύκολα αλλά και σύμφωνα με τις ηχητικές απαιτήσεις του ιδιοκτήτη!..:



Και τέλος, εδώ έχουμε την εσωτερική αντίσταση 8Ohm που εξυπηρετεί τρείς στόχους, προστατεύει τον ενισχυτή απόλυτα σε περίπτωση που ξεχάσουμε να συνδέσουμε μεγάφωνο, επιτρέπει την λειτουργία του μόνο με ακουστικά, και τέλος χαμηλώνει τα watt από 50 σε 25, με απλή σύνδεση τύπου attenuator. Μπράβο στην Koch!..:




Επόμενο ποστ: Μετρήσεις.


Σελίδες: [1] 2 3