Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - BitCollector

Σελίδες: [1] 2
1
Καλησπέρα

Προσπαθώ να σουλουπώσω το στρατοειδές μου τελευταία (αν και μου την έχει δώσει και είμαι στο παρά πέντε να πάω να πάρω μια Fender USA και να το γράφει στην ούγια, αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα).

Χθες καταπιάστηκα να αλλάξω το nut το οποίο ήταν σε άθλια κατάσταση. Είχα ένα ήδη χαραγμένο, αλλά όταν το έβαλα διαπίστωσα ότι οι εγκοπές δεν ήταν αρκετά φαρδιές/βαθιές. Έτσι προσπάθησα να τις ανοίξω με διάφορα εργαλεία που είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν (πριονάκι, needle files κ.α.). Στις δυο πιο λεπτές τα παράτησα επειδή ήθελε πολλή δουλειά με τη λάμα-κοπίδι που χρησιμοποιούσα. Τότε βρήκα το παρακάτω βίντεο


Η ιδέα δούλεψε άψογα. Δεν ξέρω αν είναι γνωστό το κόλπο, πάντως είναι καλή εναλλακτική στα nut files, που μάλλον υπερτιμημένα είναι...

2
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 05/11/17, 09:08 »
Μήπως είναι Valco αλλά η Stam Gardelis Series; 
Πάντως το site είναι σκέτος θησαυρός. Θυμήθηκα τις Teisco που τις χαλβάδιαζα πιτσιρικάς στα 70's.
Παράξενο που δεν έχει καμιά Eko.

EDIT
Τι ήθελα και το έλεγα; Μόλις το αλίευσα στο Google!
Δεν είναι ίδια, αλλά είναι πολυ κοντά!

3
Λοιπά / Απ: Whatever
« στις: 04/11/17, 23:42 »
Σιγά! Μια τυπική... "ηλεκτρονική" κιθάρα είναι... μην κάνετε έτσι!  ;D

EDIT Τους τέλειωσε το mother of pearl για το τελευταίο dot inlay ή έχει όντως 23 τάστα;
 

4
Εμένα άμα μου πέσει παλιό κοντραμπάσο θα κάνω σκυλόσπιτο, που ξεπαγιάζει ο Μούργος κάθε χειμώνα...
(Μπίρα δεν πίνω...)

5
Πολύ καλή ιδέα.
Προτείνω μάλιστα πέρασμα με αδιάβροχο βερνίκι το εσωτερικό του σκάφους, ώστε να γεμίζει με παγάκια και να λειτουργεί ως σαμπανιέρα το καλοκαίρι (για άσπρο κρασί, μπίρες και λοιπά κιθαριστικά ποτά...).

6
Άι νόου γουάτ γιου μίιν... Άλλωστε όσα ξέρει ο νοικοκύρης... 
Οπότε μένουμε στο αρχικό σχόλιο: αρίστης ποιότητος το χαλί  ;D

7
Αν μας πεις ότι το εμπνεύστηκες ενώ περίμενες την πυροσβεστική κλεισμένος στο ασανσέρ θα δέσει το πράμα.

Το κομμάτι μου άρεσε πολύ. Καλοπαιγμένο, ωραίες ιδέες και φράσεις και μου κάνει εντύπωση ότι οι μίξεις σου, παρόλο που έχουν έναν "ντέμο" ήχο, είναι αψεγάδιαστες. Ερασιτεχνικές επαγγελματικού επιπέδου!

Ωστόσο αυτό που μένει τελικά είναι η απουσία ενός σκοπού. Νομίζω ότι και κάποιος άλλος το είπε για κάποιο άλλο κομμάτι σου. Αφού έχεις το κέφι και τον χρόνο και ασχολείσαι μήπως θα πρέπει να παραμερίσεις λίγο τον κιθαρίστα (που ψάχνει αφορμές για σόλα) και να δεις τον δημιουργό (μια πιο πιασάρικη μελωδία για θέμα, κάτι που να μένει, ίσως στίχο)...

Λέω εγώ τώρα...

8
Έπεσα κατά τύχη στο παρακάτω βίντεο κι έπαθα πλάκα με το κομμάτι, αν και γενικά δε με συναρπάζει η ακουστική:
! No longer available


Έστειλα μήνυμα στον κάτοχο, αλλά δεν απάντησε.
Αν κάποιος γνωρίζει...

Ευχαριστώ  :)

9
Ηθελα να μου πει καποιος εαν υπαρχει καποιο λογισμικο στην αγορα για commercial χρηση το οποιο να επιτρεπει στον χρηστη την απομονωση ενος track ή καναλιου και να αποθηκευτει ως ξεχωριστο κομματι στη συνεχεια. Επειδη συνηθως στη μουσικη που ακουω το μπασο ειναι θαμμενο και με δυσκολευει στη μελετη και ευτυχως ειμαστε στην ψηφιακη εποχη, ειπα να το εκμεταλλευτώ και να βρω το αναλογο εργαλειο.

Απάντηση δυστυχώς δεν έχω να σου δώσω. Απλώς να αναφέρω μερικά πράγματα από αυτά στα οποία κατέληξα ψάχνοντας για κάτι σχετικό. Πρόγραμμα που να απομονώνει με το πάτημα ενός κουμπιού κανάλια (με οποιδήποτε περιεχόμενο) κι εγώ πιστεύω ότι δε θα βρεις, όπως έγραψε κι άλλος φίλος πρωτύτερα. Ωστόσο κάτι μπορεί να γίνει με επεξεργασία της κυματομορφής (είμαστε στην ψηφιακή εποχή άλλωστε...  ;D ) με αποτελέσματα όχι εγγυημένα ούτε βέλτιστα.

Παλιότερα είχα διαβάσει ένα καταπληκτικό tutorial για δημιουργία acapela, το οποίο δυστυχώς έχω χάσει... Εκεί  εξηγούσε ο τύπος τη λογική πίσω από τη διαδικασία. Σύμφωνα με όσα συγκράτησα η φωνή συνήθως τοποθετείται στο κέντρο της στερεοφωνικής εικόνας, όπως και το μπάσο. Διαχωρίζοντας τα κανάλια και με μια σειρά αντιστροφών φάσης και αφαίρεσης κυματομορφών (διαδικασία την οποία δε θυμάμαι ακριβώς) κατάφερνε να "πετάξει" ότιδήποτε άλλο εκτός της πληροφορίας που ήταν στο κέντρο. Μετά με φίλτρα (hi-pass, μιας τον ενδιέφερε η φωνή) απομόνωνε τη φωνή. Κάποια αποτελέσματα που είχα ακούσει ήταν εντυπωσιακά (ένα ήταν και το "Όλα καλά" του Ρουβά  ;D   ). Πιστεύω ότι ένα low pass θα μπορούσε να απομονώσει και το μπάσο που σε ενδιαφέρει. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο κι αν είσαι διατεθιμένος να ψάξεις τη λογική αυτή. Tutorial για acapela υπάρχουν αρκετά, φαντάζομαι ότι κάπου θα μπορέσεις να βρεις αυτήν την τεχνική και να την χρησιμοποιήσεις για το μπάσο.

Μια άλλη περίπτωση είναι αυτό που κάνει ο τύπος εδώ:


Αν βρεις κάτι πιο αποτελεσματικό πάντως, μην το κρατήσεις μόνο για πάρτη σου!

11
Αν θες προσλαμβάνουσες για να boostάρεις την έμπνευση, προτείνω ακρόαση του Live του Πιλαλί...

12
@Βραζίλης
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... να 'σαι καλά.

13
Με τις πρώτες νότες μετά τα κρουστά σκέφτηκα ότι πάμε για σκυλοροκιά. Αμέσως μετά έστρωσε...  ;D
Μου φέρνει στο νου κάτι από αγγλικά γκρουπ των 80's (αν εξαιρέσουμε την κιθαροδουλειά) που έγραψαν οριένταλ κομμάτια, κυρίως λόγω  του keyboard. Πολύ ωραίες οι "σπαστές" φράσεις της δεύτερης κιθάρας κάτω από το solo. 

Well done!

14
@panixgr ευχαριστώ!

Η κιθάρα είναι στρατοειδές (μακάρι να ήταν Fender) που μόνο στο σχήμα είναι στρατ μου φαίνεται!

Την εποχή που το έγραψα είχε SSL1 SSL2 και έναν παλιό Lace Sensor Gold (18.500 δρχ, κάπου αρχές 90's, έχω ακόμα το κουτί  ;D ). Το θέμα είναι ότι η κιθάρα δεν έχει αυτόν τον καραστράτ ήχο, το χαρακτηριστικό κουάκ της στρατ. Κι ο λόγος κατά τη γνώμη μου είναι επειδή το σώμα είναι ή βαρύ ash ή maple (τα 4,3 κ. είναι μάλλον πολλά και αποκλείουν το alder). Κλίνω περισσότερο προς το δεύτερο, μιας και είναι υπορβολικά πρίμος ο ήχος. Τη δοκίμασα και με άλλο μανίκι (rosewood) αλλά και πάλι δεν υπήρχε θεαματική αλλαγή. Αν δεν κάνω λάθος στο κομμάτι το άλλο μανίκι φοράει. Σήμερα την έχω με το αρχικό, μονοκόμματο maple. Κι εξακολουθεί να μη μου αρέσει...  >:D

15
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου να το ακούσεις και να σχολιάσεις.
Και 3 φορές στη σειρά μάλιστα! Έχουμε σκληροτράχηλα αυτιά, ε;  ;D
Για τη μίξη και τα τύμπανα έχεις  δίκιο... και λίγα λες. Ίσως καταπιαστώ κάποια στιγμή να σουλουπώσω ό,τι μπορώ.

Για το τελευταίο που λες, ακούγοντας τα δικά σου κομμάτια θα ορκιζόμουν για το αντίθετο! Μόνο που έπαψα να χαλιέμαι με τέτοιου είδους διαπιστώσεις. Μετά από κοντά 40 χρόνια συμβιβάστηκα πλέον με την ιδέα ότι κιθαρίστας ούτε έγινα ούτε πρόκειται να γίνω...  :'( ;D

 

16
Ας εκτεθώ κι εγώ στ' αυτιά των συναγωνιστών χορδοκρουστών  ;D
https://soundcloud.com/bit-collector-102261814/watermellon-man
Με το μαχαίρι...

17
Νομίζω ότι ο Σπάθας, πέρα από το παίξιμο, δημιούργησε σχολή και με τον ιδιαίτερο ήχο του, ειδικά στην πιο "ώριμη" φάση του. Από το Plaza (το οποίο δε χορταίνω να ακούω ακόμα και σήμερα) και μετά, αν δεν κάνω λάθος, άρχισε να "καθαρίζει" τον ήχο του και στη συνέχεια με "Ζεστά ποτά", τις δουλειές του Λέκκα, το "Δι' ευχών" και άλλα πολλά έφτιαξε αυτόν τον χαρακτηριστικό, τουλάχιστον στ' αυτιά μου, σπαθοήχο. Οι πρώτες νότες από το κομμάτι σου μου θύμισαν το "Ένα χειμωνιάτικο πρωί" της Βιτάλη, στο οποίο ο Σπάθας έχει βάλει για τα καλά το χεράκι του.

Άτιμο υποσυνείδητο!  ;D :P

18
Πολύ ωραίο!
Πάντως παρ'όλο που ήταν-είναι ο ίσως καλύτερος στο είδος του κιθαρίστας στην Ελλάδα, δεν μπορώ να πω ότι με επηρέασε.
Το υποσυνείδητο το ρώτησες;  ;D

19
Θέμα των drivers της κάρτας είναι. Αν θέλεις να μείνεις με τη "μαμίσια" κάρτα δοκιμάζεις τους drivers Asio4All που επιτρέπουν χαμηλό latency σε κάρτες χωρίς δικούς τους ASIO οδηγούς. Διαφορετικά, αγοράζεις μια φθηνή USB κάρτα με ASIO. Αν το θέλεις μόνο για τον σκοπό που λες όμως, πιστεύω ότι οι Asio4All θα σε καλύψουν. 

20
Υπάρχει μία μελωδία μεταξύ δεύτερης και τρίτης συγχορδίας σε εκείνο το σημείο.
Έπειτα συνεχίζει να ακούγεται η τονική της δεύτερης συγχορδίας ενώ μπαίνει η τρίτη.

Εb minor-C#minor

Μια αποδεκτή και πιο λογική θα ήταν π.χ αυτή

Δεν ξέρω αν απαντάς στην απορία περί "Μη γυρίσεις", φαντάζομαι πως ναι λόγω της ... χμ... τονικότητας!

Tο ξαναείδα σε keyboard και όπως το "ακούω" σήμερα (μετά από χρόνια) νομίζω ότι γίνεται το εξής: ενώ το μπάσο πάει E - D# - C#, τα ακόρντα από Emaj7 - D#min7 ξαναγυρίζει με Emaj7, με αποτέλεσμα αυτή η 6η στο μπάσο να δημιουργεί αυτό το παράξενο άκουσμα. Αν προσθέσουμε και ότι ο πληκτράς μάλλον δεν έπαιξε "καθαρές" τετράφωνες αλλά παρέλειψε κάποιες βαθμίδες και πρόσθεσε άλλες (πχ η E μου ακούγεται πιο κοντινή στο άκουσμα του δίσκου με 2η αντί για 3η) γίνεται το τουρλουμπούκι. Αν έχουμε κανέναν από τους τυχερούς που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν νότες σε τέτοια μπερδέματα, ας ρίξει καμιά γνώμη!

Ανέφερα το συγκεκριμένο κομμάτι επειδή όταν πριν από χρόνια έπαιζα σε μαγαζιά κανένας μαέστρος ή "μαέστρος" (της εποχής και της κατηγορίας μαγαζιών) ή μουσικός δεν είχε ξεκάθαρη απάντηση... Άλλος έβαζε Dim που σαν την Κόκα Κόλα πάει μ' όλα, άλλος C#min7... ψιλοχαμός.  Κι έτσι έμεινα με την απορία...

21
Συναντήσεις / Απ: Ζητω παρεα
« στις: 01/10/17, 20:18 »
....τελικα παραεγινε ροζ το πραμα!
Εγώ θα απαντούσα, αλλά δεν έγραψες ΑΑΑΒΑΔΙΣΤΑ και ξενέρωσα.

22
Όταν πρωτοξεκινούσα με τη μουσική είχα τέτοιου είδους προβληματισμού κι έψαχνα "μαγικές" συνταγές για το ποιο ακόρντο ταιριάζει ή για το πώς να αναγνωρίζω τα ακόρντα. Σήμερα πιστεύω ότι η συνεχής εξάσκηση του, κατά προτίμηση "καλού", αυτιού είναι το σημαντικότερο, χωρίς να παραγνωρίζω την αξία της θεωρητικής γνώσης για πιο προχωρημένες καταστάσεις. Πάντως το 3ο ακόρντο στην εισαγωγή του "Μη γυρίσεις" των Κατσιμιχαίων κι ένα ακόρντο στο Chameleon του Hancock ακόμα δεν κατάφερα να τα βρω... ;D

Σχετικά πρόσφατα βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου βίντεο, που νομίζω σχετίζεται κάπως με το θέμα:
! No longer available


Το δεύτερο μισό παρακολουθήστε το με δική σας ευθύνη...  ;D

23
1) όταν τραγουδάω η φωνή ακούγεται περίεργα... Σαν να εχει flanger. Όταν ακούω τι έγραψα όμως όλα είναι τέλεια.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει η αν είναι φυσιολογικό... Στο garage band πχ δεν είναι έτσι.
Καλησπέρα. Αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το συγκεκριμένο πρόγραμμα, από τα συμπτώματα θα έλεγα ότι μάλλον ακούς δυο φορές το σήμα που ηχογραφείς (τη φωνή σου). Τη μια κατευθείαν από την είσοδο της κάρτας και την άλλη από το monitored σήμα του Studio One. Έτσι μάλλον εξηγείται και το φαινόμενο flanging που ακούς.

Η λύση: να κάνεις mute το ένα από τα δυο σήματα. Ποιο; Εξαρτάται... Το σήμα που μπαίνει στην είσοδο είναι "ξερό" και ίσως ασθενέστερο από την υπόλοιπη μίξη, εκτός αν η κάρτα σου έχει DSP όπως π.χ. κάποιες Focusrite. Το monitored σήμα από την άλλη μπορείς να το φέρεις "στα μέτρα" σου με Eq, compression και reverb, αλλά προφανώς έχει latency. Αν αυτή η καθυστέρηση είναι χαμηλή ή μπορείς να χαμηλώσεις το buffer της κάρτας κρατάς το monitored σήμα και κάνεις mute στο input σήμα. Αν πάλι η καθυστέρηση είναι τέτοια που σε εμποδίζει να τραγουδήσεις (σε μπερδεύει) κάνεις το αντίθετο.

Υπόψη ότι τα παραπάνω τα γράφω έχοντας στο μυαλό μου τα δεδομένα του Cubase με τις κάρτες που το έχω δουλέψει. Ίσως το δικό σου πρόγραμμα να έχει και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για latency free tracking...

24
Eδώ και δυο βδομάδες περίπου έχω κολλήσει με το παρακάτω:




25
Λαγάνα μόνο άμα είναι στο "Ναυτάκι"... Υπάρχει ακόμα;  ;D

Σελίδες: [1] 2