Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12
1
Απο τα πολύ αγαπημένα σόλος αυτό που φωνάζει απο μακριά steve morse.
Μου άρεσε όπως το έπαιξες.

Αν ήσουν πιο χαλαρός, ίσως λόγω εγγραφής να μην ήσουν(?), να το απέδιδες ακόμα πιο καλά.

2
Έχεις πιάσει και πάρει το feel.

3
Καλή προσπάθεια, αλλά θέλει δουλειά..πολλές πράσσινες και εκτός ρυθμού συχνά...

4
Πάνω απ'όλα μελετώντας σωστά αποκομίζεις ύφος-φρασεολογία απο το καθετί και δεν "ακούγεσαι" ίδιος συνέχεια.

Θέλω να σε ρωτήσω αν η τεχνοτροπία στο δεξί χέρι σου και στην πένα προέκυψε αυθόρμητα όταν ξεκίνησες να ασχολείσαι με το όργανο, ή αν την διδάχθηκες-επηρεάστηκες απο κάπου..

5
Κ :)υλα!!!!

Μπράβο παιχταρά..οτι καλύτερο έχω δει εδώ μέσα.

6
Πολύ ωραίο για άλλη μια φορά.

Το πολύ θετικό είναι οτι οσο περνάει ο καιρός ανεβάζεις όντως αυτοσχεδιασμούς, σε σχέση με παλιότερα που φαινόταν οτι είχες δουλέψει τι θα παίξεις απο πιο πρίν.
Σαν δεύτερη σκέψη, βλέπω όμως πως οτι είδος και να παίξεις επαναλαμβάνεις συνεχώς τις ίδιες φράσεις.Δηλαδή λικς απο petrucci και διατονική αρμονία της ματζόρε κλίμακας.Προφανώς ο καθε ένας απο εμάς παίζει αυτό που γουστάρει και για τους λόγους που ο ίδιος αισθάνεται.

Αυτά, επειδή σε θεωρώ πολύ καλό και σοβαρό παίκτη, αλλα και επειδή ανεβάζεις προς κριτική την δουλειά σου, θα ήθελα να σε δω να επεκτείνεσαι πάνω στην κιθάρα, να ανέβεις και άλλα επίπεδα..

7
Μπράβο!
Πολύ ωραίο παίξιμο.

8

9
Η βασιλαρχόντισσα( κομματάρα παρεμπιπτόντως) είναι δρόμος νικρίζ.
googlαρα τι εστι νικριζ
  Έλεος πια με όλα αυτά τα ανατολίτικα ονόματα.  ;D
+1 edit: όπως ιωνικός φρυγικός αιολικός λυδικός μυξολιδικός λοκρικός?

10
γιατι υπάρχουν και πολλοί είρωνες ξερόλες που ψάχνουν αφορμές..
Υπάρχουν κι άλλοι εκτός από μένα? δεν το ήξερα. Να τους βρω να κάνουμε έναν πολιτιστικό σύλλογο  8)
χαχαχαχ..εε καλά..εγώ το εννοούσα κυριολεκτικά για τον χώρο των παραδοσιακών μουσικών και εσύ το πήρες σαν μπηκτή..καμία σχέση...Δεν εννοώ ΚΑΝΕΝΑΝ στο παρόν νήμα!

11
Για ποιά ανατολίτικα ονόματα αναφερεσαι? ο δρόμος νικρίζ υπάρχει εδω και αιώνες καταγεγραμένος σε πάρα πολλές χωρες της μεσογείου μια εκ των οποίων είμαστε κι εμείς.Πολυ πρίν καν υπάρξει η αρμονική μινόρε και οι βαθμίδες της.Πριν καν υπάρξει πολυφωνική μουσική για την ακρίβεια...
Δεν πειράζει, εγώ θα συνεχίσω να σκέφτομαι με ορισμούς και ονομασίες ωδείου και ας είναι και μεταγενέστεροι. Εκεί θα τα χαλάσουμε τώρα? ο καθένας όπως βολεύεται  :P
έλα ντε, λες και δεν έχουμε άλλα πιο σοβαρα να διαφωνήσουμε..Υπάρχουν πάντως και ωδειά και σχολες παραδοσιακής μουσικής..γ'αυτό ειπα ας τηρούμε τους διαχωρισμούς, να μην μπλέκουμε σε ανούσιες διαφωνείες..Πάντως πρόσεχε, αν πας να παίξεις καμιά βασιλαρχόντiσσα, μην σου ξεφύγει και πεις για αρμονικη μινόρε και βαθμίδες γιατι υπάρχουν και πολλοί είρωνες ξερόλες που ψάχνουν αφορμές..

12
Η βασιλαρχόντισσα( κομματάρα παρεμπιπτόντως) είναι δρόμος νικρίζ.
googlαρα τι εστι νικριζ
ναι αλλά αν σου έλεγα όμως ο τέταρτος τρόπος της αρμονικής μινόρε θα το καταλάβαινες αμέσως, δε θα χρειαζόσουν γκουγκλάρισμα. Έλεος πια με όλα αυτά τα ανατολίτικα ονόματα.  ;D
Για ποιά ανατολίτικα ονόματα αναφερεσαι? ο δρόμος νικρίζ υπάρχει εδω και αιώνες καταγεγραμένος σε πάρα πολλές χωρες της μεσογείου μια εκ των οποίων είμαστε κι εμείς.Πολυ πρίν καν υπάρξει η αρμονική μινόρε και οι βαθμίδες της.Πριν καν υπάρξει πολυφωνική μουσική για την ακρίβεια...Και όχι δεν είναι το ίδιο ο νικρίζ με την τεταρτη βαθμίδα της αρμονικης μινόρε..η διαφορα?οι αλλοιώσεις...Καλό θα είναι να κάνουμε διαχωρισμούς οταν μιλάμε για παραδοσικούς δρόμους και σύγχρονους δυτικούς...

13
Η βασιλαρχόντισσα( κομματάρα παρεμπιπτόντως) είναι δρόμος νικρίζ.
googlαρα τι εστι νικριζ, οι νότες μοιάζουν, ο ρυθμος όχι και τόσο,  αυτοί οι όροι (νικριζ, κτλ) στους χερσαίους Ελλαδίτες δεν λένε πολλά (νομίζω οτι αυτα εισήχθησαν στην μετα-1922 εποχή).
Όχι κάνεις λάθος..η ορολογία αυτή στους δρόμους υπάρχει αιώνες...για τις ονομασίες συμφωνώ..δε πα να το λέτε και φέτα...τα διαστήματα με ενδιαφέρουν και όχι αν το λένε κωστα ή μητσο.
Αν έχεις αμφιβολίες, πήγαινε και ρώτα εναν ψάλτη εκει κοντα που μένεις και θα σου πει ακριβώς για τον αν αυτός ο δρόμος(νικρίζ-σουζινακ-ήχος πλάγιος του Δ) ήρθε μετα το 1922 ή αν υπάρχει τουλάχιστον απο το 1000 μχ.στην βυζαντινή..επειτα στην δημοτική μουσική, σε όλες τις περιοχες της ελλάδας..

14

@talfarlow

Δεκτή η άποψη! και ευχαριστώ για τις αναλύσεις...βοηθάνε πολύ!

@panixgr
Δεν είχα ποτέ Dimarzio στη ζωή μου (οπότε μάλλον όχι χαχα)
Όσο για τα βολιώτικα θα πω οτι φέρνουν περισσότερο στα νησιώτικα, ενώ τα λοιπά θεσσαλικά θυμίζουν αρκετά Στερεά Ελλάδα και τα Βλαχικα (αλλα δεν εχω εμβαθύνει ακόμα, περισσότερο με την δυτικοποίηση των μακαμ και των δρόμων εχω ασχοληθεί.
Παρακαλώ φίλε μου..
+1 για τα βολιώτικα που αναφέρεις

15
Ναι ο Ραστ είναι Ionian άνοδο και Mixolydian κάθοδο...για αυτό το είπα!  ;D

Θα διαφωνήσω και σε αυτό(στην κάθοδο γίνεται "μινόρε" και στις δυο περιπτώσεις με αλλοιωμένη την τρίτη, π.χ ρε ραστ-η F# είναι ελλατωμένη κάποια μόρια..1-3)... και στην δεύτερη αλλοιωμένη στο ραστ που αναφέρεις πιο πρίν(διαφωνώ) ...Προτιμώ τη διατύπωση που έκανες προηγουμένος. οτι είναι δύσκολο να αποδωθεί στην δυτική μουσική..
Όμως μην ξεχνάμε οτι το βιβλίο σου είναι ουσιαστικά προσπάθεια αποτύπωσης στην κιθάρα, και ως τέτοιο ελπίζω να δικαιωθεί η προσπάθειά σου..

16

Πάντως σαν τρόπο πέρα από την Πεντατονία χρησιμοποιούν αρκετά τον Ματζόρε (Ionian Mode με περάσματα πολλές φορές απο την 2η με ύφεση (λίγο πάνω όμως, δύσκολο να αποτυπωθεί στην δυτική μουσική)) πχ στα Μοιρολόγια.
Είναι στόχος για τα επόμενα χρόνια αυτές οι κλίμακες btw χαχαχα!
Αυτό που περιγράφεις λέγεται μαλακή ή σκληρή ύφεση και όντως είναι αναλόγα την περιοχή ή πιο σωστά τον παίκτη μιας και αν πεις σε δυο μουσικούς να παίξουν μια ύφεση με 3 κόμματα σίγουρα θα ακούσουμε διαφορετικές προσεγγίσεις(εκτός απο κανονιέριδες).....είναι όμως συμπεριφορά του ράστ, όχι ionian-majore!
***Είσαι σίγουρος ότι είναι η δεύτερη αλλοιωμένη στον ραστ και όχι η τρίτη??
Τέλος πάντων ψίλοι στ'αχυρα, εύχομαι να πάει καλά το βιβλίο σου και μπράβο για την ενασχόληση σου με το αντικείμενο!

17
Τα δύο πρώτα είναι σε πεντατονική.Η βασιλαρχόντισσα( κομματάρα παρεμπιπτόντως) είναι δρόμος νικρίζ.Τα παιδιά της σαμαρίνας είναι Πεντατονική-ραστ.
Και τους 3 αυτούς δρόμους τους συναντάς σε αρκετές χώρες του κόσμου, πάνω το μισό ημισφάιριο.
Οπότε για το βιβλίο που έβγαλε το παιδί(σχετικά με την ερώτησή σου) αναφέρει μέσα ότι έχει και τον νικρίζ.Ο ράστ('οχι ματζόρε-μείζονα) έχει άλλη συμπεριφορά στην άνοδο και άλλη στην κάθοδο.

18
φίλε καλύπτει και κλίμακες Ηπειρου, Θεσσαλίας, Ρούμελης, Μωριά?
δηλ πεντατονικές, μετσοβίτικα, τσάμικα, κτλ?
Πρώτη φορά ακούω για κλίμακες με καταγωγή απο Ρούμελη, Ήπειρο, Μέτσοβο..κλπ..Μπορείς να μου πεις μερικά παραδείγματα και τα διαστήματα τους?
Αν εννοείς τα μακάμ-δρόμους-τρόπους  λέει πως εμπεριέχει μέσα...(*δεν απιδίδονται ακριβώς απο όργανα με τάστα)
Αν σ ενδειαφέρουν οι τροπικές κλίμακες υπάρχει και το βιβλίο του Μυστακίδη για την λαική κιθάρα που θα σε καλύψει πλήρως.

19
Υγεία / Απ: Ιδρωτας ότι χειρότερο
« στις: 31/08/18, 10:10 »
Τις πολύ ζεστές μέρες που δεν μπορείς να αποφύγεις την ζέστη, δυστηχώς η μόνη λύση που έχω να σου προτείνω είναι το ταλκ...Συχνό σκούπισμα των χορδών...κάθε 2-3 τραγούδια.

***Δες jeff beck

20
Οι πένες σου είναι ο λόγος που είσαι κατα κύριο λόγο εκτός ρυθμού..Έμαθες τα πατήματα στο αριστερό όμως το δεξί σου είναι εντελώς στην τύχη..
Συνέχισε την προσπάθεια.Αφιέρωσε λίγο χρόνο παραπάνω στο δεξί σου χέρι.


21
ο τίτλος του νηματος λέει "σχετικες κλίμακες"..
Η επιβεβαίωση που τόσο σου αρέσει να επικαλείς έλεγε "σχετικά κλειδιά"
Ή  κάνω λάθος??
Άρα σε ποια επιβεβαίωση αναφερεσαι?

22
Ευχαρίστως να σου απαντήσω.
Οι αυτιστικοί καταρχήν έχουν πολλες υποκατηγορίες, δεν εχουν συγκεκριμένο πλαίσιο συμπεριφοράς..Άλλες συμπεριφορές έχει καποιος με σύμδρομο asperger  άλλες ένας τυπικός αυτιστικός..
Οι εμμονές της επαναληψιμότητας ανευ λόγου..η περιπλοκότητα των απαντήσεων άσχετων εντελώς με τις ερωτήσεις...Η εμμονή στην προώθηση της φυσαρμονικας που "πείραξε" αναφεροντας σε καθε απαντηση για αυτην ασχέτως πάλι ερωτήσεων η τοποθετήσεων μου θύμισε αυτιστική συμπεριφορά.Θα μπορουσα να πω αντι για αυτισμό  οτι ο άνθρωπος έχει εμμονη αυτοπροβολής, επιδιωκει την αναγνώριση ή να τον παραδεχτεί η παγκοσμια επιστημονική κοινοτητα για τα κατωρθωματα του..Ενα σύμπτωμα πολλών asperger είναι επίσης πως νιωθουν ανωτερότητα έναντι των υπολοίπων, ενω ταυτόχρονα έχουν πληρη γνώση των δυσλειτουργειών τους..Μπορεί να τους προβάλεις λογικά επιχειρηματα τα οποια απορρίπτουν συμφωνα με την δικη τους λογική και όχι την κοινή, και αυτο το τελευταιο ειναι συμπτωμα γενικώς των αυτιστικων όπου η δικη τους αντικειμενικότητα ειναι η μόνη..δεν μπορουν,,αδυνατουν να αντιληφθούν την αντικειμενικότητα ή την γενικη παραδοχή..την αναγνωρίζουν την βλέπουν , όμως ειναι εγκλωβισμενοι ουσιαστικά..
Δεν θέλω να επεκταθω περισσότερο σε αυτο το ζήτημα, ειναι στην διαθεση του καθενα να ασχοληθει αν θέλει..
Πάντως με αυτο το σκεπτικό και γνωρίζοντας συμπεριφορες αυτιστικών είπα εκεινη την φράση..Δεν ειναι λίγοι οι αυτιστικοί οπου η εμμονη τους τους οδήγησε στο να γίνουν άριστοι επιστημονες και ειδημονες και όχι στο να εχουν εμμονή αυτοπροβολής ή ολα οσα ηδη καταλαβαινεις, όπως κρίνω και συμφωνω απόλυτα με την απαντηση σου πιο πριν..

23
Μπούρδες λοιπόν..Και επειδη παιζει 3 συγχορδίες εσυ τις βάζεις όπου να ναι?

Απλώς μην ξαναναφέρεις οτι παιζεις κομμάτια που δεν έχεις μελετήσει και που άλλοι δεν τα επαιξαν πριν απο σενα επειδη εσυ "εξέλιξες" την φυσαρμόνικα και είμαστε εντάξει..Δεκτο οτι το οργανο εχει ατέλειες κατασκευαστικές, όμως μην γραφεις ως κάποιος που εξέλιξε το όργανο..
Το ίδιο ατελες παραμένει..Ξεκαβάλα..Και εμεις εχουμε φτιάξει πνευστά όργανα απο φλογέρες, με συνδιασμούς κατασκευής απο όλες τις ηπειρους , με μεταβλητό pitch ,ρυθμιση απο τον παικτη της ποσότητας του αέρα στον ήχο ...όλες σε ένα όργανο, φλαουτα, μέχρι και νευ...δεν καβαλήσαμε ομως έτσι...
Και πολύ σου είναι.....
***έχεις ξεφυγει εντελώς...με παραπέμπεις σε αρθρο σου για την βασική αρμονία..οπου και εκει τρως χωσιμο..
Παθολογική κατάσταση..

24
Νομίζω ότι κατάλαβα τι προσπαθεί να πει ο Στέφανος!
 
 Το κομμάτι "τα Κύθηρα" (στην αυθεντική του εκτέλεση), έχει μετατροπία σε σχετικά ΚΛΕΙΔΙΑ (ΟΧΙ σε σχετικές ΚΛΙΜΑΚΕΣ!!!), συγκεκριμένα από το κλειδί Fm (κουπλέ) στο κλειδί Αb (ρεφραίν). Τα δύο αυτά κλειδιά επιβεβαιώνονται από την παρουσία των πτώσεων C->Fm και Εb->Αb, αντίστοιχα.
 
 Αν τώρα κάποιος έχει ένα όργανο που παίζει, π.χ., τις διατονικές νότες της Ab major, ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει ακριβώς το κομμάτι (γιατί δεν μπορεί να παίξει τον φθόγγο E της συγχορδίας/αρμονίας C). Μία προσέγγιση, είναι να παίξει όλο το κομμάτι διατονικά αντικαθιστώντας τον E με Eb, με αποτέλσμα η πτώση C->Fm να μετατραπεί σε Cm->Fm, που "αποδυναμώνει" πολύ την αίσθηση του κλειδιού Fm του αυθεντικού κομματιού. Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί (δικαιολογημένα)  ότι δεν υπάρχει μετατροπία σε αυτή την περίπτωση.
 
 Ο Στέφανος παίζει το κομμάτι με τρεις τρόπους: Οι δύο τρόποι είναι ο παραπάνω (πλήρως διατονικός) με όργανο που παίζει Fm  ή Ab κλίμακα (οι διαθέσιμοι φθόγγοι είναι ακριβώς οι ίδιοι, υποθέτω η διαφορά είναι στις οκτάβες?)  και ο δεύτερος με δύο όργανα, ένα που μπορεί να παίξει τον φθόγγο E στο κλειδί του Fm (π.χ., F harmonic minor κλίμακα) και ένα που παίζει σε Ab.
 
 Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που προσφέρουν αυτές οι επιλογές και πόσο κοντά είναι στο αυθεντικό είναι στην κρίση του ακροατή...
 
  Αυτά!  8) 
 
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
;D ;D ;D Όχι άλλο κάρβουνο...!!!
Την Gmaj συγχορδία στο πρώτο μέρος του κουπλέ πως την εξηγείς αρμονικά?


προς στέφανο:Η φυσαρμόνικα διάβασα, μιας και δεν έχω πιάσει ποτε στην ζωή μου..είναι διατονικό όργανο, άρα παίζει και συγχορδίες σωστα?Μπορεί λοιπόν είτε η F harmonic minor ή η F minor φυσαρμόνικα ή  κάποια που εσύ έχεις μετατρέψει, να αποδώσει "τα κύθηρα" όπως γράφτηκαν απο τον συνθέτη τους με Gmajor στο συγκεκριμένο μέτρο?
Δεν ξέρω..ερώτηση κάνω.Αν θέλεις μπορώ να σου βρώ αρκετές εως πολλές παρόμοιες ερωτήσεις σχετικά με την φυσαρμόνικα και τις εκτελέσεις που έχεις ανεβάσει..ειδικα για "όλα..τα κρητικα και όλα τα νησιώτικα" που λες οτι παίζεις πλέον με τις σχετικές βελτιώσεις που έχεις κάνει στο όργανο...

Προς mcKay
**Αν προσβάλεσε επειδή κάποιος δικαιολογημένα χαρακτηρίσει την συμπεριφορά σου αυτιστική, αυτομάτως προσβάλεις όλους τους αυτιστικούς που υπήρξαν , υπάρχουν και θα υπάρξουν, συμπεριλαμβανωμένων και όλων των αυτιστικών που κάποιοι επίσης δικαιολογημένα χαρακτηρισαν ιδιοφυίες.Για το κλαρί είπε και ο ίδιος οτι το έχει κάνει ήδη...

25
Βγάλε την Stefanos minor nat στο κλαρί με δώρο ενα βιβλίο της αρμονίας της φύσας..Επίσης μην σκοτώνεις έτσι χοντρα τις συνθέσεις.Το τικι τικι τακ το παίζεις σε λάθος δρόμο..το μεσοπέλαγα αρμενίζω επίσης.Βάζεις ματζόρε αντι για μινόρε κλπ....τι έγινε , έτσι σου γουστάρει?(*..ξέρω ξέρω..αυτη η καταραμένη φυσαρμόνικα φταιει...αλλα τώρα με το καινουριο σκιπ)...Τι αλλο να πω...λες οχι τρολάρισμα και έχεις τρολάρει λες και έχεις κασετα στο κεφάλι σου...Μου θυμίζεις μια γιαγια που με έπρηζε καθε 10 λεπτα για 5 ωρες..."κόψε την λυγαριά...να σου φέρω πριόνι"..και ξαναδωστου...
πραγματικά μου θυμίζει αυτισμό αυτο το πραγμα...να το κοιταξεις καποια στιγμή...


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 12