Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Σε βρίσκω ελαφρώς βελτιωμένο στον ρυθμό αν και κουνάς ακόμα.

Στο ξεκούρδισμα ειναι σαν να μην ακούς καθόλου τι παίζεις.


Πάντως βελτιώνεσαι και μπράβο γ'αυτό.

2
Στη μουσική:
Τι καινούργιο; Έχουν παιχτεί όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί. Όλες οι μελωδίες. Γι' αυτό και πιστεύω ότι πλέον έχουμε φλομώσει με υπερταχύτατους παίκτες. Τι άλλο να κάνει κάποιος δηλαδή για να ξεχωρίσει;


οι εθνικές μελωδίες (κατα το ethnic και όχι κατα το nation), έχουν εξερευνηθεί ελάχιστα. Αυτο που ζήσαμε στο ρόκ και στο μέταλ, ήταν αφρικανική μουσική με πινελιές κλασικής μουσικής άιντε με τα χίλια ζόρια και με λίγα ιρλανδικά μέσα και κάτι ανατολίτικα. Δηλ ένα 1% της όλης μουσικής δυνατότητας. Υπάρχουν πάμπολες μουσικές ακόμα ανεξερεύνητες ... εδω έχουμε ξεχάσει πως είναι τα ρουμελιώτικα και τα μετσοβίτια και τα γιαννιώτικα και τα βοριοηπειρώτικα, ποιες οι σχέσεις τους και ποιές οι διαφορές τους .... σε 50 χρόνια απο τώρα θα παίζει κανείς αυτες τις κλίμακες και θα μένουν όλοι κάγκελο με τον φοβερό νεωτερισμό που σκέφτηκε αυτός ο μελλοντικός "έξυπνος" άνθρωπος. Θα τους βγάλουν και ένα νεο όνομα βλέπε π.χ.  Molosian ή Dodonian ή Delfian scale...  ;D


Pes ta.

! No longer available


Dionysiakh progra


3
Οκ, οι συμβουλές κάποιου εξειδικευμένου στο μπάσο σίγουρα θα είχαν πιο πολύ αξία.

4
όχι πιο δυνατά το μπάσο..πιο καθαρά..

Κάτι σου βρώμισε το σήμα...Δεν πειράζει αυτό είναι λεπτομέρεια που το φτιάχνεις εύκολα.

Επίσης, έλεγξε την διάρκεια που έχουν οι νότες σου.κόβε νωρίτερα.
Δηλαδή θέλω να πω ότι παίζεις την νότα σου και ενώ πρέπει να κάνεις παύση πριν το επόμενο beat, αυτή συνεχίζει δημιουργώντας χρονική σύγχυση.
Καθαρή ατόφια thrasso επιρροή και αυτό.
Μείνε στα δικά σου χωράφια χρονικά και εκεί κανε και κωλοτούμπες άμα θες.

Φερτές στα ίσα όπως στον "δίσκο" πρώτα.

*Η λέξη σύγχυση με την αληθινή έννοια της και όχι με την έννοια ότι π.χ μπερδεύομαι - ταράζομαι εννοιολογικά .
Χύνεσε χρονικά ενώ χύνει και κάτι άλλο εκεί που χύνεις... ;D


 

5
Έχω την αίσθηση ότι πατάς πιο καλά.

Δυστυχώς κάτι δεν πήγε καλά στην ηχογράφηση όμως και δεν σε ακούω καθαρά για να καταλάβω .

* (Γμθκα να ξεχωρίσω το μπάσο αδελφέ!)

Επίσης άκουσα και το κανονικό κομμάτι.

Βάζεις παραπάνω νότες γενικά, αλλά ειδικά στο τέλος κάθε 4ου μέτρου.
Ενώ έχεις καταλάβει ότι πρέπει να μπεις σε άρση εκεί και το κάνεις σωστά μετά βάζεις ένα όγδοο στο τέλος(thrasso επιρροή) που δεν υπάρχει και σε πετάει ψιλοέξω και το ίδιο το όγδοο αλλά και το πως μπαίνεις στο επόμενο 4μετρο.

Γίνε πιο αφαιρετικός(είχα δίκιο τελικά) στα τελειώματα και άκου καλά τι κάνει στον "δίσκο".
Καλό είναι να βάζεις παραπάνω πράγματα αλλά εφόσον έχεις παίξει πρώτα αυτά που κάνει για να ξέρεις που, πως και πόσο σε παίρνει.
Όταν βάζουμε παραπάνω πράγματα κάπου και ειδικά όταν αυτά που βάζουμε έχουν να κάνουν με επιρροές από άλλο είδος μουσικής θέλει πιο πολύ προσοχή ακόμα.

7
Ναι, δεν λέω να τα βγάλεις, καλά κάνεις και τα βάζεις.

Για μένα πιο πολύ σημασία έχει εκείνο με τα μάτια που σου έγραψα στην αρχή.

8
Σε γενικές γραμμές στο 1 του μέτρου είσαι μέσα ή όταν είσαι έξω είσαι αρκετά κοντά.
Στο 3 και στο 4 το χάνεις πιο συχνά...εκεί βάλε λιγότερη διάρκεια στις νότες..Μην τις αντιμετωπίζεις όπως τον άσσο.
Πιο απλά-αφαιρετικά και με λιγότερη διάρκεια- ένταση, σαν περαστικές.

Λιγότερη προσπάθεια.

9
Κάνε το εξής πείραμα.

Όταν έχεις διάθεση και ηρεμία για να ξαναπαίξεις το συγκεκριμένο, κλείσε τα μάτια σου και παίξε καθόλη την διάρκεια χωρίς να τα ανοίγεις καθόλου.
Νιώσε τις δονήσεις του μπάσου στο σώμα σου και συγκεντρώσου σ'αυτές.
Θα βοηθούσε τις πρώτες φορές να το κάνεις χωρίς ενισχυτή.

Καν το μερικές φορές.

Αν δεν μπορείς να καταλάβεις αν χάνεις τον ρυθμό περισσότερο ή λιγότερο ξανανέβασε το με τον παραπάνω τρόπο να δούμε διαφορές.


10
Ανέβασε κ'άλλα licks , είναι αρκετά χρήσιμη ιδέα.

11
Ούτε όλες οι νότες-διαστήματα έχουν καμιά σχέση με τα "καθαρά-φυσικά", τα λεγόμενα πυθαγόρεια.
Απλά κάποιοι συμφωνήσαν χωρίς να μας ρωτήσουν να τα αλλάξουν "κουνώντας" τα, για το πως θα λέγονται και πως θα τα "μιλάμε".
Στην παραδοσιακή μουσική π.χ λέμε βάλε εκεί μια μοσχαρίσια μέτρια ή καλοψημένη κλπ.
Που να εξηγείς με κόμματα.


12
Είσαι σε Β Dorian - A Ionian.

Ωραίο μελωδικό Lick.

13
Κανε ένα έλεγχο στην ταστιέρα σου στο σημείο που ενώνεται  με το σώμα (14-12 τάστο) κοιτώντας την από το headstock και προς τα κάτω άλλα και από το πλάι και σιγουρέψου οτι δεν σου έχει πετάξει το λεγόμενο "βυζί" στο συγκεκριμένο σημείο.

Αν είναι αυτή η περίπτωση σου θα χρειαστείς λιμάρισμα τάστων από το σημείο που φουσκώνει και κάτω μέχρι να έρθουν τα ταστα στην ευθεία με τα προηγούμενα.
 
Στα 3,5 χιλιοστά η γνώμη μου είναι ότι έχεις ένα ιδανικό action για live ξερό παίξιμο σε ακουστική αλλά και από θέμα έντασης-ποιότητας ήχου .
Βέβαια χρειάζεσαι "καλά" χεριά για αυτό.

14
Όλα να τα περιμένεις από ένα κράτος που ενώ γκρέμισε τα ιστορικά studio της columbia έχει την άνεση να δώσει 3.000.000 ευρώ για να αναπαλαιώσει ένα τούρκικο χαμάμ.

15
Νομίζω αυτές είναι.
Tην Fmaj7 όπως στην εικόνα.

16
Ρε..παντρεμενος ανθρωπος ειμαι..


Πιάσε γκόμενα τότε μια μετρονομού...  ;D


ή αυτή , ακόμα καλύτερα.


17
Κανένα πρόβλημα, ο καθένας μπορεί να κρίνει και να έχει τις απόψεις του.

18
Έψαχνα αυτές τις μέρες να ακούσω παραδοσιακά κάλαντα από όλη την Ελλάδα, άκουσα μερικά σκόρπια στο youtube.
Το σημαντικό στην δική σας προσπάθεια είναι ότι έχετε συμπεριλάβει πολύ υλικό για τα κάλαντα: στίχους, σχόλια, ερμηνεία, σχετικά έθιμα, ρίζες... Μπράβο για όλη αυτή την έρευνα, για να μπορείτε να παρουσιάσετε κάτι ολοκληρωμένο.



Η όλη "έρευνα" έχει γίνει από τον Σίμων καρρά", όχι από το κεπεμ το οποίο απλώς εμπορεύεται τις συγκεκριμένες ηχογραφήσεις.
Τώρα για το πως αποκτήθηκαν αυτές μπορώ να σε παραπέμψω στο παρακάτω νήμα όπου αν έχεις την υπομονή να το διαβάσεις θα καταλάβεις ακριβώς τον τρόπο και τα κίνητρα.

http://www.rembetiko.gr/forums/archive/index.php/t-24857.html

19
Με αυτές τις συγχορδίες μπορείς να καλύψεις ένα μεγάλο μέρος από το είδος μουσικής που σου αρέσει.
Καλό είναι αν δεν τις γνωρίζεις να ξεκινήσεις με αυτές.
Και να είσαι σίγουρη ότι είσαι κουρδισμένη σωστά.
Όπου βλέπεις Χ σημαίνει ότι αυτή την χορδή δεν την παίζεις.
Όπου βλέπεις Ο χτυπάς κανονικά και ας μην πατάς την συγκεκριμένη χορδή.

Ο,τι απορία έχεις ρώτα ελεύθερα.

20
ψάξε στο utube guitar lesson for beginners και θα βρεις άπειρα.
Διάλεξε όποια σου αρέσουν και πάρε κάτι από το καθένα.

Καλό είναι να μάθεις τις βασικές ανοικτές συγχορδίες για αρχή γιατί με αυτές και μόνο θα μπορείς να συνοδέψεις αμέτρητα τραγούδια.

Το θέμα είναι τι σου αρέσει να παίζεις.

21

2 ευρώ η μία έκανε... σιγά μην έπαιρνα απο τον γάλο, ασε που σαν τύπος είμαι του στυλ , πρώτα κάνω μοντς και μετά ρωτάω ερωτήσεις......

ο τύπος ο Charly Sahona είναι μεγάλος παίκτης, αυτό που θα έλεγα ολοκληρωμένος, κάνει τα πάντα και πολύ καλά....

είδα κάτι βιντεάκια και ενω στο κατέβασμα είναι κλασικό sweep - economy, στο ανέβασμα βαράνε down strokes... θα το ψάξω περισσότερο...


Νόμιζα ότι πήρες δυο από τις χειροποίητες..σορρυ.

Τα downstrokes στο ανέβασμα...είναι κλασσικη-παραδοσιακή Gipsy τεχνική.
Πάντως θέλει υπομονή και γενικά να ξεκολλήσει και το χέρι από την γέφυρα.


έχεις την καλοσύνη να με παραπέμψεις σε συγκεκριμένο δευτερόλεπτο στο παραπάνω βίντεο του Σαχονά που κάνει τον εν λόγω rest stroke? Ευχαριστώ!


Μα παντού παίζει έτσι.Σε όλες τις φράσεις που δεν περιέχουν hammer on ή legato η tapping φυσικά..αλλιώς δεν θα μιλάγαμε για Picking. ;)
Απλώς λόγο λήψης δεν φαίνεται.
Εστίασε όμως το ενδιαφέρον σου στα riffs που παίζει στις μπασες χορδές όπου η λήψη βοηθάει περισσότερο..εκεί μπορείς να δεις καθαρά την τεχνική(rest stroke) του.
όπως επίσης και ότι το χέρι του δεν ακουμπάει στην γέφυρα παρά μόνο όταν χρειαστεί να "κόψει" φασαρία από τις υπόλοιπες χορδές.

Επίσης δες αυτό

! No longer available


Δεν κάνει εκτενή αναφορά στην τεχνική , δείχνει όμως την διαφορά ανάμεσα στις δυο τεχνικές.Επίσης μπορείς να δεις επειδή το δείχνει και σε αργή κίνηση με πολύ καλή λήψη την τεχνική του Rest stroke.

22

2 ευρώ η μία έκανε... σιγά μην έπαιρνα απο τον γάλο, ασε που σαν τύπος είμαι του στυλ , πρώτα κάνω μοντς και μετά ρωτάω ερωτήσεις......

ο τύπος ο Charly Sahona είναι μεγάλος παίκτης, αυτό που θα έλεγα ολοκληρωμένος, κάνει τα πάντα και πολύ καλά....

είδα κάτι βιντεάκια και ενω στο κατέβασμα είναι κλασικό sweep - economy, στο ανέβασμα βαράνε down strokes... θα το ψάξω περισσότερο...

Νόμιζα ότι πήρες δυο από τις χειροποίητες..σορρυ.

Τα downstrokes στο ανέβασμα...είναι κλασσικη-παραδοσιακή Gipsy τεχνική.
Πάντως θέλει υπομονή και γενικά να ξεκολλήσει και το χέρι από την γέφυρα.

23
Ίσως να μην βιάζεσαι και κάνεις καμιά ζημιά στην πένα, είναι και πανάκριβες.
Γιατί δεν δίνεις λίγο χρόνο μέχρι να δεις αν τις συνηθίσεις και μετά πείραξε τις.

Ναι rest stroke picking εννοούσα.
Είναι πανεύκολο να βρεις τι είναι με λίγο ψάξιμο.
Με υπομονή και σωστή εξάσκηση μου ελευθέρωσε το δεξί χέρι εντελώς.
Μαθαίνεις να είσαι εντελώς χαλαρός.


Επίσης βλέποντας οποιονδήποτε γύφτο να παίζει μπορείς να δεις αυτή την τεχνική αν σε ενδιαφέρει.

*Τώρα είδα ότι είναι και Γάλλος ο τύπος οπότε έτσι εξηγείτε αυτή η "πένα".
 Κατά τ'αλλα ό,τι άκουσα από αυτόν είναι ξερές-βαρετές ασκήσεις.
 Καμιά ουσία στα δικά μου αυτιά.

24
https://riki-le-plectrier.eu/gb/

τσέκαρε την σειρά "Charlie"
Επίσης το αναφέρει και μέσα στο βίντεο.


Ωραία μπιχλιμπίδια.

Πάντως το πιο ενδιαφέρον στο βίντεο είναι η restroke τεχνική που κάνει η οποία του δίνει την ελευθερία να παίζει ο,τιδήποτε με άνεση.
Κάνει μπάμ ότι έχει πιάσει το νόημα.

25
Και εκεί κολλάει και η υπερτιμολόγηση.
Ουσιαστικά πληρώνεις παραπάνω την εμπειρία του στο να διαμορφώσει ένα όργανο στα προσωπικά του γούστα.

Μια χαρά οργανάρα είναι.


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10