Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11
51
Λα μινόρε με λα μινόρε έχει τεράστια διαφορά.
Μπορεί χρησιμοποιώντας μια απλή συγχορδία να παίξεις κάτι απλό έως κάτι πάρα πολύ δύσκολο.
Δες το παρακάτω, άντε να χρησιμοποιεί 3-4 συγχορδίες συνολικά.



Συμβουλή : εφόσον θα ασχοληθείς με ακουστική, βρες κάποιον δάσκαλο που να ξέρει τις τεχνικές τις ακουστικής και όχι κάποιον ηλεκτρικό που θα κάνει μεταφορά των γνώσεων του από το ένα όργανο στο άλλο.

Δεν πρόκειται για ίδια όργανα.

52
Τα βίντεο παίζουν κανονικά.

53
1.Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας "δεν μου αρέσει να μαθαίνω τα τραγούδια έτσι".
Περιμένεις μέσα από τον γραπτό λόγο να καταλάβεις πως θα παίξεις το οτιδήποτεκαι όχι μελετώντας ένα καλό μάθημα είτε στο Utube είτε μέσω δασκάλου?Είσαι το λιγότερο τυχερή που για αυτά που θέλεις να μάθεις υπάρχουν άφθονα μαθήματα στο ίντερνετ.

Δες τα παρακάτω βίντεο και είναι σίγουρο ότι θα σε καλύψουν όσο αφορά την προσφορά γνώσης για αυτό που ζητάς.
Όλα τα υπόλοιπα είναι στο χέρι σου.

2.Εφόσον γνωρίζεις θεωρία μπορείς να αγοράσεις την παρτιτούρα για το συγκεκριμένο κομμάτι.
Υπάρχει και αυτή σε αφθονία διαθέσιμηκαι κοστίζει γύρω στα 3 ευρώ.Ίσως αυτό να είναι και ένα παραπάνω κίνητρο για σένα να ασχοληθείς μιας και θα έχεις πληρώσει γιαυτό.

! No longer available

! No longer available

54
Συγχαρητήρια για όλο το Project.

Δείχνει και ακούγεται θαυμάσια.

Άντε με το καλό και για το επόμενο.

*edit

Παρεμπιπτόντως το jet to jet με πάει κατευθείαν στο spotlight kid των rainbow.


55
Κανονικά θα έπρεπε να ήταν "Πως να κάνω τον ρυθμό 3/4 να μοιάζει με 4/4"

Θέλεις να πεις ότι τα 3άρια είναι έχουν λιγότερο ενδιαφέρον από τα 4άρια?

Μια χαρά ρυθμός είναι από μόνος του.

56
Και η πρώτη δουλειά τους αλλά και η δεύτερη ήταν σαν μια όαση εκείνη την εποχή.
Αυτοί οι δυο δίσκοι πραγματικά σου ανοίγουν μουσικούς ορίζοντες, σου μεταφέρουν το μήνυμα ότι η μουσική είναι γλώσσα που συνεχώς εξελίσσετε.
 Για μένα ήταν οι αφορμές που άρχισα να βλέπω την κιθάρα πολυδιάστατα και έξω από τα στενά όρια του ροκ\μέταλ.

Πραγματικά αξίζει κάποιος να παίξει αρκετά πράγματα από αυτές τις δουλειές.Σίγουρα έχει πολλά να μάθει αλλά κυρίως στο να εμπλουτίσει το "λεξιλόγιο του" και να γεμίσει με εικόνες  μέσω της μουσικής αυτής.


57
Με έφτιαξες πρωινιάτικα..με την τσίμπλα στο μάτι και με την βροχή.
Μου έφερες θύμησες και νοσταλγία.

Πολύ ωραίο!

58
Πολύ ενδιαφέρον τα θέματα και οι κιθαριές.

Ωραία προσωπικότητα στο παίξιμο...

59
Ναι είναι το transcribe.Έχω αφαιρέσει το πάνω μέρος της εικόνας όπου φαινόταν το όνομα του προγράμματος για να αποφύγω τυχόν παραβιάσεις όρων του φόρουμ.

Το χρησιμοποιώ πάνω από 15 χρόνια για να βγάζω τραγούδια ή να αλλάζω τις τονικότητες των τραγουδιών όταν έπρεπε.
Είναι πάρα πολύ ακριβές, για να μην πω απόλυτα, και με αυτό έχω κάνει πολλά transcriptions ειδικά στο είδος της Jazz , chord melody, αλλά και σε παλιές ηχογραφήσεις ρεμπέτικων-σμυρνεικων που δεν ακούς πολύ καλά την κιθάρα από πίσω ή χρειάζεται να φέρεις κάτι στα 440HZ, ή γενικώς παίζουν πάρα πολύ τα τρανσπόρτα..
Το θεωρώ απαραίτητο εργαλείο για κάθε επαγγελματία μουσικό που σέβεται το αυτί του περισσότερο απ'όσο σέβεται τα αυτιά όσων γράφουν παρτιτούρες-ταμπλατούρες, τουλάχιστον για κιθάρα.

Ένα κακό έχει μόνο...ότι μαθαίνοντας μαζί του τις αυθεντικές εκτελέσεις ή όπως ακριβώς είναι παιγμένο το ο,οτιδήποτε, ξενερώνεις πολύ εύκολα όταν ακούς κάποιον να βιάζει μια σύνθεση ή να παίζει στον γάμο του καραγκιόζη..από άποψη...

Παρεμπιπτόντως για την πατέντα με τον κύκλο των πεμπτών που έχει φτιάξει ο στέφανος, χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά...πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει σε κάθε ωδείο, ειδικά για μικρές ηλικίες είναι ιδανικό για την κατανόηση ενός μέρους της αρμονίας.

60
Η συγχορδία αυτή είναι όντως περίεργη, τόσο που δεν μπορώ να ξέρω αν είναι επίτηδες παιγμένη ή κατά λάθος ή και τα δύο(να προέκυψε κατά λάθος, να τους άρεσε και να την κράτησαν). Δοκίμασε ποια από τις παρακάτω 4 συγχορδίες σου ταιριάζει καλύτερα.Στην εικόνα κάτω δεξιά.


61
Υπάρχει μία μελωδία μεταξύ δεύτερης και τρίτης συγχορδίας σε εκείνο το σημείο.
Έπειτα συνεχίζει να ακούγεται η τονική της δεύτερης συγχορδίας ενώ μπαίνει η τρίτη.

Εb minor-C#minor

Μια αποδεκτή και πιο λογική θα ήταν π.χ αυτή

62
Ο τύπος εδώ έχει δουλέψει πολύ σε αυτό που λες.

Και τα δείχνει όλα..

http://youtube.com/user/jreichbart/playlists

63
saved, ορίστε εύκολο κομμάτι για να γκρουβάρεις.

! No longer available


Για όλους εμάς τους υπόλοιπους κομματάκι δύσκολο θα έλεγα.

64
Κάπως έτσι βρίσκουν και αυτοί τις τονικότητες... :)
Αξίζει να το δει κανείς απλά για να θαυμάσει το επίπεδο της γνώσης και την αντίληψη των δυο μουσικών.

! No longer available


65
Προφανής τονικότητα "μη προφανή" ακόρντα. :P

! No longer available


Προφανής τονικότητα...σκέτο...

! No longer available

66
λοιπόν τα 2 τραγουδάκια δεν τα πόσταρα για να γεμίζουμε σελίδες με άσχετα πράγματα, αλλά γιατί έχουν και τα 2 πιασάρικη μελωδία με ΜΗ ΠΡΟΦΑΝΗ ακόρντα!!

Μια διευκρίνiση. Τι εννοείς "μη προφανή" ακόρντα? Τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι που άκουσα, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρμονίας και αλληλουχίας συγχορδιών (αν και δεν έκατσα να το "βγάλω" για να είμαι ειλικρινής). Ψιλο-"στανταρ" mainstream κομμάτι μου ακούγεται  :) .

....... από την άποψη συγχορδιών (για mainstream δεδομένα, πάντα) είναι το "black hole sun" των soundgarden.

Πολύ καλό παράδειγμα σε αυτό το είδος.

67
Έχεις πολύ καλή φωνή.
Γιατί δεν δοκιμάζεις να ασχοληθείς λίγο με την παραδοσιακή μουσική?
Δεν υπάρχουν πολλές καλές φωνές σε αυτό τον χώρο.

68
Ναι.Σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον και δημιουργεί εναλλασσόμενες "εικόνες".
Η φωνή σου είναι καλή και ήθελε λίγο πιο μπροστά.

69
Άψογη δημιουργία που σε πηγαίνει.
Έχει χώρο για πολλά πράγματα μέσα.

Πάρα πολύ καλό...

70
Αυτό που παραθέτεις το πιστεύω για όλους όσους παίζουν, όχι μόνο τους ταλαντούχους.
Δεν διαφωνώ, απλώς να διευκρινίσω πως όσα χρόνια και να ζήσεις παίζοντας , πάντα θα υπάρχει κάτι καινούριο να μάθεις.
Και σχετικά με το Transcription που λες, συμφωνώ και επαυξάνω.100 ώρες πιστεύω ότι είναι ένας σεβαστός χρόνος για οποιονδήποτε.Και όχι σε ένα μόνο είδος μουσικής .Τώρα για όσους ανεβοκατεβαίνουν αδιαλείπτως στην ηλεκτρική κλίμακες και arpeggio, χιλιοπαιγμένα πράγματα δηλαδή εδώ και πάνω από 40 χρόνια, αλλά δεν είναι ικανοί να παίξουν έναν καθαρό αυτοσχεδιασμό της προκοπής αλλά ούτε και γνωρίζουν-χρησιμοποιούν πάνω από 6-7 συγχορδίες, μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί με αυτό που λες.Να βγάζουν δηλαδή και τίποτα εκτός από το να ασχολούνται με ασκήσεις.
ΟΙ δικές μου ασκήσεις πάντως περιλαμβάνουν πολύ κασμά, φτυάρι και κλάδεμα, οπότε όταν την πιάνω νιώθω σαν να έχω παίξει 6-7 ώρες.Μου μένει έτσι και αρκετός χρόνος για να βγάζω καινούρια πράγματα.

Νομίζω πως δεν έχω κάτι παραπάνω να πω σε αυτό το θέμα.

71
Δεν πιστεύω ότι στόχος του κάθε παίκτη είναι να γίνει βιτρίνα κάποιου άλλου.
Αλλά να ενσωματώνει στην δική του προσωπικότητα είτε αυτό λέγεται τεχνική είτε θεωρία.
Ότι έκανε και ο hendrix που αναφέρεις.

72
Συμφωνώ με την άποψή σου και όσα σκέφτεσαι.
Φυσικά η αυτοδιδαχή σημαίνει ψάξιμο και εξέλιξη αλλιώς χωρίς αυτά θα έπρεπε να λέγεται χόμπι που άλλοτε το εξασκείς άλλοτε όχι.
Το ζωντανό παίξιμο με ορχήστρες προϋποθέτει τις γνώσεις που αναφέρεις(αρμονία, ίσως κάποιο μάθημα για ένα χρονικό διάστημα έως ότου κατατοπιστείς και βάλεις ένα πρόγραμμα μπροστά σου σε βάθος χρόνου), αλλά αυτές δεν είναι αρκετές να σε κάνουν να φτάνεις συχνά κοντά στο perfomance level.
Πολλά μπορούμε να πούμε.

Απλώς πιστεύω ότι το ask the guitar coach έχει κουράσει λίγο.
Οι επιλογές ερωτήσεων είναι πάντα θεωρητικό-φιλοσοφικού περιεχομένου χωρίς να καταλαβαίνει ο "θεατής" τι ακριβώς θα διδαχθεί αν πληρώσει για μαθήματα.
Γενικώς πάντως, οι διαπιστώσεις και κάπως σε μικρότερο βαθμό οι παρατηρήσεις που γίνονται μέσα στα βίντεο, τις περισσότερες φορές είναι εύστοχες.
Καλό είναι να χαζέψεις κάνα 2-3λεπτο αλλά από εκεί και πέρα αν δεν πιάσεις όργανο όλα παραμένουν θεωρία.
Ο κόσμος θα προτιμούσε ουσιαστικά παιξίματα, licks, αρμονικές αναλύσεις για να μαθαίνει και κάτι παίζοντας η απλώς βλέποντας.
Καποιο Transcription ίσως?Έτσι ώστε να αντιλαμβάνεται άμεσα ο υποψήφιος μαθητής τις ικανότητες αρχικά αλλά και την μεταδοτικότητα του πιθανού δάσκαλου του..Κάποιο εξειδικευμένο βίντεο.
Εφόσον ζητάς πελάτες σε φόρουμ για κιθάρα βγες και παίξε να δειγματίσεις και έπειτα διδάσκεις.Και μακάρι να έχεις και πολλούς μαθητές.
Όσα γράφω δεν έχουν καθόλου σκοπό για αντιπαραθέσεις ούτε και θέλω δήθεν να λέω στον καθένα πως να κάνει την δουλειά του,απλώς είναι προσωπική μου άποψη και δεν ζητάω από κανένα να την υιοθετήσει.

73
εννοούσα την πρώτη κιθάρα που απόκτησες, όπως λες στο αρχικό ποστ.όχι την πρώτη που θα πειράξεις.

74
Από την εμπειρία μου, όταν λέει κάποιος ότι παίζει τα ίδια και τα ίδια...Δεν εννοεί ότι παίζει αυτά που παίζει χειρότερα από ότι θα μπορούσε να τα παίξει ΑΝ τα μελετούσε!
Το επίπεδο γενικότερης κιθαριστικής κατανόησης του σε συνδυασμό με την μελέτη που έχει κάνει (τον τρόπο δηλαδή που ξέρει να μελετάει σαν αυτοδίδακτος), τον έχει φτάσει μέχρι αυτό το συγκεκριμένο επίπεδο (με το οποίο δεν είναι ευχαριστημένος) και τον έχει κρατήσει στάσιμο εδώ και πολλά χρόνια ίσως και 10ετιες στο να παίζει τα ίδια και τα ίδια και να μην μπορεί να γίνει καλύτερος, με αυτά τα συγκεκριμένα δεδομένα.   Για αυτό και έχουμε το θέμα κάποιος να παίζει τα ίδια και τα ίδια για ΠΟΛΛΑ χρόνια, χωρίς ουσιαστική βελτίωση
Με απλά λόγια - σχεδόν ποτέ κανένας δεν λέει “τι καλά που θα έπαιζα αν μελετούσα”! Αυτό που ακούω συνέχεια είναι “Παίζω εδώ και πολύ καιρό κ όσο και να παίζω/μελετάω κλπ, ακούγεται ουσιαστικά του ίδιου επιπέδου τελικό αποτέλεσμα”
Η  διαφορά του παίζω κάποια πράγματα “ καλά” ή “αρκετά καλά” και τα παίζω σε (perfomance level) άψογα  - είναι ακριβώς ο λόγος για το οποίο είναι απαραίτητο να συνεργαστεί  κάποιος με έναν εκπαιδευμένο επαγγελματία καθηγητή - ώστε να μπορέσει να μάθει τους optimum τρόπους σε κάθε μικροπραγματάκι της κιθαριστικής τεχνικής, για  να μπορέσει να φτάσει από το συμπαθητικό/ καλό επίπεδο στο επόμενο level.  Επαναλαμβάνω, όπως έχω πει κ σε πολλά βίντεο , για την ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι απλά δύσκολο , δεν είναι ΚΑΝ ΕΦΙΚΤΟ να μπορέσουν να φτάσουν υψηλό επίπεδο παιξίματος χωρίς πολύ ενδελεχή και λεπτομερειακή καθοδήγηση από έναν έμπειρο καθηγητή ηλεκτρικής κιθάρας.

Όλα όσα γράφεις έχουν δευτερεύουσα σημασία.Το perfomance level αποκτιέται παίζοντας ζωντανά σε κόσμο και μόνο.Και όχι απλώς να παίξεις 15 λεπτά για να δείξεις αν παίζεις, αλλά παίζοντας χρόνια και με διαφορετικούς φυσικά μουσικούς.Εκεί αυξάνεις την αντίληψη σου και την ικανότητα σου.Ο δάσκαλος είναι άλλο θέμα και το κατά πόσο κάποιος τον χρειάζεται.

Επίσεις λες ότι

η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι απλά δύσκολο , δεν είναι ΚΑΝ ΕΦΙΚΤΟ να μπορέσουν να φτάσουν υψηλό επίπεδο παιξίματος χωρίς πολύ ενδελεχή και λεπτομερειακή καθοδήγηση από έναν έμπειρο καθηγητή ηλεκτρικής κιθάρας.

Πάλι αυτό είναι τραβηγμένο.Είναι στην επιθυμία του καθενός το κατά πόσο θα εξελιχθεί ασχέτως διδαχής.Πάρε για παράδειγμα "καθηγητές" που παίζουν τα ίδια και τα ίδια 15-20 χρόνια και έχουν βολευτεί γιατί δεν αρέσκονται σε κάτι άλλο από τόση κιθαριστική τέχνη.Πόση εξέλιξη να έχει κάποιος έτσι..

75
Ξεκίνα.ένα κλικ είναι.

Εκτός την χαρά που θα νιώσεις για την πρώτη κιθάρα, θα πάρεις και εμπειρία.
Ανέβασε καμιά φώτο από την διαδικασία να βλέπουμε..

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11