Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
51
Το κοίταξα και είναι σωστό.Δες στο 12ο μέτρο..έχει 4 ανοικτές μι στο τελείωμα του..Ο φίλος εδώ παίζει 5.
Δεν χρειάζεται να το δεις για να το καταλάβεις, αλλά να το μετράς όταν το ακούς.
Φυσικά σε αυτούς που έχουν εξοικείωση στο 12μετρο αναφέρομαι, και όχι για κάποιο παιδί που τώρα μαθαίνει.

52
Στο 0:34 στο turnaround που κάνεις για να ξαναμπείς, παίζεις παραπάνω με αποτέλεσμα όλο το δεύτερο μέρος να είναι εκτός 12μετρου...

"Solo" ως μουσικός όρος σημαίνει ότι κάποιος παίζει μουσική μόνος του.

53
Πάντα μου αρέσουν οι "αυτοσχεδιασμοί" σου, και κάθε φορά ξέρω ότι θα ακούσω κάτι με ουσία ,μελωδία και εκφραστικότητα.

'Όμως επέτρεψε μου και μια διαφορετική κριτική.
Ενώ έχεις πιασάρικο παίξιμο και αρκετά εκφραστικό, έχεις πέσει στην λούμπα της επαναληπτικότητας.
Η φρασεολογία σου είναι πολύ περιορισμένη, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεσαι μελέτη φίλε μου.
Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει εσύ ο ίδιος να το αποφασίσεις.

Πραγματικά η εκφραστικότητα σου ακόμα και αν παίζεις μια κλίμακα είναι που σε κάνει ξεχωριστό παίκτη.
Και αυτό δύσκολα το φτιάχνεις, συνήθως το έχεις σαν μέρος του χαρακτήρα σου και είναι πολύ σημαντικό.
Εμπλούτισε λοιπόν το ταλέντο σου και προχώρα πιο πέρα.

54
Πολύ μεγάλη συζήτηση όντως.

Κάποια πράγματα που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής.

Η φρασεολογία είναι κάτι που συνεχώς χρειάζεται εμπλουτισμό, και όχι μόνο μελετώντας άλλους κιθαρίστες αλλά και από φράσεις άλλων οργάνων, π.χ σαξόφωνο, πιάνο η οποιοδήποτε άλλο όργανο αναλόγως και το είδος της μουσικής που μας αρέσει.Αν ακούς όλη μέρα Blues όσες κλίμακες και να γνωρίζεις η φρασεολογία σου εκεί γύρω θα κινηθεί.

Αρχικά η ανάλυση των φράσεων για να ενταχθούν αρμονικά αλλά και στην συνέχεια η σύνδεσή τους με τις συγχορδίες βοηθάει πάρα πολύ στο να αντιληφθεί κανείς πιο γρήγορα, έμπρακτα την θεωρία πάνω στο όργανο.

Η μεταφορά της φρασεολογίας σε άλλα κλειδιά από αυτά που είναι παιγμένα από τον εκάστοτε παίκτη.

Το να ακούς αρκετά έως και αποκλειστικά αυτοσχεδιαστική μουσική όπως Jazz και τα παρακλαδια της, παραδοσιακη μουσικη της ανατολικης μεσογείου που ειναι πάμπλουτη απο αυτοσχεδιασμό και επιπλέον εξωτικες κλίμακες, και οχι μονο κόλλημα σε δυο τρεις μπάντες ή κιθαρίστες.Οσες και να ειναι οι γνωσεις σου, αν ακους ολη μερα Petrucci, ετσι θα ακουγεσαι θες δεν θες.

Το να μάθεις να συνδέεις τις κλίμακες με τις συγχορδίες των βαθμίδων τους.

Να εμπλουτίσεις την γνώση σου σε συγχορδίες πέραν των κλασσικών συγχορδιών της ροκ-μεταλ, όπως μικρές-μεγαλες έβδομες, ένατες, ελαττωμένες κλπ, και την κίνηση τους μέσα στις βαθμίδες, μελετώντας ταυτόχρονα και τα arpeggios τους.

Οι προσεγγίσεις όλης αυτής της θεωρίας απ'εξω.(Νότες που δεν ανήκουν στην εκάστοτε κλίμακα η arpeggio).

Το να δεις και καταλάβεις ο,τι είναι διαθεσιμο στο Utube από μαθήματα πάνω στον αυτοσχεδιασμό της κιθάρας(π.χ joe pass, pat martino και πολλοί άλλοι μεγάλοι αυτοσχεδιαστές) καταλαβαίνοντας πως ο κάθε αυτοσχεδιαστής βλέπει την ταστιερα και κινείτε.

Ο απαραίτητος χρόνος που πρέπει να δώσεις στις φράσεις που έχεις μελετήσει αναλύοντας τις και όχι τυφλοσουρτι "βγάζω πάω στο επόμενο", που θα έχει σαν αποτέλεσμα όλος ο κόπος σου να πηγαίνει στράφι και στην χειρότερη μετά από κάνα εξάμηνο να έχεις ξεχάσει και τι έβγαλες αλλά και να παίζεις χωρίς να ξέρεις "τι είναι" αυτό που παίζεις.Λακωνικότερα, να τα "χωνέψεις."

Και πάνω απ'ολα τα παραπάνω φυσικά....Ώρες παίζοντας αυτοσχεδιαστικά....Ωρες ακουγοντας ξανα και ξανα αυτοσχεδισμούς μεγάλων παικτών, ανεξαρτήτως οργάνου..

Ολα αυτα κατα την γνωμη μου θα σε κάνουν εναν έμπειρο και ικανό αυτοσχεδιαστή..

Πέρα απο ολα αυτα, το παιξιμο με αλλους αυτοσχεδιαστες ειναι που θα σε απογειωσει...Αν και αυτο είναι ενα αλλο μεγάλο θέμα.

55
Καλησπέρα παίδες! Παίζω μπουζουκάκι και με μια κοπέλα που τραγουδάει ενδιαφερόμαστε να φτιάξουμε σχήμα, να παίζουμε παλιά λαϊκά (Μπιθικώτση, Ζαμπέτα, Τσιτσάνη, Χιώτη) αλλά και ρεμπέτικα (Εσκενάζυ, Πάνου, Βαμβακάρη κτλ). Ψάχνουμε κιθαρίστα, κατά προτίμηση εξοικειωμένο με το είδος αλλά αν μπορεί να πιάσει τα ακόρντα τα βρίσκουμε όλα τα άλλα, που να θέλει να παίζουμε για την φάση και να βγάλουμε και κάνα χαρτζιλίκι. Αν τραγουδάει κι εκείνος ακόμα καλύτερα. Είμαστε Αθήνα, ηλικίες 20 και 24. Σημαντικό να αγαπάει την μουσική! Ευχαριστώ :)

Καταλαβαίνω τι θέλεις να κάνεις , αλλά εξοικειωμένος κιθαρίστας σε αυτό το ρεπερτόριο που ζητάς μόνο για την φάση του ή για κάνα χαρτζιλίκι δεν θα παίζει.
Ζητάς εξοικείωση σε ρεπερτόριο 30 χρόνων, με συνθέτες - κιθαρίστες τέρατα όπως ο Σκαρβέλης που για να βγάλεις αυτά που παίζει πρέπει να κάνεις από ειδική επεξεργασία στον ήχο μέχρι αλλαγές στα κουρδίσματα , συγκεκριμένες τεχνικές λαικής κιθάρας κλπ.Θέλει προσοχή αυτή η μουσική, δεν είναι βαράω πεντατονικές στο γάμο του καραγκιόζη και όλα εντάξει.Πρόκειται για αστική λαϊκή μουσική με πληθώρα δρόμων, ύφη και απαιτήσεις αναλόγως το είδος. Είσαι εσύ (χέρια αυτιά ψυχή) , τα ξύλα σου και οι χορδές σου.Ούτε κομπρεσορες ούτε δράκοι να βγάζουν φωτιές από το στόμα τους. αλλιώς από ρεμπέτικο και λαϊκό βρίσκεσαι να παίζεις σκυλοροκ(Κοινώς, έλα μωρέ βάζω τα δικά μου). Γενικώς αυτή την μουσική την έχουν σφάξει αρκετά εδώ και 5-6 δεκαετίες.Εύχομαι να είστε εσείς η εξαίρεση.

Τώρα αν θέλετε να κάνετε την πλάκα σας και να περνάτε δημιουργικά τον χρόνο μεταξύ σας όλα τα παραπάνω έχουν δευτερεύουσα σημασία.

Τέλος , προσοχή στην εκμετάλλευση.Προστατεύστε αυτό που αγαπάτε από μαφιόζους εστιάτορες και τσαμπατζιδες κουτοπόνηρους.

56
Εντάξει, ας σου κάνω πιο στοχευμένη κριτική.

Είσαι φάλτσος.
Είσαι ξεκούρδιστος.
Δεν υπάρχει ρεφραίν.
Το ίδιο βαρετό σόλο όλη την ώρα.
4 λεπτά 2 συγχορδίες.
Αντί να σκοτώσει η κοπέλα τον μπάτσο σκοτώνει ο μπάτσος την κοπέλα.(πας καλά)?
Ούτε λόγος για ποια αιτία ο μπάτσος δολοφονεί..."Εσύ απλά φύγε, κρύψου πριν έρθει εκείνος"
Ο μπάτσος κυκλοφορεί ελεύθερος (...θα τον πιάσουν μια νύχτα...) μετά τον φόνο και μας προτρέπεις (ταυτιζόμενοι με την κοπέλα) μέσα από τους στίχους να κρυφτούμε, να φύγουμε και μάλιστα επιμένεις στις λέξεις μπάτσος και να φύγουμε με εκείνο το ηλίθιο εφε που ακούμε στα πανηγύρια.Έτσι για να μας το καρφώσεις πιο βαθειά ακόμα.Τι λες ρε "φίλε"?, για να μην σε πω τίποτα άλλο...σε ποιόν απευθύνεσαι?
Θέλεις ένα παιδί που θα βλέπει μπάτσους να φαντάζεται δολοφόνους που ακονίζουν τα μαχαίρια τους στο πεζοδρόμιο?
Δολοφονημένα πτώματα μέσα σε λίμνες αίματος?
Οι στίχοι είναι άκρως επικίνδυνοι.
Και με λες και ηλίθιο κομπλεξικό από πάνω...Άι σιχτιρ από κει χάμω...

οκ κατσιμιχοσαβοπουλοπαπακωνσταντινάσιμε?

57
βρικολακιάσαμε

και όχι μόνο από τους στίχους αλλά και από την κακή απομίμηση.


"Είναι εύκολο για ένα έξυπνο να κάνει τον κουτό, αλλά είναι αδύνατο σε ένα κουτό να κάνει τον έξυπνο"

58
πρόσεξε τα νερά να είναι αντίθετα μεταξύ τους στο σάντουιτς, έτσι ώστε να ασκούν αντίθετες πιέσεις μεταξύ τους όταν προσλαμβάνουν την υγρασία της ατμοσφαίρας.

59



φαντάζομαι εννοείς το Berklee: https://www.berklee.edu/ 


Ναι αυτό, σωστά φαντάστηκες.

60
Όταν πτυχίο του Berkley στην Ελλάδα είναι ισότιμο με πτυχίο ΤΕΙ , αυτό τα λέει όλα.
Με το συγκεκριμένο πτυχίο είσαι αναγνωρισμένος οπουδήποτε στον κόσμο σαν απόφοιτος ανωτάτης σχολής(που είναι).

Για τις νοοτροπίες μπορεί κανείς να μιλάει για μέρες.

61
I love your video!!

Το έχω δει πάνω απο 5 φορές.
Να'σαι καλά παλίκαρε!

 :drum :key :metal :king

62
Ποιοι μπασίστες σου αρέσουν?

63
Υπάρχουν πάρα πολλές κλίμακες που έχουν 3 ημιτόνια στην σειρά.
Και 4 ,5, 6, 13 να παίξεις πάλι μέσα σε κάποια κλίμακα θα είσαι.
Δεν ξεφεύγεις βασικά.Δες το απλά σαν το αλφάβητο.

Θέλεις να βάζεις γράμματα σκόρπια στην σειρά ή να σχηματίζεις λέξεις και προτάσεις?
Αν δεν σε ενδιαφέρει να καταλάβεις πως γίνεται να αυτοσχεδιάζει κάποιος ή να θέλεις και εσύ να μπορέσεις να φτάσεις σε κάποιο επίπεδο δεν χρειάζεσαι κλίμακες.Παίζε μόνο κόβερς.Αν τα παίζεις καλά δεν θα έχεις πρόβλημα.Απλά θα είναι σαν να λες λέξεις χωρίς να καταλαβαίνεις το νόημα τους.
Δηλαδή επιφωνήματα.Αν είσαι ευχαριστημενος με αυτό εσύ θα είναι και όλοι οι υπόλοιποι.

Δες τον φίλο σου τον Wooten.
Τώρα που το σκέφτομαι, βασικά και οι συγχορδίες θα έπρεπε να σε απασχολούν...


64
το τέταρτο και τελευταίο μέρος εδώ.


65
Πριν κάνα δίμηνο είχα κάνει Transcription το σόλο απο το συγκεκριμένο κομμάτι.
Είπα να το γράψω σε ταμπλατούρα για να μάθω να χρησιμοποιώ το Tuxguitar.

Ομολογώ ότι δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο όσο αφορά τους χρόνους και τις αξίες στο γράψιμο.
1000 φορές καλύτερα να το έγραφα με το χέρι.
Τέλος πάντων, παρά τα λάθη στην γραμμή του πενταγράμμου(αξίες , χρόνοι), είπα να το ποστάρω μιας και πιστεύω ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί τόσο με το πεντάγραμμο όσο με την ταμπλατούρα του, και στα πλαίσια των γιορτών ως μικρό δώρο σε όσους έχω τσατίσει ή πικράνει όλο αυτό τον καιρό εδώ μέσα.

*Όποιες διορθώσεις, ευπρόσδεκτες αν και δεν το βλέπω να ξανά ασχοληθώ πριν την πρωτοχρονιά
**Καλή χρονιά σε όλους και καλά παιξίματα.
***Το σόλο ξεκινάει στο 1:07
! No longer available

66
Έλα Γιώργη,

Πως πάει η πρόοδος σου?
Μάλλον είσαι απογοητευμένος από τον δάσκαλό σου τελικά...

Βάλε καλύτερα αυτό που ζητάς στις αγγελίες με τα μαθήματα του φόρουμ.Εκεί έχεις πιο πολλές πιθανότητες να σου απαντήσει κάποιος.Εδώ θα χαθεί σύντομα το μήνυμα σου.

67
Ήσουν όντως πιο εκφραστικός και η φωνή σου λίγο πιο ανοιχτή.
Φαίνεται ότι προσπαθείς και θέλεις να προχωρήσεις.
Μπράβο φίλε μου.


Τονικά δεν ήσουν πουθενά..Δεν φταις όμως εσύ γιαυτό τόσο, όσο η επιλογή του "τραγουδιού" που έκανες...
Επίσης το να τραγουδάς ακαπέλα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον αρχάριο όπως εσύ.
Ξεκίνα να τραγουδάς μαζί με μουσική.Μήπως όταν ηχογραφείς ή όταν μελετάς κάποιο τραγούδι φοράς ακουστικά και ακούς ταυτόχρονα το κομμάτι που τραγουδάς μέσα από αυτά?
Γιατί μοιάζεις να μην ακούς τον εαυτό σου πολύ καλά.
Καλό θα είναι να μεγαλώσεις το ρεπερτόριο σου και στα ακούσματα και σε αυτά που τραγουδάς.
Θα σου έλεγα να ψάξεις λίγο το δικό σου χρώμα, την δική σου φωνή.
Ακούω να μιμείσαι πολύ τον παντελίδη και όποιος σε ακούσει , το πρώτο πράγμα που θα πει θα είναι αυτό.

Μην μιμείσαι.Άκου τις μεγάλες φωνές που έχουν περάσει από αυτό το είδος.
Η συμβουλή μου είναι να προσπαθήσεις σε πραγματικούς τραγουδιστές και σε πραγματικές μελωδίες.
Δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσεις πιο πέρα στο τραγούδι αν ερμηνεύεις μόνο παντελίδη.

68
Βασικα το ξυλο,δεν ειναι ζωντανος οργανισμος..Ηταν πριν κοπει.Εμεις προσπαθουμε να παρατινουμε την σαπιλα.Μεχρι και το σηδερο σκουριαζει ομως..Παραδειγμα,ενας νεκρος για να συντιριθει εγινε μουμια.Την πασαλιφουν τωρα,μετα χιλιαδες χρονια,με ελαια?Οποτε αυτο που θα προσθεσεις στο ξυλο ειναι η οι ιδανικες συνθικες συντιρησης,η κανα πετροχημικο που αν πεσει πανω σου θα βγαλεις λεπια,πουπουλα,15 χερια και 8 αυτια ;D
Τες πα.Εγω εχω τα οργανα ετσι σκετα,δεν σκοπευωνα βαλω τιποτα,και ο καιρος θα δειξει ;)


The Electric Shock Smiley Face, Emoticon

χαχαχαχα...όντως τις πασάλειβαν με έλαια και ρητίνες...Πρώτα όμως τους αφαιρούσαν όλη την υγρασία με αλάτι..Λογικό...Πάρε για παράδειγμα τον τραχανά..χαχαχχαχα.

Τελικά δεν μου είπες είσαι ξυλουργός?

69
Ο πατέρας σου είναι ξυλουργός?Αν ναι ρώτησέ τον σε παρακαλώ αν ξέρει...Τα παλιά χρόνια, περνούσαν τα ξύλινα έπιπλά τους με λάδι μια στο τόσο για να τα συντηρούν αλλά και για να φαίνονται γυαλιστερά?

70
Το μπαφάρισμα αναγκαστικά θα σου προκύψει. Ακόμα και αν δεν το ξέρεις ότι χρειάζεται το βλέπεις συνήθως από την επόμενη μέρα.
Το λάδι κρατάει αρκετό καιρό την ταστιέρα σε μια λαμπερή πεντακάθαρη  κατάσταση.
Το ύφασμα που έχει εμποτίσει συνήθως θα κρατήσει για 3-4 περάσματα.Απορροφάται πάρα πολύ αργά από το ξύλο.Γ'αυτό και βάζω ελάχιστο.
Ξεραμένη ταστιερα σε δική μου κιθάρα δεν έχω δει ποτέ.Σε άλλες που προφανώς δεν τις παίζουν τόσο συχνά βλέπω συνέχεια.
Κοίτα,κάθε φορά μόλις την αφήνω την καθαρίζω πάντα με ένα στεγνό πανί και μαζί και τις χορδές μια μια.
Έτσι δεν χρειάζεται να αλλάζω κάθε βδομάδα χορδές(στην ακουστική).Κρατάνε πολύ περισσότερο.
Το ξύλο από την στιγμή που θα χάσει το ριζικό του σύστημα και για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα δεν θα πρέπει από κάπου να αναπληρώσει τα συστατικά του(έλαια) εφόσον δεν μπορεί πια από την ρίζα του?Εφόσον είναι ζωντανός οργανισμός?
Για το πετροχημικό που λες...με τίποτα..Μόνο φυσικά υγρά και έλαια.Νομίζω ότι δεν έχω ξεκαθαρίσει κάτι.
Το λεμόνι το βάζω για καθαριστικό... πρώτα στο πανί εννοείται..Το λάδι για θρεπτικό του ξύλου αλλά και για την υπέροχη αίσθηση του στο παίξιμο.

71
Εκεί έχω καταλήξει και εγώ.Το μόνο που προσέχω είναι οι μεγάλες διαφορές στις υγρασίες.
Έχω χάσει μεροκάματα για αυτό τον λόγο.Π.χ δίπλα στην θάλασσα και με κύμα.

72
Δεν θυμάμαι το pH.πρέπει να σκαλίσω τα χαρτιά μου για να το βρω..Αλλά και πάλι όπως λες πως θα βρούμε το Ph του ξύλου...
Ερώτηση.Μόνο 13% είναι η απαιτούμενη υγρασία?Παντού έχω διαβάσει για 40-50%(υγρασία περιβάλλοντος).
Για να διατηρηθεί αυτό το 12-13%, χρειάζεται εξωτερική 40-50% ?

73
Κεραλοιφή(από μελισσοκόμο μόνο) χρησιμοποιούσα κάποτε για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχω ακόμα απόθεμα.
Ήταν άλλο ένα ιδανικό για μένα υλικό.Ισως το ιδανικότερο και από άποψη πρόσβασης και σύστασης - ιδιοτήτων.
Το μόνο αρνητικό που είχε ήταν ότι μείωνε την ευελιξία στο παίξιμο(δεν γλιστρούσαν εύκολα τα δάκτυλα την επόμενη μέρα).
Και για την οξύτητα που λες συμφωνώ, γιαυτό και είπα πιο πριν ότι βάζω μόνο εξτρά παρθένο ελαιόλαδο(μέχρι 0,3% οξύτητα).
Το λεμόνι ποτέ δεν το αφήνω μόνο του(Πότε δεν το αφήνω να ποτίσει όπως προαναφέρθηκε για άλλο υλικό). Αμέσως μόλις καθαρίσω περνάω το ελαιόλαδο.
Αντί για λεμόνι τι άλλο θα πρότεινες για καθαρισμό όμως.

74
Ενδιαφέρουσα άποψη ο εμποτισμός της ταστιέρας με μπίχλα και μικρόβια.
Αν είναι έτσι η ταστιέρα της κιθάρας σου φαντάζομαι το τιμόνι του αυτοκινήτου σου ή το πληκτρολόγιο σου πως θα είναι. ;)
Έχω δει πολλές κιθάρες σε αυτή την κατάσταση και απορώ πως τις παίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

Πάντως το κομμένο ξύλο χρειάζεται έλαιο που δεν μπορεί πλέον να δημιουργήσει μέσω του ριζικού του συστήματος.Το ιδανικότερο θα ήταν έλαιο από έβενο και rosewood αντίστοιχα.

φιλικός και ευδιάθετος όπως πάντα βλέπω.
συγκρίνουμε : https://en.wikipedia.org/wiki/Sebaceous_gland#Sebum με https://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_oil#Toxicology
 επίσης καλημέρα.

αν σε ενδιαφέρει η μπίχλα σε πληροφορώ οτι η ανθρώπινη λιπαρότητα δεν ενισχύει την συγκέντρωση βρωμιάς και μικροβίων περισσότερο απο το ορτκτέλαιο ή το ελαιόλαδο που βάζεις εσύ, πόσο μάλλον απο την στιγμή που η επαφή με το δέρμα είναι ελάχιστη και φυσική, ενώ η σαφής πρόσθεση ελαίων είναι κάτι το βεβιασμένο. Μια ματιά κάτω απο το καπώ του αυτοκινήτου σου ή ενός άπλητου τηγανιού θα σε πείσει.

Το άρθρο που αναφέρεις μιλάει για τους σμιγματοειδείς αδένες οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τους ιδρωτοποιούς αδένες.
Οι σμιγματοειδείς υπάρχουν σε όλο το σώμα πλην παλάμης και πέλματος.

Απο την βικιπαίδεια:
Οι σμηγματογόνοι αδένες βρίσκονται μέσα στο δέρμα, κοντά στους θύλακες των τριχών. Βρίσκονται παντού στο σώμα, με εξαίρεση τις παλάμες και τα πέλματα, είναι όμως περισσότερο πολυάριθμοι στο πρόσωπο, το τριχωτό της κεφαλής, το ηβαίο, τα γεννητικά όργανα κλπ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον ιδρώτα, ειδικά τον γυναικείο :D .
Θα συμφωνήσω όμως με το δεύτερο άρθρο σχετικά με τα ορυκτέλαια που αναφέρεις.Γ' αυτό και χρησιμοποιώ φυσικές ουσίες όπως λεμόνι ξύδι και ελαιόλαδο πια.
Γενικά ότι μπορεί να καταναλωθεί από το στόμα το θεωρώ καταλληλότερο και για την κιθάρα.

Στην τελική είναι και θέμα προτίμησής αν θέλεις να έχεις τις περιττές ουσίες(1%) που αποβάλει ο οργανισμός σου για να αποτοξινωθεί όπως η ουρία πάνω στην ταστιέρα σου, ή αντιοξειδωτικά και ωμέγα3.Τα παραδείγματα που έφερες με τα τηγάνια και τα μηχανικά λάδια είναι άκυρα, γιατί δεν νομίζω να τηγανίζεις και εσύ τον ιδρώτα σου πριν το εναποθέσεις πάνω στην ταστιέρα .
   
Η καλυτερη κρεμα περιποιησης χεριων,γινετε στην Γερνανια,απο την λιγδα που εχει το προβιο μαλι ΠΡΙΝ πλυθει και γεινει καλτσα.Εγω παλι,ολα τα μπασα (ενταστα η μη) το μονο ελαιο που χρησημοποιω,ειναι το μεγα.
Ξερετε..αυτο του Θεου..
Ποτε δεν εβαλα τιπιτα πανω,και ουρε σκοπευω.Ειδιως σε rosewood.Στο wenge ισως ποτε ως συνταξιουχος πλεων(δηλαδη αν ποτε..) ετσι για να περασει λιγο η ωρα..μιας και ειναι πιο ξερο απο το rosewood.Να υπενθιμισω πως αν πλενουμε 800 φορες την μερα τα χερια μας,το δερμα που ειναι ακομα ζωντανο και συντιριτε,σκαει..ποσο μαλον αν ταλεπορουμε ενα νεκρο ξυλο..

Btw..you can call me zamanfoutista  :roll :clap

Το ΤΟΠ υλικό περιποίησης σώματος είναι το γάλα γαιδούρας και το σάλιο που παράγει το σαλιγκάρι.
"Θυμήθηκα και την γάτα μου που γλύφεται όλη μέρα και είναι πεντακάθαρη!"
Αυτά τουλάχιστον διδάσκουν στα σεμινάρια που απευθύνονται σε φαρμακοποιούς
Δεν λέω ότι μπορεί να είναι και μούφα για καθαρά εμπορικούς λόγους..αλλά ποιος ξέρει...

75
Ενδιαφέρουσα άποψη ο εμποτισμός της ταστιέρας με μπίχλα και μικρόβια.
Αν είναι έτσι η ταστιέρα της κιθάρας σου φαντάζομαι το τιμόνι του αυτοκινήτου σου ή το πληκτρολόγιο σου πως θα είναι. ;)
Έχω δει πολλές κιθάρες σε αυτή την κατάσταση και απορώ πως τις παίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

Πάντως το κομμένο ξύλο χρειάζεται έλαιο που δεν μπορεί πλέον να δημιουργήσει μέσω του ριζικού του συστήματος.Το ιδανικότερο θα ήταν έλαιο από έβενο και rosewood αντίστοιχα.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10