Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
76
Ποιοι μπασίστες σου αρέσουν?

77
Υπάρχουν πάρα πολλές κλίμακες που έχουν 3 ημιτόνια στην σειρά.
Και 4 ,5, 6, 13 να παίξεις πάλι μέσα σε κάποια κλίμακα θα είσαι.
Δεν ξεφεύγεις βασικά.Δες το απλά σαν το αλφάβητο.

Θέλεις να βάζεις γράμματα σκόρπια στην σειρά ή να σχηματίζεις λέξεις και προτάσεις?
Αν δεν σε ενδιαφέρει να καταλάβεις πως γίνεται να αυτοσχεδιάζει κάποιος ή να θέλεις και εσύ να μπορέσεις να φτάσεις σε κάποιο επίπεδο δεν χρειάζεσαι κλίμακες.Παίζε μόνο κόβερς.Αν τα παίζεις καλά δεν θα έχεις πρόβλημα.Απλά θα είναι σαν να λες λέξεις χωρίς να καταλαβαίνεις το νόημα τους.
Δηλαδή επιφωνήματα.Αν είσαι ευχαριστημενος με αυτό εσύ θα είναι και όλοι οι υπόλοιποι.

Δες τον φίλο σου τον Wooten.
Τώρα που το σκέφτομαι, βασικά και οι συγχορδίες θα έπρεπε να σε απασχολούν...


78
το τέταρτο και τελευταίο μέρος εδώ.


79
Πριν κάνα δίμηνο είχα κάνει Transcription το σόλο απο το συγκεκριμένο κομμάτι.
Είπα να το γράψω σε ταμπλατούρα για να μάθω να χρησιμοποιώ το Tuxguitar.

Ομολογώ ότι δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο όσο αφορά τους χρόνους και τις αξίες στο γράψιμο.
1000 φορές καλύτερα να το έγραφα με το χέρι.
Τέλος πάντων, παρά τα λάθη στην γραμμή του πενταγράμμου(αξίες , χρόνοι), είπα να το ποστάρω μιας και πιστεύω ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί τόσο με το πεντάγραμμο όσο με την ταμπλατούρα του, και στα πλαίσια των γιορτών ως μικρό δώρο σε όσους έχω τσατίσει ή πικράνει όλο αυτό τον καιρό εδώ μέσα.

*Όποιες διορθώσεις, ευπρόσδεκτες αν και δεν το βλέπω να ξανά ασχοληθώ πριν την πρωτοχρονιά
**Καλή χρονιά σε όλους και καλά παιξίματα.
***Το σόλο ξεκινάει στο 1:07
! No longer available

80
Έλα Γιώργη,

Πως πάει η πρόοδος σου?
Μάλλον είσαι απογοητευμένος από τον δάσκαλό σου τελικά...

Βάλε καλύτερα αυτό που ζητάς στις αγγελίες με τα μαθήματα του φόρουμ.Εκεί έχεις πιο πολλές πιθανότητες να σου απαντήσει κάποιος.Εδώ θα χαθεί σύντομα το μήνυμα σου.

81
Ήσουν όντως πιο εκφραστικός και η φωνή σου λίγο πιο ανοιχτή.
Φαίνεται ότι προσπαθείς και θέλεις να προχωρήσεις.
Μπράβο φίλε μου.


Τονικά δεν ήσουν πουθενά..Δεν φταις όμως εσύ γιαυτό τόσο, όσο η επιλογή του "τραγουδιού" που έκανες...
Επίσης το να τραγουδάς ακαπέλα είναι πολύ δύσκολο για κάποιον αρχάριο όπως εσύ.
Ξεκίνα να τραγουδάς μαζί με μουσική.Μήπως όταν ηχογραφείς ή όταν μελετάς κάποιο τραγούδι φοράς ακουστικά και ακούς ταυτόχρονα το κομμάτι που τραγουδάς μέσα από αυτά?
Γιατί μοιάζεις να μην ακούς τον εαυτό σου πολύ καλά.
Καλό θα είναι να μεγαλώσεις το ρεπερτόριο σου και στα ακούσματα και σε αυτά που τραγουδάς.
Θα σου έλεγα να ψάξεις λίγο το δικό σου χρώμα, την δική σου φωνή.
Ακούω να μιμείσαι πολύ τον παντελίδη και όποιος σε ακούσει , το πρώτο πράγμα που θα πει θα είναι αυτό.

Μην μιμείσαι.Άκου τις μεγάλες φωνές που έχουν περάσει από αυτό το είδος.
Η συμβουλή μου είναι να προσπαθήσεις σε πραγματικούς τραγουδιστές και σε πραγματικές μελωδίες.
Δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσεις πιο πέρα στο τραγούδι αν ερμηνεύεις μόνο παντελίδη.

82
Βασικα το ξυλο,δεν ειναι ζωντανος οργανισμος..Ηταν πριν κοπει.Εμεις προσπαθουμε να παρατινουμε την σαπιλα.Μεχρι και το σηδερο σκουριαζει ομως..Παραδειγμα,ενας νεκρος για να συντιριθει εγινε μουμια.Την πασαλιφουν τωρα,μετα χιλιαδες χρονια,με ελαια?Οποτε αυτο που θα προσθεσεις στο ξυλο ειναι η οι ιδανικες συνθικες συντιρησης,η κανα πετροχημικο που αν πεσει πανω σου θα βγαλεις λεπια,πουπουλα,15 χερια και 8 αυτια ;D
Τες πα.Εγω εχω τα οργανα ετσι σκετα,δεν σκοπευωνα βαλω τιποτα,και ο καιρος θα δειξει ;)


The Electric Shock Smiley Face, Emoticon

χαχαχαχα...όντως τις πασάλειβαν με έλαια και ρητίνες...Πρώτα όμως τους αφαιρούσαν όλη την υγρασία με αλάτι..Λογικό...Πάρε για παράδειγμα τον τραχανά..χαχαχχαχα.

Τελικά δεν μου είπες είσαι ξυλουργός?

83
Ο πατέρας σου είναι ξυλουργός?Αν ναι ρώτησέ τον σε παρακαλώ αν ξέρει...Τα παλιά χρόνια, περνούσαν τα ξύλινα έπιπλά τους με λάδι μια στο τόσο για να τα συντηρούν αλλά και για να φαίνονται γυαλιστερά?

84
Το μπαφάρισμα αναγκαστικά θα σου προκύψει. Ακόμα και αν δεν το ξέρεις ότι χρειάζεται το βλέπεις συνήθως από την επόμενη μέρα.
Το λάδι κρατάει αρκετό καιρό την ταστιέρα σε μια λαμπερή πεντακάθαρη  κατάσταση.
Το ύφασμα που έχει εμποτίσει συνήθως θα κρατήσει για 3-4 περάσματα.Απορροφάται πάρα πολύ αργά από το ξύλο.Γ'αυτό και βάζω ελάχιστο.
Ξεραμένη ταστιερα σε δική μου κιθάρα δεν έχω δει ποτέ.Σε άλλες που προφανώς δεν τις παίζουν τόσο συχνά βλέπω συνέχεια.
Κοίτα,κάθε φορά μόλις την αφήνω την καθαρίζω πάντα με ένα στεγνό πανί και μαζί και τις χορδές μια μια.
Έτσι δεν χρειάζεται να αλλάζω κάθε βδομάδα χορδές(στην ακουστική).Κρατάνε πολύ περισσότερο.
Το ξύλο από την στιγμή που θα χάσει το ριζικό του σύστημα και για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα δεν θα πρέπει από κάπου να αναπληρώσει τα συστατικά του(έλαια) εφόσον δεν μπορεί πια από την ρίζα του?Εφόσον είναι ζωντανός οργανισμός?
Για το πετροχημικό που λες...με τίποτα..Μόνο φυσικά υγρά και έλαια.Νομίζω ότι δεν έχω ξεκαθαρίσει κάτι.
Το λεμόνι το βάζω για καθαριστικό... πρώτα στο πανί εννοείται..Το λάδι για θρεπτικό του ξύλου αλλά και για την υπέροχη αίσθηση του στο παίξιμο.

85
Εκεί έχω καταλήξει και εγώ.Το μόνο που προσέχω είναι οι μεγάλες διαφορές στις υγρασίες.
Έχω χάσει μεροκάματα για αυτό τον λόγο.Π.χ δίπλα στην θάλασσα και με κύμα.

86
Δεν θυμάμαι το pH.πρέπει να σκαλίσω τα χαρτιά μου για να το βρω..Αλλά και πάλι όπως λες πως θα βρούμε το Ph του ξύλου...
Ερώτηση.Μόνο 13% είναι η απαιτούμενη υγρασία?Παντού έχω διαβάσει για 40-50%(υγρασία περιβάλλοντος).
Για να διατηρηθεί αυτό το 12-13%, χρειάζεται εξωτερική 40-50% ?

87
Κεραλοιφή(από μελισσοκόμο μόνο) χρησιμοποιούσα κάποτε για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχω ακόμα απόθεμα.
Ήταν άλλο ένα ιδανικό για μένα υλικό.Ισως το ιδανικότερο και από άποψη πρόσβασης και σύστασης - ιδιοτήτων.
Το μόνο αρνητικό που είχε ήταν ότι μείωνε την ευελιξία στο παίξιμο(δεν γλιστρούσαν εύκολα τα δάκτυλα την επόμενη μέρα).
Και για την οξύτητα που λες συμφωνώ, γιαυτό και είπα πιο πριν ότι βάζω μόνο εξτρά παρθένο ελαιόλαδο(μέχρι 0,3% οξύτητα).
Το λεμόνι ποτέ δεν το αφήνω μόνο του(Πότε δεν το αφήνω να ποτίσει όπως προαναφέρθηκε για άλλο υλικό). Αμέσως μόλις καθαρίσω περνάω το ελαιόλαδο.
Αντί για λεμόνι τι άλλο θα πρότεινες για καθαρισμό όμως.

88
Ενδιαφέρουσα άποψη ο εμποτισμός της ταστιέρας με μπίχλα και μικρόβια.
Αν είναι έτσι η ταστιέρα της κιθάρας σου φαντάζομαι το τιμόνι του αυτοκινήτου σου ή το πληκτρολόγιο σου πως θα είναι. ;)
Έχω δει πολλές κιθάρες σε αυτή την κατάσταση και απορώ πως τις παίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

Πάντως το κομμένο ξύλο χρειάζεται έλαιο που δεν μπορεί πλέον να δημιουργήσει μέσω του ριζικού του συστήματος.Το ιδανικότερο θα ήταν έλαιο από έβενο και rosewood αντίστοιχα.

φιλικός και ευδιάθετος όπως πάντα βλέπω.
συγκρίνουμε : https://en.wikipedia.org/wiki/Sebaceous_gland#Sebum με https://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_oil#Toxicology
 επίσης καλημέρα.

αν σε ενδιαφέρει η μπίχλα σε πληροφορώ οτι η ανθρώπινη λιπαρότητα δεν ενισχύει την συγκέντρωση βρωμιάς και μικροβίων περισσότερο απο το ορτκτέλαιο ή το ελαιόλαδο που βάζεις εσύ, πόσο μάλλον απο την στιγμή που η επαφή με το δέρμα είναι ελάχιστη και φυσική, ενώ η σαφής πρόσθεση ελαίων είναι κάτι το βεβιασμένο. Μια ματιά κάτω απο το καπώ του αυτοκινήτου σου ή ενός άπλητου τηγανιού θα σε πείσει.

Το άρθρο που αναφέρεις μιλάει για τους σμιγματοειδείς αδένες οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τους ιδρωτοποιούς αδένες.
Οι σμιγματοειδείς υπάρχουν σε όλο το σώμα πλην παλάμης και πέλματος.

Απο την βικιπαίδεια:
Οι σμηγματογόνοι αδένες βρίσκονται μέσα στο δέρμα, κοντά στους θύλακες των τριχών. Βρίσκονται παντού στο σώμα, με εξαίρεση τις παλάμες και τα πέλματα, είναι όμως περισσότερο πολυάριθμοι στο πρόσωπο, το τριχωτό της κεφαλής, το ηβαίο, τα γεννητικά όργανα κλπ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον ιδρώτα, ειδικά τον γυναικείο :D .
Θα συμφωνήσω όμως με το δεύτερο άρθρο σχετικά με τα ορυκτέλαια που αναφέρεις.Γ' αυτό και χρησιμοποιώ φυσικές ουσίες όπως λεμόνι ξύδι και ελαιόλαδο πια.
Γενικά ότι μπορεί να καταναλωθεί από το στόμα το θεωρώ καταλληλότερο και για την κιθάρα.

Στην τελική είναι και θέμα προτίμησής αν θέλεις να έχεις τις περιττές ουσίες(1%) που αποβάλει ο οργανισμός σου για να αποτοξινωθεί όπως η ουρία πάνω στην ταστιέρα σου, ή αντιοξειδωτικά και ωμέγα3.Τα παραδείγματα που έφερες με τα τηγάνια και τα μηχανικά λάδια είναι άκυρα, γιατί δεν νομίζω να τηγανίζεις και εσύ τον ιδρώτα σου πριν το εναποθέσεις πάνω στην ταστιέρα .
   
Η καλυτερη κρεμα περιποιησης χεριων,γινετε στην Γερνανια,απο την λιγδα που εχει το προβιο μαλι ΠΡΙΝ πλυθει και γεινει καλτσα.Εγω παλι,ολα τα μπασα (ενταστα η μη) το μονο ελαιο που χρησημοποιω,ειναι το μεγα.
Ξερετε..αυτο του Θεου..
Ποτε δεν εβαλα τιπιτα πανω,και ουρε σκοπευω.Ειδιως σε rosewood.Στο wenge ισως ποτε ως συνταξιουχος πλεων(δηλαδη αν ποτε..) ετσι για να περασει λιγο η ωρα..μιας και ειναι πιο ξερο απο το rosewood.Να υπενθιμισω πως αν πλενουμε 800 φορες την μερα τα χερια μας,το δερμα που ειναι ακομα ζωντανο και συντιριτε,σκαει..ποσο μαλον αν ταλεπορουμε ενα νεκρο ξυλο..

Btw..you can call me zamanfoutista  :roll :clap

Το ΤΟΠ υλικό περιποίησης σώματος είναι το γάλα γαιδούρας και το σάλιο που παράγει το σαλιγκάρι.
"Θυμήθηκα και την γάτα μου που γλύφεται όλη μέρα και είναι πεντακάθαρη!"
Αυτά τουλάχιστον διδάσκουν στα σεμινάρια που απευθύνονται σε φαρμακοποιούς
Δεν λέω ότι μπορεί να είναι και μούφα για καθαρά εμπορικούς λόγους..αλλά ποιος ξέρει...

89
Ενδιαφέρουσα άποψη ο εμποτισμός της ταστιέρας με μπίχλα και μικρόβια.
Αν είναι έτσι η ταστιέρα της κιθάρας σου φαντάζομαι το τιμόνι του αυτοκινήτου σου ή το πληκτρολόγιο σου πως θα είναι. ;)
Έχω δει πολλές κιθάρες σε αυτή την κατάσταση και απορώ πως τις παίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

Πάντως το κομμένο ξύλο χρειάζεται έλαιο που δεν μπορεί πλέον να δημιουργήσει μέσω του ριζικού του συστήματος.Το ιδανικότερο θα ήταν έλαιο από έβενο και rosewood αντίστοιχα.

90
Οσον αφορα για το οτι εχει ξεβαψει το μπρατσο τι πρεπει να κανω,ενα lemon oil θα κανει δουλεια η να βαλω κατι αλλο ?

ίσως κάποιοι να γελάσουν με αυτό που θα πω αλλά εγώ σε rosewood βάζω ελαιόλαδο
σε ένα βαμβάκι λίγο ελαιόλαδο και αλοίφω όλη την ταστιέρα. αφήνω να περάσούν μερικές ώρες να το τραβήξει και ξαναβάζω .
επαναλαμβάνω μέχρι να σταματήσει να τραβάει . μετά ένα καλό σκουπισματάκι και είναι κομπλέ.

Τα τελευταία 2 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά έξτρα παρθένο ελαιόλαδο(δικό μου).
Ανα 3-4 φορές όμως καθαρίζω πρώτα με lemoi oil και μετά την περνάω με λάδι.
Εντάξει δεν το κάνω σαλάτα βέβαια, 3-4 σταγόνες είναι αρκετές, αλλά μέχρι τώρα το ελαιόλαδο είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.
Δεν χρησιμοποιώ βαμβάκι όμως γιατί αφήνει ίνες.Προτιμώ ένα κομμάτι ύφασμα από μια παλιά κοντομάνικη μπλούζα μου.

91
Σου αρέσουν αλλά αλλιώς εκτιμάς το ένα και αλλιώς το άλλο.
Αλλιώς σε διαμορφώνει το έτοιμο και αλλιώς αυτό που δημιουργείς εσύ.

92
Οπότε διαθέτεις όλα τα προσόντα για να προχωρήσεις στην ουσία των πραγμάτων.

Δεν έχεις μάθει στα έτοιμα.Είσαι χαμηλών τόνων και προσγειωμένος στην πραγματικότητα.Η ψυχή σου διψάει για μάθηση και μουσική και όχι καραγκιοζιλίκια.
Και τέλος πορώνεσαι με ότι καταπιάνεσαι.

Αυτά είναι τα βασικά θεμέλια που αν δεν τα έχεις, ότι και να κάνεις είναι άδειο, άχρωμο και περιττό.

ΥΓ. Λες σαμάτι έχω τίποτα να χάσω...Μην χάνεις χρόνο..Δεν μας ρωτάει για τίποτα...Ούτε να δίνεις στην ματαιοδοξία παραπάνω αξία από όση χρειάζεται.
 

93
Σαν να το βλέπω μπροστά μου το σκηνικό με τα πεϊνιρλί και τον άλλο με το αμόρε!!
Πέρα όμως από το ότι το έχουν στο αίμα τους, είναι και το μουσικό τους αυτί που σου έλεγε και ο panix πιο πριν.
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου είχε σχηματιστεί η εντύπωση ότι έπαιζες με το αυτί αρκετά, αλλά είπες πριν ότι δεν το χρησιμοποιείς καθόλου.

Το αυτί είναι έτη φωτός πιο σημαντικό από τις κλίμακες που σε προβληματίζουν.
Ναι μεν γεννιέσαι με ένα επίπεδο αυτιού αλλά το εξελίσσεις κιόλας και μπορείς να το ανεβάσεις αρκετά επίπεδα.
Πιστεύω ότι άμεσα πρέπει να ξεκινήσεις να βγάζεις καινούρια πράγματα με το αυτί και μετά αν γουστάρεις τα τσεκάρεις και με την παρτιτούρα ή ταμπλατούρα  για να διορθώσεις ή συμπληρώσεις τα κενά σου.Αν και μεταξύ μας, όταν ήμουν και εγώ πιτσιρικάς 22-23 χρονών την έψαχνα με τις ταμπλατουρες αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι  ότι το 99.9% ήταν γραμμένα λάθος.Αργότερα, διαπίστωσα ότι και σε σοβαρά βιβλία με παρτιτούρες και πολλές φορές ακόμα και στα ίδια τα βιβλία των συγκροτημάτων που μελετούσα τότε, Dream theater, deep purple, symphony x κλπ έβρισκα πολλά λάθη με τα λιγότερα από αυτά στα βιβλία των theater.Είχα ξεκινήσει πιο πριν από τα βιβλία να χρησιμοποιώ πολύ το αυτί μου και τελικά κατέληξα να μην έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν.Έτσι κ'αλλιως και αυτοί με το αυτί τους τα γράφουν..Γιατί να εμπιστευτώ το δικό τους και όχι το δικό μου δηλαδή?Με τα χρόνια και την εμπειρία την παικτική σιγά-σιγά πίστεψέ με πως ότι ακούσω ή ότι δω το βλέπω πάνω στην ταστιέρα και καταλαβαίνω τι είναι και πως γίνεται..Και εδώ έρχεται όμως η χρήση των κλιμακών και της διατονικής αρμονίας.Χωρίς αυτά, με το αυτί μπορεί να έβγαζα αρκετά πράγματα, αλλά δεν θα έφτανα στο σημείο να καταλαβαίνω τόσο καλά τι ακούω και πόσο γρήγορα το καταφέρνω παικτικά και με τον σωστό τρόπο..Δακτυλοθεσίες κλπ.Από εκεί και πέρα αρχίζεις να βλέπεις το όργανο σαν μια ολοκληρωμένη συμμετρική κατασκευή.Κάθε καινούριος δρόμος(κλίμακα) και οι τρόποι του σου αποκαλύπτουν ένα καινούριο συμμετρικό σύστημα, που όχι μόνο είναι ανοικτό σε παραβιάσεις αλλά αυτές στις επιβάλει η ίδια η μουσική.
Ακόμα και σήμερα που παίζω με διάφορους, διαφορετικούς μουσικούς ανά καιρούς που μελετάνε από βιβλία τα κομμάτια τους βλέπω ότι κάνουν πάρα πολλά λάθη.
Αν και λιγότερα από το μεγαλύτερο ποσοστό που μαθαίνει να παίζει κυριολεκτικά από την φαντασία του...

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για μένα από το να παίζω αυτό που μελετάω μαζί με τους δίσκους...Μουσική είναι και οι νότες, αλλά είναι και αυτό που υπάρχει μεταξύ τους.Πάρε για παράδειγμα ένα Bend του Gilmour Και ένα bend του petrucci..Θα το βρεις γραμμένο με τον ίδιο τρόπο.Είναι όμως το ίδιο?Φυσικά και όχι.

Θα σου πω και κάτι άλλο σχετικά με τις ανησυχίες σου.Φυσικά και δεν είμαι αντίθετος στο να βάζω είτε εγώ είτε οποιοσδήποτε παίζω μαζί του, δικά του πράγματα στην μουσική.Αλλά υπάρχουν και κάποια όρια και κανόνες που πρέπει να σεβόμαστε.Πρώτα θα αποδώσεις τα ισχυρά μέρη των μελωδιών του τραγουδιού, είτε αυτά είναι απλοϊκά είτε περίπλοκα και αν κάπου έχει χώρο για σένα, εκεί να βάλεις ότι γουστάρεις αδελφέ, αρκεί να είναι σχετικό.Στο κάτω κάτω σε ακούει και κόσμος ο οποίος έχει μια εικόνα...ένα συναίσθημα, κάποιες μνήμες από το κάθε τραγούδι που θα του παίξεις..Αυτό πρέπει να το σεβαστείς.Αν δεν μπορείς να το σεβαστείς πάνε σπίτι σου.

Ρομπότ γίνεσαι κατά την γνώμη μου όταν κολλάς σε κάτι συγκεκριμένο για χρόνια και δεν υπάρχει κάτι άλλο να σε εκφράζει.Π.χ sweep picking arpeggios.
Το θεωρείς την μέγιστη τεχνική και νιώθεις μάγκας να παίζεις όλο και πιο γρήγορα.Δες για παράδειγμα μουσικούς όπως ο ζήρας.Άντε να βάλουμε και μια πεντατονική σε δεύτερη θέση και κάνα aiolian...έτοιμος ο δίσκος.Έλα να παίξουμε κάνα αγριλαμά(αργιλαμά το λένε μερικοί) με τρέμολα 32α και 64α η κάνα minor blues σε στυλ charlie christian ή ακόμα χειρότερα παίξε μας κάτι από joe pass ή wes montgomery ή django να δούμε αν θα παίξεις τα sweep τους ή αν θα γελάν και οι κότες.Θέλω να πω με λίγα λόγια ότι ρομπότ σε κάνει η αντίληψή σου , η μουσικότητα που έχεις και όχι η γνώση..Αν η αντίληψη είναι περιορισμένη, και αυτό που θα παίξεις περιορισμένο θα είναι, όπως είναι η αντίληψη και οι κινήσεις ενός ρομπότ, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις...

Sorry για το σεντόνι, ελπίζω να μην σε κουρασα εσενα η οποιον τα διαβάζει αυτά.
Τέλος, να δες ένα μέρος από μια συνέντευξη του χρηστου ζωτου, έχει πολύ πλάκα όπως τα λέει αλλά είναι σωστός κατά την γνώμη μου.
Μπορεί να μιλάει για παραδοσιακή μουσική αλλά αυτά που λέει ισχύουν γενικά.

! No longer available

94
Σωστός ο Πανικός.

! No longer available



95
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 17/12/16, 10:07 »
Έχεις τσεκάρει τα τάστα του?
Fret leveling έχεις κάνει?

96
Αυτο που θελω να κανω με το οργανο ειναι..κεφι
να παιζω και να μου φτιαχνετε η μερα.
Δεν ξερω κατα ποσο μου χρειαζοντε οι κλημακες στο παιξημο μου,και γιαυτο σκεφτικα να ρωτησω ;D


αφού τις ξέρεις ήδη.... Τα κάλαντα δεν πάιζετε ?? Ε τα κλασικά κάλαντα των χριστουγέννων είναι η Ντο ματζόρε, άρα την ξέρεις. Τα κλασικά της πρωτοχρονιάς η Λα μινόρε. Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι!  :D


Ούτε καν αυτό δεν χρειάζεται να θυμάται.Η ντο ματζόρε με την λα μινόρε έχουν τις ίδιες νότες.

Ξέχασα να σου πω πιο πριν άλλο ένα σημαντικό λόγο που πρέπει απαραιτήτως να μάθεις κλίμακες.
Για να μπορείς να αυτοσχεδιάζεις όταν οι υπόλοιποι κάνουν διάλειμμα για τσιγάρο.

Π.χ
! No longer available


Ο πιθανός διάλογος στο τέλος μεταξύ του Bireli και του κυρίου με τα κόκκινα.
-"Αυτός ο διάολος που πήρες όλο ξεκούρδιστος είναι.....Πάλι ξεκωλόθηκες να ακούς debussy?"
-"Τα κανα σκατά έ?"
-".......Τι πάμε τώρα?"
-"Σκάσε χοντρέ"


ή όταν το όργανο σου ξεκούρδισε από την υγρασία.
! No longer available

97
Αν δεν ξέρεις εσύ ο ίδιος πόσο σου χρειάζονται πως είναι δυνατόν να ξέρουμε εμείς? :eee

Θέλω να πω το κέφι σου εσύ μόνο το γνωρίζεις πόσο μεγάλο είναι ή τι είναι αυτό που το δημιουργεί...

Τέλος πάντων...Αν νιώθεις την ανάγκη να παίξεις πράγματα που δεν μπορείς...π.χ οταν βάζεις ένα backingtrack και παίζεις μαζί του..ή να έχεις ένα χάρτη του οργάνου που να σε οδηγεί στην έκφραση σου και στο να εξωτερικεύεις τα συναισθήματα σου...και αν.....και αν.....(*υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα που σου προσφέρει η γνώση των κλιμακών), τότε ναι πρέπει να μάθεις.Αν δεν σε ενδιαφέρει να εκφράσεις την μουσική που έχεις μέσα σου και όλα τα παραπάνω, αλλά σε ικανοποιεί ψυχικά να κάνεις μόνο covers, τότε άστο για αργότερα.
Δεν υπάρχει πρέπει...Η επιθυμείς κάτι ή δεν το επιθυμείς..είναι απλό.Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική...(οι κλίμακες)

98
Νομίζω ότι η ερώτηση που πρέπει να προηγηθεί είναι τι θέλεις να κάνεις με αυτές ή με το όργανό σου?

99

Αν είσαι αρχάριος θα δυσκολευτείς αρκετά με τις μπαρέ συγχορδίες οι οποίες θέλουν κάποιο χρόνο μέχρι να μπορέσεις να τις πιάσεις και να ακούγονται καθαρά.



Βασικά έκατσα και το είδα από περιέργεια για να δω αν είναι σωστές οι συγχορδίες.

Άλλα ντάλλων....

Αντικατέστησε την Βb major με την G minor 7...(ψιλοταρζανιά αλλά σωστή αντικατάσταση από πλευράς αρμονίας)
Έχουν τις ίδιες νότες εκτός από την τονική.Είναι μια καλή αρχή για να συνηθίζει το τρίτο σου δάκτυλο σε τέτοια πιασίματα.
+ ότι θα ψαρώσεις και τον δάσκαλό σου (ρώτησέ τον αν στέκει αρμονικά και γιατί.  Αν σου πει κάτι ακαταλαβίστικα για συμπεριφορά δευτερευουσών συγχορδιών και αντικατάσταση I - VI μην τον τσατίσεις άλλοAngry Snarling Smiley). Πες του ότι το σκέφτηκες μόνος σου  :-P επειδή εμφανίστηκε μια μαύρη τρύπα (μελανή οπή) στην ταστιέρα σου και η Βb καμπυλώθηκε σε G :burn
Θα σου έλεγα να την πιάσεις σε κάποια αναστροφή  για πιο εύκολα αλλά πάλι νομίζω θα δυσκολευόσουν.

Αν δεν χωράνε και τα δυο δάκτυλά σου στην μελανή οπή  >:D (λόγο πάχους ) όπως δείχνει στο σχήμα, πιάστην μόνο με δείκτη.

ΥΓ.Δεν κινδυνεύει να απειριστεί η μάζα σου.Αντιθέτως...τα νεύρα του δασκάλου σου...

100
Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν τραγουδάς, αλλά μιλάς και σαν κάποιος να σε κρατάει από την μύτη.

Μάθε να χρησιμοποιείς το διάφραγμά σου και κάνε μαθήματα φωνητικής.

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10