Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Απ: Πατέντες οργανοποιίας
« Τελευταίο μήνυμα από vegos στις Χθες στις 18:02 »
και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......
Σε έναν ιδανικό κόσμος, τίποτα δεν θα έπρεπε να πληρώνεται...
32
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Πατέντες οργανοποιίας
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις Χθες στις 17:50 »
http://guitarworks.thestrandbergs.com/products/endurnecktm-information-kit/

βλέπω η strandberg κατοχύρωσε λέει με πατέντα πέρα απο το σχεδιασμό του endurneck (ας το παρει το ποτάμι), ΚΑΙ την ιδέα πίσω απο τον endurneck..... δηλ οτιδήποτε πάς να κάνεις πέρα απο τα κλασικά προφιλ strat/LP/Ibanez ... οτιδήποτε μοιάζει σαν ιδέα, θα βρεις μπροστά σου φάνη μπαστούνι την Strandberg και τους δικηγόρους της ....
και μετά μας φταίει η gibson......
αναθεωρώ.....
και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......

(hot_sauce: Η συζήτηση συνεχίζεται από εδώ.)
33
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από saved στις Χθες στις 15:50 »
Φιλε χοτ,θελω να καταλιξω στο γεγονος οτι πχ στην λεσπολ δεν πλυτωνεις το r&d αλλα το hype.
Οποτε πχ η γκιμπσον δεν χρεωνει το r&d αλλα το hype το οποιο δεν χαριζετε ουτε πουλιετε (δηλαδη να αγορασει πχ η jackson αυτο το hype)ενω το r&d πουλιετε η και χαριζετε.
Ομως και καποια πραγματα με τον καιρο γινωντε στανταρ.πχ το υδραυλικο τιμονι που καποτε το χρεωναν εξτρα,ειναι πιο στανταρ και απο τις τεσσερις ροδες
34
Πώς το είπες αυτό; Pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο... για λέγε λεπτομέρειες... Το επόμενο project...  ;D (Πειράζει αν αντί για Φουρέιρα παίζει Jump ή ένα Jumping Jack Flash τέλος πάντων...)
Ή το Jump Around!  ;D


Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση στο ξύλο, και θα την πω με μία υπερβολή: Κάποιος έβαλε διαμάντια σε iphone και το πούλαγε 200 χιλιάρικα. Τι ρόλο έπαιζαν; κανένα, απλά υπήρχε τουλάχιστον ένας παλαβός που ήθελε διαμάντια στο τηλέφωνο του και τα πλήρωσε γιατί απλά τα διαμάντια είναι ψιλοακριβά τελευταίως. Λιγότερο υπερβολικά: Μία LP Studio με 'Gold hardware' είναι λίγο πιο ακριβή από την ίδια κιθάρα ακριβώς με 'chrome hardware'. Ποια η διαφορά στον ήχο; σίγουρα καμιά. Απλά κάποιος πληρώνει τη διαφορά στην εμφάνιση, απλά γιατί το θέλει.
Έτσι, διαφορά στην τιμή λόγω ξύλου είναι δικαιολογημένη ανεξάρτητα από το κατά πόσον πράγματι επηρεάζεται ο ήχος ή, κυρίως, μιας και πιστεύω ότι όντως επηρεάζεται ο ήχος, κατά πόσον η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή και αν η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται από τη διαφορά στον ήχο. Και φυσικά μία τιμή είναι δικαιολογημένη αν υπάρχουν άνθρωποι που την πληρώνουν. Εγώ δεν θα έδινα ούτε ευρώ για διαμέρισμα στο Κολωνάκι, δεν θέλω να μένω εκεί, προτιμώ τη Σαρωνίδα, όμως αφού υπάρχουν αρκετοί που δίνουν λεφτά για Κολωνάκι, περισσότεροι από όσους δίνουν λεφτά για Σαρωνίδα, το Κολωνάκι είναι 'δικαιολογημένα' πιο ακριβό από τη Σασρωνίδα.
Ακριβώς! Έχουμε, ας πούμε κάτι τέτοιες κιθάρες:



Τα ξύλα μπορεί να μην επιλέχθηκαν για τις ηχητικές τους ιδιότητες. Αλλά δεν είναι πανέμορφα?
35
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από BitCollector στις Χθες στις 12:03 »
Κι εγώ, αν ήμουν επιχειρηματίας και έβλεπα πως ο κόσμος ζητάει pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα όταν χοροπηδάς, ναι, θα απορούσα αλλά θα τα παρήγαγα!  ;D
Πώς το είπες αυτό; Pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο... για λέγε λεπτομέρειες... Το επόμενο project...  ;D (Πειράζει αν αντί για Φουρέιρα παίζει Jump ή ένα Jumping Jack Flash τέλος πάντων...)
36
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από mouz στις Χθες στις 11:53 »
Σαν φυσικός ειμαι βέβαιος ότι τα ξύλα παίζουν ρόλο. Πόσο ρόλο, ιδιαίτερα σε σχέση με άλλα πράγματα όπως μαγνήτες ενισχυτή, κλπ, δεν πιστεύω σοβαρό, σε κάθε περίπτωση εγώ δεν μπορώ να τον ξεχωρίσω.


Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση στο ξύλο, και θα την πω με μία υπερβολή: Κάποιος έβαλε διαμάντια σε iphone και το πούλαγε 200 χιλιάρικα. Τι ρόλο έπαιζαν; κανένα, απλά υπήρχε τουλάχιστον ένας παλαβός που ήθελε διαμάντια στο τηλέφωνο του και τα πλήρωσε γιατί απλά τα διαμάντια είναι ψιλοακριβά τελευταίως. Λιγότερο υπερβολικά: Μία LP Studio με 'Gold hardware' είναι λίγο πιο ακριβή από την ίδια κιθάρα ακριβώς με 'chrome hardware'. Ποια η διαφορά στον ήχο; σίγουρα καμιά. Απλά κάποιος πληρώνει τη διαφορά στην εμφάνιση, απλά γιατί το θέλει.
Έτσι, διαφορά στην τιμή λόγω ξύλου είναι δικαιολογημένη ανεξάρτητα από το κατά πόσον πράγματι επηρεάζεται ο ήχος ή, κυρίως, μιας και πιστεύω ότι όντως επηρεάζεται ο ήχος, κατά πόσον η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή και αν η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται από τη διαφορά στον ήχο. Και φυσικά μία τιμή είναι δικαιολογημένη αν υπάρχουν άνθρωποι που την πληρώνουν. Εγώ δεν θα έδινα ούτε ευρώ για διαμέρισμα στο Κολωνάκι, δεν θέλω να μένω εκεί, προτιμώ τη Σαρωνίδα, όμως αφού υπάρχουν αρκετοί που δίνουν λεφτά για Κολωνάκι, περισσότεροι από όσους δίνουν λεφτά για Σαρωνίδα, το Κολωνάκι είναι 'δικαιολογημένα' πιο ακριβό από τη Σασρωνίδα.
37
Απλά να αναφέρω μια σκέψη...δεν γίνονται όλες οι αγορές των "καταναλωτών" με βάση τη λογική. Κάποια πράγματα τα αγοράζουν γιατί τα γουστάρουν! Ναι, για τη δουλειά μου θα ψάξω να δω ποιο βανάκι έχει τον περισσότερο ωφέλιμο χώρο και καίει λιγότερο...αλλά αν περίσσευαν αρκετά χρήματα θα έπαιρνα ΚΑΙ ένα Impreza ΚΑΙ ένα Focus ST και ας μην μπαίνει παιδικό καθισματάκι σε κανένα απ'τα δύο! (γιατί και να μπει το παιδί θα γίνει φραπέ  ;D )


Ουσιαστικά θέλω να πω πως....ας μην ψάχνουμε λογική στο γιατί αγοράζουμε κάποια προϊόντα...κι αυτό το έχουν καταλάβει οι εταιρείες και τα παράγουν. Δε μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς. Υπάρχει ζήτηση για vintage, reliced ή ό,τι άλλο προϊόντα. Ε, θα τα βγάλουν! Μακάκες είναι? Κι εγώ, αν ήμουν επιχειρηματίας και έβλεπα πως ο κόσμος ζητάει pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα όταν χοροπηδάς, ναι, θα απορούσα αλλά θα τα παρήγαγα!  ;D
38
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από BitCollector στις Χθες στις 11:27 »
...
Δε νομίζω να είναι πρόσφατη η μόδα... οκ η επιστροφή στο βινύλιο είναι πρόσφατη (μ' αρέσει που σε μια κουβέντα πριν από χρόνια είχα δηλώσει το μεγαλόστομο "εντάξει, το βινύλιο πέθανε, ας το πάρουμε απόφαση"  ;D ) κι αν έχει τέτοια έκταση σε άλλους χώρους. Π.χ. βγαίνουν αναλογικές μηχανές; Πόσες, σε σύγκριση με τις ψηφιακές; Κασετοπομπινόφωνα; VHS; Εντάξει, πάντα θα υπάρχει ένας πυρήνας φανατικών ή συλλεκτών (φαντάζομαι ότι κάποιοι ακόμα ακούν μουσική σε γραμμόφωνο, από άποψη  ;D ) αλλά όχι αρκετά πολυάριθμος ώστε να συντηρήσει τη βιομηχανία.

Αντιθέτως στα μουσικά όργανα ο χρόνος σαν να έχει σταματήσει. Οι SD που ανέφερα είναι από τα 80's όπως και τα παραδείγματα που έδωσες. Όλα αυτά που αναφέρεις για μένα είναι απόδειξη ότι ο κόσμος δεν θέλει να πάει παρακάτω. Δες τα sales ranking του Thomann στις κιθάρες. LP και Tele στις πρώτες θέσεις. Κι όμως οι modeling της Line6 που ανέφερες είναι εντυπωσιακές. Και ας μην παραβλέψουμε ότι οι προσπάθειες της Gibson να εκμοντερνιστεί δεν απέτρεψαν το μοιραίο. Ο κόσμος γύρισε την πλάτη στις Gibson LP λόγω κόστους κι αγοράζει οικονομικότερες κιθάρες... LP πάλι όμως  ;D !

Τώρα αν μπλέξουμε και με το θέμα της μουσικής στασιμότητας... θα χάσουμε τα αβγά και τα πασχάλια...  0:)   
39
Παρακαλώ να μην ανεβάζετε φωτογραφίες από Steinberger γιατί ζω στα άκρα...  ;D ;D ;D Ευχαριστώ.



 ;D ;D ;D

http://www.ibanez.com/na/news/f_products/2014/KP/index.html
Ibanez RGKP6 με Kaossilator.
Κάτι αντίστοιχο σε μόντα έχει κάνει κι ο Musoκιθαρίστας στην κιθάρα του...

 :o :o (Για το σώμα!)
40
Γιατι θες μια λεσπολ και οχι μια sg;
Αφου εχουν το ιδιο ηχο.
Αρα δεν ειναι το r&d της λεσπολ οτι σου προσφερει κατι που μια αλλη κιθαρα δεν το κανει(οπως η cort του bitcolector)
Ειναι αυτο το hype της λεσπολ που θες.
Οποτε ολα τα υπολιπα κρητηρια πανε απατα.
Ρε συ saved, παράδειγμα είναι η Les Paul!  ;D
Όποια κιθάρα και να βάλεις, θεώρησε ίδιο το υπόλοιπο κείμενο.


Αν και το "Αφου εχουν το ιδιο ηχο" είναι λανθασμένο αλλά ας μην επεκταθούμε στο παρόν θέμα.


Αλλά, ναι. Αν παρατηρήσεις τα προηγούμενα μηνύματά μου, δεν λέω πουθενά πως η Les Paul έχει κανά υπεργ**άτο R&D που δεν έχει καταφέρει κανείς να ξεπεράσει μέχρι τώρα κτλ κτλ...ΦΥΣΙΚΑ και είναι το hype που θέλουμε. Παρ'όλ'αυτά, αυτό δεν αφαιρεί το δικαίωμα στη Gibson (και στην κάθε Gibson, για οποιοδήποτε μοντέλο) να χρεώνει τη μοναδικότητα του σχεδίου της. Είναι σα να εφευρίσκεις εσύ ένα υπεργ**άτο σχέδιο μπάσου, να ΜΗΝ θες να το δίνεις δωρεάν και να έρχομαι εγώ, να σου χτυπάω την πόρτα και να σου λέω "Έλα, ό,τι έβγαλες, έβγαλες. Τώρα θα μου το δώσεις μισοτιμής". Και μην μου πεις πως εσύ, ως saved, θα το έκανες.  ;D  Καλά θα έκανες αλλά είναι παράδειγμα.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10