Αποστολέας Θέμα: Ερωτήματα για το μουσικό εξοπλισμό μιας μπάντας  (Αναγνώστηκε 24659 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Γράφω ένα άρθρο για τους ενισχυτές κιθάρας (με το ‘’μάτι του ηλεκτρονικού’’ και όχι του μουσικολόγου ή του επαγγελματία μουσικού-αφού δεν είμαι). Θα ήθελα τη γνώμη σας ώστε να συμπεριλάβω τις όποιες ορθές απαντήσεις που οφείλονται στην εμπειρία σας ως προς :
 
1.   Το πόσο σημαντικό θεωρείτε τον audio εξοπλισμό :
 
   μιας μικρής ορχήστρας
    μιας μεγάλης ορχήστρας
    μεμονωμένου κιθαρίστα
  
2.   Αν ο ακριβός εξοπλισμός πρέπει να συνοδεύεται κι από αντίστοιχη ακριβή κιθάρα
 
3.   Όλος ο audio εξοπλισμός από συγκεκριμένη εταιρεία ή συνδυασμός (ηχεία , ενισχυτή , μικρόφωνα,..)
 
 
4.   Το μότο μου σαν τεχνικός και δευτερευόντος σαν ερασιτέχνης κιθαρίστας ήταν οι 3 παρακάτω εξισώσεις:
 
    Καλή κιθάρα + καλός ενισχυτής = τέλειος ήχος
    Καλή κιθάρα + κακός ενισχυτής = κακός ήχος
    Κακήκιθάρα + καλός ενισχυτής = καλός ήχος
 Είναι όλες οι εξισώσεις σωστές ή μόνο κάποια απ’ αυτές ή υπάρχει κι άλλη;
   
5.   Είναι σημαντικό να αγοράζουμε πάντα επώνυμο εξοπλισμό έστω κι αν μας στοιχίζει πολλαπλάσια?
 
6.   Με τον  ίδιο εξοπλισμό οργάνου και audio  δύο διαφορετικοί επαγγελματίες θα ακούγονται διαφορετικά σ’ ένα πεπειραμένο και σ’ ένα κοινό ακροατήριο?
 
7.   Το πολύ δυνατά σε μια αίθουσα καλύπτει τις όποιες ατέλειες παιξίματος ή φωνής τραγουδιστή?
 
8.   Αν είστε fan ακουστικής και όχι ηλεκτρικής κιθάρας (όπως εγώ) τι θα προτιμούσατε για την ενίσχυση της ?
 
   Μαγνήτη σκέτο
    πιεζοηλεκτρικό
    Μαγνήτη με προενισχυτή
    Μικρόφωνο
    Μικρόφωνο + μαγνήτη
  
Θέστε και άλλα δικά σας ερωτήματα
 
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Aγαπητέ Στέφανε, σε παρακαλώ, μη σκαλίζεις το font.

Ας δούμε μερικά από αυτά τα ερωτήματα:
1. Καταρχάς, με τη λέξη "ορχήστρα" φαντάζομαι εννοείς ένα μουσικό σχήμα, και όχι μια κλασική ορχήστρα. Τώρα, η ΣΗΜΑΣΙΑ του audio εξοπλισμού είναι ανάλογη της δουλειάς που θέλεις να κάνεις. Η λέξη "σημασία" είναι τόσο ΑΟΡΙΣΤΗ, που δε βγάζει νόημα η ερώτηση

2.Ο ακριβός εξοπλισμός πρέπει να συνοδεύεται απο μια καλοσυντηρημένη και ρυθμισμένη κιθάρα που να ταιριάζει στο παίκτη. Ακριβή και φτηνή ΔΕΝ είναι μουσικές ιδιότητες, είναι ιδιότητες που έχουν προστεθεί στο όργανο πολύ μετά τη κατασκευή του.

4. Όλες οι εξισώσεις είναι λάθος. Δεν υπάρχει καλό και κακό. Αν το συμπέρασμα που πας να εξάγεις είναι οτι ο ενισχυτής είναι σημαντικότερος, γράψε "Ενισχυτής=σημαντικότερος". Οι εξισώσεις είναι για να μειώνονται.

5. ΔΕν πιστεύω οτι ισχύει μια διαφορετική αρχή από ότι στην αγορά ενός βίντεο, μιας τηλεόρασης. Και δε μπορείς να φτιάξεις ένα γενικό κανόνα για ΟΛΑ. Ναι, δε θα αγόραζα ενισχυτή Zender, αλλά όταν βρήκα τις Jazz III πένες, αντιγραφή με 50 λεπτά τη μία....Δε χαλάστηκα.

6. Για όνομα του θεου, ΦΥΣΙΚΑ. Ο λόγος που ο Vai ξεχωρίζει απο Μalmsteen, και αυτός απο Satriani ΔΕΝ είναι οι ενισχυτές τους. Ο μουσικός είναι ένας ζωντανός οργανισμός που μιλάει. Δεν είναι όλα κυκλώματα και τάσεις. Καλά, ο εγκέφαλος, μπορεί και να είναι.

7. Το πολυ δυνατά, εκτός απο τα λάθη καλύπτει και τη μουσική.

Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6160
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
1.Προφανώς και "πρέπει" να έχουμε τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό κάθε φορά.....σε όλες τις περιπτώσεις....

2.Επίσης το κατά δύναμιν....αλλά συμφωνώ μ'αυτό που είπε ο Isnogood....το "ακριβή" κιθάρα δε σημαίνει κάτι....αλλά και πάλι...."προφανώς" ο καλύτερος εξοπλισμός είναι το βέλτιστο....

αν υπάρχει δίλημμα μεταξύ ενός υποδεέστερου εξοπλισμού και ενός πολύ καλού....δε νομίζω κανείς να επιλέξει το πρώτο σύνολο...αρκεί, πάντα, να υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης και τον δύο....

3.δεν έχω ακούσει, ούτε έχω συναντήσει, ποτέ προβλήματα μεταξύ "παντρεμένων" κομματιών εξοπλισμού.....(πέρα από software που είναι άλλη ιστορία)

4.παρόμοιες εξισώσεις έχουν γραφτεί κατά καιρούς αρκετές φορές στο φόρουμ....το ρεζουμέ τους είναι πως...ναι...μεγαλύτερο ρόλο (και καλύτερο αποτέλεσμα θα πάρουμε....) παίζει ο ενισχυτής στον τελικό ήχο παρά η κιθάρα...οπότε, για μένα, πάει πρώτος στις προτεραιότητες αναβάθμισης....

5.φυσικά και όχι....αν δουλεύει....παρέχεται εγγύηση...και μας ικανοποιεί ηχητικά δε βλέπω άλλο λόγο να αγοράζουμε επώνυμα πέρα απ'το mojo...

6.ως "ήχος" στο πεπειραμένο πιστεύω πως ναι....στο κοινό, μάλλον, όχι....
ως "παίξιμο",πιστεύω πως, και στις δύο περιπτώσεις ναι......

7.αυτό δε το καταλαβαίνω...πως μπορεί δηλαδή η ένταση να καλύπτει ατέλειες? ίσα ίσα που θα ακούγονται και....δυνατότερα....

8.ό,τι δουλεύει καλύτερα σε κάθε περίπτωση....μπορεί σε άλλο χώρο, με άλλη κιθάρα και εξοπλισμό να προτιμάμε άλλη μέθοδο.....

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Aγαπητέ Στέφανε, σε παρακαλώ, μη σκαλίζεις το font.

Πράγματι κάθε φορά που θέλω να στείλω κάτι που το έχω γράψει στο word παιδεύομαι πολύ ώρα μέχρι να βγει σωστό font κλπ
Στο συγκεκριμένο δοκίμασα πολλές φορές και μου έβγαινε και η λέξη font και άλλα γράμματα μικρά και άλλα μεγάλα με διαφορετικά fonts.
Αναγκάστηκα μετά από πολλές φορές το έγραψα στο note pad και βγήκε το συγκεκριμένο.

1. Ισα - ισα είναι πολύ συγκεκριμένη με τρεις διαφορετικές περιπτώσεις
4. Υποκειμενικά και τεχνικά ( χωρίς να με ενδιαφέρει καθόλου η τεχνική παιξίματος ) πιστεύω ότι είναι σωστές
« Τελευταία τροποποίηση: 11/05/13, 00:40 από freemind »
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Aγαπητέ Στέφανε, σε παρακαλώ, μη σκαλίζεις το font.

[size=78%]Πράγματι κάθε φορά που θέλω να στείλω κάτι που το έχω γράψει στο word παιδεύομαι πολύ ώρα μέχρι να βγει σωστό font κλπ [/size]
Στο συγκεκριμένο δοκίμασα πολλές φορές και μου έβγαινε και η λέξη font και άλλα γράμματα μικρά και άλλα μεγάλα με διαφορετικά fonts.
Αναγκάστηκα μετά από πολλές φορές το έγραψα στο note pad και βγήκε το συγκεκριμένο.

1. Ισα - ισα είναι πολύ συγκεκριμένη με τρεις διαφορετικές περιπτώσεις
4. Υποκειμενικά και τεχνικά ( χωρίς να με ενδιαφέρει καθόλου η τεχνική παιξίματος ) πιστεύω ότι είναι σωστές



1.Ωραία λοιπον. Η απάντηση μου και για τις 3 περιπτώσεις είναι "Αρκετά".
4. Συγνώμη ρε αρχηγέ. Γράφεις ένα άρθρο, ζητάς τη γνώμη μας, και μετά την ακυρώνεις? Αμα είναι έτσι, να σβήσουμε τα μηνύματά μας και γράψε ότι υποκειμενικά και τεχνικά πιστεύεις.

Πέραν του οτι διαφωνώ με το "καλός" και "κακός", οι εξισώσεις είναι για να να λύνονται και να δίνουν απαντήσεις. Οχι για να τις γραφουμε και να χαιρόμαστε. Τί απάντηση δίνουν οι εξισώσεις σου?
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Δεν ακυρώνω τίποτα. Έχω όμως κι εγώ την υποκειμενική γνώμη πότε ένας ήχος είναι τέλειος , καλός ή κακός. Εξ άλλου είπα '' Το μότο μου σαν τεχνικός και δευτερευόντος σαν ερασιτέχνης κιθαρίστας.....'' .


Σαν τεχνικός όταν ελέγχω έναν ενισχυτή με τα παρελκόμενα του {όπου ''κιθάρα'' στην εξίσωση = και οποιαδήποτε συσκευή εισόδου (μικρόφωνα,πικαπ...}  έχω βγάλει απ' την εμπειρία μου αυτό το συμπέρασμα με τις 3 ''εξισώσεις'' και ζήτησα και τη γνώμη σας - γι αυτό έθεσα το θέμα στην κατηγορία ''Ηχογραφήσεις-Στούντιο'' και όχι στην ''Όργανα και εξοπλισμός).
Εξ' άλλου εδώ ερώτηση έκανα και δεν έβγαλα πόρισμα , που στο άρθρο θα ανέλυα το πως βγάζω το συμπέρασμα.


 Ανάλυσε το , αν θέλεις, το γιατί δεν συμφωνείς έστω σε μια απ' τις εξισώσεις


Ευχαριστώ για το σχόλιο

'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ

Δεν ακυρώνω τίποτα. Έχω όμως κι εγώ την υποκειμενική γνώμη πότε ένας ήχος είναι τέλειος , καλός ή κακός. Εξ άλλου είπα '' Το μότο μου σαν τεχνικός και δευτερευόντος σαν ερασιτέχνης κιθαρίστας.....'' .


Σαν τεχνικός όταν ελέγχω έναν ενισχυτή με τα παρελκόμενα του {όπου ''κιθάρα'' στην εξίσωση = και οποιαδήποτε συσκευή εισόδου (μικρόφωνα,πικαπ...}  έχω βγάλει απ' την εμπειρία μου αυτό το συμπέρασμα με τις 3 ''εξισώσεις'' και ζήτησα και τη γνώμη σας - γι αυτό έθεσα το θέμα στην κατηγορία ''Ηχογραφήσεις-Στούντιο'' και όχι στην ''Όργανα και εξοπλισμός).
Εξ' άλλου εδώ ερώτηση έκανα και δεν έβγαλα πόρισμα , που στο άρθρο θα ανέλυα το πως βγάζω το συμπέρασμα.


 Ανάλυσε το , αν θέλεις, το γιατί δεν συμφωνείς έστω σε μια απ' τις εξισώσεις


Ευχαριστώ για το σχόλιο

Αγαπητέ Στέφανε, θα μου επιτρέψεις να σου πω 2 πράγματα περί ιντερνετικής συνομιλίας, ή και ευρύτερα συνομιλίας.

Ισως το "ακυρώνεις" να ήταν δυνατή λέξη.  Ζήτησες τη γνώμη των χρηστών του κιθάρα, μεταξύ αυτών και εγώ. Και στην είπα. Και απάντησες οτι διαφωνείς. Μπράβο σου. Ζητώ συγνώμη για τη λέξη "ακυρώνεις".

Εδώ όμως έρχεσαι και κάνεις κάτι που θεωρώ θρασύτατο: Μου ζητάς να αναλύσω-υπερασπιστω τη θέση μου, τη στιγμή που η υπεράσπιση της ΔΙΚΗΣ σου θέσης περικλείεται στη φράση "απο την εμπειρία μου". Μπορείς να αντιληφθείς πόσο προσβλητικό είναι αυτό? Και είναι προσβλητικό γιατι εγώ πρέπει να αντικρούσω αυτή τη φράση που δεν είναι επιχείρημα, με πραγματικά επιχειρήματα. Αν σου απαντήσω και εγω "Απο τη δικιά μου εμπειρία λέω το τάδε", θα βγάλουμε 0 αποτελέσματα, και θα έχω συνεισφέρει στη καταστροφή της κουβέντας. Λυπάμαι, ο διάλογος αυτός είναι εξ'ορισμού καταδικασμένος, από τη στιγμή που χρησιμοποιείς τον εαυτό σου σαν αυθεντία.

Και 2 πράγματα, σχετικά με τις εξισώσεις. Οχι τις δικές σου, γενικά. Υπάρχουν σωστές και υπάρχουν λάθος εξισώσεις, αλλά οι εξισώσεις, δεν χωρίζονται σε αυτές τις κατηγορίες μόνο. Υπάρχουν οι εμπειρικές, οι ακριβείς, οι αναλυτικές, οι αριθμητικές, οι ποσοτικές, οι ποιοτικές, και θα μπορούσα να γράφω μέχρι να ματώσουν τα δάχτυλα μου. Έρχεσαι και με ρωτάς γιατι "δεν συμφωνώ έστω και σε μια απο αυτές". Το οποίο μου λέει, οτι εχεις την εντύπωση οτι κοιτάω το περιεχόμενό τους. Στη σιχαμένα γενική φιλοσοφία τους, καταλαβαίνω τι θες να πείς. Αυτό που πας να πείς με αυτές τις εξισώσεις, σε μια εξίσου αρρωστημένη γενίκευση είναι σωστό. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός, οτι είναι κακογραμμένες με μπακαλοπροσέγγιση η οποία έχει πνιγεί στο αλκοόλ και την ασάφεια, προσπαθώντας να αντικειμενικοποιήσεις κάτι το οποίο είναι φτιαγμένο να είναι υποκειμενικό, και μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Θες να στο αποδείξω? Πες μου τί είναι ο καλός ενισχυτής, και η καλή κιθάρα.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Φίλε τη δική μου θέση θα τη δεις στο άρθρο που ετοιμάζω .
Μα πως θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία αφού ζητώ τη γνώμη σας? Εγώ είπα την υποκειμενική μου άποψη και τη θέση μου σαν τεχνικός και δεν διαφώνησα .
Πχ τα περισσότερα από τα τόσα USB πικάπ που κυκλοφορούν έχουν ψευτοβελόνες. Αν τα βάλεις σ’ ένα φτηνιάρικο stereo ακούγονται απαίσια.
Αν τα βάλεις σ’ ένα καλό ΡΑ έχεις τη δυνατότητα να βελτιώσεις τον ήχο
Αν αντικαταστήσεις τη βελόνα έχεις βελτίωση . Αυτό το απλό εννοώ υποκειμενικά και σαν τεχνικός
Το ίδιο και με τον preamp μια κιθάρας  άλλο tone θα έχεις αν έχει EQ’s ,tone shaping, Gain Control ,DI , άλλο αν έχει μόνο ένα από αυτά.
Το ίδιο με τη φυσαρμόνικα μου άλλο tone έχει αν παίζω ακουστικά (σε μικρή απόσταση από το μικρόφωνο) άλλο αν κρατάω finger mic ίσα ίσα να μη ακουμπάει  , άλλο αν ακουμπά στην κάψα άλλο αν χρησιμοποιήσω διαφορετικούς ενισχυτές.
Κάτι απλό είπα, ζήτησα τη γνώμη σας και εισπράττω τα εξ αμάξης.
Με θρασύτητα φίλε δεν μίλησα ποτέ μου ούτε στους μαθητές μου ούτε στους συναδέλφους μου αλλά ούτε και σε σένα - αν νομίζεις ότι υπονοώ θρασύτητα ζητώ συγνώμη- και είχα και έχω αποθέματα υπομονής όσο κι αν προσβληθώ αν είναι να γίνει ανάταση γνώσης.
Ευχαριστώ για το σχόλιο

Για αποφυγή προβλημάτων με τα fonts....ΟΠΟΥ κι αν συντάσσεις το αρχικό κείμενο...όταν το κάνεις paste εδώ, πάτα "Προεπισκόπηση", επίλεξέ το όλο και στη "Γραμματοσειρά" βάλε "Verdana" και στο "Μέγεθος Γραμμάτων" 10.
« Τελευταία τροποποίηση: 11/05/13, 15:59 από hot_sauce »
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αγαπητέ Στέφανε

Θρασύτητα, είναι να ζητάς επιχειρήματα, τη στιγμή που δεν έχεις παραθέσει κανένα. Αυτό εννόησα ως θράσος. Το τί "θα" δώ, και το  τί "εμπειρία" έχεις, με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Αμα σου δείξω το άρθρο που θα βγάλω για το πως διατεταγμένα σε κυβικό εδροκεντρικό πλέγμα φουλερένια C60 με τη χρήση νανοσωλήνων άνθρακα, μπορούν βάσει της σφαρικής συμμετρίας των 5εδρων που περικλείουν, να παρουσιάσουν φαινόμενα υπεραγωγιμότητας, θα τρελαθείς. Μέχρι να βγεί, το συζητάμε. 
Θες να μιλήσουμε εμπειρικά, να πούμε γνώμες τύπου "δε μου αρέσει το παστίτσιο"? Να το κάνουμε. Δεν έχω θέμα.Μη μου ζητάς όμως αναλύσεις, τη στιγμή που περιορίζεσαι "στην εμπειρία σου" . Γιατι η δική μου εμπειρία έχει δείξει οτι η "εμπειρία" είναι μέτριο επιχείρημα. (Παράδοξο!!!)

Δεν μου γράφεις τί είναι καλός ενισχυτής, ή καλή κιθάρα, απλά δημιουργείς μια καινούργια ασάφεια που λέγεται καλός "ήχος".
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
 Καλός ενισχυτής είναι αυτός που προξενεί όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση , πχ το τελικό σήμα που οδηγεί τα μεγάφωνα να μιμείται το αρχικό σήμα εισόδου του ενισχυτή όσο το δυνατόν πιο πιστά .Αυτή η βασική φιλοσοφία χρησιμοποιείται για την ενίσχυση σημάτων όλων των ειδών και όχι μόνον ακουστικών σημάτων , όπως: Ραδιοκύματα  – σήματα video….Και όπως πάντα δεν μένω σε μια φράση αλλά σε πολυσέλιδο άρθρο όπως εδώ:http://stefanos60.blogspot.gr/2013/05/audio-amplifiers.html
Το τι είναι καλή κιθάρα δεν θα απαντήσω με μια φράση τώρα διότι πάλι ίσως παρεξηγηθώ ίσως όμως γράψω κάποτε αν και είμαι απλά ερασιτέχνης.Θα απαντήσω όμως τι είναι καλή χρωματική φυσαρμόνικα (το ίδιο πράγμα είναι σύμφωνα με τις εξισωσεις ''μου) εδώ:
Απλά το δείχνω επειδή και εδώ το εξηγώ με εξισώσεις:Ισχύει η εξής εξίσωση:
• Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή = Υγρασία + τα windsavers κολλάνε
• Θερμό μέταλλο + θερμή αναπνοή =«ευτυχισμένη» χρωματική φυσαρμόνικα

 
Και να το δεις  και εδώ :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J78QsQjW4Hc

Νομίζω ότι έδωσα επιχειρήματα που ζήτησες
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Και γω από τη πλευρά μου, νομίζω οτι είμαι γ**άτος. Ψέματα, είμαι σίγουρος, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Δε ρώτησα τί είναι η καλή χρωματική φυσαρμόνικα, είναι παντελώς εκτός του πεδίου μου, και δε μιλάω για πράγματα που δε γνωρίζω. Σύμφωνα με τις εξισώσεις σου, όλες οι ζεστές φυσαρμόνικες είναι καλές. Αρα ειναι όλες καλες. Αρα το "καλός" δεν έχει νόημα σαν ιδιότητα, δε διαχωρίζει κάτι. Είναι σα να λες οτι μια συγκεκριμένη κουταλιά ζάχαρη είναι γλυκιά. Μπράβο σου για τη παρατήρηση, αλλα δε κατάφερες και κάτι.


Ας μιλήσουμε όμως για το καλό ενισχυτή, που τόσο πρόσφορα είπες τί είναι. Στα δικά σου πλαίσια, του ηλεκτρονικού, πολύ πιθανό ο ορισμός σου να ισχύει. Στα πλαίσια μιας μπάντας, όχι. Εσύ μιλάς για ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΣΗΜΑΤΟΣ, εδώ μιλάμε για ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΚΙΘΑΡΑΣ. Εϊναι 2 διαφορετικά πράγματα. Στα πλαίσια της μπάντας ΚΥΝΗΓΑΜΕ τη παραμόρφωση. Όποια να 'ναι παραμόρφωση? Οχι. Κυνηγάμε τη ΚΑΛΗ παραμόρφωση. Και ειλικρινά στο λέω φιλικά αυτό, ότι κατάλαβες, κατάλαβες.

Μπορείς να καταλάβεις την ΑΒΥΣΣΑΛΕΑ διαφορά σε επίπεδο νοηματικού προσδιορισμού μεταξύ του "θερμός" και "καλός"? Καλά, το "ευτυχισμένος", έσπασε όλα τα κοντερ, αλλά στα 2 παραπάνω, μπορείς?

Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή +αφυγραντήρας= Φυσαρμόνικα που μοιάζει με άγγελο.
Κρυο μέταλλο + θερμή αναπνοη 12 μονάδες κλίμακας Beaufort=Φυσαρμόνικα που παίζει
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000

Αντί να γράψεις "αν δε ζεστανετε τη φυσαρμόνικα, θα κάτσει υγρασία", προσπαθείς εμπειρικά να βγάλεις εξισώσεις. Και εδώ, με το "θερμος" και "ψυχρός" (Που δε ξέρεις κάν το βρασμό του σάλιου, ή την ατμοσφαιρική πίεση, ή τη τάση ατμών του) κάτι βγάζει νόημα. Στο "Καλός" και "κακός", νόημα δε βγάζεις που να χτυπάς το πόδι σου κάτω.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος Fourier

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 571
  • Φύλο: Άντρας
  • Free Amp Sims FTW!
    • Προφίλ
Καλός ενισχυτής είναι αυτός που προξενεί όσο το δυνατόν μικρότερη παραμόρφωση , πχ το τελικό σήμα που οδηγεί τα μεγάφωνα να μιμείται το αρχικό σήμα εισόδου του ενισχυτή όσο το δυνατόν πιο πιστά .

Στέφανε, στην περίπτωση audio εφαρμογών, ο καλύτερος ενισχυτής δεν είναι απαραίτητα αυτός με τις καλύτερες προδιαγραφές, όπως αυτές ορίζονται από τους τυπικούς μηχανικούς όρους (π.χ., flat συχνοτική απόκριση, ελάχιστη παραμόρφωση, υψηλός λόγος σήμα/θόρυβο κ.τ.λ.π.). Και αυτό έχει να κάνει με την υποκειμενικότητα που έχει η ηχητική αίσθηση και, συνεπώς, το τι είναι "καλός ήχος".

Όπως λέει και o Isnogood, ο ενισχυτής ηλεκτρικής κιθάρας είναι το πιο ακραίο παράδειγμα. Έχει μικρή συχνοτική απόκριση και προκαλεί μεγάλη παραμόρφωση/compression, χαρακτηριστικά που θα τον έκαναν απαράδεκτο για χρήση, π.χ., σε ένα HiFi σύστημα. Παρόλαυτα, για την χρήση του ως ενισχυτής κιθάρας αυτά τα χαρακτηριστικά όχι απλά είναι αποδεκτά αλλά επιβάλλονται για να υπάρχει καλό ηχητικό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα όπου η "βελτίωση" (με την μηχανική έννοια) audio συστημάτων δεν σημαίνει απαραίτητα και βελτίωση της ηχητικής αντίληψης: Όταν κάπου στις αρχές του '80 οι ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής άρχισαν να γίνονται ψηφιακά υπήρξε αντίδραση από τον κόσμο που είχε συνηθίσει στον "γλυκό" ήχο των αναλογικών ηχογραφήσεων, παρόλο που ήταν ξεκάθαρο ότι οι ψηφιακές ηχογραφήσεις είχαν καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (π.χ., μεγαλύτερο σηματοθορυβικό λόγο). Αντίστοιχης φύσεως ήταν και η αρχική άρνηση μεγάλου μέρους του μουσικόφιλου κοινού να αποδεχτεί το CD ως αντικατάστατο του βινυλίου.

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
στο άρθρο:
http://stefanos60.blogspot.gr/2013/05/audio-amplifiers.html
 που ανέφερα στο προηγούμενο post αν το διάβαζες θα έβλεπες στην  ενότητα :

Ενισχυτές Μουσικών Οργάνων
Με τους ενισχυτές αυτούς θα ασχοληθούμε αναλυτικά σε επόμενα άρθρα καθώς υπάρχουν ξεχωριστοί Instrument amplifiers για ειδικά όργανα όπως : electric guitar, electric bass, electric keyboards..
Ο Ενισχυτής Μουσικών Οργάνων είναι ένα σύστημα που αποτελείται από:
Προενισχυτή - Ενισχυτή ισχύος - Ηχεία.
 • αυτοί που έχουν είσοδο την έξοδο Ακουστικών Μουσικών Οργάνων όπως: Βιολί , Ακουστική ή Κλασσική Κιθάρα, Μπουζούκι, Μαντολίνο , Μπαγλαμά …..
• αυτοί που έχουν είσοδο την έξοδο μη Ακουστικών Μουσικών Οργάνων όπως: Πλήκτρα ,Ηλεκτρική Κιθάρα, Ηλεκτρικό Μπάσο, Ηλεκτρονικά Ντραμς….
Ο καλόπιστος βλέπει
Να ‘σαι καλά ότι και να πω πάει χαμένο.
Γειά σου



Συγχώνευση μηνυμάτων: 11/05/13, 18:56

Fourier
Αυτό ακριβώς εξηγώ στο άρθρο μου. Στην αρχή του άρθρου δίνω τον ορισμό που είναι γενικός για όλους τους ενισχυτές (audio,video,RF,IF,VHF,UHF,SHF...). Είναι ενισχυτές στους οποίους έχω την εμπειρία.
Γι αυτό και για τους ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας (έχω ασχοληθεί με επισκευές) επειδή είναι ειδική περίπτωση όπως αναφέρω στο άρθρο αλλά και για τους άλλους audio (όπως bass amp) θα ασχοληθώ σε ειδικό άρθρο.
Ευχαριστώ για το σχόλιο
 


Συγχώνευση μηνυμάτων: 11/05/13, 18:56

Hot - Sauce
 
Ευχαριστώ για τις συμβουλές για αποφυγή προβλημάτων με τα fonts αν και πάλι έγινε κάτι στο προηγούμενο post.
 Πολύ εξυπηρετικό. Παιδευόμουν πολύ μέχρι να το συνεφέρω. Όταν μου δοθεί άδεια editing θα διορθώσω τα fonts και στα υπόλοιπα άρθρα μου στο kithara.gr που τώρα τα θεωρώ ‘’απαίσια’’ για καλή ανάγνωση για τους επισκέπτες
 
« Τελευταία τροποποίηση: 11/05/13, 18:56 από hot_sauce »
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αγαπητέ Στέφανε

ότι και να πείς θα πάει χαμένο, αν είναι διασκορπισμένο σε 1356 άρθρα στη μπλογκόσφαιρα. Αν για κάθε σου ερώτημα, πρέπει να διαβάσω τα 11600 αποτελέσματα που δίνει το Google για το ψευδώνυμό σου, ναι , θα πάει χαμένο. Θα αυτοαναφλεχθεί, θα κάνει τσουλήθρα μέχρι τη κόλαση, και μετά θα είναι χαμένο. Λυπάμαι που δε σου πληρώ το όνειρο του φανατικού αναγνώστη, αλλά έχω και δουλειές. Αν δεν μπορείς να συμπεριλάβεις την ουσία αυτού που θες σε ένα ποστ, δε θα γίνεις κατανοητός. Θες να κάνεις ποστ με 3465 συνδέσμους? Κάντα. Μη περιμένεις όμως φως.

Ξέρω πολύ καλά τί είναι οι ενισχυτές μουσικών οργάνων. Σου θυμίζω: Ρώτησες τί ισχύει, σε μια μπάντα για καλό εξοπλισμό, και μίλησες για "καλούς" ενισχυτές. Σκοπεύεις να πείς τί είναι ο καλός κιθαριστικός πχ ενισχυτής? Ή θα μου κάνεις παραπομπή σε άλλο ένα άρθρο σου, που σε ενημερώνω απο τώρα οτι δεν σκοπεύω να διαβάσω, γιατι η Μοριακή Προσομοίωση είναι σημαντικότερη?
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

....Μπορείς να καταλάβεις την ΑΒΥΣΣΑΛΕΑ διαφορά σε επίπεδο νοηματικού προσδιορισμού μεταξύ του "θερμός" και "καλός"? Καλά, το "ευτυχισμένος", έσπασε όλα τα κοντερ, αλλά στα 2 παραπάνω, μπορείς?

Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή +αφυγραντήρας= Φυσαρμόνικα που μοιάζει με άγγελο.
Κρυο μέταλλο + θερμή αναπνοη 12 μονάδες κλίμακας Beaufort=Φυσαρμόνικα που παίζει
Κρύο μέταλλο + θερμή αναπνοή Balrog= Λιωμένο μέταλλο= Terminator 2 T-1000

Αντί να γράψεις "αν δε ζεστανετε τη φυσαρμόνικα, θα κάτσει υγρασία", προσπαθείς εμπειρικά να βγάλεις εξισώσεις. Και εδώ, με το "θερμος" και "ψυχρός" (Που δε ξέρεις κάν το βρασμό του σάλιου, ή την ατμοσφαιρική πίεση, ή τη τάση ατμών του) κάτι βγάζει νόημα. Στο "Καλός" και "κακός", νόημα δε βγάζεις που να χτυπάς το πόδι σου κάτω.

Για το ειρωνικό,πικρόχολο,χαιρέκακο σου σχόλιο θα σου παραπέμψω στο video:

που με 2 δικές μου μεθόδους κάνω την Chromatic Harmonica playing '' happily'' all over the world .Αν σου παραθέσω Ινδικά και Τούρκικα θα δεις ότι είχαν απήχηση τα threads  και μετά έκανα και το video.
κι εδώ δική μου πατέντα (ειδικό κούρδισμα) για να παίζεις δρόμους με διατονική φυσαρμόνικα

Όπως βλέπεις προσφορά με μεράκι κι όχι με μεμψιμοιρίες.

Συγχώνευση μηνυμάτων: 11/05/13, 19:49
Αγαπητέ Στέφανε

ότι και να πείς θα πάει χαμένο, αν είναι διασκορπισμένο σε 1356 άρθρα στη μπλογκόσφαιρα. Αν για κάθε σου ερώτημα, πρέπει να διαβάσω τα 11600 αποτελέσματα που δίνει το Google για το ψευδώνυμό σου, ναι , θα πάει χαμένο. Θα αυτοαναφλεχθεί, θα κάνει τσουλήθρα μέχρι τη κόλαση, και μετά θα είναι χαμένο. Λυπάμαι που δε σου πληρώ το όνειρο του φανατικού αναγνώστη, αλλά έχω και δουλειές. Αν δεν μπορείς να συμπεριλάβεις την ουσία αυτού που θες σε ένα ποστ, δε θα γίνεις κατανοητός. Θες να κάνεις ποστ με 3465 συνδέσμους? Κάντα. Μη περιμένεις όμως φως.

Ξέρω πολύ καλά τί είναι οι ενισχυτές μουσικών οργάνων. Σου θυμίζω: Ρώτησες τί ισχύει, σε μια μπάντα για καλό εξοπλισμό, και μίλησες για "καλούς" ενισχυτές. Σκοπεύεις να πείς τί είναι ο καλός κιθαριστικός πχ ενισχυτής? Ή θα μου κάνεις παραπομπή σε άλλο ένα άρθρο σου, που σε ενημερώνω απο τώρα οτι δεν σκοπεύω να διαβάσω, γιατι η Μοριακή Προσομοίωση είναι σημαντικότερη?

Δεν υπάρχει ψευδώνυμο. Πραγματικό όνομα ,επώνυμο , e-mail και τηλέφωνο για οποιονδήποτε πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω και βοήθησα πολλούς.
Με την ανωνυμία κάποιος χρησιμοποιεί άνετα απαξιωτικές εκφράσεις .
Ας ελπίσουμε ότι οι επισκέπτες πήραν έστω και κάτι θετικό.
Επειδή ξέρω δεν θα δεις τα video θα σου πρότεινα άν έχεις παιδιά , εγγόνια , ανήψια να συστήσεις μια φυσαρμόνικα διατονική ή ..., ειδικά χρωματική θα το χαρούν πολύ και είναι το μοναδικό πνευστό για ασκήσεις των μυών των πνευμόνων (ρούφηγμα/φυσημα) .
 
« Τελευταία τροποποίηση: 11/05/13, 19:49 από hot_sauce »
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
και άλλα λινκ! ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!!!

Θα εκτιμούσα ενα εξίσου ειρωνικό, πικρόχολο, χαιρέκακο σχόλιο.  Πραγματικά θα το εκτιμούσα.
Δεν αμφέβαλλα για τη προσφορά σου στο κούρδισμα της φυσαρμόνικας, όσο λίγο και να με ενδιαφέρει. Αλλοι ενδιαφέρονται. Η διαλεκτική σου τίθεται υπο αμφισβήτηση. Παραθέτεις συνδέσμους επι συνδέσμων επειδή δεν μπορείς ο ίδιος να εξηγήσεις τις εξισώσεις σου. Θες να χρησιμοποιήσεις εξισώσεις επειδη είναι cool και επιστημονικές, αλλά δείχνεις να μην έχεις αντίληψη των όρων που βάζεις σε αυτές. Και επειδή μου αρέσουν οι εξισώσεις και ασχολούμαι:

Α)Αμα δε μπορείς να την εξηγήσεις, δεν την έχεις καταλάβει
Β)Αμα δε βγάζει νόημα, τη τροποποιείς.

Δεν υπάρχει ψευδώνυμο. Πραγματικό όνομα ,επώνυμο , e-mail και τηλέφωνο για οποιονδήποτε πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω και βοήθησα πολλούς.
Με την ανωνυμία κάποιος χρησιμοποιεί άνετα απαξιωτικές εκφράσεις .
Ας ελπίσουμε ότι οι επισκέπτες πήραν έστω και κάτι θετικό.

Μαδέσης Ιωάννης, στις υπηρεσίες σας. Δεν υπονόησα οτι κρύβεσαι. Λεω ευθέως, οτι το διαθέσιμο υλικό στο διαδίκτυο σχετιζόμενο με εσένα είναι ένας τεράστιος όγκος αφιλτράριστης πληροφορίας που δεν μπορείς να χρησιμοποιείς επί μονίμου βάσεως στις αναρτήσεις σου, γιατι καθιστούνται δυσανάγνωστες. Μην αλλάζεις θέμα, και μη το γυρνάς σε προσωπικό επίπεδο, δε σε τιμά.

Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Λες: ''....το διαθέσιμο υλικό στο διαδίκτυο σχετιζόμενο με εσένα είναι ένας τεράστιος όγκος αφιλτράριστης πληροφορίας ...''
Το ξεκίνησα ένα μήνα πριν και κάθε τόσο το ανανεώνω και είπα ότι , σύμφωνα με τα γραπτά μου , θα είναι περίπου 50 άρθρα για Audio συσκεύες , Audio έννοιες και Audio Tips. Είναι όλο εδώ φιλτραρισμένο.
http://stefanos604.blogspot.gr
Υπολογίζω ότι θα το τέλειώσω μετά 5μηνο
Με χονδροειδή παραδείγματα , με μηχανικά ισοδύναμα , με παραβολές πολλές φορές οι επεξηγήσεις είναι πιο
κατανοητές γι αυτό και τον όρο ''εξισώσεις'' τον έβαλα σε εισαγωγικά.
Όχι δεν μπορώ να σε ειρωνευτώ αλλά δεν καταλαβαίνω τον φραστικό αρνητικό σου ειρωνικό σχολιασμό . Εκτός κι αν είναι λόγω του ότι ''διαφήμισα ''μερικά άρθρα από το blog. Εξήγησα το λόγο σε άλλο ποστ που δεν ξεκίνησα να τα γράφω εδώ (λόγω μη δυνατότητας editing) αφού κάθε απαιτείτο να θέτω links παραπομπής και δέχτηκα όπως ζητήσαν οι moderators μόλις τελειώσω να διαγραφούν όλα και να μείνει μόνο ένα αυτό με τους τίτλους του blog.
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αγαπητέ Στέφανε

1)Αν δε μπορείς να γράψεις αυτό που θες να πείς, και πρέπει να μας παραπέμψεις σε 50 άρθρα, εγώ δε θα μάθω ποτέ τι εννοείς.
2)Αν τα επιχειρήματα σου είναι τα άρθρα σου, τότε θεωρείς οτι είσαι αυθεντία, και αρνούμαι περαιτέρω επικοινωνία.
3)Και καρδούλες και σφυροδρέπανα να βάλεις γύρω απο τις εξισώσεις, οι 2 κανόνες που σου έγραψα ισχύουν. Όσο πιο χονδροειδές είναι ένα παράδειγμα τόσο πιο ασύλληπτο είναι για τον αναγνώστη. Αρα, είναι ΚΑΚΟ παράδειγμα.

Ο φραστικός αρνητικός μου ειρωνικός σχολιασμός έγκειται στο οτι:
  • Ζητάς μια γνώμη, την οποία όμως δε θέλεις να δεχθείς, και πας να την αντικρούσεις.Νταξ, συζήτηση κάνουμε.
  • Ενώ τα "επιχειρήματα" σου αποτελούν τα άρθρα σου, δηλαδή εσένα, μου ζητάς να αναλύσω τις απόψεις μου.
  • Προσπαθείς να φτιάξεις "εξισώσεις" με παραβολές. Για όνομα του θεού.
  • Προσπαθείς να αναγάγεις μια υπαρκτή υποκειμενικότητα σε ένα μαθηματικό φορμαλισμό που δεν κατέχεις, και επιμένεις οτι είναι σωστό. Σου έχω αποδείξει οτι κάνεις γενικεύσεις, έχεις ασάφειες, και επιμένεις, και με λες και μεμψιμοιρο για αυτό. Πες με και βλάκα, δε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να διατυπώσω ΣΩΣΤΑ αυτό που θέλω να διατυπώσω
  • Ξεπερνάς το σημείο που επικαλείσαι κάποιο απο τα 50 άρθρα σου που για κάποιο λόγο θεωρείς οτι ΟΛΟΙ πρέπει να διαβάσουμε, και πλέον επικαλείσαι άρθρα που ΘΑ γράψεις. Είναι σοβαρή απάντηση το "Θα το συμπεριλάβω στο μέλλον σε άρθρο"?
  • Μετράς τη προσφορά σου πάνω στο πόσα άρθρα έχεις γράψει, και μου το τρίβεις στα μούτρα?
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πραγματικα λυπαμαι και σταματω εδω
Ευχομαι οι επισκεπτες να πηραν κατι θετικο
Καληνυχτα σας
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Εσύ με ρώτησες το πώς πυροδοτήθηκε ο αρνητικός σχολιασμός μου. Δεν υποσχέθηκα ποτέ οτι θα αρέσει η απάντησή μου.
Εμένα με λυπεί οτι δεν απαντάς ούτε σε 1 εκ των 6. Κάτι. Κάτι να πιστέψω οτι έκανα λάθος σε αυτά που εγραψα. Κρίμα.

Καλό σου βράδυ και σε σένα!
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος mackay

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πραγματικα λυπαμαι και σταματω εδω
Ευχομαι οι επισκεπτες να πηραν κατι θετικο
Καληνυχτα σας


Δεν το πιστεύω.



Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Να πως περιγραφω τον ενισχυτη κιθαρας σε αλλο site:
Ο ενισχυτής ηλεκτρικής κιθάρας έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
 
•Αφού το εύρος συχνοτήτων που παράγει η κιθάρα είναι πολύ μικρότερο των 20000Ηz (μέχρι, περίπου τα 10000Hz φτάνει), δεν χρειάζεται να ληφθεί μέριμνα για τις υψηλότερες συχνότητες.
 
•Ο ενισχυτής εισάγει εσκεμμένα μη-γραμμική παραμόρφωση, (αυτό που ονομάζεται  "overdrive" και  "distortion"). Αυτό γίνεται για να "εμπλουτιστεί" το αρχικό σήμα που δίνουν οι μαγνήτες της ηλεκτρικής κιθάρας.
 •Επειδή το σώμα της ηλεκτρικής κιθάρας δεν συμπεριφέρεται σαν ηχείο (όπως συμβαίνει στην κλασσική και στην ακουστική κιθάρα), ο ήχος που παράγουν οι χορδές, είναι και  αδύναμος και προπαντός ακουστικά, "φτωχός". Το "overdrive" και  "distortion", είναι αυτό που ‘’πλουτίζει’’ τον ήχο.
•Μερικοί ενισχυτές έχουν περισσότερες από μία εισόδους (input jack) η μία είναι  distortion input jack (άρα σύνδεση ηλεκτρικής κιθάρας) και η άλλη clean input jack (άρα σύνδεση ακουστικής κιθάρας )
 •Οι πολύ απλοί ενισχυτές (φτηνοί) έχουν συνήθως ένα ρυθμιστικό για την ένταση (volume) ενώ σε λίγο πιο ακριβούς υπάρχουν και άλλα δύο ρυθμιστικά τα: "Pre" και "Post". Το "Pre" ρυθμίζει το σήμα πριν αυτό εισέλθει στον τελικό ενισχυτή ισχύος ενώ το "Post" αφού εισέλθει. Χρησιμοποιώντας το "Pre" σου επιτρέπει να εισάγεις  distortion (παραμόρφωση)   ενώ το "Post" έχει λιγότερη επιρροή στο distortion. Αν θέτεις το "Pre" χαμηλά θα πρέπει να ρυθμίζεις το "Post"  ψηλότερα για να πάρεις το ίδιο volume και το αντίστροφο.
 •Σε μερικούς ενισχυτές τα ρυθμιστικά "Pre" και "Post" έχουν αντί αυτών τα ονόματα: "Drive" και "Master".
 •Μερικοί ενισχυτές έχουν ένα μπουτόν με όνομα "Channel"  που κάνει μεταγωγή μεταξύ του καναλιού ‘Clean’ και του καναλιού ‘Lead‘ που είναι ένας άμεσος τρόπος να αυξήσεις τη στάθμη distortion.(είναι σαν να ανεβάζεις το "Pre" και να κατεβάζεις το "Post" ).
 •Πολλοί ενισχυτές περιέχουν επιπρόσθετα ρυθμιστικά για ειδικά εφφέ όπως τα: chorus, tremolo, delay, and reverb
 •Βέβαια, όσον αφορά τα εφφέ, επιτυγχάνεις υψηλότερη τονική ποιότητα χρησιμοποιώντας πετάλια (θα τα περιγράψω αναλυτικά σε προσεχές άρθρο
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
•Ο ενισχυτής εισάγει εσκεμμένα μη-γραμμική παραμόρφωση, (αυτό που ονομάζεται  "overdrive" και  "distortion"). Αυτό γίνεται για να "εμπλουτιστεί" το αρχικό σήμα που δίνουν οι μαγνήτες της ηλεκτρικής κιθάρας.
Καταρχάς, το overdrive και το distortion είναι 2 διαφορετικά πράγματα. Και διαφωνώ με τη λέξη "εμπλουτισμός". Απλά δίνει έναν άλλο ήχο. Επιθυμητό ήχο.

•Επειδή το σώμα της ηλεκτρικής κιθάρας δεν συμπεριφέρεται σαν ηχείο (όπως συμβαίνει στην κλασσική και στην ακουστική κιθάρα), ο ήχος που παράγουν οι χορδές, είναι και  αδύναμος και προπαντός ακουστικά, "φτωχός". Το "overdrive" και  "distortion", είναι αυτό που ‘’πλουτίζει’’ τον ήχο.
Επειδή το σώμα της ηλεκτρικής δεν συμπεριφέρεται σαν ηχείο, δεν έχεις δυνατό ήχο σε μια ηλεκτρική χωρίς ενισχυτή. Ακουστικά, όσο πιο προσεγμένη και ενιαία κατασκευή έχεις, τόσο πιο συμπαγή, στομοιόμορφη και γραμμική (μέ ένα όριο προφανώς) ανταπόκριση του οργάνου έχεις στις δονήσεις των χορδών. Ασε το εδώ, είναι μεγάλο κεφάλαιο απο μόνο του. Απο κει και πέρα, για να έχεις "πλούσιο" δεν είναι θέμα distortion και overdrive. Αυτο που παίζει ο ενισχυτής, είναι αυτό που θα διαβάσει απο τη χορδή, το οποίο δεν είναι καθόλου φτωχό.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος STEFANOS604

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 282
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τα ανωτερω τα εκανα copy/paste απλα για να απαντησω σε προηγουμενο αρνητικο σου σχολιο για τον ενισχυτη κιθαρας που με θεωρησες εντελως ασχετο.
Επειδη λοιπον απο την ενασχοληση μου με το διαδικτυο (περιπου 2,5 ετη) εμαθα οτι πολλοι ψαχνουν να βρουν το παραμικρο για να κρινουν αρνητικα γι αυτο αποφασισα να γραφω μικρα αλλα πληρη αρθρα και οχι περιληπτικα οπως το παρων αποσπασμα και να εχω ετοιμα links για καθε ερωτημα.

Στο παρων αποσπασμα βεβαια λεω οτι η μη-γραμμική παραμόρφωση ειναι "overdrive" και  "distortion". Δεν λεω οτι ειναι το ιδιο. Ο συνδεσμος ειναι το ''και '' οχι το ΄΄η'΄΄ που δειχνω και ο καθε καλοπιστος βλεπει οτι ειναι 2 διαφορετικα πραγματα.
 
Εγω πιστευω οτι ο ηχος ''εμπλουτιζεται'' και απο το  "overdrive" και απο το  "distortion" οπως ''εμπλουτιζεται'' και με τα διαφορα αλλα effects pedals η απο τα ενσωματωμενα effects του ενισχυτη οπου με την καταλληλη ρυθμιση τους (ειδικα αν εχεις πεταλιερα με πολλα effects και αναλογα αν την εχεις συδεδεμενη στην input η στο FX Loop η μερικα στο input μερικα στο  FX Loop ) παιρνεις το επιθυμητο (για σενα) ηχο (ισως ανεπιθυμητο για  αλλους). Το ''εμπλουτιζεται'' εντος εισαγωγικων εχει αυτη την εννοια (αναλογα με το distortion εχεις και αλλο ηχο που θελει ωρες δοκιμων για να τον πετυχεις. Το λεω απο φιλο μου που καναμε δοκιμες γιατι εμενα δεν μ' αρεσει η ηλεκτρικη και την εχω μονο για να μαθαινω χαβαγια)
 
'Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2637
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Τα ανωτερω τα εκανα copy/paste απλα για να απαντησω σε προηγουμενο αρνητικο σου σχολιο για τον ενισχυτη κιθαρας που με θεωρησες εντελως ασχετο.
Στέφανε, δε σε θεώρησα άσχετο. Σου έθεσα ένα πολύ απλό ερώτημα, που ακόμα αποφεύγεις να απαντήσεις: "Τί είναι καλός ενισχυτής κιθάρας?". Αν δεν ξέρεις, πως το χρησιμοποιείς στις εξισώσεις σου?

Επειδη λοιπον απο την ενασχοληση μου με το διαδικτυο (περιπου 2,5 ετη) εμαθα οτι πολλοι ψαχνουν να βρουν το παραμικρο για να κρινουν αρνητικα γι αυτο αποφασισα να γραφω μικρα αλλα πληρη αρθρα και οχι περιληπτικα οπως το παρων αποσπασμα και να εχω ετοιμα links για καθε ερωτημα.
Επαναλαμβάνω. Δεν έχω πρόβλημα με τις γνώσεις σου. Η διαλεκτική είναι το θέμα.

Στο παρων αποσπασμα βεβαια λεω οτι η μη-γραμμική παραμόρφωση ειναι "overdrive" και  "distortion". Δεν λεω οτι ειναι το ιδιο. Ο συνδεσμος ειναι το ''και '' οχι το ΄΄η'΄΄ που δειχνω και ο καθε καλοπιστος βλεπει οτι ειναι 2 διαφορετικα πραγματα.
 
•Ο ενισχυτής εισάγει εσκεμμένα μη-γραμμική παραμόρφωση, (αυτό που ονομάζεται  "overdrive" και  "distortion").
Χρησιμοποίησες ενικό, πράγμα που έδειχνε οτι τα αντιλαμβάνεσαι σαν ένα πράγμα. Καταλαβαίνεις πόσο "ευαίσθητος" είναι ο γραπτός λόγος. Εφόσον λοιπόν, έχεις σκοπό να εξηγήσεις 5 πράγματα, δεν θα ήταν καλύτερα να είσαι ΣΑΦΗΣ ως προς αυτά που γράφεις, και να μη περιμένεις από τον άλλον να είναι καλόπιστος για να σε καταλάβει? Όταν γράφουμε επιστημονικό κείμενο, δεν περιμένουμε απο τον αναγνώστη να είναι ένα καλόπιστο αγγελάκι που χαμογελάει όποτε βλέπει πασχαλίτσες. Γράφουμε ένα καλά ορισμένο κείμενο, έτοιμο να δεχτεί κριτική, και με περίσσεια σαφήνεια που δεν αφήνει όρια παρερμηνειών.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...