Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - papous

Σελίδες: [1]
1
Θα φύγω μετανάστης στο Μπέρλιν στη Λυών
θα πίνω κρύα μπύρα, ζεστό Ναπολεόν.

Θα φύγω με ελπίδα και τόνους αντοχή
προτού στη χώρα οι ξένοι κάνουνε κατοχή.

Σε φάκτορ' θα δουλεύω σε ξένα αφεντικά
και ξένα θα μου δίνουν ευρώ για δανεικά

Θα 'χω δικούς τους νόμους και ασφαλιστικό
δική τους εφορία, χαράτσι κι αστικό.

Θα φύγω μετανάστης στα ξένα σ' άλλη γη
προτού στη χώρα οι ξένοι κάνουνε κατοχή.

2
Πολλοί έχουν προσπαθήσει να συμβάλουν στην συζήτηση περί των αιτίων της Ελληνικής δυσλειτουργείας. Άλλοι αναφέρουν πως το πρόβλημα είναι δομικό, άλλοι διαρθρωτικό, άλλοι ότι υφίσταται πρόβλημα θεσμών, άλλοι ηθικό, άλλοι αναφέρονται σε αδυναμία συνεργάσίας, άλλοι στον έντονο ατομικισμό, άλλοι σε όλα αυτά μαζί.

Θέλοντας να βοηθήσω στην εξεύρεση λύσης έχω να προτείνω ως πρωταρχικό αίτιο όλων αυτών των κοινωνικών και προσωπικών δυσλειτουργειών, την έλλειψη αυτοεκτίμησης τόσο μεγάλου μέρους των ατόμων της κοινωνίας όσο και της συλλογικής βούλησης της κοινωνίας, η οποία στην συνέχεια οδηγεί σε παράνοια, ψυχοπαθητικότητα και μελαγχολία.

Μια πιθανή προτεινόμενη λύση, η ατομική και η ομαδική ψυχανάλυση και ίσως η χορήγηση συμπληρωμάτων λιθίου μέσω των τροφών.



3
Το κράτος το βαθύ, καρπός ψυχοπαθή
και κάποιου νομοθέτη
Όλους μας αψηφά, το νόμο αγροικά
μα όλο τον βγάζει ψεύτη

Η τρόικα χτυπά γέρους και νιούς αβέρτα
μα για κράτος βαθύ δεν λέει ούτε κουβέντα.

Το κράτος το βαθύ, σε θέλει απαθή
και σου μιλάει σταράτα
"μονάχος δεν μπορείς, μπροστά σου αν με βρεις
σε έκανα σαλάτα

Τέτοιους μηχανισμούς ο κατακτητής θέλει
για σένα φουκαρά... κανέναν δεν τον μέλει."

Ένας βαθύς παππούς, με μάτια αλεπούς
με κοίταξε στα μάτια
"Αν ήσουνα εγώ, θα 'κανες το κακό
στης Πλάσης τα κομμάτια"

Σε κάθε μηχανή σκουριάζει το γρανάζι
το κράτος το βαθύ από φόβο ουρλιάζει...

4
Κοντεύουν να κλείσουν 3 μήνες από την ώρα που έσκασε ο αγωγός της υποθαλάσσιας γεώτρησης πετρελαίου της ΒΡ στον κόλπο του Μεξικού. 100.000 βαρέλια (= 16.000.000 λίτρα περίπου) αργού πετρελαίου χύνονται καθημερινώς στην θαλάσσια περιοχή.

Αν έχετε ως δεδομένο ότι κάθε λίτρο αργού που χύνεται στην θάλασσα επεκτείνεται και επαλείφει μια θαλάσσια έκταση 10 στρεμμάτων, ποιές θα είναι οι επιπτώσεις της πετρελαιοκηλίδας στην Ελληνική οικονομία?

5
Είναι πλέον εμφανές ότι οι κρατικοί μηχανισμοί δυσκολεύονται να κρατήσουν τα χαρακτηριστικά της κοινωνικής προσφοράς. Αυτό ίσως οφείλεται πρωτογενώς στην δυσκολία προσαρμογής του σχεδιασμού τους στις νέες προκλήσεις και δευτερογενώς στα πρόσωπα που απαρτίζουν τους μηχανισμούς και στην αδυναμία ουσιαστικού ελέγχου.

Λόγω αυτών των δυσκολιών και αγκυλώσεων και οι Δημ Επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να προσαρμοστούν ικανοποιητικά στο νέο διεθνές κοινωνικό κλίμα και να λειτουργήσουν με σαφή σχεδιασμό και όραμα για το μέλλον.

Μέσα σ' αυτό το καθεστώς υπάρχει η διεθνής τάση για αποκρατικοποίηση των Δημ Επιχειρήσεων σ' όλον τον πλανήτη, η οποία ορισμένες φορές επιβάλλεται και με την βία.

Μήπως όμως αυτές οι αποκρατικοποιήσεις μπορούν τελικά να αποβούν προς το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου, κι αν ναι με ποιόν τρόπο?

Πραγματικά θα ήθελα να γνωρίζω τις απόψεις σας!

6
Με αυτόν τον γελοίο τίτλο επιθυμώ ν' ανοίξω μια συζήτηση που να αφορά τον τρόπο ανάγνωσης κειμένων, τον τρόπο κριτικής, και τον ορθό τρόπο αντιμετώπισης ενός επίδοξου στιχοπλόκου.

Θέτω τον εαυτό μου ως πειραματόζωο παραθέτοντας ένα δικό μου "ποίημα" (τέλος πάντων, τρόπος του λέγειν). Σας θερμοπαρακαλώ όλους να αφήσετε στην άκρη τις προκαταλήψεις που έχετε προς το λογότυπό μου και να κρίνετε το κείμενο με τον αυθεντικότερο τρόπο που μπορείτε. Αποδέχομαι ευχαρίστως σκληρή κριτική (παρακαλώ το μαστίγιο να έχει και δελφινιέρα στην άκρη), αρνητική κριτική, θετική κριτική, αδιάφορη κριτική, ότι επιθυμεί ο καθένας. (Δηλ ακόμα κι αν σας άφησε αδιάφορους δηλώστε το)
Το σημαντικότερο όλων είναι, κατά την γνώμη μου, να αναφέρετε την πρώτη εντύπωση που είχατε διαβάζοντάς το και όχι αυτή που αποκομίσατε μετά από επισταμένη ανάλυση. Εάν όμως θέλετε και να το αναλύσετε, κανένα πρόβλημα.



Πέφτει το φως στον ίσκιο του εργάτη
λουλούδια φύτεψαν κορδέλες στα μαλλιά του
κι ο βράχος της Ιεριχούς πρόβαλε τραχύς
με δασωμένη την ελπίδα της καταστροφής
Κάτω απ' τον μανδύα του αρχηγού
κλαίνε τα τέκνα του Ισλάμ.
Τρύπα στο σύννεφο πετά τις πέτρες τις
βαριές σαν πεταλούδες και σβήνουν όχτους
και καιρούς στους οδοιπόρους, συριχτά
άφωνα βιολιά, στου νου την κόψη
όλων αυτών που λαχταρούν να ταξιδέψουν
με μια βουή, στους γαλαξίες της ερήμου.




7
Σ' ένα προηγούμενο θέμα ("Ο Δεκέμβρης που συντάραξε τον κόσμο") τέθηκε η άποψη ότι δεν μπορεί να υφίσταται η διάκριση της βίας σε παράνομη και νόμιμη ή ανεκτή. Κάποιοι άλλοι είπαν ότι σε μια τέλεια κοινωνία ή σε μια τέλεια συμβίωση μεταξύ δύο ατόμων δεν υφίστανται βίαιες πράξεις. Λόγω του ότι θεωρώ αυτές τις απόψεις πρόχειρες και ελλειπείς από πλευράς επιχειρηματολογίας, ανοίγω αυτό το θέμα με σκοπό την εμπεριστατωμένη του συζήτηση.

Κατ' αρχήν θέτω έναν ορισμό της βίας. "Βία ανθρώπου προς άνθρωπο ονομάζεται η επέμβαση στην προσωπικότητα κάποιου ατόμου (σωματική και ψυχική) είτε από άλλο άτομο είτε από τον ίδιο του τον εαυτό, η οποία προέρχεται από μια δύναμη που εξασκείται είτε με την θέληση του δέκτη είτε ακουσίως και έχει ως συνέπεια την μεταβολή της προσωπικότητάς του"
Ελπίζω ότι όλοι συμφωνούν.

Σύμφωνα λοιπόν μ' αυτόν τον ορισμό υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος είναι κοινωνικά κατάπτυστος όχι όταν εξασκήσει βίαιη πράξη αλλά όταν δεν εξασκήσει. Δηλ η βία της απραξίας ή της αμέλειας είναι εντονότερη από την βία της πράξης.

Αναφέρω ένα παράδειγμα: Κάποιος πάει στο νοσοκομείο το βράδυ ως επείγον περιστατικό με κρίση σκωληκοειδίτιδας. Μπορεί να συμβούν τρεις περιπτώσεις:
α) Τον εξετάζει ένας χειρουργός ο οποίος τον εισάγει αμέσως στο χειρουργείο και αφαιρεί το προσβεβλημένο μέλος. Ο ασθενής συνέρχεται την επομένη και πάει και ευχαριστεί τον χειρουργό που εξάσκησε βία επάνω του!

β) Τον εξετάζει ένας χειρουργός ο οποίος κάνει την σωστή διάγνωση αλλά του λέει πως δεν κάνει την επέμβαση εάν ο ασθενής δεν του προκαταβάλει ένα σημαντικό χρηματικό ποσόν. Τον εκβιάζει δηλ προκειμένου να τον βιάσει. Ο ασθενής αποδέχεται τον εκβιασμό, γίνεται η επέμβαση και την επομένη μέρα πηγαίνει και ευχαριστεί τον χειρουργό που τον εκβίασε και κατόπιν τον βίασε αφαιρώντας του ένα μέλος.

γ) Τον εξετάζει ένας χειρουργός ο οποίος κάνει την σωστή διάγνωση αλλά του λέει πως δεν θα τον χειρουργήσει λόγω του ότι έχει να πληρωθεί εφημερίες 6 μήνες. Ο ασθενής ενίσταται λόγω του ότι ο γιατρός δεν τον βίασε.

δ) Τον εξετάζει ένας χειρουργός ο οποίος του λέει ότι δεν έχει τίποτα και την επόμενη μέρα ο ασθενής πεθαίνει από περιτονίτιδα. Οι συγγενείς του καταριούνται τον γιατρό που όχι μόνο δεν τον βίασε άμεσα με πράξεις αλλά ούτε καν έμμεσα με συνταγογράφηση ενός φαρμάκου.


Μπορούμε να μιλήσουμε για παράνομη και νόμιμη βία? Υφίσταται η βία της απραξίας και της αμέλειας?

Δικό σας....

8
Ελάχιστοι όροι έχουν έναν τόσο πολυχρησιμοποιημένο αντιφατικό, όπως η παγκοσμιοποίηση. Η αντιπαγκοσμιοποίηση, ως όρος, κοντεύει να ξεπεράσει σε χρήση ακόμα και τον όρο αντίχριστος ή αντικομουνισμός.
Εν τω μεταξύ, κανένα κίνημα δεν είναι τόσο παγκοσμιοποιημένο όσο αυτό της αντιπαγκοσμιοποίησης. Οι χρήστες του, οι οποίοι το χρησιμοποιούν ως σημαία και ως άλλοθι για διάφορες ενέργειές τους, καλύπτουν ένα ευρύτατο ιδεολογικό φάσμα: Εθνικιστές, Υπερεθνικιστές, Αριστεροί, Οικολόγοι, Οικολόγριες, Φονταμενταλιστές παντός είδους, Αναρχικοί...

Τελικά τι αντιπροσωπεύει αυτός ο περίφημος όρος "παγκοσμιοποίηση"? Ποιές είναι οι επιδιώξεις των οπαδών του? Υπάρχει κάποια μυστική συνομωσία πίσω τους? Έχει επιτευχθεί η παγκοσμιοποίηση και σε ποιές εκφάνσεις της καθημερινότητας μας? Πότε άλλοτε είχε επιτευχθεί παγκοσμιοποίηση στην ανθρώπινη ιστορία?

Αυτές είναι μερικές ερωτήσεις στις οποίες καλώ να απαντήσουν όσοι γνωρίζουν και έχουν την διάθεση. Όχι τίποτε άλλο αλλά για να καταλάβουμε επιτέλους και τι σημαίνει "αντιπαγκοσμιοποίηση", έτσι ώστε να μην χρησιμοποιεί τον όρο ο κάθε πικραμένος ο οποίος θέλει να περάσει τους παραλογισμούς του στο πλήθος επενδύοντας σε μία κατάσταση πανικού η οποία δημιουργείται λόγω άγνοιας!

9
http://www.agronews.gr/content/view/51843/42/lang,el/

Όχι δεν ξεκίνησαν από Κρήτη, Πελλοπόνησο, Θεσσαλία. Από Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Κεντρική Ευρώπη δηλ.

Τι γίνεται ρε παιδιά? Ξέπεσαν και οι Ευρωπαίοι και κλείνουν δρόμους, ζητάνε ενισχύσεις, κλπ? Όχι βέβαια... Μας αντιγράφουν!!!!

Εμείς οι Έλληνες αγρότες εξάγουμε πολιτισμό!!!

10
Τις τελευταίες μέρες τα κρατικά κανάλια διαφημίζουν τον καινούριο εκλογικό νόμο ο οποίος υποτίθεται ότι θα είναι αντιγραφή του Γερμανικού εκλογικού συστήματος.
Μελετώντας όμως το Γερμανικό εκλογικό σύστημα: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_18/11/2007_249476

Και το προτεινόμενο: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=90926

βλέπουμε ότι καμμία σχέση δεν έχουν.


Τουλάχιστον ας μας πουν ότι το σύστημα είναι αμιγώς Ελληνικό να έχουμε και μια Εθνική υπερηφάνεια για την ανακάλυψή του! Τι μας μπερδεύουν την Γερμανία μέσα? Λόγω του ότι χώρισαν τις περιφέρειες σε μονοεδρικές?

Ερώτηση: Αν ονομάσουμε το Μαξίμου "Λευκό Οίκο" θα κυβερνιώμαστε με το Αμερικάνικο σύστημα?

11
Σήμερα δόθηκε στην δημοσιότητα η προκύρηξη για την πλήρωση των θέσεων υπουργείων και οργανισμών. Όποιος νομίζει ότι έχει τα προσόντα, τις συστάσεις, τις ιδέες και την ικανότητα προς βελτίωση της Δημόσιας διοίκησης παρακαλείται να προχωρήσει στην αίτηση.

http://www.opengov.gr/

12
Λοιπά / Ο Πολεμιστής του Φωτός.
« στις: 23/06/09, 13:37 »
Η καθαρά πολιτική πρόταση για το σχέδιο ΦΩΣ, που αφορά τρόπους εξασφάλισης της διαφάνειας στα Δημόσια έργα και στην διαχείριση του Δημόσιου χρήματος, νομίζω πως μπορεί να δώσει επαξίως στον κ. Ανδρέα Βγενόπουλο τον τίτλο του "Πολεμιστή του Φωτός".

Παρόλο που οι λύσεις που προτείνονται είναι ήδη εφαρμοσμένες σε πολλά μέρη του κόσμου, και παρά το ότι ένα μέρος των συμπολιτών μας τις δέχθηκε με καχυποψία, η συνολική και συγκεκριμένη αυτή πρόταση η οποία υποστηρίζεται από τις απαραίτητες υποδομές θα πρέπει αν μη τι άλλο να τύχει του σεβασμού και της προσοχής μας.

Το ερώτημα είναι: Είναι ικανή η διαφάνεια και μόνο να επουλώσει τις πληγές της χρηματοραγίας του Δημοσίου?


Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοποριακή κίνηση Βγενόπουλου:
http://stock.ana-mpa.gr/fthema.php?id=18497

13
Θέλοντας να συνεισφέρω στο ξεκαθάρισμα και ακολουθώντας το παράδειγμα του MACISMISIAS:


1)
Εάν θες της κοινωνίας μας να εύρεις τον κανόνα
μηχανικό ανάλογο πάρε τον Παρθενώνα
Οι αναλογίες είν' ο κανών δια το όλο στήσιμο
κι η βία είναι η λάξευση του μάρμαρου, το χτίσιμο.

R:
Via της βίας, φίλε μου, η βία είν' το μέσο
Κομπράντε τώρα, κοπρενέ, κατάλαβες? Μη χέσω....

Αν βία είχαν για οδηγό οι τεχνίτες της ζωφόρου
δεν θα υπήρχε παντελώς η αξία αυτού του δώρου
κι αν δεν τηρούσαν εντολές, κανόνες του Φειδία
η βία τους στο μάρμαρο θα έφερνε αηδία.

Via της βίας, φίλε μου, η βία είν' το μέσο
Κομπράντε τώρα, κοπρενέ, κατάλαβες? Μη χέσω....

Σπασμένα μόνο θα έβλεπες μαρμάρου κομματάκια
όπως το σπίτι Παλαμά αφήσαν τα "παιδάκια".

Via της βίας, φίλε μου, η βία είν' το μέσο
Κομπράντε τώρα, κοπρενέ, κατάλαβες? Μη χέσω....


(Ελπίζω το μικρό ρεφρέν να μην παρεξηγήσεις
είν' άξεστο, μα εκλιπαρώ φτο να κατανοήσεις
είναι πιασάρικο αρκετά κι αν μελλοποιηθεί
από μεγάλο πλήθος θα μου τραγουδηθεί:

Via της βίας, φίλε μου, η βία είν' το μέσο
Κομπράντε τώρα, κοπρενέ, κατάλαβες? Μη χέσω....)



2)
Tο θέμα δεν θέλω να υποστεί καμμιά λογοκρισία
διότι υπάρχει φίλε μου μεγάλη ακρισία
θα απαντάω εφεξής μονάχα με στιχάκια
τραγουδιστά ή και πεζά ψωροποιηματάκια

R Ι:
Στον τίτλο μας θα μείνουμε τον κεντρικό
και αν το σβήσουνε θα έχουν άδικο.

Όπως γνωρίζεις την ρίμα δα την θέτω μ' ευκολία
κι εσύ το ίδιο - ξέρω εγώ Wink από την παραλία -
θα κάνουμε ανάλυση σ' αυτήν την κοινωνία
με όπλο ή ενάντια, δια via την βία.

R Ι

Σε πολλά είμαι σύμφωνος, μα η βία είναι το μέσον
κι όχι ο κανόνας. Εάν θες τούτο το πράγμα δέξων.
Αλλέως δεν θα έχουμε προς τι να συζητήσουμε
και παραδείγματα πλείονα έχω να ψηλαφίσουμε.

R ΙΙ:
Via την βία, έχουμε ανία
μην έρθει και η άνοια
και δέσει η παράνοια!

Κι ως λέει ο Karman όλοι εμείς οι βέροι Αθηναίοι
από τους Αρβανίτες ως τους Μαραθωνομάχους
κατέχουμε πολλά κιλά τρέλας τε μα και άγχους
πολλά δε ανεχόμενοι μα και πολύ γενναίοι.

R II

Και εάν ο οποιοσδήποτε θα ηδύναντο να γίνει
σε άλλη πόλη, με τας αυτάς ίδιας συνθήκας νέος
κι αν στης πρεμούρας φλέγετο το δυνατό καμίνι,
και πάλι δεν θα ήτανε Πολίτης Αθηναίος.

R III
Στην Αθήνα δεν θα βρεις
μια στιγμή για να την βρεις.


3)Ίδια ρίμα - Άλλο ποίημα.

Που πηγαίνεις ανθρωπάκι
λαμπερό ξερομποτάκι?

Έρχεται το καλοκαίρι
πάρε το μαγιό στο χέρι

θες να κολυμπάς, μαθαίνω
τα κορδόνια σου τα δένω

μα το στριγκ από μετάξι
βάλε άλλον να το ψάξει.

Άκουσα πως ο νομάρχης
του διαόλου προσωπάρχης

έβγαλε απ' το τσιπάκι
το μεγάλο διαμαντάκι

Να τον βάλεις τιμωρία
τι τεράστεια αλητεία

Μα σε χάνω, μου γελάς
με δουλεύεις, ειν' αλήθεια

στ' όνειρό μου με φιλάς
μα στον ξύπνιο.... κολοκύθια.



4)
Αυτό που θεωρείς γι' αλήθεια
είναι όντως παραμύθια
που στα έχουνε σερβίρει
για να μην υπάρχει απείθεια.

Κι έτσι και εσύ δεν ψάχνεις
ότι δίνουνε τα χάφτεις
κι όταν ψάχνεις για το σώμα
βάζουν "τρ" και είναι στρώμα.

Και αυτοί δεν ασχολούνται
-έχουν άλλα να δονούνται-
και εσύ γίνεσ' ωραίος
φέρελπις και "θαραλέος".


5)
Ωχου!!! Δυό ώρες περίμενα απάντηση να γράψεις
στόχο το είχεις φίλε μου την νύχτα μου να κάψεις
και όσο εγώ έγραφα για "αλήθεια" στο Λιλάκι
είχες εσύ μου φαίνεται τον νου σου στο... πουλάκι.

Τρυγόνια δυό επιζητάς να πιάσεις μ' ένα σμπάρο
μα δε σου κάνω την χαρά, εγώ απαιτώ καπάρο
κι αν διακαώς επιθυμείς σελίδες να γεμίσεις
δεν μπαίνω σ' αυτό το κουπί με τις παρεξηγήσεις.



6)
"Οι καλικάντζαροι μπορεί να είναι και κακοί?"
ρωτήσανέν με σήμερα τα έξυπνα παιδία
Θέλει παιδιάστικο μυαλό συγχρόνως και παιδεία
ώστε να έχ' η σάτιρα χρειά πολιτική.

Πρέπει να δεις τα πράγματα απ' όλες τις απόψεις
και να τα παίρνεις από μπρος μαζί και από πίσω
σαν του καπέλου το κοντό ή το μακρύ το γείσο
και τις προκαταλήψεις σου ως βούτυρο να κόψεις.

Μ' αν ψάχνετε ολημερίς να βρείτε την ουσία
σ' όλα τα τεκτενόμενα στα μυστικά τα τόσα
δεν ξέρω άμα φτάσουνε του κόσμου όλα τα γρόσα
για ν' αγοράσουν την ζωή που βάζει απουσία.




7)
[Βάγια μου μην ανησυχείς, νάθινγκ δεν πάει χαμένο
με βρίσκεις σ' όλα σύμφωνο, δικό σου, αναμμένο
(ή αναμένω? τι να πώ! Σ' αυτήν την διαρχία
μπορεί τα λάθη να περνούν ωσάν βωμολοχία)
τα λόγια να σκληρήνουνε, να φτάσουν ως το κόκκαλο
κι ύστερα νάδω ποιος τολμά να σε ειπεί και "φρόκαλο".]

Τον Λάμπρο μας τον εκτιμώ ωσάν το νούμερο ένα
τιμή που την εξέλαβε και από τον Κανένα
κι αν κάποιοι λέν' πως η τιμή άλλη τιμή δεν έχει
ρώτηστε τον καθρέφτη τους (μα εκείνος πέρα βρέχει).

Αυτό που με εξίταρε είναι πως "η κουράδα"
έγινε είδος περιοπής, δεν πήγε στον Καιάδα.
Και για να δέσω πιο καλά το νόστιμο γλυκό
κάνω με στίχο ελεύθερο ποίημα σατιρικό:

Κομφετί
γαϊτανάκια στις πλατείες
Απόκριες λένε

Τόσα κρυμμένα μυστικά
τόση αηδία στις κόγχες τους
ξερνούν δάκρυα
κίτρινα
σε χλωμούς ρυθμούς, με όργανα κάποιας ξένης μέρας.

"Δως μοι τούτον τον ξένον" θα κραυγάσουν στο τέλος
φορώντας τις μάσκες.

Απόκριες.....
γδύνονται την μάσκα του παρελθόντος Χρόνου


8)
Tην ομορφιά μπορείς να βρεις και σε σκουπίδι' ακόμα
ως το ποιόν, το μέγεθος και ως ταξινομήσεις
μα έαν κάποιους ενοχλεί των σκουπιδιών η βρώμα
φοβάμαι πως επάνω τους την μυίγα θ' ακουμπήσεις.



9)
Εγώ θα σου πετώ βόμβες διασποράς
κι εσύ θα μου πετάς φωτοβολίδες
κι εγώ θα λέω σ' όλους: "είν' οβίδες
είδες κι εσύ τις λάμψεις. Δεν τις είδες?"

Κάπως έτσι συμβαίνει
κι ο λαός σου πεθαίνει
πείνα και φυλακή
ο αγών όμως μένει.


10)
Στα νιάτα μου κυριαρχούσε το σύνθημα: "Μας γ**ήσατε τους δρόμους, σας γ**άμε εμείς τους νόμους" και καθώς φαίνεται τους παραγ**ήσαμε διότι η σημερινή νεολαία κλείνει τον φαύλο κύκλο με το αντίστροφο σύνθημα: "Μας γ**ήσατε τους νόμους, σας γ**άμε εμείς τους δρόμους".



11)Για τους μεγάλους

Για όλα εκείνα τα παιδιά που γνώρισαν την βία
που ο μπαμπάς τους έφυγε με άλληνε συμβία
που γνώρισαν από νωρίς τον φόβο του θανάτου
που τους δήλωσαν πως μια ζωή θα είναι από κάτου
μα και γι' αυτά που πίστεψαν πως θα 'χουν προστασία
κι έμαθαν, αποτέλεσμα είναι σε συνουσία:

Καθώς τον δρόμο σου τραβάς μετά απ' τα παραμύθια
πολλοί θα θρουν για να σου πουν πως "δεν υπάρχει αλήθεια,
κανείς κοντά σου δεν θα 'ρθει ότι κι αν λες"
Σώπα μωράκι μου, μην κλαις.

Ότι "η αγάπη χάνεται σε βρώμικα σεντόνια
κι αν υπάρχει, που στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια?"
Πως "δεν χωρούν αναστολές"
Σώπα μωράκι μου, μην κλαις.

Πως
"Κανείς δεν θάρθει να σου πει πια είν' τα όριά σου,
να σ' αγκαλιάσει, να δεχτεί ότι ποθεί η καρδιά σου"
Σε αδειοσύνης θα σε ρίξουν φυλακές
Σώπα μωράκι μου, μην κλαις.

Πως
"Άλλοι γεννήθηκαν λευκοί και άλλοι έχουν χρώμα
κι από τα γεννοφάσκια τους ακολουθεί η βρώμα.
Δεν είναι ίδιες όλες οι φυλές"
Σώπα μωράκι μου, μην κλαις.


Μην κλάψεις και μην φοβηθείς
πάντα θα υπάρχει μια γωνιά να κρατηθείς.
Και θα γιατρέψουν τις ουλές
σώπα μωράκι μου, μην κλαις.



12)
και μετά από τον ποπ
κάθενα κορίτσι θέλει
να του πιάσουν τσιφτετέλι

πήδες πήδες πήδες πήδες
πήδηξες μα δεν τις είδες
ήτανε ελπίδες χτες
σήμερα είναι αρπαχτές

14
Είναι πλέον απολύτως εμφανές ότι πάνω από τον ιστό του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος ύπταται το φάντασμα της απώλειας. Πολλοί είναι αυτοί που προϊδεάζουν ότι η εξέλιξη της κρίσης  θα έχει αποτελέσματα χειρότερα από αυτά της του Μεσοπολέμου.

Ποιές νομίζετε πως είναι οι αιτίες, ποιά θα είναι η εξέλιξη και πως μπορεί κανείς να διασωθεί από την ενδεχόμενη επερχόμενη λαίλαπα?

15
Και όμως θα μπορούσε να γίνει!

Αφορμή για το συγκεκριμένο ερώτημα ήταν μια πρόταση του Freemind στο θέμα " Πορεία υπέρ των μεταναστών" στο μύνημα #223 :"τελικα μονο απεναντι σε εναν κοινο εχθρο σηκωνουμε κεφαλι, παρα τις διαφωνιες μας." Το μόνο που άλλαξα στην πρόταση ήταν ότι την μετέτρεψα σε :"απέναντι σ' ένα κοινό στόχο", διότι κοινούς εχθρούς που να βρεις πλέον...
Για την απάντηση συνέθεσα απόψεις από τα θέματα: "Ευνουχισμός παιδεραστών", "Πορεία υπέρ των μεταναστών", "Ρατσισμός σ' όλο του το μεγαλείο", "Ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη", "Αλβανικό κόμμα στην Ελλάδα", "Να πεθάνουν οι φτωχοί για να σωθούν οι υπόλοιποι" και "Ποιά είναι τα όρια της ανηθικότητας?".

Προχωρώ στην ανάλυση και θα καταλάβετε που θέλω να καταλήξω:
Κάθε χρόνο στην Ελλάδα τελούνται νόμιμα γύρω στις 400 ιδιωτικές υιοθεσίες, χωρίς να μπορεί να υπολογίσει κανείς τις παράνομες "εικονικές" εγκυμοσύνες. Τι σημαίνει ιδιωτική υιοθεσία? Απόδοση θετού τέκνου "χέρι με χέρι" από τους φυσικούς στους θετούς γονείς με την παρεμβολή μόνο δικαστικής αρχής και χωρίς να παρεμβαίνει η κοινωνική πρόνεια. Η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιωτικών υιοθεσιών αφορά βρέφη τα οποία οι γονείς τους είτε επειδή είναι ανίκανοι να τα μεγαλώσουν λόγω φτώχειας  είτε για άλλους λόγους τα προσφέρουν σ' ένα ζευγάρι που έχει την θέληση και την ικανότητα να τα μεγαλώσει και να τα διαπαιδαγωγήσει όπως αρμόζει σ' ένα παιδί. Η συντριπτική πλειψηφία αυτών των φυσικών γονέων αφορά Αλβανούς μετανάστες αλλά υπάρχουν και μετανάστες από άλλες χώρες όπως Βουλγαρία και Ρουμανία. Η διαδικασία γίνεται απολύτως δωρεάν, αλλιώς είναι παράνομη, απλώς οι θετοί γονείς κάνουν μια "δωρεά" στους φυσικούς για να μπορέσουν να ζήσουν κι αυτοί μέχρι την επόμενη εγκυμοσύνη. (σσ Ακριβώς σαν την "δωρεά" που κάνουμε όταν οι ΜΚΟ πετρελαιοειδών μας προσφέρουν πετρέλαιο) Πηγές: Εφημερίδες "Καθημερινή" και "Ελευθεροτυπία", Ελληνικό κοινοβούλιο.

Θα μπορούσαν κάλλιστα οι ανθρωπιστικές και οι ρατσιστικές οργανώσεις να ενωθούν ώστε να σταματήσει η ιδιωτική υιοθεσία βρεφών υπό αυτό το καθεστώς στην Ελλάδα.

Που κολλάνε στο πρόβλημα οι ανθρωπιστικές οργανώσεις? Είναι αναφέρετο δικαίωμα κάθε παιδιού που έρχεται στον κόσμο να μπορέσει να ζήσει με τους φυσικούς του γονείς εαν αυτοί το αγαπούν. Δεν δικαιολογείται ανθρωπιστής να δέχεται να αποχωρίζεται το παιδί από την μητέρα του μόνο και μόνο λόγο φτώχειας. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να μπορέσουν αυτοί οι γονείς που αγαπούν τόσο τα παιδιά τους ώστε να θυσιάζονται και να τα αποχωρίζονται για να τα δώσουν σε καλές οικογένειες για να τα αναθρέψουν να μπορέσουν να τα αναθρέψουν μόνοι τους. Ή αλλιώς να τα παραδίδουν στα κοινωνικά ιδρύματα της χώρας για να αναλαμβάνουν αυτά υπηρεσία. Και ποιος ξέρει? Μπορεί οι κοινωνικές υπηρεσίες (λέω τώρα..) να δουν ότι τα παιδιά τα γεννάνε πάντα οι ίδιες μανάδες. Δηλ υπάρχει πιθανότητα το πρόβλημα να το έχουν μόνο 400 - 500 οικογένειες. Δεν μπορούμε να ενισχύσουμε 500 οικογένειες?

Που κολάνε στο πρόβλημα οι ρατσιστικές οργανώσεις? Όταν αυτά τα παιδιά ενηλικιωθούν και ψάξουν να βρουν τις ρίζες τους θα πάνε στο δικαστήριο και θα μάθουν τα στοιχεία των φυσικών τους γονέων. Θα καταλάβουν ότι μπορεί να είναι Έλληνες πολίτες αλλά η καταγωγή τους είναι Αλβανική, Βουλγαρική ή Ρουμάνικη. Θα κατανοήσουν ότι τα περιφρόνησαν από την γέννα τους μόνο και μόνο λόγω φτώχειας. Θα σιχαθούν άραγε το σύστημα που τα οδήγησε σ' αυτήν την κατάσταση? Ποιος ξέρει! Το σίγουρο είναι ότι θα είναι πλούσιοι Έλληνες πολίτες Αλβανικής, Ρουμανικής, Φυρομικής και δεν ξέρω τι άλλο καταγωγής.
Ιδού λοιπόν κύριοι και κυρίες των Ρατσιστικών οργανώσεων με ποιον τρόπο μπορεί άνετα να δημιουργηθεί Αλβανική μειονότητα στην Ελλάδα και επίσημο Αλβανικό κόμμα και μην ψάχνεστε με τους κακόμοιρους τους τίμιους μετανάστες.

Βέβαια κανείς δεν αντιδρά, ούτε οι ανθρωπιστικές ούτε οι ρατσιστκές οργανώσεις. Μπορεί να μην έχει πάει το μυαλό τους μέχρι εκεί. Ο τζίρος βέβαια του εμπορίου βρεφών προς υιοθεσία στην Ευρώπη φτάνει το 1 δισεκατομύριο Ευρώ. (Δεν μιλάμε για την εμπορία οργάνων, αυτό είναι άλλο καπέλο).

Νομίζω πως απέδειξα ότι Ανθρωπιστές και Ρατσιστές μπορούν να συνεργαστούν με κοινό στόχο για διαφορετικούς βέβαια λόγους.

16
Είναι πλέον δεδομένο ότι ζούμε σε μια κοινωνία "εκλεκτικά ανήθικη".

Τι σημαίνει αυτό? Αρκετοί απ' αυτούς που μπορούν να πράξουν έξω από τα όρια της καθιερωμένης ηθικής χωρίς να διωχθούν από τον νόμο το κάνουν όχι μόνο χωρίς συνειδησιακά κολλήματα αλλά και κομπάζοντας για τις πράξεις τους.

Εως που, όμως, μπορεί να φτάσει η ανηθικότητα? Έχει όρια?

17
Ένα μικρούλι τραγουδάκι
για το ζηλιάρικο amfensterακι


Περιμένω απόψε να 'ρθεις
άδικα, δεν θα φανείς
η καρδιά μου ένα βήμα απ' το κενό
Περιμένω μες την νύχτα
την φωνή σου ν' ακουστεί
και το γέλιο σου να λέει σ' αγαπώ.

Πάλι αναρωτιόσουν τι να είναι το φεγγάρι
δίοδος ελπίδων από ένα τρύπιο σύμπαν
ή μια αντανάκλαση μελλοντικής του εικόνας
που χωράει όλη μες την κόρη του ματιού σου.

Είσαι όνειρο, αέρας
μια θερμή πνοή ζωής
πρωινή δροσούλα που φυλάει τη γη
Είσαι θάλασσα αφρισμένη
καταιγίδα σιωπηλή
είσ' ο πόθος μου το πάθος κι η ενοχή.

Αέναα ταξίδια σε μια όαση ασημένια
χάρτες ξεφτισμένοι, πιάστηκες στον αστρολάβο
χάθηκες σαν ένιωσες τ' αστέρια να κινούνται
η ζάλη του αόριστου, τα νέφη ξεμακρέναν.

Περιμένοντας για να' ρθεις
κλαίει στα μάτια σου η ψυχή
και το νιώθω, είσ' αμήχανη πολύ
Μα το ξέρω, θ' απαντήσεις
έξυπνα καρδούλα μου
είσαι εσύ η δίδυμη ψυχούλα μου.

18
Την ιδέα γι αυτήν την ερώτηση μου την έδωσε μια συζήτηση με έναν φίλο. Παραπονιόταν για καμένα όνειρα, καταστροφές, αδυσώπητο περιβάλλον που δεν συγχωρεί όνειρα!

Θα ήθελα πραγματικά να μάθω: Ποια είναι τα όνειρα που καταστρέφονται? Ποιά είναι τα όνειρά σας για το μέλλον?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν.

19
Πρώτιστη ανάγκη της κοινωνίας μας μετά από την καταράκωση των θεσμών, την απαξίωση της ανθρώπινης προσωπικότητας και της λογικής, την διαστρεύλωση της ιστορίας, την επίθεση κατά των βάσεων του λόγου, την αποθέωση της αοριστίας, την άρνηση της απόδειξης, είναι η δημιουργία Κρυφού Σχολείου.
Το Κρυφό Σχολείο λειτουργεί στην βάση του κοινωνικού ιστού και προσφέρει παιδεία ανεξάρτητη από την επιβαλόμενη από το Δημόσιο Σύστημα Εκπαίδευσης. Στις παρακάτω σελίδες θα περιγραφούν αναλυτικά οι οδηγίες σύστασής του. Οι συγγραφείς ωθούμενοι από την παλαϊκή απαίτηση θα προσφέρουν ότι δύνανται, παρόλο που μελλοντικές γενιές είναι πιθανόν να αμφισβητίσουν την χρησιμότητά του, ακόμα-ακόμα και αυτήν την ύπαρξή του.

20
Το πρωί τρεμοπαίζει το όνειρο
και τη μέρα μ' αγάπη γεμίζει
μα τ' απόγευμα έρχεται πονηρό
μεθυσμένο και να
με τα μάτια κενά
σαν βουή στο κενό ψυθιρίζει

Σαν τι να θες όταν θες ότι θες
τ' άδειο χέρι σου τι κρατά
Σαν τι να θες μ' ενοχές
η μέρα φεύγει
Σαν τι να θες όταν θες ότι θες
σκέψου λίγο πιο σοβαρά
σαν τι να θες σ' εποχές
που κι η μοίρα σου πια
σ' αποφεύγει

Μες την νύχτα φαντάζει το άπειρο
το αμετάβλητο χθες ν' αντικρύζει
μες το βλέμα που χάνεται σιωπηρό
κι ορισμένο σαφώς
διαπερνώντας σα φως
το αόριστο μέλλον που αγγίζει.

Σαν τι να λες όταν λες ότι λες
κούφια λόγια μες την σιωπή
σαν τι να λες εντολές
ο νους σου παίρνει
Σαν τι να λες όταν λες ότι λες
σκέψου λίγο την αφορμή
ότι κι αν λες προβολές
στο ξημέρωμα που
σ' αποπαίρνει.

Σελίδες: [1]