1
Τρόποι παιξίματος, τεχνικές / Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« στις: 16/03/14, 13:03 »
Συμφωνω με αυτα που μου λέτε ρε παιδια ! εγω παιζω 2 μηνες ομως αν ειχα παει σε δάσκαλο για να μου μάθει συγχορδίες , μπαρέδες , νότες κλπ θα ηταν αδικα λεφτα !
(γτ αν και ειχα ακουσματα ημουν ασχετος) αυτα ειναι ευκολα τωρα δν ξερω αλλοι μου λενε οτι μονος μου με τν προυποθεση οτι εχω ορεξη και δν τα παρετησω ισως μπορω να το κανω για ενα 6 μηνο ακομα .. αν θελω να προχωρησω ομως θα πρεπει να ασχοληθω πιο σοβαρα .. αυτο που δν ξερω ειναι ομως σε ποιο σταδιο σε ποιο επιπεδο βασικα πρεπει να βρω εναν δασκαλο να μου μαθει 5 -10 πραγματακια ! στο σταδιο που ειμαι τωρα, ισως πιο μετα??και κατι αλλο εγω εχω παρει κλασσικη κιθαρα αλλα παιζω με πενα διοτι δν εχω καποιο δασκαλο να δειξει τις τεχνικες με δαχτυλα και προτιμω να πω τν αληθεια με (πενα) .. εχει λιγοτερη δεσμευση το ολο θεμα ειναι και πιο ελευθερα τα χερια! η ερωτηση μου ειναι αξιζει να παω σε ακουστικη η θα ναι μπερδεμα ?δεδομενο οτι πουλαω τν κιθαρα μου σιγα σιγα και μαθαινω τα απαραιτητα με κλασσικη .απαραιτητα : δεδομενα που ισχυουν γενικοτερα στο οργανο κιθαρα (ακουστικη , ηλεκτρικη , κλασσικη
(γτ αν και ειχα ακουσματα ημουν ασχετος) αυτα ειναι ευκολα τωρα δν ξερω αλλοι μου λενε οτι μονος μου με τν προυποθεση οτι εχω ορεξη και δν τα παρετησω ισως μπορω να το κανω για ενα 6 μηνο ακομα .. αν θελω να προχωρησω ομως θα πρεπει να ασχοληθω πιο σοβαρα .. αυτο που δν ξερω ειναι ομως σε ποιο σταδιο σε ποιο επιπεδο βασικα πρεπει να βρω εναν δασκαλο να μου μαθει 5 -10 πραγματακια ! στο σταδιο που ειμαι τωρα, ισως πιο μετα??και κατι αλλο εγω εχω παρει κλασσικη κιθαρα αλλα παιζω με πενα διοτι δν εχω καποιο δασκαλο να δειξει τις τεχνικες με δαχτυλα και προτιμω να πω τν αληθεια με (πενα) .. εχει λιγοτερη δεσμευση το ολο θεμα ειναι και πιο ελευθερα τα χερια! η ερωτηση μου ειναι αξιζει να παω σε ακουστικη η θα ναι μπερδεμα ?δεδομενο οτι πουλαω τν κιθαρα μου σιγα σιγα και μαθαινω τα απαραιτητα με κλασσικη .απαραιτητα : δεδομενα που ισχυουν γενικοτερα στο οργανο κιθαρα (ακουστικη , ηλεκτρικη , κλασσικη