1
Τρόποι παιξίματος, τεχνικές / Απ: Μικρά Μυστικά Μεγάλων Μουσικών
« στις: 21/10/11, 14:25 »
Καταρχήν, ευχαριστώ Fourier για τις παρατηρήσεις πάνω στο παράδειγμά μου, απλά εγώ ήθελα να τονίσω την χρήση του χρωματικου φθόγγου πάνω σε μία συγχορδία (μείζων) παίζοντας μείζων πεντατονική, χρησιμοποιώντας την περαστική νότα μεταξύ της II και III βαθμίδας της μείζων πεντατονικής. Δηλαδή αν σε Cmajor chord παίξω C major πεντατονική ( C D E G A ), χρησιμοποιώ την Eb σαν περαστική νότα μεταξύ D και E, κάνοντας slide από την περαστική νότα προς D ή E ανάλογα.
Όσον αφόρα την D Minor πεντατονική πάνω στην Α7, έχεις δίκαιο, απλά το πειραματίστικα λίγο στα γρήγορα χωρίς να αναλύσω την Α7 σε σχέση με την D minor πεντατονική όπως έγραψες και συ, δέν έβαλα την blues νότα, απλά επαιξα την minor πεντατονική! Ενώ στην G7 εκτέλεσα D Blues minor πεντατονική και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
Συμπερασματικά, αν σε ένα αυτοσχεδιασμό χρησιμοποιήσω χρωματικό φθόγγο σε μείζων πεντατονική σε major chord στο ίδιο κλειδί και blues minor πεντατονική σε major chord της IV βαθμίδας στο κλειδί που παίζω, βγαίνει ωραίο αποτέλεσμα.
Υ.Γ. Το διόρθωσα η G είναι IV βαθμίδα της D thanks!
Όσον αφόρα την D Minor πεντατονική πάνω στην Α7, έχεις δίκαιο, απλά το πειραματίστικα λίγο στα γρήγορα χωρίς να αναλύσω την Α7 σε σχέση με την D minor πεντατονική όπως έγραψες και συ, δέν έβαλα την blues νότα, απλά επαιξα την minor πεντατονική! Ενώ στην G7 εκτέλεσα D Blues minor πεντατονική και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
Συμπερασματικά, αν σε ένα αυτοσχεδιασμό χρησιμοποιήσω χρωματικό φθόγγο σε μείζων πεντατονική σε major chord στο ίδιο κλειδί και blues minor πεντατονική σε major chord της IV βαθμίδας στο κλειδί που παίζω, βγαίνει ωραίο αποτέλεσμα.
Υ.Γ. Το διόρθωσα η G είναι IV βαθμίδα της D thanks!