Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Panos1984

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
51
καλυτερα αν ειναι να κανεις τρυπα.. κανε 2 διπλα διπλα αλλιως πιθανοτατα θα σου περιστρεφεται....

βασικα η πενα κρατιεται οσο πιο χαλαρα γινεται... οταν βαζεις παραπανω δυναμη και τη σφιγγεις χανεις απο ταχυτητα και ακριβεια...

52
κιθαριστες που μου αρεσει ο ηχος τους... (απο διαφορα ειδη μουσικης)

David Gilmour
Eric Johnson
Steve Vai
Greg Howe
Allan Holdsworth
Andrew Latimer
Gary Moore
Carlos Santana
Pat Metheny
George Benson
Kenny Burrell
Al Di Meola
John Mc Laughlin

κλπ...

53
Holy Diver> οχι... καμια σχεση με Νακα και λοιπα ωδεια. βασικα τα jazz standards που εχω ανεβασει τα παιζει ολος ο κοσμος... σε ολο το κοσμο... ;)

Edit
Fteo> Να'σαι καλα φιλε μου...χαιρομαι που σου αρεσει  :)

55
σε ευχαριστω φιλε μου... για το χρονο σου.... και την επισυμανση...  ;)

56
Μιας και κατεφτασαν προσφατα καποια καινουρια εργαλεια στα χερια μου (μικτης, μικροφωνο, PC, sonar 4) ειπα να τα δοκιμασω σε ενα ντουετο με τον εαυτο μου... Το συμπερασμα: ειναι πολυ δυσκολο να ηχογραφησεις κλασσικη με δυναμικο μικροφωνο... (ποσο μαλλον την δικια μου αθλια, φαλτσα κιθαρα)
Anyway, το κομματι λεγεται Black Orpheus ή αλλιως Manha De Carnaval και το επαιξα επηρεασμενος απο την εκτελεση του Guitar Trio (Di Meola, McLaughlin, De Lucia). Το σολο προφανως ειναι αυτοσχεδιασμος, οπως αλλωστε ολα τα σολα jazz κομματιων...(βασικα ολα ειναι ελευθερα παιγμενα... γι'αυτο και τα τυχον λαθη  ;D)

η σελιδα με τις κατα καιρους ηχογραφησεις μου...

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=331100

57
Ακόρντα / Απ: Ακορντα, συγχoρδίες
« στις: 14/12/05, 00:56 »
Βασικα φιλε Ιανε δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα τι εννοεις με το αρμονικες συγχορδιες... υποπτευομαι οτι εννοεις διατονικες... ή σχετικες...?
δηλαδη το ερωτημα ειναι αν γινεται δυο οργανα ταυτοχρονα να παιζουν διαφορετικες συγχορδιες...?

Κοιτα αν το δει καποιος επιπολαια, θα πει... "οχι βεβαια.. τι? εγω θα παιζω Am και ο αλλος G...? φαλτσαρα..." ισως να ισχυει αυτο οταν μιλαμε για τραγουδια τυπου Πυξ Λαξ κλπ...

Κοιτα τι γινεται... η συγχορδια που ακουγεται στα αυτια ενος ακροατη αποτελειται απο το συνολο των νοτων που παιζουν ολα τα οργανα μαζι τη συγκεκριμενη στιγμη. Το τι νοτες θα παιζει απο αυτη τη συγχορδια το καθε οργανο ειναι θεμα ενορχηστρωσης. Τωρα πρακτικα, πες οτι εχουμε 2 κιθαρες, ο ενας παιζει Am (Α-C-Ε) και ο αλλος C (C-E-G). Οπως καταλαβαινεις ο ακροατης θα ακουσει τις νοτες C-E-G-A, που αποτελουν τη συγχορδια C6 ή Am7 (αναλογως την σειρα τον νοτων). Αν το σκεφτεις αναποδα... θελουμε να ακουστει η συγχορδια C6 ή Am7 και μοιραζουμε τις νοτες στις 2 κιθαρες, ετσι φαινονται να παιζουν διαφορετικα ακκορντα. Πραγματι, παιζουν τις πρωτες σχετικες. Παρομοιως μπορει να παιζουν τις δευτερες σχετικες πχ. C , Em... ετσι τελικα θα ακουγεται η συγχορδια Cmaj7 ή Em(b6). Αυτο μπορει να γινει και με αλλα ακκορντα ωστε να δημιουργουνται 4φωνα, 5φωνα ή και λοιπα αλλοιωμενα ακκορντα. Στην jazz ειναι συνηθες να παιζει καποιο οργανο αρπεζ ή συγχορδια που δεν ανηκει στη κλιμακα που υπονοει το ακκορντο του αλλου οργανου... λεγεται bitonality, δηλαδη ταυτοχρονα συνυπαρχουν 2 τονικοτητες. αν γινει σωστα αυτο δεν ακουγεται καθολου φαλτσο (καλα σε μερικους μπορει.. ;D).

Στη πραξη αυτα ειναι καπως δυσκολο να ακουστουν καλα σε κομματια... ειδικα για καποιον αρχαριο...
μη το δοκιμασετε μονοι στο σπιτι... κινδυνος - θανατος.. ;D

ελπιζω να βοηθησα... (και ελπιζω να μην εγραψα καμια βλακεια και γινουμε και ρεζιλι  ;D)


58
Ακόρντα / Απ: Ακορντα, συγχωρδίες
« στις: 13/12/05, 00:47 »
fatses asteies> Και βεβαια εχεις δικιο... και φανταζομαι καταλαβαινεις οτι ξερω την σωστη αναλυση και θεωρια των ακκορντων... προφανως απλουστευσα τα πραγματα ωστε να τα καταλαβαινει καθε επιπεδου αναγνωστης... αν εγραφα Cb και ελλατωμενη μικρη εβδομη θα μπερδευα περισσοτερο καποιον που δεν ξερει καν πως πιανουμε το ακκορντο... τουλαχιστον ετσι νομιζω με μια πρωτη σκεψη...

anyway..  :P  :)

59
Ακόρντα / Απ: Ακορντα, συγχωρδίες
« στις: 12/12/05, 19:57 »
H Fo ή αλλιως Fdim (η F ντιμινουιτα δηλαδη) ειναι η συγχορδια που εχει μια τριτη μικρη και μια ελλατωμενη πεμπτη. Συνεπως η Fdim αποτελειται απο τις νοτες F - Β - Αb. Οι μοντερνοι  :P σχεδον παντα παιζουμε την ντιμινουιτα με 6 δηλαδη για την Fo εχουμε νοτες F - B - Ab - D. Μια ντιμινουιτα μπορει να ονομαστει απο οποιαδηποτε νοτα της, δηλαδη Fo=Bo=Abo=Do. Αυτο σημαινει επισης οτι το ακκορντο αυτο (το εκαστοτε πιασιμο) επαναλαμβανεται καθε 3 ημιτονια πανω ή κατω και εξακολουθει να ειναι το ιδιο ακκορντο (απλως σε αλλη κατασταση, αναστροφη).

Αν βεβαια ηθελες απλα να πιασεις το ακκορντο με συγχωρεις για τις απεραντολογιες... παρε μερικες θεσεις...

 Fdim
(1x0101)
(4x343x)
(xx3434)
(x2313x)
(x5646x)
(x8979x)
κλπ.. αν ακολουθησεις τον κανονα με τα 3 ημιτονια (λογω συμμετριας: ολες οι νοτες απεχουν τριτες μικρες) σε καθε μορφη πιασιματος θα βγαλεις παρα πολλες θεσεις...

αν εχεις αποριες μη διστασεις...




60
Να προσθεσω...

N.E.W.S. - Prince & New Power Generation

απιστευτος progressive δισκος

61
και συμπληρωνω...

RIGHT-HAND DEVELOPENT FOR JAZZ GUITAR
by RENARD D.HOOVER

αν θες ενα σοβαρο βιβλιο με ασκησεις πενας (περιπου 270) για μοντερνα κιθαρα

καλη εξασκηση  ;)

62
nicktgr15 > το βιντεο του Gambale δεν θα σε βοηθησει στη παρουσα φαση... για την ακριβεια σου προτεινω να μην ασχοληθεις καθολου με sweep picking ακομα... πρωτα πρεπει να μαθεις πολυ καλα το alternate picking. τα παντα πανω-κατω πενα... ξεκινα με χρωματικες και μετα ματζορε κλιμακες... αργα και καθαρα...

παντα το προβλημα ειναι το δεξι χερι και οχι το αριστερο... παρε κανενα καλο βιβλιο με ασκησεις για πενα... (καπου ειχα προτεινει ενα)

63
Διασκέδαση / Απ: Normality test
« στις: 24/10/05, 22:14 »
γαλλικο κλειδι - μπλε

και στο αλλο τεστ 50%

Να αρχισω να ανυσηχω ή να κανω και αλλα τεστακια? ;D

64
grhgorhs> ναι.. πολλοι...  ;)

Dimis13> τα ακκορντα που λες ... ειναι για εφταδακτυλους...sorry εχασες...  ;D πλακιτσααα...
μαλλον δεν ξερεις να πιανεις μπαρε απ'οτι φαινεται... λοιπον... πιεσε τον δεικτη καθετα στη ταστιερα στο 3ο ταστο ωστε να πιεζονται ολες οι χορδες... μετα βαλε τον παραμεσο στο 5ο ταστο στην 5η χορδη (Α) και το μικρο στο 5ο της 4ης χορδης (D)... τωρα αν βαλεις και τον μεσο στο 4ο ταστο στη 3η χορδη (G)... και παιξεις το ακκονρτο θα ακουσεις ενα πολυ ωραιο G (Σολ) ματζορε..εκτος αν δεν πιεζεις αρκετα τις χορδες προς στην ταστιερα οποτε θα ακουσεις ενα μπουκωμενο παραλιγο ματζορε... αν το μετακινησεις ολο το πιασιμο 2 ταστα πιο ψηλα θα εχεις ενα Α (Λα) ματζορε ή αν το μετακινησεις 3 ταστα πιο ψηλα θα εχεις ενα Bb (Σι υφεση) ματζορε... καπως ετσι παιζεται το pre-chorus πους ζητας...

Ιδια πιανονται τα ακκορντα σε ολες τις κιθαρες..απλως στις ηλεκτρικες χρειαζεται λιγοτερη προσπαθεια..

Ελπιζω να βοηθησα...αν οχι... αδικα εγραψα την ιστορια της ζωης μου πιο πανω..


65
Διασκέδαση / Απ: Μοντελισμός
« στις: 02/10/05, 01:56 »
στατικος μονδελισμος αρχικα (αυτοκινητα,αεροπλανα κλπ).
μετα αγορασα ενα βενζινοκινητο HPI (civic) και πορωθηκα (μεχρι που μου τελειωσαν τα καυσιμα... ;D)

αυτα, πριν αρκετα χρονια...ωραια χρονια... (που'χα λουλουδια μες τη καρδια...ασχετο)

67
Ακόρντα / Απ: Ακορντα, συγχωρδίες
« στις: 18/09/05, 00:11 »
το ακουσμα του ακκορντου διαφερει απο θεση σε θεση...

πχ. η δευτερη θεση του Dm που δειχνεις εχει την τονικη νοτα ΡΕ στη μελωδια ενω η πρωτη θεση εχει τη νοτα ΛΑ.. ετσι μπορεις να επιλεξεις τη θεση βασει τη ψηλοτερη νοτα που θες να ακουστει...
επισης, επειδη και στη κιθαρα ισχυει η ''αρχη της ελαχιστης'' ενεργειας  ;D μπορεις να επιλεξεις θεση αναλογα με το που παιζεις τα υπολοιπα ακκορντα, ωστε να μην αλλαζεις μακρινες θεσεις...
τελος αν εχεις εξασκησει το αυτι σου, θα καταβαινεις οτι ακομα και ακριβως τις ιδιες νοτες να παιξεις στις δυο θεσεις, υπαρχει διαφορα στο ακουσμα επειδη στη δευτερη θεση παιζεις πιο χοντρες χορδες απ'οτι στη πρωτη θεση (εχει πιο πολυ ογκο και πιο μουντο ακουσμα)...

ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο

68
Ως σκοπευτης... ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ (ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΣΤΟΧΟΥ) και ως πρωην "μπασκετμπολιστας"... ΜΠΑΣΚΕΤ.
Επισης ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ, που παιζω με καθε ευκαιρια...(αν βρεθει ισαξιος αντιπαλος... ;D )

69
echo> σωστη.. thank u

holliday> δυστυχως δεν το εχω... αλλα νομιζω μπορεις να το βρεις εδω
http://www.muchmusic.net/soundtrack_legend_1900_mp3_download

70
εκτος των αλλων...

ο θρυλος του 1900

71
Thank you all guys..  :D

πραγματι ο Chick (ειμαστε πολλα χρονια φιλοι και τον φωναζω με το μικρο του πια.. ;D) ειχε πολυ εμπνευση... ειναι κομματαρα...

γενικα το παιξιμο μου στο κομματι ηταν επηρεασμενο απο την εκτελεση του Bireli Lagrene.. γι'αυτο μπορει να βγηκε λιγο πιο φλυαρο...αλλα δεν πειραζει.. καλα να ειμαστε.. ;D

72
ενα τελευταιο καλοκαιρινο... ;)

"It don't mean a thing"


καλο υπολοιπο καλοκαιρι!!..

73
Ommadawn> χαιρομαι φιλε που σου αρεσαν..  :)

βασικα για τον αν ειναι προχειρα ηχογραφημενα και για ποιο λογο εχω απαντησει στις # 1, 12, 40, 48... αλλα... πραγματι ειναι μερος του μαθηματων που κανω και ο σκοπος της ηχογραφησης ειναι απλως για να θυμαμαι πως τα εχω φτιαξει...

για να φτιαξεις chord-solos πρεπει πρωτα απ'ολα να γνωριζεις ολες τις συγχορδιες (ολες ομως) σε ολες τις θεσεις στην ταστιερα, πρεπει να ξερεις μοντερνα αρμονια και τη θεωρια των αντικαταστασεων ωστε να κανεις reharmonization, μετα ειναι και θεμα τεχνικης (δακτυλα ή πενα)... και χρειαζεται βεβαια να εχεις και τα realbooks ωστε να ξερεις τις αρχικες συγχορδιες και τη μελωδια...

για οποιον ενδιαφερεται να προτεινω και ενα βιβλιο για αρχη..

jazzing it up by Fred Skolow

74
εκανα μια αποπειρα να σκοτωσω το διασημο κομματι του Chick Corea - Spain -

βασικα ολα εκτος απο τις κιθαρες ειναι midi...αλλα ακουγονται...
 
ηχογραφησα (κλασσικα) με κλασσικη (1 ρυθμικη και 1 θεμα-σολο)...με επιρροες απο την εκτελεση του Bireli Lagrene...

προφανως τα σολα ειναι 100% αυτοσχεδιασμοι...γι'αυτο ας μου συγχωρεσετε τα τυχον λαθη (ειναι πολλα...  ;))

ελπιζω να σας αρεσει...  (αν και δεν το βλεπω... ;D)

http://www.soundclick.com/bands/0/panosharalambidis_music.htm

75
προστεθηκε αλλο ενα αποτυχημενο... ;D

Four

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10