Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - STEFANOS604

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 20
1
Δεν συμμετέχω ξανά. Να διαγραφεί δυστυχώς δεν μπορώ να το διαγράψω εγώ

2
Κε Βραζίλη , δεν θα έμπαινα ξανά. Μπήκα επειδή είδα ότι ποστάρατε εσείς.
Δεν είναι η 1η φορά που γίνεται αυτό και μάλιστα προαναγγέλθηκε!!!!
Τώρα να επικροτούνται τα αισχρόλογα και να τιμωρούνται τα ευγενικά τεκμηριωμένα λόγια, χωρίς καμιά παραβίαση του καταστατικού με την ανέχεια και ίσως χαιρεκακία των moderators!
Έχω όμως πρώτα απ’ όλα και λόγω ηλικίας μια αξιοπρέπεια!
Δείτε στο συνημμένο link μόνο λίγα από το τι άκουσα , χωρίς να επεμβεί κανείς απ’ τους τόσους μουσικούς της ιστοσελίδας,  που αν αυτά τα είχα πει εγώ θα τα άκουγα μέχρι σήμερα …
Κι όμως είναι λόγια από μουσικό ‘’απο τους πιο ειδικους’’ όπως αυτοπροσδιορίζεται στο σχόλιο του.
Τσιμουδιά όλοι! Γιατί?? Όμως διαψεύστηκε μόνο από τον Fourier δυστυχώς μόνο από τα τόσα  link των πολλών άρθρων του που λέει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια!.
Κε Βραζίλη κάνετε ότι θέλετε με το θέμα αυτό ή άλλα . Εγώ προς το παρόν δεν θα ξαναμπώ ούτε θα ποστάρω για αρκετό καιρό. 
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Σ' ΌΛΟΥΣ
https://forum.kithara.gr/index.php?topic=86103.msg730284#new

3
 Με τη φυσαρμόνικα παίζεις μόνο 3 βασικά ακόρντα και με εξεζητημένη τεχνική (με τη γλώσσα) και άλλα .
Για τα ακόρντα φυσαρμόνικας αναλυτικά δες την ενότητα 6) του άρθρου: ‘’ Τα πάντα για τη φυσαρμόνικα ‘’ ΕΔΩ:
Για το τρολλάρισμα σου … δες εδώ και εκεί, αν ξαναμπώ θέλω να δω τι θα απαντήσεις και γιατί κανένας σας μουσικός δεν απάντησε σ’ αυτά…

4
<<Από την #27 απάντηση του μέλους Fourier στην ανάρτηση εδώ:
Νομίζω ότι κατάλαβα τι προσπαθεί να πει ο Στέφανος!  Το κομμάτι "τα Κύθηρα" (στην αυθεντική του εκτέλεση), έχει μετατροπία σε σχετικά ΚΛΕΙΔΙΑ (ΟΧΙ σε σχετικές ΚΛΙΜΑΚΕΣ!!!), συγκεκριμένα από το κλειδί Fm (κουπλέ) στο κλειδί Αb (ρεφραίν). Τα δύο αυτά κλειδιά επιβεβαιώνονται από την παρουσία των πτώσεων C->Fm και Εb->Αb, αντίστοιχα. >>
 
Αξίζει να διαβάσετε το 1ο σχόλιο του παρόντος άρθρου!!
Τα ξανά αναμοχλεύω, ίσως αλλάξει κάτι στην ιστοσελίδα όσον αφορά το trolling, όσον δε αφορά  την όποια αρνητική κριτική (η οποία να γίνεται μέχρι  ‘’ξεδόντιασμα’’ αν είναι τεκμηριωμένη με επιχειρήματα!) αλλά πάντα με σεβασμό του συνομιλητή έστω κι αν δεν συμφωνούμε ή έχουμε συμφέρον να μη συμφωνούμε (πχ κάποια επιχείρηση ή εγώ ή κάποιος άλλος αντίθετος να φαίνεται να κάνουμε χαλάστρα) – δεν λέω ότι συμβαίνει εδώ σίγουρα αλλά και δεν αποκλείεται (το έχω ξαναδεί το έργο της προσβλητικής επίθεσης και τρολλιάς από συμφέροντα ωδείων σε μουσικές ιστοσελίδες, επιχειρηματιών πώλησης ειδικών συσκευών που όμως είναι ‘’φύκια για μεταξωτές κορδέλες’’………. )
Το χιούμορ πρέπει ασμένως να γίνεται δεκτό όχι όμως το αποκρουστικό χιούμορ αφού δεν προσφέρει ούτε γνώση ούτε έστω…. Χαμόγελο!!!
 Τσιμουδιά όμως απ’ όλους σας, που δεν σας τιμούσε,  ακόμα κι ο φίλος μου (που ειλικρινά το εννοώ) ο Fourier που σχολίασε εκεί….. και του οποίου τα σχετικά του άρθρα τα παραπέμπω με  link, όχι μόνο στην παρούσα ιστοσελίδα, ….που λέει για το ‘’key = κλειδί’’ ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια….!!!!!!!!!!!!!
Κάντε το τώρα, αν έχετε τα κότσια να αναμετρηθείτε με τον Fourier, σχολιάζοντας, έστω και μετά τόσα έτη, τα του Thomsot, έστω και με ευγενικό τρόπο!…Αυτό για μένα θα πει διάλογος κόσμιος και να σέβεσαι πρώτα την προσωπικότητα του άλλου!
Να, έψαξα και βρήκα.... τα πολλά παρελθόντα τρολλαρίσματα (το λέω τρολλάρισμα γιατί το ίδιο επαναλήφθηκε σε πολλά θέματα μου, σκωπτικά και με πολύ χειρότερες εκφράσεις !!) χωρίς κανείς σας να κάνει την παραμικρή νύξη, παρά του έκανα νύξη τα τόσα άρθρα του Fourier!!! Ειδικά την εποχή εκείνη που υπήρχαν τόσοι μουσικοί στην ιστοσελίδα!
<< Thomsot :
Στεφανε, σορυ για την παρατηρηση μου, αλλα δεν εχω δει απο κανεναν αλλο σε ολα τα φορα πλην απο εσενα να μπερδευει την εννοια "κλειδι" με την εννοια "τονικοτητα" κλπ κλπ. Και πρεπει να το εχω επισημανει σε καποιο θεμα σου (δεν θυμαμαι που ακριβως).
Δεν υπαεχει λογος υπαρξης ενος τετοιου αρθρου που να προσπαθει να διαχωρησει εννοιες τελειως διαφορετικες μεταξυ τους. >>
 
…και συνεχίστηκαν σε διάφορα άλλα άρθρα:
 
<< Στεφανε σε ολα τα αρθρα σου υποβοσκει η ημιμαθεια με τα θεματα που ασχολεισαι, και οπου τα δημοσιευεις βγαινουν μουσικοι και στο επισημαινουν αυτό>>
 
<<Αυτο συμβαινει και στο αρθρο σου με το κλειδι και τις τονικοτητες που βγαινει ο Πετρος και σου γραφει πεντε σωστα πραγματα (ο Πετρος απ οτι καταλαβα ειναι μουσικος ....και συ δεν εισαι).>>
<<Ασε αυτη τη δουλει σε μουσικους σπουδαγμενους παιδαγωγους, δεν βοηθας…… συνομιλείς με εναν μουσικο απο τους πιο ειδικουςστα θεματα με τα οποια καταπιανεσαι (μετατροπιες τρανσπορτα κλειδια τονικοτητες, κλπ) που οταν διαβαζει αρθρα σου του σηκωνεται η τριχα καγγελο (οχι με ολα φυσικα).>>.


Γεια σας και ίσως τα ξαναπούμε κάποτε!!

5
Αγαπητέ talfarlow αυτό είναι το χιούμορ που επιζητάς?? Η προσβολή??? Πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχει θέση σε τέτοιο χώρο όταν όμως υπάρξει σίγουρα προσάπτει αδυναμία στον είρωνα…. Μ’ αρέσουν οι αιχμηρές διαφωνίες, έστω και με υπονοούμενα, πάντα όμως στα όρια αυτοσεβασμού! Ας είναι ο καθένας κρίνεται!
Το "στήσιμο" μου στον τοίχο διαχρονικά έγινε ,στη πλειονότητα των περιπτώσεων, για την ετυμολογία μιας  λέξης: Να ενθυμίσω παλαιότερα: Τη χιτζάζ που την ονόμαζα Phrygian dominant , την τονικότητα που την έλεγα και ΄΄κλειδί / key’’ , την αντιστοίχιση…. ‘’εκχώρηση’’ !!
Πιστεύω ότι αυτό που αξίζει δεν είναι τόσο η λέξη όσο το τι αυτή λέει περιφραστικά κι αν ο επισκέπτης έχει κατανοήσει αυτό που γράφει ο θεματοθέτης. Εξ άλλου σε fomum είμαστε και η διόρθωση μιας λέξης ή η εύρεση καταλληλότερης είναι εύκολο να γίνει.
 
Πράγματι  talfarlow …..έχει βγει στο κλαρί , όπως και οι ‘’Stefanos hitzaz’’‘’stefanos ποιμενικό’’ ‘’Stefanos ousak’’ με βραβεία απ’ την Lee Oscar… και στα ανωτέρω links περιγράφω το πώς να τις υλοποιήσετε…. αλλά και πολλά ευχαριστήρια από ερασιτέχνες που τις υλοποίησαν ή τις υλοποίησα εγώ για πάρτι τους!  ….εδώ είναι που σε κάποιους από σας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και προσβάλουν και τρολλάρουν! Ακόμα κι αυτιστικό και αρκουδιάρη και δεκάδες άλλα κοσμητικά!
Αν όμως αποκομίσει κάποιος έστω και κάτι χαλάλι!!
 
Φυσικά και δεν είμαι καλός γνώστης της Αρμονίας…. απλά για τα εν λόγω θέματα μελέτησα ενδελεχώς 2 βιβλία Αρμονίας (Καλομοίρη , Αδάμ) και αντίστοιχα άρθρα από το διαδίκτυο και κράτησα σε σημειώσεις ΜΟΝΟ εκείνα τα στοιχεία από τη Δυτική & Ανατολική μουσική που θα με βοηθούσαν να υλοποιήσω τα ανωτέρω εναλλακτικά κουρδίσματα στις διατονικές φυσαρμόνικες και γλωττιδόφωνα  (Εδώ πχ για Ζουρνά με δικής μου κατασκευής επιστόμιο … με ευχαριστήρια ακόμα και από Τούρκους μουσικούς!!).
Αυτές τις λίγες σημειώσεις μου από τα  θεωρητικά Αρμονίας τις επισυνάπτω σε κάθε πρακτική εφαρμογή και τίποτε παραπάνω και δεν είναι ‘’διδακτική στάση’’ που την κατακρίνετε με τόσο πάθος και προσβολές!!! .
Αν κάποιο θέμα  θεωρώ ότι αξίζει να λάβουν γνώση και άλλοι, το γράφω τόσο αναλυτικά (Δείτε εδώ την θεωρία του εν λόγω θέματος:  ‘’Stefanos minor Nat’’ φυσαρμόνικας – και πώς να την υλοποιήσετε βήμα – βήμα) που να μπορεί να διαβαστεί για να υλοποιηθεί και από άσχετο (μη μουσικό) αρκεί να πιάνουν τα χέρια του!
Αρκετές φορές ζήτησα συγνώμη για κακοσυνταξία ή λανθασμένη έκφραση. Ποτέ όμως δεν πήρα συγνώμη έστω για την ανήκεστη συμπεριφορά από κάποιους!
Ουδέποτε συμπεριφέρθηκα , σε κανένα θέμα, με προσβλητικά λόγια αλλά δεν δέχομαι και λόγω ηλικίας (70) τέτοια σχόλια τα οποία μάλιστα να επικροτούνται απ’ την ιστοσελίδα σας! (moderators!)
 
Αν το θέμα είχε κάτι που θίγει κάτι που να παραπληροφορούσε , όπως η λέξη  ‘’Ματζορομίμνορο’’ , που κάποιοι που σχολιάσατε δεχθήκατε ασμένως και μάλλον χωρίς να δείτε το βίντεο, το σχόλιο του talfarlow , βγάλτε τώρα συμπέρασμα απ’ τα παρακάτω:
Τώρα τι σας πείθει περισσότερο ο talfarlow ή πχ η  Major- minor songs ….όπως το λένε και οι ξένοι … ματζορομίνορο ή μεταβλητού τόνου ή major-minor που τα λέω εγώ, αλλά και άλλοι μουσικοί φίλοι μου, για αντίστοιχα ελληνικά τραγούδια με μετατροπία, αν και τονίζω εμφατικά στην αρχή του post, αλλά και σε σχετικές φωτογραφίες ότι δεν βρήκα στο διαδίκτυο ή σ’ ελληνικά βιβλία να υπάρχει τέτοιος όρος στη μουσική θεωρία. Τότε κατηγορήστε και τις ξένες ιστοσελίδες!!
 
Αλλά σας το είπε και ο Fourier στην #27 απάντηση :
<<Ο Στέφανος ……. και ο δεύτερος τρόπος με δύο όργανα, ένα που μπορεί να παίξει τον φθόγγο E στο κλειδί του Fm (π.χ., F harmonic minor κλίμακα) και ένα που παίζει σε Ab.>>.  Όμως η περιφραστικότητα της έκφρασης μονολεκτικά σημαίνει ‘’Μινορομάτζορο’’ , ‘’major – minor’’ ή ‘’Μεταβλητού Τόνου’’ .  Ή κάνω λάθος?
Εξ’ άλλου φαίνονται κολαούζο οι 2 φυσαρμόνικες … 1 minor & 1 major key που δικαιολογούν την όποια τέτοια ονομασία που έδωσα!!! Το δείχνω με φωτογραφίες , ακούτε τις 2 διαφορετικές τονικότητες και σεις το χαβά σας! Σας λέω να θέσετε τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων…. 
στο βίντεο
στο χρόνο: 2:09 – 3:38  αλλά πάλι άπιστοι Θωμάδες ή μάλλον δεν θα το δείτε από…. !!] 
Απλούστατα όμως υπάρχει και ‘’ο κάδος ‘’, όπου ρίξατε πολλά θέματα μου στο παρελθόν …..και μάλιστα πάλι για μια λέξη και ….που όμως πρόσφατα κάποια ζήτησα και επαναφέρθηκαν γιατί δεν είχαν το παραμικρό μεμπτό!!
Εσείς όμως χωρίς καν να μελετήσετε το βίντεο βγάλατε το συμπέρασμα!!! Επειδή είστε μουσικοί δεν σημαίνει ότι είστε και ειδικοί στο εν λόγω θέμα, που έχω αφιερώσει τη ζωή μου καθώς η φυσαρμόνικα είναι η δεύτερη μου αγάπη!
 
Δεν μ’ ενδιέφερε ποτέ αν ένα ποστάρισμα μου το κρίνετε σαν ‘’διδακτική στάση’’  ή όπως αλλιώς θέλατε ! Αν όμως δεν θέλατε θέματα μου ας κάνατε το όνομα μου ‘’banned’’ και τότε θα ‘’γλιτώνατε’’ οριστικά από μένα!
Εγώ απλά ξανά  επανήρθα στο kithara.gr επειδή έβλεπα πάρα πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα (από το box.com ) σ’ όλα τα θέματα μου σ’ αυτήν την ιστοσελίδα και απλά επανήρθα ζητώντας  να αντικαταστήσω τις φωτογραφίες λόγω του προβλήματος του photobucket. Όταν ζήτησα και επαναφέρθηκαν κάποια πολύ ενδιαφέροντα θέματα μου απ’ τον κάδο, όπως αυτό … παρέμεινα! (αυτό το θεωρώ την κορωνίδα των άρθρων μου καθώς μικρός ,1955, λόγω φτώχειας ήταν αδύνατη η αγορά ακόμα και της φτηνότερης (τότε 65 δρχ) και έφτιαξα μια αυτοσχέδια που για ηχείο είχε γκαζιέρα με φυτίλι και για χορδές σπάγγο για να μάθω να αλλάσσω τα ακόρντα Dπου μου είχε ζωγραφίσει ένας φίλος του πατέρα μου. Μακάρι να είχαμε τότε τα μέσα…..!!!!
 
Το αν παίζω μια σύνθεση σωστά είναι το πώς την έχει αφομοιώσει το μυαλό μου (Το Τικ τικ τακ
εδώ
: ) αφού δεν την διαβάζω από παρτιτούρα και είναι λογικό! Όμως το απλό συμπέρασμα είναι πως το συγκεκριμένο παίζεται εύκολα με τέτοια φυσαρμόνικα minor Nat!
Το αν παίζεται ή ακούγεται ωραία είναι άλλο θέμα (πχ την ηχογράφηση έκανα από απλό κινητό  ZER των 30 ευρώ) και από κάποιον άλλο, λόγω τεχνικής στοματικής κοιλότητας και ανάλογα των μηχανημάτων ηχογράφησης να ακουγόταν πολύ καλύτερα!
 
Η διαφορά της κλασσικής μετατροπίας απ΄ αυτήν που ονομάτισα σαν ‘’Ελληνική’’ φαίνεται με πολλά παραδείγματα Εδώ:
 
Τώρα αν θέλετε να παίζετε τις κουμπάρες με έναν 70χρονο …..να τον τιμωρείτε με ποινή (χωρίς να έχει παραβιάσει καμμιά παράγραφο του κανονισμού σας), να επικροτείτε προσβλητικά λόγια σε βάρος μέλους σας…. δεν θα σας δώσω αυτή τη χαρά!! Εκτός αν ζητήσετε συγγνώμη!
This is adios and no goodbye ….  αν δεν καταστώ ‘’banned person’’!! Θα τα ξαναπούμε εν καιρώ μόλις δω τι θα σχολιάσετε… τεκμηριωμένα όμως και επί του θέματος και όχι γενικολογίες και αοριστίες του στυλ: ‘’Να μην πήγαινες κόντρα σε όποιον έχει περισσότερες γνώσεις από σένα στα φόρα που συναντάς και σου διορθώνει οτιδήποτε παρατηρεί πως σου ξέφυγε στα κείμενά σου...’’. Μερικές φορές η εμπειρία είναι πολυτιμότερη των όποιων γνώσεων
Ζητώ  από τα άλλα μέλη ένα οποιοδήποτε αμερόληπτο σχόλιο

6
Την είπα με 2 λόγια στα προηγούμενα σχόλια. (Η Lee Oscar είναι Cross Harp η '' Stefanos minor nat'' είναι ''Straight Harp''
Η πλήρης κατανόηση απαιτεί μελέτη. Αν ενδιαφέρεσαι δες το άρθρο μου εδώ:
https://musiciandata.blogspot.com/2016/05/minor-key.html
Ο Ντόρος έγινε πάλι (ως συνήθως από μια λέξη.... ''Ματζορομίνορο''. Να σου θυμίσω άλλους ντόρους, από κάποιους σαν κι εσένα? 
Key = Τονικότητα ο χαμός θες να ψάξω να τα βρω. Μόλις το ίδιο λέι στο προηγούμενο σχόλιο ο Fourier.... Τσιμουδιά!!!!
δες και τους κύκλους των 5ω που έγινε ο χαμός στο
Noiz.... Θέλεις κι άλλα ευχαρίστως στο μέλλον.


7
Η διαφορά είναι πράγματι στις οκτάβες  (εύκολο να το ακούσετε στο βίντεο) αλλά το σπουδαιότερο στον τρόπο παιξίματος . Δηλαδή:
Η διαφορά είναι πράγματι στις οκτάβες  (εύκολο να το ακούσετε στο βίντεο) αλλά το σπουδαιότερο στον τρόπο παιξίματος . Δηλαδή:
Με την ‘’Stefanos minor key’’ παίζεις πλέον ΌΛΑ τα τραγούδια Μινόρε Φυσικό (γι αυτό έχω δεκάδες ΠΜ επειδή παίζω όλα τα νησιώτικα και Κρητικά που δεν μπορείς να τα παίξεις εύκολα με τις του εμπορίου!!!) με τονική που αρχίζει απ’ την οπή 4 blow της φυσαρμόνικας (όπως ακριβώς και η τονική των φυσαρμόνικων ματζόρε & μινόρε αρμονικών ).
Το θέμα όμως είναι ότι έγινε λόγος πάλι για μια λέξη (Ματζορομίνορο)!!!.
Θυμάμαι τοn αντίστοιχο θόρυβο , με διαγραφή των θεμάτων μου και εδώ επειδή είχα μεταφράσει  (θα το θυμάσαι επειδή το συζητήσαμε τότε με ΠΜ αλλά και το είχα αναφέρει και σε σχόλια μου αλλά προσπερνιόταν!!!) τη λέξη Key σαν κλειδί …όπως κάνεις και σήμερα στο σχόλιο σου!  και παρ’ όλο που έφερα και πολλά δικά σου άρθρα σαν παράδειγμα που κι εσύ το ίδιο το μεταφράζεις έφαγα το τρολλάρισμα και εδώ και στο Noiz ειδικότερα!!!!! (ενώ κι ένα παιδάκι γνώριζε όταν έλεγα ‘’ κλειδί’’ πχ Ab εννοούσα ‘’τονικότητα’’ …. Και όχι γνώμονα = κλειδί….αφού τα δεν υπάρχει κλειδί = γνώμονας Ab!!!!!!. Κι όταν έκανα ειδικό άρθρο για το key , τονικότητα, κλειδί , γνώμονα εκεί έγινε πάλι ο χαμός……..Περασμένα ξεχασμένα!!!....
Κρητικά με την ‘’Stefanos minor nat key’’
 

Ευχαριστώ Fourier για το μεστό σχόλιο

8
Δεν υπήρχαν στην αγορά φυσαρμόνικες φυσικού μινόρε; Να κανεις και τη δουλειά σου πιο εύκολα;
Υπάρχουν αλλά είναι για blues minor και τέτοια και παίζονται από διαφορετική mode  (Cross Harp Position- εξηγώ τη διαφορά σε ειδικό άρθρο και λείπει μια νότα - λόγω blue note) .
Ομοίως θα μπορούσες να τα παίξεις μόνο με major key φυσαρμόνικα αφού έχει νότες ίδιες με τη minor nat. Αυτό τo δείχνω στον 1ο τρόπο... στο τέλος του βίντεο. Όμως παίζεις στην 3η οκτάβα. 
Η ''Stefanos minor nat) παίζεται ακριβώς όπως η major key και η minor harmonic key (Δηλαδή Straight harp).
Δηλαδή ευκολία και τυφλοσούρτης!!
Όμως αυτά απαιτούν μελέτη κι εγώ εδώ απλά έδειξα μ' ένα βίντεο. Όσοι ενδιαφέρεστε ξανά ακούστε και δείτε τις διαφορές.
Το ότι έδωσα το όνομα φυσαρμόνικα γα ''ματζορομίνορα''' ή ''μεταβλητού τόνου'' ή όπως αλλιώς δεν μειώνεται κανείς και δεν διαφωνώ με τα όποια θεωρητικά θέματα αναφέρθηκαν

9
...δεν θίγομαι....Το αντίθετο. Απλά ξαναλέω δείτε προσεκτικά το βίντεο και οι φωτογραφίες του δείχνουν επακριβώς την τροποποίηση και την ευκολία παιξίματος. Η αλλαγή έγινε ακριβώς για να παίζεται τέτοια μελωδία που θα απαιτούσε 2 φυσαρμόνικες (επειδή αυτή που κυκλοφορεί στην αγορά είναι αρμονικό μινόρε που απλά την τροποποίησα σε φυσικό μινόρε ώστε να παίζει και τη σχετική της ματζόρε). Τόσο απλά και μάλιστα όχι απ' τα γραπτά αλλά από τη μελωδία που την ίδια μελωδία την παίζω με 3 διαφορετικούς τρόπους (διαφορετικά όργανα)

10
Γράψε αλλη αρμονία εσυ για την φυσαρμόνικα...
την αρμονία της φύσας..το λεει και η λέξη άλλωστε..φυσα-αρμόνικα..
καλες βουτιές.

Ξαναθέτω το αρχικό βίντεο γιατί είμαι σίγουρος δεν το είδες κι αν θες τα ξαναλέμε επ' αυτού. Η αρμονία είναι η ίδια αλλά το όργανο δεν έχει τη δυνατότητα (όπως τα χρωματικά)!!

11
γιατί απλά φίλε μου η φυσαρμόνικα είναι όργανο διατονικό.... που στην 1η οκτάβα τις λείπουν νότες!!! κι εγώ πάω για μπάνιο . Καλό απόγευμα.
Το θέμα βλέπεις το έθεσα στα ''Άλλα όργανα''.
Με όργανα χρωματικά δεν υφίσταται το πρόβλημα. Τόσο απλά!


12
Συμφωνώ μαζί σου .... συζήτηση κι όχι τρολλάρισμα !!
….και το τι εννοώ κυρίως με τη λέξη ‘’ματζορομίνορο ‘’ (που της δίνω κι άλλες ονομασίες) σε 7 κομμάτια ελληνικά και ξένα… από Μαρ 2016 στο παρακάτω βίντεο:
Δυστυχώς εδώ (Dm/D , Am/A....) δεν μπορεί να γίνει με μια φυσαρμόνικα αν και τότε ‘’έσπαγα’’ το κεφάλι μου και ρωτώντας.... τότε ειδικά στο Noiz με τα τρολλαρίσματα!!!! Πάντως έκτοτε όλα αυτά μπορεί να είναι από ερασιτέχνη μουσικό όμως έχουν βοηθήσει πολλούς με επισκέψεις[/size] που ξεπέρασαν το 1[/size]εκατομμύριo στο Blog & Youtube και με καθημερινά Π.Μ     


13
Αντί απάντησης:
Στο video αυτό που δημοσιεύτηκε στις 28 Σεπ 2011 έχουμε ''Τονική Μετατόπιση μέσα στο ίδιο τονικό κέντρο '' .Το κομμάτι ''Ο Κυρ - Αντώνης'' ,όπως και άλλα παρόμοια το παίζω με αντίστοιχα μια φυσαρμόνικα Μινόρε Αρμονικό και μια φυσαρμόνικα ματζόρε.
‘’Σήμερα’’ με την ‘’Stefanos Minor Nat key harmonica’’ κατάφερα και το παίζω με μια.


15
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
Μην άγχεσαι χωρίς λόγο, δεν είπαμε τίποτα προσβλητικό..Ο στέφανος δείχνει ώριμος και δεν νομίζω να περεξηγεί το ύφος μου..
Απ'οσα εχω δει και έχει ανεβάσει πάντως εγω τον σέβομαι για την αγαπη του και όσα προσπαθει να δώσει, και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.


Ευχαριστώ. Έτσι ακριβώς

16
Ξαναρχίσαμε τα ίδια????
Στο αρχικό ποστάρισμα είπα: ....Μινορομάτζορο/ Ματζορομίνορο (αν και επισήμως δεν υφίσταται τέτοιος όρος στη μουσική θεωρία!!!!)…..
Ιδέα δεν έχω από κλασσική μετατροπία κι ‘’ούτε μ’ ενδιαφέρει’’ !!
Εμένα μ' ενδιέφερε πως μπορώ να παίξω με διατονικό όργανο τέτοια κομμάτια... και το κατάφερα και θέλω να το μεταδώσω.
Νομίζεις πως η λέξη μετατροπία είναι εύστοχος; επειδή την έδωσαν μουσικοί;  Το λέει και ο Αδάμ στη ''Αρμονία'' του πως δεν είναι η σωστή!!Ενώ την αντίστοιχη αγγλική ''modulation = διαμόρφωση'' σαν ηλεκτρονικός την θεωρώ πολύ πιο σωστή.
Τώρα το πως θα ονομάσουμε την πληθώρα των ελληνικών κομματιών (Dm/D … & Dm/F….)  που αναφέρω στο LINK , δεν το έχω βρει αν και ρώτησα από παλιά στα Forums και γι' τα ονόμασα έτσι που όμως από μικρός ακούω ότι τα λένε, ειδικά τα πρώτα

17
Το βίντεο σου ενδαφέρον αλλά πολύ μεγάλο θα το δω με την ησυχία μου όταν έχω χρόνο.
Μείνε στο '' Διύλιση του κώνωπα και κατάποση της καμήλου''! Φαίνεται δεν είδες το αρχικό συνημμένο βιντεο μου και τι θέλω να μεταδώσω!!
Ίσως η φωτογραφία σε πείσει!

18
Δεν συμμετέχω ξανά. Να διαγραφεί και το υπόλοιπο

19
έχει πολλά είδη jazz, το αγαπημένο μου είναι το balkan - fusion, που έχει πολλά ντόπια/ορθόδοξα αλλά και gypsy χαρακτηριστικά.
ΟΚ το διόρθωσα ....είναι  ΕΔΩ

20
Δες την ενότητα: ‘’Ακόρντα 2-5-1 jazz & Κύκλος των 5ων’’ στο άρθρο ΕΔΩ  που είναι ένα σύνηθες Jazz Chord Progression

21

Σήμερα το μεσημέρι, στηγ Μακένζη με Αγ Σοφίας, πλησιάζουν δυο αστυνομικοί, ο ενας αστεράτος και ο αλλος γαλονάτος, και με κινήσεις του χεριού, καταλαβαίνετε ποιές, μου λέει με επιτακτικό ύφος, μάζεψέτα και φύγε... και παίρνεις και λεφτά ε? Ξέρεις οτι απαγορεύεται και θα σε πάρουμε μέσα...
Ο «κύριος» αυτός φυσικά, έκανε αυτό που ήθελε γιατι, δεν πιστεύω να του είπε κάποιος, πήγαινε και πες αυτά !! Είναι γελοίο να έχουν σαν επιχείρημα κάτι που άν δουν καλά τον νόμο περι επαιτείας του Μεταξά, δεν απογορεύει την επαιτεία, απογορεύει την επαιτεία απο συνήθεια, απο φιλοχρηματία, κι απο φυγοπονία...
Κι έπειτα εμείς, οι μουσικοί στον δρόμο, είμαστε καλλιτέχνες και φορείς πολιτισμού, ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΙΤΕΣ, που στο κάτω κάτω, απαλύνουμε την μαυρίλα στην ψυχή των περαστικών απο τα βάρη που τους φόρτωσαν...


•Η μουσική στον δρόμο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΤΕΙΑ
•Οι μουσικοί στον δρόμο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΤΕΣ

22

Ωραία Α2 – Α3 είναι μια ‘’ταπεινή’’ οκταβούλα!!!
Η έκταση της φωνής είναι μόνο μια από τις παραμέτρους. Σαν αρχάριος 1,5 οκτάβα είναι ότι πρέπει και αργότερα μπορεί να καλύψεις και παραπάνω  (το θέμα όμως είναι το τι οκτάβες είναι αυτές! Εννοώ αν έχουν ομοιομορφία ηχοχρώματος της φωνής , όγκο ή ''πιεσμένες''!!)….σίγουρα είναι βέβαιο πως θα διευρυνθεί...απλά υπομονή... Γενικά 2 οκτάβες επιτρέπουν στον τραγουδιστή να ερμηνεύσει σχεδόν όλο το ρεπερτόριο σε όποια φωνητική κατηγορία και αν ανήκει.










Εσύ σε ποια τονικότητα το παρακάτω τραγούδι το τραγουδάς άνετα και σε ποια ζορίζεσαι;


Οι 12 τονικότητες στις οποίες μπορεί κάθε μινόρε (στην περίπτωση μας: ''το παλιό μου παλτό'') να τραγουδηθεί είναι: 
Cm-C#m - Dm - Ebm - Em - Fm - F#m - Gm - Abm - Am - Bm – Bbm.
Τώρα από ποια νότα (απ' την ανωτέρω έκταση του πιάνου που σου έδωσα) θα ξεκινήσεις για να βγάλεις τις 2 οκτάβες ?
πχ το τραγούδι: ''Το παλιό μου παλτό'' ακούστε το σε αρκετές τονικότητες (όλες όμως εύκολα εκτελούμενες με κιθάρα) ανάλογα με τη φωνή του τραγουδιστή/τραγουδίστριας:


Σε Dm (ΡΕ μινόρε)

Σε Dm (ΡΕ μινόρε – με ακόρντα barre)

Σε Εm (ΜΙ μινόρε)

Σε Fm (ΦΑ μινόρε)

Σε F#m (ΦΑ δίεση μινόρε)

Σε Gm (ΣΟΛ μινόρε)
http://youtube.com/watch?v=Sd8vXYrJI50 (Embedding disabled, limit reached)
Σε Αm (ΛΑ μινόρε)
http://youtube.com/watch?v=7ygvCPP3_Vo (Embedding disabled, limit reached)


Το βίντεο αυτό θα σε βοηθήσει και με τι ακόρντα θα ακομπανιάρεις κάθε φορά (φτιάξε τον κανόνα που αναφέρω στην περιγραφή του youtube)
http://youtube.com/watch?v=q_9eUZwNAhY (Embedding disabled, limit reached)


23
Έγινε , στο προηγούμενο σχόλιο μου η θεωρητική ανάπτυξη του θέματος και στο μέλλον θα ακολουθήσουν ακόμη κάποιες πληροφορίες

24
Το A key το είπα για μεγάλη σου διευκόλυνση όσον αφορά την κατανάλωση ενεργειας (παίζεις πολύ περισσότερο χρόνο χωρίς να κουράζεσαι).
Εξαρτάται τι στυλ προτιμάς ελληνικά ή ξένα (ειδικά blues ειδικό παίξιμο), αυτό που είπες στο βίντεο είναι είδος blues και θέλει ειδικό παίξιμο (Cross harp) ...είναι Am Nat τονικότητα άρα μπορεί να παιχθεί ή με Am Nat harmοnica ή C key (σχετική της κλιμακας Am Nat). Γι' αυτό διάβασε τη θεωρία... και τα ξαναλέμε. Απ' όπου θέλεις . Suzuki, Hohner , Lee Oscar οι άλλες (κινεζικες πρόβληματικές) και τουλάχιστον από 33 ευρώ και άνω

25
Όλες τις λεπτομέρειες θα τις βρεις αρκεί μια ''φυλλομέτρηση''!
Λακωνικά. Η γνώμη μου είναι:
Να ξεκινήσεις με μια Αkey (ΛΑ Ματζόρε) και όχι ντο (που διδάσκεται, εκτός αν διαβάζεις παρτιτούρα) . Ο λόγος είναι η χαμηλότερη απαίτηση ενέργειας (φύσημα/ ρούφηγμα) και μια Am H key (Λα μινόρε αρμονικό) και μετά αγοράζεις τις υπόλοιπες τονικότητες . Εγώ έχω 36 διαφορετικές τονικότητες , 3 θήκες και 4 διαφορετικές βάσεις για ταυτόχρονο παίξιμο με κιθάρα. Συνήθως χρησιμοποιώ αυτές τις 2 χειροποίητες , όπως στα βίντεο:








Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 20