Αποστολέας Θέμα: Telecaster με δυνατότητες Les Paul. Φωτογραφική παρουσίαση  (Αναγνώστηκε 20769 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Εδώ και 2 μήνες είμαι ευτυχής κάτοχος μιας Fender Blacktop Tele (που για όσους δεν ξέρουν είναι μεξικάνικη Telecaster με 2 Humbubkers). Μμμμ, μάλλον όχι τόσο ευτυχής, στην αρχή καθώς ο ήχος της κιθάρας δεν ήταν αυτό που περίμενα.
Γενικά, ως κάτοχος μιας AMSTD Stratocaster, πάντα ήθελα και μια 2η κιθάρα με humbuckers. Δοκίμασα για κάποια χρόνια μια Vintage V100. Ωραίο όργανο, καλός ο μαμά ήχος αλλά....πολύυυυ βαριά. Και αυτό το short scale μάλλον δεν ήταν και ότι καλύτερο για τα χοντροδάχτυλά μου. Μετά έπεσε στα χέρια μου μια Squier Classic Vibe Tele. Πολύ καλός ο μαμά ήχος, αλλά εγώ ήθελα humbuckers. Οπότε μπήκε ένας SD 59' neck full humbucker και ένας Dimarzio mini humbucker (δεν θυμάμαι μοντέλο) με διπλές λεπίδες στο bridge. Ο SD ήταν μούρλια, ο bridge όχι και τόσο. Τα έφερε έτσι η τύχη και για οικονομικούς λόγους αναγκάστηκα να την αποχωρηστώ.
Πέρασε 1,5 χρόνος και δεν άντεχα να με κοροϊδεύουν τα άλλα παιδάκια που είχα μια μόνο κιθάρα :P Τα οικονομικά ήταν καλύτερα οπότε με “έπαιρνε” και αγόρασα (μεταχειρισμένη) μια κατακόκκινη Blacktop Tele.
Ωραίος λαιμός, ελάχιστα παχύτερος για τα γούστα μου, αλλά συνηθίζεται, ωραίο φινίρισμα αλλά...ο ήχος δεν ήταν του γούστου μου. Οι μαγνήτες που φοράει από μαμά είναι μεν Alnico5 με nickel covers, αλλά πολύ Hot. Μιλάμε για 16+KΩ κάτι που μεταφραζόταν σε λάσπη...πολύ λάσπη. Εγώ είμαι πιο PAF τύπος, παίζοντας κυρίως μπλουζ και classic rock οπότε οι μαγνήτες έπρεπε να φύγουν.....και φύγαν.
Γενικά είμαι τύπος κιθαρίστα που πιο πολύ γουστάρει να πειράζει τις κιθάρες παρά να τις παίζει. Με φαγουρίζει που λένε το χέρι μου, και όλο σκέφτομα “τι καλύτερο θα μπορούσα να κάνω”.
Επειδή όμως έχω αρχίσει και μακρυγορώ, ας τα πάρουμε τα πράγματα επιγραμματικά.
Οι αλλαγές που έκανα ήταν
 
  • Έφυγε ο φτηνιάρικος επιλογέας και μπήκε ένας τριθέσιος Αμερικάνικος CLR
  • Στην αρχή σκέφτηκα να βάλω push/pulls ποτενσιόμετρα/volume, για split των μαγνητών αλλά επειδή οι PAF τύπου μαγνήτες δεν είναι και πολύ “σόι” ως μονοπήνιοι λόγω χαμηλού output, σκέφτηκα κάτι καλύτερο.Έπεσε στην υπόληψή μου η έννοια των Ομόκεντρων Ποτενσιόμεντρων (concentric pots) τα οποία είναι 2 σε 1. Οπότε έβαλα 2 CTS με τα αντίστοιχα knobs τους και πέτυχα να έχω την λειτουργικότητα μιας Les Paul. 1 volume και 1 Tone για κάθε μαγνήτη.
  • Στα tones μπήκαν 2 Sprague Orange Drops 0.033μF 600v πυκνωτές. Η αλήθεια είναι ότι τους πήρα από έξω και δεν ήξερα τι φυσικό μέγεθος έχουν. Και πιστέψτε με, είναι σαν Φασόλια Γίγαντες. Όταν ήρθαν είπα “O-M-G αυτά δεν πρόκειται να χωρέσουν στο μικρό cavity μιας Telecaster”. Και πιστέψτε με, το ότι τελικά κατάφερα να τα χωρέσω, μαζί με τα υπερμεγέθη διόρωφα pots, ήταν βασικά ένα θαύμα.
  • Παρήγγειλα ταινία χαλκού για το shielding. Τόσα χρόνια χρησιμοποιούσα αλουμινοταινία, και όλοι λένε ότι κάνει την ίδια δουλειά. Αλλά για μια φορά είπα, το κάνω που το κάνω, ας το κάνω όπως πάντα ήθελα.
  • Τώρα για μαγνήτες. Στην αρχή έλεγα να πάω για το κλασσικό Seymour Duncan Set με 59 Neck και JB bridge. Είχα όμως ήδη ξοδέψει πολλά (Ποτενσιόμετρα, Knobs και πυκνωτές περίπου 65 ευρώ σύνολο) και είπα να κάνω υποχωρήσεις.... Και καλά που έκανα... Ψάχνοντας αριστερά και δεξιά ανακάλυψα τους toneriders. Πολύ καλά λόγια παντού, τους θεωρούν ισάξιους με SD και άλλους παρόμοιους (Bare knuckle) ως προς ποιότητα κατασκευής και ήχο και όπως ανακάλυψα μετά, έχουν απόλυτο δίκιο. Είχα 2 επιλογές, τους Alnino II classics και τους Alnico IV Classics, πάντα με την επιλογή nickel covers. Προτίμησα τους IV και...πολύ καλά έκανα. http://www.tonerider.com/alnico-iv 98€ το σετ από amazon. Λιγότερο από την μισή τιμή που θα μου έβγαινε ένα σετ SD (200-220ευρώ).
  • Είχα ήδη και ένα σετ Strap Locks, τα έβαλα και αυτά
Έστρωσα τον χαλκό, κόλλησα τα ηλεκτρικά, έβαλα και τους μαγνήτες.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την διαδικασία. (συγνώμη για το μέγεθος, δεν προχώρησα σε resize)

































Κι όμως ΤΑ ΧΩΡΕΣΑ






Οι παρατηρητικοί ίσως κατάλαβαν ότι έβαλα και από δύο Treble Bleeds. Μετά από τις πρώτες ώρες παιξίματος, ένιωσα ότι δεν μαρεσε η γραμμικότητα του Volume αλλά και του Tone, οπότε και τα αφαίρεσα.

Και το τελικό προϊόν











Η τελευταία βίδα σφίχτηκε στο pickguard, έγινε το πρώτο τεστ καλής συνδεσιμότητας των ηλεκτρικών με το γνωστό tapping του κατσαβιδιού πάνω στους μαγνήτες.
Όλα πήγαν καλά, και με την μία (that's a first)
Μπήκαν οι (παλιές) χορδές και το όργανο κουρδίστηκε.
Έτοιμος για το πρώτο ακουστικό τεστ.
................
Βούρκωσα.... Σχεδόν δάκρυσα... Ο ήχος ήταν Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ
Οι επιλογές μου βγήκαν όλες στο 110%. Και δεν το λέω για να υπερασπιστώ την δουλειά που έκανα, αλλά οι  Toneriders απεδείχθησαν καταπληκτικοί. Ιδιαίτερα ο neck, δεν νομίζω να έχω ακούσει καλύτερο neck μαγνήτη. Και ο bridge όμως πρίμος ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ. Δεν ξυρίζει και μάλιστα έχει πολλά χαρακτηριστικά μονοπήνιου Tele μαγνήτη. Γενικά και οι δύο μαγνήτες έχουν απίστευτες αρμονικές και φανταστικό "σκάσιμο". Τα καθαρά της κιθάρας είναι τέλεια, τα overdriven ροκάρουν απίστευτα και όταν έβαλα και βαρύτερες παραμορφώσεις, το αποτέλεσμα δεν ήταν βέβαια Metallica, αλλά ήταν αρκετά ικανοποιητικό.
Νομίζω ότι η κιθάρα έφτασε στον "τελικό προορισμό της" Δεν σηκώνει άλλη βελτίωση γιατί νομίζω ότι θα χαλάσει κάτι....

...έχετε καμιά πρόταση για άλλο χρώμα pickguard? :D
« Τελευταία τροποποίηση: 24/01/16, 18:44 από Alex_Under »
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος modfori

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1866
  • less gain .. more grain!
    • Προφίλ
μεγειά σου Alex.
ωραία δουλειά , καθαρή.
η χαλκοταινία έχει διαφορά τελικά απο την αλουμινοταινία ως προς το αποτέλεσμα?

όταν ψωνίζεις πυκνωτές για τέτοιες καταστάσεις (πετάλια , κιθάρες, κτλ) στις οποίες η (μέγιστη) τάση λειτουργίας είναι μικρή παίρνεις και της ανάλογης μικρής τάσης πυκνωτές . συνήθως για μεγάλες τάσεις οι πυκνωτές είναι ανάλογοι και στο μέγεθος και το αντίθετο.
Life is a lot like Blues,
it's Best when you Improvise!

Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Κοίτα, όσον αφορά το shielding, η κιθάρα έτσι κι αλλιώς έχει humbuckers, οπότε είναι και ψιλοπεριττό, μη σου πω.
Δεν έχω άμεσο μέτρο σύγκρισης, για την συγκεκριμένη μιλώντας γιατί δεν της είχα πριν shielding με αλουμινοταινία. Έχω όμως στην Strat, και την επόμενη αλλαγή χορδών, θα ξεκολήσω το αλουμίνιο και θα βάλω τον χαλκό και θα συγκρίνω. Δεν περιμένω όμως να σου πω διαφορά.

Όσον αφορά τους πυκνωτές, φυσικό και οτιδήποτε πάνω από ..... 2Volt, είναι overkill για τα ηλεκτρικά της κιθάρας. Κάποιοι high-fideli-στες ορκίζονται ότι τα πολλά volt κάνουν διαφορά. Δεν το πολυπιστεύω. Το θέμα είναι ότι από το banzai που τους παρήγγειλα, δεν είχα τότε άλλη επιλογή, είχε μόνο 600ρηδες, και ειλικρινά δεν περίμενα το μέγεθος που βρήκα όταν άνοιξα το κουτί. Όπως και να χει, ευτυχώς χώρεσαν τσίμα-τσίμα.
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Πολύ καλή δουλιά φίλε, ιδίως αν είναι απο τις πρώτες σου δουλιές με ηλεκτρικά κιθάρας.
Οσον αφορά την θωράκιση σε start με single coil, ούτως η άλλως η πλειονότητα του hum προέρχεται απο θόρυβο 50Hz που γίνεται αισθητός απο το πηνίο του μαγνήτη, πάντα θα υπάρχει εκ φύσεως του πράγματος ένας τρόπος ωστε το ηλ/μαγνητικό πεδίο χαμηλών συχνοτήτων  να επηρεάσει το πηνίο, ανεξαρτήτως shielding. Ακόμα και αν εσωκλείσεις τον single coil, σε ένα κλουβί faraday, πάλι το πεδίο θα φθάσει στον μαγνήτη. Μεταξύ χαλκού και αλουμινίου δεν θα δείς διαφορά, εκτός του ότι ο χαλκός είναι πιο πρακτικός, μπορείς να κάνεις κόληση με καλαϊ, κτλ. αλλά και πάλι, ύστερα απο 5 χρόνια που ασχολούμαι με το θέμα μπορώ να σου πω, οτι δυστυχώς το shielding δεν κάνει διαφορά. Και αν κάνει θα είναι σίγουρα μικρή, και θα αφορά πεδια υψηλών συχνοτήτων που επιδρούν στα ηλεκτρονικά της κοιλότητας, δηλ. ο βασικός ύποπτος, το 50Hz hum, θα παραμένει αλώβητος.

Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Παίζω κιθάρα 20 χρόνια, και τις μοντάρω τα τελευταία 15. Στην πρώτη μου γιαπωνέζικη Strat είχα γεμίσει διακοπτάκια, είχα αλληλογραφία (κανονικά σε χαρτί, old-fashioned, όχι φλώρικα emails  :P  ) με Seymour Duncan και κατέληξα να έχω 11 συνδυασμούς ήχων από HSH. Μοντάρω και κιθάρες φίλων...Έχω μια φορά αλλάξει και τάστα μόνος μου με καλά αποτελέσματα... Οπότε μπορείς να πεις ότι, όχι, το χω ξανακάνει...  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: 24/01/16, 20:54 από Alex_Under »
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την αγορά και για όλη τη δουλειά που έκανες. Ελπίζω να σού χαρίσει ατέλειωτες ώρες κιθαριστικής απόλαυσης.

Κατά δεύτερον, να πω ότι συμφωνώ απόλυτα για τους Tonerider (το έχω αναφέρει κατ' επανάληψιν άλλωστε) και ειδικά για τον Alnico IV στη neck θέση. Σε όποια κιθάρα κι αν έβαλα αυτό το μαγνήτη, έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και πάντα είδα βελτίωση σε σύγκριση με το μαγνήτη που αντικατέστησα. Ο μόνος μαγνήτης που τον συναγωνίζεται από όσους έχω δοκιμάσει είναι ο Seymour Duncan Jazz, αλλά και πάλι και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αντικειμενικά καλύτερος. Mε δεδομένο ότι ο Jazz μόνος του κοστίζει όσο περίπου το σετ των δύο Tonerider, στην πράξη απλά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις επί του project. Πρώτον, θα με ενδιέφερε μια σύντομη κριτική της κιθάρας όπως ήταν πριν τις μετατροπές. Όχι τόσο για τον ήχο, γιατί αυτό το κάλυψες και ήταν κάτι που γνώριζα ήδη, αλλά για το όργανο από πλευράς κατασκευής και φινιρίσματος. Δεύτερον, θα ήθελα να μάθω γιατί προτίμησες τον Alnico IV από τον Alnico II. Ρωτάω απλά γιατί έχω κάπου έναν σετ Alnico II και σκέφτομαι εδώ και καιρό να το βάλω σε μια κιθάρα ή ίσως και σε δύο.

Τέλος για χρώμα pickguard, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτό που δένει καλύτερα με το κόκκινο του σώματος και τη maple ταστιέρα είναι κάτι σε ivory ή αν θέλεις κάτι πιο ανοιχτόχρωμο parchment. Μια τέτοια απόχρωση θα σού δώσει πιο vintage εμφάνιση που θεωρώ ότι ταιριάζει και στην κιθάρα αλλά και στο στυλ της μουσικής που παίζεις. Στην παρακάτω φωτογραφία μπορείς να δεις πώς είναι περίπου τα χρώματα αυτά:



White - Parchment - Vintage Cream - Aged Off White

Το ivory είναι παρόμοιο με τα δύο τελευταία.
« Τελευταία τροποποίηση: 24/01/16, 20:08 από Απόλλων »
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις επί του project. Πρώτον, θα με ενδιέφερε μια σύντομη κριτική της κιθάρας όπως ήταν πριν τις μετατροπές. Όχι τόσο για τον ήχο, γιατί αυτό το κάλυψες και ήταν κάτι που γνώριζα ήδη, αλλά για το όργανο από πλευράς κατασκευής και φινιρίσματος.

Όσον αφορά την κατασκευή, δεν βλέπω κάτι μεμπτό. Τα τάστα είναι καλοβαλμένα, χωρίς αιχμές, ο λαιμός, δεν είναι smooth όπως των αμερικάνικων αλλά η λάκα του είναι αρκετά λεπτή (καμία σχέση με το υπερβολικό βερνίκι των Classic Vibe που αν ίδρωνε το χέρι σου, βεντούζωνε). Το μόνο που με παραξενεύει να σου πω την αλήθεια είναι ότι παρόλο το βάψιμο, καταλαβαίνεις ότι το σώμα είναι 2-piece κολημένο στην μέση. Και αυτό γίνεται αντιληπτό όταν δεις την κιθάρα υπό γωνία 45 μοιρών, διαφαίνεται μια γραμμή, σαν ανεπαίσθητο αυλάκι, να ξεκινάει  από το κέντρο της γέφυρας και να καταλήγει στο κάτω strap lock. Θα έβαζα φωτογραφία αλλά όσο κι αν προσπάθησα, δεν μπόρεσα να το αποτυπώσω. Είναι σαν "παιχνίδισμα" του φωτός και όχι κάτι που π.χ. μπορείς να καταλάβεις με την αφή.

Όσον αφορά το φινίρισμα, εδώ, όπως και στην Αμερικάνα Strat μου, υπάρχει πολλύυυυ και παχιά μπογιά, κάτι που δεν με ξετρελαίνει, αλλά από την άλλη, οι κιθάρες (fender) με Nitro βγαίνουν σε μετρημένα μοντέλα οπότε είμαι διατεθιμένος να .... "κάνω την καρδιά μου πέτρα" :) .
Το μόνο λίγο που κάνει κακή εντύπωση, είναι η αγώγιμη μπογιά που παιρνάνε από το εργοστάσιο για ένα υποτυπώδες shielding, αν δεις ιδίως στο control cavity, είναι πολύ πρόχειρα περασμένη και φαίνεται σαν να τους τέλιωσε κατά την διάρκεια της εφαρμογής. Δοκιμάζοντας με το πολύμετρο, ΔΕΝ είδα να κάνει γείωση, οπότε μούφα.

Δεύτερον, θα ήθελα να μάθω γιατί προτίμησες τον Alnico IV από τον Alnico II. Ρωτάω απλά γιατί έχω κάπου έναν σετ Alnico II και σκέφτομαι εδώ και καιρό να το βάλω σε μια κιθάρα ή ίσως και σε δύο.

Όλες οι γνώσεις που αποκομίζω είναι από το ιντερνετ. Δυστυχώς δεν έχω τον "μουσικό κύκλο" φίλων για να ακούω όργανα από άλλους και να κρίνω.
Υπάρχουν βιντεάκια που συγκρίνουν τους δύο αυτούς μαγνήτες και μου φάνηκε ότι οι ΙΙ ήταν πολύ thin για μένα. Από την άλλη το ότι η επιλογή Alnico IV στους μαγνήτες είναι κάτι σπάνιο, μου κεντράρισε το ενδιαφέρον. Απόσο διαβάζω, ιστορικά, οι πρώτοι PAF μαγνήτες βγαίναν με πληθώρα διαφορών μεταξύ τους και με rods τύπου Alnico II, III, IV και V. Η επιλογή λέει ήταν σχεδόν τυχαία. Γι'αυτό δεν υπάρχουν standard specs για τους PAF μαγνήτες αλλά, bobbin rounds και κατά συνέπεια "Hotness" (αντίσταση), Alnico types που χρησιμοποιούνταν ακόμα και τύποι πηνίου, παίζαν. Απλά υπήρχαν κάποια min και max όρια σε αυτές τις παραμέτρους, μέσα στα οποία ένας μαγνήτης μπορεί να χαρακτηριστεί "τύπου PAF". Δες πχ τον Seymour Duncan. Αρχικά είχε τον SH1 59' και διαφήμιζε ότι ήταν ρέπλικα των original PAF. μετά έβγαλε τους Pearly Gates και τους διαφήμιζε και αυτούς ως Paf. Μετά έβγαλε τους Seth Lover και μας λέει "ΑΥΤΟΙ είναι οι PAF ¨οπως θα έπρεπε να είναι" και μετά έβγαλε και τους antiquity... Εεεε νισάφι πια...Make up your mind

Πάντως διάβαζα στο forum του Seymour Duncan και πολλοί χρήστες επαινούσαν τον ήχο των toneriders και μάλιστα κάναν ιδιαίτερη μνεία στην χρήση Alnico IV προτρέποντας ανοιχτά τον Seymour, να φτιάξει μοντέλο Pickup με αυτό το υλικό.
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Ναι, οι Alnico II είναι αυτοί που υποτίθεται ότι πλησιάζουν περισσότερο τον ήχο μονοπήνιου μαγνήτη (όσο μπορεί ένας humbucker δηλαδή). Αυτό ακριβώς είχα υπόψη μου όταν σκεφτόμουν αν και πού θα τούς χρησιμοποιήσω. Γενικά πάντως οι Τonerider είναι εγγύηση. Όπου κι αν διαβάσεις, θα βρεις διθυραμβικές κριτικές. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τους περισσότερους μαγνήτες που έχουν βγάλει (strat, tele, humbucker, P90s) και ο μόνος που δεν με γοήτευσε ήταν ο Ρ90 σε μέγεθος humbucker. Όχι ότι ήταν κακός, απλά μετά από όλους τους άλλους που είχα δοκιμάσει με πολύ καλά αποτελέσματα, αυτός ήταν ο μόνος που δεν με κέρδισε με τη μία.

Φυσικά όλα αυτά που αναφέρεις σχετικά με τους vintage PAF είναι απόλυτα σωστά. Γι αυτό και humbucker με πολύ διαφορετικές προδιαγραφές από διάφορες εταιρίες πλασάρονται αδιακρίτως ως PAF clones...
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Παίζω κιθάρα 20 χρόνια, και τις μοντάρω τα τελευταία 15. Στην πρώτη μου γιαπωνέζικη Strat είχα γεμίσει διακοπτάκια, είχα αλληλογραφία (κανονικά σε χαρτί, old-fashioned, όχι φλώρικα emails  :P  ) με Seymour Duncan και κατέληξα να έχω 11 συνδυασμούς ήχων από HSH. Μοντάρω και κιθάρες φίλων...Έχω μια φορά αλλάξει και τάστα μόνος μου με καλά αποτελέσματα... Οπότε μπορείς να πεις ότι, όχι, το χω ξανακάνει...  ;D

Χε χε να κάνουμε κλαμπ οι μαθουσάλες, το ρεκόρ μου είναι 17 ήχοι με vintage look και μόνο με ένα επιπλέον toggle: http://guitarnuts2.proboards.com/thread/7127/ngd-chopper-strats-neck-position , btw το εν λόγω site είναι ότι καλύτερο για λάτρεις των παραδοσιακών mods στα ηλεκτρικά μέρη, είναι εκεί απο όπου ξεκίνησε η "επανάσταση" του shielding.
Για re-fret, δεν το ξανακάνω ούτε να μού διναν τα διπλα από όσα παίρνει ο καγκμάκης λολ
btw, μπορεί να κάνω και λάθος αλλά είναι ελαφρώς mis-aligned οι χορδές οσον αφορά το offset από τις άκρες των τάστων? Στην χοντρή Μι η απόσταση είναι λίγο μεγαλύτερη από ότι στην λεπτή Μι.
φιλικά μαν
« Τελευταία τροποποίηση: 24/01/16, 22:23 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Μεγιες η κιθαρα και οι μοντες!


Εγω θα σου πρότεινα σαν περαιτερω βελτιωση overall (σε περίπτωση που δεν το έχεις ήδη φροντίσει) ένα καλύτερο nut, πχ tusq (graphtech)  ;)
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος zeoy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1344
    • Προφίλ
Συγχαρητήρια για το πολύ ωραίο project και την πολύ ωραία παρουσίαση. Καταπληκτική δουλειά στο wiring και το shielding.
Για το pickguard ψηφίζω cream!
Για τα treble bleeds (δοκίμασα άπειρους συνδυασμούς το ΣΚ στη jazzmaster μου) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το 50's wiring που είναι απλούστατο και δεν χρειάζεται επιπλέον στοιχεία (πυκνωτές/αντιστάσεις). Στην Tele μου με μονούς δούλεψε πάρα πολύ ωραία και εξίσου καλά δούλευε και στην Tribute plus που είχα (στη Jazzmaster δεν έκανε δουλειά και κατέληξα σε "κανονικό" treble bleed). Φυσικά μπορεί να μη χρειάζεται και τίποτα οπότε απλώς enjoy. Τα tusq nuts που πρότεινε ο Kosthrash είναι όντως πολύ καλά αλλά κι εδώ δεν ξέρω αν το χρειάζεσαι.


Καλόπαιχτη και περιμένουμε clips αν ευκαιρήσεις.

Αποσυνδεδεμένος Καθόδιος (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1573
  • Φύλο: Άντρας
  • άιντε άιντε....!
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Σάτυροι
Γειά στα χέρια σου μάστορη! Καλόπαιχτη!
To πόδι μου το αγαπώ
γι αυτό και το κουνάω
και μου είναι χρήσιμο πολύ
όταν περπατάω...

KEEP WALKING

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Alex μπράβο φίλε, και για την δουλειά και για την παρουσίαση, καλόπαιχτη, είναι λίγες οι μαγικές στιγμές απόλαυσης όπου όλα "come together" και επιτυγχάνεται αυτή η απόδοση του 110% του αποτελέσματος που σε ενθουσιάζει.. Enjoy!.

Το shielding το γείωσες?.. δεν είδα από τiς φωτό, απλά κράτα υπόψιν ότι πρέπει να γειωθεί κάθε cavity για να πάρεις το καλύτερο αποτέλεσμα.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Το shielding το γείωσες?.. δεν είδα από τiς φωτό, απλά κράτα υπόψιν ότι πρέπει να γειωθεί κάθε cavity για να πάρεις το καλύτερο αποτέλεσμα.




Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Πρωτίστως σας ευχαριστώ όλους για τα καλά λόγια αλλά και τις προτάσεις

btw, μπορεί να κάνω και λάθος αλλά είναι ελαφρώς mis-aligned οι χορδές οσον αφορά το offset από τις άκρες των τάστων? Στην χοντρή Μι η απόσταση είναι λίγο μεγαλύτερη από ότι στην λεπτή Μι.

Έχεις δίκιο και γω τώρα που το βλέπω στις φψτογραφίες το ίδιο καταλαβαίνω. Σίγουρο είναι ότι δεν έχει να κάνει με τίποτα από αυτά που πείραξα, οπότε οποιαδήποτε "στραβομάρα" είναι από το εργοστάσιο. Από την άλλη, δεν έχω καταλάβει κάτι στο παίξιμο. Μήπως τελικά είναι "προβλεπόμενο"?

Εγω θα σου πρότεινα σαν περαιτερω βελτιωση overall (σε περίπτωση που δεν το έχεις ήδη φροντίσει) ένα καλύτερο nut, πχ tusq (graphtech)  ;)

Χωρίς παρεξήγηση, αλλά αν δεν υπάρχει φυσική φθορά ή ατύχημα, δεν βρίσκω λόγο γιατί κάποιος να αλλάξει το nut. Πρωτίστως, αν δεν είσαι επαγγελματίας, με τίποτα δεν πρόκειται να πετύχεις το fit και το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο και από την άλλη, οι χορδές χτυπώνται ανοιχτές στο 2% του συνολικού παιξίματος, οπότε δεν νομίζω να κάνει και καμιά αισθητή διαφορά το Nut... Αν έπαιζα slide, ίσως.

Για τα treble bleeds (δοκίμασα άπειρους συνδυασμούς το ΣΚ στη jazzmaster μου) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το 50's wiring που είναι απλούστατο και δεν χρειάζεται επιπλέον στοιχεία (πυκνωτές/αντιστάσεις). Στην Tele μου με μονούς δούλεψε πάρα πολύ ωραία και εξίσου καλά δούλευε και στην Tribute plus που είχα (στη Jazzmaster δεν έκανε δουλειά και κατέληξα σε "κανονικό" treble bleed). Φυσικά μπορεί να μη χρειάζεται και τίποτα οπότε απλώς enjoy. Τα tusq nuts που πρότεινε ο Kosthrash είναι όντως πολύ καλά αλλά κι εδώ δεν ξέρω αν το χρειάζεσαι.

Το έχω υπόψιν μου το 50's wiring και να σου πω την αλήθεια όταν "Έστρωνα το σχέδιο δράσης" μου, το σκεφτόμουν να το υλοποιήσω. Δεν είναι πολύ διαφορετική δουλειά ΑΛΛΑ, το έψαξα λίγο περισσότερο και διάβασα ότι υπάρχει λόγος που υπάρχει το "μοντέρνο" wiring ως εξέλιξη. Το 50's έχει λένε καλύτερη συμπεριφορά όταν παίζεις με το Volume, αλλά χειρότερη όταν παίζεις με τα Tone Pots. Και επειδή ειναι σπάνιες οι φορές που το volume μου κατεβαίνει κάτω από το 10, θεώρησα πρέπον να πάω με το "ρεύμα της εποχής" :)

Καλόπαιχτη και περιμένουμε clips αν ευκαιρήσεις.

Δυστυχώς, δεν έχω ούτε (καλό) μικρόφωνο ούτε και κάρτα ήχου (on board) και όσες φορές προσπάθησα να ηχογραφήσω ή να τραβήξω video, το αποτέλεσμα ήταν στο 60% της πραγματικότητας, οπότε θα την αδικήσω.

Το shielding το γείωσες?.. δεν είδα από τiς φωτό, απλά κράτα υπόψιν ότι πρέπει να γειωθεί κάθε cavity για να πάρεις το καλύτερο αποτέλεσμα.

Το Shielding είναι γειωμένο στην βίδα που βιδώνει στο control cavity και στο jack όπως έδειξε παραπάνω ο φίλος panixgr. Τα 3 διαφορετικά cavities (Neck/Bridge/Control) είναι και αυτά ενωμένα μεταξύ τους πάλι μέσω χαλκοταινίας.
Πήρα ένα chopstick και τύλιξα ανάποδα, με την κόλλα απέξω δηλαδή, και έκανα 2 "καλαμάκια" (που ρουφάν', όχι τα "Αθηναϊκά" :P ) από χαλκό και έτσι κάλυψα και εσωτερικά τις τρύπες απόπου περνούν τα καλώδια των μαγνητών και πηγαίνουν στο control cavity. Τα ΠΑΝΤΑ δηλαδή είναι "υπό την σκέπιν" του χαλκού, ακόμα και οι τρύπες.
Φυσικά έγινε και το αντίστοιχο contactivity test, με την χρήση πολυμέτρου. Όπου και να συνέδεα, χορδές ή στην γείωση ενός καλωδίου κιθάρας που έβαλα προσωρινά, σε οποιοδήποτε σημείο που υπήρχε χαλκός, έπαιρνα "Μπίιιιπ" οπότε σιγουρεύτηκα ότι όλα είναι συνδεδεμένα με όλα.
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Έχεις δίκιο και γω τώρα που το βλέπω στις φψτογραφίες το ίδιο καταλαβαίνω. Σίγουρο είναι ότι δεν έχει να κάνει με τίποτα από αυτά που πείραξα, οπότε οποιαδήποτε "στραβομάρα" είναι από το εργοστάσιο. Από την άλλη, δεν έχω καταλάβει κάτι στο παίξιμο. Μήπως τελικά είναι "προβλεπόμενο"?
Νομίζω είναι θέμα της φύσης του bolt-on σε γεωμετρίες τύπου fender (αλλά και άλλου τύπου και ακόμα περισσότερο, π.χ. Ibanez RG) να τραβάει προς τα κάτω, διορθώνεται πολύ εύκολα με ελαφρό ξεβίδωμα, ελαφρό σπρώξιμο προς τα πάνω και βίδωμα. Το αναφέρει και στα βιβλία του ο Dan Erlewine αλλά και σε βιντεάκια θα το βρεις, για σένα θα είναι παιγνιδάκι μαν.

και έκανα 2 "καλαμάκια" (που ρουφάν', όχι τα "Αθηναϊκά" :P )
;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: 25/01/16, 16:36 από panixgr »

Αποσυνδεδεμένος AnimaPura

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 556
  • Φύλο: Άντρας
  • Με λένε Παναγιώτη
    • Προφίλ
    • YouTube
Χαίρομαι όταν κάποιος ασχολείται με μετατροπές και το κάνει με μεράκι, φαίνεται εξάλλου. Μπράβο!
Excuse me while I kiss the sky!

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Εξαιρετικό θέμα!! Μπράβο σου που το αποτύπωσες με τόσο κατατοπιστικές φωτογραφίες και αναλυτικό λόγο! Ευχαριστούμε!
White noise

Αποσυνδεδεμένος zeoy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1344
    • Προφίλ


...
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά αν δεν υπάρχει φυσική φθορά ή ατύχημα, δεν βρίσκω λόγο γιατί κάποιος να αλλάξει το nut. Πρωτίστως, αν δεν είσαι επαγγελματίας, με τίποτα δεν πρόκειται να πετύχεις το fit και το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα που έχει όταν βγαίνει από το εργοστάσιο και από την άλλη, οι χορδές χτυπώνται ανοιχτές στο 2% του συνολικού παιξίματος, οπότε δεν νομίζω να κάνει και καμιά αισθητή διαφορά το Nut... Αν έπαιζα slide, ίσως.
...

...
Το έχω υπόψιν μου το 50's wiring και να σου πω την αλήθεια όταν "Έστρωνα το σχέδιο δράσης" μου, το σκεφτόμουν να το υλοποιήσω. Δεν είναι πολύ διαφορετική δουλειά ΑΛΛΑ, το έψαξα λίγο περισσότερο και διάβασα ότι υπάρχει λόγος που υπάρχει το "μοντέρνο" wiring ως εξέλιξη. Το 50's έχει λένε καλύτερη συμπεριφορά όταν παίζεις με το Volume, αλλά χειρότερη όταν παίζεις με τα Tone Pots. Και επειδή ειναι σπάνιες οι φορές που το volume μου κατεβαίνει κάτω από το 10, θεώρησα πρέπον να πάω με το "ρεύμα της εποχής" :)
...


Σχετικά με το nut: δυστυχώς δεν βγαίνει αψεγάδιαστο από το εργοστάσιο (και ενίοτε και από τους μάστορες που το έχεις πάει για βελτίωση). Προσωπικά τις βελτιώσεις στο nut πιο πολύ τις σκέφτομαι σαν μέσο για να πετύχεις το ιδανικό string spacing, τις ιδανικές αποστάσεις των ακραίων Μι από την άκρη των τάστων, σταθερότητα στο κούρδισμα, καλό action και δυνατότητα για σωστό intonation. Το θέμα του ήχου (που πολύ σωστά αναφέρεις αφορά μόνο τις ανοιχτές) είναι δευτερεύον, τριτεύον και πάει λέγοντας. Αν δεν έχεις κανένα πρόβλημα με τα παραπάνω που ανέφερα το αφήνεις όπως είναι και δεν ασχολείσαι.


Σχετικά με treble bleed και 50's wiring: Αν παίζεις με το volume στο 10 δεν ασχολείσαι καθόλου γιατί δεν παίζουν ρόλο. Ο σκοπός τους είναι να κρατήσουν τα πρίμα που έχεις με το volume στο 10 όταν παίζεις με το volume πιο χαμηλά. Αν δεν κατεβάζεις το volume τότε δεν έχουν και λόγο ύπαρξης. Να σημειώσω ωστόσο ότι (με βάση αυτά που ακούω) το 50's wiring δεν επηρεάζει τη λειτουργία του tone όταν έχεις το volume στο 10. Μια χαρά δουλεύει. Απλά αν έχεις το tone κάτω από το 10, αλλάζει (από ανεπαίσθητα έως αρκετά ανάλογα με το πόσο χαμηλά είναι το tone) το πώς αλλάζει η ένταση όταν κόβεις volume.
Το να δουλεύει κανείς πάντως το volume και σε χαμηλότερα νούμερα έχει πολλούς οπαδούς, ειδικά σε Les Paul. Αν δεν το έχεις κάνει, δοκίμασε να φτιάξεις τον ήχο σου στον ενισχυτή με τα volume της κιθάρας στο 6 και κράτα το 6-10 για boost είτε σε καθαρά είτε με overdrive. Μπορεί και να σ'αρέσει. Προσωπικά ενώ δεν τα χρησιμοποιούσα καθόλου κι έπαιζα volume @10, tone @10, επί δυο δεκαετίες, τα τελεταία χρόνια τα έχω βάλει κανονικά στο πρόγραμμα και το απολαμβάνω.


Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Το να δουλεύει κανείς πάντως το volume και σε χαμηλότερα νούμερα έχει πολλούς οπαδούς, ειδικά σε Les Paul. Αν δεν το έχεις κάνει, δοκίμασε να φτιάξεις τον ήχο σου στον ενισχυτή με τα volume της κιθάρας στο 6 και κράτα το 6-10 για boost είτε σε καθαρά είτε με overdrive. Μπορεί και να σ'αρέσει. Προσωπικά ενώ δεν τα χρησιμοποιούσα καθόλου κι έπαιζα volume @10, tone @10, επί δυο δεκαετίες, τα τελεταία χρόνια τα έχω βάλει κανονικά στο πρόγραμμα και το απολαμβάνω.

Αυτό που λες το άκουσα πρόσφατα σε ένα βίντεο να το λέει ένας βρετανός μεταλλάς.
Θα το δοκιμάσω, αλλά είμαι βασικά αρνητικά προκατειλημμένος γιατί στα καθαρά, όταν κατεβάζω το Volume, νιώθω ο ήχος να χάνει κάτι.... Είδωμεν όμως
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος neeckos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Σε μεγάλες εντάσεις είναι κατανοητές οποιεσδήποτε (μεγάλες) αλλαγές στον ήχο, είτε με το tone είτε με το volume. Οχι σε παίξιμο δωματίου.

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Ο ήχος που θεωρώ πολύ ενδιαφέροντα σε les paul (με EMGs που "ακούνε" γραμμικά και όμορφα στο tone) είναι στην θέση middle με το tone στο 3-4 , βγάζει κατεμέ τον απόλυτο jazz-blues ήχο. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον αναπαράγω ούτε σε super strat, ούτε σε strat, στην καλύτερη ακούγονται σαν tele. Μετά απο αυτό στο νο2 IMHO σαν χρήσιμη χρήση tone είναι σε single coil με το tone στο 1-2 (αλα crazy dimanond). Σε παραδοσιακό passive humbucker, προσωπικά θεωρώ το tone control άχρηστο, δεν έχω πάρει ήχο της προκοπής απο δαύτο, κάτω απο το 10 γίνεται γρήγορα και απότομα μουντός χωρίς ομορφιά.

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Skype - amagla
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Εξαιρετική δουλειά!

Ακόμα δε μπορώ να χωνέψω πως χώρεσες τα διπλά pots + τον orange drop...  ;D

Αποσυνδεδεμένος Alex_Under

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Άντρας
  • Ενοχλώντας τους γείτονες από το 1997
    • Προφίλ
Επί της ευκαιρίας, θέλω να προσθέσω ότι όποιος συμφορουμίτης είναι από Θεσσαλονίκη και θέλει κάποιο μικρομαστόρεμα σχετικό με ηλεκτρικά αλλά και παραπέρα ακόμα, προσφέρομαι...
Εννοείται ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, απλά για "την χαρά της δημιουργίας".
Όποιος χρειάζεται έρχεται σπίτi μου (μένω Πυλαία), τον κερνάω εσπρεσάκι, φέρνει τα ανταλλακτικά που θέλει να περάσουμε και (disclaimer: ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ :D ) κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

Υ.Γ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (χοχοχοχοχο) :D
Όσοι έχουν Ferrari ΔΕΝ οδηγούν σαν τον Σουμάχερ
Όσοι ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕΝ θα αποκτήσουν τα λεφτά του Bill Gates
Όσοι έχουν ακριβές κιθάρες, ενισχυτές και εφέ ΔΕΝ παίζουν σαν τον Steve Vai
...
Πειράζει όμως που περνάμε καλά;

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Επί της ευκαιρίας, θέλω να προσθέσω ότι όποιος συμφορουμίτης είναι από Θεσσαλονίκη και θέλει κάποιο μικρομαστόρεμα σχετικό με ηλεκτρικά αλλά και παραπέρα ακόμα, προσφέρομαι...
Εννοείται ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, απλά για "την χαρά της δημιουργίας".
Όποιος χρειάζεται έρχεται σπίτi μου (μένω Πυλαία), τον κερνάω εσπρεσάκι, φέρνει τα ανταλλακτικά που θέλει να περάσουμε και (disclaimer: ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ :D ) κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

Υ.Γ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (χοχοχοχοχο) :D

ωραίος μαν!! είστε άλλη φάση εκεί πάνω. Εδώ πήγα στον μάστορά μου έτσι στο ξέμπαρκο να του πώ ένα γειά αλλά και ένα ευχαριστώ που μου έσωσε την Ibanez, και μέσα στα σκοτάδια, χέστηκε μην είμαι κλέφτης και απο το σόκ ούτε που θυμόταν ποιά ήταν η κιθάρα ή εγώ, ενώ είχαμε μιλήσει τουλάχιστον ένα μισάωρο  :o

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
39 Απαντήσεις
14746 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/11/06, 01:55
από KOYPEAS
5 Απαντήσεις
4613 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/12/07, 18:16
από Gabriel6th
0 Απαντήσεις
1849 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/06/08, 00:13
από strawhats7
24 Απαντήσεις
7662 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/08/08, 11:21
από Σκίρων
9 Απαντήσεις
4882 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/11/09, 19:07
από themos
18 Απαντήσεις
4439 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/06/10, 17:18
από groovymood
13 Απαντήσεις
5768 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 05/08/12, 23:47
από vaig3
12 Απαντήσεις
5075 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/08/12, 16:26
από ritchieblackmore
14 Απαντήσεις
7387 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/02/15, 01:50
από harrisxr650
11 Απαντήσεις
7252 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/09/19, 09:14
από Βραζίλης