Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - DarkHorse

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9
51
Καλο ειναι να βγεις στα μαγαζια και να δοκιμασεις.  Δες και τον VOX VT50, ειναι στα 390 ευρω αλλα ειναι ωραιος και πραγματικα αξιζει τα $ του.  Εχει πολυ ξεστους καθαρους ηχους και γκαζατο αλλα ζεστο distortion.  Οσο για την γκαμα που ανεφαιρες θα σε καλυψει μια χαρα.

http://www.thomann.de/gr/vox_vt50.htm

52
Παράθεση
Σε αυτα τα χρηματα παιρνεις μεταχειρισμενη κιθαρα.

Μπορεις με λιγο ψαξιμο να βρεις πολυ καλες περιπτωσεις-ευκαιριες.
+1

53
Παράθεση
Τίποτα δεν είναι απόλυτο, φίλε μου. Πιάσε όμως και σύγκρινε μια Blade T1 Delta Standard που κοστίζει 440 Ευρώ με μια Αμερικάνα Standard Tele που ξεκινάει από τα 900 περίπου (αν είσαι τυχερός) και πες μου αν δικαιολογεί η δεύτερη τη διπλάσια τιμή της από πλευράς ποιότητας υλικών και κατασκευής. Κοίτα και την Michael Kelly Patriot και πες μου πόσες κιθάρες γύρω στα 400 Ευρώ έχουν ανάλογες προδιαγραφές ή πόσο θα κόστιζε η ίδια κιθάρα αν έγραφε Gibson στο headstock...
Θελω να ελπιζω οτι η Gibson και η Fender και αλλες high end κιθαρες δεν πουλανε κομματια μονο για το λογοτυπο που φερουν στο headstock.  Σιγουρα μια Gibson κοστιζει πολυ πιο ακριβα απο αυτην που ανεφερες αλλα εχει και αλλα specs και θελω να πιστευω ανωτερο craftsmanship -δηλαδι μονο οι μαγνητες, τα κλειδια και η γεφηρα μιας Les Paul φτανουν τα 400 ευρω. Ενταξυ δεν λεω πληρωνεις και για το prestige του ονοματος, αλλα δεν νομιζω οτι συγγρινουμε ομοια πραγματα.  By the way δεν ειμαι κατοχος Gibson η Fender, για να μη με πεις κολλημενο  ;D
Εαν τις εχεις δοκιμασει τις κιθαρες που ανεφερες και σε καλυπτουν, τοτε τελεια.  Ο καθενας διαλεγει τα δικα του παιχνιδια, και αν ειναι ευχαριστημενος θα τα κρατησει αλλιως θα γκρινιαξει λιγο μεχρι να παρει κατι καινουριο.  It's all good my friend.

54
Ο ηχος ειναι μεγαλο κεφαλαιο, αλλα για να μην σε μπερδεψω, κοιτα να παρεις κιθαρα που εχει τουλαχιστον διπλο μαγνητη (Humbucker) στην γεφηρα.  Οσο για τις μαρκες που ανεφερες και οι 2 εχουν για να καλυψουν τα ακουσματα που ψαχνεις.

55
Παράθεση
Οπότε δεν ισχύει το αξίωμα "ό,τι πληρώσεις παίρνεις" ούτε σε αυτή αλλά ούτε και σε οποιαδήποτε κατηγορία τιμής
Δεν ειναι απολυτο αυτο, η καλη κατασκευη και τα καλα υλικα κοστιζουν.  Καταλαβαινω τι θες να πεις, ομως. 
Φιλε NickX16, sorry για το off topic.  Εχοντας υποψη αυτα που ειπαμε, πρεπει να βγεις και να δοκιμασεις κιθαρες.  Δες τις κιθαρες που προτινει και ο Απολλων και ο master of puppets και οποια αλλη σου κανει κλικ, και δες πως ειναι στα δικα σου χερια.  Γιατι μονο με την συζητηση ακρη δεν βγαινει σχεδον ποτε.







56
Παράθεση
Δοκίμασε κάποιες PRS, Schecter ή Cort γύρω στα 300 Ευρώ και θα δεις ότι η ποιότητα κατασκευής τους είναι σαφώς ανώτερη
ανωτερες απο τι??? Σε τοσο χαμηλες τιμες ολες οι κιθαρες ειναι κορεα (ασχημα), ινδονυσια (χαλια) η κινα (ελεος)... τι θα προσεξει ο κατασκευαστης ποιοτητα στην πρωτη υλη Η τεχνογνωσια?  Δεν υπαρχουν περιθωρια να παιξουν, μην σας ξεγελανε οι ταμπελες. Και οι πρωτες υλες αλλα και οι τεχνιτες ειναι στα ιδια επιπεδα.  Δεν θα υπαρχει ουσιαστικη διαφορα.
Συμφωνω οτι πρεπει να δοκιμασει διαφορες κιθαρες και να παρει οποια τον βολεψει καλυτερα.  Αποψη μου ειναι να αποφυγει οπωσδηποτε κινεζα και ινδονυσιακη κιθαρα, και οπως ειπα τα floyd σε αυτες τις κιθαρες ειναι αθλια -καλυτερα να παρει fixed bridge.

57
Παράθεση
Για κατω απο 300 ολες οι κιθαρες ειναι ιδιες....
Οσο και να κολλανε καποιοι στα ονοματα με 300 δεν θα βρεις τεραστιες διαφορες στις κιθαρες...
Απλα καποιες μαρκες ειναι πιο γνωστες για την υψηλοτερη σχεση τιμης-ποιοτητας που προσφερουν..
Απο 'κει και περα, ειναι ολα στο χερι σου, βγες δοκιμασε και παρε αυτην που θα σου αρεσει περισσοτερο
+1
Θα σου προτεινα σε αυτα τα λεφτα ανεξαρτητα την μαρκα, να αποφυγεις συστηματα τυπου Floyd Rose, γιατι ειναι πολυ χαμηλης ποιοτητας και αναποτελεσματικα.

58
Και κατι για τους φιλους που γουσταρουν Μπασα.
SR8205, καμια 10αρια κατασκευαστηκαν ως πρωτοτυπα για μια σειρα j-Custom, οι μαλακες στην Ibanez δεν την πηγαν σε παραγωγη τελικα...
Εαν και συνηθως με αφηνουν τελειως αδιαφορο τα μπασα, υπαρχουν και μερικες εξερεσεις οπως αυτη...










59
Παράθεση
Mια φωτο απο την δικια μου (πηρα ψηφιακη )
Ωραια λες πωλ. Μεγεια την καμερα, εισαι και θαραλεος φωτογραφος... ;D

60
Gibson SG ηταν η πρωτη κιθαρα που ηθελα να παρω οταν ημουν 12 και ειχα τρελη ψηχωση με τους AC DC -ωραιο χρωμα By The Way.  Αλλη μια ομορφη κιθαρα στο φορουμ, παντα τετοια.

61
Παράθεση
Οριστε και το νεο μου θαυμα... Υποσχομαι να προσπαθησω να βγαλω και καποιες καλλιτεχνικοτερες.

Δεν καταφερα ουτε το απιστευτο λευκο χρωμα της να αποδωσω, ουτε τις καμπυλες της...
Πολυ ομορφη, Καλοριζικη και καλοπαιχτη.  Αχ αυτο το τελωνειο, εμενα 6 εβδομαδες μου φαγε, παραλιγο να ξεχασω οτι ειχα παραγγειλει κιθαρα...
Αλλα περασμενα ξεχασμενα...

62
Παράθεση
Εγω δεν εχω ακουσει κανεναν παντως να δωσει 3,4,5 χιλιαρικα για καλη κιθαρα και να παρει tokai, made in japan κτλ....
Mια απο τις Ibanez που εχω κανει 2,5 χιλιαρικα, και η αλλη 1,5.  Ξεκολατε επιτελους απο την νοοτροπια που λεει παιρνει Ιαπωνεζα γιατι ειναι πιο φτηνη. 
Παράθεση
αλλο αν ειναι καλυτερες 
Πολλες φορες το τι ειναι καλυτερο ειναι υποκειμενικο.  Αλλα οπως και να το κανουμε οι τιμες δεν αντικατοπτριζουν τις δυνατοτητες των οργανων, μια κιθαρα μπορει να εχει αξια 25 χιλιαρικα γιατι εχουν φτιαχτει περιορισμενα κομματια και εχει συλεκτικη αξια.  Πολυ πιθανον να παιζει οπως μια αλλη που κοστιζει 3 χιλιαρικα, να εχουν το ιδιο ομορφο ηχο και ειναι το ιδιο ομορφη εμφανισιακα.  Το εχουμε δει πολλες φορες.
As long as we're happy with our own toys, it's all good. :)

63
Παντως δυσκολη φαση να διαλεγεις μαγνητες εαν δεν εχεις δοκιμασει διαφορους συνδιασμους σε διαφορες κιθαρες με διαφορετικα ξυλα...
Σε μια απ τις δικες μου (RG8470) εχω στη γεφυρα ToneZone και στο Neck AirNorton και μου αρεσουν πολυ, αλλα ειναι μαονενια, επισης για πολλα γκαζια δες και Dimarzio Super 3 (γεφυρα) και Evolution (Neck) ωραιος συνδιασμος, και μαλλον αυτο θα βαλω στην 750.

Παράθεση
Για να πούμε και κάτι σοβαρό,θα συμφωνήσω με τον φίλο mace όσον αφορά τον μεσσαίο μαγνήτη,άσε τον μαμίσιο φίλε Lynch,εκτός αν παίζεις πολύ μόνο με  αυτόν και θα προτιμούσες και κάποιον noiseless.
Mεσσαιο μαγνητη σκεψου λιγο και Di Marzio Blue Velvet, πολυ ωραιος....ειναι ακριβος αυτο που λεει το ονομα.

64
Παράθεση
einai para poly omorfh!


τοτε δες στην σελιδα 21   ;D

66
Παράθεση
Δηλαδη αμα σφηξεις το Truss Rod πολυ υπαρχει περίπτωσει να σπάσει το μπράτσο της κιθάρας;
Ναι, η να σπασει το μανικι η να σπασει το Truss Rod.  Εαν δοκιμασεις να πειραξεις το Truss Rod, πρεπει 1ον να μην το ζορισεις εαν καταλαβεις μαγαλη αντισταση 2ον να το γυρνας μονο 1/4 περιστροφης καθε φορα.  Δηλ. γυρνας 1/4, κουρδιζεις, ελενχεις την γωνια του φλουντ, και επειτα εαν χρειαστει γυριζεις παλι κατα 1/4 στροφη.  Εχε υπ'οψιν οτι μπορει να παρει αρκετες ωρες για να προσαρμοστει το μανικι στην περιστροφη του Truss Rod.
Γιατι να πειραξεις τους μανητες, ειχες καποιο προβλημα πριν? εαν οχι δεν χρειαζεται να τους πειραξεις.  Α και το Intonation ειναι κατι που το τσεκαρεις τελευταιο, μιας και με καθε αλλαγη σε Truss Rod η κληση του φλουντ μπορει να το επηρεασει.




67
Εχω ακουσει καλα λογια, τσεκαρε το
http://www.enigmagt.gr/html/guitar_service.html



68
Οτιδηποτε και να κανει καποιος αρχαριος οταν προσπαθει να σεταρει την κιθαρα του εαν στο τελος δεν μπορει να τα βγαλει περα μονος του μπορει να φτιαχτει απο εναν τεχνικο .  Εκτος απο ενα σπασμενο μανικι η σπασμενο truss rod -κατι που οσο και να φαινεται παραξενο συμβαινει.  Σε αυτο το σημειο καλυτερα να δοσει τα 30 ευρω στον τεχνικο.
Και κατι αλλο, δεν πειραζεις truss rod για να ρυθμησεις το υψος των χορδων αλλα για να ρυθμησεις την κληση που εχει το μανικι.  Η κληση ενδεχομενος να αλλαξει εαν αλλαξει η ταση των χορδων λογο αλλαγης παχους των χορδων η λογο αντιδρασης του ξυλου σε υγρασιες θερμοκρασιες κτλ.


69
Ειναι η μονη διαδικασια σεταρισματος που δεν θα προτηνα σε αρχαριο.

70
Παράθεση
πρεπει να ρυθμισεις με αλενακι τη ραβδο που ειναι μεσα στο μανικι. (βγαλε το καπακι κατω απο τις χορδες κοντα στα κλειδια) απο κει και περα γυριζε και παιζε μεχρι να μην τριζουν οι χορδες και να μην υπαρχει προβλημα στον ηχο.πχ να μη σβηνει απο καποια ταστα και μετα και να μην ακουγεται τριξιμο οταν χτυπας χορδη

Μην πηραξεις το truss rod (την μεταλικη βεργα μεσα στο μανικι)!!!
Αυτο χρειαζετε καποια εμπηρια και εαν δεν ξερεις ειναι επικινδυνο.

71
Στην τελευταια φοτο που ποσταρα φεναιτε η μια βιδα (ειναι η μεγαλη) λογικα ειναι το ιδιο αλλεν που χρεισημοποιεις για το τοπ λοκ.  Για να χαμηλωσεις τις χορδες βιδωσε (προς τα δεξια ετσι?) απο λιγο και ομοιομορφα τις 2 βιδες.  Ειναι τελειως ακινδυνο.

72
Παράθεση
Καταρχάς δεν υπάρχει "πρέπει" στο action.Αλλες απαιτήσεις έχει ένας blues-ας, άλλες ένας shred-ας. Ας όψεται το sustain και η άνεση που επιθυμεί ο καθένας.


Nαι οκ, αλλα προφανως τωρα μαθαινει να σεταρει κιθαρα οποτε απλως αναφερω αυτο που λεει και η Ibanez (μιας και παιζει με RG). Προφανως δεν παιζει blues... και οπως και να το κανουνε 3,5mm υψος στο 14ο ειναι πολυ. Ας αρχισει με αυτο και στη συνεχεια θα δει αν του κανει η οχι.

Παράθεση
κάπου είχα δει ένα κόλπο με μπαταρία που τη βάζεις κόντρα στο FR και αλλάζεις τις χορδές σου έχοντας το φλόυντ σταθερό..
για ίδιες χορδές όλα καλά...


Καλο ειναι να αλλαζεις μια μια χορδη, να την στρετσαρεις να την κουρδιζεις και μετα να συνεχιζεις στην επομενη.  Πιστεψε με θα γλητωσεις χρονο και κοπο, και ειναι καλυτερο για την κιθαρα σου.  Εγω τις βγαζω ολες μαζι μονο για να καθαρισω ταστιερα.

Παράθεση
πως μπορείς να ρυθμίσεις το μήκος του φλόυντ?

τι εννοεις μηκος? εαν λες την κληση που ειχει το φλουντ, την ρυθμιζεις βιδωνοντας η ξεβιδωνοντας τις βιδες που κρατανε τα ελατηρια στο σκαφος (οχι τις βιδες που δενουν τα ελατηρια με τον υπολοιπο μηχανισμο του φλουντ).  Αν εννοεις το action=υψος χορδων απο ταστα, ρυθμιζετε με αλλενακι. ειναι 2 οι βιδες πανω στις οποιες ο μηχανισμος κανει πιβοτ, μια δεξια και μια αριστερα του μηχανισμου




73
Καθε κιθαριστας θα πρεπει να μαθει να σεταρει την κιθαρα του.  Ειναι κατι που με λιγη καθοδηγηση και υπομονη και με 2-3 κλιδακια αλλεν μπορει να μαθει.  Τα πραγματα με τα συστηματα floyd δεν ειναι και τοσο τραγικα.  Οσο για το action (υψος των χορδων απο ταστιερα) στο 14ατο ταστο πρεπει να ειναι 2mm στην μπασα Μι και 1.5mm στην Μι καντινι




74
Παράθεση
ΥΓ πρεπει να ξερεις παντως οτι το να κουρδιζεις τοσο χαμηλα μια κιθαρα αγορασμενη για κανονικα κουρδισματα εχει και το ρισκο του.Το τρεμολο σου ειναι προφανως για αλλο σεταρισμα και αν τελικα δε σου δουλεψει η φαση θα πρεπει να πας σε βαρυτονη με ειδικα σχεδιασμενο καβαλαρη/τρεμολο και μπρατσο για να κουρδιζεται χαμηλα

Εχει δικιο ο φιλος, και ειδικα με τις RG που εχουν ιδιαιτερα λεπτα μπρατσα. Εγω θα σου ελεγα μην πας σε C, το πολυ σε D και αν...

75
Παράθεση
Εγω προσωπικα, κουρδιζω κανονικα, και μετα πιανω με το χερι τις χορδες και τις τραβαω σχετικα απαλα προς τα πανω. Επειτα ξανακουρδιζω (γιατι ξεκουρδιζονται) και επαναλαμβανω. Ξανα κουρδισμα και ειναι οκ.

Kανε αυτο που λεει ο Ενεμα, οι χορδες εχουν καποια ελαστικοτητα.  Αφου κουρδιστουν πρεπει να τις τραβηξεις μερικες φορες (stretch) -εχοντας την κιθαρα πλατη κατω τραβας τις χορδες προς τα πανω για να μην ξεκουρδιζονται λογο ελαστικοτητας.

Αρχικα πριν βγαλεις δοκιμασε απλως να λασκαρεις τα ελατηρια που βρισκονται ανοιγωντας το πισω πλαστικο καπακι τις κιθαρασ, το μεγαλο. και θα δεις αυτα τα ελατηρια τα οποια τα λασκαρεις λιγο (ολα ομοιομορφα)


Αφου το κανεις αυτο, κουρδισε ξανα την κιθαρα σου, στρετσαρισε τις χορδες οπως ειπαμε, ξανακουρδισε και δες που ωρισκεσε. ενδεχομενωσ να θελει παλι το ιδιο, αλλα η κατασταση θα εχει βελτιωθει.  Και συνεχιζεις μεχρι να φερεις το σετινγκ εκει που θες.
Παντως για κουρδισμα C θελεις τουλαχιστον 10αρες χορδες.

Η σωστη γωνια που πρεπει να εχει το τρεμολο οταν εχεις τελειωσει ειναι αυτη

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9