Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kronus

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 15
1

επιπλεόν τα ρυθμιστικά που έχει το πεταλάκι είναι repeats, time, mix, tone. τέτοιο mix εννούσες;

2
Καλησπέρα σας κ πάλι! Ευχαριστώ για τον χρόνο κ τις απαντήσεις σας και συγγνώμη για την αργοπορία, αλλά έλειπα κ δεν είχα πρόσβαση στο ίντερνετ, ούτε καν σε τηλέφωνο (πολύ ωραία αίσθηση, αν μπορείτε να το κάνετε που κ που βοηθάει ;) )

Λοιπόν, ανδριανέ σε ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις, όντως δίκιο έχεις. Έβαλα το delay στην λούπα κ δούλεψε χωρίς να παραμορφώνουν οι επαναλήψεις. Όμως μάλλον θα ξαναχρειαστώ την βοήθειά σου:
Το σήμα, παρόλο που έδωσα +4 db ήταν ακόμα κάπως.... μουντό να το πώ; ψόφιο να το πω; κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Για δοκιμή προσέθεσα ένα overdrive με τέρμα κλειστό το gain πριν κ μετά το delay -κάτι σαν linedriver κ καλά- μπας κ τονωθεί λίγο το σήμα. Πριν το delay δεν αντιλήφθηκα κάποια ιδιαίτερη διαφορά, μετά όμως από το delay, όντως επανήρθε ως έναν βαθμό.

Βέβαια, για να είμαι σίγουρος για την κατάσταση, ξαναδοκίμασα το delay μπροστά από τον ενισχυτή μου κ εκεί υπήρξε τεράστια διαφορά. Στο καθαρό του κανάλι αλλά κ στο βρώμικο η ένταση ήταν πολύ καλύτερη κ αν εξαιρέσουμε την παραμόρφωση στο βρώμικο κανάλι, υπήρχε καλύτερη διαύγεια στον ήχο.

Οπότε θα πρέπει να προσανατολιστώ στην λύση της αγοράς κάποιου line driver; ή buffer(είτε diy είτε έτοιμο); Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσε να γίνει; (-ναι, πέτα την κιθάρα κ πιάσε τον τζουρά σου, που έχει αρχίσει κ βγάζει μούχλα στην γωνία)

3
Καλησπέρα σας, συγγνώμη για την αργοπορία, αλλά έτυχαν κάποιες υποχρεώσεις κ έτσι αμέλησα να απαντήσω
αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας κ τώρα στο δια ταύτα:
λοιπόν, ο ενισχυτής είναι ένας marshall tsl 602 με παράλληλη λούπα, η οποία από ότι διάβασα κ από ότι δοκίμασα δεν δουλεύει ιδιαίτερα καλά με πετάλια, αλλά με φέτες. από την άλλη το delay είναι το crazy tube circuits echorush (πρόγονος του time) κ στο manual του ο χρήστος αναφέρει ότι είναι φτιαγμένο για να χρησιμοποιείται πριν το input του ενισχυτή.
αυτό το οποίο αντιλαμβάνομαι είναι ότι ουσιαστικά θα πρέπει να καταργήσω τον συνδυασμό od+crunch channel κ να χρησιμοποιήσω distortion+clean channel για να μην εχω ζητήματα με το delay.
υπάρχει τουλάχιστον κάποια μόντα που να μπορώ να κάνω -στο πετάλι κατά προτίμηση- για να λύσω κάπως το ζήτημα;

4
Δεν έχεις καθόλου άδικο.. Μα καθόλου..
Όμως από περιέργεια -αν κ θα ακουστεί κάπως 16χρονίστικο- πώς γίνεται σε άπειρα σεταπ που έχω δει, ακόμα κ σε επαγγελματίες να έχουν το delay πριν την βρώμικη προενίσχυση κ να παίζουν έτσι;
δηλαδή είτε σε σλαπμπακ ντιλέη, είτε σε 2, 1/2 επαναλήψεις να μην βρωμίζει;;

ελπίζω να συμμερίζεσαι ότι είναι επιπλέον φασαρία το στήσιμο σε λούπα κ να μην είμαι μόνο εγώ ο περίεργος ::)

5
Kαλησπέρα σας,
έπειτα από πολλές δοκιμές κ κάποια χρόνια ενεργού παιξίματος, κατέληξα στο προσωπικό μου set up του εξοπλισμού για ηλ. κιθάρα το οποίο είναι το εξής:
κιθάρα => wah => overdrive => flanger => analogue delay => valve amp
και αναλόγως την περίσταση είτε αλλάζω θέση στα wah + overdrive, είτε προσθέτω μετά το overdrive ένα noise reduction.
Το πρόβλημα που έχω είναι με το delay. Δηλαδή, οι επαναλήψεις του "βρωμίζουν" κ αυτό είναι εν μερη λογικό εφόσον μετά το delay υπάρχει το παραμορφωμένο σήμα του crunch καναλιού του.
Μία λύση φαίνεται να είναι η τοποθέτηση του delay στην λούπα, αλλά δεν θέλω να μπλέξω με εξτρα καλώδια κ επιπλέον τροδοσίες.
Επομένως, μπορώ να κάνω κάτι για να διορθωθει το πρόβλημα? κάτι ίσως που μου ξεφεύγει?
Ευχαριστώ!!

6
Καλησπέρα σε όλους,

Σκέφτομαι να αγοράσω μια κιθάρα. Είμαι ανάμεσα σε δύο διαφορετικές κιθάρες τόσο σε χαρακτηριστικά όσο και μέγεθος. Από τη μια είναι η Taylor gs mini με spurce καπάκι, sapele back and sides, έβενο σε ταστιέρα και γέφυρα, αλλά 3/4! Η δεύτερη επιλογή είναι η Lag T300 DCE με cedar καπάκι, indonesian rosewood σε ταστιέρα, γέφυρα back and sides και εγκατεστημένο το STUDIOLÂG PLUS electronic system.  Παραθέτω δυο links για να καταλάβετε ακόμα περισσότερο για ποιές κιθάρες μιλάω. Η διαφορά στην τιμή είναι σχετικά μικρή. Η βασική της χρήση θα είναι ουσιαστικά για μελέτη στο σπίτι, άντε και καμιά βραδυά με φίλους.

Taylor:
Taylor GS Mini VS Taylor 110 @ Fazio's Frets and Friends


Lag:
Acoustic Guitar Review - LAG Tramontane 300 DCE
   

Θα ήθελα τι  γνώμη σας.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

8
Kronus εχεις απολυτο δικιο, τοσο για τα 50€ ( περιπου ) της αδειας, οσο και για το κατα ποσο νομιμος εισαι μετα το περας του trial. Απλως για εναν μεσο χρηστη που δε θα βγαλει λεφτα απο το συγκεκριμενο προγραμμα, ο ιδιος ο κατασκευαστης του ( δημιουργος του winamp κι αλλων πολλων ομορφων gadgets by the way ) επικεντρωνεται στο open source χαρακτηρα του και κανει τα στραβα ματια ;) .

Το Ardour ειναι μονο για Linux και MAC OS για την ωρα.

Zeoy, εχει πολλα limitations το free προγραμμα...τουλαχιστον για μενα ολα αυτα που "κοβει" μου φαινονται ακατανοητα...Καλυτερα Cubase VST 32  ;D


ε, μάλλον μπερδεύτηκες με τα ονόματα και τα posts  ;D

9
Υπάρχει επίσης κ το traverso DAW, το jokosher καθώς και το ardour αν και για το τρίτο-αν δεν κάνω λάθος-υπάρχει έκδοση μόνο για GNU/Linux και mac OSX.

10
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω δουλέψει με IR's, αν κ γενικά δεν είμαι πολύ του modelling. Γενικά θεωρώ το hardware πιο αξιόπιστο κ διαχειρίσημο

11
τα σωστά specs κοιτάζεις. όντως έχει balanced line out-θεωρητικά, εσωτερικό di-όμως ο ήχος όχι μόνο είναι ξερός αλλά κ ποιοτικά κακός. απλώς λόγω έλλειψης καμπίνας(όταν συνδέεσαι στο line out) κ επειδή το redbox κάνει προσομοίωση καμπίνας, ίσως να βοηθούσε. Για αυτό κ ρώτησα, αν κάνποιος έχει εμπειρία με παρόμοια προϊόντα :)

12
Γειά σας! Σκέφτομαι να αγοράσω το redbox classic της hughes & kettner με σκοπό την ηχογράφηση χωρίς μικρόφωνο. Έχω τον marshall tsl602 (και επειδή πλέον υπάρχει θέμα με τους γείτονες) σκεφτόμουν την ηχογράφηση από το line out της προενίσχυσης στο redbox κ μετά στην κάρτα ήχου κοκ.

Τα ερωτήματα: θα υπάρξει βελτίωση σοβαρή ή θα έχω το ίδιο άθλιο σήμα απλώς λίγο πιο ραφιναρισμένο?
                         γνωρίζω ότι το μικρόφωνο είναι καλύτερη λύση, αλλά θα βοηθήσει καθόλου το redbox?
                         θα προτείνατε κάποιο άλλο di για αυτήν την δουλειά?

13
καλώς, θα ψάξω για κανα δανεικό μικροφωνο της προκοπής κ θα ξαναδοκιμάσω.. ευχαριστώ για τον χρόνο!

14
το μικροφωνο που χρησιμοποιώ αυτόν τον καιρό είναι ένα φτηνό (πολύ φτηνο όμως) δυναμικό azusa (μετά από αρκετό ψάξιμο έμαθα ότι έχει χώρα προέλευσης το hong kong), το οποίο βρέθηκε στα χέρια μου με αρκετά περίεργο τρόπο. Πιο παλιά είχα δύο nexus τα οποία τα άφησα σε έναν φίλο. Πολύ καλά μικρόφωνα, χωρίς ιδιαιτερα προβλήματα.
Ηχογραφώ επίτηδες χαμηλά, επειδή όταν αυξανω το sensitivity αυξάνεται κ το φύσημα. Η κάρτα ήχου είναι αυτή:  http://www.rolandus.com/products/productdetails.php?ProductId=970&ParentId=436

από ρυθμίσεις έχω το sample rate στα 48, ενεργοποιημένο το ground lift κ τον κομπρέσορα bypass. Το output τέρμα για τον ήχο κ το sensitivity όπως έιπα πάλι, περιπου στην μέση.

15
αρχισαμεεεε ;D
αρχικά σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά μαλλον προέκυψε κ άλλο θεματάκι. Λοιπον, όντως ο το φύσημα εμφανίζεται ΚΑΙ όταν δεν "παίζει μουσική" εκτός αν χρησιμοποιήσω noise reduction πεταλάκι στον ενισχυτή. Αλλά μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Το ζήτημα είναι ότι ηχογραφείται αρκετά χαμηλά σε ένταση το δείγμα. Οπότε ειτε δυναμώσω τα ηχεία για να ακούω καλύτερα το ηχογραφημένο δείγμα είτε επιχειρήσω να ανεβάσω την ένταση με μετέπειτα επεξεργασία, εμφανιζεται το φύσημα.
Οπότε μάλλον αυτό που θα έπρεπε να ρωτήσω είναι: πώς επεξεργαζόμαστε και αυξάνουμε ένταση ένα μουσικο δείγμα χωρίς φύσημα;  :-\

16
Καλησπέρα σας!
Λοιπόν, έχουμε κ λέμε. Τον τελευταίο καιρό μεταξύ άλλων πειραματίζομαι με οικιακές ηχογραφήσεις(όσο προλαβαινω λόγω σχολής και δουλειάς)
Ηχογραφώ με μικρόφωνο μπροστά από ενισχυτή, το οποίο πάει στην cakewalk ua-25ex και μετά στο λαπτοπ. Το πρόβλημα είναι ότι έχω αρκετό "φύσημα"/background noise ή όπως αλλιώς λέγεται. Το πρόβλημα δεν είναι θέμα γείωσης. Επίσης, ηχογραφώ με σχετικά χαμηλή πρός μεσσαία ευαισθησία μιας και όταν είναι πιο δυνατό το sensitivity αυξάνεται τρελά το φύσημα!
Αυτό που θέλω να μάθω είναι η διαδικασία για την αφαίρεση αυτου του φυσήματος από ένα ηχογραφημένο δείγμα.

17
Κάρτα ήχου: για usb σύνδεση=>       http://www.thomann.de/gr/roland_ua_55_quad_capture.htm              τιμή 198 ευρώ
                     για firewire σύνδεση=> http://www.thomann.de/gr/edirol_fa66.htm                                          τιμή 322 ευρώ
μικρόφωνα:  http://www.prosound.gr/nexus-s-57.html           τιμή 39 ευρώ
                     http://www.prosound.gr/nexus-b-58.html           τιμή 64 ευρώ

λογισμικό: http://kxstudio.sourceforge.net/Main_Page           τιμή 0 ευρώ
                 http://www.bandshed.net/AVLinux.html                 τιμή 0 ευρώ

τώρα, για επιπλέον κονσόλα δεν νομίζω ότι σου είναι αναγκαία σε πρώτη φάση, αν και αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Απλώς, εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για ένα daw controller που ουσιαστικά ελέγχεις με κουμπάκια και ροτοράκια το λογισμικό που χρησιμοποιείς στον η/υ σου για ηχογράφηση/επεξεργασία κτλ, αντί να έχεις το ποντίκι. αρκετά καλά είναι αυτά:
 http://www.thomann.de/gr/behringer_bcf_2000.htm                http://www.thomann.de/gr/behringer_bcr_2000.htm

αν επιλέξεις την αγορά όλων αυτών αλλά με μία κάρτα ήχου βγαίνεις περίπου στα 500 ευρώ. αν κόψεις το bcr 2000 και το nexus b58 μικραίνεις το κοστολόγιο

18
Καλησπέρα σας!

Στείνω το υποτυπώδες home studio κ έχω βρεθεί σε ένα μπέρδεμα. Μέχρι στιγμής όταν ηχογραφούσα την ηλ. κιθάρα πχ ακολουθούσα την εκής διαδικασία:
 μικρόφωνο στον ενισχυτή=>το μικρόφωνο στην κάρτα ήχου(cakewalk ua-25ex)=>την κάρτα ήχου στο laptop. Κ αναλόγως την περίπτωση +ένα σήμα από τον προενισχυτή του ενισχυτή μου καρφί στην κάρτα ήχου κ μετά στο laptop.

Αυτήν την περίοδο σκέφτομαι να αγοράσω μια μικρή αναλογική κονσόλα (10-14 max) με την λογική να αξιοποιώ ταυτόχρονα πολλά κανάλια. Δηλαδή η συστοιχία να είναι ως εξής:
τα μικρόφωνα στην κονσόλα=>κάρτα ήχου=>laptop.

 Απλώς, δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι λογική αυτή η συστοιχία κ επιπλέον δεν θέλω να "ακυρώσω" την κάρτα ήχου(έχω δει ότι πολλές κονσόλες έχουν έξοδο usb για σύνδεση στον υπολογιστή). Εν ολίγοις:
είναι λογική αυτή η "αλυσίδα" που σκέφτομαι; είναι χρηστική; χρειάζεται μήπως κάτι επιπλέον να προσθέσω;


19
Άλλα όργανα / Απ: χορδές τζουρά
« στις: 28/04/11, 17:46 »
μάϊστα.. εντάξει, το ρυθμίσαμε κ αυτό!!
πάντως, αν θυμάμαι καλά, έχω ξανακούσει ότι οι τρίχορδοι γενικότερα αγοράζουν χορδες ακουστικής κ τις φοράνε πάνω, αλλά παίζει να κάνω λάθος ή να είναι κ ράδιο αρβύλα..
ευχαριστώ πολύ πάντως!!

20
Άλλα όργανα / Απ: χορδές τζουρά
« στις: 28/04/11, 17:07 »
η μπουργάνα είναι τυλιχτή by default;; α, δεν το ήξερα.. οπότε, μάλλον θα πρέπει να κουρδίσω καλύτερα, φαντάζομαι

21
Άλλα όργανα / χορδές τζουρά
« στις: 28/04/11, 16:34 »
Καλησπέρα! αγόρασα έναν τζουρά χθες, κ παρατήρησα ότι η μπάσσα "χορδη" είναι ζεύγος δύο χορδών (όπως κ οι υπόλοιπες 2) αλλά η μία είναι ναι μεν μεταλλική, αλλά με συρματάκι πλεκτή. Όπως οι μπάσσες της κιθάρας. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι σωστό κ εκτός αυτού, δυσκολεύομαι να κουρδίσω, αφού το μπάσσο ζεύγος δεν είναι από ίδιες χορδές, επομένως δεν έρχονται στην ίδια οκτάβα. Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω χορδές αλλά δεν ξέρω τι μέγεθος/διαμέτρημα να πάρω. Το μόνο που έχω ακούσει είναι πως πρέπει να αγοράσω συγκεκριμένες χορδές ακουστικής.

22

Παράθεση
       
Καλά εννοείται ότι μιλούσα για λάτρεις του punk rock, για τους υπόλοιπους οι ramones είναι βαβούρα
 
αν οι ramones ειναι βαβούρα ως punk μαλλον δεν εχει ακούσει ελληνικό punk με στοίχο τύπου: xezw stous tafous sas kargiolides den exw tipota kalytero na kanw
 :-X :-X :-X
αυτό κ αν είναι βαβούρα!!

τώρα, απλώς πιστεύω ότι θα χρειαζόσουν λίγο πιο πολύ ένταση στην φωνή και να "ξεμπουκώσεις" κάπως.. μου φάνηκε πολύ "πνιγμένη" η φωνή σου.. πχ στο blitzkrieg bop.. λίγο μπουκωμένη και λίγο ψώφια. Χωρίς καμία παρεξήγηση. Δοκίμασε να το ξανακάνεις με εσένα να τραγουδάς σε μεγαλύτερες εντάσεις.. Α! και προσπάθησε σε κάποια σημεία να μένεις κουρδισμένος με το κομμάτι γιατί ξεφεύγεις.. Αυτά από μένα, καλή συνέχεια 8)

23
Λοιπά / Απ: Αίγυπτος
« στις: 29/01/11, 18:16 »
Οι Αμερικανική Κυβέρνηση φαίνεται να θέλει να στηρίξει τον Μοχάμετ Ελ Μπαραντέι (νομίζω έτσι λέγεται) από ότι έχω διαβάσει μέχρι στιγμής, ο οποίος είναι ένα από τα τσιράκια τους. Δεν νομίζω να επιδιώξει σχηματισμό ισλαμικής κυβέρνησης. Κ σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να δει να δημιουργείται ένα νέο κίνημα "αδέσμευτων" με νέα ισλαμικά/αντισημιτικά χαρακτηριστικά στο υπογάστριο του Ισραήλ.
Τώρα, κατά την γνώμη μου (κ χωρίς διάθεση για οποιαδήποτε πολιτική αντιπαράθεση/flame war κτλ κτλ κτλ) όποιοδήποτε κίνημα αυτήν την περίοδο στην υφήλιο δεν παίρνει σαφή ταξικά χαρακτηριστικά κ παραμείνει σε ένα απλό λαϊκό κίνημα είναι καταδικασμένο-όχι μόνο το κίνημα, αλλά κ ο λαός..
Τώρα βέβαια, θα απαντήσει κάποιος ότι ανθρωπιστικά κ μόνο πρέπει να στηρίζουμε το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης των λαών.. Αμφιβάλω στο κατα πόσο μια αμερικανόδουλη ή μια ισλαμόδουλη ηγεσία υπηρετεί αυτόν τον σκοπό έστω κ αν προβάλλεται ως λαϊκό πρόταγμα. Εξάλλου, βάση συνείδησης (δικής μου, το ξεκαθαρίζω) δεν πιστεύω ότι η αυτοδιάθεση των λαών μπορεί να υπερασπιστεί σε έναν μη ταξικό αγώνα..
Δεν έχω πολλά να περιμένω από την εξέγερση στην Αίγυπτο, ίσα ίσα που αν το βασικό πρόταγμα είναι ο σχηματισμός μιας ισλαμικής δημοκρατίας, ας τελειώσει όσο το δυνατόν νωρίτερα για να μην θρηνίσουμε κι άλλους νεκρούς. (Δεν πιστεύω στην ισχύ αυτού του "αγώνα")

24
Μπορεί, αλλά σκέψου το.

25
Τα ιδιαίτερα πολιτισμικά χαρακτηριστικά μιας κοινότητας διαμορφώνουν το υποκείμενο που μετέχει στην κοινότητα αυτή. Όσον αφορά τις επιλογές, δεν είναι ακριβώς τυχαίες, διότι τα συστήματα οργανωμένων θρησκειών αποτελούν αντανάκλαση των κοινωνικών δομών της κοινότητας. Ουσιαστικά, "λατρεύοντας" το εκάστοτε θείο στοιχείο που προάγει η εκάστοτε θρησκεία, "λατρεύεις" τις κοινωνικές δομές της κοινότητας σου.
Από την άλλη, τα έθνη κράτη δεν αποτελούν ομοιογενές μίγμα, αλλά αποτελούνται από πολλές κοινότητες/κοινωνικές ομάδες ανθρώπων που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Γενικά, ο αφορισμός ότι πχ το Αφγανιστάν είναι χώρα του Ισλάμ, άρα όλοι είναι ισλαμιστές δεν ισχύει-ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας ότι το Αφγανιστάν είχε ένα από τα ισχυρότερα ΚΚ του κόσμου(μην αναλωθούμε σε αυτό και στο νεοφονταμενταλιστικό θέμα του Αφγανιστάν σε αυτήν την συζήτηση). Οπότε πάλι επανερχόμαστε στην κοινότητα. Στην εξέταση/μελέτη του υποκειμένου εντός μιας κοινότητας, αρχικά πρέπει να ορίσεις την κοινότητα. Όχι να την εφεύρεις, αλλά να οριοθετήσεις το πεδίο δραστηριοποίησης του. Στο παράδειγμα του dawkins πχ η συγκεκριμένη κοπέλα αναθρεμένη σε μια συγκεκριμένη κοινότητα χριστιανών αμερικανών, έχει ανατραφεί με συγκεκριμένες αξίες, οι οποίες επηρεάζουν τον τρόπο ζωής της. Το ίδιο θα συνέβαινε κ άν ήταν αναθρεμένη σε μια κοινότητα ισλαμιστών. Οι θρησκείες αποτελούν πολιτισμικά χαρακτηριστικά κ ο εκάστοτε πολιτισμός αποτελεί πολύ απλοϊκά πρόταση ζωής. Μιλώντας για τρόπο ζωής κ αντανακλώμενες κοινωνικές δομές ας παρατηρήσει κανείς την σχέση ρωμαιοκαθολικισμού, προτεσταντισμού, τεχνοκρατικής αθεϊας και τα αξιακά συστήματα (για να μην θίξω το οικονομικό κομμάτι) του φεουδαλισμού, του κεϋνσιανού καπιταλισμού και του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού.

με καμία εχθρική διάθεση το πόρισμα του analogio θυμίζει μάλλον κακέκτυπο μεροληπτικού σοφίσματος.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 15