Σελίδες:
  • #1 από savarel στις 08 May 2003
  • Εχω αρχισει μαθηματα κιθαρας με καθηγητη εδω και 7 μηνες περιπου.Στην αρχη ηταν ιδιαιτερα βαρετα αλλα μολις εμαθα νοτες και ρυθμους ολα αλλαξαν .Ετσι αποφασισα να τελειωσω ολα τα επιπεδα τις κιθαρας .Θα ηθελα να μαθω ποσο καιρο θα μου παρει αυτο και ποσα ειναι αυτα τα επιπεδα ?
  • #2 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 19 May 2003
  •    Κρινοντας και απο μενα, αναλογα το διαβασμα και την "δεκτικοτητα" σου στην σπουδη! Για να καταλάβεις εγω τελειωσα την Αρμονια σε 21/2 χρονια, ενω αλλοι σε 4 ή 5!
  • #3 από Παναγιώτης στις 19 May 2003
  • Το πόσο καιρό θα πάρει, πρέπει να έχει να κάνει με τον καθηγητή και την μέθοδο που χρησιμοποιεί. Βέβαια, παίζει ρόλο και το πόσο διαβάζει κανείς και πόσο εύκολα "τα πιάνει" αυτά που διαβάζει, όπως είπε και ο sotriani. Εμένα, ο δικός μου ο δάσκαλος, μου λέει ότι σε 5 χρόνια (αν είμαι καλός μαθητής) θα έχω τελειώσει και όντως σε αυτούς τους 8 μήνες που πηγαίνω είδα μεγάλη πρόοδο.
    Για να δούμε τι θα δούμε.
  • #4 από savarel στις 19 May 2003
  • Sot exeis ptuxio h diplwma sthn armonia ??Poso kairo paizeis kithara ?
    Panagioti epeidh kai egw kanw peripou 7 mines , poio vivlio kaneis?
  • #5 από Παναγιώτης στις 20 May 2003
  • Για νότες κάνω το Berklee Vol1 και για ρυθμό το Solfege Rythmic. Το δεύτερο είναι ένα γαλλικό βιβλίο για ντραμς αλλά κάνει και για ρυθμό γενικά. Επίσης κάνω και ένα βιβλίο για θεωρία της μουσικής που είναι ενός Έλληνα (δεν θυμάμαι τώρα το όνομα του συγγραφέα) και λέγεται 'Η Κλασσική θεωρία της μουσικής'. Και έπεται και συνέχεια. Εσύ, τι βιβλία κάνεις;
  • #6 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 20 May 2003
  •     Εχω Πτυχιο Αρμονιας (ειδικο Αρμονιας με πιανο) Εκανα του Παουλ Χιντεμιτ! Παιζω πανω απο 15 χρονια κιθαρα!
  • #7 από savarel στις 20 May 2003
  • Egw kanw to boudouni . Einai pragmatika polu kalo vivlio kai se orismena shmeia arketa duskolo .... Einai plhres ( exei kai thewria kai praksh )) kai einai kai megalo gmt!!