Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: MACMISIAS στις 01/11/09, 15:32Παρέλαση λοιπόν. Παρέλαση για τον Κυριάκο τον κτηνοτρόφο από την Ευρυτανία που δεν γύρισε ποτέ στα πρόβατά του, παρέλαση για τον Κοκό που μιά χειροβομβίδα του έκαψε το πρόσωπο και δεν ήταν ποτέ ξανά "δανδής", για τον Κώστα που έχασε και τα δυό του πόδια από τα κρυοπαγήματα, για τα ορφανά του Γιώργου,του Πέτρου, του Θανάση...Παρέλαση για μιά ολόκληρη γενιά νέων παιδιών (γιατί ήταν νέα παιδιά τότε σαν και σας) που δώσανε τη ζωή τους κατά του φασισμού και υπέρ της ελευθερίας.Παρέλαση κατά του φασισμού και υπέρ της δημοκρατίας.Παρέλαση για να θυμόμαστε ότι μπορούμε να είμαστε και περήφανοι γι αυτή τη χώρα, εκτός από σκεπτικιστές.Υ.Γ Pappou φαντάζομαι ότι στη Κατοχή οι άνθρωποι θα πολέμησαν και για ένα χαρούπι...Για αυγό μάλλον θα κάναν επιχείρηση κομμάντο...(κωμικοτραγικό το σχόλιο φυσικά)To μόνο πρόβλημα στον συλλογισμό σου ξέρεις ποιό είναι Μακ? Ότι για να ξεμπλέξουμε με τον φασισμό στην Ελλάδα χρειάστηκε να περάσουν 30 χρόνια!!! Και σ' όλα αυτά τα χρόνια ξέρεις πόσες παρελάσεις έγιναν? Ουουουουουυυυυυυ!!!!(Το παραπάνω είναι σάτιρα, Germ!)Την ελευθερία δεν την θυμούνται οι άνθρωποι στις παρελάσεις αλλά την κερδίζουν σε κάθε στιγμή της ζωής τους. Και τις ιστορικές μνήμες και το αίμα που χύθηκε για ένα ψέμα, το θυμόμαστε εξ ολοκλήρου δεν κρατάμε επιλεκτικά ότι μας συμφέρει και ότι απλά χρειάζεται ώστε να διαπαιδαγωγήσουμε καινούρια θύματα, έτοιμα να πεθάνουν ενώ είναι ήδη νεκροί!(Αυτό είναι ύβρις, Germ. Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά...)
Παρέλαση λοιπόν. Παρέλαση για τον Κυριάκο τον κτηνοτρόφο από την Ευρυτανία που δεν γύρισε ποτέ στα πρόβατά του, παρέλαση για τον Κοκό που μιά χειροβομβίδα του έκαψε το πρόσωπο και δεν ήταν ποτέ ξανά "δανδής", για τον Κώστα που έχασε και τα δυό του πόδια από τα κρυοπαγήματα, για τα ορφανά του Γιώργου,του Πέτρου, του Θανάση...Παρέλαση για μιά ολόκληρη γενιά νέων παιδιών (γιατί ήταν νέα παιδιά τότε σαν και σας) που δώσανε τη ζωή τους κατά του φασισμού και υπέρ της ελευθερίας.Παρέλαση κατά του φασισμού και υπέρ της δημοκρατίας.Παρέλαση για να θυμόμαστε ότι μπορούμε να είμαστε και περήφανοι γι αυτή τη χώρα, εκτός από σκεπτικιστές.Υ.Γ Pappou φαντάζομαι ότι στη Κατοχή οι άνθρωποι θα πολέμησαν και για ένα χαρούπι...Για αυγό μάλλον θα κάναν επιχείρηση κομμάντο...(κωμικοτραγικό το σχόλιο φυσικά)
Μετά μπήκαν οι Γερμανοί, άρχισε η αντίσταση (άλλο έπος αυτό) και στο τέλος το υπέρτατο δράμα , ο εμφύλιος. Οι πολιτικές έγιναν σκληρές και απάνθρωπες. Εξορίες , βασανισμοί, αδικία και όλα αυτά με την επίφαση της "πατρίδας", της "σημαίας", των "βωμών και των εστιών". Τα ίδια πράγματα για τα οποία σύσσωμος πάλεψε ένας λαός, τώρα γίνονται για ένα κομμάτι του σύμβολα καταπίεσης και μίσους. Έρχεται η χούντα του 67 και εκεί πλέον μπαίνει η "ταφόπλακα" στο πραγματικό νόημα των συμβόλων. Ώσπου τελειώνει η δικτατορία με το δράμα της Κύπρου...Η μεταπολίτευση βρίσκει μιά Ελλάδα να προσπαθεί να εκσυγχρονιστεί και να επουλώσει πληγές. Πληγές που οι άλλες χώρες της Ευρώπης κλείσανε σιγά σιγά από το 1945 ήδη , εμείς καλούμαστε να κάνουμε το ίδιο πράγμα 30 χρόνια αργότερα. Αλλά αρχίζει πλέον η καχυποψία, ο σκεπτικισμός και ο ρεβανσισμός εκείνων που τόσα χρόνια διώχθηκαν και ταλαιπωρήθηκαν. Και γίνεται πλέον "εχθρός" η πατρίδα, η σημαία, τα "ιερά και τα όσια".
Παράθεση από: papous στις 02/11/09, 18:21Παράθεση από: MACMISIAS στις 01/11/09, 15:32Παρέλαση λοιπόν. Παρέλαση για τον Κυριάκο τον κτηνοτρόφο από την Ευρυτανία που δεν γύρισε ποτέ στα πρόβατά του, παρέλαση για τον Κοκό που μιά χειροβομβίδα του έκαψε το πρόσωπο και δεν ήταν ποτέ ξανά "δανδής", για τον Κώστα που έχασε και τα δυό του πόδια από τα κρυοπαγήματα, για τα ορφανά του Γιώργου,του Πέτρου, του Θανάση...Παρέλαση για μιά ολόκληρη γενιά νέων παιδιών (γιατί ήταν νέα παιδιά τότε σαν και σας) που δώσανε τη ζωή τους κατά του φασισμού και υπέρ της ελευθερίας.Παρέλαση κατά του φασισμού και υπέρ της δημοκρατίας.Παρέλαση για να θυμόμαστε ότι μπορούμε να είμαστε και περήφανοι γι αυτή τη χώρα, εκτός από σκεπτικιστές.Υ.Γ Pappou φαντάζομαι ότι στη Κατοχή οι άνθρωποι θα πολέμησαν και για ένα χαρούπι...Για αυγό μάλλον θα κάναν επιχείρηση κομμάντο...(κωμικοτραγικό το σχόλιο φυσικά)To μόνο πρόβλημα στον συλλογισμό σου ξέρεις ποιό είναι Μακ? Ότι για να ξεμπλέξουμε με τον φασισμό στην Ελλάδα χρειάστηκε να περάσουν 30 χρόνια!!! Και σ' όλα αυτά τα χρόνια ξέρεις πόσες παρελάσεις έγιναν? Ουουουουουυυυυυυ!!!!(Το παραπάνω είναι σάτιρα, Germ!)Την ελευθερία δεν την θυμούνται οι άνθρωποι στις παρελάσεις αλλά την κερδίζουν σε κάθε στιγμή της ζωής τους. Και τις ιστορικές μνήμες και το αίμα που χύθηκε για ένα ψέμα, το θυμόμαστε εξ ολοκλήρου δεν κρατάμε επιλεκτικά ότι μας συμφέρει και ότι απλά χρειάζεται ώστε να διαπαιδαγωγήσουμε καινούρια θύματα, έτοιμα να πεθάνουν ενώ είναι ήδη νεκροί!(Αυτό είναι ύβρις, Germ. Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά...)Μα παππού κι εγώ εδώ το ίδιο πράγμα λέωΠαράθεση από: MACMISIAS στις 01/11/09, 15:32Μετά μπήκαν οι Γερμανοί, άρχισε η αντίσταση (άλλο έπος αυτό) και στο τέλος το υπέρτατο δράμα , ο εμφύλιος. Οι πολιτικές έγιναν σκληρές και απάνθρωπες. Εξορίες , βασανισμοί, αδικία και όλα αυτά με την επίφαση της "πατρίδας", της "σημαίας", των "βωμών και των εστιών". Τα ίδια πράγματα για τα οποία σύσσωμος πάλεψε ένας λαός, τώρα γίνονται για ένα κομμάτι του σύμβολα καταπίεσης και μίσους. Έρχεται η χούντα του 67 και εκεί πλέον μπαίνει η "ταφόπλακα" στο πραγματικό νόημα των συμβόλων. Ώσπου τελειώνει η δικτατορία με το δράμα της Κύπρου...Η μεταπολίτευση βρίσκει μιά Ελλάδα να προσπαθεί να εκσυγχρονιστεί και να επουλώσει πληγές. Πληγές που οι άλλες χώρες της Ευρώπης κλείσανε σιγά σιγά από το 1945 ήδη , εμείς καλούμαστε να κάνουμε το ίδιο πράγμα 30 χρόνια αργότερα. Αλλά αρχίζει πλέον η καχυποψία, ο σκεπτικισμός και ο ρεβανσισμός εκείνων που τόσα χρόνια διώχθηκαν και ταλαιπωρήθηκαν. Και γίνεται πλέον "εχθρός" η πατρίδα, η σημαία, τα "ιερά και τα όσια". Το τι έγινε λοιπόν πάνω στη πλάτη αυτού του λαού είναι ιστορία κι έχει γραφτεί... Γιατί να μένουμε όμως μόνο σ'αυτά και να μην προσπαθήσουμε να ξαναβρούμε το πραγματικό νόημα των συμβόλων; Ξέρω ότι έχουν περάσει διαφορετικά πλέον στον κόσμο, αλλά δεν πειράζει ας έχουμε και τη ματαιοδοξία ότι μπορεί να στείλουμε το μήνυμα και που ξέρεις, σιγά σιγά ίσως το ξαναβρούμε κιόλας...
Και γιατι επιτελους ειναι η Ελλαδα ειδικη περιπτωση? Ας το αιτιολογησει καποιος ΣΟΒΑΡΑ αυτο.
Για κατσε ρε germ γιατι αρχιζω και τα παιρνω τωρα..Γιατι ενας λαος πρεπει να εχει κοινα συμβολα κοινα πιστευω και κοινες επιθυμιες?Και γιατι ο %$@#%#^$ ο πολεμος να εναι και καταρα και ευλογια?Για τον Γλεζο μη τα ξαναλεμε.Οι συνθηκες ηταν ιδιαιτερες.Αντι να κοιταξουμε να βρουμε τις αιτιες αυτου του διχασμου των Ελληνων(φασιστες,βασιλιαδες,πολεμοι) καθομαστε και κλαιγομαστε για τα χαμενα συμβολα..
Όχι στις μαθητικές παρελάσεις γιατί εκτός από μια μέρα εκτός σχολείου μόνο προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν μεταξύ των μαθητών.Εξηγούμαι...1ον) Σίγουρα πολλοί από εμάς θα είχαμε συμμαθητές που για τον Α η Β λόγο έφυγαν από τη χώρα τους και ήρθαν εδώ και σίγουρα θα υπήρχαν 2-3 μαθητές που τους πείραζαν (ή και πειράζαμε) λίγο ή και λίγο παραπάνω ακόμα (κακά τα ψέματα, τα παιδιά από το δημοτικό μέχρι το γυμνάσιο τα κάνουν αυτά και περίπου στο λύκειο αρχίζουν να βλέπουν τα πράγματα λίγο πιο σοβαρά). Φανταστείτε τι αντιμετώπιση θα μπορούσε* να έχει ένας τέτοιος μαθητής από τα παραπάνω παιδιά (το τονίζω γιατί, παιδιά είναι, δεν περιμένω να καθίσουν να το σκεφτούν στα σοβαρά) αν θέλουν να πάρουν μέρος στην παρέλαση ή αν δεν θέλουν να πάρουν μέρος ή αν θέλουν και δεν τους αφήσει ο δάσκαλος γιατί δεν είναι Έλληνες....Και, φυσικά, όλοι ξέρουμε τι γίνεται αν αυτός που θα βγάλει την καλύτερη βαθμολογία, άρα θα πάρει και τη σημαία, είναι αλλοδαπός....
Μα παππού κι εγώ εδώ το ίδιο πράγμα λέω
Αν και ο macmisias λέει κάποια σωστά πράγματα αδυνατεί να καταλάβει ότι οι περισσότεροι δεν διαφωνούν με τον εορτασμό αυτό καθαυτό της 28ης αλλά με τον τρόπο που γίνεται αυτός,δηλαδή τις παρελάσεις.Προσωπικά μένω ασυγκίνητος μπροστά στις ιδέες και στα σύμβολα οποιοδήποτε έθνους αλλά αυτό δεν θα με οδηγήσει στο να χαρακτηρίσω φασίστα όποιον θέλει να τιμήσει την μνήμη των ανθρώπων που αγωνίστηκαν στην Αλβανία,ίσα ίσα τους σέβομαι απεριόριστα.Πιστεύω όμως ότι αυτό πρέπει ν γίνεται(ιδιαίτερα σε μαθητές) με έναν τρόπο διδακτικό που να εξηγεί τα πώς και γιατί αποστασιοποιημένα από τις πατριωτικές φανφάρες που να καλύπτει σε ένα βαθμό τουλάχιστον την μηδενική ιστορική γνώση που λαμβάνουμε στο σχολείο.Και mac μην μου πεις ότι το κάνουν αυτό οι παρελάσεις,εγώ θυμάμαι όταν παρέλαυνα δημοτικό-γυμνάσιο περίμενα να τελειώσει το όλο σκηνικό για να πάω στα goodys με τα κορίτσια.Α λάθος ξέχασα, είχαμε και γιορτές στο σχολείο που τραγουδάγαμε το κοροιδο μουσολίνι και διαβάζαμε ποιηματάκια.Πολύ κατατοπιστικό.Y.Γ.Ποιός εξύμνησε το αρχ**ι τον Ζαχαριάδη?Υ.Γ.2Εξήγησε το μια αν μπορείς τι εννοείς σχετικά με τον Πλουμπίδηedit:Μου ήρθε ξαφνικά λόγω του θέματος.Στον "υπολοχαγό νατάσσα" ο Παπαμιχαήλ σε ποιά αντιστασιακή ομάδα ανήκε?Ή αντιστεκόταν μόνος του? rofl ιστορική παιδεία.
Προσωπικά μένω ασυγκίνητος μπροστά στις ιδέες και στα σύμβολα οποιοδήποτε έθνους αλλά αυτό δεν θα με οδηγήσει στο να χαρακτηρίσω φασίστα όποιον θέλει να τιμήσει την μνήμη των ανθρώπων που αγωνίστηκαν στην Αλβανία,ίσα ίσα τους σέβομαι απεριόριστα.Πιστεύω όμως ότι αυτό πρέπει ν γίνεται(ιδιαίτερα σε μαθητές) με έναν τρόπο διδακτικό που να εξηγεί τα πώς και γιατί αποστασιοποιημένα από τις πατριωτικές φανφάρες που να καλύπτει σε ένα βαθμό τουλάχιστον την μηδενική ιστορική γνώση που λαμβάνουμε στο σχολείο.
Αφού μένεις ασυγκίνητος με τις ιδέες κ τα σύμβολα οποιουδήποτε έθνους άρα και του ελληνικού θέτεις τον εαυτό σου αυτομάτως εκτός έθνους. Επίσης φαντάζομαι απο τα λεγόμενα σου ότι θεωρείς και βλάκες όσους υπερασπίστηκαν τα σύνορά μας το 1940. Θεωρείς "χαζομάρα" την επανάσταση των υπόδουλων Ελλήνων το 1821.Η καλύτερα όπως λές και εσύ σε αφήνουν απολύτως αδιάφορο.Ισχύουν αυτά που λέω ή οχι?
Όχι στις μαθητικές παρελάσεις γιατί εκτός από μια μέρα εκτός σχολείου μόνο προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν μεταξύ των μαθητών.Εξηγούμαι...1ον) Σίγουρα πολλοί από εμάς θα είχαμε συμμαθητές που για τον Α η Β λόγο έφυγαν από τη χώρα τους και ήρθαν εδώ και σίγουρα θα υπήρχαν 2-3 μαθητές που τους πείραζαν (ή και πειράζαμε) λίγο ή και λίγο παραπάνω ακόμα (κακά τα ψέματα, τα παιδιά από το δημοτικό μέχρι το γυμνάσιο τα κάνουν αυτά και περίπου στο λύκειο αρχίζουν να βλέπουν τα πράγματα λίγο πιο σοβαρά). Φανταστείτε τι αντιμετώπιση θα μπορούσε* να έχει ένας τέτοιος μαθητής από τα παραπάνω παιδιά (το τονίζω γιατί, παιδιά είναι, δεν περιμένω να καθίσουν να το σκεφτούν στα σοβαρά) αν θέλουν να πάρουν μέρος στην παρέλαση ή αν δεν θέλουν να πάρουν μέρος ή αν θέλουν και δεν τους αφήσει ο δάσκαλος γιατί δεν είναι Έλληνες....Και, φυσικά, όλοι ξέρουμε τι γίνεται αν αυτός που θα βγάλει την καλύτερη βαθμολογία, άρα θα πάρει και τη σημαία, είναι αλλοδαπός....2ον) Μερικά παιδιά που βαδίζουν σε σειρά δεν μπορεί σε τίποτα να θυμίσει τους μεγαλύτερους τους αγώνες του 40' ή του 1821 και σίγουρα δεν θυμίζει τίποτα στη γενιά του 90' που δεν έχει ζήσει τίποτα από αυτά. Μπορούν να τα μάθουν είτε στην τάξη (ή μάλλον θα μπορούσαν αν δεν είχε υποστεί τέτοιο "βιασμό" η Ιστορία στα σχολικά βιβλία) είτε από αυτούς που τα έζησαν. *Θα μπορούσε, λέω, και δεν είμαι απόλυτος γιατί προσωπικά δεν θυμάμαι να έχει συμβεί κάτι τέτοιο στο σχολείο μου (δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο) αλλά ακόμα και περιπτώσεις μετρημένες στα δάχτυλα να είναι δεν είναι αμελητέες γιατί μιλάμε για ανθρώπους εδώ.
Επίσης:Παράθεση από: Kiratzoharris στις 03/11/09, 00:49Για κατσε ρε germ γιατι αρχιζω και τα παιρνω τωρα..Γιατι ενας λαος πρεπει να εχει κοινα συμβολα κοινα πιστευω και κοινες επιθυμιες?Και γιατι ο %$@#%#^$ ο πολεμος να εναι και καταρα και ευλογια?Για τον Γλεζο μη τα ξαναλεμε.Οι συνθηκες ηταν ιδιαιτερες.Αντι να κοιταξουμε να βρουμε τις αιτιες αυτου του διχασμου των Ελληνων(φασιστες,βασιλιαδες,πολεμοι) καθομαστε και κλαιγομαστε για τα χαμενα συμβολα.. 1)Κατοχή...Κοινό σύμβολο η σημαία. Κοινό πιστεύω η αντίσταση στο κατακτητή. Κοινή επιθυμία το να διωχθεί από τη χώρα...Αλλά και κάτι ακόμα για τον Γλέζο. Εξήγησέ μας Κιράτζο σε παρακαλώ τις ιδιαίτερες συνθήκες που κάνουν έναν αριστερό να υψώνει την Εθνική σημαία. Μόνο σε τέτοιες περιπτώσεις επιτρέπεται και ποιές είναι αυτές;2) και το Κ.Κ.Ε του Ζαχαριάδη...
Αυτό είναι και μια απάντηση στον Κιράτζο ο οποίος απορεί με την αναγκαιότητα υπάρξεως κοινών συμβόλων και άρα αξιών στον "λαό", όπου λαός: τα μέλη μιας κοινωνίας. Απορώ κι εγώ με την σειρά μου με την απορία του.
ΠαράθεσηΑυτό είναι και μια απάντηση στον Κιράτζο ο οποίος απορεί με την αναγκαιότητα υπάρξεως κοινών συμβόλων και άρα αξιών στον "λαό", όπου λαός: τα μέλη μιας κοινωνίας. Απορώ κι εγώ με την σειρά μου με την απορία του.Τα συμβολα γινονται αυτοματα και αξιες?Ποιο ειναι το συμβολο της ελευθεριας ας πουμε?Η της ισοτητας?Οι αξιες υπαρχουν στο μυαλο καποιου.Οι αξιες δεν ειναι αξιες ενος λαου αλλα ολων των λαων. Μπορει να φαινονται μεγαλα λογια ολα αυτα αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερα απο το κοινο πιστευω των αλων κλπ.Και ξαναματαλεω.Οταν η χωρα βρισκεται σε ενα πολεμο οπως ειπαν και παραπανω φυσικα συσπειρωνεται και βαζει μπροστα συμβολα κλπ.Τωρα δεν εχουμε πολεμο.
Μακ..γιατι μου τα λες ολα αυτα?Πιστευεις οτι εγω τον Ζαχαριαδη τον εχω σε εκτιμιση?Βασικα τον Ζαχαριαδη μονο το ΚΚΕ τον εχει..Το οτι εξαπατησε τον κοσμο ο Ζαχαριαδης και γενικως η ηγεσια του ΚΚΕ με τα σχεδια της εγκαθυδρισης μιας μικρης ΕΣΣΔ εδω δεν παυει το γεγονος οτι ο εμφυλιος ηταν στη βαση του ενας πολεμος ταξικος που ομως πηρε διαστασεις τραγωδιας..Οσο για τον ''πολεμο'' που λες μονο κακο θα εκανε ο απροσανατολισμος του κοσμου σε κοινα πιστευω και αξιες αφου το θεμα ειναι ξεκαθαρο και εχει να κανει με το οικονομικοπολιτικο συστημα που ζουμε(ας μην αναλωθουμε σε αυτο)..Και κατι κκεδιστικο..Τυχαινει τα ταξικα χαρακτηριστικα να μην εχουν χρωμα και εθνικοτητα..Παντου θα υπαρχουν αυτοι που εχουν το κεφαλαιο και αυτοι που δουλευουν για αυτους που το εχουν..