Αποστολέας Θέμα: Προτυπος Εσωτερικός κανονισμός λειτουργιας ΑΕΙ  (Αναγνώστηκε 5875 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος FAIRY-The return!

  • Νεραϊδοπαρμένη
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Γυναίκα
  • que serra serra.
    • Προφίλ
    • 90ίλες
Λογικά, όσοι απο εσάς είστε φοιτητές και έχετε παρακολουθήσει κάποια συνέλευση ή ασχολείστε με τα πολιτικά θα έχετε ακούσει περι του εσωτερικού κανονισμού που καλούνται τα πανεπιστήμια να εφαρμόσουν. Παρ' όλα αυτά επειδή δεν είναι ευρέως γνωστό, (πανε να το κανούν λίγο σιωπηλά) παραθέτω εδώ μερικά απτα βασικά άρθρα του, από τα οποία φαίνονται τα πολλά κοινά που έχει με αυτά που έλεγε πέρυσι η κυβέρνηση και η υπουργός παιδείας:

Αρθρο 59
Τετραετές ακαδημαϊκό-αναπτυξιακό πρόγραμμα - Ετήσιος απολογισμός
3. Ως προς το οικονομικό σκέλος, το τετραετές ακαδημαϊκό-αναπτυξιακό πρόγραμμα κάθε Α.Ε.Ι. εξειδικεύεται:
α) στις λειτουργικές δαπάνες,
β) στις επενδύσεις,
γ) σε όλο το προσωπικό κάθε κατηγορίας,
δ) στην πλήρη καταγραφή και αξιοποίηση της περιουσίας του ιδρύματος και
ε) στον προγραμματισμό της χρηματοδότησης του από άλλες πηγές, εκτός του κρατικού προϋπολογισμού.

10.   Τα Α.Ε.Ι. συμμετέχουν στη χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων τους με τα έσοδά τους από τρίτες πηγές, από τις προσόδους της περιουσίας τους και από άλλες πηγές και έχουν την ευθύνη της διαχείρισης των πόρων που προέρχονται τόσο από την περιουσία τους και άλλες πηγές όσο και από την κρατική επιχορήγηση.


Άρθρο 16
Διάρκεια φοίτησης

1.   α) Με την επιφύλαξη της δυνατότητας ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών κατά ένα εξάμηνο νωρίτερα από τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με τον Κανονισμό λειτουργίας κάθε Σχολής ή Τμήματος, η ανώτατη διάρκεια φοίτησης αντιστοιχεί στο διπλάσιο της ελάχιστης διάρκειας των προπτυχιακών σπουδών που ορίζεται στο ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών κάθε Σχολής ή Τμήματος.
β) Φοιτητές ή σπουδαστές που, κατά την έναρξη ισχύος του ν. 3549/2007 (Α΄ 69), δεν έχουν συμπληρώσει ακόμη τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της Σχολής ή του Τμήματος που είναι εγγεγραμμένοι, μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους μέχρι τη συμπλήρωση του ελάχιστου αυτού αριθμού εξαμήνων και πέραν αυτού, αυτοδικαίως, επί πέντε (5) επιπλέον ακαδημαϊκά έτη.
3.   Κατά τη διάρκεια του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους η Γραμματεία της οικείας Σχολής ή Τμήματος καταρτίζει κατάλογο διαγραφέντων φοιτητών ή σπουδαστών, τον οποίο γνωστοποιεί στα όργανα της Σχολής ή του Τμήματος και σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του ιδρύματος. Οι φοιτητές ή σπουδαστές που χάνουν αυτοδικαίως, κατά τα ανωτέρω, τη φοιτητική ή σπουδαστική ιδιότητα, δεν έχουν πλέον δικαίωμα συμμετοχής στη διδασκαλία των μαθημάτων και στις εξετάσεις και, τυχόν προσερχόμενοι, δεν γίνονται δεκτοί ως εξεταζόμενοι, δεν συμμετέχουν στα οικεία συλλογικά όργανα εκπροσώπησης των φοιτητών ή σπουδαστών και δεν έχουν εν γένει δικαίωμα συμμετοχής στο Α.Ε.Ι. με την ιδιότητα του φοιτητή ή σπουδαστή.

Άρθρο 53
Άλλες υποτροφίες και δάνεια


2.   Φοιτητές ή σπουδαστές, οι οποίοι αντιμετωπίζουν αποδεδειγμένα σοβαρά οικονομικά προβλήματα, έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν άτοκα εκπαιδευτικά δάνεια από πιστωτικά ιδρύματα της χώρας που επιδοτούνται από το Κράτος, εφόσον έχουν εξεταστεί με επιτυχία σε όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα του προηγούμενου εξαμήνου από το εξάμηνο στο οποίο φοιτούν και δεν έχουν υπερβεί την ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Το ποσό του δανείου καταβάλλεται τμηματικά σε δόσεις στους δικαιούχους στο τέλος κάθε εξαμήνου, ανάλογα με την πρόοδο των σπουδών τους ανά εξάμηνο. Η αποπληρωμή των δανείων γίνεται τμηματικά με ευνοϊκούς όρους μετά από πενταετή άσκηση επαγγέλματος και σε κάθε περίπτωση σε δεκαπέντε (15) έτη από τη λήψη του συνολικού ποσού του δανείου. Η διαδικασία και οι λεπτομέρειες χορήγησης άτοκων εκπαιδευτικών δανείων καθορίζονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.

Άρθρο 29
Πιστωτικές μονάδες

Η Γ.Σ. της Σχολής ή Τμήματος ή το Συμβούλιο της Σχολής αποδίδουν πιστωτικές μονάδες σε κάθε αυτοτελές εκπαιδευτικό συστατικό στοιχείο ή δραστηριότητα του προγράμματος σπουδών με βάση την εκτίμηση των οικείων διδασκόντων ή υπευθύνων για τον φόρτο εργασίας που απαιτείται να καταβάλει κάθε φοιτητής ή σπουδαστής για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων ή των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιδιώκονται εκάστοτε με κάθε τέτοιο συγκεκριμένο στοιχείο ή δραστηριότητα, λαμβανομένου υπόψη του συνολικού φόρτου εργασίας που απαιτείται για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός (1) ακαδημαϊκού έτους πλήρους φοίτησης και του ελάχιστου και ανώτατου ορίου πιστωτικών μονάδων, οι οποίες μπορούν να αποδοθούν συνολικά σε ένα πρόγραμμα σπουδών σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας. Οι πιστωτικές μονάδες αποδίδονται σε κάθε μάθημα, πρακτική άσκηση, πτυχιακή ή διπλωματική εργασία και ο,τιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών για την επίτευξη των επιδιωκόμενων αντικειμενικών στόχων ή μαθησιακών αποτελεσμάτων και εκφράζουν τον χρόνο, τον οποίο υπολογίζεται ότι χρειάζεται να δαπανήσει κατά μέσο όρο ένας φοιτητής ή σπουδαστής για να επιτύχει τους στόχους ή τα αποτελέσματα αυτά.


Αυτόν τον κανονισμό τωρα το κάθε πανεπιστήμιο καλείται απο μόνο του να επιλέξει αν θα τον εφαρμόσει ή οχι
Παντως εμένα δεν μου φαίνεται και πολύ διαφορετικό απο αυτά που έλεγε πέρυσι η Μαριετα ::)
« Τελευταία τροποποίηση: 04/04/08, 19:15 από scurlet fairy »

Αποσυνδεδεμένος Fteo

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1423
  • Φύλο: Άντρας
  • If it's too loud, you are too old!
    • Προφίλ
    • The Thermoshredders
Τι ψάχνεις τώρα? Έχουν αρχίσει οι προετοιμασίες για τις εκλογές και κάθε παράταξη κυνηγά ψήφους αναλόγως το χαρτί που έχει να παίξει. Οι αριστεροί πουλάνε επανάσταση, οι δεξιοί κάνουν πάρτυ σε κλαμπ και μπουζούκια και η πασπ που πραγματικά δεν ξέρω σε ποια πλευρά ανήκει πια είναι κάπου στη μέση.  Ο κάθε σκεπτόμενος φοιτητής έχει ακούει την ίδια καραμέλα από την κάθε παράταξη κάθε χρόνο έιτε είναι νόμος πλαίσιο είτε είναι ΠΣΕ είτε οτιδήποτε άλλο. Εγώ πια έχω κουραστεί 4 χρόνια τώρα και το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι αντί να βρουν οι παρατάξεις τα σημεία που συμφωνούν και να παράγουν ΕΡΓΟ και να υπερασπίζονται τα συμφέροντα μας το μόνο που κάνουν είναι να κολλάνε αφίσες και να "στολίζουν" τα πανεπιστήμια. Εγώ φέτος θα απέχω από τις εκλογές γιατί πολύ απλά δε βλέπω το νόημα να συμμετέχω. Προσωπική μου γνώμη πάνω στο παραπάνω κείμενο είναι ότι κάποιες αλλαγές έπρεπε να γίνουν χρόνια τώρα... Αλλά έχουμε καταντήσει ουραγοί της Ευρώπης και λέμε απλά ένα ξερό ΟΧΙ σε οποιαδήποτε αλλαγή. Και εγώ στήριξα το κίνημα πέρσι, αλλά όταν οι αριστεροί μου κάνουν κατάληψη στη σχολή μου μόνο και μόνο για συσπείρωση και εγώ χάνω εξεταστικές, ενώ ο πατέρας μου  δουλεύει 12ωρα για να αντεπεξέλθει το κόστος 2 φοιτητών στην επαρχία και εγώ προσπαθώ να προλάβω δουλειά και 1242352 εργασίες κάθε εβδομάδα, γίνομαι έξω φρενών. Εκλογές και πολιτικό παιχνίδι? Ευχαριστώ δεν θα πάρω...

Αποσυνδεδεμένος Υπνοβάτης...

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1369
  • Φύλο: Άντρας
  • I love it when it rains potatoes
    • Προφίλ
    • Ypnovatis
Να και κάποιος λογικός... Αποχή από τις φοιτητικές εκλογές, μιας και δεν μπορούμε να το κάνουμε στις βουλευτικές για να καταλάβουν ότι δε θέλουμς φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αυτό το μπουρδέλο που βλέπω καθημερινά στο Χημείο ας πούμε ίσως ήταν πολύ καλύτερο αν δεν είχε τόοοοοοοοσες πολλές και άχρηστες αφίσες παντού... Άσε να μην αρχίσω γιατί ούτε αύριο δε θα τελειώσω...

Αποσυνδεδεμένος Fteo

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1423
  • Φύλο: Άντρας
  • If it's too loud, you are too old!
    • Προφίλ
    • The Thermoshredders
Και να φανταστείς ότι είμαι ο πρώτος που υπερασπίζεται το δικαίωμα της ψήφου... Απλά δε βλέπω το νόημα ρε γμτ

Αποσυνδεδεμένος kk.roukou

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Γενικά, θετική εξέλιξη μου φαίνεται.... ::)

Επίσης ο νόμος θα πρέπει να προβλέπει οι καθηγητές και τα στελέχη που φέρνουν χρηματοδότηση από τρίτους στο Πανεπιστήμιο, να δικαιούνται κάποιο ποσοστό. Αν είναι από το εξωτερικό να είναι και αφορολόγητο. (Ναι, ένας προφέσσορας που αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει στο εργαστήριό του δουλειά 2 εκ. Euro από τη Siemens, αξίζει (αν θέλει) να κυκλοφορεί με mercedes περισσότερο από αυτόν που είπε το "Μπές μεσ' το καμπριολέ")

Επιπλέον, πρέπει να βρεθεί και ένα σύστημα ώστε οι φοιτητές -για 8-10 ώρες την ημέρα- να γυρίζουν στους διαδρόμους σε κλειστούς βρόχους "αμφιθέατρο-αίθουσα διδασκαλίας-βιβλιοθήκη-αίθουσα υπολογιστών-αναγνωστήριο-αμφιθέατρο". Και τον υπόλοιπο χρόνο να βρεθεί ένας τρόπος να έχουν το μυαλό τους στο αντικείμενο που σπουδάζουν. Έτσι ίσως και να καταφέρουν να δουν την πραγματική διάσταση της επιστήμης, την αξία της γνώσης και το ρόλο του επιστήμονα. Ίσως με τον τρόπο αυτό να ανοίξουν οι ορίζοντές τους και ξεφύγουν από το όνειρο του διορισμού στο δημόσιο, του πληθωριστικού (χωρίς ποιοτικό αντίκρυσμα) εργασιακού δικαιώματος, το κομματικό τραπεζάκι, τις συνελεύσεις και τη συγγραφή βλακωδών κειμένων με μαρκαδόρους στη λαδόκολα (ή στο πίσω μέρος της αφίσας).

Τουλάχιστον αυτό κάνουν "οι άλλοι". Εννοώ αυτούς "τους άλλους" από τους οποίους αγοράζουμε τεχνολογία, περιμένουμε νέες θεραπείες και παίρνουμε μαθήματα δημοκρατίας (μέσω της διαφάνειας και της οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης - υγείας- παιδείας κλπ). Ναι, εννοώ αυτούς που το μόνο που έχουμε να τους προσφέρουμε είναι το the famous greek mousaka, το greek salad και μια βιασμένη από αυθαίρετα και πλαστικές πινακίδες φυσική ομορφιά.


Αποσυνδεδεμένος FAIRY-The return!

  • Νεραϊδοπαρμένη
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Γυναίκα
  • que serra serra.
    • Προφίλ
    • 90ίλες
@Fteo Και εγώ είμαι και κατά των φοιτητικών εκλογών και κατά αυτής της παραφροσύνης και του φανατισμού που γίνεται με τις παρατάξεις. Κατα την γνώμη μου όχι παρατάξεις στις σχολές, αλλά οχι και εταιρίες. Στα πανεπιστήμια της ευρώπης αντί για τραπεζάκια φοιτητικών παρατάξεων βλέπεις τραπεζάκια εταιριών (simens, sony Κλπ) .

@kk.roukou κανεις πλακα ετσι?

Αποσυνδεδεμένος kk.roukou

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
...

@kk.roukou κανεις πλακα ετσι?

Δεν κάνω καθόλου πλάκα. Πλάκα μπορείς να κάνεις άμα χάσει η Εθνική στο Μπάσκετ. Όταν η ασχετοσύνη, το σκονάκι, τα "συνεργεία" και η οκνηρία στην ανώτατη εκπαίδευση θεωρείται ιερό κεκτημένο δικαίωμα ΔΕΝ χωράει πλάκα. Και όταν η ανώτατη εκπαίδευση είναι στο έλεος 10-20 διανοητικά καθηστερημένων στα κομματικά τραπεζάκια... πάλι δεν χωράει πλάκα. Νομίζω ότι αυτό που χρειάζεται είναι κάποιος να πάρει μια βοϊδό###τσα και να τους σκορπίσει. Μη το πάρετε τοις μετρητοίς .... το εννοώ "κινηματογραφικά"..... περίπου όπως λέγεται ότι μπήκε ο ιησούς και "πλακωσε" τους εμπόρους στο ναό.  Στην εποχή μας, για κάτι τέτοιους δεν χρειάζονται πραγματικοί βούρδουλες. Η κοινότητα πρέπει να ξυπνήσει και να τους απαξιώσει. Αρκεί αυτό.

Αποσυνδεδεμένος FAIRY-The return!

  • Νεραϊδοπαρμένη
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Γυναίκα
  • que serra serra.
    • Προφίλ
    • 90ίλες
Επίσης ο νόμος θα πρέπει να προβλέπει οι καθηγητές και τα στελέχη που φέρνουν χρηματοδότηση από τρίτους στο Πανεπιστήμιο, να δικαιούνται κάποιο ποσοστό. Αν είναι από το εξωτερικό να είναι και αφορολόγητο. (Ναι, ένας προφέσσορας που αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει στο εργαστήριό του δουλειά 2 εκ. Euro από τη Siemens, αξίζει (αν θέλει) να κυκλοφορεί με mercedes περισσότερο από αυτόν που είπε το "Μπές μεσ' το καμπριολέ")
Δηλαδή στόχος των προφεσσορων να ειναι πως θα βρούν τον τρόπο να φέρουν τα προϊόντα της εταιρίας που τους δίνει περισσότερο ποσοστό για να μπορούν να πάρουν την μερσεντες!? Ωραίοι προφεσσοροι!
Και γιατί αυτά τα 2εκ που χρειάζονται τα μηχανήματα απο τη simens να μην τα δώσει το κράτος?? ??Γιατι αυτή η δουλειά και αυτά τα προγράμματα να μην χρηματοδοτούνται απτο κράτος?

Αυτο:
Παράθεση
Επιπλέον, πρέπει να βρεθεί και ένα σύστημα ώστε οι φοιτητές -για 8-10 ώρες την ημέρα- να γυρίζουν στους διαδρόμους σε κλειστούς βρόχους "αμφιθέατρο-αίθουσα διδασκαλίας-βιβλιοθήκη-αίθουσα υπολογιστών-αναγνωστήριο-αμφιθέατρο". Και τον υπόλοιπο χρόνο να βρεθεί ένας τρόπος να έχουν το μυαλό τους στο αντικείμενο που σπουδάζουν.
Ερχεται σε πλήρη αντίθεση με αυτό:
Παράθεση
Ίσως με τον τρόπο αυτό να ανοίξουν οι ορίζοντές τους
Γιατί το να περιορίζεται η γνώση και όλη σου η δραστηριοτητα σου σε ενα αντικείμενο φέρνει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Παράθεση
του πληθωριστικού (χωρίς ποιοτικό αντίκρυσμα) εργασιακού δικαιώματος, το κομματικό τραπεζάκι, τις συνελεύσεις και τη συγγραφή βλακωδών κειμένων με μαρκαδόρους στη λαδόκολα (ή στο πίσω μέρος της αφίσας).
Και όταν αυτοί οι στενόμυαλοι φοιτητές που το μόνο που θα ξέρουν είναι το αντικείμενο που σπούδασαν βγούν στην κοινωνία, τι πολιτική αποψη θα έχουν ? Μαλλον δεν θα έχουν ε?
Γιατι αυτό που λές εσυ είναι ότι όσο κάποιος σπουδάζει δεν πρέπει να ασχολείται και να ψάχνεται καθόλου με τα πολιτικά. Σου είπα και εγω διαφωνώ με τις παρατάξεις. Αλλά αλλο το ένα αλλο το αλλο.

Αποσυνδεδεμένος kk.roukou

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
...
Και γιατί αυτά τα 2εκ που χρειάζονται τα μηχανήματα απο τη simens να μην τα δώσει το κράτος?? ??Γιατι αυτή η δουλειά και αυτά τα προγράμματα να μην χρηματοδοτούνται απτο κράτος?

Αν και είναι απλά αφελής η τοποθέτησή σου, θα σου δώσω μια σύντομη απάντηση: "Γιατί το κράτος το πληρώνω εγώ από τους φόρους μου, κι εγώ δε γουστάρω τα λεφτά μου να επενδύονται σε αργόσχολους." Τίμιο? Ας πάει το κράτος να τα δώσει στους άπορους/άνεργους καλύτερα. 
Και αν οι προφεσσόροι δεν είναι αργόσχολοι, ας τα αντλήσουν μόνοι τους. Κι αν αξιολογηθούν και αποδείξουν ότι μπορούν να το κάνουν με επιτυχία, ας επενδυθούν και κάποια από τα δικά μου μετά.


Παράθεση
Ίσως με τον τρόπο αυτό να ανοίξουν οι ορίζοντές τους
Γιατί το να περιορίζεται η γνώση και όλη σου η δραστηριοτητα σου σε ενα αντικείμενο φέρνει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Η διεύρυνση των οριζόντων απαιτεί αντίληψη, οξυδέρκεια και ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Η καλύτερη γυμναστική γι αυτό είναι η εν τω βάθει ενασχόληση με οποιοδήποτε αντικείμενο. Καλύτερα λίγα χρόνια ουσιαστική προσήλωση σε κάτι το οποίο οδηγεί σε ανάπτυξη της πνευματικής επάρκειας για το ο,τιδήποτε, παρά μια ζωή πασάλειμα σε 5 "περιοχές" στο όνομα της "σφαιρικής" ανάπτυξης γνώσεων. 

Παράθεση
του πληθωριστικού (χωρίς ποιοτικό αντίκρυσμα) εργασιακού δικαιώματος, το κομματικό τραπεζάκι, τις συνελεύσεις και τη συγγραφή βλακωδών κειμένων με μαρκαδόρους στη λαδόκολα (ή στο πίσω μέρος της αφίσας).
Και όταν αυτοί οι στενόμυαλοι φοιτητές που το μόνο που θα ξέρουν είναι το αντικείμενο που σπούδασαν βγούν στην κοινωνία, τι πολιτική αποψη θα έχουν ? Μαλλον δεν θα έχουν ε?

Δεν κατάλαβα.. είσαι της άποψης ότι αυτά τα παιδιά είναι πολιτικοποιημένα άτομα, που αναπτύσσουν πολιτικές θέσεις, και προετοιμάζονται για ουσιαστική συμμετοχή στα πολιτικά δρώμενα? Αν ναι, κάνεις λάθος. Δεν είναι έτσι.... τα παιδιά αυτά απλά παπαγαλίζουν ηλίθιες ατάκες.

Αποσυνδεδεμένος FAIRY-The return!

  • Νεραϊδοπαρμένη
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Γυναίκα
  • que serra serra.
    • Προφίλ
    • 90ίλες
Αν και είναι απλά αφελής η τοποθέτησή σου, θα σου δώσω μια σύντομη απάντηση: "Γιατί το κράτος το πληρώνω εγώ από τους φόρους μου, κι εγώ δε γουστάρω τα λεφτά μου να επενδύονται σε αργόσχολους." Τίμιο? Ας πάει το κράτος να τα δώσει στους άπορους/άνεργους καλύτερα. 

Δηλαδή εσένα σε πηράζει το κράτος να επενδύσει τα λεφτά σου (οπως λες) στα πανεπιστήμια και δεν σε πειράζει να τα "επενδύει" ο κάθε υπουργός στις βίλες και στα αυτοκίνητά του ή στον στρατιωτικό εξοπλισμό?

Νομίζω ότι αυτά που λές ερχονται σε αντιθεση μεταξύ τους. Απο τη μία θές σωστά πανεπιστήμια όπως τα ευρωπαϊκά, και απο την αλλη δεν δεχεσαι την χρηματοδότηση τους απο το κράτος??  ??? :o
Παράθεση
Η διεύρυνση των οριζόντων απαιτεί αντίληψη, οξυδέρκεια και ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Η καλύτερη γυμναστική γι αυτό είναι η εν τω βάθει ενασχόληση με οποιοδήποτε αντικείμενο. Καλύτερα λίγα χρόνια ουσιαστική προσήλωση σε κάτι το οποίο οδηγεί σε ανάπτυξη της πνευματικής επάρκειας για το ο,τιδήποτε, παρά μια ζωή πασάλειμα σε 5 "περιοχές" στο όνομα της "σφαιρικής" ανάπτυξης γνώσεων.

Σε αυτό απλώς διαφωνώ. Το να τελειώσω εγώ τη σχολή μου ξέροντας τα πάντα γύρω από έναν υπολογιστή, αλλά να μην ξέρω 5 βασικά πράγματα γύρω απ'τις πολιτικές, ιατρικές ή οτιδήποτε άλλες εξελίξεις δεν νομιζω ότι είναι και το καλύτερο. Η διευρυνση των οριζόντων γίνεται με την πολύπλευρη γνώση όχι με την μονομερής.

Παράθεση
Δεν κατάλαβα.. είσαι της άποψης ότι αυτά τα παιδιά είναι πολιτικοποιημένα άτομα, που αναπτύσσουν πολιτικές θέσεις, και προετοιμάζονται για ουσιαστική συμμετοχή στα πολιτικά δρώμενα? Αν ναι, κάνεις λάθος. Δεν είναι έτσι.... τα παιδιά αυτά απλά παπαγαλίζουν ηλίθιες ατάκες.
όχι δεν είναι. Αλλα παίρνουν μια γευση του τι γίνεται στην κοινωνία. Και δεν σου είπα να πολιτικοποιηθούν μέσω τον παρατάξεων. Να κάτσουν να διαβάσουν και να ψάξουν μόνοι τους. Να προβληματιστούν. Όχι να κάθονται σαν τα ζώα κ να ασχολούνται αποκλειστικά κ μόνο με το αντικείμενο τους αδιαφορώντας για τον κόσμο γύρω τους. Ελεος δλδ!

Αποσυνδεδεμένος kk.roukou

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Νεραιδοπαρμένη, αφιέρωσα περισσότερο χρόνο από όσο αξίζει σε αυτό.
Οι απόψεις και οι ανησυχίες σου απλά δεν αξίζουν περαιτερω σοβαρού σχολιασμού.
Ασφαλώς και μπορείς να νομίζεις ό,τι θέλεις. Αλλά δεν μπορώ να πάρω τα λεγόμενά σου όσο σοβαρά απαιτείται προκειμένου να να επενδύσω άλλο ένα 5λεπτο να σου εξηγήσω "τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του".

Ενα hint: Η "σφαιρική παιδεία" δεν είναι μια μαθησιακή διαδικασία.
« Τελευταία τροποποίηση: 05/04/08, 14:33 από kk.roukou »

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Νεραιδοπαρμένη, αφιέρωσα περισσότερο χρόνο από όσο αξίζει σε αυτό.
Οι απόψεις και οι ανησυχίες σου απλά δεν αξίζουν περαιτερω σοβαρού σχολιασμού.
Ασφαλώς και μπορείς να νομίζεις ό,τι θέλεις. Αλλά δεν μπορώ να πάρω τα λεγόμενά σου όσο σοβαρά απαιτείται προκειμένου να να επενδύσω άλλο ένα 5λεπτο να σου εξηγήσω "τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του".


''Το τέλος των επιχειρημάτων''
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος kk.roukou

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
....
''Το τέλος των επιχειρημάτων''

Ασφαλώς. Πιστεύω ότι αν κάποιος δεν έχει διαισθανθεί την πραγματικότητα μετά από κάποια χρόνια στο πανεπιστήμιο, είναι μάταιο να προσπαθήσω να του(-ης) την εξηγήσω μέσα από 2-3 ποστ στο kithara.gr 
Κάνω κάποιο λάθος επ' αυτού?

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Ωραια ολα αυτα και δεν διαφωνω, ομως πουθενα δεν λεει "ελεγχος καθηγητων" ή "δυνατοτητα αποπομπης ή διαθεσιμοτητας καθηγητη υστερα απο την εξεταση του σε ειδικη επιτροπη".
Γιατι δεν ειναι δυνατον το 80% των φοιτητων να θελει ντε και καλα να μενει σε μαθηματα! Μηπως πρεπει να γυρισει και τη κανη του οπλου το Υπουργειο και απεναντι στους αμεσα υπευθυνους της εκπαιδευσης;
Μηπως, λεω μηπως, αυτη η περιβοητη ΠΟΣΔΕΠ να παψει να σκυλιαζει οποτε ακουει για "ελεγχο καθηγητων";

Εκτος εαν θελουμε ενα "Παντειο" μεσα σε ολα τα ΑΕΙ!

Δεν ξερω..λεω μηπως...το μαχαιρι δεν παει στο κοκκαλο, αλλα χτυπαει μονο σαρκα?
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Fteo

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1423
  • Φύλο: Άντρας
  • If it's too loud, you are too old!
    • Προφίλ
    • The Thermoshredders
freemind στο άρθρο 16 προβλέπεται αν δεν κάνω λάθος και η πρόσληψη ελεγκτών και για τους καθηγητές/διοικητικό προσωπικό των πανεπιστημίων. Αλλά σε εμάς οι αριστεροί σαν επιχείρημα προέβαλαν ότι δεν μπορεί να έχουμε αξιολόγηση εργαζομένων μέσα στις σχολές και ότι δεν είναι εργατικά σωστό. Τι ψάχνεις τώρα? Μόνο με τη eurovision είμαστε ικανοί να ασχολούμαστε... Όταν σαν χώρα πρέπει να φτάσουμε σε κάποιο πολιτισμικό και νοητικό επίπεδο αντίστοιχο με αυτό που περηφανευόμαστε και της καταγωγής μας το μόνο που κάνουμε είναι να αλλάζουμε κανάλι. Και αυτό δεν είναι τόσο θέμα κυβέρνησης, όσο θέμα νοοτροπίας.

Αποσυνδεδεμένος FAIRY-The return!

  • Νεραϊδοπαρμένη
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Γυναίκα
  • que serra serra.
    • Προφίλ
    • 90ίλες
Ωραια ολα αυτα και δεν διαφωνω, ομως πουθενα δεν λεει "ελεγχος καθηγητων" ή "δυνατοτητα αποπομπης ή διαθεσιμοτητας καθηγητη υστερα απο την εξεταση του σε ειδικη επιτροπη".
Γιατι δεν ειναι δυνατον το 80% των φοιτητων να θελει ντε και καλα να μενει σε μαθηματα! Μηπως πρεπει να γυρισει και τη κανη του οπλου το Υπουργειο και απεναντι στους αμεσα υπευθυνους της εκπαιδευσης;
Μηπως, λεω μηπως, αυτη η περιβοητη ΠΟΣΔΕΠ να παψει να σκυλιαζει οποτε ακουει για "ελεγχο καθηγητων";

Εκτος εαν θελουμε ενα "Παντειο" μεσα σε ολα τα ΑΕΙ!

Δεν ξερω..λεω μηπως...το μαχαιρι δεν παει στο κοκκαλο, αλλα χτυπαει μονο σαρκα?

Συμφωνώ και εγώ με τον ελεγχο των καθηγητών. Τωρα το πως θα γίνει αυτό είναι άλλο θεμα. Εσυ δλδ συμφωνείς με αυτά που γραφει ο εσωτερικός κανονισμός?

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Ειναι γενικο να απαντησω με ενα "ναι", ομως πιστευω πως εαν συνεχισουμε να διατηρουμε το ιδιο επιπεδο Παιδειας, θα χασουμε πληρως την ανταγωνιστικοτητα μας απεναντι στους ευρωπαιους φοιτητες. Και οσο και να μας λυπει, οι αλλαγες πρεπει να ειναι γεναιες και να εχουν την συγκαταθεση ολων των πολιτικων δυναμεων.
Οταν ομως σε μια συζητηση για την παιδεια ακους το κλασσικο "α, το λεει η κυβερνηση, θα αποχωρησουμε απο το διαλογο", τι περιμενεις; Να βγει ακρη? :/

Νομιζω πως μας επαιξαν καλα καλα και τωρα πληρωνουμε τα σπασμενα. Ενα χρονο σχεδον ψηφιστηκε ο νομος..Βλεπετε κανενα καθηγητη να ελεγχεται ή να βρισκεται σε διαθεσιμοτητα;
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
7 Απαντήσεις
13810 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/04/02, 15:56
από organopextis
6 Απαντήσεις
3873 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/05/06, 14:59
από Freedom (modeerf)
3 Απαντήσεις
3408 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/08/09, 12:03
από tasos__
0 Απαντήσεις
4145 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10/09/13, 21:20
από ΚΕΠΕΜ