Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Καθόδιος (φλουτσ)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 60
2
Καθαρίζω ταστιέρα παντα όταν αλλάζω χορδές. Το intonation χαλάει και όταν παλιώνουν οι χορδές.

3
Αλλάζω συχνά χορδές. Δε μπορώ να προσδιορίσω τη συχνότητα αλλά το καταλαβαίνω στο χέρι.
Καθαρίζω επίσης γιατί από ιδρώτα σκόνη κλπ οι χορδές πιάνουν μάκα από κάτω και μπορεί εύκολα να κολλήσει στην ταστιέρα οπότε καθαρίζω μετά απο πρόβα ή live (δευτερόλεπτα παίρνει) μέχρι να αλλάξω χορδές. Μετά καθαρίζω την κιθάρα και γκρινιάζει η γυναίκα "αν καθάριζες και το σπίτι όπως καθαρίζεις την κιθάρα μπλαμπλαμπλαμπλαμπλα....."

5
Στα ηλεκτρονικά τύμπανα παίζει μεγάλο ρόλο η αίσθηση στο χέρι του ντράμερ. Ο δικός μου όποτε παίζει με το γιαπωνέζικο κουζινάκι του βγάζει φουσκάλες και ενίοτε σπάει μπαγκέτες.
Τώρα, το πρώτο σετ που παρέθεσες, το ακριβό, σου δίνει και την ευχέρεια να στήσεις το ταμπούρο και το hi-hat όπου σε βολεύει όντας με ξεχωριστή βάση.
Ο ήχος πάντως έχει να κάνει καθαρά με το λογισμικό.

6
Η dunlop βγάζει κάτι καθαριστικά και λιπαντικά για rosewood ταστιέρες. Κάνουν δουλειά αν τα χρησιμοποιείς σε καθε άλλαγμα χορδών.
Άντε, καλοφάγωτη η lp και καλόπαιχτο το θράψαλο!

7
Όταν τσίμπησα τη jazzmaster δεν είχα φούρνο για κανα χρόνο (τα μάτια, όμως, δούλευαν)!
Απύθμενο θάρρος, μέγας σεβασμός. Είσαι ο αρχηγός της συμμορίας!
Καλόπαιχτη, καλά κρασά και μαθε να κάνεις σούσι!

8
Update


Κιθάρα> zvex fuzz factory> mister cry baby> korg pitchblack tuner> wampler tumnus (od)> jam red muck (russian muff)> jam waterfall (chorus, vibrato)> carl martin dc drive> mxr phase 90> side effects bug electric (tremolo, ring)> jam delay llama supreme> ehx memory man w hazarai> digitech trio band creator> ενισχυτής

9
Εκεί γύρω στο 1:10 μυρίζει οβελίας. Γενικά συμφωνώ με τον Σπύρο. Πολύ καλό παίξιμο αλλά ο ήχος στα υπόλοιπα δεν ειν της προκοπής και φυσικά πολύ μακρυά απο μια 335 σε tween reverb.

10
Για την ιστορία υπάρχει άλλη μία ελληνική βερσιόν και την παραθέτω.


Δε μ' άρεσε ο ήχος του drive της κιθάρας αλλά μ' άρεσε η προσπάθεια.

11
Τέτοια μου λες και με ρίχνεις σατανά!

12
Να μήν ξεχνάμε και την εξίσου σημαντική παγκόσμια ημέρα μπριζόλας και πεολιχείας που επίσης εορτάζεται σήμερα!

13
Εχω στούντιο αλλά πιστεύω πως θα προλάβω.

14
Καλόφτιαχτη να είναι! Ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα η περίπτωση.

15
Τί καλός! Έλα να αε δούμε.

16
Προσοχή, ακολουθεί έμμετρη διαφήμιση!

Δύο του Μάρτη ανήμερα
στις έντεκα το βράδυ
που θά χει πέσει ολότελα
στην πόλη το σκοτάδι

οι Σάτυροι θα παίξουνε,
δεν σου το λέω γι αστείο,
στο του Βολταίρου καμπαρέ
κει στο Μεταξουργείο

για Σολ Γαλλία Τσάμικο
για σχέδια του νόμου,
θα ακούσεις, για βρυκόλακες
και Ιστορίες Τρόμου.

Προτού να βγουν οι Σάτυροι
σα μουσική καβάντζα
τη συναυλία θ’ ανοίξουνε
οι καλλιτέχνες Λάντζα.

https://www.facebook.com/events/171700046786012/?ti=cl

18
@saved του γκουντ του μπι τρού
@mouz πίστευα οτι αυτό το μπαλαμούτι ήταν πλεον ξεπερασμένο αλλά βλέπω καλά κρατεί! Θα το εφαρμώσω σε κανα επόμενο πετάλι και θα γράψω εντυπώσεις.

Το μυστικό, πάντως, είναι να κάνεις αγορές το Χειμώνα που είναι ελαφριές οι γούνινες παντόφλες!!

19
Χαχαχα πρέπει να βγει ενα πετάλι Grinia gate/reduction/supressor γι αυτές τις περιπτώσεις!

20
Μερσί, καιρό έχουμε να κάνουμε gasοσυνάντηση...

21
Θενξ mouz, και η δικιά σου ερωτεύσιμη! Τα. Jazzmasterορυθμιστικά τα είχαν όλες οι άλλες, και οι Αμερικάνες που δοκίμασα. Νομίζω δεν τα είχε η βαρύτονη, δεν θυμάμαι καλά. Μπορεί να έφερε κι άλλες τώρα.

22
Ευχαριστώ αμφότερους! Αρχικά δεν είχα σκοπό να αγοράσω. Τρώγοντας άνοιξε η όρεξη!
Και η δική μου πρώτη σκέψη, φίλε @modfori ήταν για κάτι κλασικό με soapbars αλλά νομίζω με κέρδισε το μεγάλο εύρος ήχων που κερδίζεις με το coilsplit. Ίσως να με μπέρδεψαν και τα πολλά ρυθμιστικά των κλασσικών jazzmaster.
Δεν θυμίζει με τίποτα les paul και ούτε θα ήθελα κάτι ανάλογο. Έχω les paul άλλωστε και για να μή σκονίζεται την έδωσα στον σαξοφωνίστα μας για να γίνει ροκ στάρ!!
Το τρέμολο σίγουρα είναι μεγάλο + αν και έχω βάλει και στην τελε και θα μπορούσα να προσθέσω σε οποιαδήποτε άλλη κιθάρα αν επέλεγα.

@hot_sauce (φλουτσ) ότι γράφω παραπάνω. Βγάζεις βίδα, βάζεις ένα κομμάτι κλωστή και βιδώνεις. Η κλωστή σφηνώνει κατά κάποιον τρόπο τη βίδα και δε σου κάνει το ασανσέρ παίζοντας.
Κάνεις είναι η αλήθεια μία αναδρομή με ότι βρισιά έχεις μάθει στη ζωή σου μέχρι να κάνεις όλο αυτό σε 12 βιδάκια αλλά έχει αποτέλεσμα.

Μοd ευχαριστώ για τη φωτοσελίδα!


23
Όλα ξεκίνησαν ένα απόγευμα του Δεκέμβρη που πέρασα έξω από τον Νάκα με έναν μισθό στο λογαριασμό και γύρισα σπίτι χωρίς μισθό στο λογαριασμό.

Το κατάστημα απ’ έξω είχε μία διαφήμιση για μεγάλες εκπτώσεις σε κάποια προϊόντα. Εγώ σίγουρος για την αυτοσυγκράτησή μου μπαίνω να χαζέψω σκεπτόμενος, παράλληλα, οτι θα ήταν καλή ευκαιρία να δοκιμάσω καμία jazzmaster όπερ και εγένετο.
Για την ακρίβεια ζήτησα απ’ τον πωλητή να μου φέρει ό,τι jazzmaster έχει και δεν έχει. Κούμπωνα, δοκίμαζα, τσέκαρα τιμές στο καρτελάκι, έπαιρνα την επόμενη κ.ο.κ.
Ψασπάτεψα με ζέση squier vm, fender MIA, MIM, μία βαρύτονη κουρδισμένη σε Λα και μία με 2 humbackers που σπλιτάρουν. Έμεινα αρκετά στην τελευταία ανακαλύπτοντάς αρκετούς διαφορετικούς ήχους, κάτι που με δυσκόλευε στις υπόλοιπες λόγω των ρυθμιστικών που δεν εχω συνηθίσει.
Δεν ήθελα και πολύ τη στιγμή που ο πωλητής έκανε απλά τη δουλειά του λέγοντας οτι η συγκεκριμένη σήμερα είναι σε ειδική προσφορά (κλασικό τιπ ψησίματος πελάτου). Η τιμή στο καρτελάκι έγραφε 661 ή 674, δε θυμάμαι καλά και μου είπε οτι με την έκπτωση πέφτει στα 520. Του είπα να την τυλίξει για να τη φάω στο σπίτι και ο λογαριασμός της ΔΕΗ έμεινε να προστεθεί στον επόμενο!

Το χρώμα που διάλεξα ήταν το silver ghost. Υπήρχε μεν, εκείνη την ώρα βγήκε απ το κουτί της δε, πράγμα που σημαίνει οτι οποιαδήποτε ελπίδα για βασικό σεταπ βιτρίνας είχε πάει περίπατο. Πόσω μάλλον αν πρόκειται για μία jazzmaster, με ότι ιδιοτροπίες έχει από μόνο του αυτό το όργανο.

Παραθέτω τα χαρακτηριστικά της κιθάρας απ’ το site της fender:

BODY
Body Material Alder Body
Finish Gloss Polyester
Body Shape Jazzmaster®

NECK
Neck Material Maple
Neck Finish Satin Urethane
Neck Shape Modern "C"
Scale Length 25.5" (648 mm) Fingerboard Material Pau Ferro Fingerboard Radius 9.5" (241 mm) Number of Frets 21
Fret Size Medium Jumbo
Nut Material Synthetic Bone
Nut Width 1.650" (42 mm)
Position Inlays White Dots
Truss Rod Standard

ELECTRONICS
Bridge Pickup Blacktop™ Humbucking Neck Pickup Blacktop™ Humbucking Controls Master Volume, Master Tone Switching 3-Position Toggle: Up: Neck Pickup, Middle: Bridge and Neck Pickups, Down: Bridge Pickup Configuration HH
Special Electronics Push Pull Pot On Tone For Coil Split

HARDWARE
Bridge 6-Saddle Vintage-Style Adjustable with “Floating” Tremolo Tailpiece Hardware Finish Nickel/Chrome
Tuning Machines Standard Cast/Sealed Pickguard 3-Ply Black/White/Black
Control Knobs Black Plastic Switch Tip Black
Neck Plate 4-Bolt

MISCELLANEOUS
Strings Fender® USA 250L, NPS, (.009-.042 Gauges)

Το Pau fero της ταστιέρας δεν είναι παρά rosewood και το synthetic bone του nut ένα καλύτερης ποιότητας πλαστικό το οποίο “μολύβιασα” για καλό και για κακό.

Η κιθάρα είναι Μεχικάνα με σομπρέρο, τεκίλα και τσιμιτσάνγκας. Ότι θα κεράσω τον φίλο @zeoy   που μια ολάκερη μέρα ήμασταν σε τηλεφωνική επικοινωνία και μου έδινε οδηγίες πως να φερω την κιθάρα στα ίσια της, ασετάριστη πλήρως γαρ.

Αρχικά να αναφέρω οτι σε θεμα φινιρίσματος και κατασκευής το όργανο είναι άψογο. Το πρώτο φαουλ εντοπίστηκε στη συνηθη ύποπτη γέφυρα που δε συνεργαζόταν με τίποτα με τις εργοστασιακές 9άρες χορδές. Τα saddles έχουν αρκετά ευρύχωρα αυλάκια με αποτέλεσμα οι χορδες να κανουν βόλτες μέσα και συχνά να φεύγουν εκτός. Επίσης οι βίδες που κρατάνε ψηλά τα saddles ήταν πολύ χαλαρές και με το παίξιμο άλλαζαν ύψος.
Ακολουθόντας πιστά και ευλαβικά τις οδηγίες του zeoy έλυσα τη γέφυρα, αφαίρεσα τα βιδάκια και αφού πέρασα κλωστή ραψίματος σε όλες τις τρύπες τα ξαναβίδωσα ωστε να είναι σφιχτά και να μην αλλάζουν ύψος.
Ρύθμισα τη γέφυρα σε σχετικά ψηλό action που με βολεύει και πέρασα 11άρες χορδές που προτείνονται από jazzmastορες ώς το minimum πάχος για τις jazzmaster και τις χαζές τους γέφυρες.
Τruss rod δεν πείραξα και ευτυχώς δεν χρειάστηκε. Με αυτά τα ολίγα η κιθάρα έγινε κιθάρα!!

Με floating jazzmasterοτρέμολο, ομοίως, δεν είχα πάρε δώσε. Δεν είναι το αυθεντικό, κοινώς δεν έχει την ασφάλεια που το κλειδώνει. Εγώ απλά ασφάλισα το arm στην ωπή και ρυθμισα την επιθυμητή θέση με την κεντρική βίδα. Το χρησιμοποιώ συνεχώς, δε με ενοχλεί κάτι σε αυτό εκτός απο το οτι όταν παλιώνουν οι χορδές αρχίζει να διαμαρτύρεται και να τρίζει και αν σπάσει κάποια χορδή δεν κρατάει κούρδισμα πράγμα καθόλου πρακτικό αν σου συμβεί κατα τη διαρκεια ενος live. Αν δε συμβει κάποιο απρόοπτο κρατάει σταθερά το κούρδισμά του αλλά και το intonation. Αν το original tremolo δεν έχει αυτά τα ελαττώματα σίγουρα αξίζει η αλλαγή του στο μέλλον.

To μπράτσο είναι πολύ άνετο, τα ποτενσιόμετρα ανταποκρίνονται ομαλά σε όλη τους τη διαδρομή και οι μαγνήτες σου δίνουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα ήχων από κρυστάλλινο καθαρό σε όλες τις θέσεις μέχρι άγριο γκάζι το οποίο καθαρίζει πλήρως και ομαλά με το volume. Επίσης είναι τελείως αθόρυβοι!

Το όργανο γενικά έχει αρκετό sustain και συχνοτικά κινείται στο χώρο των μεσαίων. Λόγω μαγνητών ξεφεύγει απο τον συγκεκριμένο ήχο και χαρακτήρα των jazzmaster, χωρίς όμως να προσεγγίζει τον ήχο strat ή tele.

Θεωρώ οτι για τα χρήματα που έδωσα πήρα ενα αξιόλογο όργανο και ελπίζω να βοήθησα κάποιον που γυρεύει πληροφορίες γι αυτό το μοντέλο.

ΥΓ1: Η κιθάρα αυτή με έκανε να λατρέψω το fuzz factory το οποίο μέχρι τώρα δεν είχε ιδιαίτερο ρόλο στο pb μου.

ΥΓ2: Φωτογραφίες δεν ξερω πως να βαλω τωρα που πέθανε το photobucket, απο ηχητικό αρχείο σωθήκατε, θα βάλω όμως βίντεο από πρόσφατο live και με εναλλαγές καθαρού - βρώμικου για να πάρετε γεύση.

ΥΓ3: Και το όνομα αυτής Αργυρώ!

! No longer available

24
Πανέμορφη, να τη χαρείς!

25
Τέλος, αν παίζεις 4χορδο μπουζούκι θα βοηθήσει πολύ στην κιθάρα. Το κούρδισμα είναι παρόμοιο αλλά σε αλλο τόνο.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 60