Αποστολέας Θέμα: Αγορά πεταλιερας πολυεφε  (Αναγνώστηκε 18037 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gregix

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Αγορά πεταλιερας πολυεφε
« στις: 06/11/18, 16:34 »
Παίζω πολλά χρόνια ηλεκτρική κιθάρα αλλά μέχρι τώρα δεν χρησιμοποιούσα εφέ... Έπαιζα με ενα foot switch χρησιμοποιώντας την παραμόρφωση του ενισχυτή μου και το βάθος που έχει ο ενισχυτής μου (fenfer frondman 25αρης)... Η κιθάρα μου είναι μια fender stratocaster mexico standard... Να διευκρινίσω ότι έπαιζα επαγγελματικά μόνο ακουστική κιθάρα, και πάντα την ηλεκτρική την παίζω σπίτι για μένα... Λέω καθαρά από περιέργεια να μπω στον κόσμο των εφέ... Επειδή λοιπόν είμαι άσχετος και δεν ξέρω ακόμη ποια εφέ με ενδιαφέρουν σκέφτηκα να αγοράσω μια πεταλιερα πολυεφε για να πειραματιστώ και ενδεχομένως μελλοντικά να αγόραζα πεταλακια μεμονωμένα αφου καταλήξω τι χρειάζομαι... Έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσω με μια πεταλιερα ZOOM G1Xon... Για αυτό που τη θέλω κάνει ή θα είναι τελείως για πέταμα...;;;

Απο την άλλη σκέφτηκα ότι αν ίσως έδινα κάποια χρήματα παραπάνω ενδεχομένως να με κάλυπτε και μελλοντικά να μην επαινα σε διαδικασία να αγοράσω πεταλακια... Έχω δει για παράδειγμα τη BOSS GT1... Τι λέτε για τις σκέψεις μου;;;

Τα ακούσματα μου είναι το 90% old classic rock τύπου Pink Floyd, Deep Purple, Led Zeppelin, Scorpions, και λίγο μέταλ όχι πολύ βαρύ τύπου Iron Maiden, και σε λίγο διαφορετικό ήχο ίσος Rage against the machine ή system of a down...

Αποσυνδεδεμένος panixgr

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2698
  • Φύλο: Άντρας
  • Συνταξιούχος Thrasher
    • Προφίλ
Απ: Αγορά πεταλιερας πολυεφε
« Απάντηση #1 στις: 06/11/18, 17:21 »
η zoom δεν σου κάνει για αυτά? δοκίμασες να φτιάξεις αυτούς τους ήχους?

Αποσυνδεδεμένος Gregix

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Απ: Αγορά πεταλιερας πολυεφε
« Απάντηση #2 στις: 06/11/18, 18:40 »