Σελίδες:
  • #1 από tatanka στις 16 Jul 2008
  • Είμαι σε μία μπάντα και θα θέλαμε στις πρόβες όσο να ναι να ματώνουμε τα αυτιά μας, παίζουμε death και κάτι λίγα από thrash. Επειδή δεν περισευουν χρήματα θέλουμε κάτι δυνατο και βαβουργιάρικο σε head και tube. και θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να παίζουμε από τον ίδιο head δύο με αξιοπρεπη ήχο και οι δύο, ή ακόμα και από την ίδια καμπίνα. αν μπορείται απαντήστε μου και προτείνεται μου αγορές μέχρι 500 το πολύ, το πάρα πολύ όμως. έχουμε μία ibanez rg370dx και μια jackson js30wr και δύο πολυεφφε ένα digiteck γύρω στα 120 ευρά και ένα boss στα 200. περιμένουμε απαντήσεις, ευχαριστούμε προκαταβολικά.
  • #2 από Gabriel6th στις 16 Jul 2008
  • Αμα θέλετε να παίξετε μέταλ και βαβούρα, άσε τις λάμπες και χτυπήστε δυο Randall RG75G2 μεταχειρισμένα.
  • #3 από groovymood στις 18 Jul 2008
  • και θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να παίζουμε από τον ίδιο head δύο με αξιοπρεπη ήχο και οι δύο, ή ακόμα και από την ίδια καμπίνα.

    ΟΧΙ!!...... ;)
  • #4 από SGACE στις 18 Jul 2008
  • εαν καταφερετε και βγαλετε λογικο ηχο απο ενα ενισχυτη και μια καμπινα με δυο κιθαρες να ειστε σιγουροι οτι θα εχετε καταφερει να φτιαξετε νεο ειδος μουσικης, θα ειστε πρωτοποροι... ενταξει περα απο την πλακα απλα δεν γιναται παιδες αυτο.. η προταση με τους randall μου ακουγεται πολυ λογικη
  • #5 από Jezus στις 31 Jul 2008
  • Στην αυγη τον μοντελινκ ανισχυτων ειχε βγαλει η Κρειτ εναν ενισχυτη για δυο, οπου επαιζε με διαφορετικο ηχο ο καθενας... δεν πρεπει να ηταν και πολυ απιτυχημενο το ολο σκηνικο παντως.
  • #6 από adr1anos στις 31 Jul 2008
  • Αν και συμφωνώ απόλυτα με τους φίλους που προηγήθηκαν καταλαβαίνω επίσης το πρόβλημα του να έχεις την λαχτάρα να παίξεις χωρίς όμως να έχεις το απαραίτητο κεφάλαιο.
    Προτείνω λοιπόν μια τουλάχιστον εφικτή λύση που θα ήταν κατάλληλη για την ανάγκη σας:
    Ο ένας κιθαρίστας θα πάρει κανονικά τον ενισχυτή και θα παίζει με ρυθμίσεις από τα κουμπιά του και ο δεύτερος θα χρησιμοποιήσει ένα από τα πετάλια που ανέφερες, τα οποία προσομειώνουν μοντέλλα ενιχσυτών και θα μπεί είτε κατ ευθείαν στο τελικό στάδιο του ενισχυτή εάν το επιτρέπει η συνδεσμολογία του, είτε από το effects return, έτσι ώστε να κάνει χρήση μόνο του τελικού, ενώ θα φτιάχνει τον ήχο του και το volume από το πετάλι. Αυτό είναι μία λύση εφικτή για την πλειοψηφία των ενισχυτών, ειδικά των combo.
    Παρά όμως τα ανωτέρω, επισημαίνω και εγώ με την σειρά μου ότι δεν είναι η καλύτερη λύση για τον ήχο, καθώς ειδικά τα μεγάφωνα κιθάρας δεν έχουν καλή απόκριση και επηρεάζονται πολύ αρνητικά από το φαινόμενο Doppler δηλαδή την παραμόρφωση που προκαλείται από το μεγάφωνο όταν αναπαράγει δύο ή περισσότερα σήματα ταυτόχρονα. Το αποτέλεσμα είναι ήχος λάσπη, ειδικά όταν ο ένας ακορντάρει με παραμόρφωση και ο άλλος σολάρει. - Λυπάμαι!
  • #7 από Gabriel6th στις 31 Jul 2008
  • Αν και συμφωνώ απόλυτα με τους φίλους που προηγήθηκαν καταλαβαίνω επίσης το πρόβλημα του να έχεις την λαχτάρα να παίξεις χωρίς όμως να έχεις το απαραίτητο κεφάλαιο.
    Προτείνω λοιπόν μια τουλάχιστον εφικτή λύση που θα ήταν κατάλληλη για την ανάγκη σας:
    Ο ένας κιθαρίστας θα πάρει κανονικά τον ενισχυτή και θα παίζει με ρυθμίσεις από τα κουμπιά του και ο δεύτερος θα χρησιμοποιήσει ένα από τα πετάλια που ανέφερες, τα οποία προσομειώνουν μοντέλλα ενιχσυτών και θα μπεί είτε κατ ευθείαν στο τελικό στάδιο του ενισχυτή εάν το επιτρέπει η συνδεσμολογία του, είτε από το effects return, έτσι ώστε να κάνει χρήση μόνο του τελικού, ενώ θα φτιάχνει τον ήχο του και το volume από το πετάλι. Αυτό είναι μία λύση εφικτή για την πλειοψηφία των ενισχυτών, ειδικά των combo.
    Παρά όμως τα ανωτέρω, επισημαίνω και εγώ με την σειρά μου ότι δεν είναι η καλύτερη λύση για τον ήχο, καθώς ειδικά τα μεγάφωνα κιθάρας δεν έχουν καλή απόκριση και επηρεάζονται πολύ αρνητικά από το φαινόμενο Doppler δηλαδή την παραμόρφωση που προκαλείται από το μεγάφωνο όταν αναπαράγει δύο ή περισσότερα σήματα ταυτόχρονα. Το αποτέλεσμα είναι ήχος λάσπη, ειδικά όταν ο ένας ακορντάρει με παραμόρφωση και ο άλλος σολάρει. - Λυπάμαι!


    To φαινόμενο doppler δεν έχει να κάνει με μετακίνηση της πηγής του ήχου με μεγάλη ταχύτητα σε σχέση με την απόσταση του από τη θέση ακρόασης?
  • #8 από Baroness στις 31 Jul 2008
  • Το φαινομενο ντοπλερ γινεται σε καθε ταχυτητα, απλα σε μικρες δεν ειναι αντιληπτο. Οφειλεται, στην σταθερη ή οχι, αυξηση ή μειωση της αποστασης μεταξυ παρατητη και πηγης. Ο φιλος μαλλον εννοει συντονισμο.
  • #9 από Gabriel6th στις 31 Jul 2008
  • Το φαινομενο ντοπλερ γινεται σε καθε ταχυτητα, απλα σε μικρες δεν ειναι αντιληπτο. Οφειλεται, στην σταθερη ή οχι, αυξηση ή μειωση της αποστασης μεταξυ παρατητη και πηγης. Ο φιλος μαλλον εννοει συντονισμο.

    Φυσική κατεύθυνσης 3η Λυκείου ε?
  • #10 από faser στις 01 Aug 2008
  • Το φαινομενο ντοπλερ γινεται σε καθε ταχυτητα, απλα σε μικρες δεν ειναι αντιληπτο. Οφειλεται, στην σταθερη ή οχι, αυξηση ή μειωση της αποστασης μεταξυ παρατητη και πηγης. Ο φιλος μαλλον εννοει συντονισμο.

    Φυσική κατεύθυνσης 3η Λυκείου ε?
    Διδάσκουν φαινόμενο Doppler στο Λύκειο; Μου φαίνεται ότι προοδεύουμε!! Αντε για να μαθαίνουν σιγά-σιγά οι κάγκουρες ότι με το να έχουν τίγκα τη μουσική στο αυτοκίνητο τους ακούγεται μια αηδία ;D..
  • #11 από Baroness στις 01 Aug 2008
  • Φυσική κατεύθυνσης 3η Λυκείου ε?

    Ω ναι  ;D

    Διδάσκουν φαινόμενο Doppler στο Λύκειο; Μου φαίνεται ότι προοδεύουμε!! Αντε για να μαθαίνουν σιγά-σιγά οι κάγκουρες ότι με το να έχουν τίγκα τη μουσική στο αυτοκίνητο τους ακούγεται μια αηδία ;D..

    Ναι, σιγα μην καταλαβουν οι καγκουρες τι ειναι το φαινομενο ντοπλερ...! :P
  • #12 από adr1anos στις 01 Aug 2008
  • Λίγη διευκρίνηση:
    To φαινόμενο doppler δεν έχει να κάνει με μετακίνηση της πηγής του ήχου με μεγάλη ταχύτητα σε σχέση με την απόσταση του από τη θέση ακρόασης?
    Σωστά!
    Ο φιλος μαλλον εννοει συντονισμο.
    Όχι..

    Πράγματι ξέρετε τι είναι αλλά ίσως δεν έχετε συνειδητοποιήσει με ποιο τρόπο δουλεύει στα μεγάφωνα.
    Φανταστείτε ένα μεγάφωνο που πάλεται. Μετά σκεφτείτε τον φίλο μας με τα δύο όργανα, και για να το κάνουμε πιο κατάλληλο, σκεφτείτε ότι ο ένας είναι μπασίστας και ο άλλος σολάρει.
    Τώρα πάμε πολύ κοντά στο μεγάφωνο και φρενάρουμε πάρα πολύ τον χρόνο. Τι βλέπουμε? Βλέπουμε τον κώνο να πηγαινοέρχεται αργά από την νότα του μπάσου, ενώ παράλληλα, σε αυτή του την πορεία πάλλεται πολύ γρηγορότερα από την νότα του σόλου, σε γρηγορότερη συχνότητα. Άρα όταν ο κώνος έρχεται προς εμάς η πρίμα νότα του σόλου ανεβαίνει, και καθώς απομακρύνεται κατεβαίνει, ακριβώς όπως το ασθενοφόρο ή το περιπολικό. Αυτό είναι το φαινόμενο doppler στα μεγάφωνα. Εϊναι λαικά ο ήχος "γαργάρας" που ακούμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Πολύ χαρακτηριστικό και χάλια.
    Το φαινόμενο doppler στα μεγάφωνα είναι ένας από τους κύριους λόγους που δημιουργούμε μεγάφωνα 2 και 3 δρόμων σε μικροφωνικές συναυλιών που χειρίζονται ταυτόχρονα μεγάλου εύρους συχνότητες.
    Άρα τα μονά μεγάφωνα της κιθάρας είναι πλέον ακατάλληλα για παράλληλο παίξιμο, ειδικά οργάνων με πολύ διαφορετικό εύρος συχνοτήτων.
    Θα μπορούσα να επεκταθώ πως το φαινόμενο doppler επηρρεάζει σημαντικά την υψηλή διάκριση που όλοι αγωνιούμε και θέλουμε να έχουν οι διαφορετικές νότες της ίδιας κιθάρας όταν παίζουμε ακόρντα (όλοι μιλάνε για καθαρότητα, διακριτές νότες/χορδές κλπ, καθώς και την πρόοδο στην τεχνολογία σχεδιασμού των κώνων των μεγαφώνων αλλά φοβάμαι ότι θα γίνω βαρετός (άσε που είμαι ήδη off topic).

    Για την λύση που πρότεινα τι γνώμες έχετε?

  • #13 από Jezus στις 01 Aug 2008
  • Η λυση που προτεινες ειναι σωστη, αλλα θα πρεπει ο ενισχυτης να εχει παραλληλη λουπα (για να μιξαρει το σημα του προενισχυτη του με το εξωρικο σημα στην εισοδο της λουπας), αλλιως δεν παιζει!
    Βεβαια υπαρχουν και πολυ απλες κατασκευες που μετατρεπουν την σειριακη σε παραλληλη, οποτε λυνεται το προβλημα, η για το συγκεκριμενο ειδος (που δεν θελει πολλα εφε κτλ), μπορουν να παρουν απο ενα πεταλακι ντιστορσιον ο καθ'ενας και ενα ΑΒΥ, τα βαζουν στο ΙΝ ενος ενισχυτη και να ξεμπερδευουν
  • #14 από Baroness στις 08 Aug 2008
  • Το φαινομενο ντοπλερ γινεται σε καθε ταχυτητα, απλα σε μικρες δεν ειναι αντιληπτο. Οφειλεται, στην σταθερη ή οχι, αυξηση ή μειωση της αποστασης μεταξυ παρατητη και πηγης. Ο φιλος μαλλον εννοει συντονισμο.

    Ρε, με αφηνετε και γραφω βλακειες,  :P ηθελα να πω εδω διακροτημα οχι συντονισμο (duh)
Σελίδες: