Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - sfanfan

Σελίδες: 1 [2]
26
Χαιρετώ, θέλω να βρω κάτι σαν αυτό στην ελληνική αγορά. Έχω ένα pedalboard nano στο οποίο θέλω να βάλω 6 μικρά (noir λέγονται αν θυμάμαι καλά;) πεταλάκια της tc electronics οπότε πρέπει να μειώσω την απόσταση μεταξύ τους στο ελάχιστο.. Έχετε καμία ιδέα που υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα?? Ευχαριστώ guys

27
Χαιρετώ το forum, έχω στην κατοχή μου τους παραπάνω 2 ενισχυτές, και μιας και συχνά τίθεται το θέμα μικρός σε watt ενισχυτής (για σπίτι, μικρά live κτλ) είπα να να κάνω μία παρουσίαση αυτών των δύο ενισχυτών. Το θέμα είναι ότι επειδή θέλω στην ουσία να το κάνω ώστε να πάρετε μία γεύση, αλλά κυρίως να βοηθήσω τα παιδιά που ψάχνονται γενικότερα με μικρά watt, πριν κάνω οτιδήποτε θα ήθελα να μου πείτε τι ακριβώς θα θέλατε να ακούσετε ώστε να μπορέσει να γίνει η όλη προσπάθεια όσο πιο χρήσιμη γίνεται.
Για την ηχογράφηση των ενισχυτών θα χρησιμοποιήσω ένα Shure SM47 mic το οποίο θα περάσω μέσω της Line6 UX2 κάρτας ήχου. Θα χρησιμοποιήσω 2 κιθάρες, μία Les Paul και μία strat, ως πιο χαρακτηριστικά σημεία αναφοράς.
Τι θα θέλατε να ακούσετε από τους ενισχυτές; Μιας και δεν έχω ξανακάνει κάτι αντίστοιχο, τι ενδιαφέρει περισσότερο ένα υποψήφιο αγοραστή;
Anyway όποιες είναι οι σκέψεις σας και οι προτάσεις σας ρίξτε τις, μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ετοιμάσω τα ηχητικά. Αν υπάρχει ενδιαφέρον αργότερα θα ετοιμάσω και κάτι αντίστοιχο για πιο μεσαία κατηγορία 15/20 watt.


Υ.Γ.: Αν τραβήξω και κλιπάκια με κάμερα υπάρχει κάποιος να βοηθήσει με το μοντάζ;;

28
Guys την καλησπέρα και την αγάπη μου. Θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας και τις απόψεις σας στο εξής ερώτημα. Θέλω να αγοράσω μία καμπίνα, 1χ12 κυρίως για το σπίτι. Το θέμα και αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι το εξής. Θέλω η συγκεκριμένη να μπορεί να κάτσει καλά με διαφορετικούς ενισχυτές. Αυτή τη στιγμή σπίτι έχω ένα EVH 5150IΙI 50w, ένα Cornford Hellcat 30w και 2 μικρά Orange (Jim Root, Tiny terror). Άρα ψάχνω να βρω την καμπίνα η οποία θα κάθεται πιο καλά με όσους περισσότερους ενισχυτές γίνεται. Πώς θα γίνει αυτό; Δεν ξέρω.
Μέχρι τώρα σκεφτόμουν να πάρω την matched καμπίνα του EVH. Όποτε πήγαινα να ολοκληρώσω την αγορά, τα παρατούσα και κοιτούσα την Orange. Το έψαχνα το σκεφτόμουν, και το άφηνα για αργότερα. Απέκλεισα τις Mesa Boogie και τις Marshall, και ψαχνόμουν κυρίως με τις δύο μάρκες που ανέφερα (orange και EVH) και από εκεί και πέρα μπήκε και η Victory στο παιχνίδι (σε 2χ12 αυτή όμως) από Βρετανία. Όποια καμπίνα κοιτάω έχει τα Vintage 30's μέσα, εκτός από την EVH που έχει τα Heritage. Δεν έχω ακούσει καμία από τις παραπάνω, ή οποιαδήποτε άλλη 1χ12 για να έχω άποψη.
ΆΡΑ
Ποια 1χ12 προτείνετε (ανεξαρτήτου μάρκας) και γιατί; Επίσης θεωρείτε ότι αξίζει να πάω σε 2χ12 για το σπίτι; Έχει ακούσει κανένας τις Victory;

29
Παίδες είπα να ενημερώσω για το νέο site του φίλου μου Γιάννη, ο οποίος είναι ερασιτέχνης οργανοποιός από την Νάουσα, και όπως θα δείτε έχει φτιάξει κάποια εκπληκτικά όργανα. Ρίξτε μια ματιά αξίζει πιστεύω το οφθαλμόλουτρο καθώς οι δουλειές του, μόνο ερασιτεχνικές δεν είναι. Έχω 2 κιθάρες του και μπορώ να το πω από πρώτο χέρι.


http://fahrenheitguitars.com/

30
Καλησπέρα σε όλους και καλό μας καλοκαίρι. Το Σάββατο έχουμε live και για πρώτη φορά θα χρειαστεί να παίξω με μη ψηφιακό μέσο (μέχρι τώρα έπαιζα με axefx καρφί στο PA), πράγμα που σημαίνει ότι θα έχω τον JVM 410combo μου μαζί μου και θα πάρω τον ήχο με μικρόφωνο, κάτι που για εσάς είναι φυσιολογικό, για μένα είναι πρωτόγνωρο. Τέσπα θα χρησιμοποιήσω 2 κιθάρες, τον jvm, και από πετάλια ένα JAM Dynassor, ένα MXR Wah MC-404, μπροστά από την ενισχυτή, και στο fx loop σε Series ένα tc electronic Dreamspace (modulation), ένα Memory Toy και ένα Holy Grail nano. Τροφοδοσία από ένα Harley Benton Powerplant.


Λοιπόν ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις έχω μεγάλο θέμα με θόρυβο στο 4ο κανάλι του jvm. Αν ειδικά πω για πλάκα να χώσω και τον compressor εκεί το θέμα εκτροχιάζεται.
Έχω ένα boss NS2 noise supressor, το οποίο δοκίμασα στο τέλος της αλυσίδας του fx loop αλλά όχι μόνο δεν έκοβε τπτ, όταν το ενεργοποιούσα έβγαζε και περισσότερο θόρυβο. Καρφί στον ενισχυτή η κιθάρα (χωρίς pre/post fx), δεν βγάζει τόσο θόρυβο όσο με τα πετάλια (είναι υποφερτό ακόμα και για συνθήκες live). Έτσι όπως είναι τώρα όμως είναι θρήνος. Παίζει να είναι θέμα τροφοδοτικού ο θόρυβος; Αν ναι πώς μπορώ να βεβαιωθώ;


Τι άλλο μπορεί να φταίει; Κάποια ιδέα για το πώς να χρησιμοποιήσω το boss (σκέφτομαι να το δοκιμάσω και μπροστά σαν τελευταίο πετάλι πριν το input, αλλά εκεί στην ουσία θα μαζεύει μόνο το θόρυβο από τον compressor). Βασικά δεν είμαι τόσο σίγουρος για το τι φταίει για το θόρυβο

31
Μου ήρθαν οι δύο παρακάτω κιθάρες καινούργιες από τον thomann. Έψαχνα κάτι σε αυτή την τιμή (ταβάνι τα 800 ευρώ) το οποίο να είναι strat/super strat type of body να έχει floyd rose και humbuckers για να την έχω σε Drop D. Με ενδιέφερε να έχει επώνυμους μαγνήτες, ώστε να αποφύγω τις εγχειρήσεις και τα επιπλέον έξοδα, καλό maple μανίκι και οπωσδήποτε jumbo τάστα.

Μετά από ψάξιμο κατέληξα σε αυτές τις δύο. Το έψαξα πάρα πολύ στο που θα καταλήξω από τις δύο, κάθε μία είχε τα + και τα – της, και στο τέλος αφού δεν έβγαλα άκρη, έκανα την υπέρβαση και της πήρα και τις δύο. Με την αφορμή αυτή, και επειδή από ότι κατάλαβα είναι δύο κιθάρες που στα λεφτά τους θα συζητηθούν πολύ, είπα να γράψω 2-3 πράγματα σχετικά για το πώς μου φάνηκε η κάθε κιθάρα.

*Και οι δύο κιθάρες σεταρίστικαν στο Workshop του Thomann με καινούργιες χορδές πριν μου έρθουν.
**Και οι δύο κιθάρες έπαιξαν σε Axe Fx 2 και Marshall JVM410 combo αντίστοιχα για να συγκριθούν και στα δύο περιβάλλοντα.
***Φωτογραφίες βάζω από μία χαρακτηριστική που βρήκα στο internet. Αν μου ζητηθεί μπορώ να βγάλω, αλλά όχι σε καμία τρομερή ποιότητα (μέσω κινητού).


Πάμε να δούμε τι θα δούμε:

32
Χαίρεται, θέλω να προχωρήσω άμεσα στην την αγορά ενός 5χορδου active μπάσου, για ηχογραφήσεις και περισσότερο να βρίσκεται στο studio.
Συνήθως ηχογραφώ μέσω ενός Avalon AD2022 preamp και από εκεί κατευθείαν στο mixer. Έχω και ένα SWR Working Man 400 ενισχυτή αλλά σπάνια τον χρησιμοποιώ για recordings. Το λοιπόν. Είμαι ανάμεσα στα παρακάτω 2 μοντέλα:[size=78%] [/size]


http://www.thomann.de/gr/warwick_ps_corvette_std_5_ash_bk.htm
http://www.thomann.de/gr/ibanez_sr605ntf.htm


Θα ήθελα τις γνώμες σας για αυτά τα δύο, ή και τις προτάσεις σας σε ένα budget 700-750 max euro. Δεν γράφω συγκεκριμένο μουσικό είδος, διότι θα κληθούν να παίξουν τα πάντα.


Τα σέβη μου και ευχαριστώ για το χρόνο σας.

33
Ψάχνω να βρω ένα πολύ ωραίο όργανο το οποίο μετράει το neck relief. Το είδα να το χρησιμοποιεί ο Γιαπιτζόγλου στη Θεσσαλονίκη σε πρόσφατη επίσκεψη μου, και το βρήκα στο Stewmac.com αλλά δεν μπορώ να το βρω πουθενά αλλού.




Έχετε ιδέα αν μπορώ να το βρω κάπου στην Ελλάδα ή γενικά στην Ευρώπη (το ίδιο ή κάτι αντίστοιχο);


Ευχαριστώ guys!

34
Guys χαίρεται. Βρήκα λίγο χρόνο στο γραφείο, και είπα να αποτυπώσω κάποιες σκέψεις μου (και εντυπώσεις) όσον αφορά το θέμα Gibson Vs Epiphone το οποίο πολύ συχνά βλέπω σε διάφορα forum αλλά και videos στο net, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχα άποψη, διότι ποτέ δεν είχα Epiphone! Για να εξηγούμαι έχω αρκετές Gibson Les Pauls, θα αναφέρω μόνο και μόνο για να δείξω ότι η σύγκριση έγινε με καλές κιθάρες και για κανένα άλλο λόγο.
Το λοιπόν, ποτέ δεν αγόρασα Epiphone διότι ήθελα Gibson. Δεν μπήκα καν στη διαδικασία, όχι ότι τις σνόμπαρα, απλά για μένα δεν υπήρχαν καν. Δεν είχε και κάποιος φίλος κτλ για να συγκρίνω.

Πριν από περίπου 2-3 μήνες αγόρασα την πρώτη μου Epiphone, μία Epiphone Les Paul Slash AFD signature model, την οποία βρήκα στο Ebay. Θεωρώντας λοιπόν ότι θα ήταν μία καλή κιθάρα, μιας και ανήκει στις ακριβές Epiphone έχει μαγνήτες που δεν βρίσκεις σε άλλες κιθάρες παραγωγής (πλην του αντίστοιχου μοντέλου της Gibson), και εν πάση περίπτωση περισσότερο για συλλεκτικούς λόγους έγινε η συγκεκριμένη αγορά παρά ως κάτι το οποίο θα μου ανατρέψει κάποιο δεδομένο.
Η κιθάρα ήρθε, και από την πρώτη στιγμή που την έπιασα στα χέρια μου τη λάτρεψα. Ο ήχος της, η κατασκευή της, η αίσθηση της όλα σε επίπεδο ανωτέρου μερικών gibson πολλαπλάσιων χρημάτων που έχω. Την κιθάρα τη σεταρα, και την έβαλα δίπλα δίπλα σε δύο LP Custom (μία του 2012, μία του 82' με Kahler και Tim Shaw μαγνήτες), μία LP Tranditional mid 90's, μία LP Gary Moore 2013 και μία LP Slash Vermillion.

Από τις κιθάρες οι δύο Gibson LP (Slash και Tranditional) φορούν τους ίδιους μαγνήτες (άλλαξα τους εργοστασιακούς μαγνήτες της Tranditional σε Seymour Duncans), και επίσης είναι οι ίδιοι με τους μαγνήτες της Epiphone.

Λοιπόν σε αίσθηση η Epiphone συγκρινόταν με όλες, και στα χέρια μου την αγάπησα περισσότερο από όλες! Ναι πείτε μου ιερόσυλο, άσχετο ότι θέλετε, αλλά τη χαρά που σου δίνει αυτή η Epi μόλις τη μαγκώσεις και την κουμπώσεις σε ενισχυτή δεν συγκρίνεται. Ηχητικά η κάθε μία έχει την προσωπικότητα της. Ακόμα και οι 3 που φορούν τους ίδιους μαγνήτες έχουν τις διαφορές τους. Πιο καλή πιο κακή δεν υπάρχει, όλες τους κελαηδάνε.

Στα δικά μου χέρια σε σύγκριση με τις δύο Customη διαφορά είναι τεράστια. Δεν χρειάστηκε να παίξω για πολύ ώρα για να αποφασίσω ότι η Epiphoneέχει ανώτερη αίσθηση και από τις δύο! Μιλάω πάντα το τι εισέπραττα εγώ. Και σαν ήχο, και σαν βάρος, και σαν αίσθηση και στο μάτι ρε αδελφέ, η Epiphoneκέρδισε κατά κράτος. Με τις υπόλοιπες δύο (Tradirionalκαι Slash) είναι στα ίδια επίπεδα, όσον αφορά τον ήχο, οπότε οι διαφορές παίζουν στην αίσθηση και στην εμφάνιση.

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που από τότε μέχρι και σήμερα, οι υπόλοιπες κάθονται στις θήκες τους και η Epi έχει πάρει αυτοκρατορικά της θέση της στο stand. Με το πέρας του καιρού, την αγάπησα περισσότερο. Δεν ξέρω κάτι έχει αυτή η κιθάρα ρε παιδί μου. Θα μου πεις, και τώρα επειδή έκατσε αυτή καλή πάει να πει ότι είναι όλες; Δεν το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω, είναι ότι επειδή πάντα ήθελα μία Bulls Eye Zakk Wylde Signature, και επειδή τη Gibson δεν με βλέπω να την αγοράζω, σκέφτηκα να δοκιμάσω την τύχη μου με την αντίστοιχη της Epiphone. Μιας και έμεινα ενθουσιασμένος με τη Slash, δεν έχανα κάτι. Την βρήκα μεταχειρισμένη μέσω του kithara.gr στα 390 ευρώ και το τόλμησα. Το παλικάρι που την αγόρασα την είχε σε άριστη κατάσταση, όντως η κιθάρα έφτασε στα χέρια μου, της άλλαξα χορδές, την σέταρα και την κούμπωσα σε ενισχυτή. Μου έπεσαν τα σαγόνια για ακόμα μία φορά. Άμεση σύγκριση με την LP Customτου ’12 στην οποία φοράω ακριβώς το ίδιο Setμαγνητών και ηλεκτρικών (Zakk Wylde signature pickups set). Τις κούμπωσα στο Mesa Triple Recto, φώναξα και ένα φίλο και ξεκινήσαμε να δοκιμάζουμε. Η Epiphone καθόταν άνετα δίπλα στη Gibson σε όλα. Στο φινίρισμα, στον ήχο, στο χέρι, στην αίσθηση. Η διαφορά ήταν στα headstock. Δεν έχω πιάσει ποτέ την αντίστοιχη Gibson ZW LesPaul για να έχω άποψη, αλλά το πόσο καλοφτιαγμένη προσεγμένη και στην τελική η αίσθηση που σου έδινε ήταν αυτή που έπρεπε, μιας σωστής Les Paul.

Παίδες γνωρίζω καλά ότι δεν πήρα τίποτα Epiphoneτων 300 ευρώ, αλλά πρακτικά τα καλά τους μοντέλα. Από την άλλη ούτε studio Gibson έβαλα δίπλα, αλλά κιθαρούκλες πολλών ευρώ. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η προκατάληψη μου, χωρίς να γνωρίζω πάνω από όλα, πάνω στο θέμα “τι γράφει το headstock” μου την έφερε άσχημα, και το δηλώνω. Επίσης δηλώνω ότι στο 1/3 της τιμής μίας Gibson LP Custom, αγόρασα 2 μεταχειρισμένες Epiphone κιθαρούκλες και τις χαίρομαι όσο δεν πάει. Δεν μειώνω σε τίποτα ούτε στη ουσία κάνω κάποιο συγκριτικό ανάμεσα στις δύο φίρμες, δεν θα μπορούσα να το κάνω, δεν είμαι ο κατάλληλος. Αυτό που απλά ήθελα να σας μεταφέρω τις σκέψεις μου, και την εμπειρία μου με όλες τούτες τις υπέροχες κιθάρες.

Πάντως πλέον δηλώνω fan των Epiphone, και αν πω να αγοράσω στο άμεσο μέλλον κάτι, θα κοιτάξω πρώτα εκεί.

35
Λοιπόν προσπαθώ να μαζέψω τα νεύρα μου και την απογοήτευσή μου, καθότι η πρώτη φορά που επιχείρησα να βάλω χέρι σε ενισχυτή δεν μου βγήκε σε καλό.
Θα σας δώσω το ιστορικό του πράγματος, και όποια βοήθεια θα είναι πολύτιμη. Έστειλα και στην Orange αλλά καμία απάντηση.

Καταρχήν, σε προηγούμενο θέμα είχα αναφέρει ότι έχω έναν Marshall JCM2555 Slash sig μοντέλο mid '90s και τότε ήθελα βοήθεια για την επιλογή λυχνιών, πράγμα που έγινε (και ευχαριστώ όλους). Αφού αγόρασα τις λυχνίες, preamp και power tubes, αποφάσισα να προβώ και στην αγορά του Orange DIVO OV4, το οποίο είναι στην ουσία ένα module το οποίο μπαίνει μεταξύ των λυχνιών και ρυθμίζει το Bias σε μία πιο μόνιμη κατάσταση (πολύ χονδρικά), και δεν χρειάζεται να το ρυθμίσεις ποτέ, έχει tube failure και γενικά σκέφτηκα ότι για τον ενισχυτή μου είναι μία καλή επένδυση από τη στιγμή που παίζει σε ψηλές εντάσεις και όχι διαμερίσματος.

Έψαξα καλά στο νετ οδηγίες για τον πώς γίνεται η διαδικασία εγκατάστασης, είδα σχετικά video, διάβασα το manual και αποφάσισα να προβώ στην διαδικασία μόνος καθώς δεν μου φάνηκε κάτι τρομερά δύσκολο, μιας και αφού εγκαταστούσα το DIVO τη διαδικασία του biasing θα την έκανε αυτόματα.

Άνοιξα τον ενισχυτή, έβγαλα όλες τις λάμπες, τις αντικατέστησα με καινούργιες GT και εγκατέστησα το DIVO. Το kit περιλαμβάνει 2 καλώδια-γειώσεις τα οποία ο κατασκευαστής λέει ότι πρέπει να κουμπώσεις πάνω στο σασί (στο παράδειγμα του manual το κουμπώνει σε μία από τις 4 βίδες του Reverb Tank ενός Orange). Επειδή λοιπόν ο Marshall δεν έχει reverb, και επειδή για κάποιο λόγο οι βίδες στο σασί δεν ξεβίδωναν (πρέπει να έχουν παξιμάδι και να μην είναι βιδωτές στο σασί) σφήνωσα τις δύο αυτές γειώσεις σε μία αντίστοιχη βίδα πυκνωτή.

Το πρόβλημα είναι το εξής. Στο manual του DIVO αναφέρει ότι όταν το ενεργοποιήσεις πρώτη φορά το αφήνεις μερικά λεπτά να τσεκάρει λάμπες σύστημα κτλ, μόλις σου δώσει το οκ από standby πάς ON παίζεις λίγο και κλειδώνει το Bias (το οποίο για EL34 λάμπες το έχει ρυθμισμένο σαν default στο 38 από όπου μπορείς να το ρυθμίσεις όπου θες εσύ μέσω usb).

Μόλις λοιπόν έκανα την παραπάνω διαδικασία και αφού από standby πήγα σε on, έπαιξα για λίγα δευτερόλεπτα, άκουσα ένα θόρυβο ο ενισχυτής σταμάτησε να παίζει, τον έκλεισα αμέσως, και είδα ότι έκαψε την κύρια ασφάλεια του. Τσέκαρα το DIVO και δεν έδειξε λάθος σε κάποια από τις λυχνίες ή κάποιο άλλο failure. Δεν άλλαξα την ασφάλεια ακόμη, συνέβει το Σάββατο, και δεν επιχείρησα να τον ανοίξω εννοείται από τότε, αν δεν βρω τι μπορεί να έφταιξε.

Από όλη τη διαδικασία εκεί που εστιάζω ότι μπορεί να είναι το πρόβλημα είναι στα δύο καλώδια της γείωσης (ground) και την τοποθέτησή τους. Που θα έπρεπε να τα βάλω από τη στιγμή που δεν υπάρχει Reverb Tank (το λέω μήπως και το ότι τα έβαλα στη βάση του πυκνωτή δημιουργεί θέμα που στο reverb tank δεν θα υπήρχε -εικάζω).

Έχετε κάποια ιδέα για το τι μπορεί να έκανε την ασφάλεια να επέμβει; Αν όντως το θέμα είναι της γείωσης, που θα έπρεπε να γειώσω στα καλώδια του DIVO;

Μπορεί να φτάει κάποια λυχνία (ελαττωματική από το εργοστάσιο πχ);

Οποιαδήποτε σκέψη, δεκτή!

36
Ενισχυτές / Αγορά ενισχυτή Jet City
« στις: 10/02/14, 18:55 »
Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι την αγορά ενός Jet City ενισχυτή, μιας και ακούω πολύ καλές κριτικές και η τιμή είναι δελεαστική.
Βρήκα 2 στον thomann και θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας.
http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_100h.htm
http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_100hdm.htm


Καταρχήν ποια η διαφορά τους που δικαιολογεί και τη διαφορά στην τιμή; Από τα specs του thomann δεν κατάλαβα κάτι (εκτός από τη διαφορά στις λυχνίες). Δεύτερον, επειδή άκουσα ότι είναι πολύ καλές κόπιες soldano slo, ποιος από τους δύο είναι πιο κοντά σε αυτό; Τρίτον, κάποιος που κατέχει έναν από τους παραπάνω μπορεί να μου πει αν χρειάζονται κάποια βελτίωση (πχ αλλαγή στις λάμπες με το καλημέρα) ή αν παρουσιάζουν κάποια γνωστά προβλήματα; Τελευταίο, για την ιστορία σκέφτομαι να τον τρέξω σε μία Mesa Boogie καμπίνα με Vintage 30's.


Ευχαριστώ πολύ!

37
Γεια χαρά, παλεύω το συγκεκριμένω solo εδώ και κάποια ώρα, ρίξτε ένα αυτί, και πείτε τη γνώμη σας, κυρίως υποδείξεις σε λάθη, και τι δεν σας άρεσε ώστε να βελτιωθούμεν!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
Wanted Dead Or Alive (solo cover)

38
Γεια χαρά! Έχω το παραπάνω κεφάλι, το οποίο έχω αγοράσει μεταχειρισμένο εδώ και περίπου ένα χρόνο. Όταν παρέλαβα τον ενισχυτή ήταν κάπως ταλαιπωρημένος, όσον αφορά την εξωτερική του κατάσταση, κάποια knobs γυρνούσαν καλά, κάποια άλλα είχαν κολληματάκια, αλλά δεν διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα στον ήχο. Μετά από περίπου ένα χρόνο που τον έχω, είπα να του αλλάξω λάμπες (full retubing) και να του κάνω ένα service, απλά και μόνο γιατί δεν έχω ιδέα τι χρήση είχε δεχθεί και σε τι κατάσταση είναι οι δικές του. Επειδή από λάμπες και τέτοια δεν νοιώθω, θα ήθελα τη βοήθειά σας, ώστε να βάλω κάτι καλό αλλά κοντά στις εργοστασιακές επιλογές. Από ότι έψαξα στο web φοράει 3 x 12AX7 Preamp Valves και 4 x EL34 Power Amp Valves. Οπότε με αυτά τα δεδομένα, τι θα πρέπει να κοιτάξω; Έψαξα μήπως βρω κάποια πληροφορία σε τι συγκεκριμένες λάμπες φορούν αυτοί οι ενισχυτές αλλά το μόνο που βρήκα είναι ότι ο "Slash φοράει Groove Tubes"... Τώρα αν η Marshall τους έβγαζε με λάμπες της Groove ή όχι, δεν ξέρω. Οπότε..

1. Τι λάμπες φοράμε τόσο σε τελικό στάδιο όσο και σε προ ενίσχυση; Οι γνώστες τι προτείνετε; Και επίσης, θα χρειαστεί biasing κτλ αν από EL34, βάλω πάλι EL34; Βέβαια δεν έχω ιδέα τι φοράει πάνω αυτή τι στιγμή.. Ζητούμενο να πάει σε όσο πιο εργοστασιακά επίπεδα γίνεται.

2. Εφόσον αλλάξω λάμπες, τι θα προτείνατε να κάνω σαν service; Τι πρέπει να τσεκαριστεί σε ένα ενισχυτή για να πούμε ότι όλα είναι οκ; Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ και να μην χρειάζεται να τον πάω σε μάστορα (δύσκολα), κάποιον ηλεκτρονικό/ηλεκτρολόγο (πιο πιθανό εδώ που είμαι); 

3. Τα ποτς που κολλάνε, δεν γυρνάνε καλά κτλ, με ένα σπρέι επαφών θα στρώσουν; Δεν δημιουργούν θορύβους κτλ, απλά έχουν περίεργη αίσθηση.

Ο ενισχυτής είναι αυτός: http://www.slashparadise.com/equipment/marshall-jcm2555-slash-signature.php

Σελίδες: 1 [2]