Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τελικά το συγκεκριμένο διάστημα που παρέθεσα ορίζεται ως tritone και όχι ως augmented 4th.. Αυτό ήθελα να μάθω
"δημιούργημα" των Αμερικανών μουσικών
Δεν το έχω πετύχει ποτέ στην ευρωπαϊκή μουσική ορολογία..
Φαίνεται ότι συγκρούονται - και όχι διασταυρώνονται κάποιες από τις γνώσεις μας, αφού εγώ προτιμώ τον αμερικανικό τρόπο διδασκαλίας της μουσικής. Τέλος πάντων, είμαι απόλυτα σίγουρος για το ότι υπάρχει το tritone γιατί πολύ απλά το έχω διδαχτεί από απόφοιτο του Berklee και το έχω εφαρμώσει σε composition και chord substitution..! Δηλαδή θυμάμαι πολύ καλά το tritone substitution, δηλαδή την αντικατάσταση μιας συγχορδίας dominant με την αντίστοιχή tritone της, η οποία βρίσκεται δηλαδή τρία steps πιό πέρα. Για παράδειγμα η τρίτη της F7 είναι Α, και η εβδόμη της Εb. Οπότε η F7 μπορεί να αντικατασταθεί με B7, της οποίας η τρίτη είναι D# (enharmonic της Bb) και η εβδόμη της είναι Α. Η αντικατάσταση αυτή δίνει ένα chromatic τόνο συνήθως στην κίνηση των roots των συγχορδιών γιαυτό και θεωρείται jazzέ (αμερικάνικη..).Για παράδειγμα σε ένα progression με Eb6 - F7 - Bbmaj7 μπορείς να κάνεις ένα tritone substitution της F7 σε B7 για να έχεις αυτό το half step down (B-Bb)... Εσείς πώς θα ονομάζατε αυτή την αντικατ'ασταση?
@ Serviani: ναί, συμφωνούμε.@ faser: επειδή δεν ξέρω μουσικούς όρους στα ελληνικά... εγώ μιλάω για τα intervals.. που υπάρχουν και στις συγχορδίες και στις νότες.. Η βαθμίδα είναι το λεγόμενο step? Τέλος πάντων θα συνεχίσω να χρησιμοπώ τα tritones για dominant substitutions και altered chords και ο θεός βοηθός
Αν θεωρήσουμε τις F και B σαν δεσπόζουσες, οι 2 root τους είναι αντίστοιχα οι Β και Ε οι οποίες δεν απέχουν 3 τόνους