Σελίδες:
  • #1 από Lo.Lee.Ta στις 05 Aug 2010
  • Με αφορμή το θέμα που έχει ανοιχτεί για τους Πυξ Λαξ, μου κατέβηκε μία ιδέα. Άκυρη ξε άκυρη θα το κρίνετε εσείς.
     
    Το Kithara.gr, έχει κάνει κάποιους διαγωνισμούς έχει και αρκετούς μουσικούς να κυκλοφορούνε στα σοκάκια της, επαγγελματίες, ερασιτέχνες, αλλά και κάποιους που δεν είναι τίποτα από αυτά τα δύο! Άλλοι γράφουνε σούπερ στουντιακά, άλλοι παίζουν με μια κιθάρα!
     
    Ας πούμε εγώ μέχρι στιγμής, από όσα έχω ακούσει εδώ μέσα, δεν μπορώ να πώ ότι πολλά μου έκαναν κούκου, αλλά οκ αρκετά μου άρεσαν, αλλά δεν μου έκαναν κούκου. Πολύ απλά δεν θα τα αγόραζα, που να με κοπανούσανε με ρόπαλο στο κεφάλι.
    Κυρίως γιατί πάνω από όλα, αν και ωραία κομμάτια, δεν μου δώσανε κάτι το ιδιαίτερο, δεν με συγκινήσανε δυνατά, δεν μου κάνανε κλικ
    που λέμε!
     
    Εκτός από ένα κομμάτι της Βάγιας με στίχους μιας κοπελιάς πάλι από εδώ, με την ονομασία "Φοβάμαι", αν θυμάμαι καλά αυτός είναι ο τίτλος, μιας και επαναλαμβάνεται συνέχεια στο κομμάτι.
     
    Αυτό λοιπό το κομμάτι! Θεωρώ ότι άνετα είναι εμπορίκο με την καλή έννοια! ότι άνετα θα μπορούσε να γίνει επιτυχία και μάλιστα θα έσκαγα και φράγκα για να αγοράσω το CD και να το βάλω στην συλλογή μου!
     
    Πως λοιπόν, θα μπορούσε να δημιουργηθεί, μία τέτοια ψηφοφορία, με αυτόν τον σκληρό όμως γνώμονα, δηλαδή! ΝΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
     
    Έτσι ώστε να δούμε τι καπνό φουμάρουνε, αυτοί που γράφουνε μουσική, στίχους, αλλά και αυτοί που κάνουνε απλά τη βόλτα τους στο Kithara.gr.
     
    Πολύ περισσότερο, θα γούσταρα να γίνει και ονομαστικά, όλο αυτό. Άλλωστε ακόμη και αν κάποιοι, φτιάξουν μία καινούρια σύνδεση και μπούνε να ψηφίσουν  για άλλους λόγους και όχι για να καταθέσουν την γνώμη τους, δεν μας ενδιαφέρει και τόσο πολύ, γιατί εμάς μας νοιάζει μεταξύ μας, να δούμε τι θεωρούμε, εμπορικό και επιτυχημένο καθώς και αν μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι τέτοιο έστω μεταξύ μας!
     
    Κάθε τραγούδι, θα έχει ένα χρονικό διάστημα, 2-3 μήνες, όπου θα σταματάει η ψηφοφορία του και θα βλέπουμε το αποτέλεσμα.
    Να δούμε πόσοι περίπου θα έβαζαν το χέρι τους στη τσέπη να αγοράσουν αυτό το οποίο ακούνε, αν υποθέσουμε, ότι δεν μπορούσανε να το αποκτήσουν κάπως αλλιώς ? Ή κατά πόσο είναι ένα ωραίο ναι μεν κομμάτι, που θα το ακούγανε, αλλά ποτέ δεν θα βάζανε το χεράκι τους στη τσέπη, μιας και δεν τους κάνει και κάνα ιδιαίτερο κούκου!
     
     
     
     
  • #2 από freemind στις 06 Aug 2010
  • Καλα ολα αυτα, αλλα γιατι σε ενα site που οι μουσικοι ( ερασιτεχνες ή επαγγελματιες ) εγγραφονται μονο και μονο για την ιδια τη μουσικη, πρεπει να μιλαμε για εμπορικοτητα;  ;)

    Δηλαδη το "γ**ωτο" του καθε μουσικου που αγαπαει τη μουσικη ειναι για το εαν θα ειναι εμπορικος ή οχι, ή εαν κανει το "γουστο και καπελο" του και του αρεσει;

    Πιστευω πως εαν καποιοι ηθελαν να ειναι εμπορικοι δε θα ηταν μελη του κithara, αλλα του Aepi.gr ( εχοντας εκδωσει ηδη CD ).

    Και τελοσπαντων, αμφισβητεις πως δε θα υπαρξουν αυτοματα "γκλικες" που θα δεησουν τα εκλεκτα τους παιδια;

    Σε forum ειμαστε, οχι σε studio που promotαρει καλλιτεχνες!



    Εαν γινει κατι τετοιο παντως, θα ημουν ο πρωτος που θα απειχε.

    Ειμαστε υπηρετες της μουσικης κι οχι της εμπορικοτητας. Οταν αυτα τα 2 συνδυαστουν, τοτε εχουμε φαινομενα Πυξ Λαξ. Κι εγω Πυξ Λαξ δε θελω να γινω ( και μαλιστα εις γνωση μου ).

    Πες ο,τι φοβαμαι τον ανταγωνισμο, πες ο,τι φοβαμαι τους τσακωμους που προκειται να δημιουργηθουν, πες ο,τι θες... Προσωπικα, σαν Θανασης, δε συμφωνω με τη λογικη του βαθμολογειν για την τερψη της εμπορικοτητας. Οχι εδω μεσα τουλαχιστον!  ;)
  • #3 από bassman(4 String Suicide!) στις 06 Aug 2010
  • Θα πρεπει να συμφωνησω με τον Θαναση.Εκτος αυτου ποτε δεν υπηρξα οπαδος της εμπορικοτητας...θα λεγα εχθρος κυριως.Τωρα απο κει και περα μπορει η ιδεα να ευδοκιμησει στα μυαλα των υπολοιπων.Προσωπικα δηλωνω οριζοντια και καθετα αντιθετος.
  • #4 από Johnie Darko στις 06 Aug 2010
  • Απλα συμφωνω απολυτα με τον freemind.
    Η καταντια της μουσικης γενικοτερα εχει προκυψει ακριβως απο τετοιες τακτικες "εμπορικοτητας"...
    Η μουσικη (και γενικοτερα οι τεχνες) δεν θα επρεπε να εχει καμια σχεση με χρηματα, κερδος κτλ.
    Το οτι εμπορευονται οι τεχνες, για μενα τουλαχιστον ειναι απαραδεκτο και απλα αλλο ενα σημειο που δειχνει ποσο λαθος βαδιζουμε σαν παγκοσμια κοινοτητα...
    Οι τεχνες δεν υπαρχουν για να μπορει καποιος να κερδιζει υλικα απο αυτες, αλλα μονο πνευματικα και ψυχικα.
    Το οτι εχουν καταφερει να διαβρωσουν ολες τις μορφες και εκφανσεις της τεχνης με την κερδοφορια, τα πνευματικα δικαιωματα κτλ, για μενα ειναι απαραδεκτο και ο κυριοτερος παραγοντας εξαιτιας του οποιου υπαρχει αυτη η καταντια στην μουσικη και γενικοτερα στις τεχνες.
    Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν και πολλες φοβερα αξιολογες δουλειες, αλλα οπως βλεπεις, σχεδον ολοι οι καλιτεχνες διαβρωνονται συστηματικα και μεθοδικα απο τετοιες τακτικες και απο υπηρετες της μουσικης (οπως θα πρεπε να ειναι) γινονται απλα διαχειριστες της...
    Για μενα, οι τεχνες και ειδικα η μουσικη, δεν αηκει σε κανεναν απο την στιγμη που δημοσιευεται (ειτε σε μορφη συναυλιας, ειτε σε καποιο μεσο cd, lp κτλ). Απο την στιγμη που η τεχνη φευγει απο τον δημιουργο της και παει στο κοινο, αυτοματως ο δημιουργος χανει καθε "δικαιωμα" ιδιοκτησιας επι αυτης και η τεχνη πλεον ανηκει σε ολους... Κι αυτος ειναι ο σκοπος των τεχνων και ειδικα της μουσικης...
    Οχι τα φραγκα, αλλα η αγωγη της ψυχης, η εξυψωση του πνευματος και του ανθρωπου, αυτη η ανατριχιλα στην ραχοκοκκαλια σου οταν ακους ενα αγαπημενο κομματι, τα συναισθηματα που πλυμηριζεις...
    Εξαλλου, ακριβως επειδη εχουν μπει ταμπελες τυπου "εμπορικο", "underground" κτλ, δεν ακουγονται μουσικες που θα αξιζαν να ακουγονται, ενω αντιθετα μουσικες που δεν ειναι καν μουσικες γινονται τρελες εμπορικες επιτυχιες...
    Οποτε για μενα, αυτο ειναι μια κακη ιδεα που απλα προμοταρει το υπαρχον λανθασμενο και σαπιο καθεστως της εκμεταλλευσης ακομα και των πιο υψηλων αξιων και εννοιων.
  • #5 από vangelis στις 06 Aug 2010
  • Νομιζω πως θα πρεπει να ξεκαθαριστει η εννοια ΕΜΠΟΡΙΚΟ.
     
    Συμφωνα με τον ορισμο που αναφερεται πανω, σημαινει πως κατι ειναι εμπορικο που μου κανει κουκου, και θα το αγοραζα...πιστευω πως αυτος ο ορισμος ειναι λαθος, καθαρα επειδη μιλαμε για μια και μονο γνωμη...εμενα μου αρεσει μια μουσικη που σε καμια περιπτωση δεν θα μπορεσει να χαρακτηρισθει σαν εμπορικη, γιατι πολυ απλα δεν ειναι, π.χ. αν του αρεσει καποιου λαικη μουσικη των ΜΑΟΡΙ , και θα την αγοραζε, δεν σημαινει πως ειναι εμπορικη, νομιζω πως ο ορισμος θα πρεπει να συμπληρωθει με το "κανει κουκου σε ΠΑΡΑ πολλούς, και θα την αγοράζανε", και φτασαμε σε ενα απο τα προβληματα της μουσικης βιομηχανιας. Οι ΑR μανατζερ προμοταρουν συγκροτηματα η σχηματα που νομιζουν πως θα αρεσει σε πολλους, ενω αρεσουν μονο σε αυτον, και ειναι για τα μπαζα απο ολες τις αποψεις...περα απο αυτο, πιστευω ισχυει και το ρητο.."οταν αρεσει κατι σε πολλους δεν ειναι καλο"...μου την ειπε ενας ζωγραφος αυτην την κουβεντα. Το γουστο της μαζας, ακριβως επειδη ειναι μαζα, ειναι κατι σαν ο μεσος ορος του γουστου, και εδω εχουμε, πιστευω και την εξηγηση γιατι ολα, μα ολα τα εμπορικα τραγουδια παγκοσμιως ακουγονται μια απο τα ιδια...
     
    Τελος, ηθελα και εγω να πω πως εχω την ιδια την αποψη του φρι, και πως τουλαχιστον εδω, θα προτιμουσα να μην υπαρξει ο ορος η ο στοχος του εμπορικου τραγουδιου.
     
    φιλικα παντα
    Β.
  • #6 από papous στις 06 Aug 2010
  • Έχω την εντύπωση πως ο Χοληδόχος δεν ανέπτυξε επαρκώς την πρότασή του.

    Πρώτ' απ' όλα η πρότασή του έγκειται στην αντικειμενικοποίηση του υποκειμενικού στοιχείου έτσι ώστε να υπάρχει κάποιο κριτήριο στην προσπάθεια αυτογνωσίας του καθενός μουσικού.
    Φαντάζομαι ότι η σκέψη του προσπαθεί να ξεπεράσει τον σκόπελο της έγκλεισης σ' ένα φαντασιωτικό περιβάλλον ψευδαισθήσεων που στηρίζεται στην προσωπική ναρκισιστική αυταρέσκια και θεμελιώνεται με το άλλοθι της υποκειμενικής αντίληψης.

    Αν είναι σωστός ο συλλογισμός μου Χοληδόχε, τότε δεν αρκεί ένα μόνο κριτήριο ώστε να επιτύχεις αυτόν τον σκοπό. Είναι απαραίτητη μια ολοκληρωμένη στατιστική αξιολόγηση.

    Εννοείται ότι και στην περίπτωση που καταφέρεις να επιτύχεις τον σκοπό σου, κάποια άτομα θα ξεφύγουν απ' την κατάταξη προς τις αντίθετες πλευρές. Κάποια καλή μουσική θα χαρακτηριστεί κακή και κάποια κακή ως καλή. Είναι το εγγενές σφάλμα από το οποίο καμμιά μέθοδος δεν μπορεί να ξεφύγει, είναι απαραίτητο όμως να το γνωρίζουμε.
  • #7 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Καλα ολα αυτα, αλλα γιατι σε ενα site που οι μουσικοι ( ερασιτεχνες ή επαγγελματιες ) εγγραφονται μονο και μονο για την ιδια τη μουσικη, πρεπει να μιλαμε για εμπορικοτητα;  ;)

    --- Για τον ίδιο λόγο, που σε ένα site που οι μουσικοί (ερασιτέχνες ή επαγγελματίες) ενώ υποστηρίζεις ότι εγγράφονται μόνο και μόνο για την ίδια την μουσική, μιλάνε για εμπορικότητα.
     

    Δηλαδη το "γ**ωτο" του καθε μουσικου που αγαπαει τη μουσικη ειναι για το εαν θα ειναι εμπορικος ή οχι, ή εαν κανει το "γουστο και καπελο" του και του αρεσει;
     
    --- Βασικά από όσα βλέπω τριγύρω μου, εφόσον μιλάμε για το "γ**ώτο" του κάθε μουσικού, είναι και διαφορετικό.
    Ποιος λοιπόν ο λόγος εφόσον ασχολούμαστε με το "γ**ώτο" του κάθε μουσικού, εμείς να θέλουμε να περιοριστούμε στο "γ**ώτο" συγκεκριμένων μουσικών αποκλείωντας αυτούς που το "γ**ώτο" τους είναι η εμπορική μουσική.

    Πιστευω πως εαν καποιοι ηθελαν να ειναι εμπορικοι δε θα ηταν μελη του κithara, αλλα του Aepi.gr ( εχοντας εκδωσει ηδη CD ).
     
    --- Δηλαδή το kithara.gr δεν έχει ως μέλη του εμπορικούς μουσικούς ή ανθρώπους που ασχολούνται με εμπορικούς μουσικούς ? εγώ θα έλεγα ότι και αρκετοί από τους κριτές που έχουν λάβει μέρος σε διαγωνισμούς είναι εμπορικοί.

    Και τελοσπαντων, αμφισβητεις πως δε θα υπαρξουν αυτοματα "γκλικες" που θα δεησουν τα εκλεκτα τους παιδια;

    --- Για ποιον λόγο να αμφισβητήσω κάτι τέτοιο ? Αλλά δεν αμφισβητώ ότι επίσης θα υπάρξουν και άνθρωποι που δεν θα λειτουργήσουν με αυτόν τον τρόπο, διότι το kithara.gr όπως ισχυρίζεσαι "Καλα ολα αυτα, αλλα γιατι σε ενα site που οι μουσικοι ( ερασιτεχνες ή επαγγελματιες ) εγγραφονται μονο και μονο για την ιδια τη μουσικη, πρεπει να μιλαμε για εμπορικοτητα;" Γίνετε λοιπόν τέτοιοι άνθρωποι να ασχολούνται με γκλίκες και όχι με την ίδια την μουσική και μόνο ?
     
    --- Σίγουρα είμαστε σε Forum και όχι σε στούντιο που προμοτάρει καλλιτέχνες, με την μόνη διαφορά ότι εμείς θέλουμε να προμοτάρουμε τους καλλιτέχνες στην δική μας κοινότητα, ενώ ένα studio θέλει να προμοτάρει τους καλλιτέχνες στην μουσική βιομηχανία. Οπότε αυτόματα και το Forum δεν είναι studio. Άλλωστε ούτε το φόρουμ επρόκειται να είναι ποτέ στούντιο, αλλά ούτε και το στούντιο φόρουμ, άσχετα με το αν έχουνε κάποιες παρόμοιες λειτουργείες που σε καμμία περίπτωση όμως δεν είναι ίδιες.

    --- Το αν θα απέχεις, είναι πάρα πολύ καλό για τον διαγωνισμό. Κι αυτό διότι, ο διαγωνισμός έχει να κάνει με το κριτήριο του αυθορμητισμού. Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος να συμμετέχει ο οποιοσδήποτε μουσικός, όσο καλός και να είναι εφόσον, θα συμμετέχει υπό πίεση.

    Ειμαστε υπηρετες της μουσικης κι οχι της εμπορικοτητας. Οταν αυτα τα 2 συνδυαστουν, τοτε εχουμε φαινομενα Πυξ Λαξ. Κι εγω Πυξ Λαξ δε θελω να γινω ( και μαλιστα εις γνωση μου ).
     
    ---Το αν είναι κάποιος υπηρέτης της μουσικής ή όχι, μπορεί να το δείξει με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι, να περάσει μέσα από την φωτιά και να μην καεί και ένας άλλος να μην περάσει ποτέ μέσα από την φωτιά. Και οι 2 τρόποι είναι αποδεκτοί.

    Δεν πρόκειται να υπάρξει καμμιά βαθμολογία, εκτός και αν το 0 και το 1 θεωρούνται βαθμολόγηση.
    Το κριτήριο θα είναι ένα, απλό και αυθόρμητο.
     
     
  • #8 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Τελικά johnie, εφόσον υπάρχουν φοβερά αξιόλογες δουλειές, πως γίνεται να κατηγορούμε την εμπορικότητα ? δηλαδή φταίει η εμπορικότητα ή ο ίδιος ο μουσικός που την χρησιμοποιεί λάθος ?
     
    """Οχι τα φραγκα, αλλα η αγωγη της ψυχης, η εξυψωση του πνευματος και του ανθρωπου, αυτη η ανατριχιλα στην ραχοκοκκαλια σου οταν ακους ενα αγαπημενο κομματι, τα συναισθηματα που πλυμηριζεις...""

    Ακριβώς αυτό θα εξετάσουμε και εμείς Johnie, κατά πόσο τα κομμάτια που δημιουργήσουν οι μουσικοί μας, θα προκαλούν ακριβώς αυτά που λες στον ακροατή. Χώρια που ο ακροατής, δεν θα πληρώσει μία. Εγώ το λέω κούκου, εσύ το λες με όλα αυτά τα καλούδια. Τέλος θα δούμε και κατά πόσο αυτά τα κομμάτια τελικά, είναι κάτι το διαφορετικό, το ιδιαίτερο, ή παρόμοια με αυτά που προμοτάρει η μουσική βιομηχανία.

    ""Εξαλλου, ακριβως επειδη εχουν μπει ταμπελες τυπου "εμπορικο", "underground" κτλ, δεν ακουγονται μουσικες που θα αξιζαν να ακουγονται, ενω αντιθετα μουσικες που δεν ειναι καν μουσικες γινονται τρελες εμπορικες επιτυχιες..""

    Επίσης η μουσική βιομηχανία, εκτός από τους σάπιους που έχει κάνει επιτυχημένους και τρελές εμπορικές επιτυχίες, έχει αφήσει και πάρα πολλούς σάπιους στην άκρη, που πιστεύουν ότι είναι οι καλλιτέχναροι.
  • #9 από papous στις 06 Aug 2010
  • Χόλι, αν δεν κάνω λάθος δουλεύεις επάνω στο "Tool Monde"?

    Και συ νυφή εγώ είμαι μέσα. Βάζω ευχαρίστως ένα άσμα μου στην έρευνα!
  • #10 από freemind στις 06 Aug 2010
  • Καταρχας πρεπει να δουλεψεις λιγο το θεμα των quotes γιατι βασανιστηκα λιγο μεχρι να διαβασω ολοκληρο το post ;D

    Για τον ίδιο λόγο, που σε ένα site που οι μουσικοί (ερασιτέχνες ή επαγγελματίες) ενώ υποστηρίζεις ότι εγγράφονται μόνο και μόνο για την ίδια την μουσική, μιλάνε για εμπορικότητα.
     


    Σαφως κι ενας μουσικος θα μιλαει για τη μουσικη που κυκλοφορει στο εμποριο, αφου οι μουσικοι που επελεξαν να βγαλουν ενα CD μπαινουν στη διαδικασια της κρισης απο τους ακροατες!

    Η μονη διαφορα αυτων των μουσικων με τους μουσικους του kithara ειναι πως οι πρωτοι πουλησανε τις συνθεσεις τους κι ο ακροατης τους μετατρεπεται αυτοματα σε καταναλωτη.

    Αντιθετως, οι ακροατες του kithara ειναι καθαρα...ακροατες, κριτες της τεχνης κι οχι της τσεπης που μπορει να παιζει καθοριστικο λογο σε μια κριτικη.


    Εχει μεγαλη σημασια η διαφορα του να δινεις 20€ για να παρεις ενα CD και να βγει "μαπα" σε σχεση με το να ακους ενα κομματι και να ευχαριστιεσαι ( ή οχι ) τη μουσικη ως ακροατης!

    Βασικά από όσα βλέπω τριγύρω μου, εφόσον μιλάμε για το "γ**ώτο" του κάθε μουσικού, είναι και διαφορετικό.
    Ποιος λοιπόν ο λόγος εφόσον ασχολούμαστε με το "γ**ώτο" του κάθε μουσικού, εμείς να θέλουμε να περιοριστούμε στο "γ**ώτο" συγκεκριμένων μουσικών αποκλείωντας αυτούς που το "γ**ώτο" τους είναι η εμπορική μουσική.

    Ακριβως εκει ειναι το θεμα.

    Ο μουσικος που εγγραφεται στο kithara.gr ξερει πως αφηνει την εμπορικοτητα του απ'εξω. Αφενος μεν γιατι εδω ειναι μια ελευθερη κοινοτητα μουσικων ( αρα εφοσον διατηρει την ανωνυμια του ειναι ισος εναντι ισων ), αφετερου δε γιατι κανενα απο τα μελη δεν υπερεβη το σταδιο του να μοιρασει τη μουσικη του για να κερδισει λεφτα απο αυτην εδω μεσα ( ποσο μαλλον εξω! ).

    Απο τη στιγμη λοιπον που η εμπορικοτητα μενει εξω απο την πορτα, οποιος ειχε την εντυπωση πως το "γ**ωτο του" ειναι να πουλησει, μαλλον χτυπησε λαθος πορτα forum. ;)


    Δηλαδή το kithara.gr δεν έχει ως μέλη του εμπορικούς μουσικούς ή ανθρώπους που ασχολούνται με εμπορικούς μουσικούς ? εγώ θα έλεγα ότι και αρκετοί από τους κριτές που έχουν λάβει μέρος σε διαγωνισμούς είναι εμπορικοί.

    Σαφως και πολλα απο τα μελη δουλευουν και στον επαγγελματικο τομεα της μουσικης. Ο καθενας σε διαφορετικο κλαδο, ομως συνολικα συμμετεχουν στο αποτελεσμα της "εμπορικης" μουσικης!

    Παρολαυτα, οσα χρονια ειμαι μελος στο kithara, δεν εχω δει κανεναν μα κανεναν να ερθει εδω να "πουλησει" αυτη την εμπορικη του σχεση με τη μουσικη.
    Αντιθετως θα ελεγα πως ερχονται αρκετοι επαγγελματιες μουσικοι για να "ξεσκασουν" απο τις εταιριες, τους καταναλωτες/ακροατες και τους επιμονους παραγωγους.

    Κι αν βαλεις στο λογαριασμο και τα συγκροτηματα που κατα καιρους "πουλανε" τα δικα τους Demo ( δηλαδη, τι πουλανε; Μας δινουν links και τα κατεβαζουμε ), νομιζω πως καταλαβαινεις οτι η κοινοτητα μας δεν εχει αυτοσκοπο το κερδος απο τη μουσικη. Ισως τη φημη, τον εγωισμο, το ψωνιο, αλλα οχι το κερδος μιας "χρηματικης" εμπορικοτητας!

    Οσο για τους κριτες, σε ορισμενους διαγωνισμους οντως συμμετεχουν ανθρωποι που ανηκουν στο εμπορικο στερεωμα της μουσικης στην Ελλαδα. Οπως και καθε διαγωνισμος, ετσι κι αυτος που γινεται για το kithara, απαιτει μελη στις κριτικες του επιτροπες που να εχουν μια επαφη με τον "εξω" εμπορικο κοσμο ;)

    Ομως κανεις τους δεν εκανε αμεσα διαφημιση για το CD ή τη δουλεια του γενικοτερα μεσα στο kithara. Και η παρουσια τους σε ενα διαγωνισμο δεν αναιρει την ιδεα του διαγωνισμου. ;)


    --- Για ποιον λόγο να αμφισβητήσω κάτι τέτοιο ? Αλλά δεν αμφισβητώ ότι επίσης θα υπάρξουν και άνθρωποι που δεν θα λειτουργήσουν με αυτόν τον τρόπο, διότι το kithara.gr όπως ισχυρίζεσαι "Καλα ολα αυτα, αλλα γιατι σε ενα site που οι μουσικοι ( ερασιτεχνες ή επαγγελματιες ) εγγραφονται μονο και μονο για την ιδια τη μουσικη, πρεπει να μιλαμε για εμπορικοτητα;" Γίνετε λοιπόν τέτοιοι άνθρωποι να ασχολούνται με γκλίκες και όχι με την ίδια την μουσική και μόνο ?
     


    Εδω κανεις λαθος, διοτι μια κοινοτητα forum θα ειναι περιπου ιδια με μια πραγματικη μικροκοινωνια. Κι επειδη το kithara μετραει καποια χρονακια ( τα μαθατε; 10 χρονια  ;D ), οι φιλιες που εχουν αναπτυχθει ειναι πιο ισχυρες απο τη κριτικη μιας μουσικης αναλογα με την εμπορικοτητα της ;) Και η εννοια της "γκλικας" εδω μεσα δεν ειναι "α, αυτος ειναι δικος μας, ψηφισε τον" αλλα "ο Θανασης ειναι γ**ω τα παιδια, τον Γιωργο δεν τον ξερω ειναι πιο νεος..οκ, ας ψηφισουμε τον Θαναση" ( τυχαιο ονομα  ;D ).

    Μην παιζεις με τα λογια μου για να προωθησεις μια ιδεα που θυμιζει πολυεθνικη εταιρια με μετοχους που ψηφιζουν ποιος και ποσο θα παραμεινει στην...αγοραστικη επιφανεια!

    Για τον Θεο...μουσικοι ειμαστε.



    --- Το αν θα απέχεις, είναι πάρα πολύ καλό για τον διαγωνισμό. Κι αυτό διότι, ο διαγωνισμός έχει να κάνει με το κριτήριο του αυθορμητισμού. Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος να συμμετέχει ο οποιοσδήποτε μουσικός, όσο καλός και να είναι εφόσον, θα συμμετέχει υπό πίεση.

     
     

    Δε συμμετεχω στο "διαγωνισμο" οχι εξαιτιας της πιεσης ( δοξα τον Θεο, δουλευω σε ενα κλαδο που εχει πιεση και παραγγελιες της τελευταιας στιγμης  ;D ), αλλα επειδη θεωρω πως απαξιωνει την εικονα του συνθετη, του ακροατη και του μουσικου forum του kithara γενικοτερα!

    Συγνωμη εαν ακουγεται ασχημο, ομως περισσοτερο υποστηριζεις μια ιδεα επειδη την ειπες, παρα επειδη το forum την εχει αναγκη!




     
    Το αν είναι κάποιος υπηρέτης της μουσικής ή όχι, μπορεί να το δείξει με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι, να περάσει μέσα από την φωτιά και να μην καεί και ένας άλλος να μην περάσει ποτέ μέσα από την φωτιά. Και οι 2 τρόποι είναι αποδεκτοί.

    Δεν πρόκειται να υπάρξει καμμιά βαθμολογία, εκτός και αν το 0 και το 1 θεωρούνται βαθμολόγηση.
    Το κριτήριο θα είναι ένα, απλό και αυθόρμητο.
     
     

    Οχι Χοληδοχος...Η φωτια που αναφερεις ειναι μια δικη σου ιδεα και εγω ειμαι μουσικος. Οχι Robin hood, Luke Skywalker, Gladiator, Superman, κλπ.

    Αρκετες φωτιες εχει να αντιμετωπισει ενας μουσικος. Με τη δημιουργικοτητα του, με τη μουσα ( ή τιςμ μουσες του ), με τις αναζητησεις του....

    Γιατι στο κατω κατω η συνθεση ειναι αναζητηση. Η εμπορικη συνθεση ειναι απλως η αναζητηση του ευκολου κερδους υπο συγκεκριμενες συνθηκες!

    Εαν αυτη ειναι η φωτια σου, τοτε καψε ολους τους αυτοδημιουργητους μουσικους μεσα της. Καψε τους πρωτοπορους συνθετες επειδη εκαναν το λαθος να μη σκεπτονται εμπορικα, αλλα δημιουργικα!

    Συγνωμη...τετοιες φωτιες μονο ενας εμπορος θα μπορουσε να εκτιμησει....κι εδω δεν κανουμε εμποριο  ;)
  • #11 από Johnie Darko στις 06 Aug 2010
  • Απλα xoly, αυτη η ανατριχιλα ή κουκου οπως λες, δεν εχει να κανει με το αν ενα κομματι ειναι εμπορικο ή οχι, αλλα απο το ατομο το οποιο ακουει το συγκεκριμενο κομματι.
    Το εμπορικο σημαινει πολυ απλα οτι ειναι ευκολο να πουληθει γιατι ακολουθει καποια mainstream μονοπατια τα οποια φυσικα καθοριζονται καθε φορα απο τις τασεις της "μοδας" που με την σειρα της καθοριζεται απο τα συμφεροντα, την ταση της εποχης κτλ.
    Αρα ενα κομματι μπορει να μην ειναι εμπορικο (να ειναι εκτος εποχης, εκτος μοδας, να μην ειναι mainstream κτλ) αλλα να ειναι εξαισιο και φυσικα το αναποδο...
    Σαφως και φταινε ΚΑΙ οι μουσικοι για το ολο θεμα, ουδεις αναμαρτητος...
    Θελω να πω οτι γενικοτερα στις τεχνες, το τι ειναι ωραιο, τι κανει κουκου και τι οχι, ειναι παρα πολυ σχετικο, με την ιδια λογικη που εσενα σου κανει κουκου μια γκομενα ενω εμενα οχι και τουμπαλιν...
    Υπαρχουν απειρα κομματια που θεωρουνται (και ειναι) εμπορικα αλλα ειναι υπεροχα και υπαρχουν αλλα που ειναι για πεταμα...
    Το θεμα ειναι ο ακροατης μπορει να διακρινει ποιο αξιζει και ποιο οχι;
    Εδω παιζουν πολλα θεματα...
    Εξαρταται απο την μουσικη (και οχι μονο) παιδεια του ακροατη, την κουλτουρα του, τις συναναστροφες του, την ψυχοσυνθεση του, την καθημερινοτητα του, την ιδια του την ζωη ετσι οπως αυτος ο ιδιος την βιωνει κτλ.
    Κατι που για μενα ειναι ξεφτιλο-σκυλαδο-ποπ της συμφορας, για καποιον αλλον ειναι το κουκου του...
    Αντικειμενικοτητα σε αυτα δεν μπορει να υπαρξει πιστευω...
    Εξαλλου μην ξεχνας οτι οι πωλησεις ενος δισκου κτλ, δεν ειναι παντα αυτες που φαινονται (ειδικα εδω στην Ελλαδα), μιας και οι δισκογραφικες εταιριες εχουν πολλα κολπακια στο μανικι τους για να προωθησουν εναν δισκο ή οχι.
    Χαρακτηριστικα θα αναφερω πως βγαινουν καποιοι δισκοι και πριν καν κυκλοφορησουν στην αγορα ειναι ηδη χρυσοι, πλατινενιοι κτλ
    Αυτο συμβαινει γιατι οι "πωλησεις" δεν γινονται στην πραγματικοτητα, αλλα εικονικα: Τα κεντρικα (μεγαλα) δισκαδικα κανουν προπαραγγελιες των νεων κυκλοφοριων και με βαση αυτες τις προπαραγγελιες ενας δισκος ονομαζεται χρυσος ή πλατινενιος κοκ.
    Τωρα αν τελικα ΟΝΤΩΣ πουλησει ο δισκος στα δισκαδικα ή οχι, ειναι αλλο θεμα... Και 1 αντιτυπο να πουληθει τελικα ΜΟΝΟ, ο δισκος θα εξακολουθει να ειναι χρυσος και πλατινενιος (μιας και απο την εταιρια εφυγαν Χ κομματια για τα δισκοπωλεια), ασχετα αν τελικα ο δισκος εχει μεινει στα ραφια στα δισκοπωλεια...
    Με αυτον τον τροπο προμοταρουν και συγκεκριμενους καλιτεχνες, μουσικες κτλ και ετσι στρεφουν (μεσω μαρκετινγκ) τους αγοραστες προς συγκεκριμενα ειδη, καλιτεχνες κτλ.
    Αυτο ειναι ενα πολυ απλο παραδειγμα, απλα για να δεις πως λειτουργει η μουσικη βιομηχανια...
    Αρα καταλαβαινεις οτι η αξια μιας μορφης τεχνης (μουσικης στην συγκεκριμενη περιπτωση) δεν μπορει στην πραγματικοτητα να μετρηθει και ακομα κι αν μπορει να "εκτιμηθει" απο τους ακροατες καθε μορφης μουσικης, παλι δεν μπορει αντικειμενικα να αξιολογηθει.
    Σε καποιους θα αρεσει, σε καποιους οχι, για διαφορους λογους...
    Αυτο που εχει σημασια για μενα, ειναι η τεχνη να ειναι αληθινη, ο καλιτεχνης δηλαδη να πιστευει αυτο που κανει και οχι να το κανει απλα επειδη ειναι η δουλεια του...
    Ακομα και μια διασκευη να παιζει καποιος στην κιθαρα, εχει σημασια να την παιζει με την ψυχη του, να δινει κατι απο αυτην στην μουσικη, να κανει αυτο που λεμε reach out και να αγγιζει αλλους μεσω αυτης...
  • #12 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Νομιζω πως θα πρεπει να ξεκαθαριστει η εννοια ΕΜΠΟΡΙΚΟ.
     
    --- Είναι αυτό το οποίο έχει απήχηση σε μεγάλο αριθμό ακροατών, οι ακροατές το αγαπάνε και θα σκάσουνε φράγκα, όχι γιατί τους επιβάλλεται να τα σκάσουνε για να το ακούσουνε, αλλά γιατί θέλουν να υποστηρίξουνε την ιδέα του καλλιτέχνη.
     
    Συμφωνα με τον ορισμο που αναφερεται πανω, σημαινει πως κατι ειναι εμπορικο που μου κανει κουκου, και θα το αγοραζα...πιστευω πως αυτος ο ορισμος ειναι λαθος, καθαρα επειδη μιλαμε για μια και μονο γνωμη...εμενα μου αρεσει μια μουσικη που σε καμια περιπτωση δεν θα μπορεσει να χαρακτηρισθει σαν εμπορικη, γιατι πολυ απλα δεν ειναι, π.χ. αν του αρεσει καποιου λαικη μουσικη των ΜΑΟΡΙ , και θα την αγοραζε, δεν σημαινει πως ειναι εμπορικη, νομιζω πως ο ορισμος θα πρεπει να συμπληρωθει με το "κανει κουκου σε ΠΑΡΑ πολλούς, και θα την αγοράζανε", και φτασαμε σε ενα απο τα προβληματα της μουσικης βιομηχανιας.
     
    ---Βεβαίως και θέλω να κάνει σε πολλούς κούκου, διότι θέλω να ξεπεραστεί το πάρακατω πρόβλημα το οποίο λες. Δηλαδή, να γίνουμε AR που νομίζουν ότι κάτι κάνει κούκου σε πολλούς, ενώ τελικά κάνει κούκου μόνο σε αυτόν! Στο τέλος λοιπόν της ψηφοφορίας μέσες άκρες , θα ξέρουμε κατά πόσο κάνει κούκου μόνο σε εμάς ή σε ένα μεγάλο μέρος του kithara.gr.
     
    ---Το ρητό του ζωγράφου, για το οποίο μιλάς, αυτοαναιρείται, σε περίπτωση που κάνεις μία ψηφοφορία και αρέσει σε πολλούς αυτό το ρητό! Άσε που αν ψάξεις στη ζωή σου, να δεις πόσα πράγματα κάνεις, που αρέσουν σε πολλούς, θα πρέπει να κάνεις χαρακίρι και εσύ και ο ζωγράφος. Θα μου πεις, κρίνω εξ' ιδίου! Ορίστε λοιπόν, έαν κάνω λάθος, μπορείς απλά και στα ίσα να μου πεις, ότι είναι λάθος και ότι στην ζωή σου, δεν κάνεις τόσα πράγματα αυθόρμητα, τα οποία μάλιστα τα κάνουνε και πολλοί άλλοι και τα θεωρείς σωστότατα! Ένα από αυτά ας πούμε είναι και το να λέει κάποιος την γνώμη του και να την υποστηρίζει.
     
     
     
    Τελος, ηθελα και εγω να πω πως εχω την ιδια την αποψη του φρι, και πως τουλαχιστον εδω, θα προτιμουσα να μην υπαρξει ο ορος η ο στοχος του εμπορικου τραγουδιου.
     
    φιλικα παντα
    Β.
     
    Χαίρομαι για τις απόψεις, άλλωστε αυτές συλλέγω!
     
    Αργότερα θα πιάσω και τον παππού και τον Freemind, που έγραψε παρακάτω, εδώ τριγύρω κάποιοι με ΞΕΡΙΖΩΝΟΥΝ από την ΘΕΣΗ ΜΟΥ! χαχαχα!
  • #13 από papous στις 06 Aug 2010
  • Νομιζω πως θα πρεπει να ξεκαθαριστει η εννοια ΕΜΠΟΡΙΚΟ.
     
    --- Είναι αυτό το οποίο έχει απήχηση σε μεγάλο αριθμό ακροατών, οι ακροατές το αγαπάνε και θα σκάσουνε φράγκα, όχι γιατί τους επιβάλλεται να τα σκάσουνε για να το ακούσουνε, αλλά γιατί θέλουν να υποστηρίξουνε την ιδέα του καλλιτέχνη.

    Η μόνη μου επιφύλαξη είναι σχετικά με την υποστήριξη. Νομίζω πως οι ακροατές ή οι θεατές υποστηρίζουν τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Στην δική μας περίπτωση (σε μια παρέα) ηθικά, στην ευρύτερη κοινωνία βιοτικά. Και τον υποστηρίζουν όταν από αυτόν εξαρτάται κατά ένα μεγάλο μέρος η ψυχική τους ισσοροπία.

    Με τον ίδιο τρόπο που υποστηρίζουν έναν καλό διασκεδαστή ακόμα και αν δεν είναι καλός μουσικός ή απαξιώνουν έναν πολύ καλό μουσικό όταν δεν έχει την δυνατότητα να διδάξει, να διαμορφώσει συναισθήματα.

    Γι' αυτό και επιμένω πως ένα και μόνο κριτήριο δεν αρκεί για την ποσοτικοποίηση του ποιοτικού.
  • #14 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Έχω την εντύπωση πως ο Χοληδόχος δεν ανέπτυξε επαρκώς την πρότασή του.
    Πρώτ' απ' όλα η πρότασή του έγκειται στην αντικειμενικοποίηση του υποκειμενικού στοιχείου έτσι ώστε να υπάρχει κάποιο κριτήριο στην προσπάθεια αυτογνωσίας του καθενός μουσικού.
    Φαντάζομαι ότι η σκέψη του προσπαθεί να ξεπεράσει τον σκόπελο της έγκλεισης σ' ένα φαντασιωτικό περιβάλλον ψευδαισθήσεων που στηρίζεται στην προσωπική ναρκισιστική αυταρέσκια και θεμελιώνεται με το άλλοθι της υποκειμενικής αντίληψης.
    Αν είναι σωστός ο συλλογισμός μου Χοληδόχε, τότε δεν αρκεί ένα μόνο κριτήριο ώστε να επιτύχεις αυτόν τον σκοπό. Είναι απαραίτητη μια ολοκληρωμένη στατιστική αξιολόγηση.
    Εννοείται ότι και στην περίπτωση που καταφέρεις να επιτύχεις τον σκοπό σου, κάποια άτομα θα ξεφύγουν απ' την κατάταξη προς τις αντίθετες πλευρές. Κάποια καλή μουσική θα χαρακτηριστεί κακή και κάποια κακή ως καλή. Είναι το εγγενές σφάλμα από το οποίο καμμιά μέθοδος δεν μπορεί να ξεφύγει, είναι απαραίτητο όμως να το γνωρίζουμε.
     
    --- Συμφωνώ παππού με αυτά που λες παραπάνω, αλλά θέλω όσο γίνεται, να είναι αυθόρμητη η επιλογή ανάμεσα μόνο σε 2, ώστε να είναι όσο γίνεται απλό. Σε καμμία περίπτωση δεν λέω ότι δεν θα υπάρξουνε σφάλματα, αλλά σίγουρα θα έχουνε ένα πρώτο αποτέλεσμα.
    Έαν πάλι έχουμε και GURU στην παρέα μας, που τα ξέρουν όλα από πριν....πολύ ευχαριστώς, να καταθέσουν την γνώμη τους από τώρα για τα αποτελέσματα, για να δούμε στην τελική και κατά πόσο μπορούν να διαβάζουν το φλυτζάνι.
     
    --- Βεβαίως παππού να ρίξεις το Άσμα σου στην έρευνα! Θα αναμένω αναμένος. TooL Monde! χαχαχα!

    Η μόνη μου επιφύλαξη είναι σχετικά με την υποστήριξη. Νομίζω πως οι ακροατές ή οι θεατές υποστηρίζουν τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Στην δική μας περίπτωση (σε μια παρέα) ηθικά, στην ευρύτερη κοινωνία βιοτικά. Και τον υποστηρίζουν όταν από αυτόν εξαρτάται κατά ένα μεγάλο μέρος η ψυχική τους ισσοροπία.
    Με τον ίδιο τρόπο που υποστηρίζουν έναν καλό διασκεδαστή ακόμα και αν δεν είναι καλός μουσικός ή απαξιώνουν έναν πολύ καλό μουσικό όταν δεν έχει την δυνατότητα να διδάξει, να διαμορφώσει συναισθήματα.
    Γι' αυτό και επιμένω πως ένα και μόνο κριτήριο δεν αρκεί για την ποσοτικοποίηση του ποιοτικού.
     
    --- Αυτά είναι πολύ ωραία παππού και τα κρατάμε για το τέλος! Να δούμε τελικά, για τι ενδιαφέρετε ο κόσμος του Kithara.gr, για τον καλό μουσικό, για τον καλό διασκεδαστή, για κάτι ενδιάμεσο ???
     
    Σάμπως κάνοντας αυτό το πείραμα δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, ούτε και λύσαμε όλες τις απορίες μας, ούτε βρήκαμε και την άκρη! αλλά οκ ας πούμε κάνουμε το παιχνίδι μας! την έρευνά μας!Έαν μας αρέσει το παιχνίδι, το συνεχίζουμε και μαθαίνουμε και καινούρια πράγματα, εφόσον βέβαια δεν τα ξέρουμε όλα!
  • #15 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • --- Χαχαχα Freemind! Θα τα μάθω και τα Quotes! Υπόσχομαι! ---
     
    Σαφως κι ενας μουσικος θα μιλαει για τη μουσικη που κυκλοφορει στο εμποριο, αφου οι μουσικοι που επελεξαν να βγαλουν ενα CD μπαινουν στη διαδικασια της κρισης απο τους ακροατες!

    --- Το σωστό τότε είναι σαφώς και ένας εμπορικός μουσικός, θα μιλάει για τη μουσική που κυκλοφορεί στο εμπόριο, αφού οι μουσικοί που επέλεξαν να βγάλουν ένα cd μπαίνουν στη διαδικασία της κρίσης από τους ακροατές.
          Διότι δεν αντιλαμβάνομαι, γιατί ένας οποιοσδήποτε μουσικός, θα μιλάει για τη μουσική που κυκλοφορεί στο εμπόριο! Άνετα ένας μουσικός μπορεί να μην μιλάει καθόλου για τη μουσική που κυκλοφορεί στο εμπόριο εφόσον δεν το επιθυμεί. ---
     
    --- Μα έχει μουσικούς το Kithara.gr που κάνουνε αυτή την δουλειά και πουλάνε την μουσική τους! Μήπως μιλάμε για κάποιο άλλο Kithara.gr ? O καταναλωτής δεν μπορεί να είναι και ακροατής ? Δηλαδή μόλις σκάει φράγκα κουφαίνεται ? για ο μουσικός μόλις πάρει φράγκα δεν μπορεί να γράψει μουσική ίδια με αυτήν, όπως όταν δεν τα κονομούσε ? ---
     
    Αντιθετως, οι ακροατες του kithara ειναι καθαρα...ακροατες, κριτες της τεχνης κι οχι της τσεπης που μπορει να παιζει καθοριστικο λογο σε μια κριτικη.
     
    --- Το ότι κάτι μπορεί να παίζει καθοριστικό λόγο σε μια κριτική, δεν σημαίνει και ότι παίζει.
    Οι δε ακροατές του κιθάρα, που θα πάρουν μέρος στην ψηφοφορία, δεν θα πληρώσουν τίποτα. Καλούνται να μας πούνε, έαν θα πλήρωναν. Η τιμή βέβαια είναι ακαθόριστη! Οπότε και πάλι θα είναι καθαρά ακροατές, κριτές της τέχνης και όχι της τσέπης!
    Στη πραγματικότητα λοιπόν, το μόνο κέρδος θα είναι το κούκου τους! και το κέρδος του μουσικού, θα είναι το δικό του κούκου επί σύνθεσης αλλά και το σύνολο των κούκου των ακροατών του!
      Οπότε, ο εμπορικός μουσικός, όποια στιγμή θέλει, μπορεί να αφήσει την εμπορικότητα του απ΄έξω. Ότι ώρα θέλει δηλαδή μπορεί να γράφει ένα εμπορικό έργο ή ένα μη εμπορικό έργο! Δι΄αλλιώς, πως ενώ είναι εμπορικός, όταν μπαίνει στο Kithara.gr, κάνει μαγικά και σταματάει να είναι εμπορικός ? Διότι το εμπορικός, έχει να κάνει σε σχέση με τη μουσική που παράγεις και όχι έαν πληρώνεσαι απαραίτητα γι αυτή! Μπορείς να γράψεις ένα κάρο εμπορικά τραγούδια, χωρίς να πληρωθείς ποτέ γι αυτά!
    Σε ξαναρωτάω, είναι δυνατόν, να λες ότι μουσικοί του Kithara.gr δεν πουλάνε την δουλειά τους ? Αφού είναι και πάρα πολύ γνωστοί μερικοί!
    Σα να λέμε ότι θεωρητικά, το kithara.gr, έχει διαμαντένιους ακροατές και μουσικούς, πράγμα το οποίο τους το προσδίδει το ίδιο το Kithara.gr και όχι η ίδια η στάση τους, απέναντι στους ίδιους και στην μουσική.
    Δηλαδή όποτε θέλω είμαι εμπορικός ακροατής, όποτε θέλω όχι, όποτε θέλω είμαι εμπορικός μουσικός, όποτε θέλω όχι, αλλά το εμπορικό είναι κακό!
    Τότε πολύ απλά, δεν είναι ούτε εμπορικοί μουσικοί, αλλά ούτε και μουσικοί!ούτε εμπορικοί ακροατές, αλλά ούτε και διαμαντένιοι ακροατές
    αλλά κάτι το ενδιάμεσο!
      Αυτό λοιπόν θα πετύχουμε και με την ψηφοφορία μας! Θα κάνουμε μία ψηφοφορία με βάση την εμπορικότητα, χωρίς όμως να είναι εμπορική! Και που είναι το στραβό σε όλο αυτό! Αφού ακροατές και μουσικοί εδώ μέσα, ακολουθούνε αυτήν την οδό ? Δηλαδή την οδό του είμαι και δεν είμαι! ---
     
     
    Παρολαυτα, οσα χρονια ειμαι μελος στο kithara, δεν εχω δει κανεναν μα κανεναν να ερθει εδω να "πουλησει" αυτη την εμπορικη του σχεση με τη μουσικη.
     
    --- Εγώ πάλι έχω δει, ένα κάρο, διαφημίσεις, για το που παίζουνε, πόσα φράγκα πάει το μαλλί, πόσο καιρό θα παίζουνε, έχω δει και πολλές άσχετες γνωστές μουσικές σκηνές και άμα όπως λες φίλε μου, παίζουνε και "γκλίκες" ποιος ξέρει από που κονομάει και τι!
    Μην μου πεις, ότι υπάρχει η ανωνυμία για την οποία μιλάς καθώς και ότι η διαφήμιση δεν είναι η καλύτερη μέθοδος πώλησης!
    Ιδιαίτερα όταν γίνεται σε ένα site, που έχει τόσο πολύ κόσμο! Εδώ μέχρι και οι μουσικοί, βάζουνε αγγελίες επί πληρωμή μάλιστα!
    Κάτι το οποίο θα έπρεπε να συμβαίνει έκτός site, σύμφωνα με αυτά που λες.
    Γι αυτό και η πόρτα του φόρουμ, έχει ανοίξει σε πάρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις, σε ανθρώπους μάλιστα που παίζουνε εμπορική μουσική, διασκευές εμπορικών τραγουδιών και δεν μπαίνουν στον κόπο καν, να παίξουνε σε ένα μαγαζί μόνο δικά τους τραγούδια και δική τους μουσική και λέγονται μετά και μέλη του kithara.gr!
    Τι να το κάνω μέσα στο σπίτι μου, με την οικογένεια μου να είμαστε "αγαπημένοι" και μόλις βγαίνουμε εκτός σπιτιού,
    να πλακωνόμαστε!
    Δεν μιλάω λοιπόν για συγκροτήματα με Demo, αλλά για εμπορικές προσκλήσεις με εμπορικότατο μουσικό περιεχόμενο. ---
  • #16 από denisgiann στις 06 Aug 2010
  • Το κιθαρα απο οτι τουλαχιστον εχω αντιληφθει απαρτιζεται απο κιθαριστες ειτε εντελως ερασιτεχνες και χομπιστες ειτε ακομα και επαγγελματίες μουσικούς.Δεν υπαρχουν πολλοι στο εντελως ασχετο(μπορει να κανω και λαθος).Και μονο λοιπον απο αυτο ειναι ευκολο να αντιληφθει κανεις οτι εμπορικη επιτυχια....με οποια εννοια και να την εννοει κανεις ειναι εξαιρετικα δυσκολο να επιτευχθει.Ειδικα στην εποχη που ζουμε αυτος που κανει επιτυχια στη μουσική συνηθως δεν ειναι καν μουσικός αλλα ασχετα παιδακια με την καταλληλη φατσουλα, τους κοιλιακούς και την προωθηση απο τις εταιρείες που τους "κατασκευαζουν".Οι μουσικοί εχουν συνηθως δευτερεύον(και πολυ λεω) ρολο στην ολη διαδικασια και αυτο αν ειναι και τυχεροι κιολας.Επομενως αν δεχτουμε οτι το κοινο του κιθαρα ειναι κυριως τετοιοι τοτε η εμπορικη επιτυχια μοιαζει απαγορευτική.
    Συνεπως δεν εχει να κανει με το ταλεντο αλλα δυστυχως κατα 80% με το μαρκετινγκ.Στην αγορα κυκλοφορουν κατι απιστευτα σκουπιδια που αν στα παρουσιαζε καποιος οτι τα εφτιαξε πχ..σπιτι του...στο στουντιο του...θα γελαγες και θα του ελεγες να ασχοληθει με το κεντημα.Παρολαυτα με το σπρωξιμο το μαρκετινγκ λιγο κοιλιακο λιγο μπουτι...πουλανε και μαλιστα καλα.Και παιδακια πχ απο το κιθαρα που και ταλεντο εχουν και γνωσεις γνωσεις μουσικής σπανια για να μη πω ποτε το προσπαθησουνε η οχι....θα δουνε τα τραγουδια τους να πουλανε.
    Για μενα στο κιθαρα συχναζουν ατομα που αγαπανε τη μουσική....που ΕΙΝΑΙ μουσικοί εστω και σε αρχαριο σταδιο και  ατομα που γουσταρουν να παιζουν και να κανουν το κεφι τους με το εξαχορδο της αρεσκειας τους.Δεν τους νοιαζει η εμπορικη επιτυχια αλλα το να βρεθουν σε ενα χωρο με ατομα της ιδιας τρελας και να γουσταρουν.Ξερουν οτι το ποιος και αν κανει επιτυχια και γιατι....δυστυχως δεν εχει σχεση με την ικανοτητα(αλλιως δεν θα υπηρχαν τοσα...νουμερα να πουλανε με τη σεσουλα)αλλα με την "προωθηση" αλλωστε ειναι κανονας οτι η πλυση εγκεφαλου φερνει καλα αποτελεσματα.
    Αν λοιπον τα ατομα του κιθαρα μπαινουν για να κανουν το κεφι τους και να διασκεδαζουν με την μουσικη και την κιθαρουλα τους ειναι σουπερ....αν το κανουν εχοντας στο πισω μερος του μυαλου τους την οποια εμπορικη επιτυχια.....θα περασουν στεναχωριες 8) .
  • #17 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Οσο για τους κριτες, σε ορισμενους διαγωνισμους οντως συμμετεχουν ανθρωποι που ανηκουν στο εμπορικο στερεωμα της μουσικης στην Ελλαδα. Οπως και καθε διαγωνισμος, ετσι κι αυτος που γινεται για το kithara, απαιτει μελη στις κριτικες του επιτροπες που να εχουν μια επαφη με τον "εξω" εμπορικο κοσμο ;)
    Ομως κανεις τους δεν εκανε αμεσα διαφημιση για το CD ή τη δουλεια του γενικοτερα μεσα στο kithara. Και η παρουσια τους σε ενα διαγωνισμο δεν αναιρει την ιδεα του διαγωνισμου. ;)
     
    --- Όσο γι αυτά τα 2 είναι πυρηνική βόμβα έτοιμη να σκάσει! Από την μία λες, ανήκουν στον εμπορικό κόσμο, από την άλλη λες έχουν επαφή με τον εμπορικό κόσμο, παραπάνω λες ότι όποιος μπαίνει στο Kithara.gr, αφήνει εκτός την εμπορικότητα του, αλλά το kithara.gr ΑΠΑΙΤΕΙ τέτοια μέλη στις κριτικές επιτροπές!
    Μπορεί κανείς τους να μην έκανε άμεσα διαφήμιση για το CD τους, αλλά τους επιλέξατε, γιατί ακριβώς έχουν κάνει διαφήμιση στο CD τους, εκτός του Kithara.gr, έχουν ακολουθήσει τον εμπορικό δρόμο και πρέπει και αυτοί να σας κρίνουν, όχι μόνο μη εμπορικοί μουσικοί - ακροατές. Αλοίμονο βέβαια αν θα βρούμε και κάποιον τέτοιο! ---
     
    Εδω κανεις λαθος, διοτι μια κοινοτητα forum θα ειναι περιπου ιδια με μια πραγματικη μικροκοινωνια. Κι επειδη το kithara μετραει καποια χρονακια ( τα μαθατε; 10 χρονια  ;D ), οι φιλιες που εχουν αναπτυχθει ειναι πιο ισχυρες απο τη κριτικη μιας μουσικης αναλογα με την εμπορικοτητα της ;) Και η εννοια της "γκλικας" εδω μεσα δεν ειναι "α, αυτος ειναι δικος μας, ψηφισε τον" αλλα "ο Θανασης ειναι γ**ω τα παιδια, τον Γιωργο δεν τον ξερω ειναι πιο νεος..οκ, ας ψηφισουμε τον Θαναση" ( τυχαιο ονομα  ;D ).
    Μην παιζεις με τα λογια μου για να προωθησεις μια ιδεα που θυμιζει πολυεθνικη εταιρια με μετοχους που ψηφιζουν ποιος και ποσο θα παραμεινει στην...αγοραστικη επιφανεια!
     
    --- Α μάλιστα, παρόλα αυτά λοιπόν, το Kithara.gr, είναι ένα μέρος με πραγματικούς μουσικούς, που αφήνουν την εμπορικότητα απέξω, ασχολούνται μόνο με την μουσική, οι δε ακροατές, κρίνουν και επεξεργάζονται σχολαστικά την μουσική αλλά τελικά οι απόψεις τους, είναι οι παραπάνω! Μιλάμε για πολύ διαστροφή!
    Το θέμα είναι ότι δεν με νοιάζει πόσο θα παραμείνει κάποιος στην αγοραστική επιφάνεια, αδιαφορώ πλήρως γι αυτό. Εμένα με νοιάζει ποιος θα βγει στην αγοραστική επιφάνεια, όταν τα λεφτά που θα του δώσουνε, θα είναι τίποτα και όταν οι ακροατές θα πληρώσουνε με τίποτα άλλο πέρα από τη γνώμη τους.
    Χώρια που δύσκολα θα γνωρίζει κανείς, ποιος έγραψε το κομμάτι, αφού οι μουσικοί θα είναι ανώνυμοι και μόνο οι ψηφοφόροι θα είναι επώνυμοι! Θα υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που θα το ξέρουν! Να διαλέξουμε και ψηλά στην ιεραρχία του Kithara.gr, για να μην έχουμε προβλήματα του τύπου διέρευσε και τα λοιπά! Δηλαδή ακόμη και αν υπάρχουν οι γκλίκες που λες, δεν μπορεί, τα υψηλά μέλη του Kithara.gr, να μην έχουν κάποιο κύρος! ---
     
    Συγνωμη εαν ακουγεται ασχημο, ομως περισσοτερο υποστηριζεις μια ιδεα επειδη την ειπες, παρα επειδη το forum την εχει αναγκη
     
    -- Μα ποτέ δεν είπα εγώ ότι έχει ανάγκη το Forum την ιδέα μου! βεβαίως και υποστηρίζω την ιδέα μου! και δεν ακούγεται καθόλου άσχημο! Άλλωστε από τα παραπάνω, φαίνεται ότι το Forum, δεν έχει ανάγκη, από αρκετά τα πράγματα, τα οποία ενώ τα υποστηρίζει, κάνει το αντίθετο από αυτά. Σα να λέμε αν δεν έχεις ανάγκη τον εαυτό σου, ποιον να έχεις ανάγκη ? Αν τελικά δεν έχεις ανάγκη από κάτι και αναφέρει κάποιος το οποίο δεν έχεις ανάγκη, γιατί να μην το κάνεις και αυτό μέρος του εαυτού σου, αφού όσο δεν έχεις ανάγκη να μην το κάνεις, άλλο τόσο δεν έχεις ανάγκη και να το κάνεις! ---
     
    Οχι Χοληδοχος...Η φωτια που αναφερεις ειναι μια δικη σου ιδεα και εγω ειμαι μουσικος. Οχι Robin hood, Luke Skywalker, Gladiator, Superman, κλπ.

    Αρκετες φωτιες εχει να αντιμετωπισει ενας μουσικος. Με τη δημιουργικοτητα του, με τη μουσα ( ή τιςμ μουσες του ), με τις αναζητησεις του....

    Γιατι στο κατω κατω η συνθεση ειναι αναζητηση. Η εμπορικη συνθεση ειναι απλως η αναζητηση του ευκολου κερδους υπο συγκεκριμενες συνθηκες!

    Εαν αυτη ειναι η φωτια σου, τοτε καψε ολους τους αυτοδημιουργητους μουσικους μεσα της. Καψε τους πρωτοπορους συνθετες επειδη εκαναν το λαθος να μη σκεπτονται εμπορικα, αλλα δημιουργικα!

    Συγνωμη...τετοιες φωτιες μονο ενας εμπορος θα μπορουσε να εκτιμησει....κι εδω δεν κανουμε εμποριο.
     
    -- Ακριβώς λοιπόν επειδή η σύνθεση είναι αναζήτηση, εγώ δεν πιέζω κανέναν να φτιάξει κάτι συγκεκριμένο, ούτε να το φτιάξει τώρα!
    Ας προσφέρει κάτι στο οποίο έχει κάνει αναζήτηση που δεν αποσκοπεί σε εύκολο κέρδος και ας το προσφέρει! Να δούμε κατά πόσο η υπόθεση του, δεν θα φέρει το κομμάτι του, ως προς εμπορικότατο και μάλιστα αποφέροντας και εύκολο κέρδος!
    Μα είναι δυνατόν να καούνε οι αυτοδημιούργητοι μουσικοί και οι πρωτοπόροι συνθέτες, όταν υπάρχει περίπτωση να δούνε ότι το κομμάτι τους δεν είναι εμπορικό ? Ίσα ίσα! Θα πρέπει να σηκωθούνε επάνω και να χορεύουνε, εφόσον τέτοια κομμάτια θέλουνε να γράφουνε!
    Ή μήπως δεν θα χαρούνε όταν δούνε ότι το μη εμπορικό κομμάτι τους, τελικά χρίζει αποδοχής από το κόσμο και μάλιστα είναι εμπορικό!??
     
    Νομίζω ότι ο μουσικός έχει να αντιμετωπίσει και τους ακροατές και αυτή είναι η φωτιά που βάζω! την οποία εσύ μάλλον θεωρείς ότι δεν πρέπει να απασχολεί τον μουσικό. Δεν μπορώ βεβαίως να φέρω καμμιά αντίρρηση γιατί δεν θα πω εγώ στον κάθε μουσικό πως θέλει να υπηρετεί την μουσική.
  • #18 από Mike Moss στις 06 Aug 2010
  • Καλησπερα...

    Αν μου επιτρεπετε θελω να προσθεσω κατι, αν και δεν θα χα αντιρρηση να λαβω μερος σε μια τετοια "δοκιμασια". Φανταζομαι πως καθε δημιουργος οποιουδηποτε επιπεδου αγαπαει και εκτιμαει τις δημιουργιες του και δεν τις μετραει με την εμπορικοτητα. Το θεμα ομως πιο ειναι. ΝΑΙ υπαρχουν πολλες συνθεσεις τοσο εδω οσο και σε ολοκληρο το myspace που ευχαριστως θα αγοραζα και ευχαριστως θα εβλεπα live αλλα δεν  το κανω για εναν απλο λογο. Οταν δεν υπαρχει κοσμος πισω απο ενα project να περιμενει να βγαλει λεφτα, τοτε αυτο ειναι πολυ δυσκολο να ειναι γυαλισμενο, ραδιοφωνικο και να εχει τον αερα του εμπορικου. Γιατι πχ οταν καποιου μουσικου το προιον ειναι ο βιοπορισμος του (και η κερδοσκοπια των εταιριων κτλ) τοτε αυτοματα εχει απο πισω τους αναλογους επαγγελματιες που θα το κανουν να κανει κλικ στον κοσμο με τους τροπους που αυτοι ξερουν. Θα βαλουν ενα ρεφραιν, θα αλλαξουν ενα κουπλε, θα κανουν κατι πιασαρικο του τυπου o eddie των Maideν, τα διπλομποτιδια στο one των μεταλλικα και το σολο με το tapping (χεχε), το παραμορφωμενο μπασο του cliff burton, θα φερουν διασημους guests και και και αλλα ολα αυτα θελουν ανθρωπους που ασχολουνται μονο μαυτο...οχι One man projects που παλατζαρουν ταυτοχρονα, σχολειο, σχολη, διαβασμα, δουλεια, λεφτα, γκομενα, γυναικα, παιδια, φροντιστηριο, κλαμπακι, χαρτζηλικι, νοικια, λεωφορειο-τρολευ-μετρο, αγχος, οικονομικη κριση κτλ κτλ...Οσο λοιπον υπαρχει η ατμοσφαιρα του "αυτο που κανω ειναι χομπυ" ή "γραφω μονος στο pc γιαυτο δεν εχω καλο ηχο" στα ντεμο,  δεν προκειται να βαλει κανεις το χερι στην τσεπη. Ειναι μεγεθη αναλογα..οσα ξοδεψεις ως μουσικος (χρονος-χρημα-εμπειρια-ταλεντο) τοσα θα ξοδεψει για σενα ο καταναλωτης.

    Τωρα στο δικο μου το ειδος ειναι ακομα πιο δυσκολα τα πραγματα γιατι ειναι που ειναι αντιεμπορικο απο μονο του, ειναι και λιγο κορεσμενο οποτε εκει ειναι που χρειαζονται "μυαλα" απο πισω. ΓΙατι οκ εσυ εισαι γαματος κιθαριστας και εχεις εξοπλισμο στο σπιτι. Απο μαστερινγκ πως τα πας? (εγω δεν τα παω καθολου...) Απο song writing την παλευεις? Ή απλα εχεις γαματες ιδεες που δεν μπορεις να συνδεσεις μεταξυ τους? κτλ κτλ..

    Παρολαυτα εγω δεν εχω προβλημα να συμμετασχω.
  • #19 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Johnie, δεν διαφωνώ, καθόλου με αυτά που λες!
    Ούτε πάω να κρίνω την αξία που έχει η μουσική! Αυτό θα ήτανε κουφό!
    Αλλά ακριβώς, επειδή εδώ, δεν είμαστε μουσική βιομηχανία και λέμε ότι είμαστε κάτι διαφορετικό σαν Kithara.gr, να κάνουμε ένα πείραμα να δούμε τί ακριβώς είναι αυτό το διαφορετικό το οποίο είμαστε ???????????????????
    Τι ακριβώς είναι αυτό το διαφορετικό το οποίο δεν είμαστε ? ? ? ?
    Άλλωστε όλοι οι ψήφοι έχουνε σημασία, άσχετα με το αν κάποιο κομμάτι βγει πρώτο!
    Κάθε ψήφος, θα μας βάλει να σκεφτούμε και να συζητήσουμε!
     
    Μα είναι δυνατόν, να θέλω να γραφτούνε κομμάτια, μόνο και μόνο για το διαγωνισμό ? Όχι βέβαια!
    Θέλω να μπούνε κομμάτια μέσα στο διαγωνισμό, που είναι όσο πιο αληθινά γίνεται από το καθένα!
    Εσείς νομίζετε ότι ζητάω κομμάτια, κατά παραγγελία!
  • #20 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Denisgian, πολύ ωραία τα είπες, αλλά εδώ μιλάμε για το κούκου και την "εμπορική" επιτυχία μέσα στο Kithara.gr και όχι στην Ελλάδα.
    Τουτέστιν, εφόσον οι ανθρώποι του Kithara.gr είναι αυτοί που αναφέρεις, θα εκτιμήσουν με ανάλογα κριτήρια το αν τους κάνει κούκου ή όχι και όχι με βάση την Ελληνική Μουσική Βιομηχανία και Αγορά.
     
    Mikemoss, το ξαναλέω για όλους, μιλάω για το Kithara.gr και όχι για την Ελληνική Μουσική Βιομηχανία! Μιλάω για το μεταξύ μας!
    Τώρα αν το κομμάτι που βγει εδώ, θα μαθευτεί ποτέ προς τα έξω και τι θα κάνει προς τα έξω, ούτε και ξέρω, όχι όμως ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να το μάθουμε και αυτό.
     
    ΥΓ...Εντωμεταξύ, το κάνω τώρα το καλοκαίρι αυτό, που λείπουνε οι περισσότεροι για διακοπές, για να περάσω τα αντισυνταγματικά μέτρα που θέλω...
  • #21 από Johnie Darko στις 06 Aug 2010
  • ΥΓ...Εντωμεταξύ, το κάνω τώρα το καλοκαίρι αυτό, που λείπουνε οι περισσότεροι για διακοπές, για να περάσω τα αντισυνταγματικά μέτρα που θέλω...

    Χαχαχαχαχαχα! Ωραιος ο xoly και επικαιρος!
  • #22 από let me know 796 στις 06 Aug 2010
  • καταρχην καλησπερα.
    διαβασα αρκετα για το θεμα.

    XoLiDoXoS πιστευω οτι εχεις σε μερικα πραγματα δικιο,αλλα οχι ομως σε ολα. ;)

    εαν καποιος μουσικος απο το forum ξεκινησει να γραψει ενα τραγουδι ή καποια ριφ που εχει στο μυαλο του
    αλλιως θα τα γραψει αν προκειται για χαβαλε και αλλιως αν προκειται να συμετασχει σε ''διαγωνισμο''.
     εισαι σιγουρος οτι οσα τραγουδια εχει γραψει ο καθενας μας τα εχει πλασαρει και εδω?
    δεν νομιζω.
    τουλαχιστον εγω εχω καποια στο ραφι οχι φυσικα για εμπορικους λογους αλλα απλα δεν θελω να τα βγαλω .

    παμε στην σκεψη σου τωρα.
    θα συμφωνησω με τον mikemoss.
    αν θελεις να ξεκινησει ενα διαγωνισμος ολα καλα. και ισως και να εγραφα κατι κιολας.
    ομως μπες μπροστα οργανωσε το και βρες και εναν τυπο που να μπανιζει απο ηχοληψια μπιμπλικια κ.τ.λ
    να κανει ολη την δουλεια αυτος σε ολα τα τραγουδια.
    διαφορετικα δεν θα κανουμε διαγωνισμο συνθεσης αλλα διαγωνισμο κομπιουτεραδων. ;)
    πιστευω να συμφωνεις σε αυτο και να καταλαβαινεις οτι ειναι αδικο.
     τα καλα δεν τα γραφω ξερεις ποια ειναι  ;D
  • #23 από freemind στις 06 Aug 2010
  • Προσωπικα εξεθεσα την αποψη μου, ειμαι εναντιον και θα απεχω απο ενα τετοιο διαγωνισμο. Οχι επειδη ειμαι moderator και μπορω να το πω, αλλα ως ατομο και μελος του kithara για τους λογους που ανεφερα πιο πανω.


    Εαν θελετε να οργανωσετε κατι, θελει αρκετο κοπο. Καλη αρχη ευχομαι.
  • #24 από papous στις 06 Aug 2010
  • Παίδες, δεν νομίζω ότι ο Χόλι προτείνει διαγωνισμό τραγουδιού (όπως πχ αυτόν που διοργάνωσε το Κιθάρα τις προάλες), αλλά μια έρευνα. Θα μπορούσε να αναφερθεί ως διαγωνισμός γνώμης.

    Από τις γνώμες που έχουν ήδη αναφερθεί πάνω στο θέμα έχουν βγει εξαιρετικά και πολύτιμα συμπεράσματα, από όσους από εμάς γνωρίζουμε να τις αναλύουμε. Φανταστείτε πόσο θα ωφελήσει η ολοκλήρωση της μελέτης!

    Θα πρότεινα το εξής: Να βάλει ο Χόλι ένα δικό του κομμάτι κι εμείς οι υπόλοιποι να επιλέξουμε όχι αν θα δίναμε φράγκα για να το κατεβάσουμε στο Ψ μας (διότι δεν χρειάζεται να ξοδεύεται κανείς τώρα πια σε CDs) αλλά αν θα δίναμε φράγκα για να πάμε να τον ακούσουμε.

    Μην ψάχνεστε και πολύ. Το δωρεάν είναι πάντα δημοφιλέστερο. Άκουσα ότι από την στιγμή που οι Times κλείδωσαν την ανάγνωση της εφημερίδας μόνο για συνδρομητές, η αναγνωσιμότητά τους έπεσε κατά 99%.
  • #25 από let me know 796 στις 06 Aug 2010
  • Προσωπικα εξεθεσα την αποψη μου, ειμαι εναντιον και θα απεχω απο ενα τετοιο διαγωνισμο. Οχι επειδη ειμαι moderator και μπορω να το πω, αλλα ως ατομο και μελος του kithara για τους λογους που ανεφερα πιο πανω.


    Εαν θελετε να οργανωσετε κατι, θελει αρκετο κοπο. Καλη αρχη ευχομαι.

    μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα .
    δεν εννοω τετοιο διαγωνισμο : ''ΝΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    προς Θεου εννοω διαγωνισμο κανονικο χωρις ταμπελες κ.τ.λ.

    δεν χρειαζεται να γραψω οτι δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να δω αν ειναι εμπορικο το τραγουδι  μου ή οχι.
Σελίδες: