Σελίδες:
  • #26 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Let me know, είναι δυνατόν να μην έχω δίκιο σε όλα ? ? ?  θα σε μαλώσω...
     
    Βεβαίως αγαπητέ, οι μουσικοί που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό μας, δεν θέλουμε, να γράψουνε ούτε για χαβαλέ, ούτε γιατί θα συμμετάσχουνε σε διαγωνισμό! Θέλουμε να γράψει ο καθένας, όπως θέλει και αγαπά ειλικρινέστατα, ένα κομμάτι! τώρα αν η ειλικρίνειά του είναι ο χαβαλές, ας γράψει για χαβαλέ! αν η ειλικρίνεια του είναι ότι πρέπει να γράψει για διαγωνισμό με συγκεκριμένο τρόπο, ας το γράψει έτσι! αν νομίζει πάλι ότι πρέπει να καταθέσει ένα κομμάτι το οποίο έχει αναζητήσει διεξοδικά μέσω της μουσικής, ας το καταθέσει!
    Για ποιο λόγο δηλαδή σων και καλά! πρέπει να υπακούει σε κάποιους συγκεκριμένους κανόνες αυτό που θα αρέσει στο κόσμο ??????
    Ας στείλουνε και λαϊκά και ροκ και ινδικά και σουαχίλικα και ρεμπέτικα και τουίστ και με εμπορικούς κανόνες και χωρίς αυτούς και εγώ δεν ξέρω τι άλλο! Θα ήθελα δηλαδή ο διαγωνισμός, να είσαι όσο το λιγότερο στημένος!
    Στημένος δεν σημαίνει, πάντα, να φτιάξω ένα εμπορικό κομμάτι, για να βγω πρώτος! αλλά ακόμη και αν φτιάχνω εμπορικά κομμάτια, να θεωρήσω, πως στον διαγωνισμό αυτόν, εφόσον είναι και του κιθάρα τζι αρ, με τους ψαγμένους μουσικούς, να στηθώ σαν παλούκι και να γράψω ας πούμε την συμφωνική του Πίκπα. Εγώ λοιπόν δεν θέλω να στηθεί κανένας! Θέλω να γράψουνε ειλικρινά αυτό το οποίο γουστάρουνε και να το στείλουνε! ή αν έχουνε ήδη γράψει κάτι να το στείλουνε!
     
    Ξαναλέω δε, ότι δεν μας ενδιαφέρει ποιος θα βγει πρώτος! μας ενδιαφέρει ολόκληρη η ψηφοφορία! όλα τα αποτελέσματα!
    Ενδιαφερόμαστε για τη μουσική, τους μουσικούς και τους ακροατές του Kithara.gr και όχι ποιος είναι πρώτος ποιος δεύτερος και ποιος 23ος.
    Έαν από τώρα μου λέγατε ποιος θα βγει πρώτος, θα σας έλεγα πάρτε τον και βράστε τον και πείτε μου σε τι κατάταξη είναι όλοι οι υπόλοιποι και ποιοι τους ψήφισαν και πως τους ψήφισαν.
    Πείτε ότι είναι κάτι, σα να γνωριζόμαστε καλύτερα μουσικά όμως!
    Το εμπορικό το θέτω, γιατί δεν μπορούσα αλλιώς να κάνω διαχωρισμό του καλού από το μου κάνει κούκου αλλιώς!
    Δηλαδή πολλοί θα βρεθούν να σου πουν ότι είναι ωραίο το κομμάτι, αλλά λίγοι θα τους κάνει τόσο κούκου ώστε να το αγοράσουν.
    Δεν φταίω ας πούμε εγώ, αν ο κόσμος χρησιμοποιεί την έννοια καλό με πολλές διακυμάνσεις και τελικά βλέπεις ότι όταν κάτι πραγματικά του αρέσει, πάει και το αγοράζει! Αλλά και πάλι εγώ δεν θέλω όλο αυτό να έχει να κάνει με λεφτά, αλλά με την αίσθηση ότι ας πούμε αν μπορούσε θα το ΕΚΛΕΒΕ! για να το έχει σπίτι του να το ακούει!χαχαχαχα ορίστε πως μπορούμε να καταργήσουμε και όρο εμπορικός κατά κάποιο τρόπο! Ναι κύριοι εφόσον δεν είχε την δυνατότητα να το αγοράσει, να του άρεσε τόσο πολύ που να το έκλεβε, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσε να το ξαναακούσει!
     
    Και επειδή αγαπητέ, το έθεσες και παραπέρα, περί σύνθεσης ηχοληψίας και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, ξαναλέω, ότι αυθόρμητα να κάνει ο καθένας ότι θέλει και μπορεί! Από πρόχειρη ηχογράφηση, μέχρι να καλέσει και την συμφωνική του Λονδίνου! Τώρα αν εσύ θέλεις να κάνεις μία επαγγελματική ηχογράφηση ας πούμε και δεν έχεις τα μέσα, για να κάνεις αυτό το οποίο θες, ή θα στείλεις κάτι πιο πρόχειρο ή πολύ απλά δεν θα στείλεις το κομμάτι!
     
    Εγώ σας καλώ, να στείλετε ένα κομμάτι και τίποτα παραπάνω. Τώρα το αν θα το στείλετε και πως θα το φτιάξετε αυτό αφορά τον καθένα σας ξεχωριστά.
     
    Καταλαβαίνω τι εννοείς, λέγοντας ότι είναι άδικο....αλλά αυτό θα το δω στο αποτέλεσμα, δεν θέλω να μου το προβλέψεις από πριν. Διότι εξίσου "άδικο" θα είναι κάποιος να τραγουδάει με τη κιθάρα του μόνο και να τον ψηφίσει κάποιος, αντί να ψηφίσει τον κύριο Συμφωνική ορχήστρα!Διότι πως να το κάνουμε! του κάνει κούκου ο κουμπιουτεροκιθαρίστας και όχι ο μουσικοΜπετόβεν!
     
    Δεν υπάρχει δίκαιο και άδικο σε αυτό το διαγωνισμό! Όποιος πιστεύει ότι για κάποιο λόγο, οι άλλοι υπερτερούν οικονομικά ή έχουν περισσότερες γνώσεις ή δεν ξέρω γω τι άλλο έχουνε υπερκιθάρες και στούντιο μούντιο λούντιο, να μην συμμετέχουν καθόλου στο "διαγωνισμό"!
     
    Όποιος συμμετέχει, θα συμμετέχει με το κομμάτι του, όπως είναι και θα περπατάει και καμαρωτός! αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να παίξει σε αυτό το παιχνίδι!
     
     
     
     
     
  • #27 από Lo.Lee.Ta στις 06 Aug 2010
  • Διαγωνισμός γνώμης! Ωραίο παππού αυτό! Τις περισσότερες φορές με βοηθάς με αυτά που λες. Αλλά μην θεωρήσουνε τα μέλη, ότι ψάχνω να βρω ποιος έχει την πιο σωστή γνώμη! Καμμία σχέση! Αλλά ψάχνω να μάθω τις γνώμες σας!
     
    Χαίρομαι παππού, που ήδη έχεις αρχίσει και παίρνεις κάποια πράγματα από αυτό το οποίο συμβαίνει.
    Χωρίς βέβαια να ξέρω στο παραμικρό ποια είναι αυτά.
     
    Βεβαίως και θα βάλω και δικό μου κομμάτι! Δεν μπορεί να λέω ένα κάρο ιστορίες και εγώ να έχω την ουρά μου απέξω!
    Βέβαια δεν θα σας αποκαλύψω κάτι γι΄αυτό, γιατί ίσως κάποιοι, μέσα από αυτά που θα πώ, έαν θα γίνει τελικά η έρευνα που λέμε, να χάσω την ανωνυμία μου! Βέβαια θα μπορούσα να σας πω, κατά πόσο είμαι ανώνυμος ή επώνυμος εδώ μέσα, αλλά και πάλι αυτό θα αποκαλύψει στοιχεία.
     
    Μάλιστα παππού, αν θα έρθετε να με ακούσετε, όχι γιατί σας αρέσω και θα περάσει η ώρα σας, αλλά σας είναι κάτι σαν επιτακτική ανάγκη, όπως όταν θέλετε να ξαλαφρύνεται την φούσκα σας!
     
    Βέβαια παππού, ανώνυμα πάντα, διότι δεν θέλω να παρασυρθείτε εσείς ή άλλοι και να με ψηφίσετε από το όνομα μου.
     
    Δεν θα έπρεπε βλέπεις να τα λέω και όλα αυτά, απλά να χρησιμοποιώ την λέξη μπέσα και σαν καλά παιδιά να μην κάνουμε ζαβολιές.
     
    Δηλαδή να κάτσω να πώ σε κάμποσους εδώ μέσα ποιο είναι το κομμάτι μου και να με ψηφίσουνε, για μένα και όχι γι αυτό που ακούνε! καθώς και να μην με Ψηφίσουνε! επειδή είμαι εγώ! χαχαχα! Για την μουσική μου θέλω να έχουνε γνώμη! όχι για μένα!
     
     
    LET ME KNOW, τα είπα και παραπάνω, δεν μας νοιάζει αν τελικά το κομμάτι είναι εμπορικό και επιτυχία! Μας νοιάζει η μουσική που θα βγει από όλο αυτό, η γνώμη των μουσικών και των ακροατών και η ουσία του κούκου τους!
    Δεν με νοιάζει αν η ουσία τους αυτή κρατήση μια στιγμή στον χρόνο και ο ροκάς τελικά επέλεξε κομμάτι με μπουζούκι γιατί προχθές πέθανε η πεθερά του!
    Στη πραγματικότητα όλο αυτό θα είναι πολύ περίπλοκο για να αναλυθεί και να δωθεί ξέρω γώ κάτι συγκεκριμένο! Αν περιμένετε για συγκεκριμένα πράγματα που αντέχουν στο χρόνο ξεχάστε το! Ένα πείραμα κάνουμε! Με μία πολύ σχετική σταθερά και θα δούμε που θα καταλήξει!
  • #28 από Mike Moss στις 07 Aug 2010
  • Denisgian, πολύ ωραία τα είπες, αλλά εδώ μιλάμε για το κούκου και την "εμπορική" επιτυχία μέσα στο Kithara.gr και όχι στην Ελλάδα.
    Τουτέστιν, εφόσον οι ανθρώποι του Kithara.gr είναι αυτοί που αναφέρεις, θα εκτιμήσουν με ανάλογα κριτήρια το αν τους κάνει κούκου ή όχι και όχι με βάση την Ελληνική Μουσική Βιομηχανία και Αγορά.
     
    Mikemoss, το ξαναλέω για όλους, μιλάω για το Kithara.gr και όχι για την Ελληνική Μουσική Βιομηχανία! Μιλάω για το μεταξύ μας!
    Τώρα αν το κομμάτι που βγει εδώ, θα μαθευτεί ποτέ προς τα έξω και τι θα κάνει προς τα έξω, ούτε και ξέρω, όχι όμως ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να το μάθουμε και αυτό.
     
    ΥΓ...Εντωμεταξύ, το κάνω τώρα το καλοκαίρι αυτό, που λείπουνε οι περισσότεροι για διακοπές, για να περάσω τα αντισυνταγματικά μέτρα που θέλω...

    Mα κι εγω για το μεταξυ μας μιλαω... Απλα τουλαχιστον μιλωντας απ την πλευρα μου, ειμαι σιγουρος οτι για τους λογους που ανεφερα τα περισσοτερα κομματια του "διαγωνισμου" θα μαρεσουν αλλα δεν θα τα "αγοραζα" με πιανεις? ή μαλλον θα τα αγοραζα μετα απο επαγγελματικη ηχογραφηση.
  • #29 από Lo.Lee.Ta στις 07 Aug 2010
  • Βέβαια και σε πιάνω!είναι πολύ απλό αυτό το οποίο λες! Οπότε έχουμε ήδη την γνώμη σου, πριν να γίνει έρευνα!
    Δεν μπορεί να με πείσεις ότι θα είναι η ίδια και μετά το πείραμα! Αλλά ξεκαθαρίζεις, ότι θες επαγγελματική ηχογράφηση!
    Ότι για να σου κάνει κάτι κούκου πρέπει να είναι και επαγγελματικά ηχογραφημένο!
    Είναι ένα πολύ σοβαρό δεδομένο αυτό, για την έρευνα εκ μέρους σου!
  • #30 από freemind στις 07 Aug 2010
  • Προσωπικα εξεθεσα την αποψη μου, ειμαι εναντιον και θα απεχω απο ενα τετοιο διαγωνισμο. Οχι επειδη ειμαι moderator και μπορω να το πω, αλλα ως ατομο και μελος του kithara για τους λογους που ανεφερα πιο πανω.


    Εαν θελετε να οργανωσετε κατι, θελει αρκετο κοπο. Καλη αρχη ευχομαι.

    μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα .
    δεν εννοω τετοιο διαγωνισμο : ''ΝΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    προς Θεου εννοω διαγωνισμο κανονικο χωρις ταμπελες κ.τ.λ.

    δεν χρειαζεται να γραψω οτι δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να δω αν ειναι εμπορικο το τραγουδι  μου ή οχι.


    Βασικα η δικη μου τελευταια τοποθετηση αφορουσε στο συνολο τους τις ιδεες και δεν απαντουσε συγκεγκριμενα σε καποιον ;D
  • #31 από let me know 796 στις 07 Aug 2010

  •  
    Και επειδή αγαπητέ, το έθεσες και παραπέρα, περί σύνθεσης ηχοληψίας και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, ξαναλέω, ότι αυθόρμητα να κάνει ο καθένας ότι θέλει και μπορεί! Από πρόχειρη ηχογράφηση, μέχρι να καλέσει και την συμφωνική του Λονδίνου! Τώρα αν εσύ θέλεις να κάνεις μία επαγγελματική ηχογράφηση ας πούμε και δεν έχεις τα μέσα, για να κάνεις αυτό το οποίο θες, ή θα στείλεις κάτι πιο πρόχειρο ή πολύ απλά δεν θα στείλεις το κομμάτι!
     

    οποτε συμφωνεις οτι δεν θα ειναι αντικειμενικη η κριτικη.
    εχω ανεβασει διασκευη εδω στο forum και εχω δεχτει κριτικη οχι γιατι επαιζα ασχημα κιθαρα αλλα γιατι ηταν χαλια
    η επεξεργασια του τραγουδιου.
    εγω ομως θελω να λεγομαι κιθαριστας και οχι ηχοληπτης και αυτο που με νοιαζει ειναι οι πενιες μου να μην χαλανε τους αλλους.
    αφου δεν τους χαλανε ολα καλα.

     ο Alan Parsons ειναι ενας πολύ καλός ηχολήπτης, έχοντας δουλέψει με τους Pink Floyd στο The Dark side of the moon, με τους Beatles στο  Abbey Road, με τον Al Stewart   στο καλύτερο άλμπουμ τουYear of the Cat, (όλα τα άλμπουμ είναι   κορυφαία) ενώ εργάστηκε σαν παραγωγός και ηχολήπτης σε 5 άλμπουμ των   Hollies αλλά και με τους Pilot.

    λες η επιτυχια του Dark side of the moon να οφειλεται μονο στον Gilmour επειδη ηταν και ειναι ενας ταλαντουχος κιθαριστας?

    εκανα μια ακροαση τωρα στα τραγουδια του διαγωνισμου του kithara.gr.
    αν εννοεις τετοιο διαγωνισμο να λειπει .
    χωρις να υπονοω τιποτα για τα τραγουδια απλα τυχαινει να εχω μια απεχθεια στα ελληνοελαφρολαικα ;D ας πουμε και απο τα 12,13 που ακουσα :-\

    το μονο που μου εκανε ''κουκου'' αλλα δεν θα το αγοραζα τουλαχιστον απο αυτα που προλαβα να ακουσω γιατι δεν αντεξα αλλο ηταν
    αυτο του    Macmisias (Μάκης Μήσιας)    "01 - Ρωτάω για την αγάπη"  .
    μου αρεσε ο στιχος του και η φωνη του παιδιου. η κιθαρα υστερει λιγο στα ακορντα μπουκωνουν στις αλλαγες.
    βλεπω οτι πηρε ομως μονο 33 βαθμους ,κριμα. :-\

    φαντασου λοιπον να ανεβει και κανενα thrash τραγουδακι ποια θα ηταν η μοιρα του μεσα σε 30,40 ελληνικα :-\

    και για να μην λεμε ,λεμε συνεχεια αντε ντε ξεκινησε το :D
    ξερω γω κανε ενα νεο ποστ κατι τελως παντων και ανεφερε με λιγα λογια τι ακριβως ζητας.
    γραφεις και πολυ βρε παιδι μου  ;D ;D ;D
  • #32 από papous στις 07 Aug 2010
  • Μάλιστα παππού, αν θα έρθετε να με ακούσετε, όχι γιατί σας αρέσω και θα περάσει η ώρα σας, αλλά σας είναι κάτι σαν επιτακτική ανάγκη, όπως όταν θέλετε να ξαλαφρύνεται την φούσκα σας!
     
    Βέβαια παππού, ανώνυμα πάντα, διότι δεν θέλω να παρασυρθείτε εσείς ή άλλοι και να με ψηφίσετε από το όνομα μου.

    Εννοείται ότι τα μελετούμενα τραγούδια πρέπει να είναι ανώνυμα για να εξελιχθεί με την απαιτούμενη σοβαρότητα μια τέτοια έρευνα. Αλλιώς δεν αναφερόμαστε σε έρευνα αλλά σε μπαρμπού**αλα.
    Το καλύτερο θα ήταν να μην παρουσιαστεί καθόλου ο δημιουργός, ούτε μετά την ολοκλήρωση της έρευνας, εκτός αν το απαιτήσει ο ίδιος για λόγους καταχύρωσης της Πνευματικής του ιδιοκτησίας.


    Ξέρεις για ποιόν λόγο νομίζω ότι τα παιδιά είναι δύσπιστα με την ιδέα σου? Διότι όταν γράφουν την μουσική τους έχουν εσωτερική ανάγκη η οποία πρέπει να αποδωθεί προς τα έξω. (Αυτή άλλωστε δεν είναι και η ιδιοποιός διαφορά του καλλιτέχνη από τον τεχνίτη?) Αλλά και γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο αισθάνονται άσχημα μια δική τους ανάγκη να υπάρξει πιθανότητα να μην μεταφραστεί και σε ανάγκη του άλλου. 
  • #33 από Lo.Lee.Ta στις 08 Aug 2010
  • Let me know, το μόνο που θέλω, είναι να ψηφίσει ο καθένας, το κομμάτι που του κάνει κούκου και όχι απλά του αρέσει. Έαν απλώς του αρέσει να ρίξει αρνητική ψήφο!
     
    Let me know, αν και δεν γνωρίζω για ποια διασκευή λες που έχεις ανεβάσει εδώ στο Forum, σίγουρα θα έχω περάσει και εγώ μια βόλτα από αυτό το ποστ σου!! Θέλω να σου πω λοιπόν, ότι το πως είδαν την διασκευή σου, 20-30 άτομα και σου απαντήσανε, δεν έχει καμμία σχέση με το πως θα απαντήσουν μερικές εκατοντάδες άτομα και μάλιστα επώνυμα! Ίσως να μην είναι και εκατοντάδες αλλά χιλιάδες! Δεν λέω πως δεν έχει σημασία αυτό το οποίο σου είπανε οι 20 ή οι 30, αλλά λέω πως δεν έχει μόνο αυτό σημασία! Ήδη, η ίδια σου η γνώμη, για το δικό σου κομμάτι, θα μπορούσε να είναι η γνώμη σου στο κομμάτι κάποιου άλλου μουσικού. Σα να λες ας πούμε ότι ακόμη και στα κομμάτια των άλλων που ακούς, σε ενδιαφέρουνε οι πενιές τους και όχι αν έχουν φτιάξει ένα άρτιο κομμάτι σε σχέση με την ηχοληψία!
     
    Τώρα τα παρακάτω που λες περί επιτυχίας, είναι δύσκολο να κάτσω να ζυγίσω αυτά τα οποία λες, γιατί αυτοί οι άνθρωποι, για να καταφέρουν το τελικό αποτέλεσμα, ο ηχολήπτης, ο κιθαρίστας, μέχρι και ο τεχνικός που έχει κάτσει και έχει φτιάξει κάποια μηχανήματα που στοιχίζουν μερικά εκατομμύρια, όλοι έχουνε ένα μέρος στην επιτυχία. Πιστεύω δε, ότι όλοι μαζί μοιράζονται την επιτυχία μαζί και κανένας από αυτούς δεν λέει, εγώ ήμουνα που τα έδωσα όλα. Έχουμε όμως να κάνουμε και με ανθρώπους, που έχουν μία διαφορετική αντίληψη, γι αυτό που ακούνε. Γι αυτό επενδύουνε σε ανάλογους ανθρώπους, ανάλογο εξοπλισμό, ανάλογες γνώσεις. Θέλω να πω ότι αρκετός κόσμος πιστεύω, ότι δεν θα αντιληφθεί, το πόσο μπορεί να πρόσφερε έαν ηχολήπτης στο τελικό αποτέλεσμα και στο να γίνει επιτυχία ένα άλμπουμ. Όμως ο Gilmour, ξέρει πολύ καλά γιατί επέλεξε έναν ηχολήπτη αυτού του επιπέδου και δεν είπε, έλα μωρέ, παίρνω έναν πιο απλό ηχολήπτη, ούτοσιάλλος παίζω και γ**ώ τις κιθάρες είμαι ταλεντάρα, είμαι και γνωστός, το album θα γίνει ούτοσιάλλος επιτυχία.
     
    Θέλω να πω, ότι το άλμπουμ σου έκανε κούκου, για το τελικό του αποτέλεσμα και η επιτυχία αυτή μοιράζεται σε όλους τους συντελεστές του. Βέβαια μπορεί να σου έκανε κούκου και αν άκουγες μόνο το gilmour να παίζει κιθάρα. Αλλά ας μην πάμε σε αυτή τη περίπτωση! Διότι στο άλμπουμ τα άκουγες όλα και σου αρέσανε όλα και όχι μόνο ο Gilmour που έπαιζε κιθάρα.
    Έαν όμως έχει ακούσει και κάποια κομμάτια, την πρώτη τους φορά Unplugged και σου κάνανε κούκου, δεν σημαίνει ότι δεν θα σου κάνανε κούκου λόγω απουσίας ηχολήπτη. Ο ηχολήπτης όμως είναι ένα extra στο κούκου και δυσδιάκριτο από τον περισσότερο κόσμο.
     
    Κοίτα φίλε μου, τον διαγωνισμό αυτό του Kithara.gr, που επιτέλους εχτές ξεκίνησα να ακούω τα τραγούδια του, -- μιας και είχα προσπαθήσει πολλές φορές να τα ακούσω, αλλά μου έβγαζε πρόβλημα ο explorer και έτσι κατέβασα τον Mozilla και το μυστήριο λύθηκε --τον έχει κάνει το Kithara.gr.  Βέβαια εγώ πάντα απορώ, για τα τόσα μέλη που έχουμε, για πόσους που συμμετέχουνε στις συζητήσεις και γι αυτούς που παίρνουνε τελικά μέρος στους διαγωνισμούς. Δηλαδή ώρες ώρες απορώ! Πότε για τον αριθμό των μελώ, πότε γι αυτούς που ασχολούνται με την μουσική και πότε για το ποιοι είναι παρόντες και ποιοι απόντες!
    Τέλος πάντων, θέλω να πω, ότι αν για κάποιο λόγο, είχε μόνο 50 τραγούδια ο διαγωνισμός και τα περισσότερα ελληνοελαφρολαικά, γι αυτό ευθύνεται ο κόσμος που ακούει ένα κάρο άλλα είδη μουσικής και γράφει ένα κάρο άλλα ήδη μουσικής και δεν συμμετείχε στον διαγωνισμό!! Αυτοί οι ανθρώποι, αυτό γουστάρανε να παίξουνε! Εσύ γουστάρεις thrash ? Χώσε thrash! Για φαντάσου, να στέλνανε 30 ελαφρολαικά, 40 rock, 29 thrash, 16 κλασσικό πιάνο και 6 μακάμια και 10 σκυλάδικα! Αυτός θα ήτανε διαγωνισμός!
    Καλά κάνεις και δεν σου αρέσουνε τα ελαφρολαικά! που είναι όμως η "ανατρεπτική" συμμετοχή σου!?
    Τι σε νοιάζει ρε αδερφέ το αποτέλεσμα ? Ρίξε εσύ την αλήθεια σου επάνω στην σκηνή και άσε όλους τους άλλους να χορεύουνε Ινδικά!
    Εγώ βλέπω πολύ κόσμο εδώ στο Kithara, να μην γουστάρει τα τραγούδια που δεν γουστάρεις και εσύ!μάλιστα, από αυτά που βλέπω, πολλοί από αυτούς είναι και μουσικάρες! και ροκάδες μέχρι τα μπούνια! Ε πως στο καλό, στείλανε οι περισσότεροι ελαφρολαικά και μάλιστα πήρανε τις πρώτες θέσεις ελαφρολαικά ? δηλαδή θα τρελαθώ! Λέμε τώρα!χαχαχαχα!
    Ο διαγωνισμός αυτός, εγώ αντιλαμβάνομαι ότι είναι ένα πολύ μικρό μέρος, αυτού που αποκαλούμε kithara.gr.
    Ένας λόγος που βγήκε ας πούμε το κομμάτι του Macmisia στο 33 είναι ότι πολύ απλά δεν συμμετείχε όλο το Kithara.gr.
    Ένας απόντας ας πούμε του διαγωνισμού, ήμουνα και εγώ! και στο να γράψω κάτι αλλά και στο να ψηφίσω!
    Έαν λοιπόν γίνει φίλε μου, ο διαγωνισμός για τον οποίο λέω εγώ, δεν θα γίνει τώρα.
    Θα ξεκινήσει από τώρα και θα πάρει πολύ χρόνο μέχρι να ολοκληρωθούνε οι συμμετοχές.
    Η ιδέα μου δεν έχει να κάνει ούτε με 50 συμμετοχές, ούτε με 100, σημαντικός δε είναι και ο αριθμός των ψηφοφόρων που θα υπάρξει στο τέλος.
    Η ιδέα μου έχει να κάνει με το kithara.gr και όχι μόνο με ένα μέρος της.
    Ούτε όμως και με τραγούδια κατά παραγγελία που θα περιμένω να γραφτούν τώρα!
    Σε ένα χρόνο από τώρα ας πούμε, θα τα ξαναπούμε!
    Δεν πιστεύω μέσα σε αυτές τις 365 μέρες, ο μουσικός κάθε φορά που θα κάθεται και θα γράφει ένα κομμάτι από την ψυχή του, να σκέφτεται σων και καλά να κερδίσει τον διαγωνισμό του Kithara.gr.
    Ας πιάσει ο καθένας μέσα στην διάρκεια ενός χρόνου, να μας προσφέρει κάτι από τον εαυτό του.
     
    Φίλε μου, αν δεν γράφω πολύ, δεν θα με καταλάβετε. Από την άλλη, προσπαθώ όσο γίνετε να λύνω τις απορίες σας. Ξέρω ότι είναι κουραστικό να διαβάζετε ένα κάρο μπλα μπλα, αλλά εξίσου κουραστικό είναι και για μένα να σας απαντάω. Ας πούμε είναι μια ευχάριστη κούραση. Δεν έχω την ευφράδια και το πνευματικό επίπεδο να σας τα λέω με λίγα και καλά.
     
    Και με το να γίνεται συζήτηση μεταξύ μας, λύνονται και οι απορίες των όσων έχουν την όρεξη και την υπομονή να διαβάζουν. Δημιουργούνται και άλλες καινούριες και έτσι αναλύεται νομίζω διεξοδικά το όλο θέμα. Δημιουργούνται και καινούριες ιδέες στο μυαλό μου και στο δικό σας μυαλό οι οποίες κατά κάποιο τρόπο θα είναι και ο τρόπος οργάνωσης του.
     
    Ας το οργανώσουμε λοιπόν πρώτα καλά και μετά ας το πραγματοποιήσουμε. Πάντως όσοι το γουστάρουνε, δεν υπάρχει λόγος να βιαστούνε. Αυτό ελπίζω να έγινε κατανοητό. Θέλουμε πολλές συμμετοχές, πολύ διαφορετικότητα και έχουμε χρόνο στην διάθεσή μας.
  • #34 από Adoni στις 08 Aug 2010
  • Αυτο που εχω ως τα τωρα καταλαβει, ειναι οτι η ιδεα του χολιδοχου ειναι να κρινουμε τα τραγουδια σκεπτομενοι ως μανατερ περισσοτερο (δηλαδη οχι μονο με βαση το προσωπικο μας γουστο, αλλα σκεπτομενοι "θα αξιζε τον κοπο να επενδυσουμε σε κατι τετοιο?", "θα αγοραζαμε κατι τετοιο" - με την υποθεση πως αν το καναμε εμεις θα το εκαναν και αλλοι).
    Το Κιθαρα απαρτιζεται απο αρκετα ετεροκλητα μελη: ερασιτεχνες (πολλες φορες αυτοδιδακτοι) μουσικοι, αρχαριοι, επαγγελματιες, ανθρωποι με γνωσεις φωνητικης, δημιουργοι, ηχοληπτες, ανθρωποι που εχουν στησει το δικο τους στουντιο, συγκροτηματα κλπ κλπ. Ναι μεν η δουλεια του μανατζερ, ειναι -και πρεπει να ειναι- ανεξαρτητη απο αυτη του δημιουργου, εντουτοις η διασταση που εχει παρει στις μερες μας η αυτοπαραγωγη για τα νεα συγκροτηματα (ακριβως λογω της στασης των δισκογραφικων απεναντι τους) θα εκανε κατα καποιο τροπο χρησιμη μια τετοια ψηφοφορια.
  • #35 από Lo.Lee.Ta στις 08 Aug 2010
  • Pappou, μέσα και αυτό στις ιδέες! να μην γίνει αποκάλυψη των καλλιτεχνών που έφτιαξαν τα κομμάτια! ή τέλος πάντων μόνο όσοι θέλουν, για οποιονδήποτε λόγο, να αποκαλυφθούν μόνοι τους!
     
    ""Ξέρεις για ποιόν λόγο νομίζω ότι τα παιδιά είναι δύσπιστα με την ιδέα σου? Διότι όταν γράφουν την μουσική τους έχουν εσωτερική ανάγκη η οποία πρέπει να αποδωθεί προς τα έξω. (Αυτή άλλωστε δεν είναι και η ιδιοποιός διαφορά του καλλιτέχνη από τον τεχνίτη?) Αλλά και γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο αισθάνονται άσχημα μια δική τους ανάγκη να υπάρξει πιθανότητα να μην μεταφραστεί και σε ανάγκη του άλλου. ""
     
    Όσοι έχουν αυτόν τον φόβο, μπορούν πολύ απλά να μην συμμετέχουν. Αυτό το λέω, διότι εγώ δεν μπορώ να ξέρω που μπορεί να τους οδηγήσει ένας τέτοιος φόβος τους.
    Αυτό που πιστεύω βέβαια εγώ, είναι ότι δεν υπάρχει λόγος να το βάζουμε κάτω, όταν μια ανάγκη μας, δεν μεταφράζεται και σε ανάγκη του άλλου. Δηλαδή από μια στιγμή, θα κριθούνε και θα κρίνουνε ? Έλεος!!!
    Αν κάνουμε έτσι για ένα τραγούδι, χαθήκαμε! Όμως δεν μπορώ να γνωρίζω την ψυχολογία του καθενός, οπότε το αφήνω στην κρίση του.
    Σημαντικό όμως είναι για μένα, ένας άνθρωπος που νιώθει την ανάγκη, η ανάγκη του να μεταφραστεί και σε ανάγκη του άλλου, να μην σταματήσει ποτέ να προσπαθεί, όσες "χυλόπιτες" και αν φάει στη ζωή του!! Μόνο μέσω της προσπάθειας κάποια στιγμή υπάρχει η δυνατότητα και η πιθανότητα να ικανοποιήσει την ανάγκη του.Αν το σήμερα είναι γνωστό, το αύριο είναι άγνωστο.
    Άλλος ας πούμε, μπορεί να βγει πρώτος στο διαγωνισμό και σε ένα μήνα τα τραγούδια του, να μην εκφράζουνε τόσο πολύ το κόσμο και ξέρω γω να νιώσει σα να του τραβήξανε τα χαλάκι από τα πόδια και έχασε το κόσμο!
    Αυτοί που θα συμμετέχουν, πρέπει να το βλέπουνε θετικά όλο αυτό το γεγονός και να είναι μια χαρά γι αυτούς.
    Ας κρίνει ο καθένας. Άλλωστε γνώμες θέλουμε.
     
     
     
     
     
  • #36 από Lo.Lee.Ta στις 08 Aug 2010
  • Φίλε adoni, o μάνατζερ, σκέφτεται το τραγούδι σαν επένδυση. Σε καμμία περίπτωση δεν θα ήθελα κανένας να σκεφτεί έτσι.
     
    Βεβαίως και θέλω με βάση το προσωπικό γούστο του καθενός. Όμως πολλές φορές ο καθένας από εμάς λέει, πώπω! αυτό το τραγούδι είναι φοβερό! πρέπει να κάνει κούκου σε πολύ κόσμο και οχι να αρέσει σε πολύ κόσμο! Αυτό το μου αρέσει με το κάνει κούκου, θέλω να το κατανοήσετε. Τώρα για όσους αυτό είναι το ίδιο, έχει καλώς.
     
    Ξαναλέω ότι η αγορά, δεν αναφέρεται με την έννοια της επένδυσης και του κέρδους, αλλά ότι δίνω 5 φράγκα, για να πάρα κάτι, που μπορώ να το πάρω είτε πληρώνοντας είτε κλέβοντας και όχι τσάμπα, διότι το ποθώ! Γιατί ανατριχιάζω, γιατί με κάνει και σκέφτομαι έντονα, γιατί με κάνει να σηκωθώ να χορέψω, γιατί δεν ξέρω γω τι άλλο μου κάνει κούκου στη ψυχή και δεν είναι ένα κομμάτι που απλά θα το βάλω να το ακούσω να περάσει η ώρα και μου αρέσει!
    Μου κάνει δηλαδή κάτι το ιδιαίτερο και η μόνη επένδυση είναι ΨΥ ΧΙ ΚΗ. Επίσης έχω τη γνώμη, ότι θα είναι μια ΨΥΧΙΚΗ επένδυση και για πολύ άλλο κόσμο! Άσχετα αν δεν το ξέρω αυτό, κάτι μέσα μου το λέει! Βέβαια το αποτέλεσμα μπορεί να είναι αληθές, μπορεί και ψευδές!
    Κατά κάποιο τρόπο θεωρώ ότι και στην κλοπή και στην αγορά και στο free, υπάρχει εμπορικότητα, απλά το είδος του χρήματος είναι διαφορετικό.
    Σα να λέω! Ότι ο ακροατής, θα έδινε κάτι από τον εαυτό του, για να το αποκτήσει.
     
    Τώρα στο δεύτερο μέρος, λες αρκετά καλά πράγματα, σε σχέση με το διαγωνισμό, αλλά μου μπλέκεις πάλι μέσα τον μάνατζερ!
    Εμείς εδώ θέλουμε, δημιουργούς και ακροατές και όχι μάνατζερ! Δεν στοχεύουμε σε κάποια επένδυση! Ούτε στην μουσική βιομηχανία!
    Στόχος είναι ο ίδιος μας ο εαυτός και το kithara.gr.
    Τώρα αν αυτό, βοηθήσει και σε κάποια πράγματα που αναφέρεις, όπως η αυτοπαραγωγή, δεν το ξέρω!
    Αν και σκοπός δεν είναι κανενός είδους παραγωγικότητα.
     
    Θέλουμε να γνωριστούμε εμείς η μουσική μας και το κούκου μας!
  • #37 από Adoni στις 08 Aug 2010
  • Αισθανομαι οτι λεμε τα ιδια πραγματα στην ουσια, ισως εγω να το θετω περισσοτερο πραγματιστικα απο εσενα, ισως να φταιει και η λεξη-ταμπου "μανατζερ". Πες τον "μουσικο παραγωγο" αν δεν σου κανει, ομως αυτο το οποιο λες ειναι στην πραγματικοτητα η δουλεια του. Και το λεω αυτο γιατι:
    Εαν εσυ βρεις ενα τραγουδι υπερ-κουκου για να χρησιμοποιησω την δικη σου ορολογια, αυτο που θα πεις -οπως και εχεις ηδη κανει σε παραπανω ποστ- ειναι "αφου μου κανει εμενα κουκου, λογικα θα κανει και σε αλλους!". Αν ειχες λοιπον το χρημα, τα μεσα και την τρελα δεν θα επιχειρουσες να το κανεις διαθεσιμο και σε αλλους? αν κρινω απο το παθιασμενο υφος των απαντησεων σου οσον αφορα τα κριτηρια της ψηφου, η απαντηση ειναι "ναι". Αρα δηλαδη, θα επενδυες πανω στο κομματι, και κατ'επεκτασιν πανω στη μπαντα. Πολυ απλα θα εβαζες λεφτα/κοπο/μερακι/υποσηριξη για να προωθησεις κατι το οποιο οχι μονο εσυ ο ιδιος αλλα και αλλοι (συμφωνα με την κριση και την εντυπωση σου) θα εδιναν λεφτα (ή και "κατι απο τον εαυτο τους") για να το αγορασουν, γιατι θα τους κανει κουκου. ΑΥΤΟ ακριβως -θα επρεπε- να κανει ενας μουσικος παραγωγος! Μπορει ο ορος να εχει εκφυλιστει εξαιτιας του ξεφτιλισμενου επιπεδου της εγχωριας (και οχι μονο) "πιατσας", αλλα στην πραγματικοτητα αυτος ειναι ο προσδιορισμος του επαγγελματος του, και αν μη τι αλλο υπαρχουν αρκετα παραδειγματα αρκετα αξιολογων μουσικων παραγωγων-μανατζερ-υπευθυνων δισκογραφικων που εσπασαν τα καθιερωμενα (πχ Πατσιφας, Πετριδης κα)
    Ισως να φταιει η βαρυγδουπη ηχω των ορων, αλλα στην πραγματικοτητα αυτο που λεμε δεν διαφερει.
    Οσον αφορα την "ψυχικη επενδυση", πανω σε αυτη στηριχθηκε το σημερινο συστημα παραγωγης της μουσικης. Μπορει να μη μου αρεσει καθολου ετσι οπως εχει καταντησει, μπορει να διαφωνω και στις βασικες του αρχες, ομως δεν μπορω να παραβλεπψω οτι αυτο ειναι το συστημα που ισχυει -για λιγο καιρο ακομα τουλ. Για σκεψου, για ποιο λογο να αγορασει κανεις ενα δισκο? Για να ακουσει τη μουσικη και τα τραγουδια τα οποια θα του προσφερουν "πνευματικη τροφη". Θα τον ψυχαγωγησουν, θα τον κανουν να θυμηθει, να ξεχασει, να κλαψει, να γελασει. Το να αγορασεις εναν δισκο ΕΙΝΑΙ ψυχικη επενδυση, γι αυτο μεχρι τωρα ο κοσμος αγοραζε δισκους γι αυτο και μεχρι τωρα υπηρχαν ανθρωποι που εκαναν αυτη τη δουλεια - να πουλανε δισκους! Ασχετο ομως αυτο με το πως το συστημα σημερα φροντιζει να πλασαρει "αναλωσιμα προιοντα" για να εξασφαλιζει μια συνεχη κινητικοτητα της αγορας, ή με το πως πλεον ειναι ευκολο ο καθενας να βρει τη μουσικη που θελει τζαμπα. Η βασικη αρχη ειναι αυτη που περιεγραψα παραπανω.
    Τωρα αυτο που λες, οτι θελεις δημιουργους να συμμετασχουν με τα κουκου τους... ειναι καπως. Ο δημιουργος, για να ειναι αληθινος πρεπει να αφησει κατα μερους τα κουκο και να βγαλει αυτο που εχει στην ψυχουλα του. Τωρα αν αυτο κανει κουκου ή κρακρα εινια αλλο ζητημα, και προφανως η κριση του ιδιου του δημιουργου απεναντι στο "παιδι του" (ή καλυτερα στο... "πουλακι" του :P )δεν μπορει να εινια ποτε αντικειμενικη ή σωστη. Ακομα και πολυ εμπειροι και επιτυχημενοι δημιουργοι δεν μπορουν να προβλεψουν το ποιο κομματι τους κανει κουκου. Σαφως μπρουν να το κανουν αυτο με κομματια αλλων, και νομιζω οτι αυτος ειναι και ο λογος του διαγωνισμου, δηλαδη να βαλουν κατω τα κουκου τους, οχι οι συνηθισμενοι της μουσικης βιομηχανιας, αλλα το κοινο του κιθαρα (πολλοι απο το οποιο βεβαια ανηκουν με τον εναν ή τον αλλον τροπο σε αυτη τη βιομηχανια, αλλα εμεις ας θεωρησουμε αυτο το "κοινο του κιθαρα" ως κατι ξεχωριστο και στεγανο) για να δουμε τι θα βγει.
  • #38 από Anaximandros στις 09 Aug 2010
  • Πιστευω πως εαν καποιοι ηθελαν να ειναι εμπορικοι δε θα ηταν μελη του κithara, αλλα του Aepi.gr ( εχοντας εκδωσει ηδη CD ).
     ;)


       Πάντως εγώ, είμαι μέλος και στα δύο, χωρίς να έχω εκδόσει ήδη CD (κυκλοφορία κατά την ΑΕΠΙ, δε θεωρείται απαραίτητα κυκλοφορία CD. Απλά, να έχει παιχτεί κάπου το τραγούδι δημοσίως).


       Πέρα απ' αυτό, έχω την εξής απορρία. Γιατί η εμπορικότητα, πάντα να είναι κάτι κακό; Και γιατί την άποψη αυτή, τη βλέπω μόνο στα λόγια; Γιατί, αν δεν την έβλεπα μόνο στα λόγια, τώρα θα 'χε γίνει επανάσταση και θα 'χε ανατραπεί το σύστημα (χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό το θεωρώ καλό ή κακό, ας μην παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου).
  • #39 από Lo.Lee.Ta στις 12 Aug 2010
  • Adoni, δεν διαφωνώ σύμφωνα με αυτά που είπες, ότι ίσως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να το κάνει και ένας μάνατζερ, έτσι όπως τον εννοείς στο τελευταίο σου Post. Βάζεις ας πούμε στην άκρη, την καθαρά κερδοσκοπική πλευρά ενός μάνατζερ. Παρ' όλα αυτά εγώ δεν ψάχνω κάτι τέτοιο. Αλλά να δημιουργήσουμε σε μεγάλο ποσοστό να ψηφίσουμε και μετέπειτα να καθίσουμε και να τα συζητήσουμε.
    Όσο για το τελευταίο σκέλος, ας κάνουμε ότι μπορούμε, προσανατολισμένοι όσο γίνεται στην ιδέα. Είναι μια προσπάθεια, ένα πείραμα, δεν κυνηγάμε κάτι.
     
    Anaximandre, ίσως επειδή η εμπορικότητα έχει συνδεθεί με την αισχρή κερδοσκοπία και πολλές φορές είναι και μαριονέτα κάποιων επιδεξιότατων χεριών και τρόπων. Έχω πει όμως και παραπάνω ότι είναι ένα εργαλείο που μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει ανάλογα.
     
  • #40 από Βραζίλης στις 16 Aug 2010
  • Διάβασα το θέμα στα γρήγορα, κυρίως από
    Νομίζω πως το θέμα πρέπει να τεθεί σε άλλη βάση. Δεν ξέρω πως ορίζεται το "κούκου" και ποιο ποσό θεωρείται ικανοποιητικό για την "αγορά". Υπάρχουν τα κούκου τραγούδια "one night stand" και τα "μακροχρόνιας σχέσης"... Υπάρχουν ωραία τραγούδια με γυαλιστερό περιτύλιγμα που κοστίζουν ακριβά και κάποια που μοιράζονται ελεύθερα.

    Αν θέλουμε να βρούμε ποια τραγούδια αρέσουν στα μέλη του kithara.gr, απλά κάνουμε διαγωνισμό τραγουδιού.
    Αν θέλουμε να να βρούμε ποια τραγούδια είναι περισσότερο εμπορικά και μπορούν να ακούγονται εύκολα στο ραδιόφωνο κλπ τότε βάζουμε κριτές κάποιους ανθρώπους του συγκεκριμένου χώρου, είτε σε διαγωνισμό είτε στο music.kithara.gr & forum.
    Και τα δύο έχουν την χρησιμότητά τους. Το δεύτερο δεν είναι σε μεγάλη προτεραιότητα, εκτός αν βρεθεί κάποιος που να το αναλάβει εξ ολοκλήρου εξ ονόματος του kithara.gr, και να έχει ήδη έτοιμες διασυνδέσεις με τον χώρο. Δεν έχουμε αντίρρηση στην προώθηση καλλιτεχνών όταν αυτό είναι δυνατό, έχουμε στον αυτοσκοπό της εμπορικότητας. Δηλαδή, αν τυχόν κάποιο τραγούδι αξίζει/αρέσει, όποτε μας παρουσιάζεται η ευκαιρία θα το αναδεικνύουμε. Αλλά δεν θα έχουμε πάντα στο μυαλό μας την εμπορικότητα για να επιλέγουμε τραγούδια. Ο κάθε καλλιτέχνης βέβαια μπορεί να έχει στο μυαλό του ότι θέλει. Θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
  • #41 από Anaximandros στις 22 Oct 2010
  •    Κοίτα Βραζίλη, σχετικά με τον "ειδικό" κριτή για το διαγωνισμό εμπορικού τραγουδιού, υπάρχει θέμα, γιατί οι "ειδικοί", κρίνουν με βάση αυτά που ήδη ξέρουν. Είναι δυνατόν όμως, να βρεθεί κάποιος τραγουδοποιός με τετραπέρατη φαντασία, όπου να κάνει κάτι που δεν ξανάγινε και να το γουστάρει τρελά ο κόσμος, οπότε να είναι κι εμπορικό. Αυτό το κάτι όμως, οι "ειδικοί", επειδή είναι έξω από τα όριά τους, θα το κρίνουν ως μη εμπορικό.
  • #42 από Θοδωρής στις 22 Oct 2010
  • Εδώ θα διαφωνίσω .Οι είδικοί στο εμπορικό τραγούδι ,ξέρουν να βρίσκουν όλες τις λεπτομέρειες σε ένα τραγούδι .Το τι κόσμο θα αγγίξει , πως θα πλασαριστεί στην αγορά ,μέχρι στην τελική πόσα λεφτά θα βγούν απο όλη την ιστορία .Δεν έχουν ταμπού ούτε στο είδος του τραγουδιού ,ούτε στην φάτσα του καλλιτέχνη ,ούτε πολλές φορές και στο αν είναι ποιοτικό η όχι  .Βλέπουν πρώτιστα το αν και πόσο μπορεί να φέρει κέρδος .
    Αρα η κρίση τους για έναν τέτοιο σκοπό είναι η καλλίτερη .Αλλωστε πολλές φορές έχουν μπεί στην αγορά τραγούδια που σε πρώτα ακούσματα ήταν το λιγότερο αδιάφορα ,αλλά με συνεχή και προσεκτική προβολή ,έγιναν σουξέ (ο παραγωγός που ξέρει καλά το χώρο και το κοινό ,ανίχνευσε πράγματα που δεν μπορούσαν απο πρώτη ακρόαση να φανούν στον καταναλωτή ).
  • #43 από Anaximandros στις 24 Oct 2010
  • Κοίτα, δεν αμφισβοιτώ ότι σίγουρα θα υπάρχουν κι ανοιχτόμυαλοι παραγωγοί. Υπάρχει όμως και η περίπτωση του παραγωγού (από γνωστή εταιρία που έχει αγοράσει τις υπόλοιπες στην Ελλάδα και παίζει συνέχεια στα μίντια), όπου είπε σε φίλο πως οι ηλεκτρικές με παραμόρφωση, δεν πουλάνε και ακούγονται άσχημα. Και το δικό μου σχόλιο: Γι αυτό και κανείς δεν ακούει Iron Maiden  :P


    Έχω και περίπτωση παραγωγού που άκουσε δική μου δουλειά με βαρετή εισαγωγή, δεν της άρεσε (όπως και σε 'μένα δεν άρεσε), αλλά άγγιξε όλους τους υπόλοιπους που τ' ακούσαν (και δε μιλάω για τους φίλους που και χάλια να 'ναι κάτι θα σου πουν είσαι τρομερός και ταλεντάρα, αλλά κυρίως για άγνωστους "new friends" που τυχαία ακούσαν τη δουλειά διαδικτυακώς, την εποχή που την είχα ανεβάσει). Και σ' αυτό, έπαιξε ρόλο και αυτό που λες για το ότι χρειάζονται πολλές ακροάσεις. Εν τέλει, η βαρετή εισαγωγή, έβγαζε ένα τρομερό συναίσθημα, που απ' την αλαζονεία μου, το είχα περιφρονήσει όταν την έφτιαξα, επειδή ήθελα να το παίξω κάποιος, κάνοντας το υπόλοιπο κομμάτι ενορχηστρωτικά τούμπανο. Την ίδια περιφρόνηση με 'μένα, είχε και η παραγωγός.


    Και τελικά, είναι εμπορικό; Κάποιοι συνάδελφοι, γούσταραν το "τούμπανό" μου. Κι η παραγωγός το γούσταρε. Εμείς που προσπαθούμε μέρα με τη μέρα να εμβαθύνουμε, ίσως δεν είμαστε ικανοί να κρίνουμε το έργο μας, γιατί με την εμβάθυνση, αποκτάμε και κολλήματα που μας κάνουν ακόμη πιο απόλυτους και στενόμυαλους. Γιατί η ενορχήστρωση τούμπανο, έτσι όπως έγινε, ήταν κάτι εμπορικό (τούμπανο όχι απ' την άποψη της δεξιοτεχνίας, δεν παίζω με τέτοια, αλλά από την άποψη του groove). Ακούς μια τέτοια δουλειά κι αναγκαστικά κουνάς το λιγότερο το πόδι σου. Κι ο μουσικός εντυπωσιάζεται.


    Μακάρι να υπάρχουν όπως λες ειδικοί χωρίς ταμπού. Έξω, σίγουρα υπάρχουν, πράγμα που το αποδεικνύουν οι παραγωγάρες που γίνονται και τις θαυμάζω. Θα 'θελα να έχω τις γνώσεις τους και την αντίληψή τους κάποτε.
Σελίδες: