Μην το λες. Υπάρχουν διάφορες πατέντες για να μην τραβάει τη γάτα που περνάει από κάτω ή τον παλιατζή. Βάζεις χαμηλή ευαισθησία (κοινώς χαμηλώνεις το Gain, ή την ένταση, ή οτιδήποτε αντίστοιχο) και το φέρνεις πολύ κοντά στην πηγή ήχου. Σίγουρα καλύτερα να ναι μακρυά. Με την κατάλληλη ρύθμιση όμως με διάφορες μεθόδους (πχ Equaliser), θα μπορείς να έχεις έτσι μία καλή ποιότητα. Συνήθως η απόσταση είναι 15 με 20 εκατοστά που αναφέρεται στα Manual της AKG.
Το δυναμικό, φοβάμαι ότι θα σου δώσει πιο πολλά μπάσα απ' όσα θες. Δίνει έτσι μία περίεργη χροιά στα όργανα με σκάφος, έτσι μία περίεργη "σκαφίλα" λίγο μπασομεσσαία, κάτι τέτοιο. Έχω δοκιμάσει ηχογράφηση σε όργανο με το BETA 58A της Shure
Δε λέω, πολύ καλή χροιά μου έβγαζε. Το AKG όμως, με βόλεψε καλύτερα. Και θα έλεγα πως το BETA, είναι πιο λαϊβάδικο μικρόφωνο και κυρίως για φωνή.
Σχετικά με το "κοντά στην πηγή", θέλω γνώμες κι από άλλους για το κατά πόσο αυτό θα μπορούσε να βλάψει ίσως το μικρόφωνο ή κάτι τέτοιο;