Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - elrich

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 30
26
Γνώμη μου εκ πείρας:
Τα αξιοπρεπή στούντιο σου δίνουν κιθάρες δικές τους (άψογα σεταρισμένες) για να γράψεις, ηλεκτρικές, μπασα και ακουστικές.
Εμείς όταν γράφαμε δεν έπαιξε κανένα μέλος της μπάντας με δικό του όργανο.
Εϊχαμε αποφασίσει από πριν τι ήχο θέλουμε σε συνεργασία με τον παραγωγό, ηχογραφήσαμε ένας ένας ξεχωριστά (σε μόνιμη μάχη με τον μετρονόμο) και τα υπόλοιπα τα ανέλαβε αυτός.

Παρεπιπτόντως, η κιθάρα σου μια χαρά είναι, καλό θα ήταν να της κάνεις ένα καλό σετάρισμα σε μάστορα πριν μπεις στο στούντιο. Τα άλλα άστα πάνω τους.

27
Αν σου πέσει κλασσική κιθάρα, ξέρεις τι να κάνεις...


28
Επίσης συμμετέχω με περίπου 60€

29
Συμβουλή δικιά μου: άσε τη βέργα ήσυχη και οπωσδήποτε για κάποιον που ξέρει. Μπορεί να κάνεις ανεπανόρθωτη ζημιά.
Πήγαινε απλά σε αυτόν που σου έκανε τη ρύθμιση για ένα fine-tunning και τέλος.

Το ρύθμισμα της βέργας το θεωρώ υποχρέωση του κάθε παίκτη να γνωρίζει πως να το κάνει.Δεν μπορεις να έχεις κάθε τρεις και λίγο κάποιον από πάνω σου για ένα τόσο απλό πράγμα.Και στο κάτω κάτω μόνο εσύ πρέπει να ξέρεις καλύτερα από όλους πως θέλεις το όργανο αλλά και μέχρι που είναι τα ρυθμιστικά του όρια.
Διαφωνώ, 25 χρόνια οργανοπαίκτης με τα μισά επαγγελματικά δεν ρύθμισα ποτέ μόνος μου ούτε ηλεκτρικό ούτε ακουστικό όργανο. Αυτό δεν με έκανε χειρότερο μουσικό ούτε λιγότερο ολοκληρωμένο (λέμε τώρα). Όπως επέμενα να αλλάζω ακόμα και λάδια στο αυτοκίνητο στο συνεργείο, έτσι έκανα και με τα όργανά μου.
Φυσικά σε κάθε περίπτωση είναι επιλογή σου.

30
Φίλε Αναξίμανδρε, εγώ προσωπικά την καταευχαριστήθηκα τη ρουμπίτσα σου. Ρούμπα το λέγαμε αυτό όλοι εμείς στα μπουζουκτζίδικα (και ορθώς αφού είναι γρήγορη ρούμπα) και χέστηκα πως την χορεύει ο κάθε μεθυσμένος και μη, αν και το μοτίβο που έβλεπα στην πίστα ήταν σχεδόν πάντα το ίδιο: όταν χόρευαν μέχρι 2-3 ήταν τσιφτετέλι, παραπάνω άτομα ήταν συρτό. Δεκτά και τα 2, κέφι να γίνεται που είναι και το ζητούμενο.
Επίσης δεν ξέρω αν είναι Ελληνικός ρυθμός και επίσης χέστηκα και αν δεν είναι.

Ωραίο, απλό, λιτό και ειλικρινές τραγουδάκι και δεόντως ξεσηκωτικό επίσης.
Μου θύμισε παλιές καλές εποχές με παιδιά της Πάτρας και πάιδες εν τάξει.

...και πίνω μπύρεεεεες...
 ;D

31
Ήρθα τελικά με γυναίκα και κόρη από το μεσημέρι, το μέρος απίθανο. Κάναμε τις βουτιές μας μέχρι τις 21:00 οπότε και ανηφορίσαμε για το live.
Δυστυχώς πρόλαβα και άκουσα μόνο τους summer camp με τη Σοφία στο μικρόφωνο, διότι η μικρούλα μου αποκοιμήθηκε δίπλα στο mojito της μαμάς της.
Ωραία ήτανε, ορεξάτα τα παιδιά της μπάντας και ζωηρό το ακροατήριο, ωραία επιλογή τραγουδιών, αν και επιμένω ότι η Σοφία μπορεί να τραγουδήσει και μισή τουλάχιστον οκτάβα παραπάνω, οι χαμηλές νότες πνίγουν τη φωνή της. Ελπίζω την άλλη φορά να ακούσω και το έτερόν της ήμισυ με τους ouaw.

32
Εγώ είμαι στο cancun και πλατσουριζω,8:00 θα κατέβω στον κουρο για ouaw!

33
Επίσης δεν το αποκλείω με γυναίκα και κόρη από νωρίς
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία!

34
Μόλις διάβασα ετούτο το ενδιαφέρον:

Το υπουργείο Εσωτερικών έλαβε επιτέλους υπόψη τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αλλά και την έκθεση ελέγχου του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και έσπευσε με εγκύκλιο να αποκαταστήσει τη «χαμένη τιμή» του εγγράφου.
Και εστάλη αυτή η «ταλαιπωρημένη» με μεγάλη καθυστέρηση και με κατεπείγουσα εγκύκλιο προς τους δήμους όλης της Ελλάδας.
Το νέο έγγραφο-εγκύκλιος, που φέρει την υπογραφή του γ.γ. του ΥΠ.ΕΣ. Κώστα Πουλάκη, αναφέρει με δυο λόγια ότι μετά τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και την Εκθεση Ελέγχου του γενικού επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης κρίνονται μη σύννομες η ανάκληση και η αντικατάσταση προηγουμένου εγγράφου του ΥΠ.ΕΣ. από την επικεφαλής της διεύθυνσης Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Γνωμοδότηση
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο επίμαχο έγγραφο της διευθύντριας που έδινε δυνατότητα στους ελεγκτές της ΑΕΠΙ και των άλλων Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης να διαπιστώνουν παραβάσεις και να επιβάλλουν κυρώσεις στα καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ).

Από τη διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τοπικής Αυτοδιοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης υποβλήθηκε αρχικά στο Νοµικό Συµβούλιο του Κράτους το ερώτηµα «αν οι αναφορές της εταιρείας Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. που αποστέλλονται στους δήµους της χώρας, µε τις οποίες “διαπιστώνονται” από υπαλλήλους της παραβάσεις των διατάξεων του ν.2121/1993, λαµβάνονται υπόψη προκειµένου να επιβληθούν, από τους δήµους της χώρας, οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονται στο πδ 180/1979 και στην Αστυνοµική Διάταξη 3/1996 ή αποστέλλονται στα καθ’ ύλην αρµόδια ελεγκτικά όργανα ως αναρµοδίως αποσταλείσες».

Επί του ερωτήµατος εκδόθηκε η υπ’ αριθ. 293/2015 γνωµοδότηση του Νοµικού Συµβουλίου του Κράτους («Εφ.Συν.» 23/6/2016).

Η γνωμοδότηση έγινε αποδεκτή από τον υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ιωάννη Μπαλάφα και συγκεκριμένα η παράγραφος 26δ της γνωµοδότησης η οποία αποτελεί απάντηση στο ερώτηµα που υποβλήθηκε από την υπηρεσία.

Σύµφωνα µε την παράγραφο:
«Από τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 3 και 26 παρ. 2 του Συντάγµατος, συνάγεται ότι η εξουσία του ελέγχου της νόµιµης λειτουργίας των καταστημάτων υγειονοµικού ενδιαφέροντος, ως κατεξοχήν δηµόσια εξουσία και έκφραση κρατικής κυριαρχίας, ασκείται διά της αρµόδιας αρχής µόνο από το κράτος (και τα ν.π.δ.δ., που και αυτά είναι αποκεντρωµένες καθύλη κρατικές υπηρεσίες) και όχι από ιδιώτες ή ν.π.ι.δ.. Ερµηνευόµενη υπό το φως των συνταγµατικών αυτών διατάξεων, η διάταξη της περ. ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 55 του ν. 2121/1993, σύµφωνα µε την οποία οι νοµίµως αναγνωρισµένοι ΟΣΔ µπορούν να ενεργούν, µε τη σύµπραξη της δηµόσιας αρχής, τους αναγκαίους ελέγχους για την διαπίστωση της προσβολής ή µη των δικαιωµάτων των πνευµατικών δηµιουργών, που εκπροσωπούν, έχει την έννοια ότι απλές διαπιστώσεις παραβίασης δικαιωµάτων πνευµατικής ιδιοκτησίας, που γίνονται από µόνα τα όργανα αναγνωρισµένων από το νόµο ΟΣΔ, χωρίς την συµµετοχή κατά τον έλεγχο αρµόδιου κρατικού οργάνου, το οποίο να βεβαιώνει όλα τα στοιχεία του ελέγχου αυτού (τόπος, χρόνος, διενεργήσας τον έλεγχο κ.λπ.) και τις διαπιστώσεις του µε τη σύνταξη σχετικής έκθεσης, µόνον ως απλή καταγγελία ενδιαφεροµένου ιδιώτη προς την αρµόδια διοικητική αρχή µπορεί να θεωρηθεί και όχι ως πράξη αρµόδιου διοικητικού οργάνου περί διαπίστωσης τέλεσης παράβασης, που εκδόθηκε στα πλαίσια σύνθετης διοικητικής ενέργειας, η οποία αποσκοπεί στην έκδοση ή µη (εκτελεστής) πράξης επιβολής διοικητικών κυρώσεων ή, γενικότερα, (εκτελεστής) διοικητικής πράξης, δυσµενούς για τον διοικούµενο. Συνεπώς, η καταγγελία αυτή των οργάνων των ΟΣΔ εκτιµάται και αξιολογείται από την αρµόδια αρχή ως απλό πραγµατικό στοιχείο, το περιεχόµενο του οποίου χρήζει απόδειξης και επιδέχεται ανταπόδειξη».

Δεν είναι δημόσια όργανα
Οπως αναφέρει η εγκύκλιος, περαιτέρω εκδόθηκε, κατόπιν υποβληθείσης καταγγελίας, Εκθεση Ελέγχου από τον γενικό επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης, η οποία απεστάλη στο ΥΠΕΣΔΑ, στα συµπεράσµατα της οποίας αναφέρονται, µεταξύ άλλων, τα εξής:

«Οι Οργανισµοί Συλλογικής Διαχείρισης πνευµατικών δικαιωµάτων όπως η Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. δεν αποτελούν δηµόσια όργανα και κατά συνέπεια δεν µπορούν να βεβαιώνουν διοικητικές παραβάσεις σχετικά µε την τήρηση των όρων και προϋποθέσεων λειτουργίας Καταστηµάτων Υγειονοµικού Ενδιαφέροντος. Επιπλέον οι “εκθέσεις ελέγχου” που φέρεται να εκδίδει η Α.Ε.Π.Ι. Α.Ε. ή κάθε άλλος Ο.Σ.Δ., ή κάθε σχετικό έγγραφο µε το οποίο διαπιστώνεται η αναπαραγωγή µουσικών έργων δηµιουργών που αντιπροσωπεύονται από αυτούς, δεν συνιστά ικανή και αναγκαία προϋπόθεση για την ανάκληση της άδειας µουσικής και πολύ λιγότερο της άδειας λειτουργίας του ελεγχόµενου Κ.Υ.Ε. και πρέπει να εκτιµάται και να αξιολογείται από την αρµόδια Αρχή µόνο ως απλό πραγµατικό στοιχείο, το περιεχόµενο του οποίου χρήζει απόδειξης και επιδέχεται ανταπόδειξης. Περαιτέρω, η ανάκληση άδειας χρήσης µουσικών οργάνων µε µόνη τη λήξη της άδειας δηµόσιας εκτέλεσης µουσικών συνθέσεων, δεν βρίσκει έρεισµα στην κείµενη νοµοθεσία […] Παρακαλούµε όπως ενηµερώσετε τους δήµους της χωρικής σας αρµοδιότητας».

Στη συνέχεια το έγγραφο αναφέρεται στις ευθύνες συγκεκριμένων υπηρεσιακών παραγόντων που προέκυψαν από την έκθεση ελέγχου.

Πηγή:
https://www.efsyn.gr/arthro/aepi-freno-ston-horofylaka

35
Ε πάτα στο link στην υπογραφή μου  ;D


πρέπει να κάνω εγγραφή για να δω τις παρτιτούρες;

Δυστυχώς ναι, και να έχεις και το guitar pro

36
Ε πάτα στο link στην υπογραφή μου  ;D

37
Πες μας ντε πρώτα τι θέλεις ακριβώς και πως παίζεις... θες μόνο ακκόρντα, θες και παρτιτούρα, θες διασκευασμένα για κλασσική κιθάρα? Θες παλιά, λαϊκά, ροκ, έντεχνα, Παντελίδη?

38
Εγώ χρόνια τώρα παίζω με 10ρες phosphor bronze χορδές, για να γλιστράνε βάζω και κανα fast-fret.

39
Καλωσήρθες φίλε μου. Η κιθάρα σου είναι μια χαρά όσον αφορά το μοντέλο, είναι ένα αξιοπρεπές όργανο για να αρχίσεις και όχι μόνο.
Η "σκληρότητα" και το "δυσκολόπαιχτο" δεν οφείλονται στο μοντέλο της κιθάρας σου, συμβάινει με πολλά ακουστικά όργανα που δεν έχουν σεταριστεί πάνω στις ανάγκες του οργανοπαίκτη, πόσο μάλλον όταν είναι entry-level και δεν έχουν πολυδώσει σημασία από το εργοστάσιο.
Η συμβουλή μου: Πήγαινέ την σε έναν ειδικό για σετάρισμα, θα παραλάβεις άλλο όργανο και θα είναι τα καλύτερα λεφτά (όχι πολλά) που έδωσες μετά την αγορά της.
Ένα σετάρισμα που πρέπει να το καθιερώσεις ανά εξάμηνο ή ανά έτος (ανάλογα με τη συχνότητα που παίζεις), όπως ακριβώς κάνεις με το service στο μηχανάκι σου ή στο αμάξι σου.

40
μιλάμε για επίπεδο, όχι αστεία . να'σασταν και τίποτα πιτσιρικάδες πάει στο διάολο

Βραζίλη, δεν τα σβήνεις σχεδόν όλα ; δημιουργεί κακή εικόνα στα μάτια κάποιου επισκέπτη και μη

Και όλο το θέμα να σβήσει, δε θα με χάλαγε.
Και ήταν και ωραίο θέμα.

41
Θα παρακαλούσα να σβηστούν όλα τα άσχετα με το αρχικό ποστ μηνύματα, παρόλο που προσυπογράφω ότι είπε ο Σπύρος.

Επί του θέματος λοιπόν:
Εν έτει 2016 να συζητάμε αν είναι καλύτερα να μάθεις μόνος σου οτιδήποτε, παρά να πας σε δάσκαλο (εφόσον αντέχεις οικονομικά), είναι ανεύθυνο και παραπλανητικό.
Και το λέω εγώ που είμαι 100% αυτοδίδακτος στην κιθάρα.

Γιατί έμαθα(?) μόνος μου μια κουτσή θεωρία σε 10 χρόνια ενώ μπορούσα να τη μάθω άρτια σε 2 με δάσκαλο.
Γιατί έπαθα ζημιά στο αριστερό μου χέρι λόγω κακής θέσης, που θα μου την είχε διορθώσει ένας δάσκαλος στα πρώτα μαθήματα.
Γιατί ξέρω ότι όλοι οι αγαπημένοι μου θρύλοι της ροκ κιθάρας είχαν κλασσικές σπουδές.
Και για χίλιους άλλους λόγους που θέλουν σελίδες ολόκληρες.

Τα περί αυτοδίδακτου πλεονεκτήματος απλά πεθάνανε μαζί με το Χέντριξ και το Βαμβακάρη.

Όσοι έχετε την ευχέρεια να πάτε σε δάσκαλο ή ακόμα καλύτερα σε ωδείο, πηγαίντε και εκμεταλλευτείτε το στο έπακρο, σας ζηλεύω από τώρα

42
στους φύλακες των αφεντικών, του κράτους, της εξουσίας και των κεφαλαιοκρατών, δηλαδή τους αστυνομικούς.

Ωραία συμπεράσματα...

43
Εγώ δε σου το δίνω γιατί έχεις χαλάσει 2 μέσα σε ένα χρόνο  ;D

44
Το συνεχίζεις κιόλας... τι σε νοιάζει βρε τι συγκινεί έναν δημιουργό και τι όχι? Ποιος είσαι εσύ που τον κρίνεις και του βάζεις χέρι για επιλεκτικές ευαισθησίες? Γιατί πρέπει να ασπαστεί τις προτεραιότητές σου? Και που ξέρεις αν δεν έχει ήδη γράψει ένα ποίημα και για τη 15χρονη?
Και αφού υποστηρίζεις ότι προσβλητική είναι η συμπεριφορά μας προς τον πλησίον μας, σου ξαναλέω ότι ήσουνα και παραμένεις προσβλητικός προς τον ε? που μοιράστηκε μια ευαισθησία του μαζί μας και πιθανόν τώρα να το μετανοιώνει.
Κι εσύ του λες ότι για να έχει δικαίωμα να γράψει για την αμερικανίδα πρέπει πρώτα να ασχοληθεί με τις αυτοκτονίες της πατρίδας μας... Τι να πω...

45
Pa
Δεν μας νοιάζει το κοριτσάκι που έπεσε απο τον 5ο όροφο στο φάληρο πρίν απο 2-3 μήνες. Μας νοιάζει μια αμερικάνα του περασμένου αιώνα.

Έλεος ρε Panix, τι σχόλιο είναι αυτό? Άκυρος και τουλάχιστον προσβλητικός προς τον δημιουργό. Πες μας κιόλας να προτιμάμε να σολάρουμε σε δρόμους νιαβέντ και χιτζασκάρ και όχι σε αμερικάνικες πεντατονικές.

46
Φίλε Λευτέρη, από τις κιθάρες που έδωσες τα link:

1. Stagg & Harley Benton μην τις κοιτάζεις καθόλου, είναι καυσόξυλα. Μόνο για διακόσμηση. H mastro επίσης.
2. H crafter άγνωστο κείμενο, δεν νομίζω να την έχει δοκιμάσει κανείς εδώ μέσα. Από ότι βλέπω στο δίκτυο είναι απλά ένα αξιοπρεπές entry-level όργανο
3. Η Lag που έβαλες είναι τέλειο οργανάκι για τα λεφτά της (και όχι μόνο). Θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στα πάντα.
4. Η Tanglewood επίσης καλό όργανο, προσωπικά με τρομάζει το super jumbo σώμα... εσένα βέβαια μπορεί να σε βολέψει.

Το 12ρι μου πάει στη Lag αβλεπί.

47
Γεια σου @elrich και ευχαριστω για την απαντηση σου..Εσυ ποιο μοντελο Apx εχεις? Εγω δεν ψαχνω την τελεια κιθαρα απλα μια αξιοπρεπης κιθαρα που να εχει εναν ικανοποιητικο ηχο και να μπορω να κανω κανενα liveακι χωρις να εχω κανενα προβλημα..θα με καλυψει η apx?

Εγώ έχω ένα παμπάλαιο μοντέλο, την APX 7 με πλαστική πλάτη (!!!)
Είναι αυτή εδώ και φυσικά δεν παράγεται πλέον:

https://www.youtube.com/watch?v=ChL7LqC253M

Τι είδος μουσικής παίζεις καταρχήν, και αν σολάρεις ή παίζεις απλά ακκόρντα.

48
Εγώ πάλι θα υπερθεματίσω στις Yamaha APX. Μέτριος ακουστικός ήχος, μέτρια ηλεκτρονικά, αλλά playability... στο θεό.
Λεπτό σώμα και μπράτσο βοηθάνε αφάνταστα, αν δεν το έχεις δοκιμάσει χάνεις.
Όσοι έχουν βαρέσει 8άωρα επί σκηνής ξέρουν για ποιο πράγμα μιλάω.
Επίσης ποιότητα κατασκευής - αν κρίνω από τη δική μου που κλείνει 23 χρόνια σκληρής μεταχείρισης - κορυφαία.
Δοκίμασέ τις, δεν χάνεις τίποτα.

49
Καλησπέρα Νίκο
δε μου φαίνεται κάτι ιδιαίτερα σοβαρό, φτιάχνει εύκολα (αν δεν έχεις ιδιαίτερες αισθητικές ανησυχίες)
Μάλλον είναι θέμα απότομων και συνεχών εναλλαγών υγρασίας - ξηρασίας. Ο καιρός τους τελευταίους μήνες με την ανομβρία και την αυξημένη υγρασία είναι άστα να πάνε... ειδικά αν βάλεις και τους νοτιάδες εκεί κάτω.

Ιδρώνεις πολύ όταν παίζεις?

50
Εγώ μπορώ να βοηθήσω (πολύ) εάν πάμε σε πλατφόρμα .net & YAF forum, μιας και είναι το αντικείμενο της δουλειάς μου.
Δωρεάν, ανοιχτό λογισμικό, αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι γίνεται με migration από SMF.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 30