Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - talfarlow

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12
26
Μπούρδες λοιπόν..Και επειδη παιζει 3 συγχορδίες εσυ τις βάζεις όπου να ναι?

Απλώς μην ξαναναφέρεις οτι παιζεις κομμάτια που δεν έχεις μελετήσει και που άλλοι δεν τα επαιξαν πριν απο σενα επειδη εσυ "εξέλιξες" την φυσαρμόνικα και είμαστε εντάξει..Δεκτο οτι το οργανο εχει ατέλειες κατασκευαστικές, όμως μην γραφεις ως κάποιος που εξέλιξε το όργανο..
Το ίδιο ατελες παραμένει..Ξεκαβάλα..Και εμεις εχουμε φτιάξει πνευστά όργανα απο φλογέρες, με συνδιασμούς κατασκευής απο όλες τις ηπειρους , με μεταβλητό pitch ,ρυθμιση απο τον παικτη της ποσότητας του αέρα στον ήχο ...όλες σε ένα όργανο, φλαουτα, μέχρι και νευ...δεν καβαλήσαμε ομως έτσι...
Και πολύ σου είναι.....
***έχεις ξεφυγει εντελώς...με παραπέμπεις σε αρθρο σου για την βασική αρμονία..οπου και εκει τρως χωσιμο..
Παθολογική κατάσταση..

27
Νομίζω ότι κατάλαβα τι προσπαθεί να πει ο Στέφανος!
 
 Το κομμάτι "τα Κύθηρα" (στην αυθεντική του εκτέλεση), έχει μετατροπία σε σχετικά ΚΛΕΙΔΙΑ (ΟΧΙ σε σχετικές ΚΛΙΜΑΚΕΣ!!!), συγκεκριμένα από το κλειδί Fm (κουπλέ) στο κλειδί Αb (ρεφραίν). Τα δύο αυτά κλειδιά επιβεβαιώνονται από την παρουσία των πτώσεων C->Fm και Εb->Αb, αντίστοιχα.
 
 Αν τώρα κάποιος έχει ένα όργανο που παίζει, π.χ., τις διατονικές νότες της Ab major, ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει ακριβώς το κομμάτι (γιατί δεν μπορεί να παίξει τον φθόγγο E της συγχορδίας/αρμονίας C). Μία προσέγγιση, είναι να παίξει όλο το κομμάτι διατονικά αντικαθιστώντας τον E με Eb, με αποτέλσμα η πτώση C->Fm να μετατραπεί σε Cm->Fm, που "αποδυναμώνει" πολύ την αίσθηση του κλειδιού Fm του αυθεντικού κομματιού. Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί (δικαιολογημένα)  ότι δεν υπάρχει μετατροπία σε αυτή την περίπτωση.
 
 Ο Στέφανος παίζει το κομμάτι με τρεις τρόπους: Οι δύο τρόποι είναι ο παραπάνω (πλήρως διατονικός) με όργανο που παίζει Fm  ή Ab κλίμακα (οι διαθέσιμοι φθόγγοι είναι ακριβώς οι ίδιοι, υποθέτω η διαφορά είναι στις οκτάβες?)  και ο δεύτερος με δύο όργανα, ένα που μπορεί να παίξει τον φθόγγο E στο κλειδί του Fm (π.χ., F harmonic minor κλίμακα) και ένα που παίζει σε Ab.
 
 Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που προσφέρουν αυτές οι επιλογές και πόσο κοντά είναι στο αυθεντικό είναι στην κρίση του ακροατή...
 
  Αυτά!  8) 
 
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
;D ;D ;D Όχι άλλο κάρβουνο...!!!
Την Gmaj συγχορδία στο πρώτο μέρος του κουπλέ πως την εξηγείς αρμονικά?


προς στέφανο:Η φυσαρμόνικα διάβασα, μιας και δεν έχω πιάσει ποτε στην ζωή μου..είναι διατονικό όργανο, άρα παίζει και συγχορδίες σωστα?Μπορεί λοιπόν είτε η F harmonic minor ή η F minor φυσαρμόνικα ή  κάποια που εσύ έχεις μετατρέψει, να αποδώσει "τα κύθηρα" όπως γράφτηκαν απο τον συνθέτη τους με Gmajor στο συγκεκριμένο μέτρο?
Δεν ξέρω..ερώτηση κάνω.Αν θέλεις μπορώ να σου βρώ αρκετές εως πολλές παρόμοιες ερωτήσεις σχετικά με την φυσαρμόνικα και τις εκτελέσεις που έχεις ανεβάσει..ειδικα για "όλα..τα κρητικα και όλα τα νησιώτικα" που λες οτι παίζεις πλέον με τις σχετικές βελτιώσεις που έχεις κάνει στο όργανο...

Προς mcKay
**Αν προσβάλεσε επειδή κάποιος δικαιολογημένα χαρακτηρίσει την συμπεριφορά σου αυτιστική, αυτομάτως προσβάλεις όλους τους αυτιστικούς που υπήρξαν , υπάρχουν και θα υπάρξουν, συμπεριλαμβανωμένων και όλων των αυτιστικών που κάποιοι επίσης δικαιολογημένα χαρακτηρισαν ιδιοφυίες.Για το κλαρί είπε και ο ίδιος οτι το έχει κάνει ήδη...

28
Βγάλε την Stefanos minor nat στο κλαρί με δώρο ενα βιβλίο της αρμονίας της φύσας..Επίσης μην σκοτώνεις έτσι χοντρα τις συνθέσεις.Το τικι τικι τακ το παίζεις σε λάθος δρόμο..το μεσοπέλαγα αρμενίζω επίσης.Βάζεις ματζόρε αντι για μινόρε κλπ....τι έγινε , έτσι σου γουστάρει?(*..ξέρω ξέρω..αυτη η καταραμένη φυσαρμόνικα φταιει...αλλα τώρα με το καινουριο σκιπ)...Τι αλλο να πω...λες οχι τρολάρισμα και έχεις τρολάρει λες και έχεις κασετα στο κεφάλι σου...Μου θυμίζεις μια γιαγια που με έπρηζε καθε 10 λεπτα για 5 ωρες..."κόψε την λυγαριά...να σου φέρω πριόνι"..και ξαναδωστου...
πραγματικά μου θυμίζει αυτισμό αυτο το πραγμα...να το κοιταξεις καποια στιγμή...


29
Άλλαξε όργανο αν σε χαλάει βρε αδελφέ..
Μην το κατηγορείς πιά...ολο σου φταιει αυτη η φυσαρμονικα και όλο στην μπουκα σου την έχεις...Μαζι δεν κανετε και χωρια δεν μπορειτε..
πάρε κανα κλαρίνο να δεις τον Ιησού με τσαρουχια και φουστανέλα..

30
Γράψε αλλη αρμονία εσυ για την φυσαρμόνικα...
την αρμονία της φύσας..το λεει και η λέξη άλλωστε..φυσα-αρμόνικα..
καλες βουτιές.

31
Βρε χρυσέ μου, τις ίδιες νότες μιας κλίμακας δεν πάιζεις και στο φα ματζόρε και στο ρε μινόρε και σε όλες τις υπόλοιπες συγχορδίες του κομματιού?Που μετέτρεψες κάτι... σε κάτι άλλο?Και λες παω σε αλλο τονικό κέντρο..γιατι να πάς σε αυτα τα τονικά κέντρα?..πήγαινε σε άλλα..μάθε αναστροφές..έχεις στην διάθεση σου τουλάχιστον 6 διαφορετικές κινήσεις σε τόνους μόνο απο το ρε μινόρε στο λα ματζόρε..καταλαβαίνεις?και αυτες είναι οι ευνόητες ως κινήσεις...δεν το τραβάω ....το μυαλό υπάρχει για να ανοιγει..μην λες δεν με ενδιαφέρει..και εγωτο εχω πει στην ζωη μου αλλα αποδειχτηκε οτι τελικά έχασα που αγνόησα κάτι..

Παίζεις μια κλίμακα και αυτο είναι όλο..Η πατέντα με την φυσαρμόνικα οκ, κατοχυρωσε την αν μπορείς..Αυτά...πάω θάλασσα...

32
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
Μην άγχεσαι χωρίς λόγο, δεν είπαμε τίποτα προσβλητικό..Ο στέφανος δείχνει ώριμος και δεν νομίζω να περεξηγεί το ύφος μου..
Απ'οσα εχω δει και έχει ανεβάσει πάντως εγω τον σέβομαι για την αγαπη του και όσα προσπαθει να δώσει, και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
Όχι, αλλού πήγαινε το σχόλιό μου..Το συγκεκριμένο θέμα έχει συζητηθεί ξανά στο παρελθόν. Και εδώ και στους γείτονες. Με τον Κο Στέφανο ως OP. Και άκρη δε βγήκε. Και δε βγήκε γιατί-όπως σε όλα του σχεδόν τα θέματα-ξεκινάει αμυνόμενος πιστεύοντας ακράδαντα πως έχει δίκιο.
Όπως καταλαβαίνεις, δε μπορώ παρά να είμαι απαισιόδοξος για την τύχη του παρόντος thread. Και μακάρι να διαψευστώ.
Φυσικά και σεβόμαστε τον κόπο ενός ανθρώπου όταν θέλει να προσφέρει. Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι προς συζήτηση. Το θέμα είναι να μπορούμε να κάνουμε διάλογο, όχι προσπάθεια επιβολής της όποιας γνώμης μας. Ειδικά δε όταν υπάρχουν άνθρωποι με περισσότερες γνώσεις οι οποίοι με επιχειρήματα αποδεικνύουν τα λεγόμενά τους.Και αυτό είναι γενικό, δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτό το thread.
χαχα, γέλασα(με την αληθινή έννοια) οταν διάβασα οτι δεν μπορεις να εισαι παρα απαισιόδοξος για την τύχη του διαλόγου.Είναι γιατι τυχαίνει να έχω διαβάσει πολλους απο τους διαπληκτισμούς που ανεφέρεις...όμως δεν υπάρχει πρόβλημα..Ανοιχτό μυαλό υπάρχει και φυσικά διάθεση για συζήτηση...σε κάτι που έχει ουσία...όπως το συγκεκριμένο ζήτημα..Καμία διάθεση για διαπληκτισμό...



33


εντάξει στέφανε είναι θέμα άποψης...το να αλλάξω τονική αλλα να βρίσκομαι εντος διατονικά...δηλαδη να πάρω την τονικη κάποιας βαθμίδας της ίδιας κλίμακας και να συνεχήσω να κινουμε διατονικά-διαστηματικά μέσα της  για μένα δεν αποτελεί μετατροπία...Για σένα αποτελεί...κανένα πρόβλημα...το θέμα είναι η πραγματικότητα ποια είναι...εντάξει είπες "είδος" μετατροπίας...αλλα και πάλι αγγίζει αντικειμενικότητα...σιγουρα θα έβρισκες εναν πιο καταλληλο ορισμό...

34
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
Μην άγχεσαι χωρίς λόγο, δεν είπαμε τίποτα προσβλητικό..Ο στέφανος δείχνει ώριμος και δεν νομίζω να περεξηγεί το ύφος μου..
Απ'οσα εχω δει και έχει ανεβάσει πάντως εγω τον σέβομαι για την αγαπη του και όσα προσπαθει να δώσει, και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.

35
Βλέπω ωραίο σκαρί..Πας στο ψάρι καθόλου?
Βγάλαμε πριν 5-6 μέρες καμιά 20αρια κιλά σαργούς...αγανακτήσαμε να τους πουλήσουμε..
Δεν ξέρω τίποτα σχετικά και σε σχέση με κάποιον ..όπου είμαι επικριτικός είναι γιατί δεν θέλω να επικρατούν απόψεις που αναιρούν αντικειμενικότητες...Επίσης δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο..είναι πασιφανές οτι λατρεύει την μουσική.Οπότε είμαστε στην ίδια πλευρά.


36
οκ εγω θα την ονομάσω μη υπαρκτή.
Επειδή η πραγματική μετατροπία στην μουσική είναι κόλπο κάπως ζόρικο και όχι φυσικά ελληνικό ή αρμένικο κλπ και επειδή δείχνεις χρόνια στο κουρμπέτι σε συμβουλεύω να μελετήσεις το παρακάτω βίντεο όπου θα καταλάβεις πολύ περισσότερο πως γίνονται μετατροπίες ανεξαρτήτως δυτικής ανατολίτικης -κλασσικής - εξωτικής, αρμονίας-θεωρίας-μουσικής ή όπως αλλιώς εσύ θέλεις ονόμασε το.Συν τοις άλλης μιλάς για "ελληνική μετατροπία" φερνοντας σαν παράδειγμα δυτικές κλίμακες και όχι αυτες που χρησιμοποιουνται στην ελληνική μουσική.Αυτό τι είναι?πως το ονομάζεις?
! No longer available

Πες στους φίλους σου μινοροματζορους να κανουν τον 15αυγουστο βαφτίσια με άλλο όνομα για την "ελληνική μετατροπία"
Προτείνω να την ονομασετε Βασίλο..όπου γαμος και χαρα.....

37
Τι εννοείς το λέμε?
Ποιοί το λένε αυτό?
Το παράδειγμα που φέρνεις(εμείς οι δύο) έχει να κάνει με κουπλέ /ρεφρέν?μινόρε/ματζόρε?
γιατι τότε δεν πρόκειτε για πραγματική μετατροπία...αν παιζεις λα ματζορε πανω σε λα μινόρε το συζητάμε..
προσωπικά για μένα δεν υφίστατε καν μετατροπια σε κλίμακες του ιδίου γενους..ματζόρε- μινόρε...1η-6η βαθμίδα κλπ.Δεν αλλάζει τίποτα απο αποψη διαστηματων..παντα παίζεις ματζόρε..ειτε τον μπαμπά ειτε κάποιο παιδί του.
να λέγαμε χιτζασκιαρ-χιτζαζ-νικριζ- μπαγιάτι-οκ..

38
Θα σου πρότεινα να μην το κάνεις σόνι και καλά..
Αν αύριο μεθαύριο την πιάσεις και νιώσεις οτι τα χέρια σου πάνε γενικώς με τρόπο που σε ικανοποιεί βάλτο να γράφει.Μην το κάνεις με την νοοτροπία οτι έχεις να αποδείξεις κάτι σε καποιον...δεν έχεις...Είσαι εσύ και κάνεις το καλητερο που μπορείς...αυτο δείχνει και αυτο εχει σημασία.

39
Της κοντής ψ@@ής της φταίνε η τρίχες.
Για home player ήταν μια χαρά..Μπράβο για την προσπάθεια.
Σηκώνει βελτίωση..αλλα και τι είναι αυτο που δεν σηκώνει?
Τώρα τα θέματα ήχου ή αν είναι "σωστό" να αλλάζει κάποιος ένα σόλο , είναι άλλη συζήτηση.

40
Επειδή το παλικάρι ζητάει άλλου είδους πληροφορίες δεν θέλω να το κουράσω.
Μου ήρθε όμως στο μυαλό η εικόνα να ανάβω τσιγάρο απο το μάτι της κουζίνας γιατί ξέμεινα απο αναπτήρα.Χωρίς διάθεση ειρωνείας, απλώς διαφωνώ με την παραπάνω παράθεση για πολύ απλούς και λογικούς λόγους.

41

Μία ηλεκτρική μπορείς να την χρησιμοποιείς σαν ακουστική. Το αντίθετο δεν γίνεται.
Ο,τι πιο άκυρο εχω διαβάσει εδώ και καιρό.
Μην παραπληροφορείς εφόσον δεν μπορείς να πληροφορήσεις.

42
Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς.Εγω τα βλέπω αυτά που περιγράφεις και ειναι όντως έτσι.
Το μόνο που δεν φέρω γνώμη είναι για τα στέκια με τα φαγητά που λες...Τωρα για τον μικι μάους(τα πρώτα του ποιήματα ύμνοι προς τον μεταξα) και τον τσιτσάνη(κουμπαριά με μουσχουντή) μην με βάζεις να σπαταλάω τον χρόνο μου.Στο κάτω κάτω εγω το "χρέος" μου θα το πληρωνω όσο ζω μαθαίνοντας μουσική απ'όλη την ελλάδα και παιζοντας εκτος απο κιθάρα(ηλεκτρική και λαική) και αλλα παραδοσιακα όργανα..ούτι ,λαούτο.. έχω ξεκινήσει το κανονάκι και προσεχώς θα έχω και ενα σαντούρι.Ο,τι προλάβω.Δεν προλαβαινω να ασχοληθω με διαχωρισμούς.

**ξέχασα και ενα σχολιο για το κλαρινο που αναρωτιέσαι που είναι σήμερα..
Αν δεις το βιντεάκι που ανέβασα έχει σόλο κλαρίνο ελληνικότατο θα έλεγα και απο κάτω φωνάζουν "όπαααα" όταν είναι μπροστα..και παίζει η national arab orchestra(έχουν και ηλεκτρικό κιθαρίστα).οπότε το κλαρίνο δεν έχει καμια αναγκη, κανεναν απο όλους όσους κατηγορούμε.

43
Δεν κάνω διαχωρισμό στην παραδοσιακή μουσική.
Άλλωστε και τα μικρασιάτικα σε ένα μεγάλο βαθμό έχουν σαν βάση την δημοτική μουσική.Απλώς εκείνοι λόγω πολυπολιτισμικότητας δημιούργησαν μια μεγάλη μίξη παραδόσεων απο όλα τα μέρη της ελλάδας.Ενα πολυείδος ας πούμε.
Το θέμα ειναι δύσκολο και ακόμα και οι ίδιοι οι "μουσικολόγοι" έχουν αντιθέσεις, για κάτι που στην ουσία δεν χρειάζεται ταμπέλες.Μελετώντας αυτες τις μουσικές βλέπεις πόσο μεγάλη σχέση έχουν, απο όλα τα μέρη της ελλάδας και πως συνδέονται μια χαρά χωρίς να χρειάζονται κατάταξη κάπου.Ο πλούτος είναι τεράστιος για να τον κατατάξεις κάπου..
Όπως έλεγε και ο ζαμπέτας..."το έντεχνο λέει..το λαικό ..το ρεμπέτικο......ποιοί είναι αυτοί οι κουλτουροβαφτιστίδες, μια είναι η μουσική..ελληνική μουσική.
Προσωπική μου άποψη είναι οτι αυτοί οι διαχωρισμοί είναι φαινομενικά εντέχνως δημιοουργημένοι για πολιτικούς σκοπούς, για έλεγχο-διάσπαση της συνείδησης μας.Να μας διαχωρήσουν δηλαδή και να μην έχουμε κοινή συνείδήση ως έλληνες..
Λυπάμαι που βλέπω στο περιβάλλον μου "μουσικούς" που απαξιώνουν την ελληνική μουσική ή οποιοδήποτε άλλο ειδος μουσικής , αντιδρώντας τοπικίστικα εως ρατσιστικά για τις μουσικές των υπόλοιπων περιοχών της χώρας (έμαθαν 5 πράγματα απο την μουσική του τόπου τους και νομίζουν οτι κάποιοι είναι) και ως αμόρφωτοι έχουν πέσει σε αυτές τις παγίδες διαχωρισμού..

44
Βασικα πιστευω πως εντεχνο λεμε το ροκ που προσπαθουμε να το φερουμε πιο κοντα στα λαικα ετσι ωστε ολοι οσοι θελουν να νοιωθουν κουλτουριαριδες και ψαγμενοι να εχουν κατι κουλτουριαρικο και ψαγμενο να ακουσουν[size=78%].[/size]
Κοινως..θεαθηνε..



τελικά όλα γύρο από το τσιφτετέλι περιστρέφονται.

Ποιό τσιφτετέλι εννοείς??
Το αλα τούρκα ?το ταμπαχανιώτικο?συρτοτσιφτετέλι?
Του καντηλαναυτη του άσχημου στα μούτρα?
Τα μελιώτικα ή μήπως τα καραπουρνώτικα.
Τσιφτετέλι και το παρακάτω..αλλα καμία σχεση με "έντεχνο".
! No longer available


45
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί το είδος που όλοι καταλαβαίνουμε λέγεται έντεχνο και γιατί.
Δηλαδή το άτεχνο ποιό είναι?
Όλα τ'άλλα?
Πάντα θεωρούσα αυτό τον όρο-περιγραφή μια αποτυχημένη μπούρδα.
Στα Αγγλικά ίσως λεγόταν pseudocommunist rodent.

46
Σύνηθες και βαρετό το να "μειώνει" κάποιος μέσα απο υποτιθέμενη πλάκα δίνοντας έτσι αξια στον εαυτό του.

Σε αυτούς, μόνο (μουσικό) βούλωμα.

47
Σε βρίσκω ελαφρώς βελτιωμένο στον ρυθμό αν και κουνάς ακόμα.

Στο ξεκούρδισμα ειναι σαν να μην ακούς καθόλου τι παίζεις.


Πάντως βελτιώνεσαι και μπράβο γ'αυτό.

48
Στη μουσική:
Τι καινούργιο; Έχουν παιχτεί όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί. Όλες οι μελωδίες. Γι' αυτό και πιστεύω ότι πλέον έχουμε φλομώσει με υπερταχύτατους παίκτες. Τι άλλο να κάνει κάποιος δηλαδή για να ξεχωρίσει;


οι εθνικές μελωδίες (κατα το ethnic και όχι κατα το nation), έχουν εξερευνηθεί ελάχιστα. Αυτο που ζήσαμε στο ρόκ και στο μέταλ, ήταν αφρικανική μουσική με πινελιές κλασικής μουσικής άιντε με τα χίλια ζόρια και με λίγα ιρλανδικά μέσα και κάτι ανατολίτικα. Δηλ ένα 1% της όλης μουσικής δυνατότητας. Υπάρχουν πάμπολες μουσικές ακόμα ανεξερεύνητες ... εδω έχουμε ξεχάσει πως είναι τα ρουμελιώτικα και τα μετσοβίτια και τα γιαννιώτικα και τα βοριοηπειρώτικα, ποιες οι σχέσεις τους και ποιές οι διαφορές τους .... σε 50 χρόνια απο τώρα θα παίζει κανείς αυτες τις κλίμακες και θα μένουν όλοι κάγκελο με τον φοβερό νεωτερισμό που σκέφτηκε αυτός ο μελλοντικός "έξυπνος" άνθρωπος. Θα τους βγάλουν και ένα νεο όνομα βλέπε π.χ.  Molosian ή Dodonian ή Delfian scale...  ;D


Pes ta.

! No longer available


Dionysiakh progra

https://www.youtube.com/watch?v=4vmrwaE2SPU

49
Οκ, οι συμβουλές κάποιου εξειδικευμένου στο μπάσο σίγουρα θα είχαν πιο πολύ αξία.

50
όχι πιο δυνατά το μπάσο..πιο καθαρά..

Κάτι σου βρώμισε το σήμα...Δεν πειράζει αυτό είναι λεπτομέρεια που το φτιάχνεις εύκολα.

Επίσης, έλεγξε την διάρκεια που έχουν οι νότες σου.κόβε νωρίτερα.
Δηλαδή θέλω να πω ότι παίζεις την νότα σου και ενώ πρέπει να κάνεις παύση πριν το επόμενο beat, αυτή συνεχίζει δημιουργώντας χρονική σύγχυση.
Καθαρή ατόφια thrasso επιρροή και αυτό.
Μείνε στα δικά σου χωράφια χρονικά και εκεί κανε και κωλοτούμπες άμα θες.

Φερτές στα ίσα όπως στον "δίσκο" πρώτα.

*Η λέξη σύγχυση με την αληθινή έννοια της και όχι με την έννοια ότι π.χ μπερδεύομαι - ταράζομαι εννοιολογικά .
Χύνεσε χρονικά ενώ χύνει και κάτι άλλο εκεί που χύνεις... ;D


 

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12