Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - neeckos

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23
26
Ακόμα πιο σωστό είναι να έχεις και ένα κουρδιστήρι ανοιχτό δίπλα σου για να τσεκάρεις τη φωνή σου.
Εκεί θα πρέπει να βλέπεις αν είσαι 100% στη νότα με τη φωνή σου.
Στο δικό σου επίπεδο ισως να μην μπορέσεις να καταλάβεις αν είσαι στον τόνο, ή ακομα και να νομίζεις ότι είσαι στον τόνο ενώ απέχεις. Συμβαίνει σε πολλούς αυτό έτσι και αλλιώς.
Στο λέω γιατί ακούγοντας την ηχογράφηση σου εσύ ο ίδιος πριν την ποστάρεις σε εμάς, θα έπρεπε να είχες ήδη καταλάβει ότι δεν πατάς σωστά.

27
ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ 8άρες και βάλε 11άρες. Από τότε δυνάμωσα, και άρχισα να παίζω πιο μοντέρνα.

Δηλαδή? (Σόρι για το οφ τόπικ)

28
Γνωρίζω! Αλλά όταν έχεις σχολείο φροντιστήριο διάβασμα τι να κάνεις?!δεν μπορείς να μελετας καθημερινά και όσον αφορά τις ασκήσεις χρειάζεσαι και κάποιον να σου τις πει! Τέλος πάντων σας ευχαριστώ για την βοήθεια, μπορεί κάποιος να μου πει κανένα καλό ωδείο στην Αθήνα?επίσης τι λέει το όπερα Αθηνών?

Καταλαβαίνεις ότι είναι εντελώς κόντρα όλα αυτό ε?
Οταν έχεις πολύ φορτωμένο πρόγραμμα δεν θα σου κάνει τίποτα οποιοδήποτε ωδείο και οποιοσδήποτε δάσκαλος με μια φορά τη βδομάδα.
Θα πρέπει εσύ να το αγαπάς και να αφιερώνεις χρόνο καθημερινά. Το να τραγουδάς μια φορά τη βδομάδα στο μάθημα ή να παίζεις κιθάρα αντίστοιχα δεν θα κάνεις και πολλά πράγματα.
Θέλει και λίγο να το αγαπάς αυτό. Δεν γίνεται απο ραντεβού σε ραντεβού. Δεν ξέρω αν χρειάζεται καν ασκήσεις για να έχεις το ερέθισμα.
Ορεξη θέλει. Στο ειπα και παραπάνω. Στο παράδειγμα της κιθάρας σε 8 χρόνια αυτοδίδακτος, αν είχες τον ζήλο καθημερινά να την γρατσουνάς, θα είχες φτάσει σε ένα επίπεδο. Θέλει απο μόνος σου προσπάθεια. Μην τα θεωρείς δεδομένα από κανέναν δάσκαλο να στα μάθει αλλιώς.

29
Υπάρχουν και αυτοδίδακτοι που δεν κάναν ούτε τα 20 λεπτά τη βδομάδα και μετά από 8 χρόνια πετάνε.
Ο δάσκαλος, καλός ή κακός, σου δείχνει. Εσύ μαθαίνεις κιθάρα. Δεν στη μαθαίνει αυτός.
Τι θέλω να πω...
Την υπόλοιπη εβδομάδα, πέραν του εικοσάλεπτου μαθήματος, η κιθαρα ήταν ακουμπισμένη στο, τοίχο?
Γιατί πολύς κόσμος θεωρεί ότι μόνο με το μάθημα κάνεις δουλειά.
Το θέμα είναι να παίζεις καθημερινά. Τότε μαθαίνεις. Στον δάσκαλο πας για απορίες ή για το επόμενο κεφάλαιο.

30
Γειά σας! Είμαι καινούργια εδώ και θέλω βοήθεια. Θέλω να αγοράσω μία ηλεκτρική κιθάρα αλλά δεν ξέρω κάποια βασικά πράγματα. Καταρχήν, δεν ξέρω τι διαφορά έχουν οι μαγνήτες HHS ή SSS κλπ. Δεύτερον, η κιθάρα παίζει σημαντικό ρόλο στο είδος μουσικής που θες να παίξεις; Ακόμα, μέσα σε πόσο καιρό θα μπορώ να παίζω επαγγελματικά (είμαι αρκετά μικρή σε ηλικία). Τι είναι τα ακόρντα; Αν γίνεται να μου εξηγήσετε σχετικά με τους ενισχυτές γιατί δεν βγάζω άκρη! :-D Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας Η βοήθεια σας θα είναι πολύτιμη!


HSS και SSS είναι η διάταξη των μαγνητών πάνω στην κιθάρα. Σε άλλες βρίσκεις και HH και HS και πάει λέγοντας.
Οπου H είναι η λέξη Humbucker και όπου S Single. Είναι ατίστοιχα διπλός και μονός μαγνήτης. Αλλοτε φαίνεται και οπτικά και άλλοτε ο διπλός είναι σκεπασμένος με ένα καπάκι. Ηχητικά μεγάλες διαφορές και διάφοροι συνδυασμοί αυτών, αλλά δεν είσαι σε θέση ακόμα να τους ξεχωρίσεις με το αυτί λόγω του ότι είσαι εντελώς αρχάρια. Οπότε εγκυκλοπαιδικά μόνο και το προσπερνάς σε αυτή τη φάση.


Με οποιαδήποτε ηλεκτρική παίζεις όλα τα είδη (σε γενικές γραμμές). Αν φτάσεις σε ένα επίπεδο όπου πρέπει να αποδώσεις συγκεκριμένο ήχο, πχ σε κάποιες διασκευές που πρέπει να ακούγεσαι όπως το πρωτότυπο, τότε αναζητάς συγκεκριμένο ήχο και πας και σε πιο συγκεκριμένες επιλογές. Οχι μόνο κιθάρας, αλλά και ενισχυτή, εφέ κλπ. Είναι πιο σύνθετο απ ότι το αναφέρεις. Επίσης είναι πολύ νωρίς ακόμα ώστε να σε απασχολεί από τώρα.


Το επαγγελματικό παίξιμο είναι στόχος που θα σε απασχολήσει μετά από πολλά χρόνια μελέτης και παιξίματος. Και πάλι δεν φτάνουν όλοι στο ίδιο επίπεδο. Αν εννοείς να φτάσεις σε ένα επίπεδο ώστε να θεωρείς τον εαυτό σου κιθαρίστα και να μπορεί να σταθεί δίπλα σε μπάντα, θέλει κόπο, χρόνο καθημερινά, μελέτη, υπομονή και υπομονή. Ανταμοίβεσαι και βλέπεις τους κόπους σε βάθος χρόνου.


Ακόρντα είναι οι συγχορδίες. Αποτέλεσμα θεωρητικής μελέτης, όπου πλέον ξέρεις πως να τοποθετείς κάθε φορά το αριστερό σου χέρι στην κιθάρα (αν είσαι δεξιόχειρας) ώστε να είσαι (στην ρυθμική κιθάρα για παράδειγμα) σωστή τονικά όπως προβλέπει το τραγούδι.


Οι ενισχυτές είναι μεγάλο κεφάλαιο του ηλεκτρικού ήχου. Συνήθως οι αρχάριοι αγοράζουν μικρούς σε ένταση και μέγεθος, τους λεγόμενους μελέτης, ώστε να παίζουν και να μελετάνε στο σπίτι τους. Στην παρούσα φάση δεν σε ενδιαφέρουν οι κατηγορίες τους και οι διαφορές τους, δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις ακόμα και να σου εξηγήσει κάποιος. Ετσι και αλλιώς με τα χρόνια θα περάσουν διάφοροι ενισχυτες και κιθάρες από τα χέρια σου, αναλόγως τη φάση που διανύεις μουσικά.


Το πρώτο σου βήμα ίσως είναι ένας δάσκαλος ή ένας γνωστός με γνώση της κιθάρας, ώστε να κάνετε σωστά τα πρώτα βήματα.
Και να ξεκινήσεις να παίζεις. Σιγά σιγά θα σου λύνονται όλες οι απορίες. Υπομονή και επιμονή.

31
Θα σου απαντήσει σίγουρα κάποιος άλλος, δεν ξέρω να προτείνω.
Καλή συνέχεια λοιπόν.

32
ΟΚ. Δεν ξέρω ποιος από τους δυο είσαι. Αν είσαι αυτός που παίζει το wonderwall έχεις και στην κιθάρα ρυθμικά σοβαρά θέματα.
Θέλω να πω ότι πρέπει να το πάρεις όλο από την αρχή και σωστά. Μετρονόμο σίγουρα στις μελέτες σου ή οταν παίζεις ή οταν τραγουδάς.
Και σίγουρα βοήθεια από δάσκαλο ή μαθήματα έστω με κάποιον που ξέρει.

33
Βασικά δεν ξέρω τι να σου πω. Δεν ξέρω καν σε τι επίπεδο είναι οι γνώσεις σου.
Πάρε κιθάρα παρέα, τραγούδα, ηχογράφησε και άκουσε τα λάθη σου.
Το πρώτο βήμα πριν απο τον δάσκαλο. Τουλάχιστον να καταφέρεις να δεις κάποια πράγματα μόνος σου.

34
Καταρχάς γράψε ελληνικά γιατί δυσκολεύομαι να σε διαβάσω. 8 χρόνια κιθάρα δεν σε βοήθησαν δηλαδή?

35
Μπορείς να είμαι αυστηρός, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά.
Μια καλή φωνή σε κακή ηχογράφηση είναι μια καλή φωνή. Ολα τα άλλα είναι κουβέντα να γίνεται.
Ολοι μας με καθοδήγηση και δουλειά φτάνουμε σε ένα επίπεδο πολύ καλό.
Κανένας μετά από χρόνια φωνητικής δεν φτάνει σε επίπεδο μοναδικότητας. Απλά μαθαίνεις να τραγουδάς σωστά. Και αυτό μετά από πολύ κόπο, χρόνο και μελέτη.
Οι ιδιαίτερες φωνές έχουν το «κάτι» εκ γεννετής και με μαθήματα το απογειώνουν. Είναι άλλο πράγμα.

Σε ρώτησα τι καταλαβαίνεις εσύ όταν ακούς τον εαυτό σου.
Ρυθμικά λάθη αναγνωρίζεις? Φάλτσα, λάθος τόνο, κακή προφορά αναγνωρίζεις? Το πότε και που έχει νόημα ο τονισμός της κάθε συλλαβής? Το πότε και που αναπνέεις? Κρατάς εσωτερικά έναν ρυθμό? Είσαι εντός αυτού? Κρατάς τις σωστές νότες τη σωστή στιγμή?

Ολα τα παραπάνω τα έχεις ως αντιπαραβολή με το πρωτότυπο τραγούδι? Σου φαίνεσαι να τα ακολουθείς?

Ολα αυτά θα στα μάθει εν καιρώ ένας δάσκαλος φωνητικής σίγουρα. Και εσύ θα καταφέρεις να φτάσεις ως ένα σημείο.
Σίγουρα παράλληλα θα χρειαστείκ και ένα όργανο. Θα σε βοηθήσει.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν μικρά παιδιά που τα ακούς να τραγουδάνε για πρώτη φορά και τα έχουν όλα έμφυτα.
Ετσι είναι η ρημάδα η φύση. Αλλους τους προικίζει και άλλους όχι. Αυτοί θα είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά, άλλοι είναι και έτοιμοι για πίστα χωρις καν μαθήματα. Αλλοι πρέπει να ιδρώσουν και να μελετήσουν πολύ...

36
Εσύ πως το ακούς δηλαδή?
Απο εκεί ξεκινάμε. Αφού ακούσεις τη φωνή σου ηχογραφημένη, τι λάθη βρίσκεις?
Το να σου υποδειξουμε λάθη εμείς είναι για να έχουμε κουβέντα. Το θέμα είναι η δικιά σου αντίληψη πάνω στη φωνή σου. Τι αναγνωρίζεις ως σωστό και τι ως λάθος.
Για τραγουδιστής απέχεις πάρα πολύ, λυπάμαι αν σε στεναχωρήσω. Με μαθήματα όλοι φτάνουν σε έναν επίπεδο.
Αλλά θα πρέπει να μάθεις, πως αναπνέεις, πότε αναπνέεις, νότες, πότε στονάρεις, πότε φαλτσάρεις, ρυθμό, αντίληψη ρυθμική και πάει λέγοντας...


Εχεις πολύ δρόμο και δυστυχώς είσαι βήματα πίσω από κάποιον που έχει τα παραπάνω εμφυτα. Τους οποίους βέβαια ζηλεύω και εγώ που γεννήθηκα με μέτρια έως κακή φωνή.
Και έχω και την κατάρα του μουσικού που ξέρει που πρέπει να πάει η φωνή, αλλά η φωνή δεν πάει...  ;D ;D ;D


Απλά με τα χρόνια κατάφερα να έχω μια συμπαθητική φωνή ώστε να μπορώ να παίζω και να τραγουδώ σε μια παρέα αν χρειαστεί, χωρίς να με κοροιδεύουν.
Τραγουδιστής δεν δηλώνω ποτέ, ξέρω ότι δεν μπορώ να γίνω.
Δυστυχώς υπάρχει και αυτή η κατηγορία...

37
Και στο χέρι και στον εξοπλισμό.
Ενα καλό πεταλάκι «ακούει» και αντίστοιχα καλά στις δυναμικές. Σε ένα drive πχ «αρπάζει» και λίγο δυναμώνοντας το παίξιμο σου.

38
Μάλιστα. Ευχαριστώ για την απάντηση.
Φαίνεται όντως πολύ ιδιαίτερο όργανο. Μοιάζει tele, αλλά δείχνει ότι δεν είναι κιόλας. Από την πρώτη ματιά. Από το set neck μέχρι το μανίκι κλπ κλπ.
Ωραία πάντως.

Καλά παιξίματα λοιπόν  :)

39
Έχω αυτή εδώ και χρόνια: http://www.musiciansfriend.com/guitars/fender-special-edition-custom-telecaster-spalted-maple-hh-electric-guitar


Είναι εξαιρετικό όργανο.. δεν έχω βρει κανενα απολύτως ψεγάδι.. και είναι και πανάλαφρη...


Δεν την είχα δει ποτέ αυτή τη κιθάρα. Πολύ ιδιαίτερα specs !!! Ενδιαφέρον κατασκευή.
Για πες και κανα δυο πράγματα ακόμα...

40
εξαρταται απο τον ενισχυτη, πχ σε μερικους μονοκαναλους λαμπατους μικρης ισχυος, και καρφι να παιζεις, απο μια ενταση και πανω θα "αναγκαστεις" να "παιξεις" με το volume για να καθαρισεις/βρωμιζεις.


Aυτό τώρα είναι άλλο πράγμα και πολύ ενδιαφέρον. Ακόμα και εγώ έχω σπίτι έναν μικρό που ξέρω που αρχίζει να βρωμίζει. Είναι φορές που θέλω λίγη παραπάνω ένταση σε καθαρό.
Αυτό λοιπόν είναι ωραία κουβέντα από μόνο του, σε άλλη λογική όμως. Του στυλ «Τι λύσεις υπάρχουν να έχω καθαρό ήχο σε μικρό ενισχυτή?»


Εκεί μάλλον κάποιο πετάλι σε ρόλο booster με πολλά db+ ?? χωρίς να αλλοιώνει τον ήχο?
Δεν ξέρω...

41
@Kosthrash Την κουβέντα δεν την έκανα για να σε διορθώσω. Το καταλαβαίνεις φαντάζομαι ε? Δεν την ξεκίνησα για παρεξηγηση  ;D  απλά είπα πως το αντιλαμβάνομαι. Αυτό


Τώρα. Εγώ λατρεύω fender γενικότερα. Twin και Super Reverb τους θεωρώ αναφορά στο πως αντιλαμβάνομαι τον καθαρό ήχο σε ηλεκτρική. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που τους τερματίζει ώστε να βρωμίσουν  ;D ;D  από το 1 στο volume (και μέχρι 3 ή 4 που αντέχουν τα αυτιά) είναι πεντακάθαροι.


Απο εκεί και πέρα σε κιθάρα θέλω οπωσδήποτε μονοπήνιο μαγνήτη και Low Output.
Δικιά μου άποψη, υποκειμενική πάντα. Ετσι μ αρέσει εμένα...


EDIT: Δεν αναφέρομαι σε θέση μαγνήτη σκόπιμα. Συχνοτικά αναλόγως την μπάντα που θα παίζω μαζί θα βρώ και τη θέση του μαγνήτη και τη θέση του tone.


42
Διαφωνώ σε αυτη την προσέγγιση. Το τι θεωρει ο  καθενας καθαρο ειναι υποκειμενικό. Καποτε επαιζα με εναν fender pro 185 transistor, με ολοστρογγυλα καθαρα χωρις ιχνος gain και επειδη δε με κάλυπτε, εβαζα και ενα acoustic simulator της boss για να παρω τον ηχο που ηθελα.
Καθαρο ηχο θεωρω μονο τον ηχο που θα βγαλει ενα piezo σε di. Ολα τα αλλα απλα θεωρούνται καθαρα. Ακομα και ο wes Montgomery εχει γρεζι στον ηχο του....

Βασικά δεν κατάλαβα σε τι διαφωνείς.
Το τι θεωρει ο  καθενας καθαρο ειναι υποκειμενικό. Το ίδιο λέω και εγώ. Τη διαδικασία περιγράφω. Το αν δεν σε κάλυπτε ο συγκεκριμένος ενισχυτής με τα καθαρά του και δεν σου άρεσαν, οκ. Εβαλες λοιπόν ένα πετάλι στο ενδιάμεσο (acoustic simulator της boss). Επαψες πλέον λοιπόν να έχεις το καθαρό του ενισχυτή. Ασχετως αν σου αρέσει ή όχι το αποτέλεσμα. Ασχέτως αν κυνηγάς έναν άλλον ήχο.
Αν άλλαζες ενισχυτή για παράδειγμα, ή αν είχες τη δυνατότητα να δοκιμάσεις πολλούς ενισχυτές, μπορεί να έβρισκες κάποιον να σε κάλυπτε χωρίς παρεμβολή κανενός πεταλιού.
Η διαδικασία δοκιμών για τα καθαρά όμως θα ήταν κιθάρα/καλώδιο/εκάστοτε ενισχυτής. Αλλιώς δεν σε ικανοποιούν τα καθαρά του. Τόσο απλό.
Το να χρησιμοποιείς πετάλια στον έναν και μοναδικό ενισχυτή που έχεις σπίτι ώστε να φέρεις το υποκειμενικό επιθυμητό αποτέλεσμα για τα αυτιά σου, δεν είναι ο ορισμός του καθαρού ήχου του ενισχυτή σου. Εχεις παρεμβάλει πετάλια ήδη.

Οταν για παράδειγμα αναφέρεται κάποιος σε Fender Twin με στανταρ Stratocaster αμέσως το μυαλό σου πάει σε ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ήχο (από τους πιο αναγνωρίσιμους). Σημείο αναφοράς είναι η κιθάρα απευθείας στον fender twin. Κανείς δεν το κάνει σε συνδυασμό με πετάλια.

Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω. Σταματάω εδώ.

43
Α γειά σου. Αυτό ακριβώς λέω.

Ουτε το να γυρίσεις το overdrive πετάλι στο 1 είναι καθαρός ήχος,
ούτε όταν γυρίσεις το volume της κιθάρας στο 1 για να καθαρίσεις το overdrive πετάλι σου είναι καθαρός ήχος,
ούτε όταν τα σβήσεις όλα τα πετάλια σου, αλλά έχεις τον ενισχυτη με gain είναι καθαρός ήχος.

Αυτό λέω τόσην ώρα.
Το αν σου αρέσει έτσι είναι άλλο πράγμα και σεβαστό. Το αν είναι καθαρός ήχος, δεν είναι. Πως να το κάνουμε.
Καθαρός ήχος είναι κιθάρα/καλώδιο/ενισχυτής χωρίς ίχνος gain. Αναλόγως κρίνεται υποκειμενικά ο κάθε συνδυασμός.

44
Μα και το σκάφος ηλεκτρική είναι. Δεν ανέφερα πουθενά ηλεκτρακουστική ή άλλο πράγμα εγω

45
ΟΚ. Συμφωνώ με όλους.
Το κάνω πιο απλό.

Κιθάρα για καθαρά ως βάσης συζήτησης κατ εμέ, είναι όταν καλούμε να παίξω τζαζ (ως παράδειγμα, δεν είναι το είδος μου) και θα διαλέξω μια συγκεκριμένη κιθάρα με συγκεκριμένους μαγνήτες, ένα καλό καλώδιο και θα πάω στο στούντιο να παίξω. Ετσι απλά. Χωρίς παρελκόμενα.

Μέχρι τώρα καταλαβαίνω από την κουβέντα ότι καθαρή κιθάρα θεωρούμε όταν απο την πεταλιέρα βγάζουμε OFF όλα τα πετάλια και μένει ο αρχικός ήχος, ή όταν χαμηλώνουμε το volume της κιθάρας και «καθαρίζει».

Απέχουν πολύ αυτά μεταξύ τους. Αυτό λέω.

46
Δεν το είπα για να προσβάλω κανέναν. Ειπα αυτό που νιώθω ότι συμβαίνει.
Να σου πω...

Πριν μερικά χρόνια έτυχα σε στούντιο φίλου και έπαιξα με μια 335 με ένα σετ Seth Lovers επάνω. Από τότε έχω τον ήχο αυτό στον μυαλό μου ως σημείο αναφοράς.
ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ!!! Την δοκιμασα σε 5-6 ενισχυτές που είχε το στούντιο και παντού κελαηδούσε. Δυναμικές, ήχο, καθαρότητα ότι τέλος πάντων θεωρώ καθαρό παίξιμο σε μια κιθάρα.
Αυτή η κιθάρα όμως (κάποιοι που έχουν εμπειρία θα το ξέρουν) κάνει ΜΟΝΟ για αυτό. Γκάζι δεν παίρνει. Μικροφωνισμοί, παράξενες επαναλήψεις κλπ διάφορα περίεργα είναι στο προφίλ της συγκεκριμένης. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν βλέπεις σκάφος ηλεκτρική σε ροκ/μεταλ.

Πες μου τώρα εσυ αντικειμενικά. Αν προτείνω εγώ εδω μέσα, σκάφος καρφί σε ενισχυτή, πόσοι θα συμφωνούσαν και πόσοι το κάνουν ήδη?

47
Τώρα θα φωνάζετε όλοι, αλλά εγώ θα το πω.
Διαβάζω στο φόρουμ ερωτήσεις όπως αυτή εδώ, για το ποια κιθαρα προτιμάτε για καθαρά και όλες μα όλες οι απαντήσεις περιστρέφονται γύρω απο το μέταλ.
Οι περισσότεροι εδω μέσα είναι ταγμένοι στο είδος (και καλά κάνουν) και οι απαντήσεις είναι με δεδομένο ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για αυτό το είδος. Ισως και η ερώτηση του OP προς τα εκεί να είναι.
Αλλά εφόσον παραμένει αόριστη η ερώτηση καλύπτει και τεράστιο μέρος της μουσικής το οποίο παραβλέπετε όλοι.
Αγνοείτε τζαζ, ρεγκε, παραδοσιακή μουσική κλπ κλπ. Είδη που η καθαρή κιθάρα είναι δεδομένο.
Πολλοί κιθαρίστες σε νεαρή ηλικία περνάνε (όπως την πέρασα και εγώ) την φάση του ήχου. Περισσότερο ταγμένοι σε αναζήτηση πεταλιών, παρά στο παίξιμο.
Πολλοί δε, αδυνατούν να παίξουν με μια κιθάρα και έναν ενισχυτή.
Κιθάρα καρφί σε ενισχυτή με ωραία καθαρά χωρίς παραμόρφωση είναι κάτι που απασχολεί το 1% εδώ μέσα.
Και όμως αυτό είναι το κριτήριο αγοράς μιας κιθάρας με ωραία καθαρά. Και θα την αγοράσει αυτός που παίζει τζαζ για παράδειγμα, και στο μαγαζί που θα την δοκιμάσει, θα την δοκιμάσει με τον αντίστοιχο ενισχυτή που του υπόσχεται κρυστάλινα καθαρά. Και όχι με λίγο ή πολύ ή περισσότερο gain.
Αλλος ήχος με σκάφος άλλος ήχος με τέλε κλπ κλπ. Ολα όμως στην υπηρεσία ενός μουσικού είδους που απαιτεί ΜΟΝΟ καθαρά. Οχι ένα πέρασμα αρπίσματος σε μια εισαγωγή μέταλ μέσα απο δεκάδες πετάλια.


Αυτό νομίζω.


ΥΓ. Μπορείτε να πείτε, Νίκο εμένα δεν με νοιάζουν τα παραπάνω, εγώ ροκ/μεταλ παίζω. Μιλάτε όμως για ένα όργανο που υπηρετεί και άλλα είδη εκτος του δικού σας. Πρέπει να το δείτε και λίγο out of the box. Σε ένα φόρουμ κιθάρας δεν διαβάζουν μόνο ροκάδες νομίζω.

48
Βασικά λαμπάτο ενισχυτή. (Μοναδική εξαίρεση τρανζίστορ Rolland Jazz)

49
θα μπορούσες να γράψεις επίσης ότι απαγορεύονται τα σχόλια. Δεν χρειάζεται να αντιδράς έτσι.
Σε φόρουμ έβαλες λίστα, διαβάζει πολύς κόσμος, δεν μπορεί να είναι όλοι στην ίδια λογική.
Δεν πρέπει να είναι στην ίδια λογική, αν το θες και έτσι.
Αλλιώς δεν έχει νόημα καμμιά κουβέντα σε κανένα φόρουμ.

50
Μάλλον είμαι γέρος.
Ολοι αυτοί που είναι στη λίστα, μάλλον είχαν αφίσες στα υπνοδωμάτια τους όλους αυτούς που θα έβαζα εγώ  ;D ;D

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23