Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - King Lui

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 36
51
Θανάση σ' ευχαριστώ πολύ!!
Έχεις δίκιο, όντως η φανή peakαρει σε κάποια σημεία κυρίως λόγω των plugins που χρησιμοποιώ καθώς παρατήρησα ότι όταν τα απενεργοποιούσα και άκουγα την raw ηχογράφηση στο κανάλι της φωνήα, δεν peakαρε. Μάλλον φταίει ότι τα plugins τα δουλεύω ακόμη "ερασιτεχνικά", δηλαδή με το αυτί και τα presets, χωρίς να ξέρω θεωρητικά τι κάνουν οι περισσότερες παράμετροί τους.
Για το σημείο της κατάληξης στο 3:34 το παρατήρησα και εγώ τώρα. Το σημείο από εκεί και μετά που ανεβαίνει η φωνή είναι αλήθεια ότι μας ταλαιπώρησε λίγο κυρίως λόγω των αναπνοών. Έπρεπε να ψαχτούμε αρκετά για τα σημεία που έπρεπε να πάρει αναπνοή η Αλεξάνδρα ώστε να της βγει όλο το sequence (και να βρεθεί και σε καλή μέρα φυσικά  ;D )
Ωωωχ... πώς μου ξέφυγε αυτό με το solo...κάτσε γιατί τώρα μου κατέβηκε μια ιδέα για ένα τετράλεπτο solo, πρέπει να το προσθέσω αμέσως (δεν μπορείς να πεις, τιθασεύομαι σιγά σιγά, το Crazy Monk δεν έχει καθόλου solo!!  ;D )
Για το βάθος έχεις δίκιο, μου έχει επισημανθεί και από μια φίλη-μουσικό της Αλεξάνδρας. Πιθανόν να το δοκιμάσω αν ξαναμιξάρω το κομμάτι.


Σ' ευχαριστώ και πάλι.

52
Βαγγέλη σ' ευχαριστώ. Μετά την ανανέωση του εξοπλισμού και τη "μετάβαση" στην αναλογική ηχογράφηση (μικρόφωνο και ενισχυτής...) πέφτει πολύ πειραματιμός, όπως και στην αρχή με την πεταλιέρα εξ' άλλου. Πιστεύω πως έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμη.


Σ' ευχαριστώ και πάλι.

53
let me know σ' ευχαριστούμε πολύ!!
 
Μπορώ να πω πάντως ότι έχω εντυπωσιαστεί από το αυτί σου... Όντως είναι ακριβώς όπως τα λες. Δεν το είχα πάρει χαμπάρι, αλλά ακούγεται μια χορδή (κατά πάσα πιθανότητα open B) και εννοείται πως είναι από λάθος  ;D . Κάποια στιγμή ίσως το ξαναγράψω.
 
Ευχαριστούμε και πάλι.

54
Ακόμη ένα τραγούδι με τον ίδιο συνδυασμό (King Lui μουσική, Μαργαρίτα στίχοι και Αλεξάνδρα φωνητικά). Rock ύφος με λίγα (ελάχιστα) reggae-ska στοιχεία:


Bobby's World


Enjoy!! (hopefully)  :)

55
Εφέ / Απ: τι εφε για το memory remains
« στις: 24/08/10, 17:58 »
Μπορεί να είναι και octaver με ρύθμιση για μια οκτάβα πάνω.

ναι whammy...αυτο δεν κανει?


Απλά δεν κάνει μόνο αυτό. Το octaver με το πάτημά του σου ανεβάζει ακριβώς μια οκτάβα. To whammy έχει περισσότερες λειτουργίες, μία από τις οποίες είναι να σου αλλάζει την τονικότητα της νότας (να ανεβάζει ή να κατεβάζει) όσο πατάς το πετάλ. Αν πατήσεις το πετάλι μέχρι το τέρμα τότε ανεβάζει μια οκτάβα. Στο συγκεκριμένο σημείο, ο Hetfield είναι ακριβώς ανεβασμένος μια οκτάβα γιαυτό λέω ότι πιθανόν να είναι octaver. Ξεκάθαρη χρήση whammy είναι στο solo από το Killing in the name των Rage Against the Machine από τον Tom Morello.

56
Εφέ / Απ: τι εφε για το memory remains
« στις: 24/08/10, 15:59 »
Μπορεί να είναι και octaver με ρύθμιση για μια οκτάβα πάνω.

57
Διασκέδαση / Απ: ΝΕΕΣ ΞΕΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ
« στις: 19/08/10, 21:59 »
The 4400       http://www.youtube.com/watch?v=I51wWmkZwhk



Εεε.. αυτό έχει ήδη παίξει τέσσερις σαιζόν και έχει "κοπεί" (σταματήσει) εδώ και δύο χρόνια περίπου.

58
Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία, να σαι καλά.!

59
let me know άκουσα το κομμάτι των Therion. Κατάλαβα περίπου τι εννοείς αν στο σημείο εκείνο (2:05) και μου φαίνεται ότι υπάρχει μια ακουστική που παίζει τις συγχορδίες και μία άλλη που παίζει τη μελωδία με λίγο strumming (πιθανόν να κάνω και λάθος βέβαια).
Στην περίπτωση του δικού μου κομματιού αυτό ίσως μπορούσε να ακουστεί αν αντικαθιστούσα τη μελωδία που παίζει το πιάνο με ακουστική κιθάρα. Πάντως στο σημείο που μπαίνει ο ρυθμός με τα τύμπανα που παίζουν πάνω από τη loopα ήθελα επίτηδες τις ακουστικές έτσι (με chord strumming ας πούμε και όχι με άρπισμα) ώστε να γεμίσουν τον ήχο και να δόσουν περισσότερο όγκο ας πούμε.

60
Θα συμφωνήσω με την gkou για την soundtrack αισθητική, που υπάρχει στα περισσότερα κομμάτια σου. Ήταν και αυτό πολύ καλό και "ταξιδιάρικο". Αν και περιμένω να σε ακούσω σε κάτι πιο full ας πούμε (τύπου revival waters ή πιο ηλεκτρονικό όπως το Be Free).

61
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά.


Θανάση κατ' αρχήν καλός πολίτης (μπορεί να έχει περάσει καιρός από τότε που απολύθηκες αλλά έχουμε και καιρό να τα πούμε)  ;D . Για τα drums έχεις δίκιο ότι είναι πίσω κυρίως στο δυνατό (και γρήγορο) μέρος. Στο χαλαρό μου φαίνονται ίσως και πιο μπροστά απότι θα πρεπε (κυρίως η μπότα). Εν τέλει άφησα την ψηφιακούρα αλλά άξιζε και τον κόπο (βλέπε Mesa Boogie!!). Βέβαια τώρα ξεκινάει ένας τελείως διαοφρετικός τρόπος ηχογράφησης, με μικρόφωνο και όχι κατευθείαν από την πεταλιέρα, όπου όλες οι παράμετροι όπως θέση του μικροφώνου σε σχέση με τα ηχεία, εντάσεις του ενισχυτή κλπ ήταν "εξομοιωμένες" στην πεταλιέρα. Επομένως γίνονται πλέον και άπειροι πειραματισμοί. Για αυτό το κομμάτι έγραψα τις βρώμικες κιθάρες τρεις φορές (και ακόμη δεν μου αρέσει εντελώς ο ήχος). Χαίρομαι που σου άρεσε πάντως το κομμάτι.


Xolidoxos, ωραίο το cover του I just wanna make love to you!! Οι εναλλαγές όντως είναι απότομες, φταίει ότι πιθανόν το κομμάτι να προορίζεται για τραγούδι σε κάποιο project που τις "αναζητάει" ας πούμε. Για την ώρα δεν έχω κάτι στο νου μου ως προς την εξέλιξη του κομματιού εκτός ίσως από κάποια μικρα lead στο χαλαρό μέρος.


let me know 796, για τα τύμπανα όπως είπα και στον free θα το τσεκάρω κυρίως για το δυνατό τμήμα. Οι ακουστικές στο 2:31 και μετά κάνουν κάτι σαν άρπισμα μέχρι να ξαναμπεί ο ρυθμός στα τύμπανα αλλά πιθανόν να καλύπτεται από τη λούπα και το πιάνο. Πιθανόν βέβαια και να μην κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς. Και btw έχεις δίκιο για το αρχικό ριφ, το πρόσεξα και εγώ  :-[ . Πρέπει να το ξαναγράψω κάποια στιγμή. Το κούρδισμα είναι στάνταρ αλλά γίνεται pitch shift με το morhpeus droptune (δες link στο πρώτο μήνυμα) και έχω κατεβάσει (ψηφιακά - sorry Θανάση δεν μπορώ να το αποφύγω τελείως το ψηφιακό  ;D ) την κιθάρα ένα τόνο κάτω.


Bassman, μπορώ να πω ότι έχω έμμεσες επιρροές από NIN, δηλαδή από Marilyn Manson (ο οποίος στους πρώτους δίσκους και κυρίως στο Antichrist Superstar) ήταν σαφώς επηρεασμένος από NIN. Εξ' άλλου αν θυμάμαι καλά ο Reznor είχε κάτι να κάνει και με την παραγωγή.

62
Δοκιμάζοντας το νέο μου κτήνος (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=79171.0), μου κατέβηκε αυτό το riff και είπα να το εξελίξω σε αυτό το κομμάτι. Λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα και σαφώς πιο σύντομο (είναι και σε πιο γρήγορο tempo οπότε μειώθηκε και η διάρκειά του  :P )
Έχει αλλάξει τελείως και ο εξοπλισμός ηχογράφησης καθώς προσπαθώ πλέον να αφήσω τη Gt6. Οι κιθάρες βγαίνουν από το "κτήνος" (Mesa Boogie Lonestar) με το MSD Telegun και αυτό εδώ το καταπληκτικό πεταλάκι: www.morpheusdroptune.com το οποίο αναλαμβάνει το pitch shifting.

http://music.kithara.gr/download.php?mode=song_hifi&band_id=193&song_id=1062

64
δοκίμασε τους koch
http://www.youtube.com/watch?v=92JHdFQwp7c

τον εχω εδω και κανα 2μηνο



Δοκίμασα τον 20άρη στον Ζάχο. Όντως πολύ καλός ενισχυτής (και ελαφρύς...) με ένα μόνο μικρό ελλάτωμα... Δεν είναι Boogie  :P . Αnyway, όπως είπε και ο G.K. έχω ήδη κάνει την παραγγελία και σήμερα μου ήρθε ταχυδρομικώς το... τιμολόγιο στο οποίο λέει "Due Date 26/06/2010"  >:(

65
Απόλλωνα ναι αυτόν πήρα. Όταν φτάσει θα σας πω εντυπώσεις.

66
Τελικά και αφού έκανα μια (μικρή ομολογουμένως) γύρα, αποφάσισα τελικά και παρήγγειλα τον Lonestar τον 100άρη με τα δύο ηχεία από το dv247. Όπως με ψυχολόγησαν και αρκετοί φίλοι μου, κατάλαβα ότι ότι και αν έπαιρνα τελικά θα έπαιζα ένα, δύο, έξι μήνες αλλά τελικά θα μου είχε μείνει το ζιζάνιο ότι δεν πήρα boogie (αφού είχα αυτό το κόλλημα από την αρχή).
Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά μπορεί και να έπαιρνα και δύο ενισχυτές αλλά τουλάχιστον τώρα έφυγε το ζιζάνιο.
Όσο για την ένταση που είναι πάρα πολύ μεγάλη για δεδομένα σπιτιού, ο συγκεκριμένος ενισχυτής έχει και output level control, εκτός από τα ξεχωριστά master των δύο καναλιών. Έτσι μπορείς αυτά να τα έχεις ψηλά για να αποδίδουν καλύτερα οι λάμπες και να έχεις το level control χαμηλά για να μην σου πέσει το σπίτι.


Για την ώρα πάντως, τον περιμένω ακόμη...

67
Και ας μην ξεχνάμε ότι ο Fender είναι 22 Watt, οπότε είναι λογικό να υπάρχει μια διαφορά έντασης και όγκου σε σύγκριση με τα 50/100 Watt του Mesa...


Δυστυχώς δεν δοκίμασα τον 50:100 αλλά τον 30άρη boogie (που είναι 5-15-30 watt) και έτσι δεν έχω την εικόνα (τόσο σε ένταση όσο και διαστάσεις - βάρος) του κατοστάρη. Και το κακό είναι ότι ο 30άρης με τον 50άρη βγαίνουν στα ίδια λεφτά εν'ω σε μερικά καταστήματα όπως το dv είναι φθηνότερος ο 50άρης.

68
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο ενισχυτής να έχει πολύ καλό καθαρό κανάλι. Δεν με ενδιαφέρουν δηλαδή τα βρώμικα και τα πολλά εφέ, ούτε τα άπειρα κανάλια. Να είναι καλό το καθαρό και να το "βρωμίζω" όπως θέλω εγώ με κανένα πετάλι.

Σχετικά με τον Fender Deluxe Reverb, σού τον πρότεινα ακριβώς γιατί είπες τα παραπάνω. Έχω την αίσθηση ότι ο επιπλέον όγκος είναι ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά που θα μπορέσεις να πετύχεις με πετάλια (π.χ. booster, overdrive, distortion κλπ). Δεδομένου ότι o Fender κοστίζει πολύ λιγότερο από έναν Mesa Boogie, θα σού μείνουν αρκετά λεφτά για να πάρεις μερικά κατάλληλα πετάλια ώστε να έχεις τον ήχο και την ευελιξία που θα είχες με τον Mesa. Aν φυσικά το οικονομικό δεν είναι το κύριο κριτήριο, τότε πάρε αυτόν που σού αρέσει και μη μείνεις με τον καημό... ;)

Το δικό μου συμπέρασμα πάντως είναι ότι πρέπει να κάνεις μια καλή έρευνα αγοράς και να δοκιμάσεις αρκετούς ακόμα ενισχυτές πριν καταλήξεις, ειδικά αν πρόκειται να διαθέσεις ένα τόσο σοβαρό ποσό.


Τους δοκίμασα και τους δύο με το msd telegun. Σύγκρινα δηλαδή τον όγκο κυρίως με τη βρωμιά από το πετάλι.
Πάντως έχεις δίκιο ότι πρέπει να κάνω έρευνα αγοράς και θα το προσπαθήσω όσο γίνεται.

69
Δυστυχώς παρόλο που μπορεί να είμαι διατεθιμένος να ξοδέψω κάποιο σημαντικό ποσό, για το λόγο ότι όλα αυτά τα χρόνια ήμουν εκτός αγοράς (ενισχυτών) δεν ξέρω καθόλου τι παίζει. Διαβάζω για ένα σωρό μάρκες που δεν τις ξέρω και δεν τις έχω ακούσει. Και όπως είπε ο Jezus, στα μαγαζιά εδώ (Θεσσαλονίκη) δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία και πολλές φορές και προθυμία για να σε αφήσουν να δοκιμάσεις αυτό που θέλεις (εκτός αν είναι απόλυτα σίγουροι ότι θα το αγοράσεις από εκεί).


Απόλλωνα, τον Lonestar τον δοκίμασα ταυτόχρονα μαζί με αυτόν ακριβώς τον Fender. Ο Fender έχει όντως εξαιρετικό καθαρό κανάλι αλλά δεν είχε τον όγκο του Boogie.


andr1anos τους Hiwatt δεν τους είχα καθόλου υπόψη. Δεν ξέρω καν αν τους πουλάει κάποιος στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλονίκη για να μπορέσω να τους ακούσω.


Jezus μέχρι τώρα δεν χρησιμοποιούσα πεταλάκια αλλά μόνο την Boss GT6 (+wah) με όποιο ενισχυτή τύχαινε να έχει το εκάστοτε προβάδικο - μαγαζί που θα έπαιζα ή με τον δικό μου (ένας Crate 120W με δύο ηχεία που τον πήρα πριν από 16 χρόνια από την Αμερική). Έμενα με αυτή λόγω του pitch shifter που με εξυπηρετούσε και μου άρεζε. Τώρα που έλυσα αυτό το πρόβλημα (βλ. Morphreus Droptune) είπα να ξεφύγω από την πεταλιέρα, να πάρω κανα δυο πεταλάκια και έναν καλό ενισχυτή. Απλά επειδή τα είδη της μουσικής που με ρώτησες ποικίλουν και έχουν πολύ μεγάλο εύρος ήχου (blues, rock, funk, reggae, metal, industrial...) για αυτό θέλω πολύ καλό καθαρό ενισχυτή με αρκετό όγκο (που δεν προσφέρει ο Fender) και να τον "οδηγώ" κάθε φορά με τους κατάλληλους "drivers" (πεταλάκια) ας πούμε.


Και για να πω και την τελευταία αμαρτία μου, έχω και τον καημό "να είχα έναν Boogie".

70
Χαίρετε!!
Είμαι στα πρόθυρα αγοράς καινούριου ενισχυτή και θέλω πλέον να μεταπηδήσω στη λάμπα. Αφού όμως έφαγα τη μισή ζωή μου με τις πεταλιέρες και τα τρανζίστορ, δεν έχω μεγάλη εικόνα για το τι παίζει.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο ενισχυτής να έχει πολύ καλό καθαρό κανάλι. Δεν με ενδιαφέρουν δηλαδή τα βρώμικα και τα πολλά εφέ, ούτε τα άπειρα κανάλια. Να είναι καλό το καθαρό και να το "βρωμίζω" όπως θέλω εγώ με κανένα πετάλι.


Προσανατολιζόμουν στον Mesa Boogie Lonestar ο οποίος έχει διάφορες εκδόσεις. Σκεφτόμουν αρχικά τον 50:100 με τα δύο 12" ηχεία αλλά μετα δοκίμασα τον 30άρη Lonestar Special με το ένα ηχείο και είναι πολύ κτήνος και δυνατός, οπότε λέω ότι ο πιο μεγάλος θα μου είναι άχρηστος. Και το θέμα είναι ότι βγαίνουν περίπου στην ίδια τιμή.


Συζητώντας και με το δάσκαλό μου, μου πρότεινε και έναν Ampeg μεταχειρισμένο, ο οποίος βέβαια δεν είναι λαμπάτος αλλά απ'όσο ξέρει έχει πολύ καλά καθαρά. Πρέπει να είναι αυτός:
Ampeg 1 ή αυτός Ampeg 2


Καμιά βοήθεια - γνώμη?

71
Καλημέρα σας.

Έχω μια Presonus Firebox και χρησιμοποιώ το Sonar 8.5 με Asio Drivers. Στις επιλογές input και outpout drivers, οι μόνες διαθέσιμες είναι οι αριστερές είσοδοι - έξοδοι. Έτσι δεν μπορώ να ηχογραφήσω δύο κανάλια (σε ξεχωριστά tracks) ταυτόχρονα με τις Hi-Z (xlr) εισόδους. Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να λυθεί το πρόβλημα; (και να συνεχίσω με Asio και όχι με WDM drivers).

Το λειτουργικό είναι Windows 7 64 bit και οι drivers είναι οι τελευταίοι της presonus (5.13) που υποστηρίζουν και win 7 64 bit.

72
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ!  :)

buckethead έχεις δίκιο ότι όντως δεν της πάει το κομμάτι. Φταίει το ότι είχε γραφτεί (και ηχογραφηθεί) στη συγκεκριμένη τονικότητα, πριν δοκιμάσει να το τραγουδήσει και αν της πηγαίνει στη φωνή. Είναι αλήθεια ότι ταλαιπωρήθηκε αρκετά για να το ηχογραφήσει (και λόγω απειρίας). Το τελευταίο σημείο μετά το 4:21 θα το ηχογραφήσουμε ξανά κάποια στιγμή και τότε θα κοιτάξω και αυτό που λέει ο let me know για τη στάθμη της φωνής στο πρώτο μέρος.

73
Η δεύτερη απόπειρά μας, με την Αλεξάνδρα Αναγνωστοπούλου στα φωνητικά. Σε αρκετά διαφορετικό στυλ από την προηγούμενη (Shake Off The Blues) και σε λίγο πιο "βαρύ" κομμάτι (πολλά πράγματα μέσα βρε παιδί μου!!)

Τους στίχους έγραψε (για μια ακόμη φορά) η Μαργαρίτα Πάσχου.

http://music.kithara.gr/download.php?mode=song_hifi&band_id=193&song_id=925

74
Μου θυμισε τον πρωτο δισκο του Newsted με τους Metallica οπου στην τελικη μιξη ειλικρινα ψαχνεις να βρεις μπασο αλλα ματαια (...And Justice For All).

**  off topic **

Urban legend για αυτό. Κατά τη διάρκεια της μίξης, πηγαίνει ο Lars στον ηχολήπτη και του λέει "Βάλε το μπάσο εκεί που ίσα ίσα να ακούγεται... και μετά κατέβασέ το και δύο γραμμές".

75
Ελπίζω μια μέρα να δούμε κάτι σαν και αυτό.


** off topic **
Κοίτα να δεις.. αυτός είναι ο τύπος που πήγε ο Bruce Willis την Kim Bassinger στην ταινία "Ραντεβού στα Τυφλά"!

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 36