Το Στέκι των Κιθαρωδών
Περι μουσικής => Μουσικά νέα και συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: sterghios στις 22/02/07, 12:03
-
Κιθαριστας - Αντε ρε αγορι μου ποση ωρα θες να κουρδισεις τα τυμπανα?
Ντραμερ - Ενα καλο και σε καλη κατασταση σετ? 10 λεπτα.
Κιθαριστας - Ε και τωρα γιατι εχεις φαει μια ωρα (ηχοιγραφησης) και δεν εχεις τελειωσει ακομα?
Ντραμερ - Γιατι το σετ εχει σχεδον κατεστραμμενα δερματα και τα μισα κλειδια ειναι σκουριασμενα
Κιθαριστας - Και λοιπον? Εμενα οι παλιες χορδες θελουν τριαντα δευτερολεπτα παραπανω...
Ντραμερ - Ρε ανθρωπε, ποσα κλειδια εχει η καθε χορδη σου?
Κιθαριστας - Ενα, δεν βλεπεις?
Ντραμερ - Εμενα το καθε δερμα εχει 8 με 12 κλειδια, και το καθε τυμπανο εχει δυο δερματα
Κιθαριστας - Σιγα μην θελουν και τα 12 κουρδισμα... αρκει να εχουν αλλο ηχο το καθενα, τα βαρας, δεν παιζεις μουσικη
>:( >:( >:(
-
Τι ακριβως προσφερει αυτο το θεμα? :/
-
Πότε προβάλλεται το επόμενο επεισόδιο...; ???
-
κάτι θέλεις να πεις, αλλά τι ακριβώς δεν μπόρεσα να καταλάβω...προφανώς, το παρακάνει εδώ ένας ντραμμερ...σωστά ??
-
Μαλλον τον κιθαριστα εννοουσε....εκτος αν κανεις πλακα για να τον πειραξεις οποτε..ναι εφταιγε ο νραμμερ ;D
-
Προφανώς εννοεί οτι του τη δίνει οταν τον πρήζουν να κουρδίσει γρήγορα τα τύμπανα ενώ στην πραγματικότητα απαιτεί χρόνο... λέω εγω τώρα....
Ο σκοπός του θέματος ποιος είναι παρακαλώ ?? ??? ??? ???
-
Τι ακριβως προσφερει αυτο το θεμα? :/
Οπως αναφερεται παραπανω, το θεμα εχει να κανει με την συμεριφορα μερικων κιθαριστων σε αλλα μελη συγκροτηματος. Ισως ειναι σε λαθος κατηγορια?
-
Δεδομένου ότι ο αποστολεας είναι ντραμερ, κατάλαβα ότι σκοπός του μηνύματος είναι να δείξει ότι πολλές φορές οι κιθαρίστες τείνουν να τα βλέπουν όλα με βάση την εμπειρία τους από την κιθάρα και να μην καταλαβαίνουν τις ιδιομορφίες των άλλων οργάνων, με αποτέλεσμα να υπερβάλλουν. Πάντως, Στέργιο, για μια ώρα ηχογράφησης (δηλαδή πληρωμένη) να φεύγει σε κουρδίσματα, κι εγώ θα τσατιζόμουν, κι ας καταλαβαίνω ότι παίζεις μουσική και δεν βαράς κονσερβοκούτια...
-
H αληθεια ειναι οτι μονο αν τα εβλεπε κανεις τα τυμπανα θα καταλαβαινε το γιατι ειχε παρει τοση ωρα. Επεμενε το συγκροτημα να ηχογραφισουμε στο συγκεκριμενο studio και τους προειδοποιησα οτι θα επερνε αρκετο χρονο για να στρωσω τα τυμπανα, καθ'οτι σε ηχογραφηση δεν ειναι καλο να χρησιμοποιει κανεις προβαδικο σετ, αλλα επιμενανε. Δεν ειναι οτι δεν τους προειδοποιησα, αλλα ισως φταιω οτι ειπα οτι <<Συνηθως παιρνει 5-10 λεπτα, αλλα αν το σετ ειναι χαλια μπορει να παρει πανω και απο ωρα>>. Αυτοι μαλλον μεινανε στο δεκαλεπτο και αγνοησανε το υπολοιπο.
Εμενα με παιρνει 1.5 λεπτο να κουρδισω κιθαρα (χωρις κουρδιστιρι) αλλα τα τυμπανα ειναι αλλο καπελο εντελως. Τα αστεια με τους ντραμερ εχουν πλακα, αλλα δεν ειναι δυνατον να σου το λενε σοβαρα στο στουντιο για την ηχογραφηση. Η κανεις μια δουλεια σωστα η...
-
I do not mean to be an a*s, αλλά τι κάνει αυτό εκτός κάδου; ??? ::)
-
Δεν λεω..."αξιολογο" θεμα αλλα εκτος
Αληθεια, το κουρδισμα τι προσφερει???
-
Εχω αναλυσει εκτενως το τι ακριβως συμαινει κουρδισμα ντραμς και πως πρεπει να γινεται σε σχετικο θεμα αλλου μεσα στο forum... (αντε βρεστο τωρα). Οπως καθε τυπος μουσικης απαιτει (ηλεκτρικη) κιθαρα με συγκεκριμενους μαγνητες, setup κοκ, το ιδιο ισχυει και με τα τυμπανα. Επισης, χρειαζεται μια καποια συνοχη μεταξυ τυμπανων. Δεν μπορει το ενα να εχει διπλο δερμα, το αλλο μονο, και το ασπρο (στα τομ) γιατι το καθε δερμα εχει την δικη του υφη ηχου. Ουτε το ενα να ειναι κατεστραμμενο (το μονο δερμα), και το ασπρο καινουργιο.
Νομιζω οτι ενα παραπανο για την συμπεριφορα ορισμενων στο στουντιο, εστω bordeline rant, εχει σχεση με την κατηγορια συζητησεων, καθ'οτι εκθετει μια διαφορετικη αποψη απο αυτη ενος κιθαριστα.
-
Αν και παίζω (και) κιθάρα, θα συμφωνήσω γενικά με τον sterghios.
Κάθε όργανο έχει τις απαιτήσεις του και αν θες ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, πρέπει να δίνεις βάση σε κάθε τι.
Για μένα, καλύτερα να χαθεί ώρα (και $$$) παραπάνω, παρά να βγεί κάτι "πρόχειρο".
-
na topo8eti8w kai egw epi tou 8ematos :) ... (suggnwmh gia ta greeklish) .
Katarxas o ki8aristas exei panta dikio :P (nta3ei to parakanw..).
Vevaia gia na pw thn alh8eia ...eseis oi drumer den eiste an8rwpoi !!! Ekei pou teleiwnei ena komati kai suzhtane px o mpasistas kai o ki8aristas gia kapoio meros tou ktl , o allos arxizei kai varaei ta katsarolia tou kai ante sunenoh8eis . Kai an tou peis kai tpt 8a sou pei oti kanei prova to gurisma ! E xerw polu , oi drumer ftaine otan sfazomaste stis proves ! Auto to sunexes ntapa ntoupa mesa sto afti sou se kanei na trelenesai .
Pera apo th plaka , kalo einai na sevomaste to kourdisma gti einai polu ekneuristiko na mhn se afhnei o allos na kourdiseis . Egw kai me th ki8ara kai me to basso , gia na kourdisw, exw to skalwma na 8elw hsuxia apolous alliws to kourdisthri mou trelainetai kai m vgazei alla atnti allwn
-
Δεν διαφωνω καθολου μαζι σου οσων αφορα το νταπα ντουπα που μας πιανει, αλλα εχω πολλες φορες βαρεθει να ακουω και τον κιθαριστα να σολαρει στο 11 οταν προσπαθουμε να συζητησουμε οι υπολοιποι...
-
Δεν έχεις και τόσο άδικο...Παρακολουθούσα παλιότερα τις πρόβες ενός γκρούπ που παίζουν κάποιοι φίλοι μου και ο κιθαρίστας έπαιζε μόνιμα με το marshall σε τρελή ένταση. Στο στούντιο καθόμουν πάντα δίπλα απο τον ενισχυτή του γιατί αν βρισκόμουν μπροστά θα με έριχνε στον τοίχο το ωστικό κύμα. Ο μπασίστας-τραγουδιστής αναγκάζονταν να ουρλιάζει για να ακουστεί οπότε κατέστρεψε τη φωνή του.Κάποιες κοπέλες που πήγαν για φωνητικά σε κάποιες πρόβες έφυγαν πανικόβλητες....Μετά απο χρόνια αποφάσισε να χαμηλώσει λίγο το volume... Και δεν είναι η μοναδική περίπτωση. Πολλοί κιθαρίστες έχουν περίεργες αντιλήψεις περί δυναμικών, δηλαδή είμαι εγώ μπροστά και εσείς που παίζεται υποδιέστερα όργανα πρέπει να βρίσκεσται στο πολύ βάθος κήπος, απλώς για να μην είμαι και τελείως μόνος μου....
-
Για να πω την αλήθεια κι εγώ είχα κάποτε την κάκιστη συνήθεια να αρχίζω να σολάρω σε εκκωφαντικές εντάσεις κομμάτια άσχετα με αυτά που προβάραμε, την ώρα που οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να συννενοηθούν, αλλά με τα χρόνια έμαθα ν'ακούω περισσότερο και να μιλάω (σολάρω) λιγότερο: το μόνο πρόβλημα είναι ότι από τότε που έμαθα αυτό το πράγμα είμαι χωρίς μπάντα!!!
Πάντως θα έπρεπε να τους χαϊδεύουμε λίγο περισσότερο τους ντράμερς κι ας μας τρελλαίνουν με τα ντάπα ντούπα, γιατί είναι λίγοι (ιδίως οι καλοί) και δεν τους βρίσκουμε, και τότε συνειδητοποιούμε πόσο γουστάρουμε και πόσο μας πωρώνει το ντάπα ντούπα!
-
Η αλήθεια είναι οτι όσα χρόνια και να κάνουμε ωδείο,ιδιαίτερα ή αυτοδίδακτοι, οι περισσότεροι καθηγητές ξεχνάνε να διδάξουνε το οτι η μουσική είναι.... ομαδικό άθλημα....
Αν λάβουμε υπόψιν και τη νοοτροπία του "δυνατότερα=καλύτερα" δεν είναι να απορούμε με το πόσο δυνατά κάποιοι βάζουν τους ενισχυτες τους...
Φυσικά στην πλειονότητα φταίνε και τα εκάστοτε στούντιο , που έχουν μεν τον εξοπλισμό, αλλα τον έχουν στήσει λάθος με αποτέλεσμα να δυναμωνουν όλοι την ένταση...
-
For the record, μολις γυρισα απο μια προβα με τους Dragonforce. Τα παιδια προβαρουνε στο 1-2, καθ'οτι τα τυμπανα ειναι ηλεκτρικα και η ενταση ρυθμιζομενη. Αυτο επιτρεπει επικοινωνια και συζητηση πανω απο τα κομματια κατα την διαρκεια της προβας - πολυ πιο παραγωγικη πρακτικη.
Σ
-
Ειναι εκπληκτικη πατεντα τα ( καλα ) ηλεκτρονικα drums σε προβα. Ομως, για εναν μεσο drummer τα καλα ηλεκτρονικα drum kits που θα αναδειξουν την ικανοτητα του, ειναι μακρινο ονειρο :(
-
καλα τα λεει ο freemind...
Φυσικά στην πλειονότητα φταίνε και τα εκάστοτε στούντιο , που έχουν μεν τον εξοπλισμό, αλλα τον έχουν στήσει λάθος με αποτέλεσμα να δυναμωνουν όλοι την ένταση...
πες τα ρε φιλε...εχουμε ενα αθλιο στουντιο εδω στη λαρισα και θελαμε να ηχογραφησουμε για ντεμο...ευτυχως πρωτα κλεισαμε προβα για να δουμε τι παιζει...ακουστε} τα νταμς ακουγονταν πιο πολυ απ'ολα τα οργανα με σκοπο να πρεπει να ανεβασουμε το μπασσο...ελα ομως που δεν ακουγαν ετσι οι αλλοι τρεις την κιθαρα...ετσι ανεβασαμε και την κιθαρα...ελα ομως που μετα δεν ακουγοταν η φωνη....ελεεος πια...
-
καλα τα λεει ο freemind...
Φυσικά στην πλειονότητα φταίνε και τα εκάστοτε στούντιο , που έχουν μεν τον εξοπλισμό, αλλα τον έχουν στήσει λάθος με αποτέλεσμα να δυναμωνουν όλοι την ένταση...
πες τα ρε φιλε...εχουμε ενα αθλιο στουντιο εδω στη λαρισα και θελαμε να ηχογραφησουμε για ντεμο...ευτυχως πρωτα κλεισαμε προβα για να δουμε τι παιζει...ακουστε} τα νταμς ακουγονταν πιο πολυ απ'ολα τα οργανα με σκοπο να πρεπει να ανεβασουμε το μπασσο...ελα ομως που δεν ακουγαν ετσι οι αλλοι τρεις την κιθαρα...ετσι ανεβασαμε και την κιθαρα...ελα ομως που μετα δεν ακουγοταν η φωνη....ελεεος πια...
Σε αυτή τη κατηγορία προβλημάτων ανήκουν και οι δήθεν ηχολήπτες. Απο την άλλη, αν το στούντιο είναι μια τρύπα, και όλη κάθονται σε κύκλο γύρω απο τα drums, που να έχεις το Θεό ηχολήπτη ,ήχο δεν βγάζεις. Και τα 2 μαζί (δήθεν ηχολήπτης,τρύπα στούντιο) μεταμορφώνουν τη πρόβα σε..... Δεν ξέρω, χάνω τα λόγια μου στην ιδέα....
-
στεργιο δεν σε καταλαβα..??
δηλαδη αμα εχει παουερ σετ το στουντιο δεν παιζει να υπαρξει αναλυση στο ενδιαμεσο????..η αναλυση που κανανε οι εν λογω με τα ηλεκτρονικα ηταν οσο παιζανε ταυτοχρονα δηλαδη???..λολ...μονο εκει παει το μυαλο μου κ συνχωρα αλλα παραειναι καψιμο αμα εγινε αυτο.. ???..
τα χουμε πει 1002 φορες τα πλεονεκτηματα των ηλεκτρονικων ντραμς...
-
στεργιο δεν σε καταλαβα..??
δηλαδη αμα εχει παουερ σετ το στουντιο δεν παιζει να υπαρξει αναλυση στο ενδιαμεσο????..η αναλυση που κανανε οι εν λογω με τα ηλεκτρονικα ηταν οσο παιζανε ταυτοχρονα δηλαδη???..λολ...μονο εκει παει το μυαλο μου κ συνχωρα αλλα παραειναι καψιμο αμα εγινε αυτο.. ???..
τα χουμε πει 1002 φορες τα πλεονεκτηματα των ηλεκτρονικων ντραμς...
Παιζει αλλα απαιτει να σταματησεις το παιξιμο, εκτος και αν ολοι εχουν μικροφωνα οποτε γινεται το ελα να δεις και κοιτα να ακουσεις. Τα power drums εχουν ιδιαιτερο προβλημα εντασης, οποτε αν αρχιζει να πορωνεται ο ντραμερ...
Ναι, οντως συζηταγανε πανω απο το παιξιμο, δεν ειναι καψιμο καθολου. Ψαχνοντουσαν πανω απο ενα κομματι και εκει που επρεπε να μπουν σε chorus, με απλα μια "επαναληψη!" του Herman, παιζανε το verse ξανα και ξανα ενα τεταρτο κανοντας αλλαγες (κλιμακες, νοτες, φωνητικα, drum breaks) αναλογα τι προτεινε ο καθενας. Οταν κανω προβες με τα δικα μου συγκροτηματα, πρεπει να σταματησουμε το παιξιμο για να συζητησουμε/αλλαξουμε κατι = χασιμο χρονου.
-
φιλε στεργιο..
θα συμφωνησω εν μερη με την αποψη σου μονο εαν θεωρησουμε οτι δεν υπαρχει χροννος για ενα συγκροτημα να εχουν προετοιμαστει πριν το στουντιο...εμεις πχ..φροντιζουμε να παιζει ο καθενας μονος του σε πρωτη φαση..μετα κανουμε προβα σε στουντιο δικο μας με ηλεκτρονικα κτλπ..με χαμηλες εντασεις..κ εφ οσον παμε σε στουντιο παιζουμε με την μια ολα τα κομματια χωρις διακοπες κτλπ..
σε περιπτωση που εχει γινει ολο αυτο δεν χρεαζεται να γινει αυτο που λες..ουτε προσφερεται το 2ωρακι του στουντιο για συνθεσεις καινουριες..
οσον αφορα την μουσικη που αναφερεσαι σορρυ φιλε αλλα δεν θεωρω οτι εχει βαθμους δυσκολιας ετσι ωστε να παιδευεσαι για να στακαρεις το κομματι..αυτο ειναι σχετικο βεβαια.εγω κρινοντας απο τους εν λογω που ενεφερες και πρωτη φορα τους τσεκαρα μεσω της αναφορας σου..δεν μου αρεσαν..και γενικοτερα δεν μου αρεσει το παουερ/επικ/κλασικ...κοινως απεχουμε πολυ και στα γουστα και στο παιξιμο υποθετω..
εγω παιζω στους sindrome..παιζουμε death metal..με επιροες απο morbid angel/deicide/blood red throne/dying fetus/vader ktlp..μεταλ και παλι αλλα τελειως αλλη φαση..εμεις εχουμε συνθεσεις περιεργες..με εναλαγες χροννων συνεχεια με αποτελεσμα εαν δεν παμε προβαρισμενοι ηδη δεν βγαινει τιποτα..
-
Αρα λοιπον η συνθεση γινεται απο 1-2 ατομα, δινεται στους υπολοιπους και αυτοι πρεπει να ειναι ετοιμοι για το δεσιμο στο προβαδικο, σαν session μουσικοι ετσι? Τοτε σαφως δεν χρειαζεται προετοιμασια εκτος προβαδικου. Οταν ομως ολοι συμμετεχουν στην συνθεση και ανταλλασουν ιδεες συνεχεια (κλιμακες, χρονισμους, μελωδιες, σολο κλπ) τοτε η πρακτικη ειναι καλη.
Με τους Pantheist, ο εκαστωτε συνθετης (συνηθως ο Κωστας) μας στελνει ολους απο ενα demo οπου μας δειχνει τι θα ηθελε να παιζουμε, μαθαινουμε εκτος στουντιο την δομη και βαση του κομματιου και μετα επεξεργαζομαστε ολοι μαζι την συνθεση και δομη στο προβαδικο. Σε αυτη την περιπτωση ειναι απαιτουμενη η διαδικασια αυτη γιατι ενω οι προβες γινονται Λονδινο (πχ Αθηνα), τρεις μενουν στο Λονδινο, ενας μενει στο Birmingham (βλεπε Λαμια αναλογη αποσταση), ενας στο Reading (πχ Πατρα) και ενας στο Slough (πχ Τριπολη)...
Εαν εχετε δικο σας προβαδικο ειστε πολυ τυχεροι, και ηδη εφαρμοζετε την τακτικη αυτη εαν προβαρετε εκει με ηλεκτρονικα τυμπανα σε χαμηλες εντασεις. Εδω στο Λονδινο τα νοικια ειναι τετοια που δεν υπαρχει περιπτωση ενα underground συγκροτημα με λιγοτερη απηχηση απο πχ Ackercocke (που πιστευω θα σου αρεσουν), να εχει τα φραγκα να εχει δικο του προβαδικο.
Σ
-
..οι Sindrome υπαρχουν εδω κ πολλα χροννια αλλα δεν ειχαν βρει ντραμμερ για να ολοκληρωσουν αλμπουμ....μετα απο καιρο γνωριστηκα με τα παιδια..και η φαση εγινε οπως λες αναγκαστικα γιατι εγω επρεπε να μαθω τα τραγουδια τους..εχουν ηδη βγαλει ενα αλμπουμ το οποιο ομως πλεον που ειμαι ντραμμερ τους θελω να γραψουμε παλι τα τυμπανα με φυσικο ηχο και οχι μιντι που ηταν πριν...ναι μεν γαμαει το αποτελεσμα αλλα στιγμη που ειμαι μονιμος στα παιδια θεωρω μαλακια ναμην κικλοφορησει με φυσικα ντραμς..οσο καλα και φυσικο αποτελεσμα να εχουν αυτα που ηδη υπαρχουν..
οπως καταλαβες λοιπον αναγκαστικα να κανω φολοου απ στα κομματια παιζοντας τα σπιτι μου...ετσι τωρα στο στουντιο τα ηδη υπαρχοντα τα βγαζουμε με την μια..
οσον αφορα στα καινουρια που γραφουμε..σινιθως παιρνω καποιο σιντι με τις κιθαρες και το μπασο..βγαζω τα ντραμς...το κοιταμε σε χομ στουντιο που εχουμε και μετα παμςε σε κανονικο για να μπορουμε να εχουμε εντασεις..ειδικα αυτο το μπασο παιζει τρελα ταππινγκ κτλπ..κ μεσα σε σπιτι δεν ειναι δυνατον να βγαλει αυτη την ενταση που πρεπει..οποτε αναγκαστικα το ολοκληρωμενο ηχητικα αποτελεσμα ακουγεται σωστα μονο στο στουντιο..παρ ολο που εχουμε μηχανηματα..ειναι μεσα σε σπιτι...¨))..
οι συνθεσεις στα νεα κομματια αφου συμμετεχω κ εγω γινονται απο τον κιθαριστα ...εμενα κ στην συνεχεια τα δειχνουμε στον μπασο...ο οποιος βγαζει τα δικα του τα τρελα και τα ανατρεπει ολα..οποτε παει απ την αρχη με αλλες δομες μετα...¨)//..αλλα κιριως η κιθαρα κανει την δουλεια..
θεωρουνται ακομα υντεργκραουντ οι ακερ???..εχουν βγαλει τοσα..πολυ καλοι..πολυ καλη επισης η πολωνεζικη και γαλλικη σκηνη φιλε..
-
E, δεν ειναι και Cradle of Filth/Messhugah/Dimmu Borgir... Να ειμαι ειλικρινεις, δεν ειμαι ιδιαιτερα προσκειμενος στο στυλ αυτο, απλα ξερω τα παιδια λογω του οτι ζω στο Λονδινο και ο καινουργιος τους κιθαριστας ειναι και δικος μας στους Pantheist. Μαλλον θα παιξουμε Γαλλια τον Ιουνιο σε ενα φεστιβαλ οποτε θα δουμε τι ψαρια πιανουν τα Γαλλακια στο doom ;-p
S
-
οπα φιλε..
δεν μιλαω για ντουμ γαλλικη σκηνη..μαλλον σε μπερδεψα..μιλαω για το κυμα death metal γαλλικης σκηνης που γαμαει...aborted/yyrkoon/pitbulls in the nursery/scarve ktlp...βασικα μερικα ειναι βελγικα αλλα τεσπα...
-
Νομίζω το θέμα αυτό το μπουρδουκλωσατε! Μια λέτε για τους κιθαρίστες ότι το παρακάνουν, μία αναλύετε τη σύνθεση των ντραμς, μία λέτε για τα στούντιο, μία για την ένταση της πρόβας...
Τελικά σε τι αποσκοπεί το θέμα και ποια είναι η ουσία? Να ξέρουμε πάνω σε τι να απαντάμε! ::)
-
ξεκινησε να λεει εδω το παλικαρι για κιθαριστες..μπηκα κ εγω του τα κανα αλλιως..ειμαστε εξελιγμενο ειδος εμεις οι ντραμμερ.. ;D..αμα εχεις να προτεινεις καμμια συνταγη μαγειρικης που να βοηθαει στο endurance..ευπροσδεκτη.. ;D
-
ξεκινησε να λεει εδω το παλικαρι για κιθαριστες..μπηκα κ εγω του τα κανα αλλιως..ειμαστε εξελιγμενο ειδος εμεις οι ντραμμερ.. ;D..αμα εχεις να προτεινεις καμμια συνταγη μαγειρικης που να βοηθαει στο endurance..ευπροσδεκτη.. ;D
Δεν είμαι μάγειρας αλλά γευσιγνώστης ;D Απλά παίδες το θέμα δεν ανήκει κανονικά εδώ που ανοίχτηκε οπότε καθορίστε σε τι θα συζητάμε να ξέρουμε που να το μεταφέρουμε ;)
-
Όντως...τελικά οι κιθαρίστες το παρακάνουμε με την γκρίνια τους στους ντράμερ, το παρακάνουνε με το σολάρισμα και τα ποζεριλίκια, ή απλά έχεις πρόβλημα με τους κιθαρίστες? Δεν είσαι και πολύ συγκεκριμένος στο παράπονο σου...
Βασικά, αν δεν μπορεί να επικρατήσει η σύνεση σε μία πρόβα όλοι το παρακάνουνε. Ο ντράμερ βαράει ασύστολα, ο τραγουδιστής πετάει κορώνες, και όλα τα μέλη παλεύουνε για το ποιό θα ακουστεί δυνατότερα. Υποθέτω πως όλα τα συγκροτήματα περνάνε απο αυτή τη φάση, ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει μία γραμμή στον εκτελεστικό χώρο του κάθε μέλους...κοινώς, αν δεν μπορεί ο καθένας να αποφασίσει για το τί και πού θα παίζει.
Υποθέτω πως με αυτό το σκεπτικό όλοι ανεξεραίτως το παρακάνουνε. Θέμα συνεννόησης είναι και τίποτα παραπάνω.
-
Μόνο που το θέμα δεν είναι να αποφασίσει μόνος του ,το που θα παίζει...
-
Νομίζω το θέμα αυτό το μπουρδουκλωσατε! Μια λέτε για τους κιθαρίστες ότι το παρακάνουν, μία αναλύετε τη σύνθεση των ντραμς, μία λέτε για τα στούντιο, μία για την ένταση της πρόβας...
Τελικά σε τι αποσκοπεί το θέμα και ποια είναι η ουσία? Να ξέρουμε πάνω σε τι να απαντάμε! ::)
Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι το θέμα είναι ενδιαφέρον και το απόλυτο μπουρδούκλωμα είναι ενδεικτικό του τρόπου σκέψης:
Μέσα απ'αυτό φαίνονται οι διαφορές που έχουν οι διάφοροι μουσικοί (και εννοώ σε σχέση με το όργανο που παίζουν και όχι ως προσωπικότητες) στο να αντιμετωπίζουν το στούντιο, την πρόβα, το αποτέλεσμα της ηχογράφησης. Μου κάνει κάπως... deja vu: πράγματα που πέρασα με κατά καιρούς μπάντες. Θα ήθελα να έμπαινε περισσότερος κόσμος για ν'ακουστούν πιο πολλές γνώμες. Θα είχε ενδιαφέρον κανάς πνευστός για παράδειγμα...
-
Νομίζω το θέμα αυτό το μπουρδουκλωσατε! Μια λέτε για τους κιθαρίστες ότι το παρακάνουν, μία αναλύετε τη σύνθεση των ντραμς, μία λέτε για τα στούντιο, μία για την ένταση της πρόβας...
Τελικά σε τι αποσκοπεί το θέμα και ποια είναι η ουσία? Να ξέρουμε πάνω σε τι να απαντάμε! ::)
Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι το θέμα είναι ενδιαφέρον και το απόλυτο μπουρδούκλωμα είναι ενδεικτικό του τρόπου σκέψης:
Μέσα απ'αυτό φαίνονται οι διαφορές που έχουν οι διάφοροι μουσικοί (και εννοώ σε σχέση με το όργανο που παίζουν και όχι ως προσωπικότητες) στο να αντιμετωπίζουν το στούντιο, την πρόβα, το αποτέλεσμα της ηχογράφησης. Μου κάνει κάπως... deja vu: πράγματα που πέρασα με κατά καιρούς μπάντες. Θα ήθελα να έμπαινε περισσότερος κόσμος για ν'ακουστούν πιο πολλές γνώμες. Θα είχε ενδιαφέρον κανάς πνευστός για παράδειγμα...
H κανας κιμπορντισας...