Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Andrew Wires

Σελίδες: [1] 2
1
Το παρον forum δεν ειναι ιδαιτερα φιλικο σε νεους χρηστες παντως

2
Δοκιμασε τις Epiphone Hummingbird Pro και Epiphone Dove Pro αν τις βρεις. Στα 300 ευρω, τις εκθειαζουν σε ολα τα review για σχεση κοστους/ποιοτητας. Θα τις βρεις σε ολα τα τοπ 10 καλυτερων ηλεκτροακουστικων αν το γκουγκλαρεις. Θα ειχα αγορασει την 2η αλλα δεν την ειχαν στην πολη που μενω να τη δοκιμασω και πηρα μια yamaha.
Η διαφορα μεταξυ των 2 ειναι οτι η πρωτη εχει πιο τονισμενες τις μεσες συχνοτητες/μπασα

3
Ωραιο φιλε, μου αρεσε. Και στο λεει τυπος που συνηθως σε ποιηματα διαβαζει 2-3 στιχους και σταματαει στο 99% των περιπτωσεων

4
Μου φαινεται πολυ το ψειριζεις το θεμα και πολλα εμποδια βαζεις στον εαυτο σου. Οσο το ψαχνεις τοσο δεν θα ξεκινησεις ποτε. Το εχω δει με πολλους που θελαν να μαθουν καποιο οργανο. Η μουσικη μπορει να ειναι ενα πολυ διασκεδαστικο χομπυ, ετσι πρεπει να το δεις. Παρε μια κιθαρα, αυτη στην οποια θες να καταληξεις, δεν ισχυουν τα 'πρεπει να μαθεις κλασικη πρωτα' που λενε πολλοι. Πηγαινε σε ενα δασκαλο να σου δειξει τα βασικα, να μαθεις καποια κομματια και αν σου αρεσει συνεχιζεις σε μεγαλυτερο βαθος

5
Το ιδανικο ειναι το κομματι να εχει ευχαριστο ηχο απο οπουδηποτε κι αν το βαλει να παιξει καποιος. Την εχω πατησει βασισμενος μονο σε μονιτορ. Πχ το προηγουμενο κομματι μου ακουγοταν ισορροπημενο εκει, αλλα σε οτι αλλο ηχειο το εβαλα ακουγοταν χαλια. Κατι που δεν συνεβαινε σε δοκιμες που εκανα με διαφορα γνωστα κομματια

6
Γεια σας παιδια. Αυτο τον καιρο κανω την μιξη σε ενα κομματι μου που ειναι το πρωτο με φωνητικα (τα αλλα ηταν instrumental). To κυριο προβλημα μου αυτη τη στιγμη ειναι με την ενταση των φωνητικων. Δεν μπορω να βρω καποιο επιπεδο που να ακουγονται ικανοποιητικα απο ολες τις πηγες. Δηλαδη ακουγονται καλα σε ηχεια, αλλα σε ακουστικα μου φαινονται αρκετα σιγα. Και οταν κανω bounce σε mono (για να δω πως θα ακουγονται σε smartphone-laptop) τοτε τα φωνητικα επισκιαζουν τα οργανα. Ασχολειται κανεις, εχετε καμια συμβουλη? θενκς

7
Καλη ειναι η λυση του panix. Τωρα αν επιμενεις σε amp sim, κατεβασε δοκιμαστικες εκδοσεις απο amplitube, bias, guitar rig να δεις ποιο σου κανει

8
γενικά όλα τα Audio Interfaces έχουν κάποιο VTS guitar amp emulator, έτσι δεν είναι;
Oχι, συνηθως δεν εχουν. Μην το βλεπεις αυτο σαν κριτηριο για να διαλεξεις καρτα. Και να εχει amp simulator δεν θα ειναι της προκοπης. Φτηνα ή πετσοκομμενα προγραμματα δινουν δωρεαν με τις καρτες ηχου. Διαλεξε καρτα που να καλυπτει τις αναγκες σου απο αποψη του τι pre-amps εχει, τι θελεις να συνδεσεις πανω τωρα ή αργοτερα, τι υποδοχες εχει, τι επιλογες κλπ. Αmp simulator βρισκεις μετα οτι θες

9
Μεμονωμενο προγραμμα δεν εχει σαν ξεχωριστη εφαρμογη αλλα συμπεριλαμβανει το daw Cubase LE AI που μεσα του εχει εναν προσομοιωτη ενισχυτων και εφε, vst amp rack λεγεται. Μην φανταστεις τρελες επιλογες αλλα εχει καποια καλουτσικα-καλα εφε

10
Με γειες!

11
Mαλιστα, ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες!

12
Συνδεδεμενο μενει στην καρτα μονιμα. Κλεινω τον διακοπτη του phantom power μονο. Εσυ τον σβηνεις στο δικο σου?

13
Καλησπερες! Εχω ενα πυκνωτικο μικροφωνο (rode nt1-a) που το συνδεω σε μια focusrite 2i4. Για να δουλεψει χρειαζεται να ενεργοποιησω τα 48 volt (phantom power). H απορια μου ειναι μετα την χρηση του μικροφωνου ειναι προτιμοτερο να απενεργοποιω το phantom power ή να το αφηνω οπως ειναι? Επειδη κανει ενα spike ο ηχος οταν το αναβω και το σβηνω λεω μην μου δημιουργησει κανενα θεμα στο μικροφωνο ή στην καρτα ηχου. Στο ιντερνετ που κοιταξα δεν βρηκα κατι στανταρ. Ιδεες?

14
Tι εφτιαξε ο ανθρωπος! Ειπα θα επαιζες απλα το σολο με μια κιθαρα και βλεπω την υπερπαραγωγη! Πολυ ωραιος

15
Ασχετο.ειναι η ιδεα μου,η ωντος χρεισημοποιουν πιο συχνα τον ορο σαρπ παρα το φλατ;


οχι απαραίτητα,

οι Bb, Eb, Ab ακούγονται πολύ περισσότερο έτσι και όχι σαν Α#, D#, G#

Αναλογως την κλιμακα που αναφερονται. Πχ οταν στην κλιμακα υπαρχει Α και Α#, το Α# το αναφερουν ως Βb για να μην υπαρχει 2 φορες νοτα με το ιδιο ονομα. Ετσι ειναι κανονικα, τωρα ο αλλος μπορει απλα να εχει συνηθισει το Α# να το λεει παντα Βb

16
Ας κανω ενα update στο θεμα με μερικα που χρησιμοποιω εγω. Θα ασχοληθω μονο με δωρεαν site/εφαρμογες.

1. https://bandcamp.com/

To καλυτερο. Μπορεις να ανεβασεις δωρεαν mp3, wav και flac χωρις περιορισμο χωρου. Φτιαχνεις μια σελιδα καλλιτεχνη με αρκετες επιλογες παραμετροποιησης, φοντα κλπ. Μπορεις να ανεβασεις μεμονωμενα κομματια ή και ολοκληρα αλμπουμ, μαζι με το artwork τους (αν υπαρχει), να γραψεις τους στιχους, τους δημιουργους κλπ. Το κυριοτερο ειναι οτι μπορεις να πουλησεις την μουσικη σου απο αυτο το site με ενα λογαριασμο paypal. Ή και να την διαθεσεις δωρεαν προς κατεβασμα. Κρατουν ενα ποσοστο απο τις πωλησεις (15% το bandcamp και 30% το paypal) αλλα ειναι προτιμοτερο απο το να μπλεξεις με υπηρεσιες τυπου distrokid και cd baby που σου δινουν μεν το 100% των πωλησεων (ή κοντα σε αυτο) αλλα σε χρεωνουν δε με συνδρομες ή στανταρ χρεωσεις για καθε ανεβασμα.
Γενικα η καλυτερη επιλογη για μια σχετικα επαγγελματικη σε οψη ιστοσελιδα και η μονη που ξερω για να πουλησεις κομματια.

2. https://soundcloud.com

Καποτε η καλυτερη επιλογη. Μπορεις να ανεβασεις mp3 320Kbps αλλα με περιορισμο (μεχρι 200 λεπτα συνολο μουσικης) στο δωρεαν πακετο. Μοιαζει με το facebook καπως, μπορεις να κανεις και να σε κανουν follow, να σχολιαζει ο ενας τα κομματια του αλλου και να πατας like. Δεν μπορεις να πουλησεις κομματια αλλα μπορεις να βαλεις συνδεσμο απο το bandcamp. Το κακο ειναι οτι δεν μπορεις να αλλαξεις τιποτα στη σελιδα, τα κομματια μενουν με τη σειρα που τα ανεβασες (εκτος κι αν πληρωσεις). Μπορεις να διαθεσεις τα κομματια για δωρεαν κατεβασμα αλλα μεχρι 100 φορες το καθενα (εκτος κι αν πληρωσεις).
Γενικα καλο site για να ανεβασεις κομματια μαζεμενα χωρις να ασχοληθεις πολυ με φτιαξιμο σελιδας κλπ. Δυστυχως αφαιρεσαν καποιες επιλογες που ειχες για να προωθηθεις εντος της σελιδας. Το προτεινω λογω απλοτητας.

3. https://www.reverbnation.com/

Ο μονος λογος να φτιαξεις προφιλ εδω ειναι η ημιεπαγγελματικη σε οψη σελιδα. Μπορεις να ανεβασεις κομματια και να βαλεις λινκ απο το youtube. Σε αντιθεση με το bandcamp που βγαζουν τα χρηματα τους απο τα ποσοστα των πωλησεων των τραγουδιων, εδω τα βγαζουν απευθειας απο τον καλλιτεχνη σπρωχνοντας 'εργαλεια' προωθησης που χρεωνονται και που δεν δουλευουν (ειχα κανει δωρεαν δοκιμη και δεν ειδα κανενα αποτελεσμα). Το προτεινω για τις δωρεαν επιλογες του, αλλα για οτιδηποτε που εχει χρεωση ουτε κατα διανοια, μακρια.


Να σημειωσω οτι ολες αυτες οι σελιδες ειναι για να ανεβασμα μονο. Οχι για προωθηση. Μην περιμενει καποιος οτι θα ανεβασει εκει και θα αρχισουν να ερχονται οι προβολες αυτοματως. Αν δεν τα προωθησει ο ιδιος που τα ανεβαζει δεν θα τα ακουσει κανεις.

17
Το κακο οταν κατακλυζεσαι απο συμβουλες ειναι οτι δεν συγκρατεις καμια στο τελος. Εγω θα ελεγα να του προτεινετε κανενα κομματι να παιξει οπως ζητησε. Ακομα και να μην μαθει να τα παιζει θα εχει ανακαλυψει καποια κομματια

19
Γενικά συμφωνώ στο ότι η πρώτη κιθάρα πρέπει να είναι χωρίς τρέμολο, ή για να είμαι πιο ακριβής, χωρίς τρέμολο τύπου fr. Τα παραδοσιακά τύπου strat δεν είναι πονοκέφαλος στη ρύθμιση (αν δεν το έχουμε floating).
Όμως, ακόμα και ένας αρχάριος που δεν ξέρει τι του γίνεται, με λίγο διάβασμα και βιντεάκια στο youtube, μπορεί να μάθει να ρυθμίζει σωστά το fr του, δεν είναι πυρηνική φυσική. Υπάρχουν οδηγοί που σου λένε τι ΑΚΡΙΒΩΣ να κάνεις και πώς να ελέγξεις ότι το έκανες σωστά, ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνεις σ' αυτή τη φάση τι είναι σωστό και τι λάθος.
Τα 50άρια και τα 60άρια σε μάστορες για απλό σετάπ είναι υπερβολικά και εκτός από έναν-δύο που μου έρχονται στο μυαλό, όλοι οι υπόλοιποι είναι στα μισά λεφτά. Ένα ποσό που θεωρώ ότι ΠΡΕΠΕΙ να διαθέσει κάποιος (που δε μπορεί να τα κάνει μόνος του) με το που πάρει καινούρια κιθάρα, ανεξαρτήτως price range του εκάστοτε οργάνου. Αν θέλει φυσικά να πάρει τα μέγιστα από το όργανο που μόλις έδωσε κάποια χρήματα για να αγοράσει.

@Andrew Wires  Καλό είναι να λέμε τη γνώμη μας λιγότερο επιθετικά όταν είμαστε σε δημόσιο φόρουμ και δε γνωρίζουμε προσωπικά τους συνομιλητές μας.

Αν θελεις αναλυσε μου που ακριβως ημουν επιθετικος. Ολοι εχουν δικαιωμα να εχουν και να λενε την γνωμη τους. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα γινει και σεβαστη απαραιτητα. Ουτε οτι εχει υποχρεωση κανενας να νταντευει καποιον που αλλα του λες, αλλα καταλαβαινει, αλλα λεει. Και στην τελικη μεγαλα παιδια ειμαστε, αν θιχτηκε μπορει να το πει ο ιδιος

20
Και τα 2 χρειαζονται πιστευω. Με τα ευκολα κομματια αποκτας αυτοπεποιθηση και με τα δυσκολα βελτιωνεσαι. Πρεπει να μαθει σωστα τις τεχνικες βεβαια απο εναν καλο δασκαλο. Αν μπορεσει να βρει και κανα φιλο να παιζουν παρεα και να σπρωχνει ο ενας τον αλλο ακομη καλυτερα.

21

οκ αλλά είπες οτι αυτό συνέβη μετα την αλλαγή χορδών (και μάλιστα με ίδιο πάχος - όχι οτι έχει σημασία - εκτός και αν μιλάμε για διαφορετικό action), τουτέστιν, αυτό θα σήμαινε οτι μέτρησες intonation με τις παλιές και ήταν σωστό, και μετά με τις καινούργιες χάλαγε. Υποπτεύομαι μετακίνηση saddle, κατα την διάρκεια του παιξίματος των παλιών χορδών. Αλλη εξήγηση αύξηση ή μείωση του action. Οσο μεγαλύτερο action έχουμε τόσο το intonation γίνεται πιο "sharp" αλλά και πάλι αυτό συμβαίνει σε όλες τις κιθάρες, όχι  μόνο σε αυτες με locking trems.

τεσπα, τέλος καλό, όλα καλά! Ας κρατήσουμε όσο το δυνατόν φιλικό τόνο στο φόρουμ, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν.

Ναι πιθανα μου ακουγονται ολα αυτα. Ειχα σηκωσει το action καποια στιγμη αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν η ιδια περιοδος που χαλασε το intonation, παει καιρος

22
Οκ,τοτε ας παρει μια κιθαρα με 1800€ που να εχει σπεσιαλ ποιοτιτα φλοιντρος και να μπορει να το σεταρει μονος του ευκολα απο την πρωτη μερα.
Επησεις καλα θα ειναι να μην παει σε δασκαλο γιατι αν θελει 60€ τον μηνα,8 μηνες=480€ τον χρονο,βαλε και τις ωρες στον δρομο για τα πανε/ελα + ποσο θα κοστισουν βενζινες/λεωφορια,τοτε καλυτερα ας κατσει σπιτι να μαθει μονος του

...E? Oκ τα παμε φιλος καλη συνεχεια

23
Κοιτα τωρα που θα με βαλει να μαθω να κανω σετ απ ετσι για πισμα.Πεταγωμε και μεχρι κοζανη που εχει σχολη,βγαζω διπλομα για αεροπλανο και τουμπεκι ολοι οι κιθαριστες εδω μεσα ;D ;D
Ρε πασα μου,το αν εγω κανω σετ απ με κλειστο το ενα ματι και ορθιος στο ενα ποδι η αν παω τα οργανα σε τεχνικο για σεταπ,δεν εχει να κανει με εναν αρχαριο αν μπορει να παει την κιθαρα για σεταπ σε εναν τεχνικο 5-6 φορες μεχρι να παρει τον αερα και να το κανει μονος του

5-6 φορες στο μαστορα, 300 ευρω. Πρακτικο και οικονομικο. Καλη συμβουλη, good job!
Ποιον αερα να παρει μωρε? Δεν παιρνεται ο αερας αυτοματα. Πρεπει να σαρωσει το ιντερνετ να διαβαζει αρθρα και να δει ενα σκασμο βιντεο για να τα μαθει. Τον ρωτας αν θελει?
Δεν εχεις ιδεα με το θεμα και δινεις αβερτα συμβουλες και διαφωνεις με μενα που το εχω φαει στην μαπα. Ελλαδαρα, ολοι εχουν αποψη για ολα, ειδικα αν ειναι ασχετοι με το θεμα
E ρε Glenn Fricker που σου χρειαζεται!!!  ;D

24
Παράθεση
άλλο τα απλα floyd άλλο τα Ibanez ή τα Gotoh. Οκ. Το απλό floyd και δη αυτό χωρίς floating είναι πολύ εύκολο στο setup.
οσον αφορα τις βίδες του hook αυτο εξαρτάται απο τις σπείρες των βιδών και διόλου απο το trem καθεαυτό.

Συμφωνουμε. Βεβαια σε καθε ιδια γεφυρα βαζουν τις ιδιες βιδες οποτε μπορεις να αναφερεις (λανθασμενα, ναι) την γεφυρα ως τον παραγοντα και θα συνεννοηθεις ως προς τις ρυθμισεις.

Παράθεση
Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ συνθήκες, μέτρηση, συμπέρασμα, γιατι αυτο το βρίσκω ΑΠΙΘΑΝΟ. Μιλάμε για intonation? Και πως το μετράς? Ισχυρίζεσαι οτι έβαλες ίδιες χορδές, και αυτό προκάλεσε μια αλλαγή αισθητή και πως? Αλλαξε κάτι στην γεωμετρία της κιθάρας? ή απλά η γεωμετρία διατηρήθηκε αλλά άλλαξε κάποια μέτρηση?
Εδώ σε παρακαλώ να αναλύσεις, γιατί νομίζω οτι υπάρχει είτε παρεξήγηση είτε κάτι το λάθος.

Τοτε που μου γινοταν αυτο δεν ηξερα ουτε να κλειδωσω το nut καλα καλα, ποσο μαλλον να ξερω για να προσεξω ολα αυτα που με ρωτας. Ναι, με τις ιδιες χορδες συνεβαινε, δεν εχω αλλαξει ποτε διαμετρο. Πολυ θα ηθελα να ξερω και ο ιδιος πως μπορει να εγινε αυτο. Σιγουρα καποιο λαθος εκανα απο αμαθεια ή ημιμαθεια ωσπου να μαθω οσα χρειαζοντουσαν . Μου την ειχε σεταρει ο τεχνικος καποιες φορες και ηταν ενταξει αλλα οταν αλλαζα χορδες επανερχοταν το θεμα. Το πως παραμενει μυστηριο.
Ναι για intonation μιλαω. Το μετραω κοιτωντας με κουρδιστηρι το 12ο ταστο fretted και η αρμονικη του ιδιου ταστου να εχουν ακριβως το ιδιο pitch, με 0 cent διαφορα. Οταν εμαθα περι intonation και μετρησα ειδα διαφορα 7-10 cents σε 2 χορδες, την λα και την σι. Εξαιτιας της πρωτης ακουγοταν ασχημα καποια power chords. Εξαιτιας της δευτερης ακουγοντουσαν ασχημα σε ενισχυτη με distortion ολα τα ακορντα που την περιειχαν και οταν την επαιζα κατω απο το 12-13ο ταστο μονη της ακουγοταν ξεκουρδιστη σε σχεση με τις κοντινες της χορδες.
Το κακο ειναι οτι δεν ηξερα οτι κατι θελει ρυθμιση και πρεπει να την παω σε τεχνικο και νομιζα για κανα χρονο οτι ετσι ακουγεται κανονικα.

Παράθεση
για αυτο μετα τις 2-3 φορές καταλαβαίνει ακόμα και ο αρχάριος οτι πρώτα κουρδίζει την πανω ΜΙ και ΛΑ μερικά ημιτόνια πάνω και μετα κουρδίζει ολίγον επιθετικά και 2-3 λεπτάκια η κιθάρα έχει στρωσει. Εκεί που είναι το σπαστικό είναι με το string stretching αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις με οποιαδήποτε κιθάρα.

Ενα εξτρα κακο ειναι οτι αργει πιο πολυ το stretching σε floating γεφυρα απο οτι σε σταθερη.

Παράθεση
επειδή εσύ πήρες το πιο δύσκολο τρέμολο της αγοράς (και με σχετικά δυσεύρετα parts) δεν σημαίνει γενικά οτι τα τρέμολο δεν αξίζουν. Πάντως το δικό μου το edge zero ii-7 (7-χορδη Ibanez η green dot που φαίνεται στην φώτο) είναι πολύ πιο σταθερό απο τα floyds μου. Και γενικά πιο ακριβές. ΑΛΛΑ πραγματικά με ΤΙΠΟΤΕ δεν θα το συνιστούσα σε έναν αρχάριο... οι πρώτες εμπειρίες ήταν τραυματικές!!

Μπραβο, σε αυτες τις τραυματικες εμπειριες αναφερομαι! Υπαρχουν ενα σωρο τρεμολο, που να ξερεις ποιο θα καταληξει να παρει καποιος και τι ιδιαιτεροτητες θα εχει. Μιλαω για την ατυχια να του κατσει καποιο απο τα δυσκολα παντα.
Κατα τα αλλα μια χαρα αξιζουν γενικα, την καταβρισκω να παιζω pink floyd με αυτο, και τωρα που ξερω τι κανω απολαμβανω μηνες με σταθεροτατο κουρδισμα ανεξαρτητως dive bombs και λοιπων χρησεων χωρις να χρειαστει να πειραξω κατι περα απο μικροκουρδισμα με τα fine tuners.

25
Η ευκολη απαντηση ειναι: Ολα αυτα που ειπες και προερχονται απο γνωσεις και εμπειρια πολλων ετων, σε εναν που αρχιζει τωρα φαινονται οχι κινεζικα αλλα ιερογλυφικα. Ποσο μαλλον να κατσει να τα κανει μονος του.

Πιο αναλυτικα:

Παράθεση
ΑΛΛΟ floyd ΑΛΛΟ edge (ή γενικά Ibanez) ΑΛΛΟ trem....

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ....

Εδω τα μπερδεψε ο μαστορας ο πολυδιαφημισμενος και μου εστησε την γεφυρα στραβα.
Δεν μπερδευω τιποτα. Ο λογος που μιλαω για γεφυρες ΤΥΠΟΥ floyd rose,ΟΧΙ floyd rose, ειναι γιατι ειναι οι πιο γνωστες γεφυρες αυτου του τυπου που ξερει ο πιο πολυς κοσμος. Αυτο και μονο. Φυσικα η edge III η δικη μου εχει πολλες διαφορες και για την εμπειρια μου με αυτη την συγκεκριμενη μιλαω. Και η Εdge III ειναι τυπου floyd rose, την floyd rose ειχαν σαν βαση οταν την εφτιαχναν οι κυριοι της ibanez.

Παράθεση
Και εγω ταλαιπωρήθηκα με το edge zero ii-7, μετά απο 23 χρόνια εμπειρίας με floyd.... μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Οι Ibanez θέλουν στρώσιμο, κυρίως τα ελατήρια. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευαίσθητες στην παραμικρή αλλαγή, και κυρίως στην αρχή, που η κιθάρα δεν έχει 'κάτσει" ακόμη. Επίσης, έχουν επιπλέον locks, και άλλες ιδιαιτερότητες, που τα πιο απλά floyd δεν έχουν. Οσο πιο 'engineered" είναι το τρεμ τόσο πιο δύσκολο στο setup και αυτο ισχύει παντού.

Επιτελους παραδεχεσαι καποια δυσκολια στο θεμα, γιατι ως τωρα ''ολα ωραια ολα καλα no problem'' ελεγες. Ναι, οι edge III ειδικα ειναι πολυ ευαισθητες στις αλλαγες, πχ 1/4 της πληρους περιστροφης τους να βιδωσεις τις βιδες που συγκρατουν τα ελατηρια, θα υπαρξει τεραστια διαφορα ως προς την τελικη κλιση που θα παρει η γεφυρα. Σε αντιθεση με αλλες παρομοιες γεφυρες που βλεπω βιντεο να βιδωνουν και να βιδωνουν και να βιδωνουν.

Παράθεση
Λες και ξανα λές οτι " Ακομη κι αν βαλεις καινουριες χορδες μπορει να σου στραβωσει η γεφυρα ή να αλλαξει η τονικοτητα" . Αυτο ΠΩΣ το εννοείς? εννοείς αλλαγή της κλίσης της γέφυρας? σε σχέση με το επίπεδο του σώματος? Γιατί αν βάλεις ΙΔΙΕΣ χορδές αυτο είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να συμβεί. Αν βάλεις άλλης διάμετρου τότε πρέπει να περιμένεις να συμβεί, αν και επυδενί αυτο δεν συνιστά "χάλασμα" ή αλλαγή της τονικότητας, πρέπει να είσαι bethoven για να το καταλάβεις. (εκτός και αν τα saddle holes σου έχουν απλά πάθει βλάβη και τα saddles φεύγουν... κοίτα παρακάτω)

Ναι μπορει να βαλει διαφορετικες χορδες κατα λαθος, μπορει να μη θυμαται τη διαμετρο. Απιθανο ειναι? Ανθρωποι ειμαστε. Αλλα μου εχει συμβει και με ιδιες χορδες. Και ειδα μεγαλη διαφορα στην τονικοτητα και δεν ειμαι καθολου Μπετοβεν. Μιλαω για διαφορα πανω απο 8 cents. Πρεπει κατι να ειχα κανει λαθος φυσικα, ημουν αρχαριος. Και οχι, δεν εχει καποια βλαβη καπου, γιατι απο οταν εμαθα τα απαραιτητα ολα δουλευουν ρολοι.

H κλιση της γεφυρας μπορει να στραβωσει επισης, ναι. Η ιδεα ειναι να κουρδιζεις μεχρι να σταθεροποιηθει το κουρδισμα αρκετα ωστε στη συνεχεια να κλειδωσεις το nut και να κουρδιζεις με τα fine tuners στη συνεχεια για μικροαλλαγες. Το θεμα ειναι ομως οτι ο αρχαριος μπορει να συνεχισει να κουρδιζει περιμενοντας να σταθεροποιηθει το κουρδισμα 100% με τα nut ξεκλειδωτα. Και οσο το κανει αυτο η ταση των χορδων γινεται μεγαλυτερη απο την ελξη των ελατηριων και η γεφυρα σηκωνεται ως αποτελεσμα.


 Κανενα τρεμολο και τιποτα που να κανει το οποιοδηποτε τρεμολο δεν αξιζει τις επιπλοκες. Βλαστημησα που δεν πηρα hard tail για χρονια ωσπου να μαθω την συγκεκριμενη γεφυρα. Οι περισσοτεροι απο τα λεγομενα σας ειχατε με σταθερη γεφυρα την πρωτη κιθαρα σας και πηρατε την 2η ή 3η με τρεμολο. Το οποιο σημαινει οτι ειχατε καβαντζα αλλες κιθαρες να παιξετε αν ειχε θεμα αυτη με το τρεμολο. Κατι που δεν θα ισχυει αν εχει μονο μια με τρεμολο καποιος.

Ξαναλεω το παιδι θελει να παρει μια απλη κιθαρα να μαθει να παιζει. Ετσι κι αλλιως αν/οταν προχωρησει θα θελησει να παρει καποια καλυτερη κιθαρα και μπορει να κοιταξει τοτε μια με τρεμολο.

Σελίδες: [1] 2