Σελίδες:
  • #1 από Mistral στις 22 Aug 2016
  • Καλησπέρα στο όμορφο forum,

    Αφορμή για το post αυτό αποτελεί το νέο μου - σχετικά - απόκτημα, μία Gibson Les Paul Studio Faded. Δεν μπορώ να γράψω πολλά για τα stock μοντέλα, καθώς την συγκεκριμένη την πήρα από έναν καλό φίλο. Η κιθάρα είχε υποστεί ήδη fret levelling, είχαν αλλαχτεί τα ηλεκτρικά, ενώ ο bridge μαγνήτης είχε αλλαχτεί με SD custom custom. Neck παραμένει ο Burstbucker pro (δένουν πολύ όμορφα μαζί). Επίσης, ο bridge σπλιτάρεται.

    Αρχικά στην κιθάρα αλλάχτηκαν τα απαράδεκτα - για μένα - speedknobs, κυρίως λόγω εμφάνισης, με τα top hat knobs. Λειτουργικά, άξιζε ακόμα περισσότερο η αλλαγή, αν και το αντιλήφθηκα στο παίξιμο. Το τελευταίο 6μηνο παίζω αποκλειστικά στο gain κανάλι του ενισχυτή, οπότε χρησιμοποιώ volume and tone controls διαρκώς. Τα top hat knobs βολεύουν για τη δουλειά αυτή μιας και το μικρό δάκτυλο αγκαλιάζει τα knobs, κάτι που δεν συνέβαινε με τα προηγούμενα.

    Ένα μειονέκτημα που έχει η κιθάρα αυτή είναι το chambered σώμα της. Η κιθάρα λοιπόν είναι ουσιαστικά headstock heavy, οπότε σε όρθιο παίξιμο με strap, το μπράτσο γέρνει προς τα κάτω. Επιτακτική ανάγκη ήταν η προσθήκη ελάχιστου βάρους στο σώμα. Σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το τρέμολο, αποφάσισα να βάλω Bigsby. Μαζί, αγόρασα και το vibramate ώστε να μην γίνουν τρύπες στην κιθάρα και να μπορεί να επανέλθει στην αρχική της μορφή, πράγμα απίθανο για μένα πλέον. Η εγκατάσταση διήρκησε λιγότερο από 10 λεπτά. Το αποτέλεσμα φαίνεται στη photo...

    Για όσους δεν έχουν παίξει με Bigsby, να τονίσω πως είναι διαφορετικό από το κλασσικό strat tremolo. Όσο για το κούρδισμα, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα. Ομοίως με το σετάρισμα μιας strat με floating tremolo, αρκεί να είναι κομμένα σωστά το nut και οι χορδές να έχουν περαστεί σωστά. Υπάρχει αρκετός προβληματισμός στο internet σχετικά με το bigsby - out of tune, αλλαγή χορδών μία τη φορά, κλπ - τα οποία περισσότερο έχουν να κάνουν με την αμάθεια του κόσμου παρά με την πραγματικότητα.

    Αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορώ να γίνω πιο αναλυτικός. Η κιθάρα πλέον 'μιλάει'. Είμαι κάτι περισσότερο από χαρούμενος. Θα δούμε πως θ'ανταποκριθεί στα πρώτα της live το χειμώνα.

    Αυτά  8)
  • #2 από adr1anos στις 22 Aug 2016
  • Πανέμορφη, και με τον Koch ταιριάζει απίθανα.. καλόπαιχτη!
  • #3 από hot_sauce (φλουτσ) στις 22 Aug 2016
  • Κούκλα. Φανταστικό χρώμα και ταιριάζει το Bigsby απίστευτα.

    Κι εγώ, την Special Faded SG μου, με Bigsby και Vibramate την έχω!
  • #4 από Mistral στις 23 Aug 2016
  • Πανέμορφη, και με τον Koch ταιριάζει απίθανα.. καλόπαιχτη!
    Ευχαριστώ Ανδριανέ! Ναι όντως με τον Koch κάνουν απίστευτο δίδυμο!

    Κούκλα. Φανταστικό χρώμα και ταιριάζει το Bigsby απίστευτα.

    Κι εγώ, την Special Faded SG μου, με Bigsby και Vibramate την έχω!

    Οπότε εσύ καταλαβαίνεις ακόμα καλύτερα τη χαρά που έχω! :)  Ωραία και η SG με το Bigsby! Τις έχω ζαχαρώσει στο youtube, αλλά η LP με καλύπτει αρκετά πλέον. Νομίζω προέχει μία Gretsch κάααααποια στιγμή να φύγει το απωθημένο! :)

    Να είσαστε καλά παιδιά! Ευχαριστώ!! :)
  • #5 από Καθόδιος (φλουτσ) στις 23 Aug 2016
  • Κουκλί! Καλές πενιές!
  • #6 από sfanfan στις 23 Aug 2016
  • Ομορφιές και μπράβο για τις επεμβάσεις σου, τόσο στο οπτικό όσο και στο ουσιαστικό-playability, έχουν αναβαθμίσει το όργανο. Έχεις τόσο δίκαιο για το Bigsby, μεγάλη παραφιλολογία κυρίως λόγο άγνοιας, το ίδιο συμβαίνει συχνά και με τα floyd rose, που οι περισσότεροι τα φοβούνται επειδή δεν ξέρουν να το σετάρουν σωστά. Σου εύχομαι καλόπαιχτη η κούκλα!
  • #7 από Mistral στις 23 Aug 2016
  • Κουκλί! Καλές πενιές!

    Σ'ευχαριστώ πολύ Καθόδιος! Να είσαι καλά!

    Ομορφιές και μπράβο για τις επεμβάσεις σου, τόσο στο οπτικό όσο και στο ουσιαστικό-playability, έχουν αναβαθμίσει το όργανο. Έχεις τόσο δίκαιο για το Bigsby, μεγάλη παραφιλολογία κυρίως λόγο άγνοιας, το ίδιο συμβαίνει συχνά και με τα floyd rose, που οι περισσότεροι τα φοβούνται επειδή δεν ξέρουν να το σετάρουν σωστά. Σου εύχομαι καλόπαιχτη η κούκλα!

    Σ'ευχαριστώ πολύ sfanfan! Να πω την αμαρτία μου, την κιθάρα αυτή την κράτησα σπίτι, έπαιζε απίστευτα και την αγόρασα με κλειστά μάτια. Έπαιζε μόνη της. Εμφανισιακά όμως δεν μπορούσα να ξεπεράσω τα knobs. Εύκολη αλλαγή. Είχα διαπιστώσει πως το σώμα είναι ελαφρύ, αλλά δεν ήταν κάτι το τόσο σοβαρό ώστε να μην την πάρω. Παικτικά (ηχητικά και Playability) ήταν απίστευτη. Ε μετά ήρθε το Bigsby και πλέον όπως το λες, έχει αναβαθμιστεί το όργανο απ'όλες τις απόψεις. Νομίζω η φράση 'με προκαλεί να παίξω μαζί της καθημερινά' τα λέει όλα. Να πω όμως και την αμαρτία μου... όταν πιάνω τη strat, ίιιιισως χαμογελάω λίιιιγο περισσότερο :)

    Ένας λόγος που άνοιξα καινούριο thread είναι κι αυτός με την παραφιλολογία. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, να βρει το θέμα πιο εύκολα. Ίσως αμάθεια δεν είναι η σωστή λέξη που έπρεπε να χρησιμοποιήσω στο αρχικό post. Ημι-μάθεια ταιριάζει καλύτερα. Και για να είμαι πιο σαφής, πέρασα χορδές για πρώτη φορά στο Bigsby και η κιθάρα είχε κουρδίσει τόσο γρήγορα κι αποτελεσματικά όπως και στη strat με floating tremolo. Για το floating tremolo τα ίδια λέγονται στα διάφορα forum, όπως επίσης και για το floyd που σωστά αναφέρεις. Είχα μία μικρή εμπειρία με κιθάρα ενός φίλου με floyd και δεν ήταν τίποτα το δύσκολο προφανώς. Οπότε το μόνο που χρειάζεται είναι έρευνα, σωστό διάβασμα και φυσικά practice :)

    Να είσαστε καλά παιδιά! Ευχαριστώ!


    Υ.Γ Η κιθάρα ήταν έτσι...
    http://thumbnail.image.rakuten.co.jp/@0_mall/guitarplanet/cabinet/gibson2/lp_st_16_wc_all.jpg


     ;D ;D
  • #8 από AnimaPura στις 23 Aug 2016
  • Πολύ όμορφη και να φανταστείς ότι δεν μου αρέσουν οι Les Paul γενικότερα! Ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις, ειδικά με το Bigsby, που είναι πράγματι κάτι που λίγοι καταλαβαίνουν ότι με το σωστό σετάρισμα θα δουλέψει όπως πρέπει να δουλέψει.

    Έχεις παίξει με άλλη Studio που δεν είναι chambered? Πόση διαφορά έχει στην χροιά?


    Καλόπαιχτη!
  • #9 από modfori στις 23 Aug 2016
  • μεγεια σου το κουκλί.
    (την πρόλαβες όταν τη σκότωνε στα 560κάτι το thomann; )
  • #10 από Mistral στις 23 Aug 2016
  • Πολύ όμορφη και να φανταστείς ότι δεν μου αρέσουν οι Les Paul γενικότερα! Ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις, ειδικά με το Bigsby, που είναι πράγματι κάτι που λίγοι καταλαβαίνουν ότι με το σωστό σετάρισμα θα δουλέψει όπως πρέπει να δουλέψει.

    Έχεις παίξει με άλλη Studio που δεν είναι chambered? Πόση διαφορά έχει στην χροιά?
    Καλόπαιχτη!
    Σ'ευχαριστώ πολύ! Έχω παίξει με gibson les paul standard καθώς κι αντίστοιχη epiphone. Δυστηχώς όμως πάει καιρός. Επίσης, αν δεν τις έχω δίπλα - δίπλα δεν μπορώ να κάνω σύγκριση γιατί αφενός ξεχνάω, αφετέρου όπως και να έχει θα την φέρω στα μέτρα μου. Θα είχε ενδιαφέρον όντως όμως ένα συγκριτικό. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως δεν διαπίστωσα καμία διαφορά στον ήχο πριν το bigsby και μετά. Θα περίμενα με το bigsby να είναι λίγο πιο πριμαριστή αλλά δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. :)

    μεγεια σου το κουκλί.
    (την πρόλαβες όταν τη σκότωνε στα 560κάτι το thomann; )
    Ευχαριστώ επίσης modfori! Έχει ιστορία η συγκεκριμένη. Είναι μοντέλο του 2011 (όχι οι καινούριες που έβγαλε η Gibson). Την είχε πάρει μεταχειρισμένη σε κατάσταση καινούρια ο άλλος κολλητός φίλος από το παραδιπλανό forum πριν χρόνια (ο αρχικός αγοραστής την είχε πουλήσει άμεσα μετά με την αγορά). Στη συνέχεια αυτός την πούλησε στον τρίτο κολλητό της παρέας (και τεχνικό κιθάρας), τον οποία έπεισα εγώ να μου την δώσει. Δυσκολεύτηκα, αλλά ευτυχώς για μένα του έπεσε στα χέρια μια SG και την βόλεψα. Ε όταν την είδα, σκέφτηκα 'οκ! Αλλαγή knobs σε top hat και Bigsby' !

    Έψαχνε σπίτι η φουκαριάρα, θέλω να πιστεύω πως θα είναι καλό κορίτσι και δεν θα φύγει! :) :)
Σελίδες: