Αποστολέας Θέμα: Αγορα μπασου (plz help)  (Αναγνώστηκε 11387 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lucky13

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Αγορα μπασου (plz help)
« στις: 31/10/08, 12:37 »
Γεια σας, έψαξα λίγο στο forum και δεν βρήκα κάτι να με βοηθήσει οπότε όποιος μπορεί..
Λοιπόν είμαι άσχετος από μπάσα τελείως και ψάχνω ένα  μπάσο (για δώρο είναι) όπου θα προορίζετε για κυρίως punk ήχο (οπότε όχι τπτ εξεσιζητιμενο) και έλεγα για ibanez γύρο στα 300 ευρώ. Αν έχετε να προτείνετε κάτι θα με βοηθούσε πολυ. ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος Fteo

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1423
  • Φύλο: Άντρας
  • If it's too loud, you are too old!
    • Προφίλ
    • The Thermoshredders
Απ: Αγορα μπασου (plz help)
« Απάντηση #1 στις: 31/10/08, 13:46 »
Θα σου πρότεινα ένα precision το οποίο θα πάιζεις με πένα. Για αυτό το είδος αυτός ο συνδιασμός είναι must.

Αποσυνδεδεμένος bassman(4 String Suicide!)

  • O Πολεμιστής του Φωτός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1255
  • Φύλο: Άντρας
  • Το μπασο ΔΕΝ ειναι μονο συνοδευτικο οργανο...
    • Προφίλ
    • Ο Πολεμιστης του Φωτος
Απ: Αγορα μπασου (plz help)
« Απάντηση #2 στις: 31/10/08, 14:56 »
Εγω παλι μιας και δεν εχω ακουσει precision πολλες φορες..θα συνιστουσα κανα ibanez oπως προτεινες.Ειναι γεγονος οτι ειναι πολυ καλα μπασα και ιδιως για τα λεφτα τους και πολυ αξιοπιστα..και παντα μου αρεσε ο ηχος τους για ροκιες αλλα και για πανκ.Επισης αν και δεν εχω παιξει..παρα μονο ακουσει ηχο..εχω σε μεγαλη υποληψη τα Cort..τα οποια ειναι επισης οικονομικα αξιοπιστα μπασα...και οσα εχω ακουσει ειχαν ωραιο ροκαδικο ηχο.Αυτα...
It's all about the Groove!

Αποσυνδεδεμένος Lucky13

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Αγορα μπασου (plz help)
« Απάντηση #3 στις: 31/10/08, 18:51 »