Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > Δοκιμές και συγκρίσεις μουσικών οργάνων και εξοπλισμού

Blind A/B test time! Shure SM57 vs Akg C1000s vs Rode M3

(1/7) > >>

Korgy:
Ας χτίσουμε σιγά σιγά τον τομέα με τυφλά τεστ εξοπλισμού! 
Μιας και είναι η αρχή, όποιος διαθέτει εξοπλισμο για Α/Β τεστάκια, μπορώ να διαθέσω τον χώρο μου για να γίνουν οι δοκιμές αυτές. Πιστεύω πως θα βοηθήσει όχι μόνο το πορτοφόλι μας και τα αυτιά μας (καθώς καποιοι σίγουρα θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν τις μικροδιαφορές) αλλά και θα κάνει τον καθένα μας πιο διστακτικό απέναντι στο ανελέητο μάρκετιγκ των προιοντων signature/ boutique κλπ!

παραθέτω 3 μικρόφωνα τοποθετημένα ώστε να δέχονται ίδιες πιέσεις απο τις πηγές που εκπέμπουν ήχο.
τα μικρόφωνα αυτά είναι τα εξής

Shure SM57
Rode M3
AKG C1000s

Οι σύνδεσμοι για να κατεβάσετε τα κανάλια αυτά :
http://www.box.net/shared/a9mm153njc       track1
http://www.box.net/shared/k5x15oxphp        track2
http://www.box.net/shared/9xrm4umk3c       track3


κανένα απο αυτά δεν φέρει κάποιο πρόσθετο που να επιρρεάζει τον ήχο (low cut,αλλο polar diaphragm κλπ)

ηχογραφήθηκε ενισχυτής ηλεκτρικής κιθάρας και κάποια φυσικά κρουστά.

ίσως η επιλογή της τριάδας αυτής να αδικεί κάποια μικρόφωνα  (Γιατί ρε χριστιανέ μου δεν έβαλες να γίνει η δουλειά με το e906 και το Κ2? . αυτό είναι άλλο θέμα! συν τω χρόνω όλα θα γίνουν)


rec specifications

Esi ESP1010 soundcard >  Art X-direct (converting to Hi-Z) > VHT special 6 > Mackie VLZ3 1642 (all mics w/ gain @ 0dBu max signal)


Δεν αναφέρω ακόμα πιο τρακ είναι πιο μικρόφωνο. Ας ιδρώσουν κάποια αυτιά λίγο ;D


Για καλύτερα αποτελέσματα περάστε και τα 3 αρχεία σε ένα DAW πρόγραμμα και σολάρετε ανελέητα το κάθε κανάλι!

freemind:
Μια παρατηρηση μονο:

Ειναι αδικο να συγκρινεις μικροφωνα διαφορετικων κατηγοριων μεταξυ τους ;) Με πιο high end μηχανηματα το καθε μικροφωνο θα παρουσιαζε και τις ατελειες του ( που το πιο πιθανον ειναι να ηταν και το χαρακτηριστικο τους ως μικροφωνα ). ;) Ιδιαιτερα τα 2 πυκνωτικα θα εκαναν μια αισθητη διαφορα ως προς την αποδοση τους στις αλλαγες της πιεσης ( ειναι θεμα αρχιτεκτονικης, δεν εχει να κανει με την εταιρια ή τη γενικη επιδοση τους ).

Επισης εξηγησε μου λιγο για ποιο λογο χρησιμοποιεις το Art X-Direct, αφου η κιθαρα συνδεεται κατευθειαν στον ενισχυτη ( απο τον οποιον παιρνεις τον ηχο με το μικροφωνο ).  Δε βρισκω κανενα λογο να υπαρχει στην αλυσιδα σηματος!

Korgy:
άδικο ξεάδικο έτσι είναι η ζωή και ο καθένας μας δεν μπορει να έχει τον τάδε προενισχυτή για το τάδε μικρόφωνο.ατοιμη κοινωνια που αλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα.

επειδή είναι πυκνωτικά δεν σημαίνει πολλά επί της παρούσης ,επειδή δεν έχω σκοπό ούτε  θελω να βγει νικητής κάποιο μικρόφωνο απο το θέμα αυτό αλλά να ακούσουν και άλλα άτομα τι συμβαίνει με το κάθε μικρόφωνο και να γυμναστούν πολλών τα αυτιά.


το DI παρεμβάλεται μεταξύ Η/Υ και ενισχυτή για να γίνει η διαδικασία του reamping σωστά ( το κατα δύναμη) .
Δεν υπάρχει εύκαιρος κιθαρίστας. Ειχε γραφτεί μέρες πριν με DI στον υπολογιστή.

freemind:
Μια στιγμη γιατι μπερδευτηκα...

Η κιθαρα που ακουμε ειναι προηχογραφημενη στον υπολογιστη, ο οποιος την αναπαραγει προς τον ενισχυτη ηχου; :P

Το γεγονος πως συγκρινεις δυναμικο με πυκνωτικα ειναι η αδικια. Κυριως προς το shure το οποιο η διαφορετικη αρχιτεκτονικη του του δινει κι αλλα χαρακτηριστικα ως μικροφωνο :/.

Αδικο ξεαδικο, τετοια tests καλο ειναι να γινονται σε anechoic chambers με συγκεκριμενες τεχνικες και συγκεκριμενο group μικροφωνων :P

Korgy:

--- Παράθεση από: freemind στις 09/03/11, 18:05 ---
Αδικο ξεαδικο, τετοια tests καλο ειναι να γινονται σε anechoic chambers με συγκεκριμενες τεχνικες και συγκεκριμενο group μικροφωνων :P

--- Τέλος παράθεσης ---

ας μου δώσει το φορουμ κανα μπικικινι να τα φτιάξω και σου ετοιμάζω ότι τεστ θελεις  :P

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View